133 kommentaari

M
Me ju teame,et üleliigne alkoholi tarbimine ei too head,vaid rikub meie elu ja tervise hoopiski ära!  /   23:21, 10. veebr 2018
Mina kui võõras eesti kodanik tean,et mis tunne on oma lähedast ja teisi inimesi selles ilmas kaotada.Ega see kerge ei ole.Ja muidugi leinamisest üle saamine võtab oma jagu aega,et eluga edasi minna.Sest minevikku me muuta ei saa ja ei saa ka aega tagasi keerata,kus kellelgi midagi pooleli või tegemata jäi.No vot noori on läinud päris suures koguses! Tee inimestele selgeks,aga sellest pole tolku midagi.Tunnen omalt poolt kõigile nendele lähedastele kaasa,kellel on eriti rasked ajad.Üheskoos lähevad rasked ajad paremini üle,kui üksinda.Soovin kõikidele head!
K
Krt, isegi luuda pole ses majapidamises...  /   07:43, 10. veebr 2018
Pannud siis taarakott ukse taha, mitte vaaderpass!
N
Nojah  /   07:53, 9. veebr 2018
Loomulikult on inimestest kahju, aga paraku tekib ikkagi küsimus kus olid kohale jääjate silmad, et nad lasid mikrobussiga inimesed jääle, kuigi ranna rahvas reeglina peaks teadma jääolusid eriti, mis jääb laevatee lähedusse.Seega on mahajääjad kaudselt kaas süüdlased.
R
Riisikas  /   20:52, 8. veebr 2018
Julgen arvata, et see oli MEELETU,MEELETU lollus, aga mitte katastroof. Katastroof peaks ikka olema midagi vältimatut. Võib-olla aitab juba halast?
R
RS2  /   00:06, 9. veebr 2018
L0llus küll, aga kahepoolne, nimelt vähemalt 50% osanik selles on meie l0llakas riik.
N
no  /   17:08, 10. veebr 2018
Riik selles lauslolluses küll osanik pole.
M
miks  /   20:06, 8. veebr 2018
ei avaldata tegelikku infot. Midagi need uurijad juba ju teavad. Jääks ära oletamine, valetamine ja muidu mulin.
M
Mann  /   19:34, 8. veebr 2018
Ajakirjanikud ja fotograafid on kõige suuremad ahistajad üldse.Kõik kohtusse anda.
.
.............  /   18:56, 8. veebr 2018
Kas fotografil oli oli perenaise luba tema kodu pildistama minna.Ikkagi eravaldusesse sissetungimine.
K
kui  /   16:57, 9. veebr 2018
kui kurikaelad nüüd majja tungivad, peaks too ajakirjanik vastuse endale võtma
V
Vanamees  /   18:26, 8. veebr 2018
Kui õilsad kõik on ,see ongi eesti ! Ei muutu siin midagi ,uskuge aga propagandat rohkem !
L
lugeja  /   17:28, 8. veebr 2018
Kaastunne peredele!
A
anu  /   17:20, 8. veebr 2018
Need pidid ju korralikud tööinimesed olema, samas joovad iga päev, nii et valget päeva ei näe, ei saa aru
L
Liis  /   18:03, 8. veebr 2018
Kust pärinevad su andmed, et iga päev joovad? Ja kas seda oled kuulnud,et inimestel on vahel töölt puhkus ka?
T
Tohoh, korralikud inimesed ikka küll  /   18:40, 8. veebr 2018
Mis puhkus on igapäevane joomine?
M
mnb  /   15:30, 8. veebr 2018
Hea lugu kirjutatud, kohal käidud ja inimestega räägitud, mina kiidan. Mitte lihtsalt 4 seina vahel välja imetud targutus.
T
tööline  /   15:21, 8. veebr 2018
Keegi ütles,et olid tööinimesed. Aga tööinimestel pole aega poolteist nädalat täis olla.
L
Liis  /   18:04, 8. veebr 2018
Tööinimestel on tavaliselt millalgi puhkus ka.
  /   18:33, 8. veebr 2018
kas sa liis jood siis puhkuse ajal 1,5 nädalat jutti?
  /   14:22, 8. veebr 2018
Kas Õl-e jaoks on ok käia hukkunute akna taga, läbi kardina viinapudeleid või mis iganes pildistamas? Tase!
E
ei saanud nüüd aru  /   12:49, 8. veebr 2018
et korralikud tööinimesed, aga pidutsesid teist nädalat ja pidu = joomine muidugi. tase.
M
maamees  /   12:25, 8. veebr 2018
Vot see on juba tase.Traagilise õnnetuse üle elanud inimesele minnakse koju ukse taha pilte tegema ja lugu õhtulehes ka tasuliseks pandud.Kasumit tahetakse saada läbi teise leina ja valu.
N
no ei...  /   12:50, 8. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
.
..  /   13:07, 8. veebr 2018
Vaevalt keegi tema arvamust seal autos küsis. Ja see varasem õnnetus olevat juhtunud hoopis tema õega.
M
mida juttu  /   14:01, 8. veebr 2018
mis mõttes küsis? kui enda elu armas, vaatad ise, kuhu lähed ja hüppad kasvõi autost välja, aega oli ju mitusada meetrit? ja kas ma usun rohkem soosaart, kes väitis, et tema või mingit suvakat kommijat, kes väitis, et õde? sinu puhul ei teki küsimust, keda sina rohkem usud. äkki oled ise samasugusest seltskonnast? maja vaadates saab öelda, et urkast?
E
eksole  /   15:11, 8. veebr 2018
Justkui see suht kiiresti liikuvast autost välja hüppamine nii lihtne on. Eriti kui oled 51.
.
...  /   15:17, 8. veebr 2018
Paljud maainimesed elavad oma esivanemate taludes, mis viletsas seisukorras. Uue maja ehitamine ei ole kõigile jõukohane. Küllap siin liigub inimesi, kes tunnevad neid paremini kui Soosaar. Oled sa ise kunagi hüpanud autost tagaistmelt? Tark oled õpetama omamata igasugust praktikat.
U
urr  /   13:06, 8. veebr 2018
Kuule maamees! Parem mõtle selle peale, kui palju selliste juhtumite peale raha kulub päästeoperatsioonidele. Kui ikka nimme johmase peaga sõidetakse, ujutakse jne, siis pole ju mingi katastroof vaid mängimine oma ja teiste eludega. Mõtlev inimene teaks, et palja p.eega pilpakatuselt allalaskmine on päris valus!
A
aga  /   13:17, 8. veebr 2018
Kuidas see õigustab kellegi hoovis luuramist ja kaameraga peaaegu tuppa tungimist? Naine ei olnud õnnetuse põhjustaja. 51-aastane naine sai hetkega välja, elas üle 25 minutit külmas vees ja ei vajanud isegi haiglaravi. Ta ei saanud olla maani täis. Küllap on nüüd sugulaste juures.
A
aga  /   13:23, 8. veebr 2018
Mulle tundub, et see naine ainsana ei tahtnud jääle minna, aga ei saanud õigel momendil autost lahkuda. Seetõttu oli ta terve tee valvel ja erinevalt teistest valmis kiiresti autost välja hüppama.
U
urr  /   12:22, 8. veebr 2018
Mida siin häbistada - kui ikka 2 nädalat tegeldakse joomisega, no kuidas neid nimetada. Ega see ei tähenda, et tööl käivad, eks ikka vahel käivad, raha ju vaja! Kui aga Kihnus on tava, et kogu aeg ollakse uimas, siis kahju sellest saarest ja inimestest, kes hukkuvad pehmeks joodud ajude tõttu. Kole lugu küll, kuid kole lugu on juhtunud alko tõttu.
L
Liis  /   18:09, 8. veebr 2018
Taga targemaks! Nüüd leiutab mõni "tark" juba, et terve saare rahvas joob. Häbi olgu, kes niimoodi laimab teisi inimesi neid tundmata!
K
kaastunne   /   18:23, 8. veebr 2018
kas olid seal ja nägid , et joodi 2 nädalat pange suud kinni kui ei tea midagi
K
kust  /   12:08, 8. veebr 2018
otsida süüdlast et kohalikes poodides kärakas kallis ja vaja kiirelt lätlastelt abi võtmas käia ja siis kiirelt koju tagasi ja tegijal ikka juhtub eriti siis veel pisukese promilli all olles
K
Kas te ei tea, et  /   13:03, 8. veebr 2018
kui kärakas jätta ostmata, siis see on kõige parem nii endale, oma lähedastele ja muidugi ka oma rahakotile. Või saab kärakat Lätimaalt täiesti tasuta? Ei vist, ikka tuleb oma raske tööga välja teenitud eurod alkoholipoodi jätta, et kärakas kätte saada. Ja kui kärakat ei tarbi, ehk jääksid ära sellised traagilised ja õnnetud juhtumised, nagu seegi siin. Kas oli sellist jama vaja? Mõtlematu teoga seadsid nad ju ka teised ohtu, kes neid haprale jääma päästma pidid minema.
5
588  /   12:08, 8. veebr 2018
kirjutati ju, et lasti kohe haiglast koju, nüüd jälle et haiglas? selline on naisterahva elamine? ....võehhh
H
hm  /   12:02, 8. veebr 2018
Minu arvates ei ole normaalne niimoodi võõras hoovis akende all luurata ja kaameraga peaaegu tuppa välja pressitud.
V
veel vähem  /   12:52, 8. veebr 2018
on normaalne ronida nõrgale jääle ja siis maksumaksja raha tuulde lasta, et tuukrid peavad jäises vees solberdama ja laipu otsima. ja ühe korra juba seesama naine pääsenud, kui rumaI peab olema, et veelkord teha?
H
hm  /   13:09, 8. veebr 2018
See naine ei juhtinud autot. Teda süüdistada pole vaja. Tema sai välja ja oli peale õnnetust tunduvalt paremas olukorras kui 10 aastat noorem mees. Järelikult ei saanud ka olla väga purjus.
.
... see sinu arvamus ,  /   15:33, 8. veebr 2018
teistel teised arvamised ja need on õiged...
M
MM  /   11:57, 8. veebr 2018
Ühinen ae inimesed kommentaariga. Küll on kahju, et paljud on inetult õelad ja südametud, kui te nii-nii tublid olete,siis parem vaikige.
U
uuuuuuu  /   11:15, 8. veebr 2018
Kui palju SL Õhtuleht asjaosalistele raha maksab, et seda artiklit raha eest müüb. Tüüpiline käitumine.
O
ootoot  /   12:53, 8. veebr 2018
kui palju asjaosalised maksumaksjale maksavad selle jama eest, mis korraldasid? ja
bensiinipaak täis auto on meres, milline loodusreostus!
T
to ootoot  /   15:58, 8. veebr 2018
Sul õnneks arenemis ruumi on., kui siin kribada suudad.
B
BS to ootoot   /   16:08, 8. veebr 2018
Kui palju asjaosalised maksumaksjale maksavad nende õnnetuste eest, mis meil siin viimasel ajal maanteedel toimub. Kas õnnetused või sõidu oskamatus? Paugud on sellised, et terve maantee BENSIINI ja ÕLI täis. Koputa konti.
M
mari  /   11:00, 8. veebr 2018
mina arvan tõsiselt, et oma keskkonnas nad olidki tublid tööinimesed. järelikult on piirkond ii suures mahajäämuses ja asotsiaalne, et keset nädalat pidutsejad ja päevade kaupa joobes isikud ei ole midagi haruldast, vaid "tavalised tööinimesed", kuna teised elanikud vastavad veel vähem sotsiaalsetele ja pärisnormidele. minul on väga kahju, et minu jaoks tõmbas Kihnu endale täiega vee peale. nad on nii suures eraldatuses ja Mark Soosaare poolt niiväga ilustatud, et ma poleks eeldanud, et tegelikkuses on tegemist asotsiaalse kandiga.
  /   10:40, 8. veebr 2018
Päästjad ja tuukrid tegid väga tubli tööd. Minna raskete ilmastikuoludele jääle, teadmata, mis neid ees ootab...tublid mehed olid ja nüüd on vähemalt omastel võimalik inimesed mulda sängitada.
Kuid need kes nii hoolimatult jääle sõitsid...mida nad küll mõtlesid??? Ise olid ju veel kohalikud, oleksid pidanud teadma, kui ohtlik nende teguviis on!
L
lugeja  /   11:22, 8. veebr 2018
Roolis ei olnud võibolla kohalik. Eksitusse võisid viia ka jääl olnud jäljed, mida peeti ehk autole kuuluvaks. Tegelikult olid need aga eelmisel päeval sõitnud hõljuki jäljed.
K
kainet  /   12:54, 8. veebr 2018
juhti poleks eksitusse viinud. joobes juhti viib eksitusse iga asi. nii lihtne see ongi.
V
vaat nii  /   13:41, 8. veebr 2018
ainuke siinsetest tarkdest kes asjale pihta sai! Just nimelt....nähti, et keegi üle sõitnud ja siis meie ka...ei taibatud. et hõljuki jäljed. Kaine peaga oleks ilmselt valveputkast üle küsinud, et kes, kuna ja millega.
M
mann   /   18:28, 8. veebr 2018
kas sa nägi , et oli joobes kas naised saunas rääkisid
M
Mp  /   00:32, 9. veebr 2018
Mõni joobes inimene sõidab ja mõtleb k paremini kui kaine!
A
ae inimesed.  /   10:35, 8. veebr 2018
surnutest räägitakse ainult head,või mitte midagi ,vaikitakse.teie aga kukkusite musta pesu pesema.vaadake igaüks peeglisse ja mõelge,kas olete nii ingel.austake lahkunuid.
S
sinu arust  /   11:39, 8. veebr 2018
siis Stalinist ja Hitlerist ka? või siin tuleb topeltmoraal mängu?
P
Proovi ikka vahet teha...  /   11:54, 8. veebr 2018
Stalin ja Hitler olid psühhopaatidest massimõrvarid. Siin käib aga jutt tavalistest inimestest.
E
ei soovi olla silmakirjalik  /   12:55, 8. veebr 2018
sinu üleskutse on silmakirjalikkuse tipp, inimestest räägitakse tõde, mitte ainult head. mõnes seda head polegi. joobes juhist pole mul ka midagi head rääkida, olgu ta elus või mitte.
L
lugeja  /   18:16, 8. veebr 2018
Kust sina tead, et juht oli joobes??? Kuidas sinu teguviisi nimetada? See on laimamine siis. Talitse oma õelust ja kahjurõõmu!
M
Mp  /   00:31, 9. veebr 2018
Miski mis siin räägite pole ju tõde.. ainult spekuleerite! Korralikud inimesed olid! Loete ainult seda mida tahate lugeda!
J
JR  /   10:29, 8. veebr 2018
Tragöödia jah! Kahju!
Kui nüüd ajakirjanikud tühjade majade ümber tiirutavad ja kirjutavad, mida nägid ja mida ei, kas siis hakkab kellelgi kergem??
A
aga mul polegi raske?  /   12:57, 8. veebr 2018
kui ei tiiruta, kas siis hakkaks mul raskem? minu jaoks on tegemist värdinimesega, kes joobes teised mõrvas, miks mul peaks raske olema, et maja ümber tiirutavad?
K
kurb  /   10:24, 8. veebr 2018
Tuleb välja, et kurja juur on see naine, kes oma kodus pillerkaari teist nädalat korraldas ja inimesed sellise läbu tagajärjel ei saanudki enam aru, mis toimub. Uskumatu, aga kohe oli imelik, et miks üks naine meeste seltskonnas. Väga kurb ja kahju noortest meestest.
L
lugeja  /   18:19, 8. veebr 2018
Kas see naine jootis neid vägisi? Ja kust sa tead, palju üldse joodi? Keegi lihtsalt arvas ja nüüd käib lahmimine nii et tatt lendab.
B
Brunn  /   10:11, 8. veebr 2018
Pill tuli pika ilu peale.
  /   10:22, 8. veebr 2018
Kui poleks olnud joomis,siis oleks need inimesed meie hulgas !
K
Kogu loo kokkuvõtteks võiks lausuda,et  /   10:04, 8. veebr 2018
meresõit ei ole pitsball ja seda isegi mikrobussiga,kus hästi mugav
ja soe.Aga kui selline reis ette võetakse,siis peab meeskond kaine olema
ja tüürimees mitte peata ratsanik.
L
lugeja  /   09:58, 8. veebr 2018
Tuleb välja, et see naine korraldas oma majas joomingut, mis kestis kohalike sõnul teist nädalat ja eks sellises seisus inimesed enam polnudki mingid mõtlejad. Veidi veider, et ei bensiinijaama müüja ega ka sadamas keegi ei märganud, et seltskond inimesi joogised, et oleks neid takistada saanud.
T
Takistada, jah, takistada...  /   11:44, 8. veebr 2018
Ma näen iga päev FB märgatud gruppides postitusi valesti parkijatest kus ikka korralikult on seadust rikutud ja rikkujad peavad endid maailmanabaks, targutavad veel, et miks pildistatakse ja üles riputataks, et tulgu siis ütlema kui mingi probleem - no selline üleolev suhtumine, et "eks tule ja ütle midagi, kui julged". Samas sellised ei lõpeta enne enda teistest kõrgemaleseadmist kui satuvad näiteks vastakuti mõne poksijaga kes ühe matsuga mullaalla saadab. Sellega on nii, et loodus sätib - mis sa arvad, et kui tanklatöötaja ütleb, et jätke tegu tegemata siis jäätakse tegemata või? Tänapäeva generatsioon, mingid 20-30a võivad sellepeale juba ütlejale käsipidi külge minna. Vanemad lihtsalt naeravad ja väidavad, et nad ju rahulikult ja midagi ei juhtu ju...
N
nii on  /   13:00, 8. veebr 2018
täitsa nõus, ülbust jätkub. aga karistus sai karm.
K
Kõigi...  /   09:51, 8. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
tont  /   10:27, 8. veebr 2018
nõus-mitte millestki ei jää ilma, kui tasuline soperdis lugemata jääb.
T
to võõras  /   11:01, 8. veebr 2018
Miks sind häirib, kui kirjutatakse ? Sa ei pea lugema ju.
Väga inetu kohe sildistada, inimesi tundmata.
V
võõras  /   09:50, 8. veebr 2018
Tuukritest on kohutavalt kahju, nii raske ja füüsiline töö neil. Muidu aga pole vaja neist enam kirjutada, kõik teavad et hukkusid ja ega see asja paremaks tee kui sest iga päev kirjutate. Pigem oli ilmselt tegu joo...di...ku...te...ga.
R
Reet  /   10:36, 8. veebr 2018
Ei maksa sildistada. On öeldud, et kõik olid töölkäivad inimesed. Tänapäeval joodikul ikka töökohta poleks. Oled kuulnud seda, et surnutest ei räägita halba? On sul kuidagi parem enesetunne kui saad kedagi joodikuks tembeldada?
J
just  /   11:18, 8. veebr 2018
Mis töölkäijad kui kaks nädalit järgepannu manustati alkoholi.
R
Reet  /   11:46, 8. veebr 2018
Nii palju su peanupukene ei võta, et inimestel võis puhkus olla? Osad neist olid Soomes tööl. Näiteks ehitajatel talvel ei ole nii palju tööd kui soojemal perioodil. Ja KUS on öeldud, et kaks nädalat järjest alkoholi pruugiti??? Kui keegi nii arvas, siis ei ole see kohe absoluutne tõde.
T
to just  /   12:22, 8. veebr 2018
Oli ju kirjutatud, et noored mehed on Soomes tööl ja Eestis puhkusel.
K
kle, reet  /   13:04, 8. veebr 2018
häbi sul pole veel õigustada? ja inimestest räägitakse tõde, pane oma variserlik (kui see sõna sulle üldse tuttav on) kližee sinnasamusesse, et surnutest halba ei räägita. räägitakse, mis väärt olid, mitte ei silmakirjatseta. kas kõikidest, kes vanglas surevad, saavad kohe head? ajast ja arust arusaam sul.
ja kuskil vahel tööl käimine ei tee küll joo-di-kust korralikku tööinimest.
I
irw  /   13:05, 8. veebr 2018
et kui puhkus, siis võib sellises urkas, mis pildil näha, vana naisega mitu nädalat juua? tase.
J
jep  /   13:05, 8. veebr 2018
kalevipojad, palju õnne. need on kõik joo-di-kud.
R
Reet  /   14:37, 8. veebr 2018
Saab sul kergem kui kedagi joodikuks sõimata? Oled ise ingel? Ma ei õigusta, vaid võtan asja loogiliselt. Kui sulle see rahuldust pakub, eks räägi siis surnutest halba. Ka siis kui sul mõni lähedane sureb. Äkki oli ka kunagi liiga palju joonud sinu arvates? Ja ära võrdle võrreldamatuid asju - igapäevast elu elavaid inimesi vangidega. Mina ei tundnud neid inimesi ja mina ei võta voli ka neid joodikuteks tembeldada. Aga joodik EI KÄI tööl. Loodan, et hukkunute lähedased ei loe sinusuguse "kohtumõistja" pläma.
M
mann  /   18:33, 8. veebr 2018
just kas olid ise koha vöi käisid naiste saunas seal räägiti
M
mann  /   18:35, 8. veebr 2018
sinä siin mitte ei käi kuskil vahel tööl nede kodu on soomes
T
to kle reet  /   07:37, 9. veebr 2018
Sa harimatu, kes eesnime väikese tähega kirjutab, kliki nimesid ja võid üllatuda, et olid sinust tublimadki! Sapiprits selline! Kõigil on õigus oma arvamusele ja häbi peaks sul olema! Milline sõnakasutus võhivõõra kommentaarile... Uskumatu empaatiavõime puudus!
P
paluks tõlget  /   15:31, 9. veebr 2018
variserlik on tuttav jah, aga vot kližeest pole kuulnudki
M
Moderaator korjas ära.   /   09:31, 8. veebr 2018
Millegipärast ei tohi meil siin kirjutada kehtestatud ohutusreeglitest, mida tuleb jääle sõidu korral arvestada ning täita. Kas moderaator tõesi selle tundmise tabuks arvab? Selisel juhul võib ju mõni teinegi teadmatusest ohutusreegleid eirata. Ja samuti hukkuda.
P
pensionär  /   10:24, 8. veebr 2018
Mina tahaks neid moderaatoreid näha ja küsida ,kas neil üldse haridust on ja kas oskavad lugeda. või on sinna mõni töötaja oma lapse tööle pannud ? Roppustele,sexile ja vihakirjutistele antakse millegipärast roheline tee.
K
kuule pensionär  /   13:09, 8. veebr 2018
kas sa päriselt arvad, et kui klikid kommentaari saatmisele, siis KOHE samal hetkel mode loeb ja blokib ära? kuidas on nii raske mõista, et teksti sisu ei loe, loevad üksikud sõnad, mis on valitud välja, mida ei tohi kirjutada? ükskõik kui ilusa ja ülistava kommentaari kirjutad, kui sees on sõna I a mm as või e i t või p a r a s ii t või muu sõna, mis neil välja valitud, siis kommentaar ei ilmu? samas võid sõimata, aga kui valesid sõnu sees ei ole, siis ilmub ikkagi. kuidas sa aru ei saa? ja neid sõnu on neil valitud palju, ikka mitusada, mida ei tohi kasutada, seetõttu juhtubki, et kasutad teadmata, et see ei sobi.
T
tont  /   10:29, 8. veebr 2018
see ongi eesmärk-saab jälle kellegi õnnetuse pealt teenida.
I
ise oled tont tõesti  /   13:10, 8. veebr 2018
pole siin mingit õnnetust, puhas rumaIus.
Ä
äkki...  /   09:29, 8. veebr 2018
katastroof on loodusõnnetus!
!
!!!  /   09:28, 8. veebr 2018
Et mitu nädalat järjest pidutseda, selleks peab ikka seda raha-rahakest olema! Aga eks igaüks ise teab, kuidas ja kus oma rahad ära kulutab. Aga nii pikaajaline peopanek seletab ehk ka sedagi, miks kõige elementaarsemaidki ohutusreegleid eirati.
Autodega võib jääle minna ainult kontrollitud ning märgistatud jäätrassidel. Et seda avada, selleks on ette nähtud minimaalne jää paksus, mis on kusagil üle 20 cm. Jääs ei tohi olla pragusid ning nähtavus peab olema hea. Auto kiirus on jäätrassil piiratud ning sõitjael ei tohi olla kinnitatud turvavöösid. Sõidu ajal peavaolema auto uksed avatud.(sest sedasi saab ohu korral kiiremini välja. Ja vee alla vajuval autol ei saa veesurve tõttu enam uksi avada). Jäätrassidel ei toimu bussidega reisijatevedu. Tuleb meeles pidada, et masina vajuma hakkamise korral on kiire väljahüppamine elu pant. Ning mida rohkem on masinas inimesi, seda suurem seadus tekib ning seda enampaanikas üksteist takistatakse.
O
on  /   10:31, 8. veebr 2018
kummaline, et saarte elanikud seda ei teadnud, või oli see märjuke kõk mälust kustutanud!
L
lugeja  /   18:24, 8. veebr 2018
Võibolla oli roolis noormees, kel polnud niipalju teadmisi veel? Ise kaldun arvama, et jääl olnud hõljuki jäljed viisid reisiseltskonna eksiarvamusele, et sealt on sõitnud auto. Ja arvan ka, et mitte kõik bussis viibinud ei olnud valmis riskima sealt üle jää sõitma.
?
???  /   00:50, 9. veebr 2018
Kas hõljuki ning auto jäljed on siis sarnased või? Teiseks, üle jää mandrilt Maniliule on umbkaudu 1 km. Mina eelistaksin selle maa pigem jalgsi minna, kui vindise, poolteist nädalat pidutseva seltskonnaga, tuubil rahvast täis kaubikus suvalist marsruuti mööda üle jää sõita. Eriti kui merd kaanetavaid külmasid pole veel olnudki.
V
vana ja tark  /   09:25, 8. veebr 2018
Eile vaadates neid tuukreid, kui ränk on sellistes ilmaoludes teha tööd kogu südamega ja siis mõtlesin juba, et normaalne inimene ei lähe ju bussitäiega õrnale jääle paarutama ning nüüd teades, mis seltskond see oli, siis ütlen mina oma arvamise- miks kõik nutavad ja leinavad, kui tegu ENDAST JA TEISTEST MITTEHOOLIVATE inimestega...?! Igal peol on oma lõpp ja sellise valisid nemad!
T
To vana ja tark  /   14:00, 11. veebr 2018
Mis seltskond see siis oli? Olid pundis nendega? Kui sa midagi ei tea hoia oma kommentaarid endale
E
eee  /   09:21, 8. veebr 2018
Täiesti haiglased inimesed. Ronivad lausa tuppa teades ,et inimest pole koduski.
T
to: eee  /   09:53, 8. veebr 2018
Mandri matsid ei tea kohalikke kombeid ja ronivad igale poole! Kohutav!
V
Vesilood  /   09:14, 8. veebr 2018
Vaaderpass töötab piiritusega
K
Kaastunne  /   08:59, 8. veebr 2018
Luusivatele ajakirjanikele - et see sulg teile kurku kinni jääks!
A
ah nii  /   08:54, 8. veebr 2018
maainimesed elavad siis ju väga hästi.Siin Tallinna töölisena ei saa küll lubada nii pikka pidu.Pere eelarve lubab ainult jaanipäeva ja jõulusid pidada.Õpetage,kuidas teenitakse nii palju raha?
T
taat  /   09:09, 8. veebr 2018
mine maale elama,söök omastkäest,joogid lätist
Ä
Ära osta  /   11:34, 8. veebr 2018
mitmekümneeuroseid narkonäpitäisi, kui tood joogid lätist siis on pidu kauemaks
N
noh  /   13:14, 8. veebr 2018
orjaks soome ja siis rahadega tagasi ja muud ei mõista teha, kui maha juua. selline tase siis.
N
noh   /   18:39, 8. veebr 2018
sina ori töötad eestis nemad elasid soomes ja olid ka kodud seal
V
võõras  /   08:47, 8. veebr 2018
Kas see Merle siis ikka viinalembeline ja peab seal joomapunkrit karjale meestele, et siin kohalik teab kommenteerida, et sellist teist sealkandis ei pole?
K
kohalikud mere inimesed  /   08:07, 8. veebr 2018
ja nii lollid minna jääle,mida vareski ei kanna,ikka väga silmituks joodud,muud ei oska arvata
O
Ot, kudapidi  /   11:33, 8. veebr 2018
Vares pidi jääd kandma? Ike vastupidi äkki?
A
Aime  /   08:01, 8. veebr 2018
Tahaks karjuda,ärge jooge. Aga sellest pole kasu,keegi nagunii ei kuula
K
Katrin  /   09:33, 8. veebr 2018
Mul tekkis samuti soov karjuda, et ärge jooge!! Ütleme alkoholile EI. Kuid kes joob, see joob. Ei huvita teda teiste arvamus, arvatakse, et ega temaga nagunii midagi halba ei juhtu. Kuid juhtub ju. Järjekordne purjuspäi tehtud mõtlematu tegu, mis lõppes nii traagiliselt, tekitas päästjatele palju lisatööd, tõi omastele leina. Kurb. Väga kurb, kui täiskasvanud inimesed ei suuda vastutustundlikult käituda.
Igatahes siiras kaastunne lähedastele!
Ja kindlasti tubli töö kõikide päästjate poolt, kes seadsid oma elu ohtu seal külmal merejääl toimetades või merevees hukkunuid otsides. Hea, et olete olemas!
T
Tahaks ka karjuda  /   11:32, 8. veebr 2018
Et ärge tarbige narkootikume aga seda samuti keegi ei kuula!
K
Kris  /   07:57, 8. veebr 2018
Jah, see on tõesti meeletu katastroof, eriti lähedastele ja nende pisikestele, kes jäid ilma isata..aga seĺle katastroofi tõid need täiskasvanud inimesed endale ise kaela oma mõtlematu teoga..seega ehk aitab sellest teemast ja nende kirjutamisest.
K
Kes teab?  /   09:08, 8. veebr 2018
Keda kaotas Virve selles õnnetuses.Kaastunne.
T
tiia  /   09:46, 8. veebr 2018
Kihnu Virve ei kaotanud lähisugulasi.
T
To tiia!  /   11:33, 8. veebr 2018
Tänud info eest!
A
alkoholiaksiisi veel t;sta ja solgitoomine l'tist keelustada  /   07:03, 8. veebr 2018
.
H
HeH  /   06:54, 8. veebr 2018
nnelik pääsenu - potilill !?!?!!? Kui madalale võib Õhtlueht langeda ?
J
jj  /   06:15, 8. veebr 2018
selliste kurbade sündmuste puhul pesaks meedias rääkima vaid asjaliku vajaliku teabe mitte laskma lajakirjanikul laterdada.
O
olen nõus,  /   02:22, 8. veebr 2018
Tõesti, väga inetu ja labane on reporter Habakuke ja fotograaf Luige teguviis -teha meedias lugu ja üles riputada lähifotosid kannatanu kodust, kui teda ennast kohal ei ole, ja mis pole üldse õnnetuskohaga seotud. Ootan Pärnu Postimehe peatoimetajalt Nikkololt ametlikku vabandust meeste käitumise kohta.
L
lugeja  /   06:19, 8. veebr 2018
Olen täitsa nõus.Häbematusel pole piire.Perenaine haiglas,võitleb eluga ning samas fotograaf jookseb ümber kodu ja teeb pilte.Kelle loal? Häbi ajakirjanikele!
J
jk  /   06:59, 8. veebr 2018
ei võitle haiglas ja see koht oli mõõrava tähtsusega,sest sealkandis teist sellist kodu pole,kus selline suur seltskond saaks mõõdutundetult juua.
J
Jürka  /   08:59, 8. veebr 2018
Ei võitle eluga, vaid surmaga.
L
Lühidalt  /   09:25, 8. veebr 2018
Eesti meedia kirjapulgad ongi ju üks küüniline ja hingeta jõuk.
Lisaks veel laimav jõuk.
T
tiia  /   09:28, 8. veebr 2018
Õhtuleht levitab valet infot. Merle ei jäänud haiglaravile, vaid saadeti kohe kodusele ravile. Meesterahvas jäi haiglaravile, aga saab ka varsti koju.
@ @?  /   09:54, 8. veebr 2018
Mis tähendab "mÕÕrava"?
T
To olen nõus  /   10:51, 8. veebr 2018
Hr. Soosaar võiks vabandada Merle ees, vale info levitamises. Tema õde oli see, kes kord pääses traktoristiga jääaugust. Kas oli vaja avaldada isiku kohta andmed. Nüüd häbematult luusivad järgmine päev ümber kannatanu maja, et pildistada, mis hoones paistab, häbi olgu, teisel niigi lein.
E
ettepanek  /   23:52, 7. veebr 2018
Et edaspidi inimelusid säästa, tuleb Munalaiu ja Manija vahele ehitada sild. See ei pea olema lai - ühest sõidureast piisab. Fääri saartel on isegi väikestele küladele püsiühenduse loomiseks jaoks rajatud pikki ühe sõidureaga tunneleid. Jõukas Taani riik saab seda endale lubada.
J
ja  /   09:00, 8. veebr 2018
siis söidab keegi täis peaga sillalt alla... ja jälle kogu maailm süüdi. Kui inimene on rumal siis ei aita ei sillad ega keelumärgid.
E
ettepanekule  /   09:19, 8. veebr 2018
ega vägisi ikka elus ei hoia, kui endal pea ei kanna ja meri põlvini- looduslik valik võtab ikka oma...
S
Soffer  /   12:10, 8. veebr 2018
Lollikindlaid asju pole võimalik teha sest lollid on haruldaselt leidlikud
!
!!!  /   23:36, 7. veebr 2018
Vaat see on õige sõna - meeletud!
A
a  /   23:29, 7. veebr 2018
Ülimalt kummaline suhtumine ajakirjanikel.Inimesed taastuvad haiglas ja ajakirjanik hiilib eravalduses?Häbi peaks olema!
M
Moraalipuudus?  /   23:23, 7. veebr 2018
Ajakirjanik käib mööda aknataguseid pika objektiiviga tuppa piilumas?
Ma saan aru, et ootate inimest haigemaja uksetaga kuid eravaldusse tungida, koduakna taha...ma paneks õkva kaheraudsest.
Ö
öäk  /   13:19, 8. veebr 2018
kui selline kodumaja on, siis pole ime, mis seltskond sees nädalaid pidutses.
J
Jürka  /   15:05, 8. veebr 2018
See polegi päris maja, vaid hooletusse jäetud lobudik.