533 kommentaari

I
IRW  /   00:53, 10. veebr 2018
Kui mind pole ahistatud , pole mind olemas ! Tobufeministide hüüdlause !
L
legendid saavad reaalsuseks  /   15:17, 8. veebr 2018
inglismaal oli üks tüdruk pargitiiki uppumas ning hüüdis appi, tiigiäärsel pingil istus meesterahvas ja vaatas uppumist pealt senikaua kuni tüdruk uppus. Hiljem kohtus küsiti mehelt, et miks ta ei läinud uppujale appi- vastusega- "mind oleks hakatud käperdamises ja ahistamises süüdistama" võitis ta protsessi ning ei jäänud süüdi
K
kalev.  /   09:36, 8. veebr 2018
ma teen lühikese ja täpse kommentaar- k***i aferistid!!! kellegil on vaja seda saasta teemat arendada. See teema on samasugune katk, mis läänest siia on jõudnud...nagu p-e-d-e-r-a-s-t-i-a
E
Ei usu päriselt  /   23:35, 7. veebr 2018
Tiina Lokk oli Moskva Filmiinstituudis kõrge komsomoilitegelane , ei usu, et teda nii lihtne ahistada oleks olnud. Pärast seda on ta aga nii mehi kui naisi ahistanud ja manipuleerinud oma positisooni ja suhteid kasutades. Ohvrist on asi ikka väga kaugel.
Y
yyyyy  /   20:59, 7. veebr 2018
naised loodavad siin võimu haarata, haipides ameerikast tulevat lollust hahhaa, pange siis edasi, tublid olete. Ise ahi-sta-te siin oma lol-lus-tega. Nuinahhuibljäät.
S
Stepihunt  /   20:32, 7. veebr 2018
Kinos. On pime ja film käib. Järsku kostab naise vihane hõige: "Koristage oma käsi kohe ära!" Hetk hiljem: "Ei, mitte teie ja mitte sealt!"
Ü
ütlen üht,  /   19:34, 7. veebr 2018
et kõik on ahistajad ja kõik on ahistatavad, olgu ta siis mees või naine, sest elu ongi selline.
N
naised  /   19:30, 7. veebr 2018
saage ükskord aru, et te oletegi Kõrgemalt Poolt loodud ahistamiseks ja seximiseks.
A
A   /   19:12, 7. veebr 2018
`Sõnavabadus `siin vägev ! - Tsensorid ,ärge ajage meid naema ! Aga ikka super tunne küll , et MINA siin keelan ja käsin ,poon ja lasen -Kohe mingi Napoleoni tunne tuleb ,eks ju ?
A
ain  /   19:01, 7. veebr 2018
aga ehk oli nii et naine tahtis aga mees polnud nöus ja nüüd naine ,,,kaagutab,,et teda ahistati????
H
hirmus värk  /   18:45, 7. veebr 2018
tundub, et mind on naised ahistanud, kui naisterahvas oli paaristantsu ajal oma rinnad mu vastu surunud nii, et kõvaks läks, organ põrkus regulaarselt naisterahva reiega ja rinnapartii poole silmi langetades erektsiooni lõpuks tuli. Mis sa enam edasi pidutsed- püksid täis lastud ja koju.
A
A   /   18:20, 7. veebr 2018
Käsi ei tõuse kõrvakiiluks ,küll aga pärast klaviatuuri näppimiseks
N
Nojah  /   17:23, 7. veebr 2018
Kerge flirt tööl ei ole veel ahistamine. Küll aga tuleks vägagi tõsiselt suhtuda perevägivalla juhtudesse. Kahjuks aga Eesti politsei sarnastele juhtudele piisavalt ei reageeri. Minge kodust ära või tooge esmaspäeval jaoskonda avaldus ei ole kindlasti need vastused, mida pekstud ja alandatud naine politsei numbrile helistades ja abi paludes kuulda sooviks.
V
Väga   /   17:21, 7. veebr 2018
hale lugu! Kohe kisub pisaraid!
J
Jorma  /   16:39, 7. veebr 2018
Aga mängime lahtiste kaartidega. Minu meelest kõik need naised on ju pervertide toetajad ehk siis kooseluseaduse tulihingelised pooldajad. Milles küsimus? Mina ka julgen arvata, et selliste naistega pikalt küll ei planeeri keegi koos olla.
O
Oh jah  /   16:28, 7. veebr 2018
Eks meiegi prouad ja preilnad pea kurtma suurt ahistmist, muidu jääme viimaks EESRINDLIKUST Läänest maha! Nagu seeni peale vihma ujub neid välja.
B
beti  /   16:20, 7. veebr 2018
Lubame neil vähemalt unistada.
K
Ka päris ilus naine.  /   15:27, 7. veebr 2018
Tunnen ,nende uudiste valguses,et mulle on ülekohut tehtud.Mind ei ole elu jooksul keegi püüdnud ahistada. Kus on siin õiglus,ma küsin?!
U
Unistavad, peletised.  /   14:39, 7. veebr 2018
Vaadake neid pilte! Mitte keegi ei usu, et ükski mees oleks sellistele ligi ajanud.
K
Kuuldused Soomest  /   14:25, 7. veebr 2018
Väinämoineni vana olla ka seda Mikkot ahistanud.
M
Mutt  /   14:12, 7. veebr 2018
Pool elu töötanud meeste kollektiivis. Pole kunagi näinud, et mehed kohe kallale kipuksid. Ei tolereeri tõesti naistevastast vägivalda, aga juhtumitel on vahe vahel.
Kui ikka asi jõuab lapse kaotuseni ja keegi kuskil tiritakse-surutakse vastu tahtmist kuhugi seina või ei teagi kuhu, siis on tegemist vägivallaga. Kuid eilse saate peale saab küll ainult arvata, et osa naisi ikka ei saa aru ise ka mida nad teevad või mida nad lubavad. Ja osa ronisid lihtsalt püünele.
D
djaval  /   14:08, 7. veebr 2018
Iga kord kui näen kuskil Oviir-i pilti tunnen ennast ahistatuna... Minul on ka õigused ja ma nõuan sellise ahistamise lõpetamist.
L
Lätlane.  /   13:37, 7. veebr 2018
Kes Zuzu juukseid on kitkund? Ja miks Siiri nii kuri on?
V
V  /   13:09, 7. veebr 2018
Kuidas nii koledaid naisi ahistada taheti?
M
Mnjah  /   13:08, 7. veebr 2018
Izmailova esimene töökoht oli Tallinna abilinnapeana.
Tema ainus ülemus on Taavi Aas.
Seega, Taavi Aas andku aru, miks ta Izmailovat tagumikust näpistas. Kuskohast selline komme ja kas silmi peas polnud.
M
mees  /   13:03, 7. veebr 2018
Kas roheline sinist plekki peel arstile ikka näitas, või niisama luiskas.
K
kas   /   12:53, 7. veebr 2018
nüüd lõi välja karjainstinkt,kõik kohe mehi hävitama.jumal,millised põrgulised mehed on enamus naisi ära ahistanud.ma ei saa aru,kas te olete käte ja jalgadeta,et ei saa käperdajale vastu hakata.üks kord koht kätte näidata ja siis teised ka võtavad õppust.see on ju loomulik nähtus,et vastassugupooli tõmbab üksteise poole,see on looduse poolt paika pandud,et inimesed paljuneksid.nüüd hirmutatakse mehed nii ära,et kes on aram,ei julge naisterahvale ligi ka minna.no võtke hoog maha,miks te ahvite kõike seda välismaist,elage oma peaga.
G
gg  /   12:39, 7. veebr 2018
Kui naine ei ole NAINE siis ei saa mehelt nõuda, et ta oleks MEES.
Mehed on võimelised olema paremad, targemad, kui naised neile seda võimaldaksid.
M
Miks ...  /   12:27, 7. veebr 2018
ei ole ahistatu eveliin sepa pilti ---tal on jah veel mõni aasta 50-nest puudu ja vist ei luba avaldada , et hakkab närtsima !?
N
Naine  /   12:11, 7. veebr 2018
Ja siis imestame, et miks meil lapsi ei sünni. Ikka sellepärast, et mehed ei tohi naistele läheneda... Hullukari!!!
G
Gert  /   11:54, 7. veebr 2018
Aga nüüd tahetakse kogu eesti rahvast ahistada nõukogude patriootiste lauludega.
E
eiei  /   11:52, 7. veebr 2018
Rääkida tuleks ka sellest, kuidas naised töökeskkonnas ahistavad neid naisi, kes nende kriteeriumile ei vasta, teisisõnu ei osale kambakates ega kohvinurga klatshikates. Igas suuremas kollektiivis leidub isehakanud "eliit", mingid suvad klatshimutid, kes tööd teha ei viitsi, seal on reeglina keegi, kellest mingisugused keskmist sorti otsused sõltuvad (nt kes saab koolitusi ja paremaid töövahendeid) ja siis kiusatakse neid, kes tahavad lihtsalt rahus oma tööd teha ja oma rida ajada. Naiste intriigipesad on kohutavad.
5
58  /   11:48, 7. veebr 2018
üks on nii krimpsus näoga koguaeg, see rohelises kleidis
M
Muuni Kari  /   11:44, 7. veebr 2018
Hästi läbimõeldud valimisreklaam mis nagu ei olekski seda tegelikult kaasates tundmatuid inimesi.
kus nad siis varem olid need märtrikesed .
M
Mees  /   11:37, 7. veebr 2018
Pean enesetapu tegema, sest enam ei talu naiste ahistavaid süüdistusi kogu meessoo vastu.
O
Os`kar Lùts  /   11:32, 7. veebr 2018
tuleka ka ära keelata, Toots annab halba eeskuju, sikutas Teelet patsist
A
Aga,  /   11:26, 7. veebr 2018
miks ei räägita sellest kuidas naised naisi ahistavad, see võib olla väga õudne. Mina olen seda kogenud kooliajal, ega alati pea olema seksuaalne, vahel on naised hullemad kui mehed.
A
A   /   11:20, 7. veebr 2018
Kristina Ojuland , Nelli Kalikova ja Heli Lääts nokitakse feministide poolt minutiga ära
#
#MeFuc.KingTOOOO  /   11:17, 7. veebr 2018
Ahsoo. Olen mees muidu. Ma ei teadnudki aga krt mind on ka täiega ahistatud siis. Olen olnud klubides ja pidudel, kus naised on sõna otseses mõttes mulle lampi keelt kurku ajama tulnud. Olen suutnud viisakalt ära öelda ja ei tunne ennast kuidagi ahistatult või midaiganes need hullud tunnevad. Mulle on ka kätt jalgadele topitud, võrdluseks siis selle xymelini või mis iganes ravim ta ka pole kannist näpistamisele. Võtan neid lähenemisi pigem komplimendina. Mis teil peas toimub, et sellised pisiasju ahistamisena võtate? Kui sa meeldid mehele, siis me teeme ka igasugu tobedusi, et tähelepanu saada. See ei tähenda kohe, et ollakse mingi weinstein vms. Täna siuksele idiootsusele jäävad tõsised vägistamise ja ahistamise juhtumid halba valgusesse. Asi on ülekäte läinud.
.
......  /   11:06, 7. veebr 2018
Kaunid valed.
  /   11:02, 7. veebr 2018
Ma ei eita et ahistamine eksisteerib aga see teema on totaalselt üle võlli keeratud. Mina loen siit välja ühe lähisuhtevägivalla juhtumi ja mitu ebaõnnestunud flirdi katset. Õppejõu teema on tõesti ahistamise moodi - pikalt kestnud, jõupositsioonilt ja tõi kaasa selle et ahistav jäi ahistaja suva pärast ilma millestki millele tal õigus oli.
M
Minul   /   11:01, 7. veebr 2018
hakkas koolis üks tüdruk püksirihma pealt ära tirima - mitu päeva kõik jalad värisesid
M
Mart  /   10:59, 7. veebr 2018
mis toimub ??? Eesti naised ka juba nii madalale langenud, et räägitakse aastete taguseid asju, miks te kohe ei rääkinud või ei pöördunud politseisse ? Kast tõesti ainult mehed ahistava ja mitte naised ...IRW
A
A   /   10:59, 7. veebr 2018
Saksamaal VÄGISTATI sõjaajal miljon naist ja last ära !
M
mex  /   10:56, 7. veebr 2018
See kõik on juba olnud. nii 100 aastat tagasi, kui naised ühes pööratava riigis käisid mööda tänavaid, ainult punane lint üle ja nõudsid endale õigusi ja kõigi kapitalistide hukkamist. Täna nõuavad mõned (just MÕNED) naised miljonitest kõigi meeste hukkamist! Mida edasi?
T
Tex  /   10:46, 7. veebr 2018
Milline saade ja milline lapsikus?
Tundub, et ahistamise alla saab lugeda ka kõige tavalisema näpuviibutuse või patsist sikutamise. T. Lokil ja ühel "nimetul" neiul oli vähe õõvastavam lugu... neist esimesel koguni vanast heast nõukogude ajast, kus ahistamine - nii moraalne kui füüsiline oli igapäevane nähtus.
Ma ei tea kui palju abielusid lahutatakse keskmiselt Eesti Vabariigis täna? Ent sama nihilistlik oleks väita... nii nagu saate jutukangelaste puhul... kõigis neis keisides on süüdi mehed!
T
Tublid naised.  /   10:45, 7. veebr 2018
minu lugupidamine.
  /   10:39, 7. veebr 2018
#kuiMulEiOleAhistajatSiisEiOleMaKeegi.
T
Tervishoiunõunik  /   10:37, 7. veebr 2018
Filmistaaride eeskujul kaeblevad,aga tegelikulton ise tähtsusetud kääbuslased.
N
n61  /   10:35, 7. veebr 2018
Kui midagi häbiväärset tehakse , siis peksid ka nimed olema välja toodud. Aga ilmaasjata jälle nimesid välja tuua, on ebaõige. Sest pole kasu midgi,kui ütled,et kusagil keegi pani käsi külge või kippus musitama. Tegelikult, olen näinud, et naised ise lähevad või kannatavad ära olukordi,kus neile on ebameeldiv. On ikka keeg kellele kurta kohapeal, kui mehed ligi ajavad või hoiatada teda, et räägid sellele või tisele kui käpad paigal ei seisa. Mulle ei meeldi pragusel ajal kus aetakse ligi kallistamisega. Milleks sul vaja teist inimest kallistada? Ei ole ju vaja. Vat see on ka ahistamine, sa ei küsigi,kas ta tahab sinuga kallistada kohtumisel võ tutvumise juures kusagil seltskonnas. Ka lapsed ei taha, et mingid suvalised ema-isa tuttavad või sugulased neid embavad. Mulle ei aja keegi ligi pole eluajal ajanud, olen ilus naine, nüüd juba üle keskea muidugi, kord ühes söögikohas möödumisel üks soomlane võttis kintsust kinni aga ma talle sealsamas panin käega vastu pead, nii et imestasid ja ütlesin kõva häälega, et hoia käpad oma naise jaoks , ära käpi siin eestlasi ja siis kõik vaatasid ja tema hakkas sorrytama näost punane, teised ka tema lauas häbistasid teda. Vat nii, tuleb enda eest seista kohe.
Ja naisedki, milleks kipud endist meest või teise naise meest kallistama , oh kui tore, et kohtume siin jne...Milleks.
T
Tervishoiunõunik  /   10:34, 7. veebr 2018
Aga mida teha nende naistega,kes kurdavad,et neid vähe ahistatakse?
N
no ei ei ole tõsiseltvõetav  /   10:15, 7. veebr 2018
imelike inimeste veel imelikumad lood või ehk hoopis tähelepanu puudus
K
Kahekeelsus  /   10:11, 7. veebr 2018
Ossinovski lisas: "Me ei osale sellel Reinsalu umbusaldamise hääletusel ja see tähendab, et meie riigikogu fraktsioon pigistab silma kinni." Võim on siiski ahistamissüüdistamistest tähtsam.
uute tuulte valguses  /   10:04, 7. veebr 2018
K Rohuke kardab et lastakse linnavalitsusest lahti ja ründas esimesena . Kahju kohe kui kanepiuimas arvas oma asendamatusest abi töötajana
H
hahaaa  /   10:01, 7. veebr 2018
Mind on umbes 100 ahistatud ja erineval moel terroriseeritud. Kas peaks ka kuhugi pöörduma?
  /   09:56, 7. veebr 2018
Seda Oviiri ei ahistaks surmaähvardusel ka mitte.
M
MADLI  /   09:52, 7. veebr 2018
Täna on eriti püüdlik modraator. Kui kirjutasin, kuidas liigset pealetükkivust või kätele voli andmist mõne aastakümne eest tõrjuti ning vaos hoiti, modereriti see otsemaid. Juba kahel korral.
M
MADLI  /   09:49, 7. veebr 2018
Ilmselt ei meeldi moderaatorile see, kuidas neid asju vanasti lahendati. Ära modereeris! Et poiste lähenemiskatseid tüdrukutele peeti siis loomulikuks. Aga kui jutt läks juba n i l b e k s või s o l v a v a k s või kui üritati k ä p e r d a d a siis anti sellisele lihtsalt üks tubli k õ r v a k i i l ja asi oligi lahendatud. Mitte ei soiutud meedias.
M
MADLI  /   09:44, 7. veebr 2018
Vanasti ahistamisest nagu ei räägitud, käitumismall oli selgem. Poisid üritasid tüdrukute tähelepanu võita ja neile läheneda. Ajasid juttu ja püüdsid ligi lüüa. See oli loomulik. Aga kui öeldi idagi solvavat või siivutut või üritati jõuga käperdada, siis anti sellistele üks paras kõrvakiil ja oligi asi lahendatud.
J
jama  /   09:41, 7. veebr 2018
jama, jama, jama,....
K
kui elaks Soomes siis ei oleks enam naine,eestis veel olen  /   09:40, 7. veebr 2018
Ahistamine on see,kui naist kisutakse,tõugatakse,tehakse füüsiliselt haiget.Aga seal mõni lugu küll ei ole ahistamine.Varsti ei julge ükski mees enam naisele sügavalt silma vaadata,kätt seljale panna,õrnalt naist käest katsuda ega komp.teha.Pistavad naised ta kohe puuri.
H
hehh  /   09:38, 7. veebr 2018
Paljude nende lugude juures on ohvriks nimetamine ikka liig mis liig.
M
Moderaator korjas taas ära.   /   09:38, 7. veebr 2018
Kahjuks näib, et kisada võib vaid etteantud teemal ning noodi järgi. Arutlused mee liigi eri sugude, soorollide ning liigi paljunemise ja kestma jäämise teemadel näivad täna tabud ning ära keelatud olevat. Ega moderaator ometigi mingi fanaatiline feminist ei ole?
.
....  /   09:33, 7. veebr 2018
Vaesed mehed. Risti loomine ja häbistamine, avalik, ootab ees.
M
Moderaator korjas ära.   /   09:33, 7. veebr 2018
vahest on tegu veendunud feministiga, minu arutlused ei meeldinud ja ära ko.rjas? Üritan veelkord.
Kui nüüd otsesed k ä p e r d a m i s e d ning töökohalt vallandamisega äh.vardamised välja jätta, siis mina nüüd küll nii hirmsat ah.istamist ei näe. Pigem on need lähenemiskatsed nagu. See et isa.sisendid ema.sisenditele läheneda üritavad on meile juba looduse poolt sisse programmeeritud. Vastasel juhul oodanuks meid ilmselt mammutite saatus.
Või tuleks kaasaegses ühiskonnas initsiatiiviõigus ja soo.roll hoopiski meestelt na,issoole üle anda? Siin samas lehes ku,rtis paari kuu eest keegi hr. Juku Kalle, kuidas mingis baaris keegi vi.ndine naisterahvas teda kobada, talle kätt pü.kstesse pista üritas
M
matslikkus  /   09:31, 7. veebr 2018
Eelmisel teisipäeval ahistas see Karell oma saates proua Simsoni, seda saadet ei saanud kusagil kommenteerida. Täiesti matslikult käitus Karell Simsoniga, nõme saatejuht. Peab endast ikka väga palju see Karell, ebanormaalne vist veidike, kuigi ise KÄSKIS KE normaalseks hakata!
J
JuSS  /   09:28, 7. veebr 2018
Kui nüüd otsesed käperdamised ning töökohalt vallandamisega ähvardamised välja jätta, siis mina nüüd küll nii hirmsat ahistamist ei näe. Pigem on need lähenemiskatsed nagu. See et isasisendid emasisenditele läheneda üritavad on meile juba looduse poolt sisse programmeritud. Vastasel juhul oodanuks meid ilmselt mammutite saatus.
Või tuleks kaasaegses ühiskonnas initsiatiivi sooroll hoopiski meestelt naissoole üle anda? Siin samas lehes kurtis paari kuu eest keegi Juku Kalle, kuidas mingis baaris keegi vindine naisterahvas teda kobada, talle kätt pükstesse pista üritas.
J
Jah  /   10:10, 7. veebr 2018
Mis sest viisakast jutust, komplimentidest ja muust sellisest ikka, ajame aga kohe käed külge ja kui naisele ei meeldi, siis rumal naine, et lähnemiskatsest aru ei saanud?
T
Tim  /   09:26, 7. veebr 2018
Kui sind pole ahistatud siis pole sind olemaski.
!
!!!  /   09:40, 7. veebr 2018
Siis oled lihtsal selline hall hiireke, keda vastassoo esindajad lihtsalt tähelegi ei pane. Sootu olend. Kuid kas see poleks ehk solvav ning alandav, kui keegi sulle tähelepanu ei pööra ega ei ihalda?
I
Irf  /   10:06, 7. veebr 2018
"Sind on viimasel ajal ahistatud?"
"Kuule, tegelt ei ole."
"Mingi imelik oled vä?"
P
poisu  /   09:26, 7. veebr 2018
mind ahistati ka kui 18 olin siis neiud tegid kambaka ja röövisid mu süütuse, sidusid kinni ja ratsutasid mu peal varaste hommikutundideni.
H
Huvitav  /   09:25, 7. veebr 2018
Kas ilusale naisele kompliment on ahistamine
Kas koledale naisele kompliment on ahistav
Kas mitteütlemine on ahistav
Ei oskagi enam olla
  /   09:51, 7. veebr 2018
nimelt koleda naisele lähenemine ongi ahistamine !
N
No  /   10:13, 7. veebr 2018
Kas keegi on kuskil ridagi komplimentide vastu kirjutanud? Kas vastu seina löömine, kiusamine ja vägivaldne katsumine on mõne mehe meelest lähenemiskatsed?
S
Sasaul  /   09:23, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   09:52, 7. veebr 2018
need ka..nad sobiks rohkem ikka pannile !
Ü
Üks naine  /   09:22, 7. veebr 2018
Ka mina ei saa aru nendest ahistamistest - kui on ebameeldiv lähenemiskatse, siis tehakse see ka vastaspoolele niimoodi selgeks, et asi oleks klaar. Mehed ja naised on ju erinevalt loodud - samuti võiks mehed ju siis iga nabani dekolteega ja vöökohani lõhikuga tibi kohta ahistamise avalduse teha. Kuidagi kummaline on see teema, aga ju ma siis ei saa aru ja oskan enda eest seista. Ka mulle on meesarst kõrva vaadates käe sujuvalt põlvele pannud - lükkasin ära ja asi klaar. No ei saanud hingelist traumat.
J
Ja  /   10:14, 7. veebr 2018
Kui sind ei ole vägistatud, siis neil keda on, ei tohiks ka probleemi olla?
K
ka naine  /   11:06, 7. veebr 2018
Kas sa oled rumal , või mängid rumalat!? Ahistamine võib olla psüühiline , füüsiline või kahe segu. Sa üks naine selgita mida teha meesterahvaga, kellega sa pole isegi õieti tuttav ja ta helistab pidevalt olenemata ajast , saadab sõnumeid jne. Talle ei mõju kui mina ja mu abikaasa palus tal lõpetada selline ahistamine. Sina üks naine oled nii tark, et tead kuidas sellisele selgeks teha, et asi oleks klaar.
Teine näide minu lähikonnast. Inimene läheb uude kollektiivi, kus on kombeks 2 korda kuus käia segasaunas kolleegidega. Kahjuks uuele kolleegile see ei sobinud ja ta ka ütles.
Tagajärjeks olid igapäevased kahemõttelised naljad jms. Sina üks tark naine tead ju väga hästi kuidas selgeks tuleks teha ja kuidas seista enda eest kui näiteks hommikult tööle minnes küsitakse, et ka sõber oli tasemel ja said ikka öösel rahuldatud.
Meie ümber on erinevaid ahistamisi nii palju, kuid me ei taha tihti seda märgata või vahel isegi naeruvääristame inimesi kes üritavad öelda, et neile ei sobi mingi tegevus.
Võõras tuleb mind kallistama ( juba ka linnapeal mingid nn. kallistajad). Vihkan sellist asja.
Kui ei ole mulle lähedane inimene ja tahab kallistada , siis on need perverdid ja ahistajad.
Samuti ärge tulge mind suudlema ei põsele ega mujale . Minu keha on minu intiimtsoon ja sinna pole asja ilma minu loata.
N
nojah  /   17:35, 9. veebr 2018
aga arst sai
K
kolla  /   09:21, 7. veebr 2018
Lapsepõlves juhtusin nägema üht väga koledat multikat kus tegelasteks olid mingid pisikesed mehikesed ja keegi daam kes magas.Mingil hetkel kargas sisse mingi rauakolaga kaetud pahalane ja kukkus seda vaest daamet ilma loata une pealt suudlema ja kui siis daame ärkas haaras ta oma ahistajal kaelast kinni ja hakkas teda kägistama.Lõppu enam ei mäleta,ju vist jooksin voodialla peitu aga siiani kui meenutan siis prrrr,värinad tulevad peale.
J
jajahh  /   09:26, 7. veebr 2018
mina nägin ka seda multikat ja ei tulnud selle pealegi, et sulaselge ahistamine oli ju !!
  /   10:23, 7. veebr 2018
Areneme ju.
K
küsimus Kollale  /   13:49, 7. veebr 2018
kas see oli ikka multikas ja mis aastakäigus?
!
!!!  /   09:18, 7. veebr 2018
Kuidagi kadestusväärselt täpne silmamõõt, kui vaid otsa vaatmisest teise kasvu, täpselt 157 cm ära määrata suudetakse. Vaevalt et ta toda selli mõõtnud on. Mina ise ilmselt paneksin silma järgi noh nii pluss-miinus 5 cm mööda. Eriti kui kohtumine on põgus. Selline täpsus viitab pigem sellele, et ahistaja kohta on kusagilt täpsemaid andmeid kogutud. Või on too ise seda öelnud.
käed eemale valge mees  /   09:17, 7. veebr 2018
Miks mulle tundub ,et ainult tumedanahaga meestel on lubatud igasugu ahistamised ja vägistamised valgete naiste kallal ,kui loed mis toimub mujal euroopas .
K
Kui teate siis andke teada  /   09:10, 7. veebr 2018
kelle poolt ja miks on lauale tõmmatud vägivallateema ?
See on kellelegi kasulik !
J
Jah  /   09:13, 7. veebr 2018
On kasulik nendele naistele, kes ehk jäävad kiusamata, solvamata, vägistamata.
mis toimub  /   09:03, 7. veebr 2018
Kristiina Ojulandil on vist ainukesena mõistus omal kohal.
K
Kristiinaga nõus  /   09:31, 7. veebr 2018
naised, käituge ise ikka ka nii, et ei tuleks ette valestimõistmisi. Kui kekutatakse ja itsitatakse, nagu tihti võib näha lausa avalikes ruumides, siis mida te ootate, seda, et teiega käitutakse džentelmenlikult? Daamiga käitub mees nagu džentelmen, lõbutüdrukuga peaks ka ju käituma viisalalt. Naised, vaadake üldist, naiste käitumist kõrvaltvaataja pilguga ning olge ausad oma hinnangutes- pole ju eriti palju näha korrektset ja tagasihoidlikku olekut ega käitumist, eriti rõve on see, laia suuga esitatud lodev ja valjuhäälne kõnemaneer, kõik, mis oli välimuse nimel pingutatud, kaob koheselt käitumise ja kõnemaneeri tõttu.
N
nukker  /   09:03, 7. veebr 2018
õhtulehelugeja loogika:
1) miks nad sellest kohe ei rääkinud?
2) kuidas neil häbi pole sellisest asjast üldse rääkida?
A
Aga   /   09:13, 7. veebr 2018
Ohvril peaks häbi olema, aga vägivallatsejale tehakse liiga?
M
mingi massipsühhoos   /   08:58, 7. veebr 2018
lahti läinud.
L
lihtsalt inimesed  /   08:57, 7. veebr 2018
aga pole ju enam naisi ja mehi ? on seltsimehed nagu oli nõukaajal
H
häbi  /   08:57, 7. veebr 2018
mul isiklikult oli häbi neid nn ahistamise lugusid kuulata!Vaadates rääkijaid ,siis ,kus see kuulsus ikka mujalt tuleb kui TV-st ja Riigikogu valimised hakkavad ka lähenema!Kaastunne, ja ainukene tõestivõetav lugu, Tiina Lokile ja isegi seda 100 aasta möödunut poleks ma jutustanud!
T
Tiiu  /   08:56, 7. veebr 2018
Kas inimesed tõesti ei oska ennast kehtestada ja enda eest seista? Ja samas on poliitikas?
A
Aga   /   08:59, 7. veebr 2018
Seda võiks ju vägistatute käest ka küsida.
V
vägistamisel  /   09:00, 7. veebr 2018
ja ahistamisel on suur vahe. Selle võiks ikka endale selgeks teha!.
A
Aga   /   09:15, 7. veebr 2018
Ja inimene võiks suuta arutluskäiku jälgida.
R
räägi lähemalt siis   /   09:44, 7. veebr 2018
sellest?
N
No  /   10:32, 7. veebr 2018
Ei peaks ju olema nii keeruline aru saada, et 08:59 kommentaar on vastuseks 08:56 kommentaarile? Või siin suurema osa jaoks siiski on ? Tahate öelda, et igast olukorrast päästab enesekehtestamine ?
T
to tiiu  /   09:08, 7. veebr 2018
mis see poliitika siia puutub?
kui nt sinu enda tütar oleks sellises olukorras, siis on tal võimalus ennast kehtestada.
kui ise pole üle elanud midagi taolist, siis ära sõna võta!!
:
::  /   08:54, 7. veebr 2018
Siin suurem osa kommenteerijaid püüab väita, et ükski mees ei ole kunagi ühtegi naist vastu naise tahtmist käperd..ud ega vägivaldselt ligi tikkunud? Võib-olla peaks nende meelest naised vägistamisega ka rahul olema, sest ' no mis see väike nali neile ikka teeb' ???
T
to ::  /   11:22, 7. veebr 2018
Nendele meestele tuleb jalaga anda.
T
TT  /   08:54, 7. veebr 2018
Mehed, hakkame avalikkustama kui palju meid tillist tõmmatud !
J
julgestuspitsiga sõpru võ naiste luba ootate või?  /   10:06, 7. veebr 2018
Mille taga asi seisab? Sama saate parandamiseks piisab nende meiliaadressi kasutamiseks. Pole vaja isegi karja kogunemist oodata.
O
ott  /   08:46, 7. veebr 2018
Pekki kõik ohkijad nüüd kõik maod välja roomanud, et mehi ahistada
B
beti  /   08:41, 7. veebr 2018
Jäägu need ahistamise muinasjutud ikka ameerikasse ,siin kapakohilas tundub see naeruväärsena .
M
mina kaa ,mina kaa  /   09:01, 7. veebr 2018
aga meie tahame ka olla suured vaalad väikeses konnatiigis .
J
Jaa  /   09:06, 7. veebr 2018
Kui keegi betit ründama peaks, siis mõtleb, et see on muinasjutt?
N
Naine  /   08:40, 7. veebr 2018
Seksuaalsuse püünele vedamine on haigus. Ahistamine siduda seksiga, peaks päädima meditsiinilise abi osutamisega, ...
H
hmm  /   08:38, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   08:56, 7. veebr 2018
kuule Lokk ju 62+ vana ju aga eestis juhtub nii mõndagi !
M
Mnjah  /   08:34, 7. veebr 2018
Loki juhtum on paraku väga tõepärane.
Võimupositsioonil idamaalane Moskvas, see pn alati oht.
Izmailova läks esimest korda tööle abilinnapeana, seega näpistas teda Aas.
Või on näpistamine samasugune fantaasia nagu töötamine.
E
esimene tõsiselt võetav töökoht  /   08:45, 7. veebr 2018
oligi abilinnapeana. Näpistas tagumikust! Ahistas!!
M
Milline...  /   08:27, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   08:58, 7. veebr 2018
Ma samuti kahtlen selles, ausalt ma ei ahistaks teda ka raha eest !
T
Tavaliselt  /   08:25, 7. veebr 2018
"ahistatakse" neid, kes ise eputavad ja on alandlikud. Karmid sissesõitjad peletavad mehed hoopis eemale.
Kuid mis on nendest aastakümnetetagusest ahistamisjutust kasu kui ahistajad jäävad eikeegiks, ilma nimeta meheks, keda varsti enam euroopalikke väärtusi austades isegi meheks nimetada ei tohi.
Minagi võin ahistamisest rääkida aga miks ma peaks välja mõtlema.
S
Soomest  /   08:24, 7. veebr 2018
Kurb on kuulata selliseid vaimse vägivalla tegusid. Põhja pool riikides ei tule kõne allagi - absoluutselt. Neiud, valige elukohaks norm riik, kus teid naisena austatakse.
N
Norm mees norm riigist  /   08:38, 7. veebr 2018
Olen siitsamast "ebanormaalsest" ahistajate riigist ja vaatan ning loen hämmastusega daamede kaebekarjeid nende väidetavatest ahistamistest.Kui asi nii hull oli, miks te siis vait olite?Mul on seljataga pikk elu, aga minu kogemus ütleb, et naistele meeldib flirtimine ja meeste "külgelöömine".Ahistamine on feministide väljamõeldud sõnavärd, mis peab varjama nende ebameeldivust meeste silmis (enamikel juhtudel).Õige naine ihkab meestega flrtimist nagu meeski naistega.
N
No  /   08:50, 7. veebr 2018
Norm mees teeb ikka kiusamisel ja külgelöömisel vahet.
E
err  /   08:54, 7. veebr 2018
Kuidas ei ole põhjamaades see võimalik? Esimene ettejuhtuv näide.. http://nordenbladet.ee/articles/66793-soomes-votab-tuure-ules-naitlejate-ahistamise-skandaal
N
naised!  /   09:02, 7. veebr 2018
Austage kõigepealt iseennast siis aystavad teid ka teised.
M
mees  /   08:22, 7. veebr 2018
Kahju, et mehed ei soostu oma mmemuaare jagama. Neilt võetakse lapsed ju kogu aeg käest, kui pere puruneb.
T
to mees  /   11:20, 7. veebr 2018
Polegi neil meestel lapsi vaja. Olete halvad, siis jääte lastest ilma, nii lihtne see ongi.
H
Huvitav   /   08:20, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   08:41, 7. veebr 2018
Kes või mis on aherad?
k rohuke  /   08:12, 7. veebr 2018
Tallinna abilinnapeaks saab keskharidusega isik, kes pole päevagi tööl käinud
seega linnavalitsuses tehti esimene näpistamine k Züleyxa Izmailovale
R
reku  /   08:23, 7. veebr 2018
Keegi tahtis äkki ta nokamütsi.
G
Getu  /   09:47, 7. veebr 2018
Kas Taavi Aas tegi :)
E
Eesti...  /   07:54, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
Eesti...  /   08:10, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   08:17, 7. veebr 2018
See jutt on kõik fabritseeritud kaebus, kes samasuguste hul...lude naiste keskel, nagu need siin pildil !
0
07:54/Sm kodanik  /   09:26, 7. veebr 2018
Ja sina tormad kohe nende naistega kaasa kaagutama, pigem oli häda naistel, et ahistust ei tulnud. Nendel üksi jutustamisest ei piisanud, oleks olnud enamat vaja. Sina nagu turueit muiste, läägutad seda väljamõeldist surmani.
E
EKRE  /   07:49, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
:
:)  /   09:28, 7. veebr 2018
Ta ei ahistanud. Ta võttis lihtsalt riided seljast ja rääkis poliitikast.
M
Mees kannataja  /   07:49, 7. veebr 2018
Teate kogu see jama juba ahistab mind! Lõpetage ära see lollimängimine. Ma ei tolereeri naistevastast vägivalda ja pole seda ise teinud. Aga mul on tunne, et mind juba üritatakse ette süüdi mõista meheks olemise eest. Kanakari, te devalveerite tegelikud naiskannatajad!
K
Kunn  /   07:38, 7. veebr 2018
Jube mula,mis nende suust ikka tuleb, võtavad ameerilkastelt šnitti, tahavad ka tähtsad olla.
A
Anne  /   07:37, 7. veebr 2018
Selle ahistamisega on nüüd küll naeruväärseks mindud.Olen terve oma pika elu ära elanud,nooruses kohutavalt palju peol tantsimas käinud(ma ei tantsinud üksi),peolt on koju saadetud,olen pikki aastaid abielus(mitte kooselus) olnud ühe mehega,lapsed on korralikeks kasvatatud ja ma võin öelda,et olen õnnelik.Mida te jahute oma ahistamisega.Kõik ahistavad kõiki.Naeruväärne.
R
rumal...  /   08:15, 7. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to rumalale  /   09:04, 7. veebr 2018
palun siis ahistamise mõistest laiemalt ka meile kirjutada.Täna hommikul läksin õue ja naabrist majahoidja viskas mulle naerdes labidaga lund näkku.Kas peaksin selle loo ka laiemale eesti publikule ära rääkima.See on ju ikka ahistamine?
R
rumal jutt  /   09:49, 7. veebr 2018
Ahistajad on ringkaitsesse võtnud ja kustutavad kommentaare..
see on nende ainuke argument.
T
Tean, Anne!  /   08:39, 7. veebr 2018
Olen selles eas mees, kel kogemusi. Mäletad ütlust, "v... viha võib suur olla"? Olen pidudel kohanud naisi, kes poistele peale ei läinud. Oi seda taga ajamist ja lõpuks viha, millega poisid üle külvati. Ka minuga on nii juhtunud. Üks selline suvatses mulle koju tulla ja kuulutada, et on minust rase. Noh, maha see vaibus. Aga kogemus ütleb tõesti, et "v... viha" võib võimas olla. Ei, kõik ei ole sellised, on ka Annesid. Ja ei väidagi, et meesahistajaid pole. Täna on see aga mood: "Kas sul polegi veel oma ahistajat"?
T
Tubli mees!  /   09:13, 7. veebr 2018
mehed peaksidki rohkem sõna võtma ja lasta ka neil rääkida,kuidas nii mõnigi olukord(ahistamine) on tekkinud. Issand,lausa nutt tuleb peale,olen siis ilmas üle kuuekümne aasta elanud ja pole kordagi ahistatuks saanud,mis minul viga on? Pika elu jooksul muidugi mäletan neid väänikuid noormehi,kes ka suudlema kippusid ja mõni kiiruga pepule patsutas,oleks ma ometi siis teadnud,et saab televisiooni kõigile ahistamisest rääkima minna.Ja mina ullike võtsin seda kõike naljana! Ahistatud naised,minge uurige kirjandusest,millised teod on ahistamised!!!
A
Aga   /   09:01, 7. veebr 2018
Kas seda, mida sinuga ei ole juhtunud, ei ole olemas või seda võib naeruvääristada. Kindlasti on need naised, keda kuskil tervisejooksurajal või pimedal tänaval on rünnatud, ka ise süüdi ?
S
selle  /   09:52, 7. veebr 2018
ja 100 inimese jaoks on...
nende mullis on vägistamine lihtsalt ahistamine..
seniks kuniks.
N
Naerma ei pea  /   12:12, 7. veebr 2018
need pole mitte ahistamised vaid seksuaalrünnakud ja seega kuritööd. Aga kui keegi sulle ligi tikub, kuna ei tea veel, kas sinu käitumine on väga ei, kuna oled seni üsna jaatavalt käitunud, siis pigem ole vait. Jõime pisut, siis läksime välja, siis tantsisime ja siis tükkis suudlema, oli üks räägitud lugu. aga kus oli lugu ahistamisest?
T
to Anne  /   09:01, 7. veebr 2018
sama siin! Aaslaid kutsus vanema härra peole kaasa,kus teda ootasid noored sõbranned ja härra püüdis suudelda. See vahejuhtum ei aja enam naerma ka. Need lood on naeruväärsed kuubis!
N
no nii  /   07:31, 7. veebr 2018
aga mulle meeldib kui mind ahistatakse järelikult meeldin.
  /   08:24, 7. veebr 2018
täpselt nii ongi !
E
ei ole nii  /   09:15, 7. veebr 2018
mina läksin ka napis riietuses arsti juurde,aga tema mind küll suudelda ei tahtnud,mis minul viga on ?!!!
V
vot siis 09.15  /   09:41, 7. veebr 2018
võta sõna, too arst ju ahistas sind--ei tahtnud suudelda, tähendab ei pidanud sind ilusaks, selge ahistamine.
A
Ahsoo  /   09:20, 7. veebr 2018
Aga igale naisele ei meeldi, kui näiteks võõras purjus mees pimedal tänaval kallale tuleb või ülemus kät siia-sinna tpooida püüab.
M
miks   /   11:56, 7. veebr 2018
Miks ei tehta vahet tegelikul ahistamisel ja flirtimisel. Praegu on see kõik pandud ühele pulgale. Jah kui keegi püüab sind vägistada või jõuga käperdada siis see ON ahistamine. Samas on mõni naine karjääri teinud läbi voodite. Kuid kui sul patsutatakse pepule, keegi näpistab, kallistab, hoiab kätt ja kui see sulle ei meeldi siis saab ju kiiresti meesterahvas korrale kutsuda. Teinekord aitab ka kõrvakiil, kuid sellepärast ei pea minema psühholoogi juurde, televisjooni, ajakirjandusse. See on elu ja enda eest peab iga üks oskama seista.
.
...  /   13:50, 7. veebr 2018
Pimedal tänaval võõra mehe rünnak või vägivaldne vastu tahtmist katsumine nüüd küll flirt ei ole.
V
vastus  /   10:19, 8. veebr 2018
aga saates esinenutel selliseid näiteid tuua ei olnud!
N
nukker  /   07:16, 7. veebr 2018
Eestis peetakse naistevastast jõhkrust, naiste ahistamist, alandamist ja häbistamist endiselt NORMAALSUSEKS: õige mees käperdab ja õige naine kannatab vaikides ära ja häbeneb.
Noored naised, ärge raisake oma ainsat elu sellele maale. Lahkuge sinna, kus ka naisi inimesteks peetakse. Teie tütred on paremat väärt.
N
no  /   08:45, 7. veebr 2018
Kus on see maa, kus pole #metoo liikumist? Muslimimaades? Head teed...
N
No näed   /   09:21, 7. veebr 2018
Jõhkruse, alandamise, häbistamise poolt 70 ja vastu 11.
T
to nukker  /   09:22, 7. veebr 2018
enne kui hakkate õhutustööd tegema, tutvuge mõne tõestivõetava ahistamislooga ja kui palju te neid kokku saate? Järjekordne trend välismaalt üle võetud. Ma võin tunduda paha inimesena,aga tule taevas appi,sellised lood: üks näpistas pepust,teine võttis vanema härra noorte peole,üks heitis napis riietuses terapeudi lauale,üks musitas sõber poisiga.Ainuke tõsiselt võetav lugu oli ajakirjanikul,kes metsa viidi ja see kuulub juba vägistamise katse alla. Selle saate osale oleksin pannud nimeks mitte ahistamislood,vaid elust endast võetud lõbusad lookesed!
  /   09:48, 7. veebr 2018
minge neeqritemaale, seal peetakse teist lugu!
A
Ando  /   07:12, 7. veebr 2018
Metsavana kõnnib mööda metsa ja äkki kuuleb kisa-appi,appi,ahistatakse!Jõuab joostes suure kuuseni,kust alt karjed kostuvad.Tõstab alumised oksad üles ja ennäe-Baba Jagaa istub üksi kuuse all ja röögib.Metsavana küsima-mis sa vanamoor siin üksinda kisendad?Jagaa vastu-ole vait,vanamees,kas enam unistada ka ei tohi.
A
Ando lugu  /   14:04, 7. veebr 2018
sobiks igas seltskonnas rääkida,tõstaks tuju ja ahistamist kartjad hakkaksid ka oma süüdistusi ülevaatama!!!
Ü
Ülemus  /   07:06, 7. veebr 2018
naise tööle võtmine on juba selle olendi ahistamine! Naised ronige välja rääkima kuidas töö teid igapäev ahistab.
T
taevas appi  /   07:03, 7. veebr 2018
see ahistamise jutt muutub jubanaeruväärseks, nimesid ju ei nimetata, igaüks kes soovib pisut tähelepanu võib oma lookese välja mõelda, need kes seda teevad teevad meile, teistele naistele karuteene, varsti ei julge mehed meid toetadagi nt. komistamisel.
E
Eino Taruk  /   10:18, 7. veebr 2018
Münchauseni sündroomi all kannatajatel on happy hour!
M
Meeleldi  /   06:58, 7. veebr 2018
annaks sellistele naistele pasunasse,vaid Tiina Lokk jääks sellest nimistust välja!
  /   08:27, 7. veebr 2018
sellega ühineksid enamus mehed , meeleldi !
A
arvan  /   14:07, 7. veebr 2018
et mitte ainult mehed,enda väärikust ise kaitsvad naised ka.
A
Ants  /   08:35, 7. veebr 2018
A miks peaks Tiina Lokk sellest nimistust välja jääma ?! Kui ta ulub koos selle karjaga siis on sama vääriline.
V
välja jätaks ka  /   09:24, 7. veebr 2018
selle ahistatu,kes metsa viidi,tema üleelamistest on küll kahju!
  /   09:51, 7. veebr 2018
no, kas viidi? #metoo muinasjutud!
T
Tahad öelda  /   13:51, 7. veebr 2018
Et l eesti naiste hulgast mitte kunagi mitte kedagi ei ole vägivaldselt koheldud?
I
irw  /   09:30, 7. veebr 2018
Miks? Kas naine ei tohigi oma probleemidest rääkida vaid peab ikka tasaselt ja vaikselt nurgas kannatama? Ma annaks sinu taolistele peksa. Lihtsalt niisama.
E
Eino Taruk  /   10:18, 7. veebr 2018
Sa oled naiiv kui usud kõike mida räägitakse.
M
miks nii õel naisterahvas  /   12:06, 7. veebr 2018
Nii, palun loe üle oma kommentaar. Mehed on pahad aga sina?
Kas see on moodsa naise mõttelaad "Ma annaks sinu taolistele peksa. Lihtsalt niisama." ja see on normaalne. Naine TOHIB, aga mees EI TOHI.
/
/  /   06:41, 7. veebr 2018
ajad, kus mind ahistada võidaks, on möödas. Ja ma ei ole seda kogenud. Ajad olid teised.
Praegusel seksiajastul, kus iga endast lugupidav meediaväljaanne kirjutab iga päev seksiõpetusi, on ju nagu kõik lubatud ja mulje on selline, et seks on igapäevaelus mitte enam meestel pidevalt mõtetes, vaid ka naistel. Kas ainult mõtetes, seda ma ei oska välja selgitada. Aga mees on ikka see, kellest on sellel alal alati olnud algataja tegudes, naistepoolne peibutamisega algatus võib tihti anda kutse ja lubaduse, pealegi on nad tihti nii paljastatud oma riietuses,ja tihti ka vulgaarses käitumises, et
aimama ei pea midagi - mees, tegutse.
Naiste salakavalus, vulgaarsus, väljakutsuvus . Aga igaüks neist väidab, et ta pole "niisugune". Küllap ei olegi, kui vastas on mees, kes talle ei meeldi . Kui see mees juhtub olema veidi juhm, peab kutset temale isiklikult saadetuks, siis on naise käes julmad trumbid - AHISTATAKSE!
Naine, ära loobi ümberringi oma väljakutseid, hoia need sellele mehele, keda tõepoolest ihaldad.
T
tubli jah  /   08:38, 7. veebr 2018
lisaks kä riietuvad naised väljakutsuvalt,kellele te oma kehavölusid siis näidata tahate?
T
Teisitimotleja  /   06:35, 7. veebr 2018
Naine kes ennast üldse ahistada ei lase jääb vanatüdrukuks.
T
Teisitimotleja  /   06:30, 7. veebr 2018
Moned naised seal on sellised keda ma ei tahaks ahistada isegi siis kui see naine mind tungivalt paluks.
J
jeh  /   06:45, 7. veebr 2018
tahaks sinu pilti siin näha, et saaksin öelda, kas oled see ilus, mehelik, hea välimusega, korrektse soenguga, korrektselt riietatud, pestud, üle 160 pikk, kellega tahaksin ahistatud saada.
M
meremees  /   08:40, 7. veebr 2018
vöid selles kindelolla
T
Tänu jehile  /   14:13, 7. veebr 2018
saimegi teada selles saates esinenute süüdistuste põhjused: EI olnud ILUS MEHELIK HEA VÄLIMUSEGA,KORREKTSE SOENGUGA,PESTUD,ÜLE 160 pikk.Vaat oliks need omadused olnud,jäänuks saade ära,aga kahjuks kõik mehed ei vasta sellistele nõuetele,see tähendab,et ülejäänud on ahistajad! Ometi vastus küsimusele, AITÄH !
E
Ehh  /   07:33, 7. veebr 2018
Mina olin ka koolis pideva ahistamise ohver 50 aastat tagasi.
Iga kontrolltöö ajal naabripoiss sikutas mind patsidest ja muudkui nuias - näita vastust, näita vastust.
.
...  /   13:14, 7. veebr 2018
Sellest saaks terve seriaali teha.
N
Nüüd  /   13:21, 7. veebr 2018
Sellest saaks terve seriaali teha.
Mitu hooaega.
A
ain  /   06:26, 7. veebr 2018
aga te olete ju ise selles süüdi-käite ju ( mitte köik) hästi mapis seelikus ja tissid pea-aegu ripuvad välja..mis te siis mötlete et mönel ei kihvata?
:
:)  /   09:31, 7. veebr 2018
Sa oled siis ka üks neid isasseid, kellel instinktid tugevamad kui kaine mõistus?
!
!  /   21:51, 7. veebr 2018
Jah. selleks see ongi. Aga mitte igaleühele. Anna sellele vastu kõrvu kelle katsumine ei meeldi aga mitte ära tule 20 aastat hiljem avalikkuse ette soiguma kui taguots juba krimpsus ja seda keegi enam puudutada ei taha.
I
IRW  /   06:08, 7. veebr 2018
Pilt oviirist pikalt üleval,
eelmine kord kadus küll imekähku.
N
nonoh  /   06:23, 7. veebr 2018
sa nagu tunned soovi Oviiri kuidagi halvustada. Jutt on ju ahistamisest, mitte fotode kvaliteedist. Ilmselt kunagi ninanipsu saamisest potentsiaalne ahistaja.
  /   06:02, 7. veebr 2018
oi, kuidas teid küll ahistatakse, vaesekesed! aga poliitikutena tahate siia musti mehi importida?😁
S
see siiri oviir  /   05:57, 7. veebr 2018
näeb jube inetu ja tige välja.
T
tase  /   05:55, 7. veebr 2018
Vau, ahistamine on see ka kui mees soovib naist suudelda? Et ma nüüd siis tean, et ma teen enne naisega kirjaliku lepingu, et kas tohin suudelda teda.
Ja siis Liisa Pakosta murrab pead "Eesti kõige suurem probleem on see, et naine ja mees ei saa kokku" - Sorry Liisa, aga tundub et vist ei hakkagi saama kokku, veel vähem midagi enamat tegema ...
  /   04:08, 7. veebr 2018
Tallinna Linnavalitsuses näpistatakse tsutsut tagumikust😂😂😂kes näpistab?
K
kann  /   08:37, 7. veebr 2018
Reaalsus näpistab. Üritab mõista anda, et tibi on lennanud kõrgemale kui tiivad kannavad.
E
ei suuda  /   14:15, 7. veebr 2018
enam rohkem naerda!!!
E
Eino Taruk  /   03:16, 7. veebr 2018
Pange kokku ja tehke raamat. Ma võib omalt poolt teisigi ja värvikamaid lugusid lisada. ;)
E
Eino Taruk  /   03:18, 7. veebr 2018
Näiteks oleks lugu poisse noolivast kehalise õpetajast. "kunstnikust" tänavanurgal kes koolipoisse modelliks soovis jne. :P
A
Ainolt Loki lugu on tõsisem  /   02:29, 7. veebr 2018
Noorukese Züleyxa Izmailova pepukesest näpistamine küll mingi seksuaalne ahistamine pole! See mees tegi omaarust nalja lihtsalt.
Aga Tiina Loki lugu on juba midagi palju rohkemat, ma ei panekski seda seksuaalse ahistamise alla - see on rohke pikaaline psühhoterror.
Need teised näited olid siis väljaotsitud, ainukesed, mida mäletati. Püha müristus - keda siis plikana mõni poiss pole musitada tahtnud!
P
Pööriöölane  /   02:50, 7. veebr 2018
Täpselt! Muidugi ega ka need mehed normaalsed ei pruukinud olla, kes selliseid naisi jahtida püüdsid!
K
kes keda jahtis,pööripöölane?  /   14:18, 7. veebr 2018
ta võeti ju vabatahtlikult kaasa,kumb oli jahtija?
P
Peeter  /   08:46, 7. veebr 2018
Jah, ja mis on tobe, et siin kõik ühte patta on pandud ja ahistamiseks nimetatud, nii mõni kohmakas nali või ebaõnnestunud külgelöömiskatse kui jõhker vägistamine. Ikka väga erinevad asjad!
J
juga  /   02:09, 7. veebr 2018
Nüüd on siis see moehullus välismaalt siia ka jõudnud.
A
Aa  /   02:02, 7. veebr 2018
aga mul oli töökaaslane, naisterahvas, kes sõna otseses mõttes ahistas mehi. meil ülejäänutel oli tema käitumist kõrvalt vaadata lausa piinlik. huvitav mis kisa siis lahti läheks kui ka mehed sellistel teemadel avalikult sõna võtaksid.
E
Eino Taruk  /   03:24, 7. veebr 2018
Ja, on ka lugu keskeale lähenevast naissoost ülemusest-jupijumalast, kes asutuse aastavahetuse peol sai noormehelt punase lipu ja vastas sellele pika tööalase ahistamisega. On lugu noorest neiust, kes noormehe äraütlemisele (poisil oli sõbrants olemas) maksis kätte väljamöeldud ahistamissüüdistusetega.
S
Siin Tartus  /   08:58, 7. veebr 2018
Oli üks tootmisdirektorist abielus naine, kes ahistas IT osakonna vallalist juhatajat. Poisil ei jäänud lõpuks muud üle, kui töölt lahkuda. RAS Eesti Post.
T
tõestisündind lood  /   17:56, 9. veebr 2018
Oh,Vigala kolhoosis oli vanasti partorg,kes jõuga mehi võttis.Oma viimase mehegi võttis vägisi.Nii et pole need mimid midagi nii "ahistatud".
  /   01:02, 7. veebr 2018
“Võib-olla siis, kui sina vaikid, saab keegi teine ohvriks. Varem või hiljem ei ole see ainult tema probleem, see mõjutab meid kõiki. Õnnetu inimene või peksa saanud inimene, ahistatud inimene, kui me ei aita teda, ei toeta teda, ei märka seda. See on tegelikult ühiskonna probleem. Alati on olemas väljapääs ja lahendus. Seda on koos palju lihtsam teha. Naised peavad toetama naisi, me koos oleme tugevamad,” sõnas ta.
S
see üliimelik viimane lause, et naise peavad naisi toetama... vägivallal pole sootunnuseid  /   10:17, 7. veebr 2018
Ei maksa naistest usse teha, keda treenitakse sugudevahelist lõhet kujundama. Et räägi oma lugu, tule ühtsuse sooja valguse ringikesse, ekraanidele, ruuporite juurde, tugikeskustesse abirühmadesse. Ei, mitte sina, sina oled mees, tõmba uttu. Naisi, otsime naisi, tooge oma lood, tõendusi ega fakte pole vaja, keegi neid ei ootagi. Ärge õppige enda eest seisma, ärge õpetage oma lapsi selleks. Tüdrukud ja naised, üles, üles, hääl ühendkoorideks. Nõme.
  /   01:02, 7. veebr 2018
Moelooja Oksana Tanditi sõnul ei ole ahistamine vaid ühe ohvri probleem vaid kõigi naiste oma.
“Võib-olla siis, kui sina vaikid, saab keegi teine ohvriks. Varem või hiljem ei ole see ainult tema probleem, see mõjutab meid kõiki. Õnnetu inimene või peksa saanud inimene, ahistatud inimene, kui me ei aita teda, ei toeta teda, ei märka seda. See on tegelikult ühiskonna probleem. Alati on olemas väljapääs ja lahendus. Seda on koos palju lihtsam teha. Naised peavad toetama naisi, me koos oleme tugevamad,” sõnas ta.
M
minu sõnul ei ole see kõigi probleem  /   14:42, 7. veebr 2018
kui keegi oma ülemeelikus tujus mind pepust näpistab või kui ma ise nõustun härral minuga kaasa tulema,kui ma sellest kõigile räägin,kas ta mind siis enam ei näpista.Mina oleks selle näpistaja(kes mulle korvamatu kahju tegi) hoobilt trepist alla lükanud.Las siis lakub ise oma haavu,mina ei pea küll teda anonüümseks jättes,saatesse minema!
M
Marko  /   00:58, 7. veebr 2018
Ma ei saa aru mis nendel naistel tänapäeval viga on?Iga asi on ahistamine.See kõik on täielik jama.Nüüd siis tulevad naised välja oma ahistamis lugudega mis on võib-olla juhtunud 20 -30 aastat tagasi.Kui on naistel midagi õelda õelgu kohe välja mitte aastate pikkuse pidurdamisega.Keda see üldse huvitab,et teda on ahistatud?
K
Kõik ei ole nii leebed nagu Rõivase ahistatud naine.  /   01:20, 7. veebr 2018
Asi sumbus kuidagi kähku, kas maksti kinni?
0
00:58  /   02:11, 7. veebr 2018
Nad tahavad ennast "tähtsaks" teha ja ajalehes pildile saada... Milline UHKE tunne on, et mind ahistati....!
  /   06:56, 7. veebr 2018
Kas kah ahistan siin?
A
Ants  /   07:25, 7. veebr 2018
Sp et 20-30a hiljem normaalsed mehed enam ei ahista neid - mis sa ikka penskarit tülitad :D
M
Mnjah  /   00:57, 7. veebr 2018
Seksuaalsed rünnakud jõu- või võimupositsioonilt on rõvedad, perverssed. Aga kas keegi teist on kohanud mõtet, et needsamu ahistajaid on sünnitanud ja üles kasvatanud naised? Mäletan, aegu ammuseid, ühe tänase ahistaja ema ütlevat toona läbi hammaste: "Pole teie asi, kuidas mina oma last kasvatan".
:
:)  /   09:32, 7. veebr 2018
Just- NAISED. Mehed ju lapsi ei kasvata.
U
uskumatu  /   00:49, 7. veebr 2018
Roheliste päälik just alles sai oma esimesele töökohale ja juba ahistati. Kelle peale peaks näpuga näitama Tallinna linnavalitsuses? Seal ju büroode kaupa noori tüdrukuid tööle võetud.
@
@uskumatu  /   02:56, 7. veebr 2018
Põhimõtteliselt oleks roheliste sarnast liikumist hädasti vaja, sest massiline röövraie, keskkonnareostus ja muud, looduse vastased sigadused on läinud üle igasuguse piiri, Kahjuks aga juhivad praegu seda liikumist kõikvõimalikud Zuuzud, kellest on lõppkokkuvõttes palju rohkem kahju, kui kasu.
K
Kalev  /   00:42, 7. veebr 2018
Selline aastatetagune asi on ju kriminaalne kuriteo varjamine !?
V
vanaema  /   09:10, 7. veebr 2018
Tunnistan ülesse, et olen suisa pedofiil. Pisike pojapoeg kakib alatasa mähkme täis ja kui emmel pole parasjagu aega (või on kaasaga väljas käimas) siis viin mina tema palja pepu kraani alla ja pesen nii mummud kui pepu puhtaks. Ja seda palja käega. Lisaks veel määrin sinna jalgevahele sudo salvi vahel, kui on haudumise märke. Issand, mis nüüd saab? Ma olen kurjategija.
B
boss, teil on haudumise märke. assistent, teie mummud viin ma nüüd kraani alla. kolleeg, mähe on kakine, lähme  /   10:35, 7. veebr 2018
Kui vanaema ei saa isegi aru, millest jutt, siis kuidas saab ta seda eristamist ja ahistamise äratundmist ning nii respekti kui ka enesekaitset õpetada järglastele. Näiteks töökohtadel äraütlemisele vaatamata pealesunnitud seksuaalsuse võrdlemine mingi vanaemapoolse mummude pesemisega oleks isegi naljakas, kui selle otsene võrdlemine karjääris ja vägivaldses suguelus poleks kujutluspildina veel omapärasem. Teema polnud ju oma peres laste eest hoolitsemise hügieenist
K
Kah naine  /   12:22, 7. veebr 2018
Vahest ei saa sina aru mida vanaeme tahab öelda. Tuleb teha vahet ahistamisel ja kergel flirtimisel. Asi on aetud üle võlli ja läheb järjest hullemaks. Loomulikult ei tohi keegi sind vastu tahtmist vägistada, lüüa, mõnitada, käperdada. Kuid praegu on nii, et naised võivad kõik aga mehed ei tohi teha midagi ja see on normaalne. Olen naine kellele meeldib, et mees toob lilli, teeb ukse lahti, teeb kohvikus välja jne. Kuid olen nõus omale võtma ka naisterahva koduseid kohustusi. Iga flirt ei ole veel ahistamine. Ka meestega käitun nii nagu ma tahaksin et minuga käitutaks.
Praegu on nii, et kui naine sügava dekolteega pistab rinnad mehele nina alla siis see ei ole ahistamine, aga kui mees teeb talle komplimendi või katsub neid siis see on ahistamine. Ahistamine muutub nagu väga ühekülgseks.
K
Kalev  /   00:31, 7. veebr 2018
kui tööle ei võta härra ülemus ,avaldan saladuse ahistamise eest! Kõik korras!
K
Kalev  /   00:17, 7. veebr 2018
Nüüd siis spinner päästab vaid ,süütuid vanatütrikuid!
  /   00:30, 7. veebr 2018
samad naised ju ka võrdõiguslased? miks nad ennast siis meeste kombel kaitsta ei suuda? miks nad kaeblevad?
O
oi-oi  /   12:10, 7. veebr 2018
Kas nii raske on mõista mida tähendab võrdõiguslikkus?
J
Jah  /   20:13, 7. veebr 2018
Ega mina ka enam pikka aega juba ei paku iste naistele,ega tee ust lahti, ega aita riidesse,sest mine tea, kui rängalt see võib naisinimesele mõjuda.
N
No  /   09:27, 8. veebr 2018
Kui ei suuda meeldival viisakal käitumisel ja vägivaldsel nõmetsemisel vahet teha, siis on ikka väga lootusetu juhtum.
K
Kalev  /   00:12, 7. veebr 2018
Järsku seksmänguasi ajas teil pea segi?
R
Raud  /   00:11, 7. veebr 2018
Enamus neist naistest valetas ja Oviir oli valetamise musternäide(tüüpiline poliitik). Kui ei oleks valetanud siis oleks julgenud ka nimesid nimetada, aga kuna toimunu oli poolenisti välja mõeldud ja erinevad sündmused kokku miksitud siis ei saa ju nimesid nimetada, tuleb kohe välja, et vale. Kui sinu kallal tarvitatakse vägivalda siis tuleb organitele avaldus teha ja nõuda süüdlase karistamist seaduse järgi. Kui seaduse järgi tundub liiga tülikas või ebapiisav siis jääb alati võimalus omakohtuks. 20-30 aastat hiljem televiisoris häguseid väiteid esitades jääb aga mulje, et prouad ei suuda vananemisega leppida ja üritavad näidata, et ka neil olid kunagi välimus, mis eemaletõukav ei olnud.
  /   00:03, 7. veebr 2018
"Moelooja Oksana Tanditi sõnul ei ole ahistamine vaid ühe ohvri probleem vaid kõigi naiste oma.“Võib-olla siis, kui sina vaikid, saab keegi teine ohvriks. Varem või hiljem ei ole see ainult tema probleem, see mõjutab meid kõiki. Õnnetu inimene või peksa saanud inimene, ahistatud inimene, kui me ei aita teda, ei toeta teda, ei märka seda. See on tegelikult ühiskonna probleem. Alati on olemas väljapääs ja lahendus. Seda on koos palju lihtsam teha. Naised peavad toetama naisi, me koos oleme tugevamad,” sõnas ta."
Täiesti "vampiirilik" suhtumine--kui sina vaikid, saab keegi teine ohvriks. See on tegelikult ühiskonna probleem. Naised peavad toetama naisi, me koos oleme tugevamad.Seda on koos palju lihtsam teha.
Alati on olemas väljapääs ja lahendus. LAHENDUS on pöördumine õiguskaitseorganite poole.
Nõiajahiks puudub igasugune seaduslik alus, sest SEADUSED ahistamise karistamiseks on olemas. Seadusandlik kaitse on olemas, seevastu eelistatakse kollektiivset jahti.
U
Uunu  /   00:02, 7. veebr 2018
Haiged naised. Psühhiaater peaks neid kõiki lähemalt uurima.
@
@Uunu  /   02:59, 7. veebr 2018
Huvitav, kes seda julgeks? Hoolimata soost võib ju ahistamissüüdistuse kaela saada.
P
p  /   08:13, 7. veebr 2018
psühhiaatrid on kõik Eestist läinud- väärikama elu peale.
A
a  /   08:23, 7. veebr 2018
Aaslaid on selline keda isegi suure rahasumma eest ei oleks nõus ahistama...
T
Tagmar  /   00:01, 7. veebr 2018
Olen rõõmus,et nooruses mind "ahistati".Peale teineteise ahistamist me abiellusime ja tänaseks olen oma ahistajaga õnnelikus abielus olnud peaaegu 50 aastat.Kibestunud vanatüdrukutele tunnen südamest kaasa.
R
Rumal jutt  /   00:24, 7. veebr 2018
Kui sind oleks ahistatud, siis ahistajaga sa küll poleks abiellunud. Ärge ajage palun segamini ahistamist ja flirti või külgelöömist. Ahistajatega ei abielluta, vaid nende eest põgenetakse ja kui mõni ahistaja kellegi tõesti lõpuks ära vägistab ja naine peaks rasestuma, siis teeb naine abordi, sest ei suuda kanda mehe last, keda ta sügavalt ja südamest põlgab ja vihkab. Ma ei usu, et Eestis keegi oleks oma ahistajaga abiellunud, sellist riigikorda pole meil õnneks ammu enam, mis seda nõuaks. Kui naisele mees meeldib, siis ei ole tegemist ahistamisega ja keegi pole kusagil seda väitnudki. See jutt, et "enne tahtis ja nüüd kaebleb" on absurd (kui just, jah, pole hilisemas elus riidu mindud ja nüüd naine pahatahtlikult süüdistab vms, küllap on ka selliseid naisi, kes kasutavad ahistamisteemat kättemaksuks, aga see ei vähenda teema tõsidust ja tõeliste ahistamisohvrite traumasid). Jaburus on ka jutt, et küll nüüd iive langeb, sest mõtleks, naised julgevad perverdid välja anda ja soovimatutest rõvetsemistest rääkida. Lausjama on see, et mehed, kes pole kunagi kedagi ahistanud, hakkavad kartma flirtida, sest äkki peetakse ahistajaks. Miks?? Kui mees naisele meeldib ja käitub viisakalt ning lugupidavalt, pole ju tema lähenemiskatse ahistamine. Isegi äärmiselt ebameeldiva mehe esimene viisakas (mitte füüsiline) lähenemiskatse pole veel ahistamine, kui ta keeldumise korral lähenemiskatsed lõpetab. Ahistamine on siiski sihilikult alandav, rõve, hirmutav (näiteks töökoha kaotuse, karjääri rikkumisega ähvardav) ja sageli isegi valus tegevus (vägistamiskatse jne). Ei usu, et su mees kasutas lähenemiseks selliseid võtteid ja sa hüüdsid hurraa, abiellume, pole vaja mu karjääri rikkuda:)
  /   02:33, 7. veebr 2018
Jaaaa... Sinust päris kahju kohe, pole just kõige teravam pliiats ...
X
xMees  /   06:27, 7. veebr 2018
Minu meelest vägagi intelligentne ja sisukas kommentaar. Et siis Teie arvates vahetegemine viisaka lähenemise ja ahistamise vahel on nüriduse tunnus?
/
/  /   13:56, 7. veebr 2018
Suurem hulk inimesi siin ei suuda nendel kahel nähtusel vahet teha, sellepärast kisa käibki.
S
sama siin  /   09:28, 7. veebr 2018
Ta ligines mulle tänaval. Olin siis 16 aastane ja ei mõelnud veel mitte mingist pere loomisest. Tema aga küll ja nii me siis ahistasime üksteist-alguses tema mind ja siis mina teda, kuni lõpuks ära ahistasime. Tänaseks 40a abielus, lapsed täiskasvanud, lapselapsed kasvamas, käime koos reisimas ja kalal. Ma mõtlen siin, et me polekski kokku saanud, kui seda tänaval "ahistamist" poleks toimunud või ma oleks feministina seal süüdistusi röökima kukkunud.
E
Et kas  /   12:12, 7. veebr 2018
Kohe käsipidi kallale, vastu seina ja vägivaldselt metsa? Kui ei , siis pole vaja sõna ahistama ksutada. On naisi, keda tõeliselt on rünnatud, solvatud ja kiusatud.
K
kas et  /   18:04, 9. veebr 2018
ja need ei ole ahistamised,vaid vägistamiskatsed.See on kriminaalkurtitegu.
M
Mum  /   23:56, 6. veebr 2018
Kas me oleme kultuurrahvus?
J
Järeldus  /   00:00, 7. veebr 2018
ÕL kommentaaride põhjal -kindlasti ei ole
N
No RADARI saates olevate naiste jutust  /   23:54, 6. veebr 2018
Oli ahistamine vaid Tiina Lokil , teised vingusid niisama. Tahtis suudelda,näpistas pepust, surus lauale.No kus sa ise siis olid,virutanud vastu näppe ja asi ants,mitte inguda siin 120-20 aastat hiljem. Kristiina Ojulandil on tuhat korda õigus, EI AJA SULLE KEEGI KÄTT PÜKSI,KUI SA ISE PÕHJUST EI ANNA .Vaesed meeste poolt hüljatud eidekesed ,kes tahavad mängida väljamaa ahistamise mängu ja siis siin sõna võtavad. LOLLUS RUUDUS
N
no tõesti  /   07:10, 7. veebr 2018
.
M
mõni võiks  /   23:47, 6. veebr 2018
triikraua ikka kapist välja võtta enne kui pildile ronib
T
Tonn  /   23:46, 6. veebr 2018
aga mida teha naistega keda nimme oldi nagu vägistatud aga pollarisse keeldub kategooriliselt minemast nali jah
J
Jutuke  /   23:34, 6. veebr 2018
Anekdoot
Bossi jutule tuleb ennast üleslöönud kaunitar.
"Ma lugesin ajalehest, et te vajate sekretäri."
"Täiesti õige," vastb boss. "kuid lubage kõigepealt küsida, kas te tunnete asjaajamist, arvutit või masinakirja?"
"Kahjuks ei oska ma seda, teist ega kolmandat," vastab nätsu nätsutav piiga.
"Siis pole meil teile mingit tööd pakkuda."
"Aga mul on siiski üks hea omadus..."
"Ja milline see oleks?"
"Ma ei jää rasedaks."
T
Tõsiselt  /   23:31, 6. veebr 2018
Olen meesterahavas ha mind on ahistatud teise meesterahava pool kui olin 11a.
V
Vot just!  /   00:33, 7. veebr 2018
Naisena tean ja olen mitmete meestega rääkinud, keda ka on lapsena ahistatud teise meesterahva poolt. Üks oli meesülemuse juurest akna kaudu põgenenud noorukina, teist ahistas treener. Jah, siin Eestis. Ja on kahtlemata ka juhtumeid, kus naine on ebameeldivalt ahistanud meest. Mitmed mu välismaalastest meessoost fb sõbrad kirjutasid ka sel #metoo päeval oma fb lehele selle pealkirja ja jagasid oma lugusid. Aga meil ikka "mehed ei nuta" ja "naised, lõpetage hala!". Kuidas siis saab maailm paremaks, kui neist asjust ei hakatagi kunagi rääkima? Lapsed ei julge rääkida, noored ei julge rääkida ja kui vanana hakkad rääkima, siis "miks varem ei rääkinud". Ahistamine pole ainult naiste teema ja justnimelt võiks ka mehed neist asjust julgelt ja ausalt rääkida, et õhk saaks puhtamaks ja noorem põlvkond ehk normaalsemas maailmas elada. Ja mind ahistas ka pedofiil, 7 aastasena. Õnneks ainult ahistas, sain jooksu, kuigi ähvardas haiget teha, kui põgeneda püüan. Ei rääkinud kellelegi ja siiani kripeldab, et mõnele teisele lapsele võiski ta haiget teha. Lapsena ei julgenud kellelegi rääkida sellest.
N
nii  /   09:44, 7. veebr 2018
Äkki peaks algatuseks selgeks tegema, mis üldse on ahistamine. Mis ühele on ahistamine, ei pruugi teisele üldse olla. Ja kuidas peaks suhtuma sellisesse situatsiooni, kus alguses ollakse nõus ja pärast süüdistatakse ahistamises? Ühed ütlevad, et on ahistamine, teised ütlevad, et ei olnud. No mis see siis lõppudelõpuks on?
M
Mis on seksuaalne ahistamine?  /   19:31, 7. veebr 2018
K
kolla  /   23:30, 6. veebr 2018
Selle süleixa kodumaal ei tehta veel siiani naisel ja isakil vahet.Kui siis ehk niipalju,et eesli selka on peremehe poja jagu aga tütar peab peale pulmaööd oma v...sed linad aknast välja riputama.Kaunis tihti veristati seal voodis hoopis kana.
T
Tere jälle   /   23:26, 6. veebr 2018
Kirjutasin pika loo oma ahistamise kogemusest aga minu kirjutis läks modererimisele. MA OLEN KA JU OHVER
S
sest sul puudub  /   23:51, 6. veebr 2018
must või pruun värv
  /   23:24, 6. veebr 2018
"Marina Kaljuranna sõnul ei ole inimestel, kes ise ahistamisohvrid ei ole olnud, mingisugust moraalset õigust anna hinnanguid või rääkida nende naiste eest, keda on ahistatud. “Ma arvan, et tuleb alustada sellest, et naine ei ole süüdi, kui ta on ahistamisohver. Ta peab endale tunnistama, ma ei ole süüdi,” toonitas poliitik. “Võib-olla sellega, et üks konkreetne naine räägib oma loo ära, annab ta julgust teistele oma lugu ära rääkida.”"
Mis ohvrimeelsust te surute eesti naistele peale? Me pole vene naised, me oleme eesti naised, kaitseteenistuse naised. Eesti naine seisab ise enda eest, ta ei vaja feministe eestkõnelejateks. Iisraelis on naistele kohustuslik sõjaväeteenistus, iga naine teab, et kui yteda ahistatakse, pöördub ta õiguskaitseorganisse, mitte feministide poole.
A
Ando  /   00:20, 7. veebr 2018
Siis teda on ju ahistatud pidevalt,kui nii pikk jutt oli.
N
nii peab siis või?  /   13:37, 7. veebr 2018
Mind mehena on naised ahistanud. Mitte ainult seksuaalselt, kus mulle ebameeldiv naisterahvas on mulle ligi tikkunud vaid ka tööalaselt kus nais ülemuse all töötades olen poole palga eest täiskohaga pidanud töötama.
Nii et naised ärge üldse tulge meeste kohta kaagutama, kes ise midagi sellist kogenud pole.
Teil pole selleks mingit õigust.
"
"miituu" maaletoomine  /   23:23, 6. veebr 2018
on nii vaevaline...Kuidagi ei võta vedu.
A
ahem  /   23:37, 6. veebr 2018
sellest tuleks teha Eesti televisiooni seriaal.
.
..  /   08:45, 7. veebr 2018
Seriaali peaosatäitja võiks olla meie "staarnäitleja j- laulja"K.Aaslaid,tal kohutav kogemus vestluskaaslasest.
P
pane mind ka   /   23:55, 6. veebr 2018
naljahambad on selle juba ristinud pane mind ka kampaaniaks.
# on naela sümbole ehk siis pound ja pound tähendab ka panemist ehk siis pound me too.
V
Viisakas arvamus  /   23:23, 6. veebr 2018
Liisa Oviir armastab vist purjutada ?
T
Tere   /   23:22, 6. veebr 2018
Tahaksin rääkida oma loo. Juhtus see 1992. aastal ilusal maikuu päeval Viljandi lähedal Karula tuuliku juures. Olin tollal 11- aastane poisiklutt. Tulin siis kooli bussi pealt ja seadsin sammud kodu poole, kui siis tuuliku juures tuli mulle vastu paksuke onkel ninal suurte raamidega prillid ja kiilas pealagi higist läikimas. Hakkas siis küsima: kus koolist, kui vana, mitmes klass, kas tüdruk on. Siis see viimaks küsis, see on mul hästi meeles, " kas munnikarvad juba kasvavad", astus ligi ja hakkas mune masseerima. Seisin nagu tardund sült umbes 3 sek., siis võtsin jalad alla ja lidusin koju kuis jaksasin. Olin nii hirmul, et ei julgenud kellegile rääkida. See siin on esimene kord, kui oma loo avaldan. Toda tüüpi nägin 2 kuud hiljem Viljandi laululaval Mati Nuude kontserdil. Mind nähes ta naeratas ja noogutas pead. Ta oli koos ühe sama paksu naisterahvaga, kes kandis umbes samasuguseid prille nagu see onkel. Pugesin siis tädi selja taha kuni kontsert lõppes. Enam ma seda perverti pole kohanud oma elus. Kuid see jättis mulle väga sügava jälje. Ma ei usaldanud enam kunagi võõraid inimesi ja isegi oma mured jätsin kõik enda teada. Hijem täiskasvanuna tekkisis mul seksuaalsed probleemid. Ma ei suutunud kuidagi seksuaalelu alustada. Isegi kui neiu oli ilus ja lausa palus seksi, tekkis mul lihtsalt tõrge. Meessoost sõpru oli väga vähe. Kartsin, et nad õritavad mulle kätt püksi ajada, kusjuuures kaks kutti ka seda tegid kuna olid homod. Süütuse kaotasin, kui olin 35. Siis ma sain aru kui kena noormees ma tegelikult olen. Tänu Piibli ja Jeesuse abile sain ma oma probleemidest võitu. Mul on kena naine, toredad lapsed ja lahedad sõbrad. Suured tänud ka teile, kes mu kommentaari lugesid sest jagamine on kõige suurem rõõm.
K
kribu  /   23:22, 6. veebr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tiina.....  /   23:56, 6. veebr 2018
....oli nooruses väga kaunis naine!
H
Haige oled  /   00:37, 7. veebr 2018
Kui õel annab olla? Teine on lapse kaotanud, tahad ise midagi sellist läbi elada? Õelus tuleb endale tagasi ükskord.
  /   09:24, 7. veebr 2018
Enamus teist aborti lasknud teha,miks siis ei ulu?
A
Aga  /   13:02, 7. veebr 2018
Miks sa arvad, et ei ulu? Abort jätab väga valusa jälje... Ja seda tehakse nimelt enamasti siis, kui lapse isa oli vale (vägistaja, ahistaja, lihtsalt mõtlematusest või kellelegi teisele kättemaksuks sängi lubatud suvaline). Ei taheta, et pool lapsest oleks justkui võõras.
E
Elo  /   13:47, 7. veebr 2018
Lihtsalt mõtlematusest või kellelegi teisele KÄTTEMAKSUKS sängi lubatud suvaline. No see on küll tipp-kommentaar! Mõtlematusest ja kellelegi kättemaksuks rasestuda "suvalisest", tappa süütu olend, kelle elu sellest "mõtlematusest" ja "kättemaksust" alguse sai ning siis "ulguda oma nn valusat jälge", no kui tülgastav saab üks inimolend veel olla.
P
Piip piip piip  /   23:20, 6. veebr 2018
Ah mis te jaurate, pole teid keegi ahistanud, see jutt on puhas bluff ja ulme, et ennast mää tuu hüsteeriaga "huvitavaks" ja moodsaks teha.