Krimi

FOTOD SÜNDMUSKOHALT | Tallinna-Tartu maanteel põrkasid kokku liinibuss ja kaubik

Liis Vaksmann, Gerly Mägi, 1. veebruar 2018 12:02

135 KOMMENTAARI

i
ID00t-l0llakal/ 1. veebruar 2018 20:54
Jeebijuhil muidugi nii palju môistust ei olnud et teeserva keerata.
o
Osav Pussijuht/ 3. veebruar 2018 20:40
Vastassunda keeramine superotsus , arvestades et ei näinud eesliikuva veoki tagant vastassuunda. Vedas et vastu ei tulnud 40 tonnine paberirullidega koormatud rekka.
t
TV3 uudiste kuulaja ja nägija/ 1. veebruar 2018 19:12
just praegu näidati selle avarii tagajärgi. Bussijuht andis intervjuu toimunu kohta.Tema pidas korralikku pikivahet,aga kui ta sündmuskohale jõudis,olid autod pilla palla teel segamini ja ainus võimalus oli vasakule pöörata ja ta nägi ka,et tee vaba,aga siis tuli ootamatult kaubik. Enne vasakule pööramist ta paremale pööramise välistas,sest seal sügav kraav.Samuti läks ta koheselt kaubikujuhile appi.
s
sohver/ 1. veebruar 2018 22:42
Vaadanud samuti TV3 uudiseid , võin öelda , et poole oma kommist oled kirjutanud meelevaldselt. Olgem korrektsed.
t
Teeline/ 1. veebruar 2018 23:58
Pidas korralikku pikivahet? Aga ikka oleks veokile tagant sisse sõitnud.
k
kurb/ 1. veebruar 2018 18:42
bussijuhid kihutavad ikka täiega
j
Ja Jeebijuhid/ 1. veebruar 2018 20:56
ikka a j u i n v a l i i d i d täiega.
k
kõik bussijuhid/ 2. veebruar 2018 16:02
seebiks.
Eestlane lendab isikliku lennuki ja kopteriga, sõidab limusiiniga .
p
1. veebruar 2018 17:17
peab mainima, et väga turvaline kaubik.
r
reeglina/ 1. veebruar 2018 17:14
on bussidel kaamerad-või naksas bussijuht selle taskusse. Bussidel peaks kohustuslikult olema pardakaamerad sest tegemist on inimeste veoga.
v
veljo / 1. veebruar 2018 16:16
a
Ando/ 1. veebruar 2018 15:39
Mis need lumesahad siia avarisse puutuvad?
p
puutuvad/ 1. veebruar 2018 15:41
ikka küll, tehku oma tööd ja koristagu lund.
t
teehooldus siin suurt midagi ei muuda/ 1. veebruar 2018 16:34
kui näit. vihma sajab, on tee märg ja igal juhul libedam kui kuiv asfalt,
sellega peab ikka juht ise arvestama
n
Nii lolli juttu võib ainult ajada/ 1. veebruar 2018 17:17
algaja või blondiin.Riigi peateed peavad olema normaalkiirusega läbitavad.Tulin ise Tallinnast Tartusse ja see on päris hull olukord.SEL TALVEL EI HOOLDATA TEID.Miks?Ei tea aga keegi teab.Tõenäoliselt poliitikud ja raha oleks vastuseks
l
lammas/ 1. veebruar 2018 17:49
ah, et teehooldus siin suurt midagi ei muuda, st, et hooldamata tee ei erine hooldatud teest... anna abi!
a
Ando/ 2. veebruar 2018 01:42
Kas lumesahk oleks selle avarii ära hoidnud?
n
No siin nüüd/ 1. veebruar 2018 20:58
küll lumesahad süüdi pole et üks a.j.u.d.e.t.a ID00t end keset sôiduteed ära parkis.
t
tee hooldus ekspert/ 1. veebruar 2018 15:28
veel on hea et teed puhastama nii saabki aastapäevaks sada täis

s
See on kummaline/ 1. veebruar 2018 15:21
Täna ju sajab pidevalt lund. Olin sunnitud siiski poekäigu ette võtma 4 km kaugusele..Maanteele oli küll soola puistatud, aga ei maanteel ega väikelinnas polnud näha ühtegi lumesahka, kuigi tänavad on paksult umbes ja soolasupp üle labajala. KUSKOHAS need lumesahad on? Või ei olegi neid enam olemas???
s
1. veebruar 2018 16:05
see kokkuhoid aastapäevaks
n
neid/ 1. veebruar 2018 16:07
ei ole enam olemas, need on kõik vanarauaks parseldatud,
l
Liisu/ 1. veebruar 2018 15:12
Hirmu ja viha teeb see, et kannatada saavad oma vööndis, võimalik et õige sõidukiiruse, pilklivahe jne valinud isikud. Eelmine nädal oli ju ka, surma ja tõsiselt kannatada said need kellele ette tuldi. Selliste õnnetuste peale kuulata robotite lauset, et ei valitud teeoludele vastav sõidukiirus ja blä-blä on kannatanute peredel vist väga valus kuulata.
s
sa/ 1. veebruar 2018 15:20
selle peale pole mõelnud, et äkki käib see "teeoludele vastav sõidukiirus ja blä-blä ..." nende kohrta, kes vastassuuna vööndisse kalduvad või eessõitjale tagant otsa sõidavad?
i
1. veebruar 2018 16:06
s
Setu/ 1. veebruar 2018 17:47
Mullõ miildüs rohkõmp iist. Mullõ kotoh pull ütel, õt tälle ka ei miildü tagast, tahat lehmäle muso anda hüppä säläst maahha ja joosõ lehmä ette.
s
see käib/ 1. veebruar 2018 17:53
selle kohta, et teehooldaja ei peaks vastutama.
j
Juura/ 1. veebruar 2018 17:55
aga see ju ei päästa kui valin õige kiiruse ja pikkivahe jne.kui mulle ikka ette sõidetakse.
e
ei oskagi arvata/ 1. veebruar 2018 18:45
kui buss oleks eessõitvat liiklusvahendit ramminud või see,et pööras vastassuuna vööndisse,kumb teguviis oleks "turvalisel olnud",nüüd sai kaubikujuht,kes õigesti liikles,viga. Eks kõik juhtub sekunditega,ju sis nähtavus oli samuti halb,et bussijuht ei märganud kaubikut vastu sõitmas. Jah,siit selgub,et isegi siis kui sul on õige kiirus ja teepool,pole sa kaitstud õnnetuste eest!
n
nojah/ 2. veebruar 2018 09:38
Kaubikujuhil oleks võinud olla rohkem enesealalhoiuinstinkti. Tema tuli teiselt poolt ja pidi nägema keset teed seisnud Jeepi. Samuti lähendvaid sõidukeid vastassuunas (vähemalt veoautot). Kohe oleks tulnud kiirust alandada ja tõmmata nii teeserva kui võimalik. Endalgi on olnud aastate jooksul mitmeid kordi kui möödasõidul sõidetakse lihtsalt vastu. Eks tagajärgi tegi raskemaks kaubiku raske koorem. Bussijuht oleks pidanud muidugi hoidma esiteks pikivahet ja teiseks mitte pöörama vastassuunavööndisse, kui polnud kindel, et keegi vastu ei sõida.
E
@ Juura/ 2. veebruar 2018 18:46
Et keset teed seisva Jeebiga hoida ohutud pikivahet siis peab terve maante pärisuunas seisma. Vastasel juhul pole see võimalik.
K
@ see käib/ 2. veebruar 2018 18:47
Kas see Jeebi romu keset sõiduteed oli teehooldaja oma? Ennem pidanuks selle omanikule korraliku kambaka tegema, et järgmine kord targem oleks.
K
@ see käib/ 2. veebruar 2018 18:50
Kas see Jeebi romu keset sõiduteed oli teehooldaja oma? Ennem pidanuks selle omanikule korraliku kambaka tegema, et järgmine kord targem oleks.
l
Liisule/ 1. veebruar 2018 20:59
Sina olidki see Jeebi juht?
n
nõukaaegne/ 1. veebruar 2018 15:09
kõige tavalisem veebruarikuu tuisk ja kohe selline möll
mäletan kooliaegadest tuiske kus polnud absoluutselt mitte miskit näha - koos taevaga on maa nagu laulus- aga sahad liikusid
n
nõukaajal/ 1. veebruar 2018 15:46
hoolitses teede turvaliselt sõidetavuse eest spetsbaas, aga täna hooldavad teid äriühingud ja maanteeameti päälikud (viimase aja) on ka äri juhtijad, kes ei oma teede- ja liiklusalast haridust.
s
1. veebruar 2018 16:07
sellist surmariiki tahtsime
m
miinusemagnet/ 1. veebruar 2018 19:16
kallil nõukaajal sai kordi väiksema liiklustiheduse ja autode arvu juures aastas liikluses paar korda rohkem inimesi surma aga ega loll ila nõukaaegsest ilusast elust siis selle tühiasja pärast ei pea ära jääma.
a
Ats/ 1. veebruar 2018 14:56
Tundub,et Maanteeameti üleskutsele vältida sõite on reageerinud vaid teehooldajad.
m
maakas/ 1. veebruar 2018 14:52
Imelik jah. Kes seda Maanteametit juhib? Mis haridus? Filoloog või ajaloolane??? Talv tuli kommunaalkombinaadile jälle ootamatult?
t
telediktor/ 1. veebruar 2018 17:18
p
Paksu poisi/ 1. veebruar 2018 14:24
Tean ühte teedevalitsust kus juhid müüvad diislit ja nad ei annagi väikest kogust kui võtad siis võtad kohe 200 liitrise vaadi täis. Sea olevat nii, et iga kuu bossule 200 liitrit siis ei olevat tema asi ühesõnaga pigistab silma kinni. Ise mõtlen kui palju juhte seal bossul on. Kahju, et endal on bensukas, tuleb diisel hankida.
a
Ats/ 1. veebruar 2018 14:50
Tundub,et Maanteeameti üleskutsele vältida sõite on reageerinud vaid teehooldajad.
r
Rita/ 1. veebruar 2018 14:16
Kas põhjamaades ka nii palju avariisid juhtub? Seal seda külma ja lund ju rohkemgi.
q
Qwert/ 1. veebruar 2018 14:06
Ilmastiku oludele mittevastav sõidukiirus. Ühes taolises loos just üks uhkeldas, et taoliste ilmade puhul tasub jeebiga sõita, ei jäta hätta. Praeguses juhtumis ütles ameerika pann üles, ja teised taga kihutades vahtisid silm punnis eessõitvaid. Tulemus käes. Kui ei osata sõita, siis ehk ei tasuks sõita.
j
ja jätad/ 1. veebruar 2018 17:56
siis tööle sõitmata, mis siis juhtub?
q
Qwert/ 1. veebruar 2018 18:52
Jätad tööle sõitmata, saad kinga.

e
Ehh/ 1. veebruar 2018 14:01
Pikivahe on selle ühine nimetaja, kimatakse eessõitja stanges, nagu see aitaks kiiremini edasi, suurem pikivahe hoopis võimaldab sujuvamalt, seega kiiremini liigelda. kui keegi liiga ligidal tagasõidab, siis vähendad instinktiivselt kiirust, sest on valida ootamatu takistuse korral, kas sõita takistusele otsa, või lasta tagumisel tagant otsa sõita
g
1. veebruar 2018 13:56
GO BUS - jälle. Ja need sõidavad varsti Tartus?
Pikivahe liiga vähe...
j
Juhid/ 1. veebruar 2018 16:21
Juhid ju jäävad samaks, ega siis gobus ei too enda "tehasest" oma juhte kaasa. Hangetega nii juba kord on. Ühes tehakse koondamine, lähevad teise firmasse üle.
i
Ime./ 1. veebruar 2018 13:55
Ime, et kaubikujuht ellu jäi. Bussijuhist ikka väga lubamatu manööver.
h
Hei/ 2. veebruar 2018 08:53
Sa teed nalja või ? Mis kuradi lubamatu manööver.
keerata buss kraavi ja 7 reisijat oleks surnud sest enamasti liinibussis olevad tolgused ju turvavööd peale ei pane vaatamata bussijuhtide käskudele. GoBus on üks väheseid firmasid kus mõni korralikum juht seal keelitab et jumal eest pange turvavöö peale.
r
Rnx/ 1. veebruar 2018 13:53
Sõidan tagasihoidliku masinaga ja Pärnu sõites alatihti sõidavad bussid mööda. No ma kütan 100ga ja siis buss vajub mööda 105 km/h. Pärnu jõudes ukerdame aga ikka samas foori taga. Milleks siis üldse mööda pressida? Ajaline võit 100 vs. 105 km/h 100 km läbimisel ideaalis 3 minutit. Paraku ideaalis tühja sõitu ei ole ja takistusi tuleb teele ette. Seega on meie teedel möödasõit 90-100 km/h liikuvast masinast mõttetu. Kütaksid terve tee 130 km/h tühjal teel, siis võidad 14 minutit. Ühesõnaga...mõelge ise.
ä
1. veebruar 2018 15:20
ära plära -buss ei sõida üle 100km/h -pole lihtsalt tehniliselt võimaldatud.
l
Lugspuss / 1. veebruar 2018 17:02
Läheb rohkemgi tegelikult. Ära targuta, kui ei päde.
v
vana ront/ 1. veebruar 2018 17:59
ehk, uutel on kiiruse piirajad peal, ei saa kiirust ületada, isegi möödasõit tihti võimatu.
s
1. veebruar 2018 15:27
sest sinusugune jõksutab teel-vahel sajaga ja siis 90,
r
Rnx/ 1. veebruar 2018 19:51
Püsikiirusehoidjast oled midagi kuulnud? Ära tule tuututama siin 90 ja 100. Muideks 90 km/h on paraku piirkiirus ja buss reisijatega ei peaks küll sedasi tallama a la 100+. Kuhu teil kiire koguaeg on? Tahad ise organidoonoriks minna? Mine üksi, aga jäta teised rahule. Samas burksi nosida ja telefonis istuda tundide kaupa on küll aega. Maanteel aga iga sekund arvel. Näpi telo vähem ja hakka siis 5 minti varem liikuma, kui nii kiire on. Kui piirkiirus tõsta 130 peale, siis üks kaader hakkab ikka 140-150 kupatama. Pane 200 ja ikka leidub mõni, kes mööda surub. See on ilmselt psühholoogiline viga või lühikese tilluga seotud trauma mõnel, et surun ära. Okey, sõida mööda, võimas auto ja tõesti lahe vahel. Nõus. Samas tõmmelda oma 200-300 kW vs. mingi 60 kW punni vastu. Milleks? Mis see annab või mida see näitab? Keerad ilma suunda näitamata ette, pläkerdad tagumisel sõitjal akna ära, mängid piduriga ja mööda ei lase ning 500 m pärast keerab bensukasse. Neid näiteid on palju. Rohkem mõistvat suhtumist ja rahu liikluses ning jääb nii mõnigi kole õnnetus olemata.
a
Ando/ 2. veebruar 2018 01:34
Täitsa 100% õige jutt,ise samasuguste tr..ppi.de.a kohtunud.
t
tont/ 1. veebruar 2018 13:50
see bussijuhm on ikka lollide loll-ei oska pikivahet hoida ja siis veel keerab vastassuunavööndisse!
kaubikujuhi vigastused jäävad täielikult bussijuhmi süüks!
b
Brunn/ 1. veebruar 2018 13:44
Tänage jumalat et mingi metsavei reka vastu ei lajatanud. Vana oleks pidanud paremale keerama ja mitte eladeski vasakult mööda. Huvitav kes neid koolitusi läbi viib et ilmsüütuid sandistada.
o
oleks/ 1. veebruar 2018 18:01
paremale keeranud, oleks ju oma nurga pihta eessõitjat põrutanud, kas siis oleks ellu üldse jäänud, aga me ju ei tea tegelikku olukorda, ehk hakkas üldse mööda sõitma jne.
b
bussijuht/ 1. veebruar 2018 13:43
valis halvimast halvima variandi. vastassuunda!!! ikka täitsa sooda. ja selline lastakse bussirooli.
s
sa bussijuht/ 1. veebruar 2018 13:46
Sa küll bussijuht ei ole, meil kolleeg kolleegi mitte kunagi ei ründa nagu sina, pigem kaitseb. Üks jutupaunik oled.
k
Kuidas sai/ 1. veebruar 2018 18:50
bussijuht vasakule pöörates mõelda,et nüüd päästab olukorra,oleks võinud veel halvemini minna,tegelikult läkski!
r
Rp/ 1. veebruar 2018 13:37
Bussijuhid jälgigu kiirust mitte ainult kihutaks.

k
küsimus/ 1. veebruar 2018 13:34
mida tehakse teehoolduseks eraldatud rahadega??? on olnud käesoleval talvisel perioodil max 5 ööpäeva tõsist lumesadu ja libedust, varasematel aegadel, u 7-10-20aastat tagasi lumine ja libe aeg saabus juba oktoobri lõpus kuni aprillini välja, ja kõik teed said hooldatud.
m
1. veebruar 2018 13:47
Ma siin küll teehoolduses süüd ei näe, vaid ikka rooli - ja istmevahelistes tihendites (pikivahe olematu).
j
joss/ 1. veebruar 2018 13:55
need rahad on ju ylemustele preemiateks ära makstud....netu raha....netu hooldust!
m
Muuni Kari/ 1. veebruar 2018 13:28
Kui vaadata mis bussiga tegu,siis kindlasti on nüüd kokku korjatud igasuguseid kogemusteta juhte.
Olles olnud õpetaja autokoolis kunagi siis praegune juhtide tase jätab soovida Reisijaid ei saanud omal ajal enne 3 a. vedama hakata kaugbussijuhiks said siis kui nühkisid linnaliini vähemalt 3 a.
Oman ka bussujuhipabereid kui ei riski küll bussirooli istuda kuna mitukümmend a ei ole seda teinud .Praegu piisab kui omad vastavat kategooriat ning ametitunnistust nig oledki tegija.
k
Kogemusteta/ 1. veebruar 2018 13:49
v
vanasti?/ 1. veebruar 2018 18:04
Palju neid praeguseid noori ikka juhtideks on, ongi vanad juhid, muidugi on ainult tulnud noori naisi, ei tea ju, kes roolis oli?
s
selle/ 1. veebruar 2018 13:25
firma bussijuhid liiklevad "väga turvaliselt ega ületa sõidukiirust"!
Krdi tolvanid!
j
1. veebruar 2018 13:45
Ja teiste firmade omad ei riku ühtegi seadust ? Ilmselgelt kibestunud konkurent või vallandatud looder :)
n
Nimi/ 1. veebruar 2018 13:47
Kust Sa sesa lollust kuulsid? Tallinn-Tartu gobusid sõidavad 95-97ga et graafikus püsida..
m
mina/ 1. veebruar 2018 13:24
tuleb talv augustis või veebruaris,ikka ju ootamatult ja äkki,hakake ometi tööle,sahamehed
h
hei/ 1. veebruar 2018 17:29
Anna oma telef nr , ja ma helistan sulle öösel kell 3 . Tule ja vaata kui pole enne näinud kuidas tööd tehakse.
m
max/ 1. veebruar 2018 13:17
m
maamees/ 1. veebruar 2018 13:15
Egas enne see teehooldus paremaks lähe vist,kui vastavad inimesed hakkavad karistada saama.Kelle hooldusalal liiklusõnnetused juhtuvad,hakkavad ka trahve maksma.Ja surmaga lõppeval õnnetusel korral hakkab lahkunu perele igakuist sissetulekut maksma.
m
mari/ 1. veebruar 2018 13:27
Head tee-olud on olulised, aga ega need rooli taga ei ole ! Bussijuht, tema on suure vastutuse kandja ja peaks ju teadma, et vastavalt tee-oludele tuleb valida ka vastav sõidumaneer, antud juhul siis suurem pikivahe !
a
aadu/ 1. veebruar 2018 15:32
buss peab graafikus pysima,ei saa uimerdada nende yliettevaatlike taga
j
ja lisaks/ 1. veebruar 2018 18:08
kehtib töö ja puhkeaja seadus, pead jõudma lõpppunkti õigel ajal, et puhkeaeg täis saab enne järgmist sõitu, muidu saab politseilt ränga trahvi.
n
No/ 1. veebruar 2018 15:01
sa nö maakas ära kä,gise igal pool hooldusest to,lvan.
b
Brunn/ 1. veebruar 2018 12:54
Seega bussijuht nagu meelega valis hullema sest tagant sissesõit oleks õigem. Ei tohi ju mööda sõita kui vastu tullakse, Mina kaubikujuhina laseks selle senna kasti.
i
impulsimoment/ 1. veebruar 2018 13:02
Justnimelt.
Bussijuht ei tea mis asi on vektor ja taustsüsteem ning kuidas vektoreid liita ja lahutada.
j
juhm/ 1. veebruar 2018 15:20
Oled kindel?
Hetkel on üks vigastatu, kellele ma soovin kiiret paranemist. Aga kui buss oleks veokile kümpi pannud, mille ees oli veel 2 sõidukit, siis ilmselt ei oleks enam vigastatute arv piirdunud ühega. Parim variant oleks bussijuhil olnud paremale, aga sel hetkel hakkab tööle juhi intuitsioon.
m
möku/ 1. veebruar 2018 15:34
ei kisu kyll paremale eurokraavi keerama-surm kindlustatud
k
Kesk Eestist/ 1. veebruar 2018 12:53
Lükkasin parajasti lund kui nägin maanteel teehooldus masinat.Mõtlesin endamisi et kas avarii kuskil olnud,tavaliselt sel kellaajal teehooldust ei tehta.Mõni minut hiljem kuulen sireenid ja kiirabiauto kihutab Tartu poole.
u
Uugu/ 1. veebruar 2018 13:24
Jah, liiklusõnnetuses abivajavad helistavad teehooldusesse. Teehooldus omakorda teavitab kiirabit, kui mahti saab.
k
koonerdamine/ 1. veebruar 2018 15:02
pole kokkuhoid-meil ju nii aastaid, et peale laksu on kolm puisturit kohal ja puistavad oma keemiaga üle nii laibad kui päästeametnikud! Kuidas nad küll nii kiiresti kohale jõuavad..5-10 minti peale avariid-müstika!??

t
Tartu/ 1. veebruar 2018 12:52
liiklus kui ulmefim.Sõites ise linnaliini bussis ja nähes,kuidas pikivahet ei osata hoida.Foori ees peatudes ja teise bussi taga oli pikivahe olematu,kui nüüd mingil põhjusel on väike tasilibisemine siis on pauk käes.Juhid,palun hoidke pikivahet,pole ju palju palutud.Liikluseeskirjad näevad ka ette,et hoida pikivahet.Eessõitvavad autod võivad ootamatult ees pidurdada ja ongi pauk käes.Ehk oleks liikluspolitseidest abi,kui hakkavad jälgima pikivahet.
o
ohisver/ 1. veebruar 2018 13:05
Foori ees PEATUDES ei peagi pikivahet hoidma!
e
1. veebruar 2018 13:45
Ega sa ometi juhiluba oma ja liikluses osale?
e
1. veebruar 2018 13:54
Ega ei pea muidugi, kus sa sellega, paljud nii teevadki. Minu tütar käis autojuhikursustel. Harjutasime ka oma autoga sõitu. Ühel meie linna ristmikul, mis meie poolt oliväikese tõusuga, ootas peateele pööret, meie autole sõitis väike kaubik, jah jälle kaubik, nii taguotsa kinni,et tütar, kel kogemusi valles nappis, ütles, et tema ei julge niimoodi pööret alustada, lälks ja ütles, et palun tõmmake end natukenegi tagasi. Ei saa kõik nagu alati pauguga kohalt ju minema, eriti õppija. Nii palju polnud sel kaubikujuhil oidu, et õppesõidu märgiga autoga veidi suurem vahe jätta
n
No/ 1. veebruar 2018 15:07
kobasid ei tohiks liiklusesse lasta, nad on ohtlikud kõigile.
Enne peaks olema piisavalt karmid kursused ohututes tingimustes muu elanikkonna suhtes ja kui neid ei läbi ei saa mingeid lube.
Palju rohkem inimesi jääks ellu.
v
1. veebruar 2018 15:37
vahel tundub et neil autodel polegi mootorit-kilpkonn veab,arvestage ka teiste liiklejatega ja harjutage platsil enne ,
h
Hea,/ 1. veebruar 2018 12:42
et seal pole vähemalt eurokraave.
m
mõistust!/ 1. veebruar 2018 12:50
too vähemalt ÜKS põhjus, miks sa nimetad neid riigi vaesusest tingitud 'tapjakraave' EUROkraavideks, tobuke!
t
to mõistust/rahvasuu / 1. veebruar 2018 13:24
nimetab *tapjakraave * eurokraavideks seetõttu et ehitatud on tapjakraavid eurorahade eest, tglt EU -s ei ole ühtegi seadust või direktiivi, mis käsivad Eestis ehitada *tapjakraave*. aga EU eraldatud raha peab ära kasutama ja nõnda need *tapjakraavid* sünnivad, mida ekslikult nimetatakse eurokraavideks.
m
mõistust!/ 1. veebruar 2018 14:18
... EU eraldatud raha peab ära kasutama...
...
see seletus kaldub juba demagoogiasse.
...
mitte 'eu raha peab ära kasutama', vaid vihmavee äravool tuleb ehitada!
ükskõik siis, kelle rahadega!
kui ei ehita, ei pea ka sõiduteed ise kauem vastu.
aga et ehitatakse odavam ja "surmatoovam" lahendus, on lihtsalt VAESE riigi probleem- teid palju, kuid raha(olgu siis eu või cccp) ikka vähe!
seega eu-ga pole sel kraavil suurt midagi peale (osalise)rahastamise seost!
ja kui ei kasuta meie seda 'eu eelarveraha' ära, saab keegi teine selle endale..
k
kopamees/ 1. veebruar 2018 15:38
need kraavid peaks olema piirdega eraldatud,kas inimelu on vähem tähtis kui tee meeter
j
*vaid vihmavee äravool tuleb ehitada!*/ 1. veebruar 2018 16:07
jah, nõus, ainult et vihmavee äravoolu saab ka teisiti ära juhtida, selleks ei pea tapjakraave ehitama, häda selles, et teid ehitavad äriühingud, kes küll teavad kuidas raha paigutada-kulutada, kuid edasi ei mõtle, kui palju surmasid nende vaimusünnitis kaasa toob, mitte vastava ala spetsialistid.
t
Tapjatalv ründab taas/ 1. veebruar 2018 12:40
Bussid ju seotud Sarapuu mahviaga, graafikud pingelised.
m
1. veebruar 2018 12:39
Maanteeameti töötajad võiks mõelda oma töö peale.kas on ikka sobuvad inimesed sellele ametikohale!!!
i
1. veebruar 2018 13:52
Ilmselt ei ole, kui sellisele bussijuhile loa andsid.
h
1. veebruar 2018 12:37
n
No/ 1. veebruar 2018 15:09
s
sõitja/ 1. veebruar 2018 12:28
tulin ise ka täna Tallinnast Tartu ja terve tee vältel polnud ühtegi teehooldus masinat ,mis oleks teed hooldanud. Oli küll paar sahaga autot vastu tulemas aga sahad üleval ja ei mingit libeduse tõrjet tegemas. Aga kui GPS-id peal siis pärast hea näidata ,et mööda teed nad ju sõitsid.
s
1. veebruar 2018 13:00
See toimub üle eesti- teehooldus masinad sõidavad ringi, sahad üleval ja lihtsalt puistavad soola lobjakale peale. Mis sellisest "hooldusest" kasu on? Inimesed ju surevad tänu sellistele "hooldajatele".
o
olles roolis/ 1. veebruar 2018 12:27
peame me tegema tihti raskeid kuid ainuõigeid otsuseid, kas kogemustega? bussijuht ikka tegi, selle asemel et sõita tagant sisse ees pidurdavale sõidukile otsustas ta riskida võimalikku kokkupõkega eest oma 2 kuni 3korda kiiremini liikuva sõidukuiga, ja see tal ka õnnestus
t
tomm/ 1. veebruar 2018 12:34
Bussujuht tõesti täielik i.dioot.
m
mis/ 1. veebruar 2018 12:43
ootad, mine siis ise GObussi sõitma. Muide, miks Sa täna koolis ei ole? Poppi teed?
p
Petee/ 1. veebruar 2018 12:35
Sama mõte. See bussijuht ei sobi kindlasti kutseliseks roolikeerajaks. Analüüsivõime puudub.
d
Driver/ 2. veebruar 2018 09:00
d
Driver/ 2. veebruar 2018 09:03
Ja sina oled meil proffessionaalne autojuht.
k
kuidas buss/ 1. veebruar 2018 12:38
sõidab 2 - 3 korda kiiremini? Kui teised 90-ga, siis buss 180-270? Artikkel ka segane, keegi hakkas mööda sõitma, kas see kaubik oligi, mis mööda sõitis? Jne.
l
1. veebruar 2018 12:52
Lugege Delfist, seal arusaadavalt kirjutatud.
s
sohver/ 1. veebruar 2018 12:46
Ei jõudnud see bussijuht mingit otsust vastu võtta. see kõik toimus murdosa sekundite jooksul ning siis on tegevus automaatne , ehk keerad rooli suunas kus momendil oht puudub. Kurb , aga tõsiasi.
j
ja veel/ 1. veebruar 2018 12:48
seda enam et ees pidurdas maastur punane, oleks otsus tagant natuke rammida olnud küllaltki lihtne teha, aga võeti risk ja otsustati vastasuuna kasuks kust tulija kiirus on tavaliselt 2 ja rohkem korda suurem
D
.../ 1. veebruar 2018 13:10
Delfis on väidetud, et buss kaldus vastassuunda peale pidurdamist. Ma arvan, et praegu on veel vara mingeid väiteid teha selle kohta, kas vastassuunda minek oli tahtlik või tahtmatu. Pigem tundub loogiline, et pidurdades läks buss käest ära ja kaldus vastassuunda.
Samas, ükskõik, kumb variant oli, siis õnnetuse ALGPÕHJUS on MITTEPIISAV PIKIVAHE!
x
XXX/ 1. veebruar 2018 12:26
See tee peaks üldse laiem olema.Kurb.

s
sohver/ 1. veebruar 2018 12:23
Jälle buss ja pikivahe mitte pidamine ! Mis oleks see rohi , mis välistaks sellised olukorrad ??
m
maanatee/ 1. veebruar 2018 12:29
amet ju soovitas, ärge sõitke. See kindlasti aitaks. Tõsiselt rääkides aga ega head rohtu polegi. Niikaua kui meil kõik nii isekad on. Paljugi mis võib juhtuda, aga parkimiseks on ju tee ääres ruumi küllaga. Jääd seisma, tee end nähtavaks. Suurt bussi paraku tõesti nii kiiresti ei saa pidurdada.
K
.../ 1. veebruar 2018 13:11
Kui suur buss ei saa nii ruttu pidama, siis peaks bussijuht seda teadma ja hoidma pikivahet, millega ka suur buss pidama saab!
n
NIMI/ 1. veebruar 2018 13:27
Gobusi liinid nii kiired! reklaamiski ütleb, et 15 min kiiremini kohale. Sõidavadki miinimum 95ga. Tavaline asi, et püüab 15 minutit varem väljunud Luxi kinni ja sôidab sest möödagi 😡😡
o
oota parem/ 1. veebruar 2018 13:37
oma süüdistamisega. Lugu on veel liiga segane, et bussijuhti maha teha. Kõigepealt on vaja teada saada, mis seal täpselt juhtus. Kui praeguse ilma ja nähtavusega keegi ekstreemseid pidurdusi harrastab, siis ka kõigi õiguste juures on raske otsasõitu vältida. Maasturi versiooni tahaks kuulda, miks pidurdas äkki ja parkis lumetormis keset teed. Bussijuht valis tegelikult õige lahenduse, kahele väikeautole otsasõidu puhul olnuks avarii tagajärjed tõenäoliselt raskemad.
s
sohver/ 1. veebruar 2018 14:15
Sõltumata sellest , mida see maastur tegi (ekstreempidurdas , v.m.s. ) , ei luba ükski LS punkt olla eessõitval nii lähedal , et ei saaks otsasõitu vältida.
m
Mis mõttes valis õige lahenduse?/ 1. veebruar 2018 15:34
Ainus õige lahendus oleks olnud sõita paremale ehk siis põllule. Nii oleks terveks jäänud kõik. Praegu lamab süüta kaubikujuht haiglas. Loodan, et paraneb.
j
ja kuidas/ 1. veebruar 2018 18:21
sa üldse mööda saad sõita, kui lähedale ei sõida, hakkad juba mitusada meetrit enne vastassuunas sõitma?
r
Raivo/ 1. veebruar 2018 12:14
Mis seal Eesti liikluses toimub, jube!?
k
1. veebruar 2018 13:02
Kaos toimub. Kontroll ju puudub.
p
Punanaste partei auto/ 1. veebruar 2018 12:14
Kus kohas see fotograafi sõnul punane tehnilise rikkega masin kadus,kui keegi aeglustab ega see ei t ähenda,et rike tekkis.Punane maastur sai korda ja sõitis rahulikult edasi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee