Eesti uudised

Autojuht: "Juht peaks uue süsteemiga töötama 70 kuni 80 tundi nädalas. See pole normaalne ega turvaline."

VIDEO | Pole nõus! Taxify juhid protestisid uue hinnasüsteemi vastu, mis tühjendab nende taskuid

Anett Rannamets, Kristel Veerus | Video: Tiina Kõrtsini, 29. jaanuar 2018, 00:04

15 KOMMENTAARI

h
Heldur72/ 1. veebruar 2018, 02:18
Kui ei meeldi, siis ära sõida. Ega töö tegemine ei olegi kohustuslik. Kui teistmoodi ära elad, siis saad öelda, et pole nõus ja ei tee. Punkt.
j
JURI RATAS/ 29. jaanuar 2018, 11:36
kõik mis veereb on minu logi ja ma maksustan.
m
Muuni Kari/ 29. jaanuar 2018, 11:26
Ei saa aru kuidas peavad nn. juhid töötama, minu arusaamise järgi on taxifity sõidujagamisteenus.
Äkki keegi selgitaks minule kui ullikesele maakale mis see siis on.
o
ongi sõidujagamisteenus/ 29. jaanuar 2018, 14:42
juhi äppi tuleb teade, et klient see ja see on ta kutsunud x kohta. Juht võtab saabudes kliendi peale ja viib kliendi tema soovitud kohta. Koos ju sõidetakse, ega klient ise autot ei juhi. Ikka juht. Kuna sõidetakse kahekesi, jagataksegi sõitu. Sõit on loomulikult tasuta. Buss, tramm , rong on ka sisuliselt see sama ehk sõidujagamis teenus, kuigi seal sõidavad üheskoos paljud kliendid, mitte üks- kaks.
v
vabandust/ 29. jaanuar 2018, 15:38
sõit loomulikult ei ole tasuta tahtsin kirjutada
t
Teeline/ 29. jaanuar 2018, 20:37
Kui võetakse klient peale kohast, kuhu ta masina on kutsunud ja viiakse sinna kuhu klient soovib, siis pole see sõidujagamine, vaid taksoteenuse osutamine.
Sõidujagamine on siis, kui ma sõidan oma asjus Tallinnast Tartusse ja võtan kellegi peale, kes ka sinna tahab.
h
heasoovlik/ 29. jaanuar 2018, 10:37
enne protestima asumist oleks olnud mõistlik Rakvere Lihakombinaadi töölistelt nõu küsida. Seal lahendati asi lihtsalt , kes ei ole pakutud palgaga nõus, see tõmmaku minema, värava taga on töötud massid tunglemas ja need ei nõua enam midagi. Oleme enestele juba ette määranud , et töötus peaks ühes edukas riigis olema 4-6 % töövõimelisest elanikkonnast , siis ei hakka keegi protesteerima ega streikima.
v
vähk/ 29. jaanuar 2018, 10:21
Aga nii see oli ju algusest peale plaanitud,et otsitakse autojuhid oma autodega ja lubatakse maad ja taevad kokku.inimlik ahnus ju ületab alati mõtlemisvõime ja nüüd, kus lõpuks on hakatud mõtlema ning arvutama on saanud selgeks,et kulud ületavad tulud või äärmisel juhul on tasakaalus.see pole aga see loodetud kasu,vot nii on lugu,sest taksojuhtimine ei ole kullakaevandus
e
Ehh/ 29. jaanuar 2018, 10:07
See pole ju taksosõitmine, vaid sõidujagamisteenus, iga sent mis sissetuleb, on puhas kasum, või olen milleski valesti arusaanud, või hoopiski tegeleb keegi pettusega.
t
taxify juht/ 29. jaanuar 2018, 16:32
Ei ole see puhaskasum, taxify võtab oma protsendi maha. Mis üle jääb, on "kasum". See, mis üle jääb, sellega ostad kütust, palgaks aga ei jää üle midagi. Auto pesu ja hooldused maksavad ka, see aga vaata ise, kust saad.
s
see rumal hinnastus/ 29. jaanuar 2018, 09:50
kehtib vist ainult tallinnas.
k
kogu lugi/ 29. jaanuar 2018, 09:40

v
vaatleja/ 29. jaanuar 2018, 09:08
taxify pidi ju vaid platvorm olema, kust harrastusjuht soovi korral sobiva kaasreisija leiab mitte mitte transpordiettevõte, millel oma juhid jne.
v
valimislubadus aastast 1992/ 29. jaanuar 2018, 10:40
meil kõigil pidi ju elu lilleks muutuma
i
Inimkonnale 2/ 29. jaanuar 2018, 07:46
Õpetussõnad 23.12. Ära unineeri liikuvas taksos. Kui , siis ainult Täksifiis.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee