Elisa võrguvea tõttu ei saanud jaanuaris nende kliendid päev otsa hädaabinumbrile 112 helistada, mistõttu jäi kiirabi ja politseiga ühendus saamata 151 hädalisel ning lisaks ei teavitanud ettevõte sellest nõuetekohaselt ei riigiasutusi aga avalikkust.

24. jaanuaril numbril 110 või 112 helistanud Elisa kliendid kuulsid häirekeskusega ühenduse saamisel asemel telefonist teadet, mis ütles, et vastav number ei ole kasutusel, kirjutab portaal Geenius. 

Riigi infosüsteemi ameti (RIA) küberturvalisuse teenistuse juht Uku Särekanno sõnas, et rike puudutas vaid Elisa keskjaama poolt teenindavaid kliente, sealhulgas ka välismaa operaatorite kliente, kes olid Eestis Elisa võrgus. Rike ei puudutanud tavatelefoniteenuste kliente ega Elisa teise keskjaama poolt teenindavaid kliente.

Häirekeskuse pressiesindaja Heiko Leesment ütles, et häirekeskuse ekspertide sõnul ei ole neile hetkel teada, et keegi oleks juhtunud intsidendi tõttu tõsiselt viga saanud.

Refereeritud artikli täisteksti loe portaalist Geenius. 

Jaga artiklit

30 kommentaari

K
Killu  /   12:08, 14. veebr 2018
Vaat see on juba kuritegelik tegevus! Küsimus ei ole, kas keegi jäi või ei jäänud hooleta, vaid kui elutähtis telefoni number ei vasta ja sellest ei informeerita üldsust, peaksid ikka väga kõrged pead lendama.
V
Viljandlane  /   09:57, 14. veebr 2018
Ajamasinaga teleka vaatamine on tõesti täis elamusi. Kahjuks negatiivseid. Huvitav, kas mõni hea Starmani spetsialist lasti lahti. Peab ikka päris suur jama olema, et nii pika ajaga ei suudeta asja korda teha.

Päevatoimetaja

Anett Rannamets
Telefon 51993733
anett.rannamets@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis