23 kommentaari

T
tibu  /   18:32, 26. veebr 2018
autojuhid- õppige sõitma ja jalakäiad- õppige käima... ja ongi mure murtud.
T
To: 18:32, 26. veebr 2018  /   18:08, 27. veebr 2018
Vaata, kui tee on nii libe, et autod libisevad ka seistes teelt kraavi, siis ei saa ka sõitmisest rääkida. Hiljutine kogemus oli, kus tuliuute naastrehvidega oli minu kiiruseks 10km/h. Teele jäin! Need, kes minust mööda "kupatasid" 15 - 20 km/h ei jõudnud kaugele - teeperv ootas.
P
pragma  /   19:31, 13. veebr 2018
on hädapätakad.. vaata kalendrisse - talv on.. peabki libe olema..
V
Vanamees  /   00:19, 12. veebr 2018
Nõuka-ajal ei olnud eraldi suve- ja talve rehve ning sai ka sõidetud. Teehooldus oli enam-vähem peateedel, mujal olid teed päevade kaupa lund ja libedust täis, aga tänapäevale iseloomulikku hädaldamist ja paanikat ei olnud. Tänapäeva on siiski põhiline viga rooli ja istme vahelises tihendis, ehk kui on libe, siis tuleb sellele vastavalt ka sõita.
H
Hm  /   20:24, 18. veebr 2018
Lugedes vanamehe jutukest, pakun, et ega see noormees palju üle 25-aasta küll siin ilmas elanud pole.
V
volts  /   22:17, 7. veebr 2018
12 aastat sõitsin lamellrehvidega. 2 nädalat tagasi ostsin uuesti naastrehvid. Olin muutumas "keskkonnasäästlikumaks". "Tänan maanteeamet"!!!!
S
sahk  /   18:14, 7. veebr 2018
Maanteeamet soovitab keeruliste teeolude tõttu teedel mitte sõita.
Nemad ise juba teevad nii.
T
Tädi  /   13:12, 7. veebr 2018
Selle väga kirutud nõuka ajal oli teehooldus tasemel, isegi lumekoristus töötas. Tänapäeval ei teatagi, mis see lumekorisusmasin on?Teed, ka kõnniteed olid liivatatud ja põhjus - miks nii oli - oli trahv ja vastustus. Tänapäeval isgi ametnikud teine teiselpool lauda suhtlevad meiltsi. Vot nii. Kui neilt aga küsida kus üks või teine küla või tee asub, siis kehitatakse õlgu - kui sedagi.
V
värskendame mälu!  /   16:09, 7. veebr 2018
Olen piisavalt kaua nõuka-aega kogenud, et vastata: eks mälestused muudavad mõnel reaalsust ikka kõvasti! Teed olid ehk enam-vähem Tallinnas ja ka suurematel trassidel. Vahel oli isegi igahommikuseks lisatööks aidata lumme jäänud masinaid välja lükata. Libeda vangis sai istutud tunde, mobiile ju sellal polnud, teatada ei saanud kuhugi. Ei tea, mis siis oleks saanud, kui ka eurokraavid oleks olnud, siis vist praeguseid ridu ei kirjutaks, õnneks oli teeserv madal. Ja kukkumisi ei mäleta enam kokku lugeda. Tegelikult oli ka Tallinn lumepudru täis ja jalgsi liikumine viimane piin.
J
Jaan  /   12:55, 10. veebr 2018
värskendame mälule vastuseks. tundub, et mälu tõesti lühike. Tänapäeval on nagu kõik ära unustanud, mis nn nõukaajal tegelikult toimus. Sellel ajal oli ka teemeistril vastutus ja need inimesed teadsid seda 100 %. Sellel ajal külvati kloriide koos liivaga. Kui keegi tahab jälle öelda, et nõukaajal oli kõik hirmus paha, siis tollel ajal ei oodatud mitu tundi, enne kui hakati koristama. Millegi pärast oli siis libaduse tõttu avariisid justkui vähem, kuigi ei saa öelda, et autosid oleks vähem olnud, siis oli peamiselt liikumas veotransport, sõidukaid oli vähem ja harva, kellel olid talverehvid.
V
Vana Ahv  /   13:10, 7. veebr 2018
Halloo!!Mis sõelmetest teepeal me räägime???Sõelmete koht on ikka asjapulga hoovipeal või naabrimehe väravas!
Aamen
K
Kõnniteedest  /   16:28, 7. veebr 2018
Sõelmed kõnniteel on küll kõndijale ebamugavad. Roogi siis teisi saapa talla alt välja. Tänapäeva saapad ei ole enamasti teps mitte siledatallalised. Soolaliiva tuleks ka panna võimalikult vähe. Kui soolasegust lund õigel ajal ära ei koristata, siis saame "liuvälja". Kõige etem on puhas lumi.
T
talvel ikka  /   11:42, 7. veebr 2018
suviseid sõidutingimusi ei saa. nii palju peaks kõrvadevahe ikka jagama.
U
Urjuk  /   16:00, 7. veebr 2018
Reaalsuses ihkavad suviseid sõidutingimusi vaid "lendurid". Teistel piisaks ka korralikult hooldatud teest. Üks väga oluline vahe, mis on nüüdse ja nõukaaegse hoolduse vahel on lume ja libeduse tõrje teostamise alustamise aeg! Teine ja väga oluline vahe on selles, et tänapäeval tehakse kõik selleks, et mitte lund tänavatelt ära vedada. Ollakse nõus ohverdama ka terves laiuses sõiduradu - peaasi, et äravedu ei peaks teostama.
Ettenähtud maksimaalne lumevalli kõrgus on vist 0,7m, kuid ei ole nägemata lumevallid 1,7m või rohkemgi.
V
vanasti  /   11:34, 7. veebr 2018
Mina ei saa üldse aru, milles prbleem. Veel mönikümmend aastat tagasi oli pidevalt lund, pikalt ja palju. Väga harva oli probleeme. Autojuhid oskasid libedate talveoludega ka söita ja lumekoristus ka funktsioneeris. Isegi jalakäiad said hakkama. Muidugi, kui k6ik on "multitasking" ja peavad veel oma nutitelefoni vahtimisekörval ka veel liiklusega tegelema, läheb keeruliseks.
T
töötaja  /   09:23, 7. veebr 2018
Talve on ainult 20 päeva ja siiski ei hooldatta põhimaanteid,aga kui oleks nii ,et oktoobri lõpus tuleb lumi ja alles märtsi lõpus sulab ära,mis siis saaks.Kas on mingi järelvalve ,palju riik raha kasutab teehoolduseks ja palju jääb kasutamatta ja mis sellest rahast saab ?
?
???  /   13:37, 7. veebr 2018
20 talvepäeva pärast ei tasu hooldusmasinaid kulutada. Elame üle.
T
Tervitus terviserajalt.  /   20:52, 6. veebr 2018
Järgmine kord Tartus olles kingin järjekordsele virisejale 8€ maksvad, libeduse vastased naelad, mis pannakse välisjalatsite talla alla. Omal kasutusel üle 20 aasta, väga mõnus,ainult ruumi sisenedes tuleb ära võtta.
N
No nii!!  /   20:39, 6. veebr 2018
M
matsu  /   19:25, 6. veebr 2018
Oma sõelmetega võtate kelgutamise võimaluse inimestelt. Milleks raisata raha ja rikkuda talve mõnud ära. Soomeka kasutamine kergliiklusteel oleks ju niivõrd hea.
L
linna asi  /   18:35, 6. veebr 2018
Tähtvere teede talihooldusest
Istungil kuulati informatsiooni endise Tähtvere valla teede talihooldusest. Tähtvere teedel talihoolduse tagamiseks sõlmib linn raamlepingud töövõtjatega. Tööde mahud on kaardistatud ja selle põhjal tehakse hinnapäring varem talviseid teehooldustöid teinud ettevõtjatelt, kes suudaksid neid ka tänavu talvel operatiivselt teha. Hinnanguliselt on kogu tööde maht ligi 100 km.
Kava kohaselt toimub lumetõrje ka erateedelt. Seda tehakse Tartu linna sissekirjutust omavate elanike majade õuealadeni või kinnistut piirava piirdeni.
Tegemist on ajutise lahendusega, mis tagab talvise teehoolduse tänavu talvel ja annab aega ette valmistada ja läbi viia riigihange järgmisel aastal.
Endise hoolduslepingu tühistas Tähtvere vallavalitsus enne oma volituste lõppemist..
E
ei ole  /   23:56, 6. veebr 2018
linna asi. Kergliiklusteed, millest mees räägib on paralleelsed riigiteedega ja nende hoolduse tellib samuti maanteeamet. Vallasised teed-tänavad on teine teema.
K
kolin  /   09:24, 7. veebr 2018
Märja, Haage ja Ilmatsalu tiheasustuste piirkonnas teeb linnale kuuluvate kergliiklusteede talihooldustöid Vlako Hooldus OÜ.Tähtvere valla kodulehel info üleval ilusti kes hooldab.Enne ,kui kaikad loopida kõlastaks oma valla lehte.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis