Eesti uudised

Elisa selgitab oma viga: miks kliendid ei saanud helistada hädaabinumbrile 112

Marvel Riik, 14. veebruar 2018, 12:10

11 KOMMENTAARI

l
lugeja/ 16. veebruar 2018, 09:15
SIM kaart ära, juhtumisi on see sama vigane võrk kõige tugevama leviga, telefon valib selle ja ikkagi ühendust ei saa.
s
sass/ 15. veebruar 2018, 13:35
Väärteo puhul on karistatav ka ettevaatamatusest kordasaadetud tegu.
v
viga / 14. veebruar 2018, 18:50
Elisa ongi üks suur viga ja no ,kui neile proovid helistada ,siis jääb mulje nagu peale vastuvõetavate kõnede pealat rahateenimisega seal muude asjadega ei tegeletagi julm .
u
udu/ 14. veebruar 2018, 13:43
Elisa on inimene või? Aga kes konkreetselt selle vea eest vastutab?
h
14. veebruar 2018, 13:36
Hoidku jumal "inimlike" kommenteerijate eest, ei nemad, eksimatud, andesta kellelegi mingit viga.
h
hmm/ 14. veebruar 2018, 14:32
Sa ikka kujutad ette, kui palju on sellisel ettevõttel nö kirjalikke paberimäärijaid, protseduurireegleid, projektijuhte, andmeturbe spetsialiste ja muud kaadrit? Selles mõttes pole see midagi nii ühe mehe eksimus ja show ning tekkinud vea tõttu oleks võinud mitu inimest kabelisse minna jne ja kes teab, ehk läkski.
K
./ 14. veebruar 2018, 13:36
Kas eksinud töötaja nimi on Elisa?
Ilus nimi:)
ä
14. veebruar 2018, 16:20
Ää kobise, tead ju, et tegemist on telefonifirmaga!
i
inimlik viga , madsidd/ 14. veebruar 2018, 13:04
oma nõmeduses on kiuslikud ega taha mõista
"
14. veebruar 2018, 12:23
"inimlik viga"? kas see on uus universaalse vabanduse formulatsioon we?

m
mmm/ 14. veebruar 2018, 12:13
sim kaart ära ja saab helistada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee