Eesti uudised

Iraagis ja Afganistanis sõdinud Eero Kinnunen: kõige hirmsam tunne on sõdurit lahingusse saata!

Andres Põld, 13. veebruar 2018, 21:55

61 KOMMENTAARI

m
Mis juhtuks maailmas..Euroopas..Eestis/ 15. veebruar 2018, 16:17
kui meie ja teiste riikide sõdurid ei sõdiks rätikpeadega nende endi kodus?? Kui piirid neile sulgeda, siis ei tohiks midagi väga paha juhtuda mu arust! Oi, kas istutatakse paar kanepi taime sinna rohkem..või ei saa suurriigid õli nafta väljadelt omale sebida!? Äkki keegi selgitab?
v
Vana mees / 14. veebruar 2018, 23:32
Kuna on au teda tunda siis pean ka mainima, et austus kuulub temale.
Mees oma tugevuses ja jääb meheks ka oma nõrkuses...
t
tsaar1918/ 14. veebruar 2018, 20:47
tuttav tunne.oilin ka lahingus,kuid mitte eesti usa ja el-i eest.
t
tsaar1918/ 14. veebruar 2018, 20:45
t
tervitused/ 14. veebruar 2018, 19:53
Juha Kinnuselt ja Öie Kannkeselt.
o
oh ja/ 14. veebruar 2018, 15:34
ei kommentaari aga mõtlemapanev üldisemas kontekstis tänapäeva maailmas
https://youtu.be/wfSECqkXcY8

m
Mõni neist sõdadest/ 14. veebruar 2018, 11:17
e
ei ole/ 14. veebruar 2018, 11:20
a see eest köik paljaksvarastatud ja emamaale veetud ja kohalikust elanikkonnast o rjad
p
Pensionàr/ 14. veebruar 2018, 12:09
Vorno kirjutas oma raamatus, kuidas eestlased Afganistanis tualettpaberit varastasid, siis seda koju uritasid saata ja kuidas inglaste sojavàepolitseile vahele jàid. Masendav tegelikkus.
a
Aga/ 14. veebruar 2018, 12:11
Üks teine Hannes arvas teisiti.
p
Pavlik/ 14. veebruar 2018, 13:22
Kas see Vorno sõdis seal?
u
u4/ 14. veebruar 2018, 21:02
Voiks ju kirjutada ka seda millega ta ise seal hakkama sai
s
15. veebruar 2018, 18:52
staabirott oli, mingi pressiesindaja vist
s
Sõdur./ 14. veebruar 2018, 10:11
Respect, kolonelleitnant Eero Kinnunen !
Au asi oli sinuga koos teenida Paldiskis.
s
Sõdur./ 15. veebruar 2018, 07:39
Sa ju ei tea ajupesust mitte midagi, sa pese oma aju puhtaks kui sõnavõtma hakkad, kas ta on teinud sulle liiga, kas ta on sind solvanud jne???
Enne kui hakkad targutama, siis too oma põhjus ka välja, mitte ära pane minged totakaid komme ja oled hullult äge mees.
m
maali/ 14. veebruar 2018, 09:57
palgasõdur ju seepärast sõduriks hakkab, et saaks lahingusse minna ! pisut imeliku valikuna tundub aga ilmselt on adrealiinivajadus nii suur ja kui võimalus avaneb, siis antaksegi tuld.
p
Pensionàr/ 14. veebruar 2018, 09:56
Kui sportlane teeb trenni, aga ei saa voistelda, siis ta ju motetult harjutanud. Kui palgasodur on harjutanud tapmist, aga ei saa seda reaalelus teha, siis ta ei saagi teada, et mis tunne on tappa elavat inimest-voi mis tunne on olla "tapetud".
J
,,A,,/ 14. veebruar 2018, 09:51
Jälestust tekitav on see, et kui läheb lahti, siis sõjasüütajatest poliit meestel pole sellega enam asja. Auku aetakse tavakodanik, sest oli nagu tige koer meedias klähvimas.
j
jajah/ 14. veebruar 2018, 09:49
Kui korterite võtmeid ei antud Kabuli või Bagdadi, siis ei olnud okupant.
m
midagi on väga viltu!/ 14. veebruar 2018, 09:18
Meie ja teiste euroopa riikide noored mehepojad saadetakse Iraagis ja Afgaanis kohalikega sõdima ja samas sealt tulnud mehepojad paugutavad pomme ja vägistavad naisi siin! Müstika, mis toimub!!
t
täpsustaja/ 14. veebruar 2018, 09:27
e
14. veebruar 2018, 09:51
Euroopas. Millest sa veel aru ei saa, ma aitan?
t
täspsustaja/ 14. veebruar 2018, 10:05
Oma viga, et elad võõral maal tähendab.
h
hirmus tunne/ 14. veebruar 2018, 09:06
h
halb soovitus/ 14. veebruar 2018, 17:49
Praegusel ajal pole see sugugi vähem hirmutav amet. Igast suunast võidakse rünnata - õpilased, lapsevanemad, direktor. Isegi surma võib saada.
J
:)/ 14. veebruar 2018, 17:56
Ja palk on tunduvalt väiksem kui sõdusril, muudest soodustustest rääkimata.

a
ain/ 14. veebruar 2018, 09:02
kas Sulle meeldiks kui siin ka lastakse ja tapetakse sinu omakseid?? niiet-vöörväed välja eestist!!! palgamörtsukad -mitte rahuvalvajad!!!
m
14. veebruar 2018, 09:53
Millised võõrväed? Lasta ka enam ei tohi, paneme tiirud kinni ja võtame jahimeestelt relvad?! Ain on jälle seepi söönud.
r
reakodanik/ 14. veebruar 2018, 08:10
Enamik tänapäeva sõdu ja kriisikoldeid on tekitatud tärnikandjate huvist raha teenida, relvii müüa ja oma olemasolu õigustada. Eesti seisukohalt on see seltskond mõttetu taak.
k
kodanik/ 14. veebruar 2018, 08:08
Aga miks te saadate siis meie sõdureid võõral maal lahingusse ? Minge ise ,kui soovi on.
n
Nii ongi/ 14. veebruar 2018, 08:14
see on halb sõdur, kes ei taha saada kindraliks, aga kui saab siis on tal see suur au teisi surma saata. Ikka üsna põrunud peab olema.
o
Oehh/ 14. veebruar 2018, 08:44
Kas sa oled rumal või mängid rumalat? Kas sa tõesti arvad, et sõjaväelased otsustavad, et kus nad sõdimas käivad? Selle pretensiooniga pöördu poliitikute poole, nemad on need, kes otsustavad kuhu meie sõdurid järgmisena lähevad.
t
to oehh/ 14. veebruar 2018, 11:03
ise oled rumal, sinna lähevad ikka vabatahtlikud, kes just nimelt ise otsustavad, et tahavad minna oma käest või jalast ilma jääma või tinakirstus reisima.
o
o Ehh/ 19. aprill 2018, 16:37
nad otsustavad sõjaväelaseks hakkamisega end sellisest otsustamisest vabastada ja poliitikute mängukanniks hakata.
e
Elagu ameerika / 14. veebruar 2018, 07:57
Tänu jänkidele saime orjusest lahti, suur kummardus, Eesti poisid, kes ennast on ohverdanud, kummardus teile samuti, tublid!
d
djaval/ 14. veebruar 2018, 09:33
Tänu kellele see jama Iraagis toimub... Kui lähed võõrasse riiki relv käes oled okupant.
d
djaval/ 14. veebruar 2018, 12:12
püksid paksu täis, paha hais lämmatab, sõna milles järjestikused tähed võimaldavad kokku lugeda vene (näiteks igavene) kutsub esile paanikahoo, mille tulemusest on juttu lause alguses.
m
14. veebruar 2018, 07:44
mõttetu tegevus kurjus arendab kurjus tehku midagi kasulikuma argu sõdige arge tapke inimesi ja arge topige teiste riigi asjase, elu maapeal antud elada arendada ja teha maa iluseks
m
14. veebruar 2018, 09:54
Mida sa siis ilusaks oled teinud?
t
14. veebruar 2018, 14:24
to.9,54 õppi hindama seda ilu miis on tegelikult sinu sees ja sinu ümberringil on
<
14. veebruar 2018, 07:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
14. veebruar 2018, 09:56
Nii kaua kõva mees, kui jõuline Volodja koduhoovi sõidab ja siis sa oled nõus kõike lakkuma.
j
jajah/ 14. veebruar 2018, 10:12
Tsaari taldu sa lakkuda oskad. Ajalooline kogemus.
t
tubli jah/ 14. veebruar 2018, 07:08
tähtis on säilitada kylma pead ja siis ei juhtu hullu midagi
v
eestlased iraagis afganistaanis olid sama mis/ 14. veebruar 2018, 07:26
vabadusvöitlejad ukrainas luganskis donbassis mölemad löhkusid ja okupeerisid iseseisvat riiki
v
venelased Eestis in samad/ 14. veebruar 2018, 07:36
mis iraaki ja afgaani okupeerinud moslemid
h
Hm/ 14. veebruar 2018, 02:19
Mismoodi see Kinnunen alles kolonelleitnat on? See mees peaks juba kindral olema.
j
Jah/ 14. veebruar 2018, 08:11
elukutseline sõjaväelane käib ringi sügelevate kätega ja pomiseb enda ette: millal granaate antakse, millal ükskord ometi granaate antakse.

<
14. veebruar 2018, 00:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jah/ 14. veebruar 2018, 08:07
ma mõtlen alati kuidas kirjutatakse joptvoe matt, kas "je-ga" või üle "io".
o
Ohvitser/ 14. veebruar 2018, 00:57
kes seisab oma meeste eest. Temaga läheks lahingusse küll.
m
Merje/ 13. veebruar 2018, 23:57
Imetlen inimeste võimet ilma tausta teadmata puusalt tulistada. Te ikka teate, et intervjueeritav oli ka Nõukogude Armee reasõdurina Afganistanis?
t
Tiit/ 14. veebruar 2018, 06:08
Oli Afganistaanis siis oli, Nouka ajal ei mindud sinna vabatahtlikult, sodur lihtsalt viidi sinna. Sinul lihtsalt ei olnud valikut.
a
Aga näe, meeldima hakkas/ 14. veebruar 2018, 09:37
Pärast armeeteenistust oli ometigi poisil VABA valik.
s
sellisega ühe laua taha ei istuta/ 14. veebruar 2018, 09:12
Iga aus eetlane, kes oli sunnitud nõuka ajal Afgaanis olema, püüab selle unustada ja olla õnnelik, et pääses eluga kodumaale. Mitte ei lähe juudadollarite eest süütuid mehi, naisi, lapsi ja nende kodusid hävitama. Okupandi palk on läbi ajaloo kõigis kultuurides olnud surm.
n
nõus/ 14. veebruar 2018, 11:10
t
Tiit/ 15. veebruar 2018, 11:40
Olin ise iAfganistaanis1981-81 a. Mitte Kabulis nagu koik jutupaunikutest afgaanid seletavad, selle jut järgi peaks sellel ajal olema Kabul Eesti linnake.
Meid viidi sinna pettusega, öeldi ,et Kasastani lähete. Lennukis ei näe eriti midagi. Maandudes sain aru, et kasahhid ei kanna rätte peas, minna ei olnud kusagile. Nii mina seal Pakistani piiri ääres olin !9 kuud. Püüan seda unustada aga ei saa. Üle 30 aasta on möödas ja ikka jubedad unenäod.
t
to merje/ 14. veebruar 2018, 11:08
ja siis? miks me seda teadma peaksime? et nõuka ajal saadeti sunniga ja nüüd hakkas tapmine meeldima ja käib sellega teenimas, seda mõtlesid? seda me teame ja see on jäIe. miski nihkus ajus ära tal seal afaganistaanis. tunnen ise ka paari nõuka ajal käinud meest ja neil ajudega kõik korras, enam ei kisu neid tapma. miks mõnda kisub? mõtle selle üle.
t
to merje - läks modele jälle/ 14. veebruar 2018, 11:09
ja siis? miks me seda teadma peaksime? et nõuka ajal saadeti sunniga ja nüüd hakkas tap.mine meeldima ja käib sellega teenimas, seda mõtlesid? seda me teame ja see on jäIe. miski nihkus ajus ära tal seal afaganistaanis. tunnen ise ka paari nõuka ajal käinud meest ja neil ajudega kõik korras, enam ei kisu neid tap.ma. miks mõnda kisub? mõtle selle üle.
a
Aga/ 13. veebruar 2018, 22:51
Teistes riikides eelistame võib tappa küll! Häbi
n
noh/ 13. veebruar 2018, 22:16
kui ise ronisid sinna raha eest, siis tunne hirmu või saa surma, valik oli sinu. aga meile ärge siia neid moslemeid tassige, meie ei soovi hirmu tunda.
t
täpsustaja/ 14. veebruar 2018, 07:38
p
13. veebruar 2018, 22:04

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee