Maailm

Venemaal alla kukkunud lennuki külmunud näidikud näitasid valenumbreid

Toimetas Greete Kõrvits, 13. veebruar 2018 18:37

31 KOMMENTAARI

m
Mx35/ 14. veebruar 2018 07:20
Nii tahab vene meedia näidata... Ilma tingimused polnud ju sellised et see jäätuks.. Teised lennukid? Mäletate MH17 lennuki häma.. seega tõde on kusagil mujal...
n
noh/ 14. veebruar 2018 10:22
tore kui kapakohila lehmalaudas lennumeteoroloogia spetsialiste ka leidub.Kapakohila tase.
l
Lonni/ 13. veebruar 2018 23:23
Et kogenud lendur ei lülitanud kiirusanduri soojendust sisse? Kuidagi liiga lihtne selgitus. Ja ühes artiklis on küll öeldud, et lendur teatas juhtimiskeskusele tehnilistest probleemidest lennukis ning palus hädamaandumiseks luba lähimal lennuväljal.
Hiljaaegu Moskvast Eestisse lennates töödeldi enne starti lennukit jäätumisvastase lahusega. Siis kui reisijad juba lennukis olid.
j
13. veebruar 2018 23:49
Ja kes seda jutustas, kas keegi lennukis viibijatest?
l
Lonni/ 14. veebruar 2018 10:37
Ei saa aru, mille kohta nüüd küsimus käib? Kui esimese väite kohta, siis see info sai tulla ikka juhtimiskeskusest. Teise väite puhul ise jah kõnealuses lennukis.
j
Jah/ 13. veebruar 2018 21:45
ega autogagi võib teeäärde jääda,kui kütusenäidik kinnikiilub, 2 korral olen seda kogenud.
Ka on olnud probleem kiirusenäidikuga(tross puru), mis tõi kaasa arusaamatuse politseiga.
Tegemist oli suhteliselt uue lennukimudeliga,huvitav kuidas sai seal midagi kinnikülmudu,aga
vaadake ise:
https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-148#/media/File:Air_Koryo_Antonov_An-148-100B_Belyakov-4.jp...
k
KKK/ 13. veebruar 2018 21:24
Teades natutuke tausta, kus vene lennunduses on krooniline kaadripuudus siis pole imekspandav, et 15 a tagasi pensile saadetud piloodid, kes on just tööle võetud - pole just parimas vormis!
l
LLL/ 14. veebruar 2018 10:23
r
Rumalatele selgitusi/ 13. veebruar 2018 21:05
Six pack termin on tulnud tõepoolest lennundusest ja tähendab kuute lennukis vältimatut näidikut. Kuni digitaalsete paneelide kasutuselevõtmisega oli maailma kõikides lennukites täpselt üks ja seesama pilt kokpitis- SIX PACK oli kõige nähtavamal kohal.
Mis need on- seda võite vaadata siit, see, mille andureid arvatakse kinni külmunud olevat on õhukiiruse mõõtja, nimelt lennukis mõõdetakse mitte kiirust maapinna suhtes, aga vastutuleva õhuvoolu kiirust. Ülemises reas vasakpoolne näitur.
http://green.ibusiness-solutions.com/Blog/TabId/117/ArtMID/650/ArticleID/14/UnderstandYourBusiness.a...
x
xxxxx/ 13. veebruar 2018 21:35
Näidikute viga ei sega piloteerimast vähemalt kogenud pilootide puhul.Avarii põhjustajaks võis olla näiteks kõrgustüüri jäätumine,kinnikiilumine või mootorite võimsuse kadu.Miks masina langedes ei tõmmanud piloot juhist enda poole ega suurendanud mootorite põõrdeid.Lennuk juhmilt pikeeris maasse.
j
Jälle üks spetsialist ajab udu/ 13. veebruar 2018 22:13
Sellise lennuki maandumiskiirus maaga kokku puutudes on ca 300+ km/h. Hinnata õhust, kas kiirus on 300 või 600 km/h on erinevate ilmastikutingimustega üsna võimatu.
Kaasajal käib kogu piloteerimine näidikute näitude alusel, piloodid praktiliselt ei näe kokpitist välja.
Vaata mis, tarkpea, vanaema kleidisaba tõustes vaata sealt paistvat surnud siili ja tõmba oma juhist enda poole, juhmilt või mitte- seda otsusta ise.
p
paljastuhnur/ 13. veebruar 2018 22:34
Aga hinnata, kas kiirus järsult kukkus või hoopis tõuseb, on jõukohane isegi reisijale. Kiirusenäidik ei tohiks küll kogenud piloodile sellises lennuetapis erilist probleemi valmistada.
a
Aadu Kadakas, psihhiaater/ 13. veebruar 2018 20:32
Mul on ka Ford Taunusel pidevalt näidikud kinni külmunud kui temperatuur alla nulli langeb ja sixpack pagassis kah jääpurikaid täis. Ma ise olen ka selliste ilmadega külmarohust üsna täis.
2
20:32/ 13. veebruar 2018 20:36
Sinu aju on ka kinni külmunud....
n
no/ 13. veebruar 2018 20:17
See on siiski esialgne arvamus. Mustad kastid pole täielikult sõelutud, siiski on teada, et piloodid ei jõudnud mingit teavet anda.
l
Lennu Ãss./ 13. veebruar 2018 20:14
kui ûks kahest riistast, siis Pitot toru, misei võtnud lufti sisse ja nãitaski täpselt nulli, kuna elektrooniline vœis olla OK.

y
Youbook / 13. veebruar 2018 20:08
Videos ju mootor põles ja inimesed olid paanikas.Videot ju kinni enam ei mätsi.
j
13. veebruar 2018 20:20
ja kogu see mätsimine on siis saratov airlinesi omaniku isikust tingitud?
m
13. veebruar 2018 20:44
Mitmesuguseid mätsimise versioone liigub, ilmselt rahvas ei saa kunagi teada, mis seal juhtus, kuni selleni, et seal oli inimesi, kellest sooviti vabaneda :/
k
13. veebruar 2018 20:40
u
Uudishimulik/ 13. veebruar 2018 22:29
Kus on see video, kus inimesed paanikas?
k
Kentmani tänaval on/ 13. veebruar 2018 22:35
Sealt öeldi, et nii on hoopis! Paanikavideost pidi näha olema, et rahvas röögib õudusest, kõik on ühe külje illuminaatorite juures ja vaatavad põlevat mootorit.
Sellele olla veel kirjutatud: "Privet ot Vladimira Vladimirovitša".
Video on salastatud 250-neks aastaks, aga kindlalt on USA saatkonnal olemas!
Kindel!
e
ei anna/ 13. veebruar 2018 19:56
savi mis kirjas on.Kohalikel stammläbudel hakkab ila kohe tilkuma kui sõna "Vene" näevad.
1
19:56/ 13. veebruar 2018 20:37
Vene vanaraud kukkub ikka alla....
a
andurid olid/ 13. veebruar 2018 19:39
ara varastatud , asemele olid pandud voltsitud andurid. nagu ikka.
a
A/ 13. veebruar 2018 19:20
Mis seal külmuda ,kui nad kõrgust maapiinast mõõdavad nööriga ja kiirust tuule kohina järgi ?
b
B/ 13. veebruar 2018 19:54
sina oma kapakohila lehmalaudas mõõdad nööriga.Kas jalad maani ulatavad või ei.
a
Anna kannatust!/ 13. veebruar 2018 18:56
No tõlkida võiks ikkagi tehniliste teadmistega inimene!
"Kinnikülmunud näidikud näitasid kummalegi piloodile erinevaid numbreid"!?
Kokpitis külmusid näidikud kinni? "Sixpack" (lennundustermin- mitte õlled) oli jääpurikaid täis? Kummalegi piloodile?
ANDURID ehk olid jääs- mitte näidikud?
Või mis- "keenjused"?
n
13. veebruar 2018 20:42
noh teoreetiliselt võival olla miinuskraadid kokpitis
j
Jajahh, tubli/ 13. veebruar 2018 21:12
Muidugi võivad ja "venelased" jõid näidikutest piirituse ära jms!. Reisilennuki kokpitis miinuskraadid!?
Jälle üks spetsialist?
Mis juhtus?
Aknatõstuki mootor läks nässu- lendur tahtis tühja taarat välja visata ja lasi akna alla?
Mis?
k
13. veebruar 2018 21:53
Kordan-teoreetiliselt võivad, mis sul on jäänud arusaamatuks, jajah, tubli

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee