Eesti uudised

Kümnekonna aasta pärast võib saada trammiga Jürisse, Tabasallu, Viimsisse ja Maardusse (47)

Toimetas Silja Ratt, 29. jaanuar 2018, 12:16
Lennujaama tramm Robin Roots
Tallinnas ja pealinna lähivaldades hakatakse üsna pea läbi viima jätkusuutliku linnaliikluse uuringut, millega soovitakse muuhulgas teada saada, kas nii-öelda kuldse ringi valdade ja pealinna ühendamine trammiliiklusega on tasuv ja mõistlik lahendus.

Tallinna linna ja sinna viivate suurimate teede liiklusummikud tipptundidel on teada igale autojuhile," kirjutab Harju Elu. Kuigi autost ja autoga sõitmisest ei saa sundida kedagi loobuma, pakuks korralik ja kiire ühistranspordiühendus autoomanikule vähemalt mõtteainet – äkki saab nii tõesti kiiremini ja lihtsamini tööle, kooli, lasteaeda jne.

Harjumaa omavalitsuste liit tellib uuringu, millest peaks selguma, kas on mõistlik rajada Tallinnast trammiliinid Jüri, Viimsi, Maardu ja Tabasalu suunal.

Kuid miks just kergrööbastransport ehk tramm? Harjumaal ja Tallinnas projekti vedava Harjumaa omavalitsuste liidu tegevdirektori Joel Jesse sõnul on ülejäänud liiklusest eraldatud tramm kõige kiirem ja mugavam viis linna ja linnas liikumiseks. See annab võimaluse, et trammiliikluse arendamisega jätab üha rohkem inimesi auto ning kasutab ühistransporti, väheneb ökoloogiline jalajälg, linnaõhk saab puhtamaks ja inimesed on tervemad.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee