24 kommentaari

J
janku  /   07:48, 8. veebr 2018
Ei oska kohe sellise lolluse kohta midagi õelda,umbes nagu lehm keti otsas,kes läheb karjamaalt kodu poole.Suure kokkuhoiu asemel suur kulu,Suured ülemused võiks ikka mõelda millega tegelevad.HÄÄ ET NII LÄTS,VÕINU HULLEMPIDI MINNA.
J
juga  /   01:49, 8. veebr 2018
Aga see on üks Eesti kehvemaid, ja ka kehvemini hooldatud teesid samuti. Tee on kitsas ning kohati suures kaldes. Hooldus jätab alati soovida, kui just teemeister ilmataat abis pole käinud.
S
Suzuki maastur, "kaotas auto üle juhitavuse"  /   20:36, 7. veebr 2018
Ja ajakirjanik järjekordselt "kaotas mõistuse üle arukuse". Kas ajalehes enam kaine peaga tööd ei tehta?
J
Juhi Tavus  /   08:49, 8. veebr 2018
"...hakkas mööduma Suzuki maastur, mis kaotas auto üle juhitavuse,.." jäi sama asi silma. Ikka super keelekasutus ajakirjaniku poolt !
U
Urmas  /   19:05, 7. veebr 2018
Ma küll ei oska hetkel seadusesilma kohapealt asja täpselt kommenteerida, aga kas nii raskeid transpordivahendeid üldse tohib pukseerida painduva puksiirköiega või peab olema jäik ühendus? Kui võib pukseerida painduvaga, siis tundub, et pukseeriva bussi kiirus oli liiga suur, et pukseeritav pidama ei saanud.
A
abernatüürlich  /   21:13, 7. veebr 2018
süüdi on puksiirköis mitte äpust mööduja
K
Kalev  /   16:44, 7. veebr 2018
Pukseeritavas bussis on reisijatel keelatud olla!
J
juku  /   16:53, 7. veebr 2018
Lugeda oskad?
K
Kalev  /   17:36, 7. veebr 2018
Ei oska.
J
juku  /   18:49, 7. veebr 2018
on näha jah
T
Teeline  /   18:05, 7. veebr 2018
Bussi kohta konkreetset keeldu ei ole. Võib ka öelda, et mis pole keelatud, on lubatud.
(8) Sõitjaid tohib olla pukseeritava mootorsõiduki juhikabiinis ja pukseeritavas sõiduautos ainult juhul, kui pukseeritava sõiduki roolis on juht.
B
bussijuht UKst.  /   16:34, 7. veebr 2018
Jaiga uhendusluliga tuleb puksiirida.Mina kull ei oleks julgend valge bussi rooli taga olla.Kiirus tagant sissesoidul antud olukorras vois olla 5 km/h.Onnelik onnetus .Soovitan moelda elukindlustuse peale ATKO bussijuhtidel.Parandi lepingut ei ole vaja.ATKO bussijuhil toenaoliselt materjaalseid vaartusi ja saaste ei ole,mida maisest elust lahkumise korral jareltulijatele parandada.
  /   16:39, 7. veebr 2018
päranduseks olnud ikkagi üks taskurätik
K
Kakoi  /   17:35, 7. veebr 2018
jazõk?
P
Paide"tegijate" firma  /   23:14, 7. veebr 2018
..pole kuulnud, et Viljandis mõni firma tegeleb ohutu pukseerimisega. Kas LS üldse lubab taolist "pakivedu"?
  /   15:05, 7. veebr 2018
Ehee, ......Suzuki maastur kaotas auto üle juhitavuse....., :) Vaat mis juhtub kui anda maasturile auto juhtimise õigus! Ei või ikka ilma juhita teele lasta... või siis MAASTUR ehk joobes juht, või algaja juht ?
I
isesõitev  /   16:54, 7. veebr 2018
auto vist.
1
15:05  /   20:45, 7. veebr 2018
Üle üldse auto üle on võimalik kaotada kontrolli. Kui aga kirjatsura kirjutab, et kaotas autoüle juhitavuse siis see kirjutaja ise sel hetkel kaotas mõistuse üle arukuse. Vähemalt kõlab analoogselt t0tralt.
J
juhhei,mööda mölakad  /   14:12, 7. veebr 2018
Mööda,IKKA MÖÖDA!Vot see möödapaarutaja maksab oma taskust busside paranduse kinni!
E
ei maksa  /   15:01, 7. veebr 2018
maksavad korralikud liiklejad liikluskindlustuse kaudu.
L
liinil.  /   13:30, 7. veebr 2018
nime järgi peaks need diisel veokid lättist olema ju olid paagid nii täis et ei saanud pidama.
  /   13:35, 7. veebr 2018
Miks nad "lättist" pidid olema? Kas Atko on " lätti" bussifirma?
D
diisel veokid  /   17:34, 7. veebr 2018
?
S
susuuki maastur kaotas auto üle juhitavuse  /   13:20, 7. veebr 2018
vaat kus lops!

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis