120 kommentaari

5
5 päeva  /   12:39, 13. veebr 2018
tagasi oli see artikkel, nüüd jälle, miks, kas pole muust kirjutada?
A
A.  /   10:25, 13. veebr 2018
Uskumatult hea artikkel! Suurepärane artikkel. Ma olen täiesti sõnatu!
Ma kirjutan alla igale sõnale, mis siin artiklis on.
Arvestades tavalisi arvamusavaldusi meie meedias, siis see on siin absoluutne pärl!
Olen oodanud EKRE sõnavõttu selle kontserdi teemal, mida ei tule ega ei tule.
E
ery  /   10:34, 13. veebr 2018
Nõus, hea artikkel, a miks natsipartei arvamus huvitab ?
A
A.  /   11:13, 13. veebr 2018
Miks huvitab? Sest ma eeldan (ei, ma ei ole üldse nende fänn! vastupidi), et neid kui "rahvuskonservatiive" peaks see kontsert väga puudutama. Aga ei, annab enda hinnagu reform, IRL, aga EKRE on vait. Ei meedias, ei nende enda "uueduudised (lääne multikulti väga paha) " saidil. Ja mitte Objektiivi leheküljel. Minu jaoks väga kummaline...
E
Ekre teeb Kõlvartiga koostööd  /   10:43, 13. veebr 2018
seepärast ei tule sealt ka mingit kommentaari.
Ekre juhtfiguuride perekonnaliikmed on Kõlvariga nö "häid" st endale kasulikke, kuid Eesti üldsusele, eesti ajaloo- ja kultuurimälule ning eesti keelele ääretult kahjulikke otsuseid. Uurige ja te näete.
E
EKRE  /   12:40, 13. veebr 2018
auesimees on endine tippkommunist, ei saa ju tema aega hukka mõista.
V
väga hea  /   10:16, 13. veebr 2018
artikkel. Artiklikirjutajaga sama meelt
P
Peeter Kallam  /   00:48, 11. veebr 2018
Kui haridusega pistmist pole, siis tuleb poliitikasse minna. Sul on kunstimaailmas eeskujusid. Linnahall on vaja üle värvida ja Pink Floydi võib kodus ka kuulata. Saad viis eesti keskmist palka ja Joalal on palju ilusaid laule, mul pole nende kuulamise vastu midagi. Võta Youtubest näiteks Virmalised ja Naer. Ka nõuka ju, vist aasta 197?.
P
Peeter Kallam  /   00:29, 11. veebr 2018
See ei ole stiilipidu. Meie kool on aastasadu vana ja põhiväärtused ei pärine Nõukogude Liidust ja kui meie (?) kooli direktor seda ei mõista, siis on küll midagi valesti. Lugegu mõni ajalooõpik läbi. Brežnevi "uudismaa" ja "Taassünd" oleks ka hea kirjavara, kuigi need kirjutas üks teine mees. Vaata, hr Agur, kui oleksid ikka julge mees, siis korralda see kontsert prohkssõduri aastapäeval! :-) Naljamees sihuke. Akadeemiline inimene ja Eesti vanima kooli direktor? Huumor...
E
Elukutseline Setu  /   18:21, 9. veebr 2018
Las autor hingab sügavalt sisse ja välja ning püüab vastata küsimusele, kellele ja milleks üldse, korraldatakse igasuguseid ajastu/stiili pidusid?
T
Trikatrei  /   18:07, 9. veebr 2018
Autori arusaam maailmast on nii mustvalge, et lihsalt kahju hakkab temast. Õnneks enamus inimesi näeb maailmas siiski rohkem värve. Asjad ei ole kunagi ainult head või ainult halvad, asjad on keerulisemad ja suurem osa inimesi saab sellest ka aru. Näiteks laulupeol sai "Mu isamaad" laulda alles siis, kui eelnevalt oli lauldud ära kõik kohustuslikud lood nagu näiteks " Lenin - inimene suur ja üllas, Lenin - maailm tema näoga ... " jne. See, et me nendest "kohustuslikest" lugudest täna ei räägi, et tähenda, et neid siis ei olnud. Aga ometi selle 50 aasta jooksul "kurjuse impeeriumis" loodi "kohustuslikule" lisaks ka päris ilusat muusikat, kirjandust, filme, kunsti jm - inimesed ju ikkagi elasid. Selle loo autori järgi peaksime kõik "valel ajal" loodud loomingu ära unustama. Ausalt, kui sellise pilguga ajalugu vaadata, siis jääb kogu kultuuripärand suht õhukeseks - tsaariaeg oli ju ka halb aeg.
L
leitud  /   17:54, 9. veebr 2018
tallinna 1.kk/gag vilistlane 1982 / 12:54, 8. veebr 2018
eriti tuhmile sovokile puust ja punaseks-
asi pole kesikute sõbrast punadirektori poolt noortele peasunnitud venekeelses nõukogude estraadis, vaid selle kontserdi ajastatuses, kontserdi pealkirjas ja reklaami viisis!
usjog, sovjeet?
T
Teine Eesti, kolmas Eesti  /   14:50, 9. veebr 2018
Kellele korraldatakse nõukanostalgia kontserti? Mis küsimus see selline on? Loomulikult esimesele Eestile. Kes minevikust ei õpi ja vigu kordab see lõpetab …
A
analüüs  /   11:44, 9. veebr 2018
Venemaa vihkamine on läinud nii kaugele,et noorupõlves kõlanud hea meloodiaga ja apoliitiline osa estraadist on taunitav ainult sellepärast sellepärast et on Vene päritolu. Keelamae siis ära igasuguse kultuurivahetuse Venemaaga, nii tetrietenduste kui kontserdite osas, miks laseme näiteks Anne Vekit ja teisi Venemaale kontserte andma,Ka nii vaenuliku riigi turistid ei tohiks meil au sees olla jne, jne.Ka Soomega tuleks suhted võtta revideerimisele , sest on Venemaa lembelised.Kas tahame EV Juubeliaastal luua oma riigi ümber vihkamise oreooli
E
ei vihka  /   10:09, 13. veebr 2018
aga kultuurivahetuseks Venemaaga pole praegu parimad ajad. Venemaa ei ole selleks momendil sobiv riik. Nii ongi. Nutke kõik nüüd
H
Heh  /   10:51, 13. veebr 2018
Lihtsalt mainin, et ei ole olemas maad nimega Venemaa, on Vene Föderatsioon. Mis on see põhjus MIKS nimetada riike ebaõigete nimedega?
Lisan, et minu arvates on Vene Föderatsioonis väga tõenäoliselt rohkem Eesti fänne kui Eestis elanikke. Aga VF juhtiv klikk on äärmiselt agressiivne imperialistlik jõud, kes viib VF-s ellu NSVL-i poliitikale väga sarnast ideoloogiat. Olen elanud vene ajal ja tean KUI tsentraliseeritud on Moskva võim, seetõttu on igasugune ametlik kultuurivahetus jms vene poolelt kantud imperialistlikust mõtteviisist.
Moskva ei ole eestlase sõber!
Tõsi, Brüssel ka ei ole, aga VF on tänasel päeval kordades ohtlikum. Eriti nüüd, kui Eesti son võimul Ühtse Venemaa kohalik esindus - Keskerakond.
:|
M
Mees  /   08:20, 9. veebr 2018
Ma saan aru, et sõnal on jõud, kuid häbeneda ja karta seda kus elasime on ikka väga narr ja sakslik. Kas sa häbened ka oma sündi ja nooruspõlve? Mina küll mitte, tore aeg oli.
M
mai  /   10:40, 9. veebr 2018
mida sa udutad
A
absoluutselt häbenen  /   10:12, 13. veebr 2018
Mu mees ütles lapse sündides, et meie laps saab elama paremini kui meie kõik, tal on elus kõik olemas, aga ta ei tea siiski ühte õudust - seda halvimat, et tema sünnimaaks on Nõukogude Liit. Jah, ma olin tookord ja olen ka praegu oma abikaasaga nõus.
K
ka mees  /   15:48, 13. veebr 2018
tore oli ja mõnele inimesi siberisse saata
N
no  /   21:45, 13. veebr 2018
Lähen küll kuulama,sestikka viisidega laule kuulata mulle meeldib. Sellest meie superstaaride inglise vingust on siiber. Tahaks tavalisi laule ka vahe,tavalistelt inimestelt.
U
ulurott  /   08:01, 9. veebr 2018
ulu
P
Piloot  /   22:59, 8. veebr 2018
Agur on juba kord selline, keskmisest kõrgema intellektiga, kuid hüperaktiivne tegelane, kes tegutseb põhimõttel: "Show must go on". Tagajärgedele eriti ei mõtle. Ka seekord polnud tal ilmselt halbu kavatsusi, lihtsalt tahtis "pulli teha".
J
jaan  /   10:40, 9. veebr 2018
lihtsalt tahtis suurt raha
L
Lugeja  /   17:30, 9. veebr 2018
No intellekti küll näha pole
A
aga inglased julgevad küll naerda,  /   19:44, 8. veebr 2018
hallo, hallo! kuigi jah neid 70 aastat ei painatud.
T
teiste  /   00:56, 9. veebr 2018
üle
E
Endine  /   19:29, 8. veebr 2018
Seda kontserti korraldatakse näiteks Venemaalt okupatsiooni ajal Eestisse tulnud parteitöötajate muude spetsialistide lastele. Seega, kontserdile seltsimees Miller.
G
GAG vilistaja  /   19:17, 8. veebr 2018
Ats, palun kirjuta ka sellest, et ENSV stsenarist Villu Kangurile andis Kaljulaid teenetemärgi. Jube lugu! Kellele seda ENSV sarja vaja on?
P
penskar  /   14:19, 9. veebr 2018
ma eile naersin küll mõnuga.
L
lugege kindlasti tänasest ÕL-st  /   18:48, 8. veebr 2018
#Kreml üritab eriteenistuste abil mustata EV100 tähistamist#
  /   18:12, 8. veebr 2018
kuna meil on ju kremlimeelne punavalitsus, siis poevad ja julgevad igasugused lu.tikad lausa avalikult Venemaa propagandat levitada.
Ja nagu siin on näha, kaasatakse kohe erilise jultumuse ja häbematusega isegi meie lapsi sellistesse propagandaüritustesse.
V
valve  /   18:00, 8. veebr 2018
Krimmi ukrainlased igatsevad ka Balti riike,merevaiku ja kõike seda kaunist aega taga,meenutavad heldimusega.Kas see igatsus on siia maale ka jõudnud nüüd?Mis toimub?
Kellele korraldatakse nõukanostalgia kontserti?   /   17:11, 8. veebr 2018
See kontsert korraldatakse ju Kremli suureks rõõmuks.
Agur ütles ju veel selge sõnaga, et
edaspidi tahavad nad ka Venemaale Moskvasse ja teistessse vene linnadesse esinema minna.
Kremli ordeneid ja kannuseid tahab ju see Agur teenida!
P
Putin - NSVLi häving oli geopoliitiline katastroof  /   17:28, 8. veebr 2018
Meil ju punavalitsus pukis, kes igatseb samuti kui nende ideoloogiline-isa Putin seda verist NSVLi, seda vene okupatsiooniaega tagasi.
J
Jauram  /   16:30, 8. veebr 2018
Egas ei korraldatagi kellelegi kontserti, vaid tahetakse tõestada ... et ollakse t.i.b.l.a
S
selleaeg...  /   16:50, 8. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   17:33, 8. veebr 2018
Küllap kooliski palju nende lapsi seal õpivad,sest nimesid need oskavad endale võtta... Eesti ju selliseid täis.
K
Ku  /   16:26, 8. veebr 2018
Viimane aeg on ENSV telerist ära koristada. Siis ehk ei tule ka muile lollused - ENSV laulude kontsert - pähe. ENSV ajal tulin Siberist üksinda tagasi ja läksin tehnikumi õppima, sest sain sealt 14.- rubla stippi. Minu lookas lõunalaual ilutses sepik, 10 kop maksev sulatatud juust ja 20 kop maksev õunapüree, mida lisasin keevale veele. 4 aasta jooksul ma ei saanud endale lubada mitte ühtegi liitrit piima, mitte ühtegi grammi keeduvorsti.
Nii käis see nõuka uhke elu.
Kiitke siis toda aega vastavalt tegelikkusele!
K
Kuulge "Ku" 16.26  /   16:43, 8. veebr 2018
Mina Siberist ei tulnud,aga ka minu isa lasti siin,Eestis,maha.Vanaonu viidi perega Siberisse ja vanaisa lasksid venelasd aidatrepil maha,kui ta oli läinud röövi keelama.Olin ka puruvaene nagu me kõik sellel ajal.Täpselt samuti sain stippi,aga 25 rubla kuus,sest ma õppisin väga hästi.Kõht oli vahel nii tühi,et käisime kooli keldrist porgandeid varastamas.Aga ,mida edasi,seda paremaks elu läks.Oli noorus,oli töö,keegi kuuse all ei elanud. Mis oli see oli.Elu läheb edasi.Ega sellest suurest vihast Teilgi enam kasu ole.
K
Ku-le  /   18:04, 8. veebr 2018
olid siis kgb nuhk, kui lasti kooli, Lennard sai isegi ülikooli. Minu onu tuli ka Siberist tagasi, ei lubatud tal kodukohta naasta ega ühtegi eestlastega asustatud suurde linna. Nii ta valis Kohtla Järve ja asus kaevandusse tööle. Nii et, ära pas... siin.
Õ
õnneks ma ei ole kunagi  /   10:15, 13. veebr 2018
Mitte kunagi seda ilget saadet ETVst vaadanud.
T
To: Ku  /   11:35, 13. veebr 2018
Ära valeta,polnud see aeg ühtigi nii hull,keegi ei surnud nälga ja kõigil oli elamine olemas.Kes vähegi viitsis tööd teha.Nüüd vaatavad kõik kuidas teistel p.e.r.s.e.t. lohku tõmmata
E
eimis  /   13:06, 13. veebr 2018
Ku ei valeta. Ka meie olime puruvaesed. Rikkad olid venelased või nende sabarakud, mitte eesti perekonnad ja eriti mitte need perekonnad, kelle eellased siberist naasid
V
Vanaema  /   16:19, 8. veebr 2018
Ma arvan, et viga ei ole lauludes, vaid kontserdi reklaamis koos nõuka sümboolikaga mis on tõesti jabur. Kui esitatakse poole sajandi taguseid ilusa meloodiaga laule (neid oli pahna kõrval üsna palju), mille kõrval enamik praeguse "Eesti laulu" (inglise keelsed!) palad ei vääri muusikaks nimetamist (põhiline on võimalikult paljas ihu ja hoogne kargamine...), siis miks mitte. Sellest rängast ajast tasub välja sõeluda seda, mis meil toona hinge kosutas.
N
Nostalgia mõrvade järele  /   15:15, 8. veebr 2018
Aguri repertuaar kõlas kindlasti ka Scheeli krundil, rütmi rõhutamas revolvrilasud.
K
Kes teab?  /   15:20, 8. veebr 2018
Kas keegi julgeb pakkuda, kui palju inimesi Nõukogude Liidus sellise kena muusika taustal kokku mõrvati? Kasvõi miljoni täpsusega?
S
Sinisilmaline   /   16:19, 8. veebr 2018
Väga hea ettepanek,aga et sinu kommentaar ei vasta Meie reeglistikule,muuda koheselt sisu teiseks mõttelaadiks
N
Nõukaaegne noor  /   15:05, 8. veebr 2018
Ma ka ei saa aru, miks üritatakse praegu luua pilti, juskui sügaval nõukaajal kuulasid eestlased vabatahtlikult venekeelset estraadi ja olid sellest vaimustuses. Vastupidi - vähemalt enamik eestlasi neid laule ei sallinud ja seda isegi siis, kui laulul ja selle sõnumil punane ideoloogia puudus. Lihtsalt venekeelne estraad seostus enamikele okupatsiooni ja venestamisega.
I
Ivo...  /   16:54, 8. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mikk  /   17:22, 8. veebr 2018
Kas oled nörgamöistuslik?
J
jah point ongi et lood on tuttavad   /   01:01, 9. veebr 2018
aga keegi muidugi ei kuulanud neid
M
muidugi  /   10:29, 13. veebr 2018
venekeelset estraadi ma tõepoolest eales ei kuulanud ja olgu see Joala nii hea, kui tahes, mina teda ei sallinud kunagi.
M
Mind  /   14:55, 8. veebr 2018
kes ma olen ka selle ajastu laps olnud, paneb imestama, et miks on nostalgitsemiseks valitud venekeelsed laulud. Sel ajal oli meil häid lauljaid ja heliloojaid, kelle laulud kõlasid eesti keeles. Ka venemaal kirjutatud laule esitasid meie artistid siin eesti keeles.
J
jaan  /   15:53, 13. veebr 2018
keegi ei maksa agurile selle eest
K
kuritegelikust muusikast  /   14:50, 8. veebr 2018
Mina mäletan, et Jaak Joalat kutsuti näiteks kremli ööbikuks ja ükski normaalne eestlane sellist muusikat ei kuulanud. Mina mäletan, et Nõukogude ajal lasti Tartu Vanglas 192 ja Hallis Majas Riiamäel 6 süütut inimest maha. Mäletan, et meie perekonnalt võeti talud ja majad ära ja peaaegu kõik saadeti Siberisse. Ma ei saa aru inimestest, kes tahaksid kuulata Nõukogude muusikat. Kui keegi tahaks siin väita, et muusika pole kuritegelik, siis ma pole temaga sama meelt. Need moosekandid, kes lõbustasid toona neid jubedaid mõrvareid ja saatsid oma lõõritamisega neid aegumatuid kuritegusid, on kaassüüdlased. Ma ei tahaks siinkandis enam kunagi mitte midagi Nõukogulikku näha ega kuulda.
P
penskar  /   14:55, 8. veebr 2018
Tean mis on Siber jne. Kas ka Tschaikovski Luikedejärve ballett tuleks keelata, sest ega meil tsaariajal ka parem polnud.
V
Vana inimene  /   15:20, 8. veebr 2018
Mina meenutan küll oma lastelastele nõukaaegseid rahvalaule, mida tudengid kolhoosis laulsid. Kahjuks olen palju unustanud. Aga meenub üks lõik- siga, siga- mis sul viga-mis sul viga on aatomisajandil töörahva õnne heaks elada! Tervet laulu ei mäleta , neid laule oli rohkesti, ehk on veel mäletajaid elavate hulgas. Need rahvalaulud vajaksid küll jäädvustamist ja uuele põlvkonnale tutvustamist.
A
Ambur  /   20:28, 8. veebr 2018
Paljud nendest on ära trükitud Udo Uibo koostatud raamatus "555 laulu", ilmus vist 1996.a. Väga lõbus valimik eesti seltskonnalauludest läbi aegade.
M
Muigega  /   20:27, 8. veebr 2018
Pika kommentaari autor võiks oma nö. faktide tõestuseks nime ka ära tuua, et kontrollida palju neid talusid (mitmuses) ja maju (mitmuses) tegelikult ka ära võeti. Muidu on nagu sooja kõhutuule välja laskmine, eks ju?
A
Ants  /   10:03, 13. veebr 2018
Kirjandust on selle kohta küll,eks sa loe!
  /   14:41, 8. veebr 2018
ÕL litsikarjale need ju meie ,prostituudid
M
Muusika lauluga on tehtud kurjuse meenutajaks, aga võibolla on see meenutus pigem sellest, et ka siis suutsid inimesed laulda/tantsida!  /   14:35, 8. veebr 2018
See poolsajand oli meie emade, vanaemade ja isade ning vanaisade aeg elamiseks. Kui on neid, kes meenutavad seda aega kõige halvemast küljest, siis ka neil selleks ruumi, meenutagu, aga isiklikult meeldiks meenutada sellest ajast ilusamat - laul, sport, kunst, olid need, mis täitsid tegusamatel inimestel aega kogu kurbust unustama pannes! See, et tambime neid, kes sellest ajast nopivad ilusamaid hetki, oleks vaid rumalus. Mõelgem veel!
U
unistaja, ori toitub vihkamisest  /   17:01, 8. veebr 2018
ori ei vaja kultuuri.
P
peet  /   14:33, 8. veebr 2018
Tegelikult ega ENSV ajal neid venekeelseid poplaule raadios ja teles eriti ei mängitud, need olid ikka rohkem Kesktelevisiooni ja vene raadiojaamade repertuaar, meil olid enamasti eetris eestikeelsed laulud ja eesti solistid ja bändid. Oli ka selline raadiojaam nagu Stereoraadio mis aegajalt mängis terve
LP uuemat Lääne muusikat. Vene laule kuulati vene peredes ja piirkondades. Selles mõttes annab see kavandatav kontsert praegustele noortele vale pildi ENSV ajast ja muusikast, mida mängiti ja kuulati.
T
trax  /   14:26, 8. veebr 2018
Ei saanud Stalin meist jagu, ei suutnud Breznev meid hävitada... Nüüd hävitame end ise pooletoobiste Agurite kätega.
V
vale puha  /   14:46, 8. veebr 2018
mineviku mäletamine pole kunagi tulevikku muutnud, küll aga muudavad sinusugused globalistid ja toovad siia islami ülemvõimu.
Õ
õigust räägin  /   15:03, 8. veebr 2018
Venekeelset estraadi me ei kuulanud ja kükktantsu ei tantsinud. Jäta see endale meelde. Mäletan mõnda vene rokkbändi aga need olid kremli põlu all. Aguri repertuaari ei saa mäletada.
A
agur muidugi pool toopi, pärineb   /   17:02, 8. veebr 2018
ärasaadetud rahvavaenlastest .
Vot ausad semperid, need on omad -
K
kahjuks  /   18:11, 8. veebr 2018
jõudsin anda plussi, nüüd hävitavad eestlased ise ennast, siis eestlaste arv kasvas, nüüd kahaneb.
L
lõpetage  /   14:22, 8. veebr 2018
Mis teil viga on.Laul on laul, ei saa lõputult vinguda ja kõike poliitiliseks keerata.Noortele omapärane kogemus. Miks te brüsselistamise vastu ei kisa - varsti olete kõik kulti- multid ja töökeel on inglise keel, demokraatia on vaid sõnakõlks, juba ammu ei otsusta me ise midagi, hirvepargis vaid kümmekond vanakest, teie venemaad ei mäleta keegi. Loodan, et uus põlvkond ei virise iga apsu pärast ja tegele kiusliku poliitikaga.
A
agur  /   01:04, 9. veebr 2018
keeras ise asja poliitiliseks
N
nõustuja   /   14:14, 8. veebr 2018
atsi artikkel hea. ENSV sari on selle jälgi aja kuidagi huvitavaks näidanud? Umbes nagu kollase tähe kandjatel olid ka vangilaagrites omad rõõmud
S
sul vaeseke  /   18:13, 8. veebr 2018
oli siis ka õnnetu lapsepõlv?
J
jah  /   10:45, 13. veebr 2018
minul vaesekesel oli. Kõik mu sõbrad mujalt maailmast käisid talviti Alpides suusatamas, sõitsid valge laevaga Soome, lehvisid rõõmsalt mööda ilma ringi, mina käisin neile ainult Tallinna sadamas vene sõdurite vahelt järgi lehvitamas ning ...päris nõme riik oli küll. Aitäh küsimast!
N
no  /   21:42, 13. veebr 2018
Loodan,et sellel Jahil on nüüd hea elu ja käib ikka nädalavahetustel alpides suusatamas kogu-aeg ja on väga õnnelik.
S
Syldikul...  /   13:57, 8. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Ä
ära sa märgi :D  /   14:48, 8. veebr 2018
kus nüüd süvakultuuri austaja võttis sõna :D minu jaoks on pärdi muusuka kuulamiseks mittesobiv, teatud kohta jah võib, aga mitte kuulamiseks, juba soig ju. aga nii uhke ja peen on olla pärdi austaja :D
K
klassiviha?  /   10:46, 13. veebr 2018
Ihhii nii koomiline. Inimene vihkab Pärti. Kommentaariumis räägib südamelt ära. Vaeseke!
Q
Qwert  /   13:47, 8. veebr 2018
Demagoogia supernäidis, ehkki küll mitte nii meisterlikult kirjutatud nagu ala spetsialistid oskavad, aga anname inimesele tema püüdlused andeks. Nõukogude estraadist juttu tehes unustame siis ära meie oma lauljad nagu Jaak Joala ja Gunnar Graps, Vello Orumets ja Anne Veski. Viimane esineb siiani Vene telekanalites ja eriti populaarses retromuusika kontserdil, mida korraldab nende Avtoradio koos teiste kunagiste populaarsete nõukogude ja Lääne esinejatega vana-aasta õhtul. Unustame ära ka autori enda poolt nimetatud Leningradi ansambli Zemljane oma siiani ülimenuka lauluga "Trava u doma", mille autoriks oli kunagine hittide looja Vladimir Migulja. Unustame ära Raimond Paulsi. Maestro oleks selle peale vist eriti rõõmus, eks ju? Unustame ära meie Arne Oidi ja "Suveöö". Unustame ka Ernesaksa ära. Ikkagi nõukogude helilooja, mis sest et kirjutas "Mu Isamaa, on minu arm", mille esitamisel laulupidude lõpulauluna pani kuulajaid püsti tõusma. Igas ühiskonnas on nii head kui halba loomingut. Me peame võtma üle parima, ja jätma prahi.
E
elektritsaabtasutablogspotcom  /   14:03, 8. veebr 2018
Pioneer ei karda hunti Annab talle vastu lonti Teie mainitud laule lauldi pikkade laudade taga mis olid lookas roogadest ja jookidest nii kuis filmides kujutatakse itaalia maffia pulmapidusid. Vene ajal iga mats sai korraldada rikkalikke pidusid aga praegu vaid pangavargad s.o. pankurid.
T
täpselt  /   15:00, 9. veebr 2018
Sellel halval ja vaesel ajal töötas minu isa terve elu lukksepana, kui sai 60 aastaseks ja jäi pensionile, siis pani terve restorani kinni ja kutsus terve suguvõsa, mis oli küllalt suur, oma juubelile. Pensionit sai kuskil 1,5 kordset min. palga suurust, nüüd ei ulatu isegi keskmine pension min. palgani. Mina, tema poeg, pole suutnud isegi oma 50 ja 60 juubelit pidada, sest olin töötu. Pension natuke üle poole min. palga. Õde pidas ka ühte oma juubelit ja ka pulmi restoranis, kus esinema oli kutsutud Urmas Alender mõlemal korral, praegugi pildid mul olemas. Kes praegu seda kõike suudaks endale lubada, kui just suur ärimees või poliitik pole? Niisugune elu oli siis, võrralge praegusega.
M
me unustame ka  /   14:48, 8. veebr 2018
goerg otsa ära
A
Autori arvates  /   18:16, 8. veebr 2018
oli ju ots ise suur kurja juur ja okupant, oli ju Nõukogude Armees.
M
Mnjah  /   16:15, 8. veebr 2018
Graps ei olnud estraad ja laulis Venemaal eesti keeles.
Joala, Veski ja Orumets laulsid Eestis eesti keeli. Sh paari vene helilooja laulu, populaarsed olid aga eesti heliloojate omad või kaverid. Oit ja Ernesaks olid eesti ja mitte nõukogude heliloojad.
Zemljane ja Pauls lihtsalt ei huvitanud, ei siis ega hiljem.
R
rahvasei suuda ikka vahet teha jutt ei käi muusikast   /   01:07, 9. veebr 2018
asi keerati reklaamiga poliitiliseks mida see muusika kahjuks tegelikult polnud
E
enn  /   13:42, 8. veebr 2018
Nõustun täiega
P
Paavo  /   13:27, 8. veebr 2018
Ats võiks vilistlasena selle jama seisma panna.
M
ma ka vilistlane  /   13:37, 8. veebr 2018
ja atsi võiks hoopis seisma panna.
T
tellijale  /   13:07, 8. veebr 2018
Kontsert korraldatakse tellijale. Tellija soov oleks, et tänased noored omandaks teadmise nõukogude aja headusest. Sellist teadmist nende vanemate mälus ei olnud. Kui teadmisega on kõik ajud loputatud ning mäletajad maalt kadunud on aeg asuda NSVL taastamisele.
Ka Lenin pidas üleminekul kommunismile esmatähtsaks just noorte ideoloogilist kasvatamist. Ehk midagi uut GAG-s toimumas ei ole.
A
Alar1  /   13:06, 8. veebr 2018
Võiks hoopis huvi tunda, kelle käsul kontserti korraldatakse? Siis saaks ka teada, kellele.
K
Kui punane valitsus võimul siis loomulikult punased üritused  /   13:50, 8. veebr 2018
Imestada pole midagi...
  /   14:16, 8. veebr 2018
Punane on armastuse värv-armas valitsus.
  /   17:46, 9. veebr 2018
punane on
verise vene okupatsiooniaja värv
A
aga  /   15:55, 13. veebr 2018
tellija on tallinn ja arvake ära kes sealt volikogust
  /   14:15, 8. veebr 2018
Töörahva käsul.
L
lp. autor  /   13:03, 8. veebr 2018
Kui teie lapsed teeksid kontseri mis koosneks kaasaegsest muusikast - näiteks paneksid räppi, kas võtaksite ka nii raevukalt sõna. Kuid inglisekeelne räpp koosnebki alavääristavatest väljenditest ja roppustest. Ning kui teie ei saa iga õhtu enam maga minna ilma et käsi poleks pidevalt vene aega tagasi mõeldes rusikas , siis soovitame teil doktor Enneti poole pöörduda.
P
Paavo  /   13:01, 8. veebr 2018
Kes see Juku on ?
P
Pupu  /   13:15, 8. veebr 2018
Ei ütle.
M
mikk  /   14:11, 8. veebr 2018
Raid
P
Paavo  /   12:57, 8. veebr 2018
Atsi jutt on loba, kuid ühte asja tahaks küll kommenteerida. Nimelt - NSVL oli Vene impeeriumi üks vorm, mingit suuremat vahet Tsaari-Venemaal ja NSVL-l pole, üks suur Venemaa kõik. Ja venestel ka vahet pole, on nad kommunistid või ei - ühed Venemaa vallutuspoliitika tööriistad kõik !
V
venestel?  /   13:09, 8. veebr 2018
-
P
Paavo  /   14:00, 8. veebr 2018
venelastel vahet pole, rahvusena on nad tervik. Ja paraku selline rahvas, kes on pidevalt teiste seljas sõitnud. Üksikisikud on muidugi erinevad.
M
Mh   /   12:57, 8. veebr 2018
ENSV on kogu aeg telekas,mis siis nüüd need selle aja laulud hullemalt mõjuvad? Olen sel ajal üles kasvanud,kõik see juba nagu vähehaaval ununeb,aga kui juhtun kuulama juhuslikult mõnd selleaja ilusat vene poplaulu,no teeb ikka südame soojaks küll! See kontsert on igati teretulnud ,kahju,et on kauge minna vaatama, aga võiks ka televiisoris näidata.
  /   13:40, 8. veebr 2018
ENSV on just selline kõverpeegel, mis näitab kogu selle okupatsiooniaja jaburust, mis õnneks ära lõppes.
K
KGB mees omas täies hiilguses  /   19:34, 8. veebr 2018
käratsemas !! Kharashoooo!
  /   14:19, 8. veebr 2018
Sõltub,mis parteisse tegijad kuuluvad.
M
Mnjah  /   16:17, 8. veebr 2018
Ju siis kasvasid vene keskkonnas.
Eestlased seda ei kuulanud, ei teadnud ega huvitunud.
K
kas   /   18:24, 8. veebr 2018
sõjaväes ei käinud, või lauldi seal eesti laule?
M
Mh-le  /   10:34, 13. veebr 2018
Telelavastus ENSV on paroodia,aga kavandatav kontsert on propagandaüritus.
J
jeerum, mis loba ma lugesin  /   12:47, 8. veebr 2018
see ats on ju puhta segane? et kogu nende elu, kes elasid selle 50 aasta jooksul, on nüüd põlu all? no mis jutt, et joala polnud armastatud? ja kuidas veel oli, armastatakse siiani. või kas ats ei kuula linnat, veskit, mäge? või ei vaata nõuka ajal toodetud filme? kas ever, ulfsak ja baskin on nüüd kõik jama atsissugustele globalistidele? ja mis sel ensv seriaalil viga on, väga vaimukas elu-olustik. kas ma peaks oma lapsepõlva ja noorust nüüd häbenema? ats ilmselt häbeneb, minu jaoks on ats ja mikk pär(ak)nits võrdsed tegelased, jäIedad nimelt.
T
tallinna 1.kk/gag vilistlane 1982  /   12:54, 8. veebr 2018
eriti tuhmile sovokile puust ja punaseks-
asi pole kesikute sõbrast punadirektori poolt noortele peasunnitud venekeelses nõukogude estraadis, vaid selle kontserdi ajastatuses, kontserdi pealkirjas ja reklaami viisis!
usjog, sovjeet?
K
kes on  /   18:25, 8. veebr 2018
sovjet? See on inimene, kelle jaoks on kõik must - valge, see ju sa oled.
M
Mnjah  /   16:26, 8. veebr 2018
Noor Joala, kes esitas väga heas seades kavereid ja paari geniaalset originaallugu, oli populaarne.
Siis läks ta Venemaale, tema repertuaar muutus igavaks ja populaarsus kadus. No eks publik oli temast tüdinenud ka.
Siis tõusis mõneks ajaks esinumbriks Mägi, tema järel Linna, kuni järg jõudis Ruja kätte.
Kellegi aeg ei kestnud kaua.
Publik tüdines ära.
Ainult Mägi on suutnud veel korra esile tõusta, sedagi tänu asjaolude kokkulangemisele.
Lisaks leidus muid üksikute lugudega, kes vahepeal populaarseks said ja siis unustati.
ENSV on paras ajaviitekräpp, aga las ta olla.
Vähemalt ei tähistata sellega pommitamise ega küüditamise aastapäeva nagu Agur oma kahe kontserdiga plaanis.
M
muig  /   12:31, 8. veebr 2018
Aga mina imestasin laule kuulates,kuidas tänapäeva noored räägivad/laulavad ikka tohutu aktsengiga seda va' venet! Minu aegsed panid suht puhtalt.Vist loeb ikka see, MIS KEELNE ON POEMÜÜJA JA arst...
N
Nipitiri  /   12:03, 8. veebr 2018
Loll jutt suhu tagasi
K
kurb on  /   11:59, 8. veebr 2018
sellise mõttemalliga atside pärast! Kus võisid vanemad vea teha?
.
..  /   12:43, 8. veebr 2018
Kinderstubes viga
O
on jah kurb  /   13:40, 8. veebr 2018
aga vaata kui palju miinusied, seega selliseid atse on meil rohkelt ja see on juba rohkem kui kurb.
M
mikk  /   16:48, 8. veebr 2018
"Kus võisid vanemad vea teha?"- eks kommunistlik, stalinistlik kasvatustöö jäi nörgaks.
E
ENSV  /   11:57, 8. veebr 2018
täiega tagasi,nende elanikele korraldataksegi
A
A   /   12:24, 8. veebr 2018
...ja kui täiega tagasi tuleb ,siis oled sina esimene ,kes punalipu ees kulpi lööb
B
B  /   13:19, 8. veebr 2018
Ida või lähis-ida...(?)
E
Entel...  /   13:41, 8. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]