57 kommentaari

V
Vahet pole  /   23:52, 13. veebr 2018
peaasi,et valge oleks
R
Riigel  /   08:07, 13. veebr 2018
Täpselt nii-keerame kellad suveajale ja sügisel tagasi enam ei keera,saab talvel ka peale lõunat tunnikese rohkem valget aega nautida.
N
NETI  /   00:16, 12. veebr 2018
Kellakeeramine peab lõppema.
T
täpselt  /   23:54, 13. veebr 2018
kogu aeg pean keerama ette ja siis tagasi
N
näib  /   11:18, 11. veebr 2018
infosõdalaste mõtetu jaanika-paanika kütmisena. Pidev talveaeg oleks halvim tulemus
S
SUMMA SUMMARUM  /   08:20, 11. veebr 2018
kui isegi Euroopa aliisus otsustatakse lõpetada kellakeeramine, siis
eurokraadid otsustavad Eesti paigutada lõplikult valesse ja ebaproduktiivsesse ajavööndisse.
Nii, et isegi need, kes kellakeeramise vastu olid, hakkavad mõtlema, et kellakeeramine oli parem mõte kui see pidevalt kestev vigane euromääratlus millisesse ajavööndisse Eesti kuulub.
P
Paistab, et  /   21:55, 10. veebr 2018
...ainuke probleem on inimestel ainult magamisega. Eestis on niigi kogu aeg pime. Maal tahaks ikka pärast tööd õhtul aias tegutseda, mitte linnavurle kombel kohe teki alla pugeda.
J
jou  /   21:20, 10. veebr 2018
Talveaeg kindlasti.
E
Ei saa  /   20:34, 10. veebr 2018
aru sellest suveajast, keera seda kella kuhu tahad, päeva pikkus jääb ikka samaks, mille üle vaielda?
  /   10:00, 11. veebr 2018
halloo, õhtud on ju tunni jagu valgemad, millest sa aru ei saa????
J
Jüri  /   10:03, 11. veebr 2018
Ööpäeva pikkus jääb samaks. Aga ööpäev jaguneb ööks ja päevaks. Ööaeg (öörahu) on isegi seadustatud - üldjuhul kell 23.00-07.00, kolm suvekuud - 24.00-06.00. Öörahu aja kohta käivad hoopis teised seadused. Kui me nüüd keerame kella nii, et öö(rahu)ajal paistab päike ja paistab 1 tund kauem kui enne, siis ju valge päevaaeg jääb ju tunni lühemaks.
K
Kuuuurija  /   15:59, 11. veebr 2018
Suvelkella 4...5 ajal igatahes päike juba pistab, seega öörahu ajal juba paistab päike. Päevaaja pikkus ei muutu. Keera oma äratus varasemaks, kui päikest pikemalt nautida tahad!
N
Naine maalt  /   20:30, 10. veebr 2018
AINUÕIGE ON SUVEAEG!!! Talveaeg - see on kohutav!!! Tööle minnes ja töölt, koguaeg üks õudne pilkane pimedus. Saaks õhtul valgust tunnike juurde, et koeraga ikka valgel ajal jalutamas käia, või midagi jõuaks kodus väljas toimetada. Maal elades pole ju võtta kuskilt uhkeid valgustatud teid ja tänavaid, ela nagu kotis.
M
maal ela nagu kotis  /   08:26, 11. veebr 2018
Selleparast euro Eesti valesse ajavööndisse määrabki, et maal väga nähtamatu ja madala kuid pideva toimega mõjuriga elu täielikult hävitada ja siis suured korporatsioonid saaksid võileivahinna eest inimestest tühjaksjäänud maad kokku osta.
I
it-mees  /   18:46, 10. veebr 2018
ikka suveaeg! talvel tunnike valget aega õhtuti lisaks on igati positiivne!
M
Meiten  /   17:08, 10. veebr 2018
Just, õige ongi, kui jääb suveaeg. Ka minu töökaaslased arvavad nii, sest siis on töölt koju tulles õhtune valge aeg pikem. Niigi on meil seda valget aega vähe.
Ü
Üks mutt maalt  /   15:42, 10. veebr 2018
Suveaeg on parim. Miks peab kogu aeg pime olema,lähed hommikul tööle pime tuled töölt pime.Kodus tahaks ka õhtul valges olla või Kuidas?
M
Mitmel kohal  /   20:26, 10. veebr 2018
sa mutt siis tööd rabad, et pimedas lähed ja tuled. Päev on ikka tunduvalt pikem kui 8 tundi.
S
suveajal  /   13:01, 12. veebr 2018
olles on sept. hommikud juba pimedad...tõuse yles pimedas...ja kella keeramisega ei tule valget aega kuskilt otsast juurde. Päiksel on asjast oma arusaam ja käib ikka oma ringi.
R
Riigel  /   08:11, 13. veebr 2018
Jutt käib õhtusest valgest ajast .Hommikul pole selle valge ajaga midagi tarka peale hakata kuna enamus inimesi on naguni tööl ja siseruumides,mõistad ?
S
Suveaeg  /   11:31, 10. veebr 2018
on ainuke arukas valik.
P
päkapikk  /   09:11, 10. veebr 2018
On selline asi nagu vööndiaeg, see on meil praegu ja nii see peakski jääma.
A
Ainult  /   07:57, 10. veebr 2018
suveaeg aga 5 tundi Brexitist ees. Või kohustatakse kõiki alustama tööd 2 tundi varem.
K
Kuuuurija  /   16:01, 11. veebr 2018
Mis se sinu asi on, mis kell teised tööd alustavad? Las iga ettevõte otsustab ise, mis aeg paremini sobib. Võimaluse korral võiks muidugi töötjate enamiku sooviga arvestada.
E
EESTI KODANIK  /   05:59, 10. veebr 2018
kas see on riigile suureks brobleemiks et nii kaua jahutakse.
T
teadja.  /   02:56, 10. veebr 2018
Kui EL otsustab sel kevadel mitte suveajale minna, siis v6ib juhtuda, ilmselt juhtubki, kus t88aeg nihkub tunni v6rra varasemaks. Nt. kella 7:00 asemel kell 6:00 ja kella 8.00 asemel kell 7.00. Kauplused ja poed mis praegu avatakse kell 8:00- 22.00, v6ib yle minna 7:00-21.00. Toome nåite,
kus kella 7.00 -8.00 on våhem ostjaid, kui kella 8:00- 9:00 vahel. Tund varem alustada t88d v6ib tekitada rohkem strssi, kuna siis sa pead årkama tunnijagu varem ja isegi kui yritad magades maksimumi v6tta, jååb sul hommikune kohvi joomata ja sa låhed nårvilisena t88le. Pealegi Berliinis loojub påike Jaanilaupåeval kell 20:30, Varssavis kell 19.50, Ateenas kell 20:30, Budapestis kell 20:30, kui EL otsustab mitte suveajale yle minna. Isegi Ungari peaminister Viktor Orban ytles
eelmise aasta suvel, AK saates et ungarlased on stressis, kuna påike loojub seal liiga vara. Venemaal ja Valgevenes toimusid meeleavaldused just sel ajal, kui neil seal kella ei keeratud. Suveaeg on igatahes parem.
J
Jüri  /   22:58, 9. veebr 2018
Inimesi on ju kahte sorti - ühed muutuvad aktiivseks alles pimeduse saabudes, teised tahaksid tegutsema hakata kohe, kui valgeks läheb. Esimene, lärmakam osa loomulikult tahab, et õhtuti läheks varem pimedaks ja et nad saaksid tegusid tegema hakata. Ja kui hoog on sees, ei loe enam öörahu ega midagi. Ja magama saavad nad alles siis minna, kui väljas valgeks hakkab minema. Loomulikult on neile vaja, et see hommikuvalgus oleks ööks kuulutatud, sest siis saavad varatõusjaid öörahuga maha suruda ja nõuda, et igasugused tööd (remont, muruniitmine) peavad olema ennelõunat keelatud. Ja kuigi varatõusjad tahaksid juba tegutsema hakata, siis oma loomuliku viisakuse tõttu jäävadki ootele, sest kell on ju veel vähe...
Oleks hea, kui keegi tõsiselt uuriks, milliseid inimesi on rohkem. Millised on lärmakamad, on niigi selge.
Endale mulle meeldib valget aeg kasutada ja seda mitte maha magada.
K
kas   /   12:14, 10. veebr 2018
keegi sunnib sind siis valget aega maha magama, tõuse varem?
U
ussr  /   22:10, 9. veebr 2018
Talveaeg.
A
ar  /   21:32, 9. veebr 2018
seda on juba uuritud aga kas lakume brüsseli varbaid elame eesti ja las olla meil oma aeg!!!
T
Termigistro  /   12:55, 10. veebr 2018
Meil ongi oma aeg, mitu tundi Brüsseli omast erinev. Kellakeeramine peaks kindlalt olema iga riigi siseteema.
M
mic  /   20:24, 9. veebr 2018
Vööndiaeg on parem kui Moskva aeg.Ka suvel, niipea kui puhkus algab ,lähen alati vööndiajale.Saab hommikul välja magada.mitte miski ei sega valgusefännidel aga kasvõi kell 3 ärkamast,et päikesetõusu jälgida.Õhtul ei pea valge olema,valges ei tule undki. Me hakkame UEFA Meistrite liiga mänge vaatama algusega kell 22.45,kui muu Euroopa ei lähe suveajale,ent meie läheme ?
T
to ta/un mic  /   22:03, 9. veebr 2018
kui sul valges und ei tule, siis kuidas sa juuni öösel siis magad? Kui talveaeg on, siis juunis hakkab valgeks minema kelle nelja asemel kell kolm. Seega sinu talveaeg sulle ei sobi. Ja õhtul pane kardinad ette, siis on pime. Ja mis ku-/radi vööndi aeg, kõik on inimeste kokku lepitud aeg. Ei ole see võõndi aeg piiblist ja nagu aru saan, siis sa ei tea isegi selle tähendust. Ainuke argument on sul "vööndiaeg" :) ja siia see argument seisma jääbki :D Suveaeg on ainuke õige aeg. Kõik ei ole pensionärid, kes lähevad kell 8 õhtul magama ja kell 3 öösel on juba üleval.
M
mic  /   09:52, 10. veebr 2018
Ma kasutan valgel ajal magamiseks abivahendeid - imovane ja silmaklapid.Muretsen kellaaja pärast just seetõttu,et ma pensionär pole.Pensionärina läheksin magama peale südaööd ja ärkaksin umbes kümne paiku.Tööandja mulle seda ei võimalda.Kes on sündinud,elanud siin, sellele on vööndiaeg nagu viin.
N
no  /   19:12, 10. veebr 2018
mic ,kas Sul kahju ei ole suvel päikesevalgust maha magada.Kui ärkad.hakkab päike varsti õhtusse vajuma.Vööndiaeg on välja mõeldud nagu kellakeeramine.Mingi mõttetu asi.
R
reku  /   20:19, 9. veebr 2018
No nüüd lähevad jälle eestlased tülli. Aga on ju selge, et suvalist aega vingatsitele ei anta, Et võtame, millise tahame. Eesti vööndi aeg on TALVEAEG. Saate, mita tahtsite.
M
mai  /   08:23, 10. veebr 2018
kui lastele mõelda, on see õige aeg
J
juuni  /   08:53, 10. veebr 2018
Kas ikka lastelt ka küsisid?
M
mic  /   09:54, 10. veebr 2018
ta on ise laps olnud.
M
mic  /   09:55, 10. veebr 2018
Ta on ise laps olnud.
R
reku  /   18:23, 10. veebr 2018
Ja jääbki vist lapseks.
T
tulgu vööndiaeg!  /   20:15, 9. veebr 2018
parem õige tööaeg kui vale kellaaeg!
N
no  /   20:04, 9. veebr 2018
Ainus võimalus suveaeg.
R
reku  /   20:02, 9. veebr 2018
Mulle paluks Moskva aeg.
V
Vanaema  /   09:27, 12. veebr 2018
Praegune Moskva aeg on meie vööndiajast 2 tundi ees, sest paljude nõmeduste kõrval on nad seal suutnud tõepoolest teha ka ühe ÕIGE otsuse: kellakeeramisest loObudes jäid suveajale
I
ikka  /   19:46, 9. veebr 2018
loomulikult ikka ja ainult suveaeg
M
mai  /   08:24, 10. veebr 2018
kes keelab sul varem tõusta ja tööle minna, las lapsed puhkavad ja kasvavad rahus
T
Termigistro  /   12:53, 10. veebr 2018
Enamikes töökohtades ei keelata tund aega varem tööle minna, küll aga tund aega varem lahkuda.
U
Urmas  /   19:42, 9. veebr 2018
Aastatel 1989–1996 ja 2000–2001 Eestis suveaega ei kasutatud!
U
Urmas  /   19:59, 9. veebr 2018
Eestis aastatel 1989-1996 ja 200-2001 aastal suveaega ei kasutatud ja nn. kella ei keeratud, see on meil juba läbiproovitud asi! Millegipärast peale eksperimenti otsustasime uuesti kellakeeramise kasuks!??? Nüüd kiretakse uuesti, et kellakeeramine tuleks kaotada!!!??? See on ju läbi proovitud ja ikkagi võeti suve-talveag Eestis uuesti kasutusele! Milleks uuesti läbiproovitud asjaga jamama hakata??? Las olla suve-talveaeg edasi!!! Milleks hakata jamama uuesti asjaga mis on juba proovitud ja kasutuks tunnistatud??? Kes sellise tobeda ideega üldse lagedale tuli???
N
nõus, nõus, nõus, nõus  /   19:23, 9. veebr 2018
absoluutselt SUVEAJA poolt. Teisiti pole mõeldavgi.
A
Absoluutselt  /   23:43, 9. veebr 2018
SUVEAJA VASTU!!!
I
Igal juhul  /   18:57, 9. veebr 2018
SUVEAEG
K
Kui  /   18:42, 9. veebr 2018
siis suveaeg! Palun!
M
mic  /   20:25, 9. veebr 2018
Palumine ei aita.Selle asja otsustab kodusõda.
S
selle  /   22:44, 10. veebr 2018
otsustvad brüsselibossud,kui otsustavad,võib ka nii edasi jääda
K
KUI  /   23:41, 9. veebr 2018
siis talveaeg! Palun!

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis