Kõrvalteel on talvel esimene seisunditase, lubatud haardetegur 0,2 mis on piisavalt libe, enne anna teed märki peab ikka kiiruse maha võtma. Riik on oma raha planeerinud nii, et kogu raha ei lähe libeduse tõrjeks vaid osa jääb ka teede remondiks. Kuna bensiiniaktsiisiga lapitakse muid eelarveauke tuleb libedusega arvestada.
Tartu-Räpina tee oli täna väga libe. Sõitsin seda teed tunnike varem. Teede hooldus on alla käinud. Vene ajal hooldati teid paremini. Kui mõned aastad tagasi oli ühesugune hooldus maakonna piirini, siis tänapäeval on hooldus Mellisteni (kui on hooldust-täna ei olnud), edasi on juba suva- looda ainult Jumalale.
kas tee haardetegurit mõõdeti?/ 31. jaanuar 2018 21:04
kas teehooldajalt nõutakse kahjud sisse? Uus liikluohutuse programm paneb siin otseselt vastutuse teehooldajale nii, et kohtus võit kindel kui haardetegur mõõdetud.
Krt mis see teehooldaja siia puutub kui omal kõrvadevahel puhub tuul. ei ole vaja sajaga ristmikule sõita ja kohe pidureid tallata. enne ristmiku hakkatakse varem juba hoogu maha võtma et enne ristmiku korralikult ja turvalisekt pidama saada. a enamus vist seda ei tee. krdi naljamehed küll. krt kui omal kõrvadevahel midagi pole siis pole midagi parata ja sellised paugud juhtuvadki tänu sellele.