Ei saa aru kuidas peavad nn. juhid töötama, minu arusaamise järgi on taxifity sõidujagamisteenus. Äkki keegi selgitaks minule kui ullikesele maakale mis see siis on.
juhi äppi tuleb teade, et klient see ja see on ta kutsunud x kohta. Juht võtab saabudes kliendi peale ja viib kliendi tema soovitud kohta. Koos ju sõidetakse, ega klient ise autot ei juhi. Ikka juht. Kuna sõidetakse kahekesi, jagataksegi sõitu. Sõit on loomulikult tasuta. Buss, tramm , rong on ka sisuliselt see sama ehk sõidujagamis teenus, kuigi seal sõidavad üheskoos paljud kliendid, mitte üks- kaks.
Kui võetakse klient peale kohast, kuhu ta masina on kutsunud ja viiakse sinna kuhu klient soovib, siis pole see sõidujagamine, vaid taksoteenuse osutamine. Sõidujagamine on siis, kui ma sõidan oma asjus Tallinnast Tartusse ja võtan kellegi peale, kes ka sinna tahab.
enne protestima asumist oleks olnud mõistlik Rakvere Lihakombinaadi töölistelt nõu küsida. Seal lahendati asi lihtsalt , kes ei ole pakutud palgaga nõus, see tõmmaku minema, värava taga on töötud massid tunglemas ja need ei nõua enam midagi. Oleme enestele juba ette määranud , et töötus peaks ühes edukas riigis olema 4-6 % töövõimelisest elanikkonnast , siis ei hakka keegi protesteerima ega streikima.
Aga nii see oli ju algusest peale plaanitud,et otsitakse autojuhid oma autodega ja lubatakse maad ja taevad kokku.inimlik ahnus ju ületab alati mõtlemisvõime ja nüüd, kus lõpuks on hakatud mõtlema ning arvutama on saanud selgeks,et kulud ületavad tulud või äärmisel juhul on tasakaalus.see pole aga see loodetud kasu,vot nii on lugu,sest taksojuhtimine ei ole kullakaevandus
See pole ju taksosõitmine, vaid sõidujagamisteenus, iga sent mis sissetuleb, on puhas kasum, või olen milleski valesti arusaanud, või hoopiski tegeleb keegi pettusega.
Ei ole see puhaskasum, taxify võtab oma protsendi maha. Mis üle jääb, on "kasum". See, mis üle jääb, sellega ostad kütust, palgaks aga ei jää üle midagi. Auto pesu ja hooldused maksavad ka, see aga vaata ise, kust saad.