Krimi

Politsei soovitab autojuhtidel rasketes ilmastikuoludes möödasõitudest loobuda

Ohtuleht.ee, 29. jaanuar 2018, 17:37

55 KOMMENTAARI

j
juht/ 31. jaanuar 2018, 21:40
Mingis kolonnis pole võimalik sõita, ega ma ei taha viimasena kohale jõuda
v
vaino/ 30. jaanuar 2018, 08:48
Pildil oleva õnnetuse põhjus ei ole kiirus, vaid ikka teeäärsed kraavid, saab veel sügavamaks kaevata, väike sõiduaps ja oledki katusel. Kraavide kaitseks tuleb piirdeid ehitama hakata! "INSENERID" räägivad teetammi püsimisest, sõnagi kiiresti kuluvast asfaltkattest. Lauged nõlvad juhivad samuti vee kattelt ära!
k
kes/ 30. jaanuar 2018, 02:32
kes siin räägivad et "kui ei julge kiiremini sõita kui 85" jmt. asja, tuleks arsti juurde saata. keegi ei kohusta sõitma maksimaalse kiirusega. kui närvi ajab, et keegi liikluses sõidab lubatust natuke aeglasemalt, peaks enda vaimset tervist eelkõige kontrollima. see ei tee inimesest julget, kui ta sõidab kehvades teeoludes lubatud piirkiirusega, vastupidi - tegemist on arulagedusega.
t
to kes/ 30. jaanuar 2018, 10:18
Mäletan, et 1. detsembril oli mul tarvis kiiresti kuhugi jõuda, varahommikul. Harilikult ma nii vara välja ei sõida. Oli veel täitsa pime ja suur Tallinna maanteegi äsjasest lumesajust täiesti umbes, veel lahti ajamata. nii et veidigi uljamalt gaasi andes oli tegu teel püsimisegagi. Kümmekonna kilomeetrilisel teelõigul nägin üsna mitut teelt välja sõitnud kiirustajat. Ühel lausa rattad püsti. See tegi ettevaatlikuks. Nii tekkisid ka autokolonnid. Minu taha sattus keegi närvihaige. Kukkus vahepeal muudki tulesid vilgutama ning signaalitama. Kuigi, ka minu ees oli veel mitu aeglaselt sõitvat autot. Ja sellistes teeoludes mina möödasõiduga naljalt ei riski.
m
Mees/ 29. jaanuar 2018, 22:12
Ei ole vaja igaühele lubasid anda . Load võiks muidugi olla AASTARINGSED ja SUVISED. Teate kui palju jääs lolle ja lollide poolt hauda saadetud inimesi elama.
j
Jauram/ 29. jaanuar 2018, 21:41
No kui Pärnamäe teel, surnuaia veeres kimatakse 40-50 alas vähemalt 100-ga, asi siis maanteel 150-ga ! Parem oleks ikka Pärnamäel möödasõitu sooritada, hauakamber, savipütt seal-samas ! Nii et gaas põhja ja Pärnamäe teel näeme, mina sõidan 50-ga !!!
l
lol/ 29. jaanuar 2018, 21:37
kihutajat parandab vaid haud, head teed teil minna.
n
nonoh/ 30. jaanuar 2018, 06:28
usun, et kihutajat võib päästa ka kaasliikejate haud. Kui ehmatab.
Aga see lubadega laiutamine, kui load antakse igale ullikesele, kes ka isegi kaitseväkke ei kõlba, ja neile, kellel on korduvalt tegemist alkoholiprobleemidega, kaklustega, narkootikumidega, on juba meie riigis leebelt öeldes madalalaubaliste riigimeeste probleem.
t
to lol/ 30. jaanuar 2018, 10:20
seda muidugi, kahju ei hakka. Kahjuks võtab selline uljur vahel ka mitu süütut inimst teispoolsusse kaasa.
a
Ando/ 29. jaanuar 2018, 21:22
Pagan,Kriiger juba kraavis?Alles oli ju telekas.
a
ants/ 29. jaanuar 2018, 20:55
Palun miks keegi ei võiks teehooldajate karistamisega tegeleda. Saavad rahad kätte aga siis ei raatsi seda välja käia sest see mida ei kuluta on kasum. Liiklejate vara ja elude arvelt, Keegi ei süüdista teehooldajat ega ei kontrolli. Alati on autojuht süüdi.
s
29. jaanuar 2018, 21:18
Sellepärast, et leiab alati keegi, kes tunneb end targemaks kui kõik muud. Ja ikka kiiremaks. :)
Las nad sõidavad kravi. Las nad surevad. Parem kui mina - nende süül.
l
29. jaanuar 2018, 21:57
Loomulikult on autojuht süüdi kui ei vali sõidukiirust vastavalt teeoludele ja ammugi ei hakka möödasõite sooritama. Liikleja vastutab ikka ise oma elu ja vara eest.
k
/// 29. jaanuar 2018, 22:22
kuule laps, mine nüüd magama, homme on koolipäev ees.
2
21:57/ 29. jaanuar 2018, 23:34
Muidugi autojuht vastutab. Ei vaidle vastu. Ainus küsimus tekib, milleks ülal pidada armee ludreid kes teid ei hoolda kuigi peaks?

n
naisuke/ 29. jaanuar 2018, 19:57
Kui meil oleksid isegi mussonvihmad, tormid ja üleujutused, isegi siis ei oleks taolisi metsikuid kraave vaja- ikka sildi all: inimeste elukvaliteedi jaoks.
v
Vanamees/ 29. jaanuar 2018, 19:52
Aga mis kiirus on möödasõiduks lubatud või täielik keeld ?!
m
Mees/ 29. jaanuar 2018, 22:13
Lollidele on keelatud möödasõit.
m
mine loe liiklusseadust/ 30. jaanuar 2018, 08:21
maanteel lubatud maksimaalne kiirus kuni 90 km/h kui ei ole sätestatud teisiti. See kehtib ka möödasõidu ehk manöövri tegemisel. Juhul kui aru ei saa, ole hea ja viii oma load arki tagasi.
t
Tölpa/ 29. jaanuar 2018, 19:00
Koristage teod teedelt ja polegi vaja mööda sõita!
k
kummaline/ 29. jaanuar 2018, 18:51
soovitus sest tegelasest kes 60 km/h kiirusega kihutab ja pidevalt piduritulesid välgatab on igal juhul mõistlik mööda minna. Juba seetõttu, et sihukeste tegelaste järel sõites pead olema valmis, et nad võivad äkitselt ootamatuid manöövreid sooritada.
Ahjaa, ehk see proua politseinik teab täpsemalt öelda, kus need rasked olud olid/on? Laupäeval nägin, et peale puisturi läbisõitu oli tee pea momentaalselt sõidetav, mingit libedust polnud ollagi. Vanasti nimetati teehoolde eest vastutavate ametimeeste sellist suhtumist lohakuseks, raskustega võitlesid stahaanovlased ja kommunistid.
v
vanaisa/ 29. jaanuar 2018, 18:48
Keegi siin kirjutas, et kui ees liigub 85 km/h ..OK. ei pea jah mööda sõitma. Aga kui sul ukerdab ees 65 - 70 km tunnis siis teeb tigedaks. Politseile palve. . hakake tööle ta trahvige põhjusta aeglase sõidu eest. Aitäh.
m
29. jaanuar 2018, 18:59
Millest järeldad, et oli põhjuseta aeglane sõit? Miks PEAD alati maksimumkiirusega sõitma?
t
tohmu/ 29. jaanuar 2018, 20:44
Äkki selleks, et nii on tegelikult ohutum kõigile. Tänapäeval pole mingit põhjust sõita maksimumkiirusest aeglasemalt. Burgerisöömine või telefoniga lobisemine on roolis keelatud, seega pole põhjus aeglaselt sõitmiseks.
m
Maksimumkiirus / 29. jaanuar 2018, 21:03
ei ole kohustuslik. MOTT. Loe liiklusseadust ka vahel...
t
T. Ohmule/ 29. jaanuar 2018, 21:21
Tüesti?
Uhad 90ga lauslibedal teel, ei päästa sind parimad naastrehvid ega hiilgav ajutöö...
2
21:03-le/ 29. jaanuar 2018, 23:37
Aga sina oled seda liiklusseadust üldse lahti teinud kunagi? Nimelt KOHUSTUSLIK ON autode joru, mis sinusuguse j0bu selja taha tekkis, mööda lasta, mitte ei jokutada terve tee näiteks talinast Tartusse 60-70-ga.
T
@ T.Ohmule/ 29. jaanuar 2018, 23:39
Täiesti nõus! Sest sõiduoskust peaks kah ikka olema. Vastasel juhul pole ei naastrehvidest ega hiilgavast ajutööst tolku.
t
tohmule/ 30. jaanuar 2018, 01:37
Suvel sirgel teel heade teeoludega - palun väga! Aga talvel, kui teed pole korralikult lahti aetud, soolast rääkimata. Või kui on kiilasjää, Kui on udu, tuisk või pimedus. Kui sul on aga kiire põrgusse jõudmisega, siis ära sunni teisigi seda tegema. Ei ole kiiret, on veel üht tist siingi elus vaja ära teha.
O
!!!/ 30. jaanuar 2018, 01:39
Ohutu kiiruse valik sõltub teeoludest ning ilmast Seadus kohustab juhti valima OHUTU sõidukiiruse.
r
rein/ 30. jaanuar 2018, 09:26
Inimesed kes valdavalt sõidavad 65-70 arvetavadki teeoludega.
b
Busa/ 29. jaanuar 2018, 18:44
Teed on sellised libedad ja nagu plakat teeääres sedastab -tuleb valida oma sõidustiil. Seda just tehakse, nagu näha.
p
Psk/ 29. jaanuar 2018, 22:42
Parem pannud selle 56000 eest, mis neile plakatitele kulus, teedele liiva!
Kas Sa ei arva?
S
!!!/ 29. jaanuar 2018, 18:40
Sõitsin täna üsna ligasel, teisejärgulisell maanteel. Ei lahtiajamist ega soola. Kiirust oli halbu teeolusid arvestades niigi vahest ehk paljuvõitu, nii 80-85. Ja siis tuli tagant maakonnasisene linnadevahelise liini reisibuss. Pani minust mööda nagu s###st kassist. ja et tee oli käänuline ning´kitsavõitu, siis nii ligidalt, et vaat et viib peegli minema.
t
Tölpa/ 29. jaanuar 2018, 18:59
Järelikult oli see 80-85 mitte palju vaid väga vähe nendes teeoludes. PS. Talvel soovitaks ikkagi talverehvidega sõita!
t
Tölpa on tõesti tõlpa!/ 30. jaanuar 2018, 01:27
Talvel ei taga naelrehvidki kehva tee peal ohutust. Kui kiirustei piira. Tsentrifugaaljõud ning inerts ületavad sageli talvekummide hõõtdeteguri. Eriti kui need veerevas parajas plögas.
P
!/ 30. jaanuar 2018, 10:28
Proffe on igasuguseid. Kel enesehinnang kõrge. Eile nägin näiteks Püssi väikelinnas ühte autot, mis uljalt gaasitas ning libedal teel külglibisemist harrastas. Teeservast teesservani. Algul läks tänavat mööda ühes suunas, viie minuti pärast tuli tagasi. Ja väheaja pärast taas. Ilmselt tegi rallitamise "treeningut" Mina teda ise ei tea, kuid keegi kohalik ütles mulle, et tegu olevat mingi kohaliku narkomaaniga. Ju oli "proff" parajasti siis järjekordse laksu all.
s
29. jaanuar 2018, 19:00
Siukseid busse liigub igalpool.
M
../ 29. jaanuar 2018, 22:44
m
mitu korda/ 29. jaanuar 2018, 19:12
Sina seal päevas-nädalas sõidad!? Buss tõenäoliselt pea igapäevaselt, nii et küllap bussijuht teadis mis ja kuidas. Pealegi on buss raskem ja suurem masin, püsib paremini teel. Bussil on pealegi graafik, inimestel vaja õigeks ajaks tööle, kooli, rongile kuhu iganes jõuda ja juht peab graafikut järgima. Kui Sul oli spidomeetril 80, siis tegelik kiirus oli veidi üle 70 km/h, kindlasti on bussile ette nähtud kiiremini sõita. Juhul kui tee oli halvas seisus võis bussil pealegi graafik lõhki minemas olla.
n
naisuke/ 29. jaanuar 2018, 22:44
Nii ongi, aga selleks ei ole alati buss; on ka mistahesJeep, BMW, MOSSE või vana Audi aastast 1977. EGA AUTO EI UHA..
a
autojuhid / 29. jaanuar 2018, 18:37
peavad tegema seda ja seda ,aga kas hooldusmehed ka midagi peavad tegema .
ö
ööseti on see ikka ainus lumekoristaja kes liigub/ 29. jaanuar 2018, 21:05
ikka peavad, enamus lumetõrjest teeb rasketehnika, vahest vaatad peegli mõtled kuidas see väikeautojuht selles lumepilves järge hoiab.

e
Ei ole/ 29. jaanuar 2018, 18:31
põhjust mööda sõita, kõik kihutavad nagu hullud, sest kardavad aeglasema sõidu eest politseilt trahvi saada.
k
küünik/ 29. jaanuar 2018, 18:27
Aga kuidas nendest siis mööda saab, kes maanteel liikudes 85km/h liiklust takistavad?
v
29. jaanuar 2018, 19:01
Võid ju ka 85-ga sõita! Keegi ei kohusta kiiremini sõitma.
t
tohmu/ 29. jaanuar 2018, 20:49
Tegelikult on 85 km/h enamus juhtudel põhjendamatult aeglane sõit. See, et sa ei oska või ei julge kiiremini sõita, ei tähenda, et teised peavad su järel Mäoni tiksuma. Ei ütleks ühtegi paha sõna selliste liiklejate kohta, kui nad aegajalt bussitaskusse või mujale teeäärde tõmbaks ja mitmekümnest autost koosneva saba mööda laseks.
e
Ega/ 29. jaanuar 2018, 21:06
ikka ei ole küll. Liiklusseadus ei kohusta kedagi maksimumkiirusega sõitma.
N
..../ 29. jaanuar 2018, 22:09
Nõus, kui tohmu oleks nõus sellega, et tegelikult ka 95 km/h on enamus juhtudel põhjendamatult kiire sõit.
l
Liiklusseadus / 29. jaanuar 2018, 23:26
ei kohusta maksimumkiirusega liigelda, küll aga kohustab kiiremad mööda laskma, kui liigud alla maksimumkiiruse.
k
küünikule/ 30. jaanuar 2018, 10:30
See on tõesti probleem. Eriti kui on kiire morgi jõudmisega.
i
Ikka kummuli/ 29. jaanuar 2018, 18:04
Nagu pildilt näha, on ka Prantsusmaal eurokraavid
p
30. jaanuar 2018, 10:12
Prantsusmaa ju ka euroopas.
ä
Ärge tehke nalja/ 29. jaanuar 2018, 17:57
n
Noh kui ma näen et minust mingi kloun kiirust ületades mööda kimab ja hiljem kuskil kraavis on/ 29. jaanuar 2018, 22:17
Panen rahus gaasi juurde ja ei liiguta sellise heaks lillegi

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee