Eesti uudised

Pärast valimisi on võimul Reformierakond ja Keskerakond

EKSPOLIITIK OLARI TAAL: riigikogus on arukaid alla poole, kõik inimesed tuleb välja vahetada!

Toimetas Denes Kattago, 10. veebruar 2018, 11:46

268 KOMMENTAARI

p
Peeter/ 18. märts 2018, 06:24
lõppuks ometi üks tubli kes julgeb tõde öelda
ä
Ässitaja/ 12. veebruar 2018, 21:36
Väga õige jutt, üle poolt välja vahetada. Need, kes ainult istumas käivad, tuleb koju saata, ei mingit kompensatsiooni.
m
12. veebruar 2018, 21:10
matsud,Juhanid ja ruudid ei tea mis see parem lahendus oleks,et kas kesk ja refid või sotsid ja irl või hoopis sotsid ja kesk ja nii ringiratast koguaeg.Tundub,et ühe ja sama kommenteeria arulage heietus.Õnneks on EKRE-l arvestatav liikmeskond tegusaid ja tarku inimesi.
o
Olen nõus,et tuleb välja vahetada/ 12. veebruar 2018, 16:03
aga kelle vastu,ühesugused kundlad aunasted jne pulli,naljavennad õed,mis tolku oleks selliste vastu vahetamine.Tarku ja aatelisi ei ole kuskilt võtta.Kõik tahavad ainult raha jagada,
r
ruudi/ 11. veebruar 2018, 22:59
Arvan et nii saabki olema Vaid keskertakond koos oravatega suudaks teha kompetentsse valitsuse Praegune koalitsioon on kõige kohutavam läbikukkumine
k
Kesku kohta ei ütle midagi.../ 12. veebruar 2018, 00:41
aga ENE5ETAPJA LAIPA ehk reffe küll kuskil näha ei taha rohkem! "Kas sa l0ll oled, külamees!", et niukest juttu ajad?
p
Pole vahet/ 11. veebruar 2018, 22:48
Pole vahet, milline erakond on?Suur raha on kõik inimesed ära rikkunud. kes kõrgemat palka saab, see reaalsustaju kaotab. On ikka väga nõme kuulata ministri suust arvamust ratastoolis inimese kohta, kes on saanud 18, et mis tast edasi saab. Minister vastab, et miks ta sõjaväkke ei lähe? Ei vaevuta üldse süvenema nende inimeste probleemidesse, kes teda valisid. Raha on mõistuse võtnud. Ja nii nad tegelevadki seal endale igasuguste hüvitiste jm. väljamõtlemisega. See, et käiakse Narvas vahel pidusid panemas või aastakeseks viiakse minist..rium sinna, ei lahenda seal probleeme. See on lasteaialaste mäng. Nii rumal ka eesti töörahvas ei ole, et sellest aru ei saa! Me oleme vaid väga kannatlikud, kuid...
p
Päris nii ei saa ka lahmida, et "pole vahet",/ 12. veebruar 2018, 00:42
on ikka küll. Näiteks EKRE on veel praktikas täiesti proovimata!
m
Muidu mõitlik jutt, AGA: milleks laip Eestit juhtima?/ 11. veebruar 2018, 21:57
Milleks üldse reffidest rääkida Riigikogu kontekstis?
k
11. veebruar 2018, 20:33
kogu Riigikogu välja vahetada -miks peaks eestimaalased neile palka maksma
s
See juhtubki ju valimistel/ 12. veebruar 2018, 00:44
:)
Tahad Oma Riiki - hari ennast, et VALITUKS SAAKSID PARIMAD ja IDEELISED, mitte NIPITAJAD ja muidu PULLIMEHED.

p
pensionär/ 11. veebruar 2018, 20:22
(kommenteeriale:Miks sa ennast lüpsta lased?/00:31,11.veebr 2018....ütled,et 45 aastase tööstaaziga saab 400 eurot aga mitte 298 eurot.)Tegelikult vahet pole kas 300 või 400 eurot,vaesus alampiiril on need summad mõlemad.Normaalne oleks vähemalt 1700-2700 eurot,et ennast inimväärselt tunda.Palgad võiksid 4-5000 eurot olla.
m
Milvi/ 11. veebruar 2018, 17:17
No mina valin Helmed , Madisoni,Põlluaasa jne.Ainult EKRE-ga edasi!
s
Sa vaene/ 11. veebruar 2018, 19:57
silmaklappidega inimene!
p
Peale kriitika paluks ka mingi positiivne/ 11. veebruar 2018, 21:58
Ettepanek siis sinu poolt?
v
Vaene või rikas, aga kas sul peale hüüatuste ka mõni/ 12. veebruar 2018, 00:45
MÕTE või ARGUMENT on tuua? Nagu näha, soovid kuidagi oponeerida.
k
kilu/ 11. veebruar 2018, 15:34
Kõik välja vahetada - jah. Mis arukust ikka on vaja inimesel, kes hääletab käsu järgi ja endal pole vajagi asjaga tutvuda. Arukus ei kuulu riigikogulaseks olemise kohustuslike eelduste hulka tänapäeval. Aga RE ja KE uuesti valitsusse? Unustage ära. Need kahekesi kogu jama kokku ongi keeranud. Uus valitsus peab olema täiesti uus.
r
räim/ 12. veebruar 2018, 00:46
Seda enam, et vähemalt 1 neist, RE on ju enesetapja laip! Surnu riigikogusse - milleks?!
P
!!!/ 11. veebruar 2018, 13:55
Paljutki oleks vaja. Kuid tahtmine on teatavasti taevarilk Reaalsus aga midagi muud. Võiks kas või kihla vedada, et tänu meie kummalisele häälte ülekandmise süsteeeilee (kus tuhandeid hääli kogunu jääb mängust välja, kuid mõnekümne häälega ustav poliit br.oiler saab aga sisse) on enamik neist mittearukatest taas järgmises riigikogu koosseisus. Nagu viis kopikat!
j
Julgen meenutada, et üksnes VALITUD ISE/ 12. veebruar 2018, 00:48
saavad mh sisse sead ka valitu TAGASIKUTSUMISE ja üldse suurema OTSEDEMOKRAATIA. Ja julgen meenutada sedagi, et EKRE programmis on need põhimõtted sees.
j
Jessauul/ 11. veebruar 2018, 11:35
See Taal ei peaks eriti lõugu laotama, sest tema toetused (ümbrikud ja kilekotid) on aidanud jõudsalt kõikvõimalikke "geeniusi" meie riigikest juhtima ja sinna samusesse keerama. Mis talle siis nüüd ei meeldi? Pappi andis aga vastuteened jäid lahjaks või???
ä
Ärgem unustagem ka/ 12. veebruar 2018, 00:49
respublika - jubeda suurpettuse - ellukutsumist! Ja nüüd, kui ma õigesti aru sain, soovib ta valitsusse eneset4pja l4ipa - REd!
j
Juhan./ 11. veebruar 2018, 11:13
Vali keda tahad partei paneb ikka omad joped pukki.
s
Siis ära vali sellist "parteid"./ 11. veebruar 2018, 21:59
Vali hoopis erakond, kes veel võimalust pole saanud.
a
Aga see ongi õige ju./ 12. veebruar 2018, 00:49
Õige partei - õiged joped.
n
Natuke julm, kuid.../ 11. veebruar 2018, 08:54
Minu arvates on seal 90% omakasu eesmärke ja oma taskut täitmas☺☺☻ ja kõik nad tuleb lasta kanalisatsiooni-siis saab eestimaa puhtamaks
j
11. veebruar 2018, 10:43
k
kui mujal/ 11. veebruar 2018, 10:51
maailmas saab (kasvõi profülaktikaks), siis miks me lahjemad oleme?
https://www.liveleak.com/view?i=253_1518308627
v
vale/ 11. veebruar 2018, 12:11
a
ain/ 11. veebruar 2018, 07:30
suur osa on seal ju kommunistid kes pole kunagi töötanud

h
hh/ 11. veebruar 2018, 06:46
riigikogu saab kokku kandidaatidest, keda erakonnad välja pakuvad.
Pakutakse välja ju need, keda rahvas telekas on näinud. Valid, kes ilusam ja oma kauniduse juures kenasti suu kinni hoidnud - ei ole teada, kui tühi ta on.
Valijad on nagu lambakari alati ollnud - nad ei küsi kunagi, mis on see tarkus, tugevus, elukogemused, eelnevate töökohtade tulemused, millega valitav riigikokku läheb, millega on võimeline riigi heaks midagi ära tegema. Arukalt tööd tegema. Kui neil ikka tööd lastakse teha.
Ehk on tähtsam, et ioleksid silmale head vaadata? Kas erakonnakesed lasevad, lubavad neid oma võimeid rakendada? Pigem peavad istuma ja ootama hääletamise momenti, mitte kõigutama TOOLIDEL olijate positsiooni.
Kõik on erakondade teha, nad ju on selleks kokku tulnud. Või et ei ole -- ainuöt ringmänguks ongi neid vaja?
n
nii/ 11. veebruar 2018, 05:33
see on kui inimesed istuvad seal ainult raha pärast, ise töö ülesannetest midagi teadmata.
t
11. veebruar 2018, 10:44
o
OB/ 11. veebruar 2018, 03:01
Kesikute kohta kehtib täpselt üks vene vanasõna : dali duraku stekljannõi xui , on i tot polamal.
a
Ah soo/ 11. veebruar 2018, 02:40
Kõige vastikumad on riigikogus Randpere ja Kross, aga tegelikult kogu Reformi tagatoa kamp, kes on viinud meie paljud inimesed vaesusesse.
11. veebruar 2018, 00:31
Selle riigi lõpulaulu "DELFI VIDEO | "Su üle taevas valvaku" ehk kuula, kuidas kõlaks Eesti hümn moodsamate sõnadega!" olete ette valmistanud oma poliittehnoloogiaga, mida edukalt on need aastakümned rakendanud nn. vasakpoolsed(Kesk- ja Sotsdem.- erakond) ja nn. parempoolsed(Ref. erakond) käsikäes. Need kolm erakonda Reform-liberaalne majandus,olematu riik; Kesk- venekeelse elanikkonna esindatus; SDE- rahvusteta, sootunnusteta ühiskond tsentraliseeritud rahasüvariigis:
1
11. veebruar 2018, 00:36
18.05.2016, 07:28 Ossinovski: jälgides üleskutseid isoleerida Eesti välismaailmast ning elimineerida sisevaenlased,näen,kuidas idiootse Eesti idee on tugevnemas.Delfi.
i
isoleerida/ 11. veebruar 2018, 12:14
tahab ikka ekre, kes nõuab kõigi piiride sulgemist, liidust välja jne.
k
kuule "isoleer", mine ikka tee omale nt EKRE kodukal/ 11. veebruar 2018, 22:01
asi selgeks, ole TEADLIK sellest, mis asja ja kuidas see erakond ajab ja siis alles tule sõna võtma!
k
11. veebruar 2018, 00:42
Kallas lubas liitumise Reformierakonnaga.Reformierakond reetis Respublika, milline oligi loodud vaid üheks episoodiks poliitikas, kui Respublika ei suutnud Isamaaliitu, mis on ainuke eesti keelt, kultuuri ja rahvust esindav erakond, neutraliseerida. (Sõjas ei tapeta inimesi,vaid„territoorium puhastatakse“,„vastane neutraliseeritakse“(18.05.2016, 07:28 Ossinovski: jälgides üleskutseid isoleerida Eesti välismaailmast
ning elimineerida sisevaenlased, näen, kuidas idiootse Eesti idee on tugevnemas.)
j
Jes/ 11. veebruar 2018, 00:11
Kas on tekkinud hirm et üürnikud ei vali enam majaomanikke?
a
aga/ 11. veebruar 2018, 00:16
mis sul üle jääb? lähed puu alla või :)
N
Majaomanik/ 11. veebruar 2018, 12:09
Need, kes ennast nüüd haiget saanud üürnikuks peavad ei pingutanud nõukogude ajal piisavalt, et oma enda kodu rajada. Lootsid riigi peale. Neil ei tohiks olla mingit õigust midagi nõuda.
m
Majaomanikul õigus./ 11. veebruar 2018, 13:16
Meie ehitasime ka kaheksakümnete lõpupoole maja.Kolhoos andis laenu,ole mees ja ehita.Aga palju neid ehitajaid polnud .Meie saime veel sõimata ,küll pursuideks ja ma ei tea ,kelleks veel.Mina ei saa üldse aru,miks peab riik hüvitama.Mis tähendab "sundüürnik"? Kas kedagi sunniti vägisi korterit üürima?! Täiesti arusaamatu. Ja mille eest neile makstakse?Et ei viitsitud ennast liigutada ega endile ise kodu rajada.Meie pere aeg ja raha läks kõik ehitusse ja pole kerjanud katet kellegi käest.
j
Jah/ 11. veebruar 2018, 16:05
Ka meie maja sai ehitatud suuresti paljude loobumiste arvel. Hakkasime ehitama peale esimese lapse sündimist. Toidu kasvatasime ise, enamus riided sai ise õmmeldud ja kootud. Meil olid veel jänesed, paar siga ja kodulinnud. Ikka selleks, et lastel oleks oma kodu, kus kasvada.Ehitusel aitasid ka paar sõpra ja sugulast. Sisetööd tegime kõik kahekesi abikaasaga. Ei mõista kuidagi sündüürnikke, kes ainult nõuavad.
m
Mõmmik/ 10. veebruar 2018, 23:24
Ehki mulle hr Taali ennustus ei meeldi saab see suure tõenäosusega teoks. On ju mõlemate, nii kesikute kui ka reformi näol tegu puhastverd liberaalidega, kes toiduahelate säilimise nimel on nõus ühte heitma kas või vanakuradi endaga (eriti veel siis, kui EKRE peaks suutma oma valijaskonda hüppeliselt suurendada) . Küll aga jätab tellitud artikli mulje Taali väide, nagu oleks Ratas - Simson majandusinimesed.
PS Ja ehki olen tänaseni valinud tõsiselt parempoolseid, tundub et aeg oleks praegune valimissüsteem kokku kukutada ja valimistel üldse mitte osaleda.
k
KKE/ 10. veebruar 2018, 22:36

n
normaalses riigis/ 10. veebruar 2018, 21:41
on parlamendis akadeemikud ja professorid...meil näitlejad ja koomikud :D
a
11. veebruar 2018, 08:23
aga ev ongi ju komöödia
e
ei/ 11. veebruar 2018, 10:36
i
Igasuguste/ 10. veebruar 2018, 21:34
lenkide, rõivaste, oviiride jne koht pole valitsuses ega riigikogus. Rahvas võiks kommentaariumis päris nimekirja koostada.
r
raha raiskamine on / 10. veebruar 2018, 21:51
ka ekre klounide ülevalpidamine
o
oot oot, need "klounid" on hetkel ainukesed vähegi moraaliga/ 11. veebruar 2018, 22:04
tegelased, kes Eesti Põhiseaduse eest seisavad. Seega on asjad täpselt vastupidised!
p
pensionär/ 10. veebruar 2018, 21:31
Mina valin Eesti Konservatiivse Rahva Erakonna.Ainukene lootus veel.Naeruväärselt väike pensioni tõus 25 eurot aastas ja seegi pole veel kindel.Saan 300 eurot praegu.No mis pension see on?
j
Jupp/ 10. veebruar 2018, 21:41
Miks sa tööl pole käinud?
p
Penskar 66+/ 10. veebruar 2018, 22:32
Minul tööaastaid 45 ja saan ka ainult 298eur, kus on õigus?
v
Vaata,/ 10. veebruar 2018, 22:59
sa ei olnud okupatsiooni aeg õiges parteis. EKP ja jätkuks ref, kesk ja pins missugune :)
m
Miks sa ennast lüpsta lased?/ 11. veebruar 2018, 00:31
Kui sul on 45 aastat tööstaaźi siis on ainuüksi pensioni baasosa ja staaźiosa kokku juba 311,84 EUR-i ( 161,9 +149,94 ). Sellele läheb juurde veel 19 aasta kindlustusosa mis keskmise palga korral oleks 109,57 EUR-i. Nii, et 45 aasta eest on pension a-la 4 sotti , naljanina :)
t
totule/ 11. veebruar 2018, 12:18
väikese palga saaja saab reaalselt 3 aasta eest 1 pensioniaasta, riigikogu liige aga 1 aasta eest 4 staazi aastat.
n
No ei ole mitte/ 11. veebruar 2018, 23:46
Nestor indekseeris pensioniaastad nii, et 3 tööaastat võrdub 1 pensioniaasta!
t
taat/ 11. veebruar 2018, 07:30
kuigi sealgi majandusiniesi pole aga eesti rahva ja kultuuri eest on nemad ainukesed vöitlejad,teised on köik multikulti
t
taat 2/ 11. veebruar 2018, 22:08
Majandus on teadus. Eesti kui sellise olemasolu ja Põhiseaduse järgimine on kunst.
m
mitte veel pensionär/ 11. veebruar 2018, 22:05
Asi pole ju ainult pensionites - asi on Eesti Riigi olemasolus üleüldse!
e
elu/ 10. veebruar 2018, 20:33
50 tola oleks piisav yleval pidada ja näiteks riigihankega võtta neile 50 misiganes opelit või midagi ja kui ei sobi siis saab ju oma autoga sõita.
l
Lea/ 10. veebruar 2018, 23:13
t
Teslade kohta oleks vale öelda/ 12. veebruar 2018, 01:37
s
surm/ 11. veebruar 2018, 22:09
Selles see asi ongi, et oma esinduskogusse ei pea sa ju ometi TOLASID valima?!
k
Kalev/ 10. veebruar 2018, 20:08
Reps tahab vist oma ameti maha panna!
o
oot/ 10. veebruar 2018, 19:45
Kulla Taal, sa juba tassisid Eesti poliitikasse "arukad ja äraostmatud" respublikaanid. Sa häbi ei tunne?
t
11. veebruar 2018, 01:00
Tekitas liberaalse Respublika,eesmärgiga neutraliseerida Isamaaliit, mille järel liberaalkommunist Kallas lubas liitumise Reformierakonnaga. AINUKE eestlasi kui rahvusrühma esindav erakond suutis vastu panna(valimisprotsent 7,2%) ja Reformierakond reetis Respublika, milline oligi loodud vaid üheks episoodiks poliitikas.
t
Tjap, õige tähelepanek:/ 11. veebruar 2018, 22:13
Eks näitas ju monumendi-mahavõtja-parts meile respublika TEGELIKKU nägu. Sealtpeale avanes ikka räme vastuokssus nende poiste valimislubaduste ja tegelike taotluste vahel!
Taal võib ju majandusmehena tegija olla, aga poliitikuna muudaks ta Eesti Riigi kiiresti olematuks! Refid (ennast tapnud laip) uuesti võimule? Mai äss...
t
tibu/ 10. veebruar 2018, 19:26
väga õige kui seal on igasugu näitlejad ja sportlased ja.... kes ei jaga asjast ööd ega mütsi....aga ise me nemad sinna valisime!?
h
Heh/ 10. veebruar 2018, 21:52
Huvitav kes küll täna tunnistab, et Aunaste poolt hääle andis :D :D :D
:|
n
no/ 11. veebruar 2018, 19:48
Aunaste valiti ju L-Eestist,vist Võrulased olid metsikult vaimustunud meie tipp-poliitikust.
m
Madis/ 10. veebruar 2018, 22:57
ei valinud ise, neid narre pandi sinna parteilise kuuluvuse pärast.
p
pole valinud reegilistikule / 10. veebruar 2018, 23:53
m
Mis toimub?/ 11. veebruar 2018, 17:01
Meie ei valinud neid-need pandi sinna erakondade poolt,kasvõi 10 häälega!
m
Mispoolest näitleja või sportlane peaks olema halvem/ 11. veebruar 2018, 22:15
juristist või ajaloolasest? Esinduskogus on tähtsaim MEELSUS ja suunataju, asjade TEHNILINE vormistamine delegeeritaksegi ju ametnikele..
k
Keskealine naine/ 10. veebruar 2018, 18:58
Arukad on ainult Ekres. Kõik teised koogutavad Brüsseli poole.
m
Muigega/ 10. veebruar 2018, 19:18
Lase ekrelased riigipiruka juurde, ja muutuvad samasugusteks toredateks nagu praegused valitsejad. Miks? Lihtsalt riigisüsteem on juba nii kodeeritud algusaastatest.
t
to Muigega/ 10. veebruar 2018, 19:59
Ei ole kõik inimesed võõrvõimu ees koogutajad, ära võta kõike enda järgi.
m
Muigega või ilma/ 11. veebruar 2018, 22:19
Esiteks, sa ei saa kunagi ennustada, kuidas "oleks" ja mis nad "teeks".
Ja teiseks, ainuke võimalik "riigisüsteemi ümberkodeerija" ongi hetkel EKRE oma teistsuguse lähenemise tõttu. Sest teistest, kellele süsteem sobib, pole seda KINDLASTI oodata.
õ
õige jutt/ 10. veebruar 2018, 19:32
Madison ja Helmed on targad mehed. Valin ainult neid.
t
to koomiks/ 10. veebruar 2018, 20:00
Palgaline, puhka laupäeval.
t
Tark/ 11. veebruar 2018, 12:29
ei murra sisse naiste kajutisse, ei müü võõraid telefone ega roni ka homobaari. Samuti ei pane naiste trussikuid ja rinnahoidjaid firma kuludesse ega nuta ülikõrge sissetuleku puhul mõnekümne eurise kaotuse üle tulumaksu puhul.
p
Palgaline või tööandja,/ 11. veebruar 2018, 22:19
v
Veel targem/ 11. veebruar 2018, 22:27
Muidugi - sinu nimetatu on RIIGILE MEELETULT OLULINE selliste pisiasjade kõrval nagu 10M dollarit, ämmaraha-kilekoti-, VEB-fondi-, ja R-hoolduse miljonid.
Autorollode, Tallinna sadama ja jumal-teab-mis-veel-miljonid, teatud ja teadmata EESTI RIIGI SUURRIISUMISED on loomulikult ka kõik köki-möki.
k
koomiks/ 10. veebruar 2018, 19:36
Päeva kõige lõbusam nali on see, et keegi peab ekrelasi arukateks. Siiani ei ole keegi näinud arukat ekrelast.
n
nojaa/ 10. veebruar 2018, 23:54
endine kommunist ei pea oma rahvast austavat inimest arukaks, nagu sina koomiks
t
Tjah, kes peab arukaks äraandjaid ja riigivargaid,/ 11. veebruar 2018, 22:32
kes jälle isamaalisi, põhimõttekindlaid ja julgeid inimesi...
Jääb vaid küsimus, kas idameeste blatnoi- või NWO-kool? Või mõni kolmas Eestivastane?
t
to Muigega/ 10. veebruar 2018, 19:58
Ju sa ise ei ole isamaaline, kui arvad, et isamaalisi üldse ei ole.
On küll, kõik inimesed ei ole võõrvõimu ees koogutajad.
m
Muigega/ 10. veebruar 2018, 22:00
Algklassidest ehk mäletad, et erandid kinnitavad reeglit? Mul ei ole midagi ekrelaste vastu, kuid kuri kahtlus on, et kui lased nemad võimule, sest teised on kõik võimul juba olnud, muutuvad samasugusteks nagu siiani on me valitsejad olnud.
t
to Muigega/ 10. veebruar 2018, 23:54
Saan aru küll, et oled palgaline kommentaator ja püüad segadust tekitada.
t
to Muigega/ 10. veebruar 2018, 23:57
Erinevalt sinust ma ei arva, et kõik eestlased on reeturid.
k
Kahtlus ehk skepsis ongi ainus õige viis./ 11. veebruar 2018, 22:33
Aga võta siis juba samm edasi ka: KEDA siis PAKUD EKRE ASEMELE?
Sellist jõudu ju täna pole!
j
Jaan/ 10. veebruar 2018, 21:43
kui ühemehepartei saab võimule, siis tuleb diktatuur. Kõik seina äärde!
j
Jaanile:/ 11. veebruar 2018, 22:35
miks peaks "ühemehepartei" võimule pääsema? Kuni meil t..sid jagub, pole sellist ohtugi!

p
Pantaloon/ 10. veebruar 2018, 18:54
Neil napib mõistust, et vähendada riigiaparatuuri. Mõttetud riigiasutused ja ametikohad tuleb koheselt likvideerida.
j
Ja sina oled nii tark, et ütled, millised/ 11. veebruar 2018, 22:35
m
Maalt/ 10. veebruar 2018, 18:51
k
Kuule halloo???/ 10. veebruar 2018, 18:22
majandusest jagav kaatjakaagutis???
Peale sellist lauset on selge, mis toiduahela liikmega on siin tegemist!
r
reku/ 10. veebruar 2018, 18:18
Mis arukust saab seal olla, kui valitakse Talvet, Aunastet, Jaansoni.... Need ju seal ainult raha pärast. Muu neid ei huvita.
t
täpselt/ 10. veebruar 2018, 18:37
ära unusta ka dr vassiljev, helmed, heimar lenk jne
a
Aga / 10. veebruar 2018, 19:26
v
veel täpsemalt/ 11. veebruar 2018, 22:37
mida annab maha tegemine? Kui oled mees, tule välja ETTEPANEKUGA.
k
keku/ 11. veebruar 2018, 22:37
Maha teha on lihtne, aga kas mõne õnnestunud näite ka oskad tuua, kekutis?
j
jah/ 10. veebruar 2018, 18:04
Votke eeskuju Rakvere lihakombinadist!
a
Ah soo/ 10. veebruar 2018, 17:50
Riigikogus on palju tublisid inimesi, välja tuleks vahetada Reformi tagatuba, tühjaks teha, et ei saaks enam meie riigile ja rahvale halba teha.
n
no SELLE partei/ 11. veebruar 2018, 22:40
võime heaga üldse ära unustada. Keda ei vali, sel pole ka Riigikokku asja - lihtne.
Valida tuleb uusi jõude, kes end veel tõestanud pole - et kuidas teod sõnadega kokku käivad.
e
Est/ 10. veebruar 2018, 17:46
Valimissedelitel võiks olla ka selline varjant,et millist liitu eelistate. Isiklikult ref +kesk=oh õudust. Selline kooslus on olnud juba.
v
variant/ 11. veebruar 2018, 12:33
hoopis peaks olema vastuhääle andmise võimalus neile, kes kellegi poolt ei saa hääletada, siis oleks valimisaktiivsus ka suurem.
a
Anne/ 10. veebruar 2018, 17:42
Sümpaatne ja tark noormees aga istub ise mingi muna peal jõude.
m
milleks rabeleda kui kuldmuna munetud/ 10. veebruar 2018, 18:40
Eks aru tuleb pikkamisi. Oli ju Taal kunagi Respublica sünni eestvedaja.

k
kes on ikka/ 10. veebruar 2018, 17:40
esirinnas , ei mitte komsomol vaid paadimees .
v
Vahur/ 10. veebruar 2018, 17:37
Täiesti nõus! Parim huumor ja stand up on see, kui Simson või Palo majandusest räägivad
p
Prii Mägi/ 10. veebruar 2018, 17:56
Ja siis võtavad nõunikeks mingeid lapseohtu nõunikke, kellest sõltub suurte rahade jaotamine aga kes oma alal on kogenematud.
Eelmise valitsuse ajal oli isegi peaminister alaealise mõttemaailmaga!
e
endine/ 10. veebruar 2018, 17:34
viru ärikas ja kelner nimetada RK asendajaks .
a
Arukusest/ 10. veebruar 2018, 17:27
kes oskab lollitada valijaid ja saab neilt hääled. Kes oskab kellegi kattevari olla ja saab niikaua nautida puutumatut heaolu. Ega riigikogusse ei mindagi siis kui ollakse arukas. See on poliitäri !
a
Aadu/ 10. veebruar 2018, 17:14
Mind vissati 6 klassist kolist välla, piaks vist rigikoku minema
õ
õige/ 10. veebruar 2018, 18:50
Jaak ju nii saigi, ka Raivo Punane ja Kolhoosi Arno elavad seal seal jõude.
n
no/ 10. veebruar 2018, 18:51
mida sa veel passid? kui riigikokku ei saa siis kuhugi linnavalitsusse ikka.
j
janku/ 10. veebruar 2018, 16:55
Riigikogu tuleks üldse laiali saata,alles jätta MÕISTUSEGA spetsialistid omal alal,nagu omal ajal NSVL is,kus kolhoosi ei saanud juhtida inimene,kes ei teinud vahet hobusel ja lehmal,sama ka koolides ,kus kehalist kasvatust andis kehakultuuri lõpetanud inimene,mitte ajaloo õpetaja.Hetkel on riigikogus inimesed,kes ei tea rahandusest midagi,aga kiidavad takka seda ,mida partei ütleb.Ja neid lollusi on küll ja veel
m
mul/ 11. veebruar 2018, 00:17
on kahju su ideaale purustada janku, aga esimeste kolhooside esimehed olid valdavalt politrukid, kes ei teadnud põllumajandusest halligi. Vähe hiljem, nii 60-ndate keskel hakkas asi muutuma. Järjest rohkem sai haritud eestlasi esimeesteks ja direktoriteks, aga taust pidi ikka punane olema, muidu ei sobinud.
n
Nõus/ 10. veebruar 2018, 16:52
Jumala õige jutt hr. Taalilt. Oleks juba ammu pidanud seda ütlema.
t
tegema peab seda./ 10. veebruar 2018, 20:39
erakorralisi valimisi vajame. anname allkirja- kuhu?
j
ja partei/ 11. veebruar 2018, 12:38
paneb jälle simesteks needsamad.
m
Majandusjutt õige, aga/ 11. veebruar 2018, 22:43
poliitikas on ta ju õnnetus: refid ehk enesetapja laip valitsusse??!!
Kamoon. Ja ärge unustage, et res publika -pettuse (parts-meie-sõbrad-ei-saa-meist-ju-aru) loomise juures oli ta ju ka!
l
Liiga suur luksus!/ 10. veebruar 2018, 16:43
Arvestades rahvaarvu, siis peaks riigikoguliikmeid poole vähem olema! Kui arvestada teiste riikide parlamendiliikmete arvu rahva arvu suhtega. Oleme ikka pagana rikkad, et 1,3 miljonise rahvaarvu pealt saame lubada 101 rahvasaadikut, kellest pooled üldse ei sobigi seda tööd tegema. Vastutust neil niikuinii ei ole!
m
mida tööd tegema/ 10. veebruar 2018, 20:39
laiaks istumine ei ole töö.
m
mina olen nõus/ 11. veebruar 2018, 17:35
Ammu oleks aeg,aga kes otsustab - ikka need samad,kes seal ISTUVAD! Kes siis vabatahtlikult omast soojast istekohast loobuks!
v
Vaata, küsa pole mitte niivõrd/ 11. veebruar 2018, 22:45
Riigikogu SUURUSES, kuivõrd KOOSTISES. Seni, kuni MEIE, KODANIKUD, valime sinna psühhopaate ja tuuletallajaid, ongi meie riik jamas, olgu neid 5, 50, 101 või 500!

r
RAM on tannul/ 10. veebruar 2018, 16:10
m
mõtlik/ 10. veebruar 2018, 17:09
olen ka selle poolt, et ehk aitab nende seaduste vorpimisest. Neid ei jõua enam keegi läbi lugeda. 27 aastat on seda rasket loometööd rabatud. Nüüd võik riigikogu tuleva aasta uue eelarve koostamiseni minimaalse palgaga tööootele lubada. Kui on näha , et eelarve kärisema hakkab ja kiiresti on vaja uusi makse kehtestada või aktsiise tõsta , siis saab ju paariks nädalaks täispalgaga tööle kutsuda.
o
Olari/ 10. veebruar 2018, 16:02
Nalja teed või.Oravad ja kesikud kokku pole midagi hea punt.Vaata hetkeseisu milleni see oravate algatatud seadused välja on jõudnud.On paremaid valikuid nn.Ekre kindlasti.Oled ka Võrumaa miis ja peaks aru saama,mis ka võrumaal elu paremuse poole edendaks.
i
Iralo/ 11. veebruar 2018, 22:46
Ma ei saa aru, miks üldse räägitakse kui elusast parteist, kes on JUBA AMMU sooritanud ENESETAPU? Milleks?
a
ab/ 10. veebruar 2018, 15:59
Kui Taal alles nüüd selle peale tuli, siis ta ise ka küll millegagi ei hiilga!
c
cd/ 11. veebruar 2018, 22:47
Paraku küll - millist poliitilise soovituse taset oodata mehelt, kes sai hakkama respublika-taolise pettusega?
e
ei karda ei rahvast, ei jumalat/ 10. veebruar 2018, 15:57
Nad ei võta iial vastu seadust, et neid võib valija tagasi kutsuda. Järelikukt tuleb rahval see jõuga neile peale suruda.
n
no aga EKRE üheks tööpunktiks ju on saadikute/ 11. veebruar 2018, 22:49
tagasikutsumise ja rahvademokraatia rakendamine! Teistel erakondadel ma ei tea sellesarnaseid olevat.
m
mulle meeldib/ 10. veebruar 2018, 15:31
niiväga räustavad randpere ja see maeiteamis arst võiks olla see vassiljev., miihal ka, ligemene , ,,riigikogu on muutunud räuskavaks koguks
e
Ehh/ 11. veebruar 2018, 06:54
Noh, Vassiljev nüüd küll nälga ei jää, tal on siiski nõutud eriala paberid taskus. Tõsi on ka see, et sinna on imbunud isikuid, kes üldse ilma Riigikogu tööta toime elus ei tule, sest ollakse poliitik ja see ongi kogu eriala neil.
Isegi meie Kersti avaldas arvamust, et poliitk on eriala töötaja.(?) Tule jumal appi! Kus kassikoolis siis neid nn poliitikuid õpetatakse ja palju diplom maksab?
e
ehk tead/ 11. veebruar 2018, 13:02
"misasja !" arst see vassiljev on? Oleks mul vastav haigus küljes, ei läheks iial seliise "arsti" juurde, täitsa õudne aga kui panna kokku evelin ilves ja see vassiljev,siis saaks - MISASJA arstid!
l
lol/ 10. veebruar 2018, 15:22
seaduslikud vargad ja mafiosod ei luba seda iial, et riiki hakkaks juhtima eesti meelne valitsus ja seadused hakkaks kehtima ügaühele võrtselt.
m
../ 10. veebruar 2018, 14:59
muideks Härra Taal on väga lahtise ja kiire ajuga, käisime ühes keskkoolis, nagu tolajal olid.Ta seletas aine vahetunnis kohe ringi, kui kõik ei saanud aru õpetaja seletamistest.Kohe hoobilt sealsamas tahvli ees ja tegi nii selgeks sellesama 10minutiga, nii et saime tõesti aru. Jube täpne mõtlemine ja aru saav aju, oskab ümber tõlgendada,kiire jne...super, selliseid tegelasi rohkem riigis polegi.
e
eestlane/ 10. veebruar 2018, 15:31
Kommunisti ei maksaks härraks sõimata
o
Ometi.../ 10. veebruar 2018, 15:43
..mees räägib tõtt,mida on valus teatud seltskonnal kuulata.
k
Ka eestlane/ 10. veebruar 2018, 16:50
sinusugused sõimajad on kordi rohkem kommunistid kui ükskõik kes teine!
t
Tal võivad ju head TEHNILISED oskused olla,/ 11. veebruar 2018, 22:52
aga Riigikogu nõuab eelkõige Rahvusliidri, Kaugelenägija ja muid visionäärioskusi.
Enesetapja laiba (refid) pakkumine Riigi valitsejaks säärastest oskustest ei räägi.
m
mitte välja vahetada/ 10. veebruar 2018, 14:49
vaid pooltele tuleb kinga anda,nendest aitab kyll rahval sööta,kes jäävad nn arukad
m
misasja ?/ 10. veebruar 2018, 15:03
, et tuleks veel uued kingad osta. Mina seda ei toeta.

a
Ants/ 10. veebruar 2018, 14:39
Inimesed tõesti muutuvad kui saavad võimu juurde . Kiirelt ununevad antud lubadused.Näiteid pole vaja otsida neid lausa pritsib vastu.Kohe tuleb meelde riigikogulane kes lubas oma palgast 10 prossa annatada,aga ei midagi vastupidi,nüüd sõidab uhke maasturiga rahva raha eest.
k
10. veebruar 2018, 14:59
kes see küll olla võid? talve tannu?😋
a
Ants 2/ 11. veebruar 2018, 22:52
Tõsi, paljud muutuvad, kuid mitte KÕIK.
j
10. veebruar 2018, 14:36
ja see alumine pool tulekski Riigikokku jâtta ja ülemine pool(kes midagi ei jaga) 7 tuule poole saata. sinna pole ju 101 vaja!😁
p
p/ 10. veebruar 2018, 14:27
Seaduseid tuleb muuta mitte kaadrit.Tuleb uus inimene,heade kavatsustega aga ahvatlused on suured ja inimene muutubki selliseks nagu nad seal kõik on....
m
mees/ 10. veebruar 2018, 14:39
See kaader ongi teinud või tegemata jätnud oma töö! Kuna ei ole oma tegevustes riigi eest väljas siis 95 % välja vahetada!
Aeg oleks EKRE-l juhtohjad kätte saada ,võimalik siis toimub ka mingisugune olukorra muutus
K
................../ 10. veebruar 2018, 14:58
Kogu aeg on paljud öelnud,et kaks vahetust tuleb olla riigikogus .Just nii nagu president Mõni istub seal elu aeg.
e
Eesti keel/ 10. veebruar 2018, 16:53
Seniajani öeldi ikka "seadusi", mitte "seaduseid". Kas nüüd peame ütlema "venelaseid", ameeriklaseid", "eestlaseid" jne.? Kes tola eesti keelt niiviisi rikub?
o
10. veebruar 2018, 18:02
oh, see *-seid* on nii in, et nad väänavad keele sõlme. 😂lolliseid, koeraseid, kassiseid, lambaseid, autoseid, tibiseid, ...😂
s
see/ 11. veebruar 2018, 00:22
seaduseid ei ole grammatiliselt vale. Ka eestlaseid on õige, aga lambaseid kahjuks ei sobi.
e
Eesti keelele:/ 11. veebruar 2018, 22:54
meie keel ongi rikas ja keegi ei keela sul kasutamast ka murdeid. Tõsi, on olnud aegu, kus oligi üks ja ainus õige keel. Õnneks enam mitte.
k
küsimus/ 10. veebruar 2018, 14:20
Mis oli selle vana kommunisti nimi, kes selle Daiwa skeemi välja seletas?
k
kullakene/ 10. veebruar 2018, 15:05
To 300 milline Daiwa laen oli tehtud eesti rahva helge homse nimel.
k
kallikene/ 11. veebruar 2018, 22:57
just-just, arva mitu senti sest 300 millist Eesti rahva (Riigi) rahakotti on sattunud?
v
Vaatame Daiwa KASUSAAJAID, kes olid/ 11. veebruar 2018, 22:56
M.Vichman und kavalpea-nõunik T.Pruuli!
Meeletu röövsaak taskus ja jooksevad vabalt ringi - vaat seda annab järgi teha!
d
ddd/ 10. veebruar 2018, 14:06
Probleem on selles ,et toimub ringkaitse. Keegi ei taha võtta vastu endale ebameeldivat seadust. Riiki peaks juhtima majandusliku kõrgharidusega inimesed aga meil juhivad riiki kitsekarjused,sportlased ja muud sulelised. Kõrgem palgatase oleks ainult sel juhul aktsepteeritav.
a
10. veebruar 2018, 14:11
Aga ka majanduses on erinevaid suundi, mida esindavad erinevad majandusteadlased.
e
Eesti küsimused pole täna niivõrd majanduses (kuigi ka seal),/ 11. veebruar 2018, 23:03
vaid eelkõige eetikas, visioonides, suundades, ideoloogiates. Ehk siis - kõige kõrgemal - Riigi mõttes endas ja Põhiseaduses, kui soovite.
l
läheb kurjaks/ 10. veebruar 2018, 15:08
Kas siis Lõuna Eestist valitud riigikogu liige Aunaste ja RAMiga kulgev Talve siis sinu arvates rahva heaks 24/7 siis tööd ei rügagi ?Ole salliv ja saa aru , et ka nemad tahavad kuus 5000 teenida ja ega see pisku sinult ju tükki küljest ära võta.
e
eee/ 11. veebruar 2018, 23:00
... seepärast ongi meile Riigikokku vaja mitte niivõrd tehnikuid, vaid EELKÕIGE ÕIGEID IDEOLOOGE, sest ainult ideelistest võib oodata Riigile nii vajalikke, kuigi neile "endile ebameeldivaid seadusi"! Nahahoidjaist praktikutelt küll vast mitte!
m
marks/ 10. veebruar 2018, 14:00
ometi julges selle keegi ausalt välja ölda. Ja tõsi ta onn . enne riigijuhtimist tuleb ikka möne suurema ettevõte juhina tegutseda.
i
imelik/ 10. veebruar 2018, 14:05
on see, kui väidab, et arukaid ikka seal on, aga miks siis kõik tuleks välja vahetada? Seda tema loogika järgi, mina ei poolda sealt kedagi.
i
Ise tehtud hästi/ 10. veebruar 2018, 14:16
Tuleks siis Hansa või Bes Rublika pundiga tagasi. Kaugelt on hea kommenteerida, aga ega ise ju ka osanud. Jälgi peita ja salastada muidugi.
ü
10. veebruar 2018, 15:10
ükski suure ettevõtte juht ei taha hakata peaministriks - see tähendaks väiksemat palka ja Iausa Iõputu Iõugamise talumist.
M
???/ 10. veebruar 2018, 18:12
Missugustest suurtest ettevõtjate omakapitalil loodud Eesti tootmis ettevõtetest sa räägid? Neid ju pole. On mingid moodustised, mida aegajalt toetustega turgutatakse või tegutsevadki riigi poolt kindlustatud rahavoogudest.Väliskapitalil tegutsevate juhid ei juhi tegelikult ise siin midagi. Veel hullem on lugu riigietevõtetega. Seal pole juhtimisoskusi vajagi, piisab õigetele lojaalne olemisest. Lihtsalt toimub ülemaksmine. Ja ei lõugaks mitte keegi, kui peaministriks oleks igati aateline ja majandust väga hästi tundev inimene. Tegelikult peaks selline olema kogu valitsus ja riigikogu. 20+ aastat on olnud siin aferistid, saamamehed ja muidu vargad. Viimastel aastatel on lisandunud broilerid ja peibutuspardid.
p
Peaministri amet polegi mitte mingi juhi vaid LIIDRI oma./ 11. veebruar 2018, 23:04
Samuti ei minda sinna raha vm hüvede vaid KUTSUMUSE ja IDEEDE sunnil.
h
Häbi meie riigi pärast/ 10. veebruar 2018, 14:00
Päris õige jutt. Politikutel ja ametnikel pole mõtlemis - ja analüüsivõimet. Aju on nagu muu keha, kui sa seda ei treeni siis muutub lodevaks. Kadunud on inimlikkus, ainult rahanumbrid on silmade ees. Kuigi käisin ka varasematel aastatel Lätis ei ostnud ma sealt põhimõtteliselt ühtegi pudelit alkoholi ega muid tooteid, tahtsin, et minu raha jääks meie riiki. Peale eelmise aasta suvel toimunud suurt aktsiisitõusu ei osta ma põhimõtteliselt enam ühtegi pudeli alkoholi siit riigist, patriotism sai otsa. Ametnikud ja poliitikud peaksid rohkem mõtlema enne kui midagi otsustavad. Annate rumalaid lubadusi aga oma võimujanus unustate ära, et nende täitmiseks on vaja raha aga kust seda ikka võtta, ainult ettevõtjatelt kes omakorda võtavad selle raha klientidelt. Ma väga loodan, et inimesed saavad aru, et sotsialistide koht pole meie Riigikogus. Alles me saime lahti ühest sotsialismist ja juba valitakse uued tagasi, ega kui mõtlema hakata siis mingit suurt erinevust ju pole. Sotsialistid soovivad, et kõik oleksid võrdselt vaesed, majanduslik mõtlemine on neil täielik null, oskavad ainult raha ümber jagada. Ettevõtjatelt raha ära võtmisega oma rumalate lubaduste täitmiseks tekitate ainult trotsi ja viha riigi vastu. Väga loodan, et inimesed annavad oma hinnangu Riigikogu valimistel ja saadavad sotsialistid ajaloo prügikasti kus ka nende õige koht on.
s
sl/ 10. veebruar 2018, 17:22
ah et ühe ebameeldiva valitsuse pärast sai patriotism otsa, ju seda ikka vist ei olnudki
m
mina olen nõus/ 11. veebruar 2018, 17:46
aga kas enamus meist teeb samamoodi?Vaevalt küll,osa ei jaga asjast,vaid hääletavad nagu kästakse,osad ootavad meejõgesid,mida mõned lubavad ja tulemus ongi sama-tahtsime paremat,aga välja kukub nagu alati!
ä
Ära siiski nii lihtsalt loobu -/ 11. veebruar 2018, 23:41
praegusi sotsialiste tõesti pole ehk põhjust valida, aga meil on erakondi, kellele võiks võimaluse anda, kes pole seda veel õieti saanudki. Ühe reaalselt tekkiva võimalusena näen nn paratamatult valitava Keski ühisvalitsust tõusva jõu EKREga. Võib tunduda võimatu kooslusena, aga kui suht amorfne ja tasapaks Keskpõrand saaks EKRE poolt pidevaid visiooni-ergutussüste, võiksid ehk asjad vaikselt paremuse poole hakata liikuma. See oli ettepanek. Palun kritiseerijail teha ka OMA ettepanek.
j
Jah, mõningad tuleb/ 10. veebruar 2018, 13:57
Moskvasse ümbernik.umisele saata!

e
10. veebruar 2018, 13:45
Et on ainult minu arvamus ja vale arvamus!
m
millest selline rumal jutt !/ 10. veebruar 2018, 13:53
aga Kadri, Jüri ja Mailis. Tänu nende tegevusele saab eesti inimene sellest aastast alates 64 €puhtalt kätte.
e
Eesti/ 10. veebruar 2018, 14:07
inimene, penskar. Aastas juba teine kuu jookseb, aga pole sentigi juurde saanud, aga hambaravi läks peaaegu terve kuu pensioni maksma ja kompensatsiooni ka ei saanud, või polegi ma Eesti inimene?
v
Viies Eesti / 10. veebruar 2018, 14:21
kompensatsiooni saad siis, kui raviarst on lepingu teinud. Aga lepingut ei tehta, kui see on endale kahjuks. Seega tühjad seadused ja tühjad lubadused ikka sildi alla: elanikkonna elukvaliteedi tõus...
m
10. veebruar 2018, 17:49
mul sama lugu hambaraviga. tänu ossile ja sotsidele😕
u
Uku/ 11. veebruar 2018, 07:47
Aprillis, naljakuul saad oma pensionitõusu, sest ka pension ise on üks naljanumber.
a
ahhaa!/ 11. veebruar 2018, 17:49
Kohe ei teagi,mis selle rahahunnikuga peale hakata.Sõidaks äkki Taisse või Hispaaniasse -seal pidavat ka vähese rahaga uhkelt ära elama!Ainult tuleks võtta üheotsa pilet,sest tagasisõiduks vaevalt jätkub!
a
Aruka inimese arvamus ongi senikaua sama,/ 12. veebruar 2018, 01:48
kuni kõvem argument paneb seda muutma. Loevad argumendid, head inimesed, ainult argumendid.
c
Crack/ 10. veebruar 2018, 13:42
e
Eit/ 10. veebruar 2018, 13:33
ja ikka hüüan tuulde-parlament POOLE VÄIKSEMAKS!
Tuimadest "tagumikutundide" tegijatest vist nagunii pääsu pole...Hüvesid on liiga palju-nt lahkumiskompensatsioon-selliseid asju peaks reguleerima Töötukassa :)
t
Taat/ 11. veebruar 2018, 23:44
ja ikka hüüan sulle vastu - vähendamine võiks aset leida, aga see pole PÕHIPROBLEEM! Põhiprobleem on esindajate HEADUS. Ja siin on tähtis VALIJA HEADUS, HARITUS! Nii et valijad - end poliitiliselt/isamaaliselt harima!
m
mmm/ 10. veebruar 2018, 13:10
Arvestades, et poliitik võib põhjustada sõja riikide vahel, siis võiks riigikokku kandideerida ainult ajateenistuse/asendusteenistuse läbinud isik. Kuna riiki peaksid juhtima targad inimesed, siis peaks lisaks lubatama kandideerida ainult magistri- või doktorikraadiga inimestel.
a
aga kui/ 10. veebruar 2018, 14:08
k
Küllap seokse palgaga juba TAHTJAID/ 11. veebruar 2018, 23:45
o
ooo/ 11. veebruar 2018, 23:46
vaat see on juba hea idee moodi idee: panna piiravad kriteeriumid VALITAVAILE, aga mis oleks, kui ka VALIJAILE? Et oled küll kodanik, aga kui päris "lauajalg", siis valima ei pääse?
1
1/ 10. veebruar 2018, 13:07
Eestis pole varsti enam inimesigi, köik väljamaale jooksnud, kellele seda valitsust vaja, istugu metsas kännu otsas
2
2/ 11. veebruar 2018, 23:46
Päris nii ei saa, see oleks ju oma riigist loobumine.
n
no/ 10. veebruar 2018, 12:55
täitsa nõus, praegu kehtib valitsuses ja riigikogus Peteri printsiip, ehk iga töötaja on tõusnud oma ebakompetentsuse tasemeni...
p
peeter L/ 10. veebruar 2018, 12:55
Pane Haapsalu raudtee tagasi. Sina selle omal ajal üles võtsid,olles Tiit Vähi valitsuses !!
o
olen/ 10. veebruar 2018, 12:51
a
Ainult et vahet ei ole/ 10. veebruar 2018, 13:16
kui praegused raiskavad lollusest, siis targad topivad seda efektiivsemalt oma tasku. Maksumaksja seisukohast pole mingit vahet.
v
Vahe tuleb sisse siis,/ 11. veebruar 2018, 23:51
kui sa valid IDEED. Ja ma väidan, et on vähemalt üks erakond, kellel seda on.
m
mina ka, aga aint majandusküsimustes/ 11. veebruar 2018, 23:50
POLIITIKAGA see mees küll tegelema ei passi: vähe sellest, et lõi sellise pettuse-jubeduse kui respublika (eesotsas juhan-meie-sõbrad-ei-saa-meist-ju-aruga), aga nüüd ta soovitab ju valitsusse reffi - enesetapja laipa! Mis sellisel juhul peas (või pangaarvel) toimub?

a
Alar1/ 10. veebruar 2018, 12:50
Alla poole??? Olari Taali arvates on riigikogus ka arukaid inimesi? Minu arvamus on, et võta üks ja viska teist.
ä
10. veebruar 2018, 12:56
Ära viska-küllalt arukad ju beibed, endised kultuuriinimesed, sportlased, endised sportlased...
a
Alar2/ 11. veebruar 2018, 23:52
Siis sa pead ka valijaid loopima hakkama. Aga on targemaid viise, näiteks nende HARIMINE või nt VALIJAEKSAMI sooritamine.
k
KE ja RE teevad koalitsiooni/ 10. veebruar 2018, 12:48
sest ei taha EKRE-t võimule lasta!
m
matsu/ 10. veebruar 2018, 12:58
Miks peaks nii väikese toetusega vihkajate punt võimule saama?
t
tjah/ 10. veebruar 2018, 13:07
No mis sa nüüd siis KE ja RE kohta nii pahasti arvad? No on vähese toetusega ja vihkavad kõiki aga püsivad ikka võimul.
v
väikese?/ 10. veebruar 2018, 13:16
sa matsu oled ikka tubli matsu saanud kuskil
s
Selleks/ 10. veebruar 2018, 13:18
et teie globalistidest "sallijate" punt ei viiks Eesti majandust ja kultuuri täieliku katastroofini, ei müüks Eestimaad võileiva hinna eest transnatsionaalsele kapitalile maha.
m
meelis/ 10. veebruar 2018, 14:45
Arvad et kui räägid tõtt oled kohe vihkaja.
K
"tjah"-ile:/ 11. veebruar 2018, 23:56
Kuidas saab enesetapu sooritanud RE veel võimul olla? Tõsi, praegu on laip veel paraku Riigikogus, kuid peale jrgm valimisi küll mitte.
o
oehh/ 11. veebruar 2018, 01:16
Matsu on palgaline provokaator.
p
palgalised/ 11. veebruar 2018, 12:55
on ikka ekre pooldajad. Tõestus: meie pere ja kogu suguvõsa valib vaid ekret ja pooldajaid 99,99% aga valimistel saavad vaid 6% häältest :).
r
RE ei tee enam midagi, peale seda, kui ta ENESET4PU sooritas/ 11. veebruar 2018, 23:54
Aga EKRE ongi teistepoolsest vihkamisest õnneks vaid toetust juurde võitnud.
m
minu/ 10. veebruar 2018, 12:48
arust on vaja riigikogust välja saada need kännud,kes on end unustanud sinna.nemad ei lase uudel tegutseda,sest nendel on koik juba käpas.teie rikkad ja edukad,kes toetate reffe,sest nendest oli teile kasu,arvate,et olete kõige targemad.peale teie,edukate,on ka teisi inimesi,kes tahaks eesti riigis elada inimlikult ja töötada normaalse palga eest.
k
Kännud või pungad, asi pole selles, vaid/ 11. veebruar 2018, 23:59
mida nad seal TEEVAD.
Enesetapu sooritanud refid võib valdavas enamuses olev lihtrahvas ju täie rahuga täiesti valimata jätta! Seda enam, et olemas on ju EKRE.
A
// 10. veebruar 2018, 12:46
Artiklit pole lugenud aga pealkirja järgi 10 punkti.
t
Täitsa nõus./ 10. veebruar 2018, 12:43
Sinna on pandud palgale komejante ja teisi õuenarre.Väga õige.et ainult üks eesti keskmine palk.Vaatame,kes sinna siis roomavad.
t
Tiit/ 10. veebruar 2018, 12:42
Ükski Eestis voimul olnud valitsus pole tarku ja kompetentseid inimesi valitsusse lubanud. Riigikogusse pääsevad ka ainult kuulekad nupuvajutajad.
p
Päris nii ka ei saa lahmida!/ 12. veebruar 2018, 00:04
Aga Riigikogusse LUBAB inimesi ju rahvas: sina ja mina.
Miks, pagana pihta, me siis nii teeme?
m
matsu/ 10. veebruar 2018, 12:33
Valijad ei toeta arukaid, sest ei salli, et keegi on neist targem.
s
Seda ka/ 10. veebruar 2018, 13:20
aga suur osa inimesi on ikka vargad, kui nemad saavad täna varastada, siis homne neid ei huvita.
t
Tiit/ 10. veebruar 2018, 15:19
Valijad toetavad küll arukaid ainult Eesti valimisseadus on niimoodi tehtud, et arukad ei pääse Riigikokku. Nimekirjades pannakse etteotsa kuulekad nupuvajutajad.
t
to matsu/ 10. veebruar 2018, 21:00
Pigem on nii, et etteotsa surutakse need mittearukad. Arukaid ei saagi võimule lubada, sest siis läheks kõrgemalt poolt määratud riigikord uppi ja sogane vesi muutuks liiga selgeks.
o
Olarile/ 11. veebruar 2018, 07:27
Kõik saab alguse vildakast valimisseadusest, enne kui seda ei muudeta, enne ei muutu praktiliselt midagi, lihtsalt üks jopski istub teise jopski asemele. Võite neid Riigikogu valimisi teha või igal aastal.
Siiani olen ainult 2 Toompea persooni poolt kuulnud, et tuleb teha avatud nimekiri kandidaatidest(seega ära kaotada erakondade nimekirjad) ja las siis valijad otsustavad, keda nad valivad, valituks osutuksid siis kas 101, 70 või 51 esimest kõige rohkem hääli saanutest, aga see on ka siis rahva valik ja sellega tuleb arvestada, ka presidendil.
V
"to matsu"-le/ 12. veebruar 2018, 00:10
Vaat see võib küll tihti tõsi olla - eesotsas (tankist) on nartsissistist psühhopaat ja tagatoast tõmbavad nööre hallid kardinalid.. muutliku meelega poliitikute parteid ehk selliselt toimivadki!Meenutage nt respublikat - mäherdune megapettus see oli!
m
matsule:/ 12. veebruar 2018, 00:07
vaat see on küll ennekuulmatu teooria! Aga pole tõsi, sest sel juhul poleks valijad mitte lihtsalt 1011id vaid ikka päris enesetapjad - ka 10-aastane näeb, et niisugune tegevus viib ju riigi kaotuseni = tagasi orjusse. Ja seda viimast tahab küll alla 5% valijaist, ma pakun.
r
reku/ 10. veebruar 2018, 12:31
Olen seda alatöelnud. Vaja teha uued valimised, ja kes on praegu, ning kunagi olnud riigikogus, kehtestada valimiskeeld. Ainult nii oleks võimalik saastats lahti saada. Riigikogu on Eestis mädapaise.
a
AI KAHJU/ 10. veebruar 2018, 12:39
Enam ei saagi pakikesi vanaema kapist viia.Loodame ,et nii jääbki.

a
aks/ 10. veebruar 2018, 12:22
Riigikogulaste palk Eesti keskmiseks tõmmata ja siis vaadata millised "aatemehed" jäävad alles. Muidu õige jutt enamuse kaadrist peaks mäest üheotsapiletiga alla sõidutama.
l
lugeja/ 10. veebruar 2018, 12:21
Neid mõtetuid ,,kogulasi,, vähendada vähemalt 71.-ni!!!
m
Minu arvamus/ 10. veebruar 2018, 13:05
aitaks ka 51-st,kui sedagi.Vaadake saali ülekannete ajal - saal pooltühi,kes lahendab ristsõnu,kes loeb ajalehti,kes näpib telefoni ja keda pole saalis kaua nähtudki!Tegelikust elust,probleemidest rahva enamuse jaoks ja majandusest pole paljudel halli aimugi- pea-asi,et oma kõrge,paljudele mittemillegi eest makstav palk,hüvitused ja muud hüved oleks kindlustatud.Kes küll avitaks?
h
Hihhii/ 11. veebruar 2018, 07:34
Sina siis olidki see, kelle pärast uus valitsus lõpetas teleülekanded Riigikogu saalist ? Muudkui piilud, kes kohal ja kes puudu. Oi seda küll ei saa lubada, kõik hakkavad siis näpuga näitama haamrikolksutaja viletsale tööle.
ü
üle/ 10. veebruar 2018, 12:12
tüki aja üks õige tähelepanek, ekre võimule!!!1
p
putinoidile/ 10. veebruar 2018, 14:49
ei taha eKREMLI võimule!
g
GRU vastuluuremehele, kes lärtsutab siin idariigi esimehe nimega:/ 12. veebruar 2018, 00:14
Pole mõtet klähvida, idapalgaline - eestlased ei ole (enam) nii l0llid, et selliste odavate provokatsioonide õnge minna.
j
jah/ 10. veebruar 2018, 15:02
Putini palgalised võimule?
e
Ei, mitte idamehe vaid/ 12. veebruar 2018, 00:15
Eesti Põhiseadusest hoolijad.
ä
Ärberd von Kaerajaan/ 10. veebruar 2018, 12:12
Kultuuriinimesi pole kah nigu! Mis seltskond sinna on siis kogunenud? Milleks?
m
Mis kultuuri?!/ 10. veebruar 2018, 13:23
Riigi juhtimine nõuab ennkõike majandus- sotsiaalset, juriidilist ja finantsilist kompetentsi. Kunstnikud-näitlejad on niikuinii ainult statistid seal.
a
aga/ 10. veebruar 2018, 14:36
seda ju öeldigi, kaju, kui aru ei saanud
k
kui kõik/ 10. veebruar 2018, 15:03
oleksid suured juhid seal, siis ainult kiskleksid omavahel.
k
Kompetentsi kindlasti ka, kui seda on, aga EELKÕIGE/ 12. veebruar 2018, 00:25
on Riigikogus vaja RAHVUSIDEID ja jalad-maas-maamehe arukust.
Sest maailmas pole teist eestlaste Riiki. Ja ükski arukas rahvas ei soovi oma riigist segasummasuvilat. Eesti on juba täna maailma kõrgeima sundsisserändega riik! Arvutage protsendid ise ja vaielge vastu, kui argumente leiate:
https://www.stat.ee/34267
m
Mitte juhte pole RK-sse vaja, vaid rahva Parimaid,/ 12. veebruar 2018, 00:26
Visionääre ja Liidreid! Seesuguse suurusega mehed/naised ei KISKLE eales.
o
Odin/ 10. veebruar 2018, 12:10
Ets kae, sm Olari Taal oma seltsimeeste järeltulijate peale nii kadetaks muutunud. Tea kas Tartu Kommertspanga ja Hoiupanga rahad otsas? Ihkab Eesti Vabariigi valitsusse, aga ise astus välja T. Velliste ja H. Kiige sõnavõttude vastu 11.09.1988.a. Lauluväljakul toimunud Eestimaa Laulu ajal.
Vähja Tiidu sugulane
b
Bedin/ 12. veebruar 2018, 00:28
Ehk tilkus sest Vichmani poolt tuuri pandud Daiwa laenust ka Olarile oma osa?
m
10. veebruar 2018, 12:01
Mikser peab nõudma, et Olari kohe vabandaks!
s
soh/ 10. veebruar 2018, 12:56
Nad selles Varjuteatris on kõik kellegi sugulased. Showd võib ju teha , on ju ?
a
Aga tahetakse head palka ja hüvesid, saavad korragi elu nautida./ 10. veebruar 2018, 11:59
Olaril on hea naerda, sest temagi on kindlastatud, aga suhteliselt suur osa 100-aastasest "vanakesest", on tudisejad ja ei suuda seda arukust küll mäeotsa viia. Kui arukaid on vähemus, siis korvavad oma puudujäägid aktiivsusega, aga teadupärast on aktiivne loll kõige halvem variant. Neid tunnete ära juba sellestki kui tihti sõnu seavad meediaski.
k
karo/ 10. veebruar 2018, 11:58
kuidagi palju on neid kitsekarjuseid sinna tõesti saanud.
j
Jep/ 11. veebruar 2018, 07:40
Kõik p...kukkunud ministrid laekuvad sinna istuma nagu rahvas oleks neid valinud, ka see tuleb Valimisseaduse muutmisel ette võtta, ministreid paneb kohale ikka valitsus, mitte valimised.
e
eks kitsed on nad sinna/ 12. veebruar 2018, 00:28

m
Mx/ 10. veebruar 2018, 11:56
Ühesõnaga,eestlastel ei ole majandus mõttlemist.rahadega ei oska ümber käija.peale selle eestlane eestlasele ei hakka kunagi normaalselt palkka maksma.raha ahhnus ja kadedus on nii suur mis hävitab riigi
m
Ma/ 12. veebruar 2018, 00:30
päris nii äärmuslikult ka ei ütleks. Pärineme ju muistsest talgu-kultuurist, mis seisneski teineteise abistamises.
t
tankikolonni mahitajast/ 10. veebruar 2018, 11:54
ärimehele on pooled veel kasulikud...
riigi riiulifirma omas mahlas.
k
Kärnaneärni/ 10. veebruar 2018, 11:50
igasugu näitlejad,diktorid ,kirjanikud ja muud nupulevajutajad vaja koondada,piisaks 51 ylalpeetavast
m
miks?/ 10. veebruar 2018, 12:03
Pigem 500 veel juurde palgata,et seaduste ostmine poleks odav ja lihtne...
palk 500 ja tuhat juurde!!!
i
Imedemaa/ 10. veebruar 2018, 16:05
saab võrrelda kirjanikku diktoriga?
e
elektritsaabtasutablogspotcom/ 10. veebruar 2018, 17:23
Nupukeste asemel tuleb bensiinijaamad vahetada taastuvenergia vastu s.o. autode mootorid vahetada vesiniku baasil toimivateks voi puidugaasile voi kivisoe-polevkivi voi biogaasi voi biopiirituse voi elektriliste vastu sest siis muutub riik turvaliseks. Bensiinijaamad hoiavad Eestit vaesuses.
l
Lembit Merila elektritraktor/ 10. veebruar 2018, 17:33
Poliitikute asendamine ei muuda asja,on vaja boikoteerida bensiinijaamu. Autodel mootorid vahetada elektrilisteks voi vesiniku mootoriteks. Kasutada trollibusse maapiirkondade urgaste teedel. Saksamaa autobahnidel rekkad kimavad elektriliste mootorite abil,katusel on sarved nagu trollibussidel.
h
Huh-huh-haha-huh,/ 12. veebruar 2018, 00:39
w
www.solarship.com/ 10. veebruar 2018, 17:36
Poliitikute asendamise asemel vahetagem transport tsepeliinide vastu mis lendavad ilma kytuseta.
ä
Ärnanekärni/ 12. veebruar 2018, 00:35
ja kes need ülalpeetavad oma ametilt peaksid olema?
Kas 51 koristajat, nõudepesijat, kassiiri ja turvameest oleksid paremad? Või pankurit, juristi, ajaloolast? Küsimus pole ju inimese AMETIS vaid VAIMSUSES, IDEELISUSES, ARUKUSES, talupojatarkuses, kui soovid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee