Eesti uudised

GAG-i direktor Hendrik Agur: "See on laim!"

Lapsevanem süüdistab GAGi direktorit poliitpropagandas ja hirmuõhkkonna loomises

Silja Ratt, 7. veebruar 2018, 13:54

308 KOMMENTAARI

a
Agu Ojasoo/ 12. veebruar 2018, 17:37
Loe ja imesta! "Õpetajad töötavad hirmuõhkkonnas. Vähegi tülikamad on vallandatud. Äsja ordeni saanud matemaatikaõpetaja oli samuti koolist minema ajamise seisus. Lapsevanemate tuline vastuseis päästis olukorra," kirjeldas lapsevanem. Kui äsja ordeni saava matemaatikaõpetajana peeti silmas mind, siis olen küll paljude aastate jooksul pigem imestanud, et direktor peab mind väga edukaks õpetajaks. et paljud lapsevanemad, kolleegid ja õpilased minust lugu peavad, see on nähtavasti tõsi-asi, aga et mind oleks olnud vaja direktori eest kaitsta, see on küll täiesti vale informatsioon.
Kutsun üles suure sünnipäeva puhul kehtestama siseriiklikus sõnasõjas relvarahu!
Lugupidamisega Agu Ojasoo
s
see on ju otseselt riigivastane tegevus./ 8. veebruar 2018, 09:28
tuleks agur lahti lasta. ja kinni panna. ise asi kas seda saab kui meil on riigivastane valitsus.
s
sirp ja vasar/ 8. veebruar 2018, 07:28
olid aastasadade jooksul kaks eesti talumehe majapidamises olevat tööriista ja ilma nendeta ei saanud.
k
konsa/ 8. veebruar 2018, 07:18
Lapsevanem süüdistab GAGi direktorit poliitpropagandas ja hirmuõhkkonna loomises
.-.-.-.-
veel repertuaari agurile
"We Are Grateful to Generalissimo Kim Il Sung"
https://www.youtube.com/watch?v=Se-kN2qao6c
sest LASTE AJUSID tuleb õiges suunas juhtida
k
Kui minu lapsed/ 8. veebruar 2018, 07:12
oleksid tulnud,aegu tagasi,rõõmsa õhinaga koju,et tead isa,meil on koolis "krasnaja strela" kontsert ja laulame vene keelseid sovieedilaule,siis oleksin olnud ka murelik ja otsinud võibolla uut kooligi.
m
Meil on ju Eesti Laul!/ 8. veebruar 2018, 04:07
Kellele aastatetagune muusika ei meeldi, kuulake seda.
Inglise keel ju ka kõigil suus.
k
Kus nüüd on/ 8. veebruar 2018, 01:33
meie presidendi põhimõttekindlus ja silmad? Et lubabki ühel ennasttäis koolidirektoril küüditamise aastapäeval tuua lavale koolide ühendkoorid laulma "Suur ja lai on kodumaa...." Vau!
l
Lugeja/ 8. veebruar 2018, 02:11
Lauldakse hoopis roosidest ja armastusest. Meil tuleb mitmetest raadiojaamast ka praegu selleaegseid Eesti laule pidevalt. Ega selleaegsed Läti, Gruusia või Valgevene laulud siis enamuses väga teistmoodi olnud. Muide paljud Valgre laulud jäävad hoopis hullemasse, ehk täpselt küüditamise, või vahetult sellejärgsesse aega... neist ei tohiks siis vist enam mõeldagi.
e
ei ole vahet/ 8. veebruar 2018, 02:29
kas küüditamist mõnitatakse läbi rooside või ilma roosideta. EV100 kuulub KOGU Eestile, mitte GAGi direktorile, kes ei tea isegi seda, millal on küüditamise aastapäev. Maitsetu ja labane!
p
pigem/ 8. veebruar 2018, 02:21
me nimetame nüüdsel ajal küüditamise aastapäeva hellitavalt "nõukanostalgiaks"
s
selle Aguri probleem/ 8. veebruar 2018, 01:10
on selles, et tema meelest raha ei haise. Vene lauludega mesti lüües loodab teenida kena kopika lapsukeste kaasabil ja vene publiku hulgas. Lapsukesed laulavad ja Agur tinistab oma isiklikke rahakotiraudu. Mehel suva kõik muu, mis väärtustesse, riiki või järelkasvavasse põlvkonda puutub. Kas selline on sobiv direktor?

s
8. veebruar 2018, 00:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
0
00:51/ 8. veebruar 2018, 01:28
Agural ei ole Eesti kodumaa...
p
pragma/ 8. veebruar 2018, 00:11
... me kuulusime 50 aastat Nõukogude Liitu..
selle mehe väide tänases ringvaates..
sellega on selgelt õeldud kellele ja mis suunas tema süda tuksub..
a
A/ 8. veebruar 2018, 00:25
....me ei kuulunud 50 aastat Nõukogude Liitu ja mingeid Paulse ega Pugatšovasid ei ole olemas olnud -sellega on öeldud ,mis suunas minu süda tuksub
v
VAADAKE Postimehe gallupit!/ 8. veebruar 2018, 01:35
VAADAKE Postimehe gallupit! ÜLE 3700 inimese (üle 50%) on hääletanud, et see kontsert ON SOBIMATU! Kas jobul Agur EI HOOLI eesti rahva arvamusest!
Kas Agur ei saa ikka aru, et mõistusega on midagi lahti...?
l
lugeja/ 8. veebruar 2018, 02:22
Kas ka Eesti Laulu konkursil tohiks edaspidi vaid võitjat avalikult näidata, juhul kui ta saab ikka enam kui 50% vaatate häältest....
a
Ants/ 8. veebruar 2018, 08:45
Sa võid oma gallupi pista endale altpoolt taha, ise tead kuhu. Üle 50 prossa aevab nii, järelikult tiba alla 50 arvab teistmoodi. Kloun.
v
VAADAKE Postimehe gallupit!/ 8. veebruar 2018, 01:36
VAADAKE Postimehe gallupit! ÜLE 3700 inimese (üle 50%) on hääletanud, et see kontsert ON SOBIMATU! Kas Agur EI HOOLI eesti rahva arvamusest!
Kas Agur ei saa ikka aru, et mõistusega on midagi lahti...?
s
seaduslike varaste reeglid/ 8. veebruar 2018, 02:02
Aguri mõistusega ei ole midagi lahti. Lihtsalt sel viisil maksavad praegused ja tulevased keskerakondlased oma võlgu. Võibolla käib agur venemeelsel LV seltsimehel lisaks ka jalgu pesemas.
v
Võtke aru pähe ,jaurajad !/ 8. veebruar 2018, 00:09
Ei ole nõukogude laulud ,vaid on nõukogude AEGSED laulud (ei ole slava leninu ega stalinu )
m
milioona millioona millioona galubihh pdrass/ 8. veebruar 2018, 00:50
just - aga kui need on nõukogude aegsed laulud aga mitte nõukogude laulud, siis
ainult kitsa suunatud väljavaliku tegemine selle aegsetest estraadilauludest jätabki väga piiratud ja ülipositiivse kuvandi, et kui humanistlikud laulud need olid ja rääkisid tunnetest ja armastusest jne.
Ehk esita küsimus - kas lauldakse ka Den Pobedõ ja muud sellist mis on ju ka nõukogude estraadist lahutamatu osa ja on seda siiani vene kultuuris, kuid mille kõlamine 9. mail eesti kontekstis on ambivalentne.
Kui on huvi teha ja tutvustada nõukogude estraadi, siis ikkagi ausalt ja laiapõhjaliselt, mitte aga kitsa "davate-budem-zhit-druzhno"-valikuga.
.
Muidugi intrigeeriv on küsimus, et kui Agur põhjendas konstrdi korraldamist ja laulude valikut sellega et "me oleme nende laulude keskel ju üles kasvanud", et kas Agur varem on teinud kontserdi Eesti 1960datel 1970ndatel estraadi kohta, kui mitte, siis miks ta just vene omad valis esmalt esitamiseks?
Kas kõlaks loogilisemalt kui lapsed iseenda oma maa kultuuriga esiti rohkem tutvust teeksid, sest vahest on millestki teadmatust vaimustamiseks ja edasi uurimiseks vaja vaid tutvustamist, mida kindlasti kooli laulmis- ja muusikaajaloo tund õppeprotsessi iseärasuste tõttu - mh kiire tempo tõttu (pealiskaudsus) - kool tekitada ei suuda.
l
Lastevanem/ 8. veebruar 2018, 00:00
Toetame koolijuhti kogu perega,kuna need laulud ongi olnud ilusaimad läbi ajaloo, ning jäävad rahva südamesse ja see vingujavanem võib oma võsukese mujale paigaldada.Edu koolijuhile tema õigetes ettevõtmistes !
v
Vaadake Postimehe gallupit!/ 8. veebruar 2018, 01:38
Vaadake Postimehe gallupit! õle 3700 inimese on hääletanud, et see KONTSERT EI SOBI!
Vaat nii arvab eesti rahvas vaimselt haige Aguri käitumisest!
m
Mis/ 8. veebruar 2018, 06:55
karjud siin POSTIMEHHE gallupist, seda lehte ei loeta juba ammu ja sealseid gallupeid ei usaldata, arene!
v
võis arvata/ 8. veebruar 2018, 09:54
Agurit kiitev seltskond vaatab vene kanaleid ja ei ela Eesti kultuuriruumis. Seda oligi vaja tõestada
h
häbematud/ 7. veebruar 2018, 23:57
kriitika tabab ka süütuid noori, kes sellel kontserdil esinevad ja loominguga tegelevad. Kas soovite koos vanniveega ka lapsed ära visata? Vihaga vilja ei kasvatata, kadedatel kaovad kalad merest! Kommunikatsioon oli direktori poolt muidugi väga ebaõnnestunud, kuid me kõik teeme vigu, ka sina, kes seda kommentaari loed ,oled teinud vigu, sest me keegi pole ideaalsed.
2
23:57/ 8. veebruar 2018, 01:39
Mida üks arulage Agur lastest ja noortest hoolib..? EI HOOLI!
e
Ei saa aru või ?/ 7. veebruar 2018, 23:51
Need ei ole nõukogude laulud -need on NÕUKOGUDE AEGSED LAULUD - umbes nagu Joo ennast täis ,kui siga !
m
8. veebruar 2018, 01:20
Mis seal vahet,parim aeg siiamaani
s
sooh? Kas ikka oli?/ 8. veebruar 2018, 01:45
Või tuli janu peale, Lätti pikk tee sõita?
v
valle/ 7. veebruar 2018, 21:52
Häbi peaks olema!!! See solvab kõiki rootslasi ja Rootsi kuningriiki ka. Kuninga nimega kool ja vene imperialistlikud laulud, mille ajal küüditati ja okupeeriti eestlasi. Võtku koolile, siis uus nimi "Josif Stalini Keskkool". JSK
t
tallinlased/ 7. veebruar 2018, 22:43
Agur on GAGi häbiplekk ja mädapaise!
T
vallele/ 7. veebruar 2018, 22:45
Tsiteerin wikipeediat:"Suureks näljaks nimetatakse Eesti ajaloos Eesti-ja Liivimaal Rootsi võimu ajal 1695-1697 toimunud näljahäda.Tõenäoliselt oli tegemist kõige rängema näljahädaga,mis Eesti alasid kunagi tabanud on.Vaatamata näljahädale jätkasid Rootsi võimud vilja väljavedu". Arvatavasti suri tookord 70000-75000 inimest,seega umbes 20% rahvastikust.
k
Kui / 8. veebruar 2018, 07:21
ei tea, millal neid laule lauldi siis võiks vakka olla! Meie ei tea küüditamisest suurt midagi(Stalin oli surnud), siis ei räägitud ja ega see ka kuskilt väljapaistnud, Elu oli aga kordi ilusam kui praegu, oli vaesus aga mitte nii ahistav , sest kõik käisid tööl ja söögipuudust ei olnud nagu nüüd, kus toidupangal ei jätku pidevalt toitu, et oma vaesusesse tõugatud ära toita ja töötukassa raporteerib vaid kuipalju sante on jälle olematutele töökohtadele suunatud! Siunate siin Stalinit aga ise kasutate samu võtteid, kes ei ole poolt on vastu ja aidaa kividega loopima ja maatasa tegema! Me oleme nii vabad kui vabad on meie mõtted ja teod ja sallivad oleme erinevuste suhtes!
t
tibu/ 7. veebruar 2018, 21:49
Sellel Aguril on neid "ämbreid" juba küll... kas poleks aeg see direktori amet maha panna...
l
lapsevanemad/ 7. veebruar 2018, 22:42
NÕUAME Aguri lahkumist direktori ametikohalt!
a
ajage Agur minema!/ 7. veebruar 2018, 22:44
Agur häbistab kogu GAGi.
t
Tõmmake ta rattale/ 8. veebruar 2018, 00:31
Häbistab kogu universumi -ma kaeban ,ma kaeban
0
00:55/ 8. veebruar 2018, 01:42
Ta on täpselt Märt Sults nr. 2. Kuidas küll sellised on ilmale sündinud...?

r
rhs/ 7. veebruar 2018, 21:10
GAG-is kasvatatakse nõukogude inimesi. Kas tulevased küüditajad.
r
roheline mehike/ 7. veebruar 2018, 21:08
Agur ja tema stiil on tüüpiline asiaatlik salakavalus, samasugune küüniline salakavalus nagu oli Krimmi rohelistel mehikestel kes seisid sinu ees ja kinnitasid tõsise näoga, et neid ei ole siin. Samasugune salakavalus nagu oli 39 aastal nõukogude baaside nõudjatel või Talvesõja algatajatel.
t
tallinlased/ 7. veebruar 2018, 21:52
Agur! Kao minema kooli direktori ametikohalt!
g
GAG-i õpetajatele ja lastevanematele/ 7. veebruar 2018, 22:07
Saatke Agur HULLUMAJJA ravile!
l
Lumememm/ 7. veebruar 2018, 20:21
Tsensuur on praegu küll hullem kui nõuka-ajal :)
Saadate modereerimisele Krokodill Gena laulukese.
Kas heasüdamlik krokodill Gena ja väike pehme Potsataja kujutavad ohtu Eesti riigile?
Või äkki Kübaramoor, kes ausalt öeldes on tõesti veidike ekstremistlik?
Või Rott, kes pesitses tema käekotis?
b
8. veebruar 2018, 01:24
Brysselist pole lubatud järelikult ja vossintonist on keelatud,uued omanikud.
p
poolt/ 7. veebruar 2018, 20:16
ansipile ja kallasele kindlasti meelepärased lood.
d
dilaila/ 7. veebruar 2018, 20:00
Kas siis tuleks Haapsalus Nostalgjapäevad ka ära jätta ?
n
Noojaah/ 7. veebruar 2018, 19:57
Agur ise ütles, et kontserdid on kingituseks Venemaale.
Miks?
Et alandlikult vabandada oma jultumuse eest olla iseseisev riik.
k
koolilapse vanemad/ 7. veebruar 2018, 21:54
Vaimselt haige inimene peab kooli direktori ametikohalt lahkuma!
l
Lumememm/ 7. veebruar 2018, 19:52
Oh, teid küll.
Laulud pole ju milleski süüdi :)
/Potsataja: "Gena, ma tulen sinuga!"
Kübaramoor: "Tubli, starik, ei jäta sõpra maha!"/
https://www.youtube.com/watch?v=chg_TwUjzG4
/"Helesinisest ojakesest saab alguse jõgi,
aga naeratusest saab alguse sõprus.
Naeratusest hakkab kõigil soojem:
suurel Elevandil ja isegi väikesel Teokesel..."/
https://www.youtube.com/watch?v=_g7Vr-nT7FA
Kus te siin propagandat näete?
a
Aita Leida Mõistus/ 8. veebruar 2018, 02:08
Kas meil omal laule pole või? Või on okupatsioonist piisavalt aega mööda läinud, et on aeg uut nõukaaega tagaigatsevaid inimesi kasvatama hakata?
k
küüditatu lapselaps/ 8. veebruar 2018, 09:08
Näiteks ilges reklaamplakatis, mis mõnitb minu lähedasi, kes surid Siberis, ja neid, kelle kodud hävisid venelaste pommiplahvatustes.
j
jolkin/ 7. veebruar 2018, 19:36
Need on lätlase Raimonds Paulsi lood. Miks mitte ka laulud lauale Lätist tuua
s
8. veebruar 2018, 00:04
Sealt tuuaks salaalkot rehvormi juhtimisel juba 3 aastat,mis tapab meie rahvast.
a
Aita Leida Mõistus/ 8. veebruar 2018, 02:08
Ei ole. See on šainski lugu.

k
KAS KOMMUD TÕSTAVAD PEAD ?/ 7. veebruar 2018, 19:16
Juba vana aasta õhtul ei lastud EESTI HÜMNI ja seda tehti tahtlikult , et nad ainult vabandavad . Omal-ajal Päts ka kummardas kommude ees ja kus ta lõpetas. Kas ajalugu kordub?
ä
Ämber/ 7. veebruar 2018, 19:14
Ahvrikas kõlavad jälle tam-tammid, Koplisse sõidavad punased trammid. Ahvrikast on tulemas mitu tuhat musta ja kogu selle loo peale tahaksin ma ... naerda. Aga meite maal on hea, muret tundma me ei pea. Särab viisnurk punane otse meie aknasse!
v
Viisnurk/ 7. veebruar 2018, 19:52
seda EÜEmalevalugu lindistati makilt makile jne
s
7. veebruar 2018, 19:13
Selle punakontserdi saalis vool ära võtta õigetel eestlastel.
p
poisi isa/ 7. veebruar 2018, 19:51
POOLETOOBINE ei sobi kooli juhtima! Ta peab lahkuma direktori kohalt!
t
Tim/ 7. veebruar 2018, 20:32
Ehk selgitad lähemalt ja täpsemalt,et kes siis on see õige eestlane.
2
20:32/ 7. veebruar 2018, 21:57
õige eestlane ei laula vabariigi juubeli puhul nõukaaega ülistavaid laule!
Õige eestlane laulab Eesti riiki, oma isamaad kiitvaid ja ülistavaid laule!
Ainult putinlased ja Eesti riigi VAENLASED laulavad vene võimu kiituseks!
s
Sass/ 7. veebruar 2018, 19:12
Milles laulud süüdi on, las laulavad. Poliitikat on liiga palju, olümpia on poliitmäng nüüd leierdame oma 100 ga ka üle.
n
need laulud/ 7. veebruar 2018, 19:29
ei ole sallijate jaoks korrektsed
v
7. veebruar 2018, 19:08
Venemaa telekanalis HTB "mesto vstretśi" saates arutleti mõni aeg tagasi Nõukogude Liidu sõjaväelaste vähese tunnustamise üle Euroopas ja tuletati meelde nõukogude mälestusmärkide eemaldamist, näitust "Minu Poola. Mäletamisest ja unustamisest" ning Läti leegionäride marsist. Keskerakond ja Agur on otsustanud ennast distantseerida Lätist.
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 19:17
Las arutlevad, teha pole neil vast muud.
"
7. veebruar 2018, 20:48
"Mesto vstretśis" stuudiokülalised arutlesid ja arvasid, et polegi midagi andeks anda, nad on vabastajad.
"
7. veebruar 2018, 20:58
"Mesto vstretśis" politiloogidest stuudiokülalised arutlesid, et polegi midagi andestada, nad on Euroopa faśismist vabastajad. Vaieldi selle üle, kas Nõukogude Liidul oli liitlasi ja sedastati, et Nõukogude Liidu punaarmeel Suures Isamaasõjas polnud liitlasi, punaarmee vabastas Suures Isamaasõjas Saksamaa. Liitlastest räägiti IIMS seoses.
n
no/ 7. veebruar 2018, 19:03
mäletame aegu, kui seltsimehed ja töökollektiivid hakkasid OMAL INITSIATIIVIL päevapealt Sahharovi maha tegema, mõne euro eest leiab ka meil nn. pahase lapsevanema, et nõiajaht lahti läheks
i
isamaalane/ 7. veebruar 2018, 19:58
Agur ei sobi IRL-i liikmeks! IRL peab ta kohe välja viskama!
m
miks?/ 7. veebruar 2018, 20:23
elamislubadeäri oli laari-krossi südameasi
v
valijad/ 7. veebruar 2018, 21:59
Kas IRL-i ISAMAALISUS ongi NÕUKAAJA ülistamine ...? Kui Agurit kohe hukka ei mõisteta, siis selline ongi IRL....!
p
pragma/ 8. veebruar 2018, 00:17
arvestades irl-i viimase aasta tegemisi, siis just sinna ta sobibki..
m
Mis te tallinlased vabandate./ 7. veebruar 2018, 18:51
Ise olete kohalikel valimistel valinud järjepidevalt kremlimeelseid.
a
Alajõe on vaja puhtaks teha, kõlbab see / 7. veebruar 2018, 18:50
direktor küll.
Mõtelge, tema tahab MUUSIKAT . Sellist,mida lauldi enam kui 20 aastat tagasi. Kesse lubas.
Eestlased on püha viha täis ja väetavad stalinliku õigluse järgi

n
nimetule/ 7. veebruar 2018, 18:43
ah sina, ivanoova, jälle siin, et veneaegsed ja eriti kommunismiaegsed laulud olid ilusad, aga meie teame eesti vabariigi ilusaid laule, loomulikult, kui ivaanovatele anti siberisse küüditatud ja seal alates imikutest surnuks piinatud ja tapetud eestlaste korras suured talumajad ja korterid, siis loomulikult seda nautides ivanoova tahaks punakommunismi ja neid laule tagasi, nüüd peab ivanoova kahjuks eesti vabariigis riigikeele selgeks õppima ja laulma vaba eesti riigi laule.
p
7. veebruar 2018, 19:08
Palun võta hommikused ravimid kasvõi nüüd ära.
k
koolilapse vanemad/ 7. veebruar 2018, 20:00
Agur on muutunud Kremlimeelseks ja PUNASEKS! Eesti riigi gümnaasiumi direktor EI TOHI olla PUNANE!
h
Haridusminister, tegutsema./ 7. veebruar 2018, 18:42
Millal see karva--kasvanud tegelane ükdkord oma ülbu..se ja eriliste juhmid--e otsuste pärast kohalt vall.andatkse?
1
18:42/ 7. veebruar 2018, 22:01
Haridusminister on meil ju kesikust Kremlimeelne ja Ühtse Venemaaga sõlmitud LEPINGU TÄITJA mailis REPS....! Tema KIIDAB Aguri nõuka aja ülistamist!
1
100 ja vene/ 7. veebruar 2018, 18:29
Kuulge inimesed lõpetage ära see paanika. Meie paljude emad ja isad elasid sellel ajal ja pole midagi see asi nii hull. Tol ajal jah ei olnud poodides saada neid asju mis nüüd aga mis oli toidupoes oli öko, puhta maitsega ja tervislik. Igal inimesel oli oma elamine ja keegi ei pidanud üürima ja keegi ei sahkerdanud elamistega nagu nüüd. Töötas nii sõim ja lasteaiad ja see oli tasuta. Ei olnud kuulda, et tänaval oleks prükkarid olnud. Kui ei viitsinud tööle minna siis sind suunas sinna miilits. Kui ma tuletan meelde vene aega siis ega ma pole mingi halb inimene. Pigem minul ei ole mingit soovi seda sünnipäeva pidada, kuna meil nälgivad paljud lapsed, pensionärid ja pered. Inimesed lahkuvad, paljudel pole oma elamist ja tööd. Pole nagu midagi pühitseda. Ja mis puudutab seda kooli siis julge samm ja edu.
k
ka möödunud sajandist/ 7. veebruar 2018, 18:53
peaaegu kõik on õige mida mainid kuid vaikid, et kõik selle muutis mõttetuks KGB olemasolu+ rumalate käsutäitjate edutamine
nõus, et praegune aeg on veel hullem, sest sama süsteem ju töötab
kuid sellegi poolest ei soovi ma sellise ettevõtmise puhul edu vaid nii diktaatorliku direktori tagasiastumist
i
igale oma/ 7. veebruar 2018, 18:59
Tegelikult olid need kenad ajad ja kenad laulud. Kas just sirbi ja vasara alt neid laulma peab , on küsitav aga sirp ja vasar on lihtsalt tööriistad. Aga tõenäoliselt seda 100 aastat Eestit ilma nõukogude võimuta ja saksamaa lüüasaamiseta teoks poleks saanud.
l
Lihtsalt/ 7. veebruar 2018, 19:08
tänapäeval on kombeks ainult vinguda iga asja üle, mis kuidagi on seotud nõukogude ajaga. Kas inimesed, kes on sel ajal sündinud ja kasvanud, peaksid siis siit lahkuma või? Nüüd isegi üks kontsert ei kõlba???
v
vene aeg/ 7. veebruar 2018, 19:09
Polnud nagu põhjust karta seda KGB, kuna polnud midagi teinud. Olime lihtsad inimesed ja töötasime oma laste heaks. Polnud tol ajal SMS laene, Inkassosid, kohtutäitureid ja inimesed ei äganud laenude käes. Jah palgad ei olnud suured, kuid selle eest olid poes kaup odav ja ka elamise tasuvad arved olid äärmiselt väikesed. See aeg oli palju aastaid ja ei nurisenud keegi. Lapsed sai üles kasvatatud ja polnud neile vaja nutiseadmeid. Mäng käis väljas. ja talved möödusid kelgutamise, suusatamise ja uisutamisega. Suvel aga ujumise ja päikese käes mõnulemisega. Jah tol ajal oli KGB aga nüüd???? Meie parimad heliloojad ja lauljad on vene aeg esinenud. Kas keelame ka neil nüüd ära esinemise, kuna ka praegu laultakse vene ajal tehtud laule? Pigem see kool ei taha midagi halba ja tahab näidata, et sinna alla kuulub ka vene aeg. Ka mina soovin direktorile kindlat meeld.
t
7. veebruar 2018, 19:11
Taibu - on need laulud propagandistliku sisuga?
t
tegu/ 7. veebruar 2018, 19:17
ei ole poliitüritusega. Tegu on ühest kindlast ajastust pärit muusikaga. Mis see küüditamine ja Stalin siia puutuvad ?Tegu ei ole poliitlauludega. Ajastus , jah on natuke halvamaiguline aga see ka teadmatusest , nagu ma aru sain. Nõuka aega taga ei igatse , Seal oli nii head kui halba . Aitab minevikust hammastega kinni hoidmisest ja vaataks optimistlikult tulevikku.
Ilustat muusikat tehti siis ja tehakse ka praegu. Head muusika nautimist.
k
KGB/ 7. veebruar 2018, 19:32
oli nõukogude aja korrektsuse ja sallivuse eest hoolitsemise aparaat, nagu paljud tänapäeva mtü-d ja tegelinskid
v
venemeelsetele ja putinlastele.../ 7. veebruar 2018, 22:04
LAULGE neid nõukaaja laule oma kodus joomapeol aga mitte EV JUUBELIPIDUSTE ajal ja AVALIKULT....!
e
eestlased/ 7. veebruar 2018, 22:05
See on Eesti riigi VASTU VAENULIK TEGEVUS!
a
Aita Leida Mõistus/ 8. veebruar 2018, 02:18
Mine suvel metsa alla piknikule, keera vene jaam lahti ja kuula oksendamiseni oma südamlikke nõukogude laule. Ja tea, et kunagi kuulasid neidsamu laule Perm 36 vangid, kes Komis istusid ja Andrei Sahharov, kes Gorkisse asumisele saadeti või Valeria Novodvorskaja, keda Serbski Instituudis KGB käsul psühhotroopsete ainetega zombistati. Meenuta oma õnnist nõukaminevikku, eestlane!
m
7. veebruar 2018, 20:44
Mis asjad sul nõukogude ajal tasuta olid? See loetelu, millest kirjutad, oli tasuline. Kas oled kommunistivõsuke, et sul kõik tasuta oli? Nomenklatuursetel kommunistidel ja personaalpensionäridel olid küll teenused kas 50% allahindlusega või hoopis tasuta.
Tavaline proletariaat pidi maksma täishinda, lasteaed, huvialaringid, muusikakool, jne. olid tasulised.
t
to 20.44/ 8. veebruar 2018, 07:09
oma kogemused 1960nendatest-üksikema lapsena oli laste suvelaagrid tasuta,kooli toit kuni keskkooli lõpuni oli tasuta,teised lapsed klassis maksid sümboolse tasu-1 rubla nädalas,huviala ringid olid kõigile tasuta,sai ise fotoringis käidud,seega tean,spordilool + suvised spordilaagrid olid kõigile tasuta,sai ka kuskil 5 aastat ühes trennis käidud ja mitte kuskil ei olnud mingit leninlikku või kommunistlikku jura,elu oli ilus,mureta ja rahulik.
s
sa ütled et töötas sõim/ 8. veebruar 2018, 01:05
sõim töötab ka tänapäeval.
Ja sõimata saab tasuta.
p
poikott/ 7. veebruar 2018, 18:25
Milleks eesti vabariigis see #krasnaja strela#, mis te teete nalja või, selle korraldaja on ikka täielik häbematu, ärka üles, võib-olla peaks pioneeriorganisatsiooni ka kuskil ellu kutsuma, meil on eesti vabariigi 100 aastapäev ja eesti vabariigis on keelatud selline natslik ja punakommunismi reklaamiv sümboolika, see korraldaja on segaseks läinud või, las kapo uurib, kui palju talle selle punafashistliku propaganda eest makstakse, poikott punafashistlikele üritustustele,meie kool sellest kindasti osa ei võta,kus on peaminister, et ei näe, mis riigis toimub, võib-olla tuleb nõukogude liidu hümni ka laulda,vastutusele võtta selline punakommunist-korraldaja.
b
.../ 7. veebruar 2018, 18:57
t
7. veebruar 2018, 19:14
Tubli riigikogulane.Häbi sellistele lauludele.Kuulame Avandit ja Seppa oma roppude lauludega parem.
j
8. veebruar 2018, 00:14
Ja õpetavad rahvast viina jooma ja siis vette hüppama,nagu sündmuded näitavad ongi palju järgijaid,aitäh tujurikkuja!
a
allar_/ 7. veebruar 2018, 18:05
Sümboolika, sirp ja vasar, vana massoonlik atribuutika. Sirp on vene talupoeg ja vasar saksa tööline, kes saavutavad massoonlikus internatsionaalses katarsises enneolematu õnnetunde. Kõik on õige. Või jutlustab liberalism midagi tesiti? Ei, me liigume endiselt kindlal kursil, globaalse õnne poole, ameerika seltsimeeste targal juhtimisel.
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 18:09
Lugesin kunagi luuluraamatut mess-mend, oli ikka karvane see ameerika käsi.
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 18:26
Ja teine klassika, Totu kuul, lugemiseks kohustuslik igale kapitalismi vastasele ja vandenöuotsijale.
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 19:09
Olid seal tegelased Coifield ja Sulio ja Pilks igati värvikad isikud, vast oleks ka Eesti maastikul sarnasusi leida? Coifield ,kes pani tasku poole seepi hotellis, ikka väga värvikas isik. Nigu rehepapp ju.
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 19:37
Ei ole ma rõõmus selle üle, et seal olid lihtsad inimesed keda propaganda peegel võimendab seniajani venemeedias.
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 18:05
Aguril pole mõtet ennast välja vabandada, fakt on see, et dire ei olnud adekvaatne hindama üritust ja seda väljendama, lihtne ju. Ja pole võibolla seniajani?
i
idealist/ 7. veebruar 2018, 18:35
...ja võibolla ei saa ka olema kunagi? kahju.
k
kõigi vingujate/ 7. veebruar 2018, 19:29
meele järele ei saa kunagi olla. Üks vanem kaebas.
l
lõunaeestlane/ 7. veebruar 2018, 21:45
Kas Tallinnas on siis tõesti üksainus täisaruline lapsevanem, kes seda punaüritust ei tolereeri? Kas ülejäänud on kõik pohhuistid või mälukaotusega?
a
anu/ 7. veebruar 2018, 17:55
Miks need argpüksid oma nime ei avalda, ainult intriige punuvad
s
Soovitus....miks sa ise eesti nime võtsid siin/ 7. veebruar 2018, 18:43
Kuule, sovett...laulge oma internatsionaale kodus
s
sel direktoril/ 7. veebruar 2018, 17:43
oleks ammu aeg minna ajaloo prügikasti. Mina ei ole lapsevanem, kade, ega isiklik vihavaenlane. Näen neutraalse kõrvaltvaatajana häbiväärset sündmuste käiku ja vastutustundetut märtsiküüditamise pilastajat. Jutt on mehel lai ja kõva, aga huvi pakuks siiski teada, kuidas kogu raha ikkagi liigub.
m
mine kooli/ 7. veebruar 2018, 19:33
tita, saad teada, et 10. märtsil pole mingit küüditamise aastapäeva. Kas jõid Putiniga õlut ajaloo tunni ajal?
n
Noojaah/ 7. veebruar 2018, 19:54
Teine kontsert on sätitud küüditamise aastapäeva tähistama.

M
./ 7. veebruar 2018, 17:37
Mis hinges, see huultel.
Vastikud eestlased rikuvad järjekordselt ilusa kontserdi ära.
q
Qwert/ 7. veebruar 2018, 17:37
Demokraatlikus ühiskonnas on arvamuste ja tegevuste vabadus nii kaua kui need on seadusandluste piires. Igasugused nõiajahid jäävad paraku nendest raamidest väljapoole, ja on seadusega karistatavad. Mis aga antud nõukogude estraadi kontserti puutub, siis las ta olla kui seal just mingeid oode parteile ega muud ideoloogilist kamarajura ei esitata. Mina võtaks asja rahulikult. Paraku näikse meil aga publik rangelt mustvalge olevat ilma vahepealsete toonideta.
n
no on siis/ 7. veebruar 2018, 19:02
nii raske aru saada, et asi pole lauludes vaid ajastuses pluss räiged mõr,tsukaajastu plakatid
x
xx/ 7. veebruar 2018, 17:30
Selle mehe vaimne tervis tekitab tõsist muret.
k
kas/ 7. veebruar 2018, 19:34
pealekaebaja? Sul on õigus.
i
inxu/ 7. veebruar 2018, 17:10
Seltsimees lapsevanem, teie vaevlete paranoia käes.
m
mida teha,/ 7. veebruar 2018, 19:35
kui Lätist saab nii palju alkot, et luulud tulevad, sarvikuid näen ka.
t
Tohoh/ 7. veebruar 2018, 17:04
Et siis seni, kuniks kõik tähtsamad riigiametnikud kuuluvad Refide või IRLitšikute hulka on kõik korras?! Seniks, kuni Eestis lauldakse Eesti laulu inglise keeles on kõik korras?! Kui aga esitatakse Vene loomingut on kohe Kremli agent ja Eesti demokraatia on ohus?! Saaks ehk sellest paranoiast ükskord üle?
v
venemaale/ 7. veebruar 2018, 17:29
EV100 puhul kingitus teha on normaalne? Miks mitte siis rootslastele, kes asutasid selle vana ja väärika kooli! Kus on rootsikeelne kontsert? Miks Venemaa ja kuidas eestlased peavad andestama, kui andestust polegi palutud ega vabandatud? Kas GAG õpetab ajalugu, mille järgi mingit okupeerimist ei olnudki - nagu vene koolides? Agur ei tea märtsipommitamisest ka midagi. Ajab partorgi järjekindlusega vene estraadi.
t
tänu/ 7. veebruar 2018, 17:36
Venemaale ja Leninile isiklikult, me oma riigi saimegi.
s
Suur kuri koer/ 7. veebruar 2018, 18:56
Harva küll, aga vahel ajab ikka hinge täis. Mida te kisate siin. Palun ärge pange muusikat ja poliitikat kokku. Välja tuleb jubedus, nagu siit kommentaaridest näha on. Kui nii edasi läheb, kas me siis keelame ka oma Eesti heliloojad-muusikud,kes nõuka ajalelasid, ka ära. ...jubedus ju, mingil "vene ajal" kirjutatud muusika. Inimesed, palun tulge mõistusele, ja kui ikka kuidagi välja ei tule, öelge naabrile, et see küünarnukiga ribidesse tonksaks, kui suu jälle kipub hullusi välja ajama.
Rahulikku meelt kõigile.
a
anna Laks/ 7. veebruar 2018, 23:21
Kutsa, vale puu all haugud. Muusika poliitikaga kokkupanijad on antud juhul ikka selle kontserdi korraldajad.
x
xxxxx/ 7. veebruar 2018, 17:52
Kui paljud inimesed jätsid elu võideldes kätte Eesti vabadust ja austusest nende kangelaste vastu tuleks sihukesest kontserdist loobuda.Kas Iisraelis oleks võimalik
korraldada natsilaulude kontsert???
k
kus/ 7. veebruar 2018, 19:37
o
orjus/ 7. veebruar 2018, 17:38
m
Mis/ 7. veebruar 2018, 16:50
vahet on Kommunist Ansipil .Anveldil voi Lauristin kõik kommunistid on praegu võimul!`Üks muusika kõik!
m
Marju ei ole kommunist/ 7. veebruar 2018, 17:01
tema on juba ammu uuenenudrahvuslaseks ja võimaluste piires ka kapitali pooldajaks
k
kas on saabumas/ 7. veebruar 2018, 17:10
x
xxxxx/ 7. veebruar 2018, 17:53
Kas valmistume taastama ENSVd?
k
kas/ 7. veebruar 2018, 17:11
Sul "mis" midagi muud ka peas mõlgub,üks ja sama jutt pidevalt,Saa üle ,on kergem olla.Olite koostööpartnerid,et andmebaas nii kõva.
n
Nii hull/ 7. veebruar 2018, 16:44
see asi ikka pole ,et lastel kirikus käimise ära keelab ,eesti hümni ei mängi ja NO99 käest programmi tellib

l
Lea/ 7. veebruar 2018, 16:43
tundub, et nõukaaegsed inimesed peab ära hukkama, sest elasid ju nii koledal ajal ja laulsid ka veel, lauldakse ju ainult ingliskeeles- see on eesti laul!
l
Loe/ 7. veebruar 2018, 17:03
ei vääri need veneaegsed õiglast suhtumist. 300 euri penssi ongi nendele paras palk. Las siis virelevad ja saavad aru , millega hakkama said.
t
Teeline/ 7. veebruar 2018, 17:41
Kui neid veneaegseid poleks olnud,ei oleks sul ka Eesti riiki.
p
penskar/ 7. veebruar 2018, 17:41
minu pension on väiksem, hea, et tunnistasid, et saan ebaõiglast pensionit, aga Nestor võttis endale üle 4000.
t
ta tegi seda õigusega/ 7. veebruar 2018, 17:57
Sest just nemad, kaasa arvatud Nestor, ongi need , kes meie riigi on loonud. Just nemad peavadki ka edaspidi väärikalt elama.
j
jaan/ 7. veebruar 2018, 19:00
...ja millega ma siis hakkama sail?
Ennevanasti küsiti sihukesejutu peale:"...ajud on,või?"
t
to loe/ 7. veebruar 2018, 19:16
on see tõsimeelselt öeldud ja mõeldud,kui on,siis kahtlen mõistuses?
p
penskarile/ 7. veebruar 2018, 19:18
Nestor on uue aja (Eesti) inimene,vene ajal oli talveunes,see temasse ei puutu!
m
.....õigusega/ 7. veebruar 2018, 19:19
millises riigis sa elad?
s
Sm.Loe 16.43-le/ 7. veebruar 2018, 20:53
Kas hullumajas on ka arvutid? Teie annate ju KGB-lase mõõdu välja.Räägitakse,et need olid Teie tasemel.Minul,õnneks,pole nendega tegemist olnud,aga paistab,et järglased on ka praegu siin, kommentaariumis,kohal.
v
8. veebruar 2018, 00:22
Volga Kersti hakkab veel kordades rohkem saama.
m
Mina lähen/ 7. veebruar 2018, 16:35
Mis teil viga on, kellelgi on vaja vaenu õhutada ja kõik kanad ja kuked kohe platsis.Las noored laulavad, nemad ei ole sellel hullul ajal elanud.Nad elavad uues rahvasteühenduses kus käske ja keelde tuleb rohkem kui saelaudu vändrast. Tänu sellele haigele kisalw lähen kontserdile ja toetan noori esinejaid(see vanahärra võiks muidugi lavalt puududa,tema esinemine ja plakat on üle piiri. Toetan noori muusikuid.Mis sellel direktoril arus oli kui sellise plakati ja pealkirja pani- kas ta on pime, sõna venemaa ajab hullul eestlasel harja ju punaseks ja poliitikutele leiva lauale. MUUSIKA pole molleski sūūdi, ka vene oma mitte.
a
Ah nii!/ 7. veebruar 2018, 17:09
Et las noored mõnitavad oma küüditatud ja tapetud vanavanemaid, lauldes kiitust massimõrvar Stalinile ja tema käsilastele. Noortele tuleb hoopis selgitada, mis asi oli sovetski vlast ja mis kurja see on meie rahvale teinud.
p
praegune/ 7. veebruar 2018, 17:43
vlast teeb veel rohkem kurja, siis vähemalt kasvas eestlaste arv, nüüd kahaneb kuni lõpuni.
t
Teeline/ 7. veebruar 2018, 17:46
Kas sul on repertuaar juba teada? Nõukogude Venemaal oli peale Stalini ja Lenini kiidulaulude veel väga palju muud muusikat. Ja neid nõukaaegseid laule on palju parem kuulata, kui praeguste "staarikeste" inglisekeelseid ininaid.
s
8. veebruar 2018, 00:25
Sõna tallin on tuletatud stalin i auks.
x
xxxx/ 7. veebruar 2018, 17:55
Kes sülitab mineviku peale ei vääri vabadust tulevikus.
a
A / 7. veebruar 2018, 16:35
`ENSV` on super ! - Meenutab prantslaste suurt ´vastupanuseriaali ``Hallo -hallo `
n
nuu, / 7. veebruar 2018, 17:00
ega need pole seal stalinlased,et peamine on inimesi vihata .Prantslased on inimesed,pole orja verd.
n
njah/ 7. veebruar 2018, 16:28
Direktor siiski ei tundu enam usaldusväärne, kui ta eriti ei mõtle, mida ta koolile ja veelgi laiemalt Eestile teeb sellise ettevõtmisega. Loodan, et GAGi õpilased loobuvad selles osalemisest. Lapsevanematel on õigus sekkuda.
a
Arvamus/ 7. veebruar 2018, 16:22
Seewaldi dispanser peaks üle kontrollima oma raskema vaimupuudega patsiendid, sest mul on kahtlus, et keegi, kes nimetab ennast "lapsevanemaks", on teie asutusest salaja vehkat teinud.
k
Koht pole koolis/ 7. veebruar 2018, 16:22
Selline mees ei saa Eestis koolis töötada. Kui siis katlakütjana.
m
muidugi ei saa/ 7. veebruar 2018, 17:04
ta pole küüditajate ja inimeste müüjate ausast seltsist
e
endine GAGi lapsevanem/ 7. veebruar 2018, 16:18
Ei olnud Agur sümpaatne inimene siis, kui temaga veel pistmist oli.
m
Mnjah/ 7. veebruar 2018, 16:17
Kuhupoole siis kool areneb kah?
Riigieksamid näitavad, et tolgendab seal heas keskpärasuses, kuigi saab õpilasi valida.
Eliitkoolidega teda enam ei võrdle.
Vilistlased mäletavad, kuidas nad sisuliselt kooli ruumidest väikese Führeri poolt välja visati.
Nüüd teeb Agur endale poliitpropagandat, kasutades selleks kooli vahendeid ja õpilasi.

m
Mingis veidras suunas/ 7. veebruar 2018, 16:16
tundub see kool viimasel ajal liikuvat küll.
Aga linnajuhtidele see nähtavasti sobib, võimalik, et nad otseselt suunavad seda. Laulupeole tahavad ju venekeelset laulu ka.
v
Võts/ 7. veebruar 2018, 16:32
tegemist on kontserdiga, mitte pioneeride või komsomooli kokkutulekuga!
Kes tahab teha laulupidu venekeelseks? Jälle nai... jutt saunas- tasemel.
See on muusika, mitte poliitika.Kui ei suuda taluda - kulata, vaba maa, mine magama, mitte kuulama.
v
Venemaal/ 7. veebruar 2018, 17:11
on kõik poliitika. Ka muusika.
s
see on muusika, mitte poliitika?/ 7. veebruar 2018, 17:14
See on eelkõige kingitus Venemaale! Nii rääkis Agur. Kingitus, mis tuleneb eesti rahva andestusest ja unustamisest. Kogu estraad on poliitilise taustaga- vastav sümboolika sealjuures. Muusika on väga lai mõiste. See estraad on nõukogude muusika ja seda EV100 tähistamise ajal. Agur rakendas poliitika muusikavankrit vedama. Halb valik ja väga suur viga!
m
mina ei/ 7. veebruar 2018, 17:47
andesta, et iseseisvus anti, sain hiljem pensionile ja pension võrreldes min. palgaga vähemalt 3 korda väiksem.
k
7. veebruar 2018, 18:03
kingitus venemaale? andestame ja unustame kõik need kümned ja sajadtuhanrd surnud eestlased, keda
verine vene võim selle 50 aasta jooksul tappis?
Seda kõike ja neid tapetuid ei unusta me mitte iialgi!
Mõrvad ei aegu mitte iialgi!
a
aga vabas Eestis/ 7. veebruar 2018, 19:23
vohab ahistamine ja veel omade,eestlaste poolt!
s
Suhhatsev/ 7. veebruar 2018, 16:16
Pakun et Aguri näol Vene mõjuagendiga keda on palgatud Eestis riigiööret läbi viima. Arvan et KAPO peaks seda vennikest lähemalt uurima. Agur soovib okupatsiooni jätkamist! Kohutav lugu.
t
tabasid vist naelapea pihta/ 7. veebruar 2018, 17:04
pole kahtlust et mingi agent
n
No see on juba patoloogia/ 7. veebruar 2018, 16:09
See paranoikust "lapsevanem" tuleks kiiremas korras ühte teatud raviasutusse meditsiinilisele läbivaatusele saata.
m
Mnjah/ 7. veebruar 2018, 16:20
miks paranoiku?
Kooli tase ei ole enam eliitkoolidega võrreldav.
Et valimispropagandaks üritatakse kasutada kooli vahendeid ja õpilasi, ei oleks ka ilmaime.
i
irooniline meeldetuletaja/ 7. veebruar 2018, 16:07
Isamaliidu omaaegne valimisloosung oli PLATS PUHTAKS..
e
egs siis 104 ausat daami ja lapsevanemat/ 7. veebruar 2018, 17:05
e
Elmar/ 7. veebruar 2018, 15:55
No vaata mehele otsa,pooletoobine,mis pooletoobine,jälle peab setude vana ütelus paika "pimeda viid veel metsa,aga mis sa lollakaga teed?"
m
Meeldib.15.55-le/ 7. veebruar 2018, 20:42
n
nimetu/ 7. veebruar 2018, 15:50
Üks skandaal teise järel. Kes selle nüüd tellis, kelle ambitsioon? Kes tellis ahistamisteemalised esinemised, kus mõned naised on jutustama pandud, et millalgi näpistati neid pepust? Selle loo nn lapsevanemal on nimi ka, nagu on nimi Aguril. Nii võib kõiki lõpuks kõiges anonüümselt süüdistada. Täna ma sattusin Uued Uudised.ee kodukale. Ja loen sealt muuhulgas, et kui Eesti mõnd EL-i seadust koheselt ei rakenda, siis maksab ta trahvi 6000!!! euri päevas. Kas kujutate ette, mis see on? Nii võib panna siinmaal inimesi midaiganes tegema, sest trahve me kardame. Võõrad seadused -- koletu hunnik valesid. Me isegi ei kujuta õieti ette, KUI SUUR hulk valesid... Mis tegelikult Aguri represseerimise taga on? Üks tibu siin kommijate hulgas kirjutas isegi, et Agur olevat kunagi ammu teda ahistanud. Issand, tulge mõistusele, inimesed! Vene aeg on möödas, aga ka sel ajal olid ilusad laulud ja suur kunst, kas selle kõik peab maha salgama? Teie haigete hirmude ja pahatahtlikkuse pärast?
i
irooniline küsimus/ 7. veebruar 2018, 15:49
Kui kurjusest saab Aguri sõnul jagu headusega, siis kas sellest peaks aru saama siis nii et
Aguri nõukogudeaegse nostalgia revitaliseerimine on headuse kehastus?
e
eile/ 7. veebruar 2018, 15:47
ütles Agur väga hästi,et tehke ise midagi konkreetset peale teiste kritiseerimise ja vot siis tulge rääkima....
t
teevadki / 7. veebruar 2018, 17:52
midagi, kaebavad peale, et tuleks Siberisse saata, vanad kombed pärandatud lastele.

k
kuulge/ 7. veebruar 2018, 15:46
kuulus Georg Ots laulis palju vene keeles,Härra Ansip , kunagi aktiivne komsomolitöötaja, oli lausa meie peaminister.Selliseid näiteid on sadu.Kas kõik nad on nüüd reeturid ja me peaks neid ignoreerima ? Et peaminister võis olla endine nö punane aga lauluvõstlus on kohe reetmine ???
t
to kuulge:/ 7. veebruar 2018, 16:35
sa ikka ei jaga üldse matsu?! Sinu näited ei seostu kuidagi olemasoleva teemaga.
a
Ants Tutt/ 7. veebruar 2018, 15:35
Ei ole Aguri ettevõtmisest just vaimustuses ja kontserdile ka ei läheks aga asja tuleb võtta rahulikult. Oli Ojasoo, oli Reinsalu, oli Killandi ja nüüd on siis patuoinaks kooli direktor. Kohati tundub, et osa kodanike saab rahulikult magada vaid siis kui on olemas vaenlane, keda tümitada. Ja kui tümitada siis ikka kogu raha eest. Nõme ja nõrk on see kõik.
ä
ära imesta, see on nõukogude eestlus ise/ 7. veebruar 2018, 16:05
j
juku/ 7. veebruar 2018, 16:29
Stalin ja eestlased on täiega paras paar, peaasi, et kedagi vihata saaks ja kellelegi taha keerata.
n
nõukogude/ 7. veebruar 2018, 17:53
inimesed elavad veel, neil peab olema vaenlane.
r
reku/ 7. veebruar 2018, 15:24
Midagi ei tee, on sitasti. Kui midagi hakkad tegema, on kohe kohal sada targutajat ja mölisejat.
n
no kuule/ 7. veebruar 2018, 15:28
tee kes sul keelab aga vali ikka aega ja kohta ka oma tegudele
k
köhh/ 7. veebruar 2018, 15:33
stiilipidu pole poliitpropa. Hirmuõhkonnast ei tea miskit arvata, vaevalt nüüd lubati meessoost virisejatele ketukat v midagi
l
LASTEVANEMAD - TEGUTSEGE!/ 7. veebruar 2018, 15:39
Vaja on kiiresti kokku kutsuda LASTEVANEMATE KOOSOLEK ja nõuda direktor Aguri KOHEST TAGASI ASTUMIST!
a
Ants/ 7. veebruar 2018, 15:46
Kui see oli iroonia, suured kiitused. Kui aga hüsteeriline suurte tähtedega kisa ...
a
aroonia/ 7. veebruar 2018, 15:55
lastevanematevastane vägivalt meetoo meetoo
t
Tallinna lapsevanemad/ 7. veebruar 2018, 22:55
Toetame igati lastevanemate koosoleku kokkukutsumist! Agur peab lahkuma direktori kohalt kui sobimatu!
k
koerukas/ 7. veebruar 2018, 15:22
peab ütlema, et tõesti padupunane, ju vist karjääri huvides küüditamise ajal värvi vahetanud
kui oleks olnud asi lihtsalt ilusates lauludes küll oleks leitud sobivam aeg ja pealkiri, näiteks Kaunid laulud minevikust (nõukaajast vms)
aga Krasnaja Strela ja vapp - arvata võib, et tollele ajastule kohustuslik Au Leninile, Au Stalinile ka ikka sees!!
k
kas muusikat maailmas vähe,/ 7. veebruar 2018, 15:42
miks peab just nõukogude estraadi võtma esitada? Kodus saunas las teeb seda.
p
7. veebruar 2018, 15:17
Palun leidke Eesti ajaloost see kuupäev, kus kedagi poletapetud,pommitatud,põlema pistetud, küüditatud, orjastatud, mõistallis pekstud. Siis onedaspidi teada, millal TOHIB kontserti korraldada,laulda, naerda, rõõmus olla. Paraku ma arvan, et eestlased on määratud igavesse leina ja itku.
v
vätever/ 7. veebruar 2018, 15:21
neid vappe pole ka ikka vaja
n
nähh/ 7. veebruar 2018, 15:25
kui stiilipidu, siis stiilipidu. Pole mõtet paavstist usklikumaks püüda ega puritaanlusega ristatud patriootlikusega lolliks kätte minna
k
Kuidas nii/ 7. veebruar 2018, 15:32
on ikka vaja sest ainult siis saab mõistatallis peksa saanud / 15:17 laulda,naerda ja rõõmus olla :)
o
oma tigedust ja küündimatust/ 7. veebruar 2018, 16:07
tuleb väljendada tervele ilmale, äkki on mõni narr ja peab ka inimetseks
m
mina/ 7. veebruar 2018, 15:16
Tõsi ta on,et ka venelastel oli häid estraadilaule aga see reklaam ja aeg ei sobi tõesti ,,Eesti 100,, raamidesse. Ei saa aru mis GAG-st siin kirjutatakse,kas on midagi seotud G-ga,Gorbatsoviga?
e
ei ole tõsi/ 7. veebruar 2018, 15:21
vene ajal oli iga laul läbi põimitud propagandast ja vaenu õhutamisest.
s
sh et IGA laul/ 7. veebruar 2018, 16:10
uskuge , oli siiski teisi laule. Oli armastusest ,oli loodusest ,oli oma naistest ja meestest.
Lenin keelas paljud laulud, sest need ei sobinud kommunismi ehitajale
Stalin jätkas tema traditsiooni , aga peale nende keenjuste koolemist said moosekandid vabamalt hingata ja jälle vanamoodi laule luua.
u
usu hunti vahib ikka metsa poole/ 7. veebruar 2018, 17:08
Ka armastuse ja looduselaulud olid kui propaganda ruuporid. Polnud seal ei meloodiat ega õigeid sõnu.
e
8. veebruar 2018, 00:34
euro ajal on see hoopis nii.
l
lugeja/ 7. veebruar 2018, 15:16
Eliitkooli direktori jaoks täiesti kohatu ja vastutustundetu käitumine.
l
Lisette/ 7. veebruar 2018, 15:14
On see kool juba ammu lōpetatud. Kuid vist eales ei unusta, kuidas onu mind ahistas. Kuna see oli esimene ja viimane kord siis olen sellest vaikinud, sel ajal hoiti selliseid asju lihtsalt vakka all.
P
?/ 7. veebruar 2018, 15:44
Pane ilusasti kirja ja teata rahvale,kuidas toimus ahistamine. Vastasel juhul oled tavaline valetaja.
.
!!/ 7. veebruar 2018, 16:07
...ja ära unusta tõestamist-muidu oled tavaline laimaja. #mätoo ei tee kohtus tõestamise vajadust olematuks
v
vahis poole ja naeratas/ 7. veebruar 2018, 16:11
n
7. veebruar 2018, 18:27
Nii ōhtulehega kokku lepitud ongi, kohe tuleb lisa
s
sa ei tohi enam vaikida/ 7. veebruar 2018, 18:00

a
armas lapsevanem paraku/ 7. veebruar 2018, 15:12
on ISE langenud padupateetilise ajupesu ohvriks... Noored aga juba ammuilma - loovad meilegi siin harmoonilisemat olevikku, kus on heaks tavaks ka idanaabritega kultuuriliselt aktiivselt suhelda.
k
kui nende arust, sealt poliitlaulu tunnid tulid./ 7. veebruar 2018, 15:11
Et nõukaaeg ikka , võimalikult sarnane paistaks, peaks umber pesnipläski samasugused segajad peale väänama, nagu omal ajal välisraadiotel peal olid.
s
7. veebruar 2018, 15:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lapsevanem/ 7. veebruar 2018, 15:18
Viige see Agur hullumajja ravile! Ta on hull!
p
Paavo/ 7. veebruar 2018, 15:22
Kruvid vist lahti jah, mehel.
b
bolnoi thselovek/ 7. veebruar 2018, 15:57
Vot see on klassikaline nõukogude estraad :D
k
ka tema vanaisa, keda Siberisse saatsite, oli/ 7. veebruar 2018, 16:11
l
lapsevanemale/ 7. veebruar 2018, 19:31
ja sind on juba välja lastud?
v
valijad tahavad teada..../ 7. veebruar 2018, 15:25
MIDA IRL ütleb oma seltsimees Aguri "ISAMAALISUSEST"....? Kas selline ongi nüüd IRL-i suur "eestimeelsus ja isamaalisus"....?
e
eesti meelt äri on see/ 7. veebruar 2018, 16:13
elamislubade müük.miks te kilkate ja ulgute laulu pärast.<
Karta laulu ?"
Tule,taevas,appi! teil,vapratel ja õilsatel,on NATO ja USAS ja te kardate vanu viise ?!
h
Heil Hitler!/ 7. veebruar 2018, 15:07
Mina tahaks Saksa okupatsiooni aegsete laulude kontserdile minna.
a
Artur/ 7. veebruar 2018, 15:27
Tee kontsert ja mine, kes see keelab, jobukakk.
o
Oi/ 7. veebruar 2018, 15:45
siis on Punarmree tagajalgadel ja Kremli tornist sähvib välgunooli :)
s
sa oled piletiga/ 7. veebruar 2018, 15:06
i
Ilusad ajad olid./ 7. veebruar 2018, 15:06
Tahaks ka seda kontserti kuulata. Noorusaegu meenutada.Pojaksed närvis, jumal teab,mis võib juhtuda,kui vene keeles lauldakse. Aga ingliskeeles võib iniseda küll.Palju neid eestikeelseid laule enam on?!
1
15:06/ 7. veebruar 2018, 15:19
Mine kuula Venemaal või vene telekanaleid!
k
kasi neh, aga maine vara jäta 15:19-le/ 7. veebruar 2018, 16:15
tema on seda väärt, ta ennegi ära saatnud ,. Ta ausast stalinlikust perest
g
Gunnar Stahl/ 7. veebruar 2018, 15:05
Muidu lapsevanema poolt õige jutt, kuid tegemist on Aguri puhul ikka seltsimehega, mitte härraga.
Agur on alati jätnud endast roosatavate põskedega kolhoosniku mulje, eriti kui peas plastiknokaga lodu.
Selle hea mainega ja eesti rahva ajaloos tähtsal kohal oleva kooli mütsi ei tohiks selline olupoliitik kanda.
k
kolhoosnik/ 7. veebruar 2018, 15:20
Agur tõepoolest ju ongi. Haridust napib - isegi ajalugu ei tunne. Haritusest rääkimata - tema seda kooli lõpetanud ei ole, aga mütsi tõmbab kõrvuni pähe nagu soni. Kolhoosnikust partorg on see nõukogude estraadi ülistaja. Ehtne kolhoosnik. Mida küll Gustav Adolf arvaks? Kahetseks, et selle vanima gümnaasiumi asutas????
k
Kööbels/ 7. veebruar 2018, 16:01
Mida arvaks sellest Adolf ja tema kaaskondsed?
e
ekrenaut/ 7. veebruar 2018, 18:01
a
Agur - astu minema!/ 7. veebruar 2018, 15:20
Agur peab kooli direktori kohalt lahkuma!
k
Kõik minema,kõik lahti lasta/ 7. veebruar 2018, 19:38
see on meie loosung:Reinsalu astugu tagasi,riigikogu laiali saata,presidenti pole vaja! Õigem on,kui te kõik ise astuksite oma igapäeva tegevuste juurde. Igal ühel õigus otsustada,kas läheb kuulama või mitte. Ärge AHISTAGE siin halvustavate kommentaaridega. Sina arvad nii,aga mina naa,rahunege maha,närvidrakud ei taastu!
k
kaos/ 7. veebruar 2018, 14:58
Kuidas, see ENSV telesari lubatud on?
i
Irf/ 7. veebruar 2018, 15:04
ENSV seriaal pilab ja peedib kommareid ning nõukogude korda avalikult, mitte ei nostalgitse. Ja seda seriaali ei lasta eetrisse Tallinna pommitamise aastapäeval.
k
kui rumal sa 14.58/ 7. veebruar 2018, 15:05
n
nähh/ 7. veebruar 2018, 15:40
rumal on see, kes teisele ütleb. Tõsimeelsus_raskemeelsus hakkab sektiks muutuma
s
>Ei < ole./ 7. veebruar 2018, 16:18
see tuleb keelata . Kirillitsa ja õigeusk keelata .
Allah ja tema eestlastest alamad nõuavad seda ,
Dostojevski,Tolstoi, Pushkin, Lermontov, Solzenitsõn, Suvorov jne--- keelata !
Venemaa keelata .
m
Maša/ 7. veebruar 2018, 21:44
See telesari ei ole kingitus venemaale.

a
August/ 7. veebruar 2018, 14:57
Mina ostsin täna Järve keskusest 2 piletit ära, lähen koos abikaasaga. Meie ei lase ennast reform-i ja irl-i väärastunud propagandast mõjutada, sest tean, et see on haiglane ja argpükslik hüsteeria, mida michelid, paetid ja haige ligi külvavad. Otsustan ise, mida vaatan.
p
pooletoobise propagandisti >AGuri suguselts on ju küüditatute seast, muidugi/ 7. veebruar 2018, 16:21
ei sobi see õigetele. Õige on ainult küüditaja ja KAWE keldri kirvesmies
s
sina mine sinna Järve keskusesse/ 7. veebruar 2018, 15:25
Nüüd tagasi ja osta kõik piletid ära. Jaga seltsimeestele tasuta.
h
hea ja ehtsalt stalinlik käsk ,aga/ 7. veebruar 2018, 16:20
usutavasti on ostja väga rumal ega ole teie ees maoli. >Ostja tundis, et ta on VABA inimene ja seda te talle ei andesta.
e
ei ole käsk/ 7. veebruar 2018, 17:00
Sõpradele ja seltsimeestele pileti ostmine ei ole ometi käsk, piletid on ikka kingitus. Mõtle ise, jäävad heast-paremast ilma ja leti alt ka ei saa?!? Maoli maas on ju seltsimehed, kes estraadist osa ei saa ja Venemaale tehtavast kingitusest osa ei saa! Missugune vabaduse piiramine, õudne!
l
L.k/ 7. veebruar 2018, 20:43
Õige, mina läheks ka kuulama kui elaks tallinnas aga kahjuks kauge tulla.mind ei huvita mida teised arvavad kuulan seda mida tahan.
m
8. veebruar 2018, 00:40
Meil sama plaan ja toetame Agurit,võimas kontsert tuleb.
m
mammile/ 7. veebruar 2018, 14:57
...Kahju jah,et te ei saa sellele nõukogude aega ülistavale juudakontserdile minna. Tahaks tõesti näha eesti õpilasi seal esinemas. See on samast laulust,mida igal aastal 9 mail lauldakse "Pronkssõduri" juures,kus põlevate silmadega vene lapsed meid tapnud sõduri mundris #auvalves" seisavad--nüüd siis kistakse ka eestlased nõuka aega taga nutma,kuigi nemad pole seda aega pidanud üle elama. Kui alatuks on elu siin Keskerakonna "targal" juhtimisel muutunud. RAtas käib silmakirjaks eestlaste haudadel kummardamas ja siis laseb oma vene "sõpradel" eestlaste hinged täis tatistada. ENSV on tagasi ja aina hullemaks läheb.
s
Stiilipidu/ 7. veebruar 2018, 14:56
Kas Saksa okupatsiooni aegset repertuaari ja vastavat kujundusatribuutikat saab siis näha ka mingitel, selleks kõige vähem sobivatel kuupäevadel?
i
Irf/ 7. veebruar 2018, 15:05
Saksa teemaline pidu oleks taolise loogika järgi korraldada loomulikult jaanuaris. 27. kuupäeval.
n
nõukaaegne/ 7. veebruar 2018, 14:54
üks asi on see, et ka nõukaajal oli andekaid lauljaid ja heliloojaid
aga hoopis teine asi on see millal sellist suurt üritust korraldada ja pealegi sellise pealkirja all - see pole enam juhus vaid rahvale näkku sülitamine
jah nõukaajal oli küllaltki palju paremat kui praegu- tasuta haridus, odavad eluasemekulud ja tasuta arstiabi kuid selle muutis kõik nulliks KGB ja suurte jo.bude etteotsa valimine
mitte nõukaaeg polnud hea vaid praegune räi.guste pähemäärimine vabaduse sildi all on veelgi hullem
Nostalgia ehk oleks olnud kontserdile parem nimi
m
miks anonüümselt arvatakse / 7. veebruar 2018, 14:52
Arvan et Eestis pole ammu juba sönavanadust. lisaks uusrepresseeriv riik !
i
inimene, naine/ 7. veebruar 2018, 14:47
Kuidas see laim on, kontserdi nõukogude laulude korraldamine ju on direktori idee ja teostus. Laim oleks siis kui midagi sellist ei toimu aga räägitakse, et toimub.
i
IRL-i valijad/ 7. veebruar 2018, 14:59
Kui IRL EI VISKA KOHE seda Agurit oma ridadest VÄLJA, siis LANGEB IRL-i reiting veebruaris kolinal ALLA 1%....!
n
nuvot/ 7. veebruar 2018, 15:44
kui teevad kõva punase peo, laulude ja võimlejatega, ajavad veel kõik kesikuvalijad omale kotti
m
mammi/ 7. veebruar 2018, 14:42
Kuulaks selle kontserdi enne ikka ära, kui selliseid räigeid süüdistusi loopima hakatakse. Ma tuleks heameelega Tallinna seda kuulama, oma noorusaega meenutama, aga tervis kahjuks ei luba. Arvan, et tänased lapsevanemad on ajakirjanduse poolt ära hirmutatud. Nõukaajal oli ka väga palju head, eelkõige tööinimese jaoks. Oli kindlustunne homse päevaees, ja polnud ka meeletuid järjekordi eriarstile ning inimesed polnud hambutud. Jah, mõisaid ei jaksanud endale tõesti keegi soetada.
t
7. veebruar 2018, 14:51
Teie jutt on nagu Nõukogude sovetist migrandi muinaslugu.
i
IRL-i toetus LANGEB veelgi.../ 7. veebruar 2018, 15:01
Eesti Vabariigi sünnipäeval tahame kuulata EESTIMEELSEID laule, mitte Kremlit ülistavaid laule!...! Millest see IRL-i liige Agur KREMLIMEELSEKS hakkas...?
m
mis sünnipäev/ 7. veebruar 2018, 18:11
siis 10. märtsil oleks? Ma arvasin, et 24. veebruaril on? Või on see vana kalendri järgi?
k
Kas ühe lapsevanema arvamusest juba piisab/ 7. veebruar 2018, 14:40
Et kultuuriprogramme keelata käskida, sildistada jne
l
lapsevanemad/ 7. veebruar 2018, 15:03
Lapsevanemaid on palju, mitte üks, kes soovivad direktor Aguri TAGASI ASTUMIST oma kohalt! Kooli direktor peab olema EESTIMEELNE inimene, mitte Kremli tallalakkuja!
l
lapsevanemad/ 7. veebruar 2018, 15:20
kellele ei sobi eesti parim kool, sest direktor on normaalne inimene, võivad oma lapse ju mujale kooli panna. Äkki on mõni selline kool, kus tunnid hakkavad sajatusegaja nõukaaja needmisega. Igavese kättemaksu haudumisega surmani.
k
KÕIK eestlastest lapsevanemad/ 7. veebruar 2018, 16:23
nõuavad selle küüditatud Aguri vanamehe lapselapse tossu.

b
7. veebruar 2018, 14:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nuvot/ 7. veebruar 2018, 15:46
Kristallöö stiilimarss on jahh veel puudu!
k
Kaie/ 7. veebruar 2018, 14:39
Hr. Agur võiks seda laulu oma estraadikavas lasta siis saaksid ka lapsed CCCP-st ülevaate:
https://vovtube.com/watch/rasputin-vs-stalin-russian-rapmix-rap-battle_Ek5bgwgXHO4Mphi.html
j
juudas.../ 7. veebruar 2018, 14:37
..saab oma seeklid ja on ülbe edasi. Igaühel on nüüd selge,et selle aktsiooni taga on Kõlvart. Ülistab ju see inimene vene sõjaväeveterane,kelle kätel eestlaste veri. Kui madalale võib üks müüdav inimene veel minna? mis üldse siin toimub. Õudne hakkab.
k
kas/ 7. veebruar 2018, 14:36
Margus Mets jälle ussitab Aguri selja taga ilmselt? Või siis Andrus Villem?
Meeslapsevanemad my ass... Tüüpilised eestlased, mis seal ikka öelda, kõigil peab halvasti minema!
Jõudu Agurile ja loodame et tuleb äge kontsert.
m
mis peaks olema eesti vapil?/ 7. veebruar 2018, 14:55
1) luik, haug ja vähk;
2) ahnuseuss, kadeduseuss ja õeluseuss;
3) purgtäis ämblikke.
n
no vastus ju teada/ 7. veebruar 2018, 15:10
Agur muidugi! Unustasid?
v
vapil/ 7. veebruar 2018, 15:47
h
hirmus hirmus hirmus/ 7. veebruar 2018, 16:00
mida teha, kuhu joosta, pea kohe ei võta
h
hm. Eesti riigi omad toetajad/ 7. veebruar 2018, 16:25
jälle ülistavad küüditamist ega salli selle meeldetuletamist .
e
Elts/ 7. veebruar 2018, 14:34
Leedus on teatavasti nõukogude sümboolika keelatud. Miks meil nii ei ole?
k
kõik tuleks/ 7. veebruar 2018, 18:15
ära keelata nagu Põhja Koreas.
s
7. veebruar 2018, 14:33
See meenutab mulle Aro Viljari saagat Kuressaares. Tõsi, siis oli asja taga maffia—reffid
k
kontsert / 7. veebruar 2018, 14:32
pole ju sõjaaegsetest Punaarmee rindelauludest, vaid rahuaja estraadist. Kas EV kukub pikali kui siin mõnda laulu Alla Pugatšova repertuaarist laulda? Nõrgad on ikka need patrioodid:D
n
naiivik/ 7. veebruar 2018, 15:04
küüditamiseaastapäeval ja Krasnaja Strela nime all? kas lilled punaväelastele juba ostetud?
a
A / 8. veebruar 2018, 00:22
Tühjagi need midagi teavad
s
Sovjett/ 7. veebruar 2018, 15:24
Keegi ei vaidle vastu, et nõukaajal oli olemas hea ja tasemel Eesti muusika. Kuid kas seda peab reklaamima ja esitama punalippude all? Lapsed, kes seda "õnnistavat" ajastut pole näinud. hakkavadki uskuma, et oligi ilus vabaduse ajastu.
Nostalgia on üks asi, kuid selle vorm hoopis midagi muud.
v
vabadust/ 7. veebruar 2018, 18:17
oli tol ajal rohkem, polnud pooled eesti sõnad keelatud nagu praegu jne.
r
Riho/ 7. veebruar 2018, 14:32
See direktor on provokaator!
t
Tallinna lapsevanemad nõuavad.../ 7. veebruar 2018, 15:07
MAHA GAG-i direktor! Meie lastele ei sobi selline kooli direktor!
t
tapame,tapame/ 7. veebruar 2018, 16:27
enam ei saada kuhug´i mujale kui teise ilma.

n
nii edasi seltsimehed/ 7. veebruar 2018, 14:32
v
vastu tulles/ 7. veebruar 2018, 18:19
rahvahulkade soovile, tuleb direktor kutsuda partei komiteesse aru andma.
a
Aga mingi kool võiks teha nüüd/ 7. veebruar 2018, 14:30
saksa 30-40 ndate rahvalaulude kontsert ka ja kutsuda juudid kontserti kuulama. nuh sest palju aega möödas ja aeg oleks unustada ja andestada, Leppimise eesmärgil nuh.
a
A / 7. veebruar 2018, 16:32
Ja kellega mina ,kes ise nõukajal neid kontserte kuulamas käis ja pärast KL ridades Tallinnas barrikaadidel käisin ,leppima peaksin ?
t
to 14.30/ 8. veebruar 2018, 07:23
äkki teeme palestiina rahvalaulude kontserdi ja kutsume juudid kuulama.
g
Gruppi ei kuulu/ 7. veebruar 2018, 14:28
GAG direktor tuleb oma ametikohalt viivitamatult tagandada!
Üks diktaator määrab ründelennukite salgale Tallinna nime, teine korraldab rahvale olulisel mälestuspäeval NSVL ihaleva kontserdi ... , milleks on võimeline tõeline provokaator.
s
sellel direktoril/ 7. veebruar 2018, 14:28
On vâga vale koht valitud enda "eneseteostamiseks" ja see direktor tegelgugi estraadiga, mitte Eesti ühe vanima ja väärikama kooli juhtimisega! Arusaam väärikusest on tal ilmselgelt olematu. Kool ei ole estraad.
v
Van Ames/ 7. veebruar 2018, 16:54
Väärikas kool :)))
Kooli nimi GAG - kus nende nimepanijate aru oli?
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BB%D1%8F%D0%BF_(%D0%91%D0%94%D0%A1%D0%9C)
Et poliitkorrektbne olla:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gag_(BDSM)
õ
Õudne elu,/ 7. veebruar 2018, 14:21
hullem kui nõuka ajal, käib muudkui pealekaebamine, kurjus, inimeste hävitamine, enam ei julge midagi teha, ole vaikselt oma urus. Hakka või nõuka aega taga igatsema.
p
Paul/ 7. veebruar 2018, 15:18
Ära patra. Teda ei saada keegi 25. aastaks Siberisse nagu tema lemmikajal vaenlastega tehti.
i
Ilus Elu/ 7. veebruar 2018, 15:26
Igatsust saab kaasajal ju ellu viia; esialgu tuleks võtta viisa idanaabrile külla
l
leopall/ 7. veebruar 2018, 14:21
Laim on see kindlasti. A.Ansip ausa kommunistina seda ei toetaks.
g
Genrihh Gagur/ 7. veebruar 2018, 14:19
Slava Bogu Moskva za nami ! Babla navalom !
s
stalinlane jälle marus/ 7. veebruar 2018, 14:24
kas tarakan tegi ampsti ?
e
eks/ 7. veebruar 2018, 14:18
see ole kummardus Kõlvartile
l
lisan/ 7. veebruar 2018, 14:35
IRL püüdis küll oma rüüd igati puhtaks pesta, aga... Samas andis suurepärase võimaluse koolipapal sirge seljaga parteid vahetada...

t
tartlane/ 7. veebruar 2018, 14:17
Direktori jutt on täpselt nagu punapropaganda, ja siis veel see ravimatu haigus: luulud, et teised on süüdi ja rumalad. Pätt mis pätt.
n
no ei saa aru/ 7. veebruar 2018, 14:17
ise promob küüditamispäeval nõukaaegset kurjust ja tahab seejuures veel hea olla ?!
t
tuletab meelde selle aja >EESTI KOMMUNISTIDE ÕILSUST/ 7. veebruar 2018, 14:25
ja INIMLIKKUST,mitte nende kurjust.
m
millal/ 7. veebruar 2018, 18:24
on olnud 10. märts küüditamise aastapäev? Mul sugulased saadeti ka Siberisse.
m
mnjah/ 7. veebruar 2018, 14:16
alles see oli, kui kiruti lasnaka kooli laste klassidekaupa pildistamisi muuseumi punasümboolika juures: https://www.ohtuleht.ee/605904/maruste-punasumbolite-all-pildistamine-tahendab-repressioonide-heaksk... Raske püsida tsensuursena...
c
censuurne/ 7. veebruar 2018, 15:25
Võrdle jah sõrme ja nokut.
t
telekavaataja/ 7. veebruar 2018, 14:10
just selline mulje jäi mulle ka TV3 saatest, tõeline diktaator ja ru.mal sealjuures
tunnen sügavalt kaasa õpetajatele
l
lapsevanemal,reformaatoril, on toeks 104 tarka kaunitari/ 7. veebruar 2018, 14:10
ja nad nokkivad
Enam ei lepita nn.kiriku ustele naelutamisega , nüüd leitakse palju meeldivamat.
L
Entel Tentel Lastelaulud/ 7. veebruar 2018, 14:35
Lapse suu ei valeta. Kuula YouTube's Entel Tentel lastelaule ja sa veendud,et sel ajal oli riigis elu turvaline ja muretu,polnud majanduskrahhe ja kodutuid,kurjategijad istusid vanglas aga mitte riigikogus. NSVL ei lagunenud aga reorganiseeriti EL-ks.
a
A / 7. veebruar 2018, 16:26
Ka refikas Gräzin ütles ,et kui vene ajal ütlesid ,et emme ma lähen õue ,siis oli ema süda rahulik ,sest `õu `oli turvaline koht ...aga noh , ärge uskuge -see ei ole ju lihtsalt võimalik ,valetab juu ,vanaraip
n
8. veebruar 2018, 00:49
Nüüd on õu õudust tüis juba 17 a. rehvi juhtimisel.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee