Eesti uudised

BLOGIPIDAJA ANALÜÜS: kellele on vaja neljarealist Tallinna-Tartu maanteed?

Toimetas Denes Kattago, 8. veebruar 2018 10:29

56 KOMMENTAARI

s
9. veebruar 2018 08:33
see Reformierkonna pättide poolt taskutesse kanditud eurorahad olidki ette nähtud selle maantee ehituseks ,nüüd aga istuvad kaks pätti Antsip j Parts rahulikult Brüsselis -rahvavaenlased
k
9. veebruar 2018 08:31
kõigile kes seal igapäevaselt ja üldse liiklevad ,sest esiteks ta on palju ohutum -on vaja 4-realist maanteed
n
Nipik/ 9. veebruar 2018 08:10
Meie riigis on 3 maanteed, mis peavad olema vähemalt neljarajalised: Tallinn-Tartu, Tallinn-Pärnu ja Talinn-Narva. Kas seda on siis palju nõutud. Mida te mökutate, tegijad! Euroopa raha kaob varsti ära, selline suhtumine teeehitusse nagu praegu, on lihtsalt riigivaenulik ja kuritegelik.
p
Pärismaalane/ 8. veebruar 2018 20:01
Neljarealine on ok, me ei ela Aafrikas!
t
toompealt/ 8. veebruar 2018 19:06
turistide hordid on ju vaja muuseumi sõidutada,suure eesti rahva elu kaema ja ülikooli sambaid imetlema,kõrge koolitusega euroreformaatorite asupaika,endisesse jurjevisse ja alles siis lõuna poole
s
Surmakraavid/ 8. veebruar 2018 12:59
Need tapjakraavid tuleb kiiremas korras ära likvideerida. Räägitakse, et need kraavid on ette nähtud teedelt sadevee ära juhtimiseks. No, kas tõesti teist tehnoloogiat ei olnud? Iga vähegi teede projekteerimisega tegelev inimene peaks aru saama, et alati ei saa sõita otse, vahel pead otsasõidu vältimiseks ka kuhugi poole keerama. Ja nii maandudki kraavis. On ikka ajuvaba väljamõeldis.
Loomulikult on teede ehitus kallis, kuid inimeste tervise arvelt on kuritegelik kokku hoida. Ma ei usu, et paremat lahendust sadevete ärajuhtimiseks ei ole. Ma ei taha olla pahatahtlik, kuid paratamatult tekib mõte, et kes peaks seal kraavis maanduma, et teede olukorra peale mõtlema hakataks.
Kahju, et uus teelõik nii ohtlik ehitati. Need kraavid on ka teiste maanteede ääres.
N
.../ 8. veebruar 2018 13:50
Need kraavid tuleks täita suurte põllukividega ja pealt poolt veel väiksemate kividega ja kruusaga. Tekib drenaazh, mis samas ei oleks kraav.
t
to surmakraavid/ 8. veebruar 2018 17:16
j
jah/ 8. veebruar 2018 19:14
sõidan sulle siis otsa, kui ette jääd?
j
juga/ 8. veebruar 2018 12:38
Kõige ebaõnnestunum nikerdus tehti nüüd Neanurme-Põltsu vahele see n.ö. 3-realine. Kitsas, lühike ning ebaturvalise kurviga lõiguke ei paku mingeid erilisi võimalusi möödumiseks. Pigem tekitab mingi ahistatuse ja ohutunde ning selles kohas ei julgegi mööda sõita. Jälle hunnik maha visatud raha. Kui midagi normaalselt tehtud ei saa, ärge tehke seda ka. Jääb vähemalt mõtetu rahakulu ära.
p
PIIKS/ 8. veebruar 2018 12:50
aga kas pead siis sellel lõigul üldse kellestki mööda sõitma?
s
selleks/ 8. veebruar 2018 19:14
j
juga/ 9. veebruar 2018 01:21
Aga möödumiseks see lõik ju tehtud ongi. Kui keegi Piiks? sõidab norm. oludes ikka jalgujäävalt, siis on temast kusagil vaja mööda saada.
b
Brunn/ 8. veebruar 2018 12:26
Kolmas raudtee huvitab vaid kitsast ringi et raha tasku toppida-hiljem on vaid teehooldus maksud.

t
TOLA/ 8. veebruar 2018 12:17
Milleks Eestile maanteed:Eesti ju kõrgeltarenenud E-riik?
u
uskumatu/ 8. veebruar 2018 12:21
kirjutad täiesti tavalise kommi ja avaldad avramust, et neljarealist on ikkagi tarvis ja jutt õnnetuste vähesusest ei päde ja tuleb must kiri, komm ei vasta nõuetele. Kas minu sõnavabadus sõltub sellest, kellele meelepäraselt ma mõtlen?
a
Ando/ 8. veebruar 2018 12:09
Susserdavad oma Rail Balticuga,tehku ennem maanteed korda.
l
lo..id/ 8. veebruar 2018 12:03
j
jah/ 8. veebruar 2018 19:15
v
Võrdlus/ 8. veebruar 2018 12:01
Kui nüüd kõrvuti panna siis Tallinn-Narva mnt ja Tallinn -Tartu mnt. Siis Tallinn-Narva mnt on kordades vähem avariiisi ja surmajuhtumeid. Kui siis enda lollusest. Ammu oleks aeg Tallinn -Tartu mnt 4 realiseks teha. Missiis saab saab kui reaalselt on talve,libedust 5 kuud. Siis on avariid iga jumala päev Tartu mnt,l. Aga meil mõeldakse mingeid absurdseid mõtteid sillad,tunneleid,baltik eail ehitusi,mis praegu pole üldse olulised.
p
pääpääseis/ 8. veebruar 2018 12:00
asi pole ju ainult möödasöitudes, kui trassil, mis on 90 km/h kiirusega lubatud, peab trassilt vasakule mahasöiduks keset trassi seisma jääma, sest vastutulev vool ei lase kohe keerata,siis vöid kasvöi pääpääl seista, eriti talvel, aga on kindel, et tagumine vöib su manöövrisoovi näha aga selle taga olev enam mitte, ja tuisus ei saa tagasöitjad küll aru kas ees oleva auto punased tuled seisavad paigal vöi liiguvad edasi vöi kas need on pidurituled vöi mis... bussijuht saigi surma just selle töttu, et tema ees olnud veoka ees oli keski seisma jäänd trassilt maha keeramiseks, sul vöib kui pikk pikivahe olla aga tuisus ei saa tuledest aru, eriti kui seisja ei hoia juba seisma jäädes enam pidurit all et pidurituli on lisaks vaid kasutab hoopis kässarit... siis saa tuisus aru kas eesolevad kabariidid liiguvad vöi seisavad, sama pettepilt tekib pimedas,suvel on pimedas ainult haakuvus piduramisvajaduseks parem, tegelikult tuleks aga trassidel sellised olukorrad välistada, üks vöimalus selleks on lisada söiduradu...
m
matsu/ 8. veebruar 2018 11:55
Tagurlased ei näe mingit mõtet maanteed laiendada.
Tasuvusanalüüs niikuinii tegemata ja raha ei too sisse mingisugust.
Las inimesed käivad jala.
u
Uudu/ 8. veebruar 2018 11:54
Mäletan, et alates Asipi valitsusajast on visa järjekindlusega välditud ehituse vajaduse teemat. Ei teagi miks, ju siis oli vaja rohkem ameerikamaale Utah-sse imeelektri projekte jne.
h
huvitav/ 8. veebruar 2018 12:18
Milleks meile üldse Tln-Tartu mnt?
a
Asipi?/ 8. veebruar 2018 13:14
p
pärnakas/ 8. veebruar 2018 11:48
Lõpetage see Tallinn Tartu. jutt ära. Üks kõige tihedama liiklusega tee on Tallinn Pärnu. Ja siia on vaja rahad koondada. Küll meie valitu Simson asjad paika paneb. Tarus lennujaam ei tööta. Tahakse nüüd Pärnusse rahvusvaheline lennujaam, ja turiste hakkab tulema kuhjaga. Pärnu on teede sõlmpunkt, ja rahad peab siis paigutama.

l
lugeja/ 8. veebruar 2018 11:47
On ju tõestatud,et suurim autode ja rekkade liikumine Tallinn-Pärnu -Ikla maanteel,seega vajaks see maantee 2+2 realiseks ehitamist!!
k
kuidas/ 8. veebruar 2018 13:08
saab see liikumine Pärnu suunas suurim olla? Piirkonna elanike arv ju kordades Lõuna-Eestist väiksem. Hakka või uskuma, et RB tasub end majanduslikult ära... Pärnu suunal võib rohkem olla suurveokeid, samal ajal Tartu suunal võib palju kaupa ka kaubikutega liikuda, mida väikeautode hulka võidakse lugeda.
ä
8. veebruar 2018 11:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mis/ 8. veebruar 2018 19:39
s
sas/ 8. veebruar 2018 11:43
Tallinn - Ikla maanteed on vaja ehitada 4 realiseks! See on rahvusvaheline tee(E67) ja sealt saab ka mujale sõita peale abja. Käisin hiljuti Lätis ja lausa häbi hakkas eesti teede olukorra pärast! Ratas ja Ossi - võtke nüüd mõistus pähe ja hakake ikka rahva heaks tööle! Kui juba sõna võtsin siis räägin veidi veel. Nordica tuleb kas ära kaotada v Riigistada ja sinna alla raha panna,et saaks EESTLASENA ikka lennata kuhu süda ihkab,mitte ümberistumistega ja vaid Brüsselisse!
k
käi ära ka Leedus/ 8. veebruar 2018 11:47
ja usu teed häbi pärast lausa p.ksi. Meil aetakse numbreid, Leedus rahva stabiilset ja inimesekeskset majandamist, taga.
i
inimene/ 8. veebruar 2018 11:49
natuke vale riigi valisid muidugi võrdluseks, Lätis käies on väga hea meel et elan Eestis kui vaadata just teede olukorda
a
Ants/ 8. veebruar 2018 11:33
Sõidan tihti nii Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva kui Tallinn-Pärnu maanteedel ning julgen väita, et viimane, mis vajaks neljarealiseks ehitamist, on Tallinn-Tartu. Kõige olulisem oleks Tallinn-Narva neljarealiseks ehitamine ja seda täies mahus, sest Aasperest edasi Narva poole on täielik kaos seal teel tavaliselt, eriti ohtlik on lõik Jõhvi ja Narva vahel.
Järgmisena tuleks suure transiidimahu tõttu neljarealiseks teha Tallinn-Pärnu. Ja siis, kui raha üle jääb, pseudoprobleem Tallinn- Tartu.
m
minu mõte/ 8. veebruar 2018 11:48
et kuhu siis Tartust edasi põrutada , kas Petserisse või Pihkvasse ?
r
RS2/ 8. veebruar 2018 11:24
Arvestades et terve NLiidu territooriumil inimelu ei maksa midagi, siis liitun täiega nendega, kes väidavad , et talina-Tartu maantee on raharaisk. ;)
a
aga/ 8. veebruar 2018 11:49
kui ikka Ratas ja Simpson tahavad ja me oleme nad rahva tahet esindama saatnud , siis tuleb nende otsuste ees ka alandlikult painduda.
r
RS2/ 8. veebruar 2018 17:13
Mina ei saatnud kumbagi neist sinna. samuti nagu ei saatnud kedagi teist, sest enamuses on nad seal kõik l u r j u s e d.
p
Promill/ 8. veebruar 2018 11:19
Kas 4-realise kasulikkust pole kõige lihtsam arvutada, võrreldes õnnetuste arvu neljarealisel lõigul enne selle valmimist ja pärast, võttes arvesse liiklustiheduse kasvu?
Ja üldse, õnnetused ei peaks olema ainus argument, 4-realise vastu saavad olla vaid kas kõigutamatu närvikavaga autojuhid või veendunud jalakäijad.
p
poolt/ 8. veebruar 2018 11:29
on rullnokad, aga miks mitte kaheksarealist ehitada, veel parem ju :)?
p
Promill/ 8. veebruar 2018 11:47
Eksid, rullnokkadelt võtab 4-realine adreka maha, neile see pigem ei meeldi. Ja meeldib eelkõige neile, kes just rullnokkade tõttu surma ei taha saada.
s
Saar/ 8. veebruar 2018 11:16
Iga õnnetuses kaotatud elu läheb riigile maksma miljon Eurot. See tähendan vanemateta jäänud
lapsi, vanemaid. Kasvatamiseks kulutatud raha ja vaeva. Kui see kõik arvesse võtta, siis pole mingit kahtlust Tallinn-Tartu-Luhamaa ehitada neljarealiseks. Ja mitte ainult, vaid ka teised põhiteed.
m
mis miljon?/ 8. veebruar 2018 11:31
250 euri matusetoetus ja kokkuhoitud pensionisummad, niikuinii normaalne pidi olema 5% töötus, lugege siis hukkunu töötute hulka.
j
jäin ka Saari "analüüsi " lugedes mõtlema/ 8. veebruar 2018 11:57
et kust siis riigile see otsatu kahju tekib.Saan aru, et kaob üks osa odavast tööjõust ja selle abil saadud kasum. Kui vaadata aga kuidas inimesesse suhtutakse , siis jutud inimelu hindamatust väärtusest on meil ju tugevasti liialdatud.
h
Hillar/ 8. veebruar 2018 18:03
Iga surmasaanu läheb riigile maksma 125 euri. See on matuse toetus. Kust sina lugesid miljoni?
1
1/ 8. veebruar 2018 11:09
Tuleks analüüsida ,kus on õnnetused toimunud. Ehk valdavalt siiski seal ,kus pole nelja rida .

p
Põrguvürst/ 8. veebruar 2018 11:09
raha kantimiseks,varastamiseks sobivad kõik ulme projektid--väga iseloomulik ideaalsele pätiriigile
n
noh see on ju köömes/ 8. veebruar 2018 11:58
võrreldes Rail Baltikuga.
e
Eedu/ 8. veebruar 2018 11:07
Riik on ikka vaene küll, kui ei suuda 100kond km 4 rida valmis ehitada.
r
riik ei suuda/ 8. veebruar 2018 11:32
ka haigetele lastele raviks raha anda, alles kerjati inimestelt.
e
Eesti valitsejad/ 8. veebruar 2018 11:49
Ei ole vaene. RailBaltika teeme ära.
m
Miks mitte ka/ 8. veebruar 2018 11:05
4 realine kiirtee tallinn berliin Reilbaltika kõrvale,kui kogu ehitustehnika juba kohal?
e
eu/ 8. veebruar 2018 12:05
Maanteed on mõtet Tallinn Ikla laiendada, kuid vä rd raudteed( rail baltika) on suur raha raisk. Selle asemel võiks korrastada olemasolevat raudteed!
t
tallinn? beliiln?/ 8. veebruar 2018 13:11
j
Jaan/ 8. veebruar 2018 11:05
See statistika ei pea paika. Jagasid aastad pāevadeks, nūūd jaga veel see ōnnetuste arv kilomeetritega ja siis saame alles teiste teedega vōrdlema hakata.
n
8. veebruar 2018 11:04
p
Pille/ 8. veebruar 2018 10:56
Paljud avariid on möödasõitudel, kui palju on ohtlikke möödasõite ja vastasuundavööndisse kaldumisi. Ikka on vaja 4 - realist.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee