Piisab ka väiksemast matsust. Kelk jääb küll terveks aga ise lendad pääsulinnu moodi sadulast minema ja maandud kuskil ninapidi maas. Kui hästi läheb kiiver päästab kui nii hästi ei lähe siis läheb omakorda kaelaluu ja ei päästa isegi kiivri olemasolu. Lisaks muud vigastused kukkumisel, nagu näiteks maksarebend, mis elulootust eriti ei anna...
ega tõesti kui ikka juht on loll siis pole midagi teha . No see tegelane oli muidugi ja noor ja uljasnin gkurvist visakas saani lihtsalt teelt välja vastu puud täis kiirusel mis muud .
Noh mis siin targutada, ühtki teehooldus masinat ei näinud, ei soola masinat ei höövlit et oleks hööveldanudki. Ma kodus hööveldan isegi laudu aga näete seda maanteeametit. Kõrvalteedele oleks võinud isegi maantteamet liivagi visanud nagu vanasti. Ega siin võivad rohelised mehikesed ka mängus olla. Putin ja Savisaar on kindlasti selle asja mängus.
Liiklusseaduse alusel on mootorsaaniga teel liiklemine keelatud, va tee ületamine. Lubatud on sõita lumega kaetud teel tingimusel, et see ei ole teistele mootorsõidukitele ajutiselt läbitav. Teed võib ületada tingimustel, et tee on mõlemale poole piisavalt nähtav, sellega ei tekitata ohtu teel liiklejatele ja sõidutee ületatakse kõige lühemat teed mööda. Teel sõites peab maastikusõiduki juht andma teed teistele liiklejatele.
Kas teehooldusfirmade asi on ainult raha kasseerida? Või haljastusfirmadel ? Korra aastas kevadel koristatakse korralikult, aga muidu jooksevad mehed hommikuhämaruses nagu ahjualused kottidega mööda muruplatse ja püüavad suuremat prügi koristada. Sedagi mitte iga päev . Nüüd on oma laiskusele uus vabandus välja mõeldud : pole loodusele kasulik. rohkem kui kord aastas koristada
Mootorsaani puhul pole libedusel õnnetusega suurt pistmist. Pigem kiiruses ja sõiduoskustes. Pildilt ei suuda tuvastada, mis mudeliga on tegu, aga näiteks Lynx 600 E-TEC kiirendab 0-100 km/h umbes 3,5 sekundiga ja tippkiirus võib olla heal teel, näiteks järvel, kuni 200 km/h. Seda lumel sõites! Lapimaal käin igal talvel sellisega sõitmas ja kiirused on sellised, et kui ikka vastu puud sõidad, siis pole seal ka kiivrist mingit abi. Metsavaheteel 100 km/h sõita pole mingi küsimus.
Vaatan pilte. Vaatasin kaks korda. Kuna roomikujälgi kelgu taga ei ole ehk kelk on sinna ilmselt teelt paiskunud, mistõttu võib eeldada suurt kiirust. Samas on tuuleklaas terve, juht ilmselt lendas üle tuuleklaasi kelgu pealt maha ja otse vastu puud. Mootorkelk jääb automaatselt seisma, kui juht näiteks kelgu pealt maha kukub.
Sulle ka teadmiseks, et ükski saan ei tee sul 200km/h. Unes näed selliseid numbreid? Kiirendus on jah hea. Uued ja kiired arctic cat-id healjuhul 100mph ehk ~160 km/h veavad välja.
Sulle rumalale ka teadmiseks 6. veebruar 2018 12:20
Yamaha Sidewinder, 2017a mootorsaan näiteks teeb maks. umbes 235km/h, olles ise 180 hj ehk u. 130kW. 2018a mudelil on hobujõude juba üle 200, mootor on 998 kuubikut, 3 silindrine turbomootor.
KOMMENTAARID (36)