Eesti uudised

Elisa vea tõttu ei saanud päev otsa 112 helistada, firma jättis sellest teavitamata (29)

Geenius, 13. veebruar 2018, 16:51
 Stanislav Moshkov
Elisa võrguvea tõttu ei saanud jaanuaris nende kliendid päev otsa hädaabinumbrile 112 helistada, mistõttu jäi kiirabi ja politseiga ühendus saamata 151 hädalisel ning lisaks ei teavitanud ettevõte sellest nõuetekohaselt ei riigiasutusi aga avalikkust.

24. jaanuaril numbril 110 või 112 helistanud Elisa kliendid kuulsid häirekeskusega ühenduse saamisel asemel telefonist teadet, mis ütles, et vastav number ei ole kasutusel, kirjutab portaal Geenius. 

Häirekeskuse pressiesindaja Heiko Leesment ütles, et häirekeskuse ekspertide sõnul ei ole neile hetkel teada, et keegi oleks juhtunud intsidendi tõttu tõsiselt viga saanud.

Refereeritud artikli täisteksti loe portaalist Geenius. 

29 KOMMENTAARI

k
Killu 14. veebruar 2018, 12:08
Vaat see on juba kuritegelik tegevus! Küsimus ei ole, kas keegi jäi või ei jäänud hooleta, vaid kui elutähtis telefoni number ei vasta ja sellest ei informeerita üldsust, peaksid ikka väga kõrged pead lendama.
v
Viljandlane 14. veebruar 2018, 09:57
Ajamasinaga teleka vaatamine on tõesti täis elamusi. Kahjuks negatiivseid. Huvitav, kas mõni hea Starmani spetsialist lasti lahti. Peab ikka päris suur jama olema, et nii pika ajaga ei suudeta asja korda teha.
Loe kõiki (29)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee