Eesti uudised

Kullaotsijast rongaisa mõisteti kohtus süüdi: hakkad oma pojale maksma või lähed kinni!

Juhan Haravee, 28. jaanuar 2018 19:18

173 KOMMENTAARI

k
kogemus/ 25. märts 2019 13:18
XXX-ile 28 jaanuar 2018.19:53 Kohtu kaudu saad õiguse! Saad taotleda seda ja et kohus su hagi menetlusse võtab on max 70.-euri Kulud jäävad kaotaja kanda kelle kahjuks otsus tehakse ja siin pole sinul muretseda vaja!
i
I.E/ 30. jaanuar 2018 09:28
Elatusraha maksmata jätmise eest vangi. Kas isaarmastuseta ja hooleta jätmise eest ka vangi? Sealt tuleb tõeline kahju,mida ei saa kunagi heastada. Sellel issil juba vanust parasjagu,varsti istub oma lapse kaela peal ja nõuab hoolduskodu rahastamist...
t
Teadja/ 31. jaanuar 2018 00:34
Isa armastusest selle kõnealuse mehe suhtes küll rääkida ei kannata.Pisipoeg saab tal kevadel 3 aga mees pole kordagi huvi tundnud ja kui ei taha kasvatada ja hoolida oma lastest siis maksku. Inimtundeid käskida-keelata seadusega ei saa paraku.Suuremast pojast kah tal ükskõik.
Sellised vägevad mehed kes suuga suuri linnu teevad ja käega kärbsepesagi polegi õiged mehed vaid hädapätakad.
e
einoh/ 30. jaanuar 2018 03:39
mehepojad, käige õigel ajal koolis, siis areneb ka mõtlemisoskus. Eestis on iga haritud mehe kohta 3 kõrgharidusega naist. Mida edasi, seda järjest vähem need algeliste oskustega mehekesed tööd leiavad ja pere jaoks kõlbulised on. Pole midagi suurustada õppimise asemel,
t
Teadja/ 30. jaanuar 2018 00:22
Tean neidist ja tean ka seda härra Olevit. Mehel võtaks munad maha ja naise ees mütsi maha kes kõigest hoolimata kõik need aastad jätkus silmi vaid sellisele mehele kuigi oleks ta saanud iga teise kui oleks soovinud (ei ole ta paks ega ammugi kole ja loll ka mitte ) aga armastus on see mistõttu usutakse,loodetakse ega nähta tõde või ei taheta seda näha !
Mehele on palju võimalusi antud kuid eks mees arvas,et kui naine esimese lapse üksi üles kasvatas siis läheb teisel korral samuti nii ja muidugi uuesti suhet alustades anti hulgaliselt lubadusi ja oldi alguses enamvähem olemaski kuni arvas mees,et naine võiks lapse nüüd ära kaotada 5-dal raseduskuul!-oligi üks manipuleerimine vaid sest see ei sobinud enam mehe plaanidega kes tahtis lihtsalt,et tal endal oleks hea ja et naine usuks teda ning lasi naisel mõnda aega emarõõme tunda tulevase lapse üle.Leian et selline mees on väärt ainult piinarikast võllapuud! Tean,et korra võttis naine isegi avalduse tagasi kuid mees tegi järjekordselt tünga ja kadus koos lubadustega ning siis algas kõik otsast ja mees julges veel vinguda kohtus,et kuidas selline asi võimalik on,et saab alustada uuesti kohut kui on korra lõpetatud sama asi :D
Hiljuti kui härra Olev karistada sai oli ta ringkonnakohtule kaebuse estanud et tema õigusi rikutakse seoses juhtimisõiguse ära võtmisega-peaks olema häbi aga olev ei tunne sellst asja.
Selliseid naisi peab tänapäeval ikka tikutulega otsima kes nii tugevalt armastavad ja samuti nii lolle mehi kes oleks lihtsalt pääsenud aga keeras endale korraliku jama oma valedega.
Elu õpetab seni kuni õppust võtad ja kõigil on siin ilmas omad katsumused.Naine võttis lõpuks õppust ja seisis enda ja laste eest ega uskunud tühje lubadusi ja õieti tegi kah ainult mis hinnaga!
n
Normaalne ju!/ 29. jaanuar 2018 17:37
Oma lapsi peab toetama igal ajal, mitte elatist makstes!
s
29. jaanuar 2018 12:51
s
soomes/ 29. jaanuar 2018 11:48
elatis 150...
hästi elatakse eestis!
m
Maria maalt/ 29. jaanuar 2018 11:16
Vaat nende ebaõiglaste alimentide pärast jäävad ka paljad lapsed sündimata.Palljud pered elavad palga nimel võõrsil ja naised leiavad uued mehed kodust. Soovitus meestele -enne kui hakkate maksma tehke DNA test on kindel kellele maksate.Vene ajal algas lastetus maks meestel 18 aastasekssaamisel ja naistel peale abiellumist. Lastetud inimesed peaksid maksma lastetus maksu või saama vabastuse arstliku konsiiliumi otsuse põhjal. Või lapse lapsendamise korral.Jääks ära palju mõttetuid kohtus käimisi ja lahutama ei kiputa nii kergekäeliselt.
k
Kairi/ 29. jaanuar 2018 11:29
Ehk räägiks ka sellest, kui paljudel Eesti meestel on naine (ja lapsed) piiri taga, kus ta tööl käib? Maakohas polegi naisel seda teist (normaalset) meest leida lihtne.
j
Jäta ära see jutt/ 29. jaanuar 2018 11:51
Vallaline Maria maalt?
Pane siia oma aadress kirja, õhtul tulen kosja. Arvesta, et keerutades, valetades, vassides lõpeb asi halvasti. Just sellised on eesti naised - püüadki mingit suhet luua siis selgub peagi, et algne jutt, justkui oldaks vallaline jne viib välja sinna, et petetakse oma kaasat, kes parajasti vangis või pilves või jommis vms. Sellisetele paneks tõesti kir ve ga. Ja nemad on siin mingid arvajad, avaldavad arvamust, kuidas võiks?
Mees ei saa ÜKSI sünnitada ka siis kui ta seda ise tahaks, naistele peaks olema lastetustmaks. Mehed peavad niigi sõjaväes orjama, naised peaks maksma lastetusmaksu.
a
Ahsoo/ 29. jaanuar 2018 12:06
Naistele lastetusmaks? Et kui vallasema ei taha olla või kohaliku külajoodikuga last saada, siis maksa?
k
Kui kohalik külajoodik/ 29. jaanuar 2018 12:59
On valmis last kasvatama (kasvõi teha seadus mis notariaalse kokkuleppe lubab) siis miks ei?
Tihti on need tagasihoidlikumad inimesed hoopis heatahtlikumad. Seni kuni te loodate, et üks ärimees peab teid, 10 vallaskanakest ülal pidama, olete valel teel ja seda on viimane dekaad eestis näidanud ilmekalt, teist sellist üle muide see riik ei ela - valik on me endi teha!
k
Kahjuks/ 29. jaanuar 2018 13:41
pärib laps külajoodiku geenid!
n
No/ 29. jaanuar 2018 14:07
12:59 Ei tea, millal, kuidas või mille eest see joodik last kasvatab, kui pidevalt purjus ja raha maha joodud. Pealegi ei hakka ükski normaalne naine riskima ja joodikuga füüsiliselt või vaimselt haiget last saama.
m
Mann/ 29. jaanuar 2018 14:33
Et sõjaväes 9 kuud "orjama"? Oh sa taevamanna! Varemalt olid mehed 2-3 aastat (Vene) sõjaväes, tihti tuhandete kilomeetrite kaugusel. Praegu see 9 kuud Eestis on küll midagi muud kui "orjamine".
Enamus naisi tahab lapsi, aga pole normaalseid mehi nii palju, kellega last saada. Tööl käivad lastega (abielu-)naised on nagu oravad rattas. Palju on mehi, kes ka kodutöid teevad, lastega tegelevad? Ja siis on häda kui naine õhtul surmväsinuna ei ole enam valmis mehele armurõõme pakkuma! Lihtsam uus naine otsida? Ja kõik algab jälle algusest...
v
vallaskanakest?/ 29. jaanuar 2018 16:27
oh jah, teie olete hea naide, miks eestist igal aastal 1000 parimas synnituseas naist haritud, valgete meestega laane-euroopast, austraaliast ja ameerikast abiellub. eestis pead meeste suhtes lati nii alla laskma, et roomates ka labi ei mahu. ja siis sinna juurde teiesuguste keskparasuste kovatamist kuulama:)
l
lips/ 31. jaanuar 2018 14:42
See tark, iluas ja õilis naine ilmselt teadis, et mees on surematu, alati töövõimeline ja nii edasi. Teadlikult 60 aastasega laps muretseda on küll äärmine vastutustundetus; juhuslikult sigitatu ilmaletoomine niisamuti.

v
vist natukene tobu/ 29. jaanuar 2018 11:12
...kuid ma siiski ei saa aru, et kuidas võib võrdusmärgi panna paksu ja koleda vahele. Paks võib olla väga ilus inimene. Tunnen mitmeid ja noh paks ja paks, mõne kaoks on kõik need paksud, kellel luud püsti pole.
Niisiis mehed, te ihaldate meelsasti siis neid jahihetkel peenikesi =ilus ( mis sellest, et tegelikult väga ilus polegi) . Ega te karda, et see peenikene paksuks läheb peale sünnitust? Mõned lähevad. Siis teil on tõesti paks ja kole olemas :D Ilusast paksust saab hea mees ehk õigesti suunates ilusa ja normaalkaalus naise. Ja teie lapsed on ka üldjuhul kenad.
a
Ah mine maavaal / 29. jaanuar 2018 11:58
S E A p e r 5 e
Maavaaaldad muudkui virisevad, krt, minge trenni liigutage end, ajage oma pekid maha!
Nemad on iseteadlikud - teil ei leia avaust kuhu lapsi istutada, pekkdie alt üleski, igised ja lehkavad õudused.
Mida te tahate saada?
Kus olid need volaskid 20a tagasi?
Pugitakse burgereid ja friikaid sest pee on nii jämme ja raske, et ei viitsi ja ei jõua pliidini liikuda, et end liigutada.
Paksud on ikka uskumatule enesekindlad, omal polemidagi anda - naine peab olemas elline, et tal saab avalikus kohas päevavalgel ka käest kinni võtta, ilma, et juhuslikult vastuujalutav sõber naerma ei hakka, et kust volaski üles oled korjanud. Kuidas mina saan, kui vaja käin poes 3km kaugusel jalgsi, kui vaja siis liigun niipalju kui vaja, paks kere on ikka endast olenev enamasti ja näitab, et tegu laisa inimesega.
n
No näete 11:58/ 29. jaanuar 2018 14:09
Milline normaalne naine peaks sellise intelligentsustasemaga meest tahtma või lapsele isaks võtma ?
e
ei kannata/ 29. jaanuar 2018 16:23
Siin ilmas ükski sunnik välja kui talle pisut tõde ütelda...
a
anekdoot kõrvalt:/ 1. veebruar 2018 23:15
Mery ütleb kingakaupluse müüjale: "Palun mulle paar hästi madala kontsaga kingi."
"Mis värvi?"
"Ükskõik."
"Mille juurde te tahate neid kingi kanda?"
"Ühe lühikese ja paksu miljonäri juurde."
v
Veda/ 29. jaanuar 2018 09:56
Süsteemne viga ongi see, miks inimene oma pere maha jätab. Tagajärgrde parandamine ,raha olemasolu aitab ära elada. Aga terviklik perekond igas raskes olukorras suudab leida väljapääsu. see uus iluideaal keda unistasite leida ,saab teile olema veel suurem katsumus. Ja karistajateks on teie lapsed, keda panete kannatama, kuna te ei teinud seda ,et peret koos hoida. Jätta lapsed ilma abita, see on kõrgestiharitud, pealesurutud elutarkused kellegi poolt, millest oleks vaja vabaneda. Aga sellest plokeeringust peab tahtma inimene ise vabaneda! Mitte jooksma uue ja mõistva eluideaali poole, aga lapsed milleks ilmale tõid,jättes nad kannatama?
k
Kuule, haritlane/ 29. jaanuar 2018 12:01
Õpetad siin küll aga "blokeeritud" on b-banaaniga, mitte p-utsiga
l
lahendus on kodanikupalk/ 29. jaanuar 2018 09:48
oleks kõigil inimväärne elamine tagatud ja lõppeksid arutud toetused ja kohtupidamised.
V
???/ 29. jaanuar 2018 11:07
Vahest koguni kommunism, kui kõik pidavat poodides tasuta olema.
k
Kõrvalt vaataja/ 29. jaanuar 2018 09:09
Arvestades praegu makstavaid töötasusid (eriti väljaspool pealinna) ja kohtu poolt välja mõistetavaid elatisrahasid on 3-4 lapsele elatisraha maksmine nii mõnelegi problemaatiline. sest endale ei jääkski mitte midagi või tuleks majandada lausa miinstega. Ning võlg muudkui kasvab.
Ma ise kasvasin 3-lapselises peres, kellele meie isa alimente maksis. Varem oli süsteem veidike loogilisem. Ühe lapse korral alimente 25% palgast, 2-le lapsele 33% ning kolmele või enamale 50%.
Eks seegi oli omamoodi ebaõiglus, sest päris õiglast süsteemi polegi olemas. Meie saime kolme peale nii 60-70 rubla, nii et meie kodune eelarve oli üsnagi pingeline. Küla teises servas elas üks kaevur kes töötas sotstöö kangekase eesrindlikus brigaadis ja tema palgad olid ikka üle 400 ruba, tihti poole tuhandeni välja. Tema maksis oma äraputkanud ning ainsa lapse kaasa viinud naisele 25%. Seega 100-120 rubla kuus, mis oli 60-ndatel märkimisväärne summa. Nii et Ukrainasse ema juurde läinud naine elas sellest ise ning pidas kuuldavasti mingit kohalikku armukestki ülal.
m
mitte mõnele/ 29. jaanuar 2018 09:17
vaod suurele osle. Need elatisrahad on ebainimlikud, kui ühelt nõutakse ja teine elab selle arvelt.
n
1. veebruar 2018 12:59
no nii suured need elatised ka nüüd pole, et keegi selle arvelt elada saaks. Lihtsalt lisa kasvatava vanema palgale, sest ühe palga eest siiski kahte inimest ei elata, eriti, kui üks neist kasvav inimest.
Aga noh, meil mehed ju nii mannad, et nemad "teenivad palka" ainult kodutööde teema all, no et kohe nii kõvasti teenivad, et ei pea kodus lillegi liigutama, lapse kasvatusest rääkimata. Pole tõesti ime, et neid perre ja koju ei taheta.
w
Wurstenberg/ 29. jaanuar 2018 06:32
Teeme revolutsiooni, mehed. Naistel on aeg hakata mehi ülal pidama.
m
mai/ 29. jaanuar 2018 08:44
sul on raskusi arusaamisega, jutt on nälgivatest lastest
./ 29. jaanuar 2018 09:15
Aeg on valitsuse tasemel see teema paika panna, et üksikvanem, olgu ta isa või ema, maksavad košmaarseid, globaalseid summasid!
t
to: Mai/ 29. jaanuar 2018 11:09
kohe nägid, et nälgivad?
Ja isad ei nälgi?
J
.../ 29. jaanuar 2018 12:07
Ja kes neid isasid siis üleval peaks pidama?
k
Kõige rikkamas riigis EI OLE NÄLGIVAID / 29. jaanuar 2018 12:13
keit, täävi,juhan, andrus,jürgen,seekel- kõik teavad.Olga ja marju ja liia teavad.
See statistika on kallutatud ja viltu.
Kallis noor Tarandn käskis HEINI SÜÜA kui vats urisema kipub. Mäletate=
n
Nii nii/ 11. veebruar 2018 01:39
naised ei sünnita mehi siis miks peaksid naised mehi ülal pidama?? Naised saavad mehega lapse kelle eest peavad mõlemad hoolitsema ikka.Eks see,et kui alimente maksad ei tähenda et naine saaks head elu elada vaid et ikka lapsele võimalus oleks vajalik soetada-soodad olete mehed kel mõtlemist pole.
l
Lahe lugu / 29. jaanuar 2018 04:31
sissetulekust saab vaid teatud osa mahaarvata ja teiseks, pange kinni jah :) - siis maksab riik tema ülalpidamise vanglas ja lapsele raha ka , tulemus on täiuslik
S
.../ 29. jaanuar 2018 01:18
Süsteem on mäda ja 1) diskrimineerib lapsi! 2) alandab lapsi!
Miks on vaid lahus elavate vanemate lastel seaduslik õigus saada elatusrahaks miinimumpalga suurune summa (või suurem) kuus ja seda riigilt kui vanematel pole anda kohe. Kahe miinimumpalka teeniva vanemaga koos elavale lapsele riik seda õigust andnud ei ole (vanemad teenivad vaid kaks miinimumi kuus mitte kolm ehk ühte lisaks lapsele, riik ei eralda ka seda raha lapsele). Samuti ei ole riik andnud õigust saada teiselt vanemalt või riigilt minimaalselt miinimpalga suurust raha kuus juhul kui üks vanem on töötu või kulutab teenitud raha mujale kui lapse tarbeks ehk ei osale lapse kulude katmises.
Teiseks kas lapsed on asjad, millele on määratud hind ning millede omamise eest tuleb tasuda (nagu auto liisingut, korteri või tehnika järelmaksu).
Lisaks on absurdne väljakujunenud arusaam, et elatis lapsele tuleb maksta rahas vanemale kelle juures laps rohkem elab. Vanematel on kohustus ja õigus osta lapsele asju, tasuda temaga seotud arveid (samuti olla lapsega koos, kui last ei kahjusta) nagu kooselava peregi puhul.
Vanemad peaksid lapsi saades andma endale aru, et lapsed vajavad esiteks vanemate tähelepanu ja aega (hoolimist, tegelemist) ning teiseks vanemate poolset rahalisi väljaminekuid eluks vajaliku saamiseks. Lapsel on õigus mõlemale vanemale, laps ei ole asi millega kaubelda, manipuleerida, mille eest raha nõuda) Kui ühel vanemal pole võimalik või ei soovi lapse elus osaleda, siis peab lapsega üksi jäänud vanem suutma oma lapse üksi suureks kasvatada - kõlab julmalt, aga igaüks peab arvestama, et teine lapse vanem võib surra, töövõimetuks jääda, jäädavalt lahkuda, saada veel lapsi kes tema raha vajavad)
t
to 01.18/ 29. jaanuar 2018 02:48
rahval on ammu aeg tulla tänavatele SEADUSLIKEL ALUSTEL oma perede ja laste eest seisma., aga me oleme ju eestlased, pead liiva all lambukastel. Kreekas ammu juba toolid lendaksid.
j
Jot Rahumägi/ 29. jaanuar 2018 03:24
on mingi nõunik valitsuses, aga ei mõista mis nõu antakse valitsusele, kui pool aastat elatakse Kreetal nagu kirjutas ajakirjansus ja palk jookseb. Kas siin ei peaks valitsus sekkuma?
m
Mis see näiteks minu või nende asi peaks olema/ 29. jaanuar 2018 12:08
Kel lapsi pole?
Teie lasteeest seisma?
Mina tahaks ise 2-3 last aga ega ma neid ise mingi valemiga ei saa sünnitada ja arvestades, et joodik ei ole, sõltlane ei ole, vangis pole istund jne, ühesõnaga täitsa tavaline mees olen, paraku ka minu vaneMAD olid lihtinimesed ja petjageene sündides ma ei saanud ja seega pole uhke villa omanik, pole ka uhke 5lidrase sudi omanik jne.
Seega naistejaoks olen ma tühi koht.
Ja kas mina ja teised minusugused (sa imestad võibolla aga neid on, päris palju) peaks sinu pere heaks streikima hakkama?
m
Mine moderaator P-UTSI/ 29. jaanuar 2018 12:09
Mida sa KE-PID igat viimast kui üht kommi?
Üks sõna ei meeldi, teine sõna ei meeldi, võta xanaxit idi-oot!
n
No/ 29. jaanuar 2018 12:31
Normaalsed toredad naised ei vaja villat ja superautat, vaid tublit ja hoolivat meest. Vaata üle kas seltskond, kus liigud või iseennast kriitilise pilguga.
j
Jajah/ 29. jaanuar 2018 13:03
Need "normaalsed", "toredad" naised on ära venitatu, mitmest eelmisest suhtest katki, veavad oma eelmisi väntsakaid mis rumalalt joobespeaga tehtud. Lisaks igaõhtused veinikesed sest "see ju pole joomine"
Ei, sellist naist ei saa normaalseks lugeda.
Karskelasena ja mittesõltlasena selliste i taha, ei taha ka võõraid väntsakuid enda kaelale. Igaüks vaadaku ise ja teiste rahakotti ei roni! Kui ise on valitud valesti ei saa seda teiste kaela panna!
o
Oh Jajah/ 29. jaanuar 2018 14:12
Huvitav, kus see Jajah küll liigub või millega tegeleb, et tema ümber ainult sellised naised nagu ta kirjeldab?
1
12.08-le/ 29. jaanuar 2018 14:23
tüüpiline eestlane, pea liiva alla ja ei tea midagi.
m
M/ 29. jaanuar 2018 08:22
Mine kohtusse, saad teada et ei tohi ise lapsele osta asju jne. Võid aga see ei vähenda sinu elatise kohustust. Ma olen 4-5 korda kohtus käinud selle teemaga kuna nõuti iga aasta juurde elatist ja need kohtunikud meil ei saa ka siis aru et ollakse raha peal väljas. aga meie riik ei saa aru milline seadus meil selle kohapealt on. Olen sinna pöördunud ja ei kuula ega tee keegi mitte midagi selle nimel. Me ei saa palkagi reaalselt nii palju kui igale lapsele kulutama seadusega peame. Koige parem on neid mitte teha sest kunagi ei tea millal sind välja visatakse ja nüüd maksa. Seda soovitust annan ka oma lastele edasi, ärge tehke! Eks seadused tehtud nii nagu riigipeadele kasulikum. Ja need kohtunikud on ka meil sellised nagu terve riik. Nad vihkavad elatise maksjaid ja määravad alati maksimumi mis nõutakse ilma midagi tõestamata. Elatise maksja peab alati kõike tõestama, teine lihtsalt väidab oma nn arusaama ja väidetavaid teadmisi ja sellest piisab. Nagu mulle öeldi kohtus siis oleneb kõik kohtunikust, vahet pole mida seadus ütleb. vaatavad ainult ühte seaduspunkti ja kogulugu. Olgu sul teised lapsed, nemad ei peagi midagi saama. Selline riik meil kahjuks on. Olen kõik ise kohtus läbi kogenud ja see on täielik jama mis meil toimub. Kolige mujale ja ärge tehke Eestis lapsi!
k
Kairi/ 29. jaanuar 2018 10:44
Ära tee siis lapsi rohkem kui jõuad ülal pidada. Ja ära hoo-ra, purjuta, siis ei aja ükski naine minema.
Tohhoo, ei vasta reeglistkule?
t
to: Kairi/ 29. jaanuar 2018 10:46
Nii rumal on vist ikka väga raske olla või just väga kerge?
Kogu oma eluteed nii täpselt ette n'ha on vaid üksikutel!
k
Kairi/ 29. jaanuar 2018 11:06
Raske eluteed ette näha? Nojah, kui seda elu juhib alumine "pea". Ja kui ei jõua lapsi eelmisest kooselust ülal pidada, no ei maksa uusi vorpida. Sellest on mees tagantjärgi kahjuks vist alles aru saanud. Lapsi peab samamoodi materiaalselt üleval ju ka naine, lisaks kulutab tema erinevalt laste isast neile ka oma aja laste hooldamisel, kasvatamisel. Ei ole vaja kellelgi neid gastrolleerivaid "isasid".
r
reimo wald/ 29. jaanuar 2018 11:23
pole ime,et mehed omasooiharateks muutuvad.
j
29. jaanuar 2018 12:44
Jah, aga "M / 08:22, 29. jaan 2018" räägib paraku tõtt. Miinused ja negatiivsed kommentaarid tulevad rahaahnetelt üksikemadelt või kust?
Ei ole need lahkuminekud mitte sugugi alati nii, et isa "jookseb pere juurest ära". Päris sageli on nii, et ema "lööb mehe minema", sealjuures isegi selgitamata, miks selline otsus. Kas on siis olemas juba mõni uus mees või olemasolev tööd rabav perele äraelamist pingutav mees on muutunud ebaatraktiivseks. Naiste jaoks nii lihtne ju!
Naistele on seadusega antud kõik võimalused meeste tümistamiseks. Jääb üks lohakavõitu naine rasedaks ja mees ei soovi lapsest kuuldagi- kohtusse, dna test ja elatis kaela! Aga jääb nt abielunaine rasedaks, ei pea ta oma mehele isegi seda ütlema, vaid saab aborti teha kellegi käest küsimata. Naine saab otsustada kõike, mees mitte midagi. Ja lisaks need naised, kes meestele lapsi kaela määrivad? Elatakse koos, naine annab garantii, et kasutab nt pille, ja siis lõpetab salaja nende võtmise. Pettusega saadakse laps ja sellise pahatahtliku teo eest ei vastuta naine kuidagi?
Ja riik on seadustega loonud olukorra, kus elatis ongi osadele naistele sissetulek.
Aga millest elab edasi mees?? Ja kas naine ka sellise summa, mida mehelt välja nõutakse, igakuiselt ise lapse/laste alla panustab?
l
lugeja/ 29. jaanuar 2018 18:18
Mees kes ei taha last, kasutab kummi. Võiks ehk ise ka natuke vaeva näha, mitte kõike naise õlule lükata. Paljud mehed ei olegi seda väärt, et nende geenidega last sünnitada.
v
Vanamees/ 29. jaanuar 2018 20:55
p
30. jaanuar 2018 17:45
Püsisuhtes kummi? Päriselt vōi? Mitmendas sajandis idee väljapakkuja elab? Vōi on tema ka mingi lumehelbeke, kes väidab, et pillid on pahad ja spiraal veel jubedam?
t
Teadja/ 31. jaanuar 2018 01:01
Antud artiklis härra Olev oli nagu kits kahe heina kuhja vahel ja näksis kord siit kord sealt ja ajas mõlemale naisele kärbseid pähe ja tundis uhkust veel oma tarkuse üle kuidas naisi kavaldas-nüüd on elu kibedaks tehtud ja õigusega.
Eks ole palju erinevaid lugusid kuid antud teemas on mees see kurjajuur ja petis.
Armastus ei küsi vanust kui ollakse noor ja kogenematu kuid seda enam on suurem vastutus nii palju vanemal ja elukogenenumal.
l
legaliseerige prostitutsioon/ 29. jaanuar 2018 00:57
ja kõik on rahul, eriti mehed kellel kodus vingatsid.
l
legal/ 29. jaanuar 2018 01:27
Prostitutsioon pole keelatud. Keelatud on prostituutide vahendamine (kupeldamine).
t
to legal/ 29. jaanuar 2018 02:51
mõtlen seaduslikku prosti, kus ka riik saab oma kasumi. Praegune prosti värk on lollus kuubis.
n
Nojah/ 29. jaanuar 2018 08:50
Eks see oleneb mehest, kelle jaoks põhiline pere, kelle jaoks prostitutsioon. Ja nende meelest veel naised pahad, et rahul pole.
h
Heh/ 29. jaanuar 2018 12:12
Näita mulle ükski naine kes üldse tahab püsisuhteid, kõigil ainult lõpu, iga õhtu ise inimeseistutuse pulk.
n
No/ 29. jaanuar 2018 12:33
Eks see oleneb sellest, millises seltskonnas liikuda ja kust naist otsida.
t
Tuleb vanade kortsus mammide seas liikuda?/ 29. jaanuar 2018 13:31
Eriti kui oled noorem inimene?
Nii 30 ringis siis pead kortsus äratrööbatud kanakese võtma? Ei kavatse, lihtsalt saage ise hakkama oma lastekarjaga, mida te ronite teiste iniemste elusid segama? Mina leian, et kanakesed, need lapsega kanakesed on oma elu elanud, olgu vakka, lasku ka neil elada kes pole saanud elada!
Kanakeste kaagutamine on kõigest üle kostev ja minu küsimus siin oleks:
KUI TE olete nii tegijad, õpetate, kust mehed peaks omale kaaslasi otsima (siin muidugi polnud neid vihjeid sest ütleja ilmselgelt on ka omas valikus pettunud kuna muidu tal oleks muud tegemist kui siin mürgiselt vaielda) siis miks teil ei ole õnnestunud omale nende leidmine ja endiselt olete siin kommimas, halvustamas nooremaid, vabu ja vallalisi mehi nende suutmatuses jne? Kui te nii tegijad oleskite, te ei oleks siin kommimas. Kui mul oleks pere, naine, laps(ed) ma ei viitsiks küll mingi mõttetu teema osas lärmata.
t
to Nojah/ 29. jaanuar 2018 14:00
statistika ütleb, et 92% meestest on kasutanud seda teenust. Mis kostad või millised mehed meil siin Maarjamaal siis on.
t
to tuleb vanade kortsus/ 29. jaanuar 2018 14:26
Huvitav, miks küll ükski noor ilus ja tark naine ei ole sellist suurepärast meest tahtnud? Ilmselt seetõttu, et üleolevat, ülbet ja mürgiselt vaidlevat meest ei tahetagi.
S
/13:31/ 29. jaanuar 2018 14:32
Seda muidugi mõttesse ei tulnud, et tublisid naisi leitakse töö või hobide kaudu ( aga mõni mees ainult joob või on lihtsalt igav). Kui endal ei ole oskusi või tahtmist natuke intelligentsemas seltskonnas liikuda, eks siis kujuneb valikuvõimalus ja tutvusringkond sellele vastavaks.
m
Mann/ 29. jaanuar 2018 11:10
Aga kui aitaks kodus naist ja ei pikutaks vaid diivanil, siis pole naisel ka põhjust vinguda :) Enamus naisi käivad meil samamoodi tööl kui mehedki. Ja teine tööpäev algab neil õhtul kodus, erinevalt meestest. Ja väikelapse ema tööpäev kodus kestab 24/7.

v
vene vanasõna/ 29. jaanuar 2018 00:16
babin vek sorok let
mušik bõk do smerti
u
u tebja xyi ????? OOOO.kakoi molodec !/ 29. jaanuar 2018 12:16
p
P/ 28. jaanuar 2018 22:57
Paraku elatis lapsele ei ole tegelikult lapsele. See on lapse emale! Sa ei tohi ise lapsele asju osta selle raha eest, vaid pead kandma lapse emale raha! Ainult raha ümber koik tiirlebki. Kullakaevajad on pigem elatise noudjad kes iga aasta kohtus seda juurde nõudmas käivad. ärge tehke lapsi ja te elu on palju rahulikum.
j
jaa-jaa/ 29. jaanuar 2018 08:51
Laps ei söö, ei kanna, riideid, trennis ei käi, tema peale ei kulu kopikatki.
J
08:51-le/ 29. jaanuar 2018 10:34
Just-just! Koolis ei nõuta, ekskursioonidele/muuseumidesse ei lähe ,teiste laste sünnipäevadele ei saa, kino jääb ära jne.
v
29. jaanuar 2018 10:47
Vaat, ei ole jah nii, et isa maksab kõik need VAJAMINEVAD asjad kinni.
j
Ja/ 29. jaanuar 2018 11:12
Selline mees tahab ennast isaks nimetada, kes arvab, et 'vajaminev' oleks natuke kõige odavamat sööki ja mõned dressipüksid lapsele?
j
järagu/ 29. jaanuar 2018 11:26
j
Ja kuidas siis?/ 29. jaanuar 2018 12:16
Kõik sünnipäevad jne peab läbi traavima?
Käiakse ikka parimate sõprade sünnipäeval, mis kollektiivsed sünnipäevatamised need on?
See õpetabki juba maasta mdalast mingeid hipilikke kõik-kõigiga suhtelmismalle.
Ja trenn - mine õue, kõik kohad on terviseradasid täis! Mine liigu, ma igapäev liigun õues keskmiselt 5km, pole mingeid saale ja jama vaja.
h
hm/ 29. jaanuar 2018 12:24
ja terviserajale võib lapse saata paljajalu ja ihualasti?
j
Jah/ 29. jaanuar 2018 12:35
Mine kasutatud riiete poodi ja söö ainult parim enne toitu ? 12.16 ise elab nii ?
j
Jalatseid on saada odavalt/ 29. jaanuar 2018 13:34
Kui olla ise inimene ja ajuga mõtelda.
7-8a ei pea olema naiki tosse mis maksaavd 100-150 euri, lisaks teab igaüks, et on olemas ebay jne netipoed kus saab välismaalt ka firmatooteid heade hindadega, olen ise ostnud läbi neti ja hinnad paar korda odavamad kui eestis!
Ka Soome reisid pole nii kallid, et minna soodukatel seal lastele korralikke asju osta hea hinnaga!
Lihtsalt on point, et tibinad tahavad muretut äraolekut - vanaema kaela lükatakse laps, tibi traavib mööda klubisid ja valetab seal järgmistele, et on vallaline, puutumata jne.,.
j
jaa-jaa/ 29. jaanuar 2018 14:38
Mis need mehed siis jooksevad nende lõbujanuste klubiliblikate järele ? Aga korralike tüdrukute seltskonnas peab ju viisakas olema ja korralikult käituma, üldse pole lõbus, eks ole ?
r
Rongaisal on hüsteeria.../ 29. jaanuar 2018 11:07
Vaene mehike, mis lasid siis oma lapse juurest jalga kui nüüd kiunud raha pärast.
m
Mann/ 29. jaanuar 2018 11:13
Tüüpiline egoistist rongaisa jutt. Küsi siis tõestuseks naiselt tšekid-arved, mis lapsele kuu jooksul kulutatud on.
m
Madis/ 28. jaanuar 2018 22:37
Näed, annab lootust,et isegi 60-aastase pässina on võimalik puruloll piiga leida,kellele laps taha teha ja jalga lasta! Super!!
o
on/ 29. jaanuar 2018 01:09
täkul võimatu midagi teha kui mära ei taha, nii on.
t
Teadja/ 31. jaanuar 2018 01:16
Armastus ei küsi vanust,seisust ega päritolu.Armastus usub ,loodab ja andestab ja on pikameelne.
Madis ilmselt ei tea mis asi see armastus on ja artikkel ei räägi üheöö suhtest!
Suhe kestis ikka aastaid.
a
Alimendid/ 28. jaanuar 2018 22:08
Minul hakkas naine üle aisa lööma ja jooksis minu juurest ära Soome uue mehe juurde elama ning võttis lapse ka kaasa. Mina leidsin Eestist endale ka uue elukaaslase, kellega sündis väike ilmakodanik isale rõõmuks ja eelneva ebaõnnestunud kooselu kaotusevalu leevendamiseks. Kõik hakkas juba uuesti laabuma, kuni sain Soome kohtult 500 EUR igakuise elatisraha maksmise nõude. Enda lapse toetamise vastu pole minul midagi, aga kas see ongi üldse minu eostatud laps, kui sellel Soome naisel polnud mina ainuke mees kellega ta voodit jagas. Kui laps on ikka minu oma ja pean talle Soome kohtu poolt määratud elatisraha maksma on olukord minule ikka väga keeruline, sest olen osalise töövõimega ja teenin ainult 470.- Kas on kedagi, kes jagab rohkem seda juura värki või on kellelgi mingit kogemust sellise olukorra lahendamisel.
t
to Alimendid/ 28. jaanuar 2018 22:27
See peaks olema ikka mingi protsent palgast. Ei saa ju 500 alimente võtta, kui su palk 470.
s
saab / 28. jaanuar 2018 22:40
küll!Olin töötu ja kohut ei kottinud miski, otsus tehti ja kohtutäitur alustas toimetamist. Võlg hakkas jooksma ja tööle minnes maksin takkajärgi võlga ning igakuist jooksvat nõuet. Mul samuti naine pani teisele mehele kõhu alla ja olin nurka surutud sundseisus! Süsteem kaitseb ainult emaseid!
n
Nutt lõppegu!/ 29. jaanuar 2018 00:07
Kaua see hala käib,et ei tea kas on minu laps?
Kui ei tea siis TULEB teha DNA test ja asi selge, kui on võõras laps, vääna naine põlvili ja löö omapoolne nõue diskrimineerimise ja manipulatisooni eests elga, soome kohtud võivad vabalt kümned tuhanded moraalset hüvitist välja mõista!
Ma ei mõista neid kes virisevad, test tuleb teha ja asi selge. Nagu eile oleks sündinud?
t
to Nutt lõppegu/ 29. jaanuar 2018 10:35
No vot aga asi selles, et ta teab väga hästi, et laps on tema oma .Sellepärast ei tee ka testi, siis ei saa ju haliseda, et naine paha.
t
Test tuleb teha/ 29. jaanuar 2018 00:09
DNA test tee!
Tundub, et pikemalt ei tohi kirjutada sest mode on ka kaagast üksikemme kellel alimendid jooksevad rikkama mehe taskust kuid rikkam mees maksab joomasena klubiväljakäigus toimunud enneaegse purske kinni :)
Mode ei taha, et inimestele infi jagataks muidu võib omal ka tal peeneks minna :)
p
paranduseks/ 29. jaanuar 2018 00:10
Rikkam mees maksab kaagast üksikmammi moderaatorile siis tema üleaisalöömise kinni, mingi jommine rusikavend oli, kes enneaegu seemne lahti lükkas ja nüüd rikkam mees plekib :D
e
Eino Taruk/ 29. jaanuar 2018 00:27
Nn. lastejagamise ja muu taolise puhul sooline võrdsus taas ei kehti ja kaalud on tugevalt meeste kahjuks. Võib ju väita, et palju mehed ei soovigi last hooldada, aga need kes soovivad, neil on seda sisuliselt võimatu saavutada, sest süsteem on sedavõrd emade poole kallutatud.
p
Paljudel/ 31. jaanuar 2018 01:26
meestel puudub vastutustunne ega oskagi lastega käituda ja neist hoolida. Kuid leidub ka naisi selliseid. inimesi igasuguseid.Naised tavaliselt need suurevaeva nägijad ja meestele jääb vaid tegemise rööm-katsugu ise rasedad olla ja ette kujutada mis tunne on melonit läbi peenise suruda siis saate veidike aimu sest asjast. Emad on lastega rohkem seotud kui mehed ja eks vastutustunne ka emadel seeläbi suurem kui meestel.Leidub ka erandeid.
s
:)/ 29. jaanuar 2018 00:48
siis on mõttekam töölt ära tulla, sest miinimum mis sulle järele jäätakse on liiga väike, et ära elada.
a
Alimendid-le/ 29. jaanuar 2018 10:37
Kui laps sinu juures elas, siis ei kahelnud? Kumab läbi, et tahad sest lapsest lihtsalt vabaneda, sest uus on olemas! Ja kui lasid lapse oma nimele panna, siis ei aita enam DNA test ka...
k
Kohtuvaidluses aitab küll/ 29. jaanuar 2018 13:38
Aitab küll kui laps reaalis ei ole sinu oma ehk sa ei ole bioloogiline isa siis saad temast ka loobuda ja seljuhul ei ole mingit õigust mammil nõuda!
Lihtsalt tuleb akvokaat võtta kui ise hakkama ei saa.
l
Lihtsalt küsimus/ 29. jaanuar 2018 10:52
Kas sa oled selle lapse sündides kahelnud, et pole sinu oma? Miks sa siis ta oma lapseks oled tunnistanud? Kui pole tunnistanud, siis ei saa ju ka alimentte nõuda.
Lisaks on see 500 välja nõutud Soome seadusele põhinedes, äkki uuriks mida Eesti seadus asja kohta ütleb.
Kui naine sul koos lapsega jalga lasi, ja SINU lapse teise riiki viis ilma sinu nõusolekuta, siis toimi ta sinu tahte vastaselt. Siit hakkagi asju ajama.
h
Hätud rongaisad veel vinguvad/ 29. jaanuar 2018 11:09
Kuidas te siis arvate oma last kasvavat? Ilma rahata või supiköögi peal?
Pole vaja lapsi ilmale tuua kui hoolitseda ei jõua.
Ise olete ka näljas või?
e
Eino Taruk/ 28. jaanuar 2018 22:08
"ettevõtlik ja haritud"?! ja pidas vilgukivi kullaks? Et eestis vedeleb kuskil kullamaardla?
e
Eino Taruk-le/ 29. jaanuar 2018 10:39
Ja poeg, muide, keemik, nagu googel näitab: "Olev leidis kulda"
ü
üle 14 000 euro/ 28. jaanuar 2018 21:34
sellest suurem osa on kohtutäituri tasud ,neil lisandub iga koju saadetud kirjaga 1000 eurot.
k
Kui on nii/ 31. jaanuar 2018 01:29
et mees ei ole kunagi maksnud ja elatis on iga kuu kohta välja mõistetud mingist ajast 500.- siis võib vabalt olla nii suur summa.Täituri tasud nii suured pole kindlasti :D
s
see et kuidas paari aastaga bsaab/ 28. jaanuar 2018 21:32
summa nii suur olla-aastal 2015 oli elatis 205x 12=2460 aastal 2016 0li 220x12=2640,aastal 2017 oli 235x12=2820 kui isegi paari aasta asemel võtta kolm aastat,oleks summa7920 eur???
Halloo ajakirjanik,kui summa on tõesti 14000 nagu te kirjutate,siis on härral vähemalt 6 aastat maksmata ja tema poeg pole mitte paariaastane vaid koolieelik.MISKI SELLES ARTIKLIS EI KLAPI KOHE KUIDAGI
m
mehel/ 28. jaanuar 2018 21:37
tegelik võlg on 4000 ülejäänu röövlist täituri raha.
k
Kuda see case on?/ 29. jaanuar 2018 00:12
Kas mitte ei sanaud olla nii, et nõudekulud ei saanud mitte mingi valemiga olla suuremad kui põhinõue?
Teoorias on see igaljuhul koht millele võiks apelleerida. Kaotada ei ole mehikesel nagunii midagi, kohtusse anda ja ehk selgub tõde, tuleb välja, et polegi tema seeme.
e
Eestis saab!/ 29. jaanuar 2018 10:47
Kui EU seadusedki ei luba- siis Eestis saab! Eesti kohus sülitab oma kodanikele "vabariigi nimel" näkku ja mõistab ka neljakordse välja, kuitahes see isegi meie seadustega vastuolus on.
Genotsiidne käitumine rahva hävitamiseks kõikvõimalikul moel käib juba üle kümne aasta ja progresseerub pidevalt.
t
Teadja/ 31. jaanuar 2018 01:32
Selline asi tõendatakse kohtus ikka esimese asjana ära!
k
Kõigest oled valesti aru saanud../ 31. jaanuar 2018 01:34
..elatis mõisteti välja tõendite alusel 500 ja kui mees ei ole kordagi maksnud siis u.3 aastaga koguneb nii mõndagi ju :D
k
28. jaanuar 2018 21:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R
21:31-le/ 29. jaanuar 2018 10:41
Ronga isa ja rongaisa...Eks ta ole, nutiajastu grammatika,kes seda viitsib selgeks saada.
Tuuletallaja ja tuule tallaja...
k
Kui/ 29. jaanuar 2018 12:13
Pole see mass põhikoolis suutnud nii ' keerulist ' asja selgeks saada, ei hakka nad praegu ka selle üle pead vaevama.

r
raha/ 28. jaanuar 2018 21:24
peaks ju siis olemaa, kui ta kulda leidis.
t
To ando / 28. jaanuar 2018 21:05
a
AH/ 28. jaanuar 2018 21:04
Kullaotsija on korduvalt ka ettevõtlusega tegelenud see on ka alati lõppenud nii, et võlad mitmele poole maksmata!
a
anna olla/ 28. jaanuar 2018 21:00
Muretseda pensionieelikuga laps??? Nojah, normaalseid mehi Eestimaal ei jätku. Lapsi teha jõuavad, aga üles kasvatamine nende mure enam ei ole. Tänu vapratele eesti naistele (Euroopas siin kõige rohkem väljaspool abielu sündinud lapsi!) see eesti rahvas veel kestabki. Aga noored naised ei taha enam hakata üksi vedama koormat, mida peavad vedama kaks, ehk siis ema ja isa koos. Vastutus laste ees peab ikka jääma kui ka koos ei elata mingist hetkest. Noored naised kas lahkuvadki siit Eestimaalt või lihtsalt ei sünnitagi last siin. Kui eesti rahvas surebki välja, siis lõbujanuliste ja vastutustundetute eesti meeste tõttu.
o
28. jaanuar 2018 21:05
r
reku/ 28. jaanuar 2018 21:16
Eesti ei sure välja vastutustundetute meeste, vaid ikka naiste pärast. Kahjuks mehed ei saa sünnitada. Küll aga naised, kes on muutunud ülimugavateks, et kui üks laps olemas, siis teise saamiseks tahtmine puudub. Kes on hea, korralik perenaine, leiab ka mehe, kes on valmis võtma laste kasvatusest osa. Lollile naisele aga küll ei taha last teha.
r
Rita/ 28. jaanuar 2018 21:51
No mida siin veel meestelt sünnitamist tahta kui nad isegi paarisadat eurot ei ole nõus oma lapse heaks andma. Kasvatus ja hooldamine niikuinii kõik naise õlgadel. Miks siis neil meestel sooja ega külma ole OMA lastest? Kes siis on muutunud ülimugavaks? Ära pritsi niisama sülge. Eestis on mitu tuhat rongaisa, kes OMA lastele elatist ei maksa. Ja kuna meestele ei saa ses osas eriti kindel olla (et lapsi aitavad üles kasvatada), siis pole ka ime, et osad naised üle ühe lapse ei riski ilmale tuua.
o
on/ 29. jaanuar 2018 01:16
frigiid ka võimeline sünnitama ja last kasvatama, iseasi on võimetu.
l
lugeja/ 29. jaanuar 2018 18:31
Oma haigeid luulusid ei pea teistele pähe määrima. Eestis on mitu tuhat last, keda peab üksi ülal vaid ema. Sind sapist meest ei taha ilmselt keegi. Ja mis puutub siia frigiidsus? Alguses jutt ühtmoodi (tahab iga isast), lõpus juba frigiidsuse diagnoos. Saa kaineks enne kui sõna võtad!
s
sul pealiskaudne mõtlemine../ 3. veebruar 2018 13:21
Ega siis eesmärk pole kellegil lihtsalt last saada et saad nii küsida . Kui on tubded kellegi konkreetse vastu siis ei lähe ju teab kelle teisega asju ajama :D Ei ole sul ka mõtlemist või puudub elukogemus täielikult. 10 aa on ikka elatud?? :D
t
28. jaanuar 2018 20:47
tegelikult peaks riik vallasemadele toetusi maksma,tal ju kõige rohkem neid tulevasi maksumaksjaid vaja.jäägu mehele vaid see titetegemise rõõm!
t
tehku parem nagu Hiina Rahvavabariigis,/ 28. jaanuar 2018 22:57
kus sohilapsed on maksustatud mõlemale vallasvanemale. Meie tingimustes laekuks riigile nii palju pappi, et võiks kütuse ja alko aktsiisid üldse ära kaotada.
t
Täiega nõus selle ideega!/ 29. jaanuar 2018 00:16
Super mõte, nõustun täiega
(seejuures olen ma ise mees :) )
a
Aga / 28. jaanuar 2018 20:34
Mina kullaotsija asemel teeksin veel kohe mitmele noorele kenale naisele tittesid kui palju jaksakas ja siis teeniksin miinium palka ja las siis jagavad omavahel, käiksin veel tohtri juures ja võtaks süüdimatu tõendi ja laveeriks igati ja olekski jokk.
s
su jutt/ 28. jaanuar 2018 21:25
v
vist/ 29. jaanuar 2018 02:01
on juba lapsed tehtud ja nüüd laveerib
k
Keegi oleks võind tegelastt õppetada ett eestis saab kulda 20 meetri sügavuselt/ 28. jaanuar 2018 20:15
n
Naistest ja meestest/ 28. jaanuar 2018 19:54
Lastetud naised peavad maksu maksma. Neil pole mingeid kohustusi. Ei ole sõjaväkohustust, ei ole alimente ja isegi ohtu alimentide otsa saamiseks. Elu kui lill. Seks on ohutu ja ei mingeid kohustusi.
Naine, kes on otsustanud, et ei sünnita suhtub aborditegemisse rahulikult igas mõttes.
Miks peab mees maksma tänapäeval siis alimente? Tegelikult oleks ausam kui ei peaks maksma ja selle osa maksaksid kinni need naised, kes on otsustanud lapsi mitte saada. Mehed on sõjaväekohustusega oma osa riigi ees panustanud.
r
räägi seda/ 28. jaanuar 2018 19:59
s
Sorry./ 28. jaanuar 2018 20:23
aga vaidlen vastu. Üksikud mehed peaksid pealt kolmekümmet hakkama maksma lastetusmaksu, Nii oli see ka vanasti. Mees on see,kes kosib naise jne. Mida teeb üksik naine ? Läheb spermapanka,hakkab üksikemaks ? Isegi isaslinnud-loomad teevad end ilusaks,tahetavaks,eks mehed peaks ka tõestama,et on sobilikud perepeaks olema. Ei mõista miks peaksid naised sinu lapsi kasvatama? Milleks siis sinusuguseid üldse vaja on ?
k
Kõik paksud ja koledad naised käivadki tänapäeval spermapangas! / 28. jaanuar 2018 20:46
Ajaloos pole kunagi nii häid tingimusi naiste jaoks olnud kui praegu, aga tuleb välja, et see mõjub vastupidiselt. See tähendab, et naisi ei stimuleeri heaolu kasv vaid ühiskonna suhtumine neisse vastavalt sellele, kes on lapsed või ei.
Häid mehi tahavad kõik naised. Milleks koormata häid mehi(häid geene) veel maksudega? Ühiskonnale on kasulikum kui levib rohkem häid geene. Heade geenidega mees tahab elada koos endale väärilise naisega. Seda peab ta saama.
Pole vaja teda maksustada alimentidega kui ta veel mõne paksukese õnnelikuks teeb :D
a
Ah mis sa kaagutad/ 29. jaanuar 2018 00:20
Peh, kui mees teeb end ilusaks siis emane feminist tuleb tänitama, et mees on homo.
Naine ei kannata ka võõrast meest avalikus ruumis välja, kui see temast ilusam välja näeb.
Lastetusmaks tuleks lüüa kukile naistele kel selka lõhutud aga lapsi pole mingi 25a vanusest.
k
Kui selka lõhutud/ 29. jaanuar 2018 00:22
Peaks olema naistele lastetusmaks alates mingi 24-25a kui sellsiel naisel lapis ei ole ja lõbupärast vanainimeseasja teinud on.
Feminism on suht karm kaasajal, peaks kitsendama reegleid - kui mees võtab jõuga naist ja kutsub ise korrakaitse eostamise järel kohale ja on valmis eostatud last tunnistaam ja isa olema, peaks seaduse ees lugema selle liidu õigeks.
j
jah 00:20 / 29. jaanuar 2018 09:53
Nii, et meestele ei mingit kohustust pere luua ja selle eest hoolitseda, aga naised maksu alla või üksikemaks?
m
Meestel ongi kohutsused/ 29. jaanuar 2018 13:32
Lastetutel naistel pole kohustusi ega ohtu alimentide otsa sattuda. Sellepärast on nemad täiskasvanutest ainuke grupp, kelle elu on nigu lilleke :D Miks ei peaks sellist lilleelu maksustama kui autode puhul luksust(kilovatte) maksustatakse.
n
No/ 29. jaanuar 2018 14:52
Ja mis kohustused lastetutel meestel on ?
t
To 14:52, 29. jaan 2018 / 29. jaanuar 2018 15:11
Alustame sõjaväekohustusest ja alimentidest. Lastetul(lapsi mitte soovival) naisel pole mingit ohtu alimentide otsa sattuda. Seksi palju tahad.
T
.../ 29. jaanuar 2018 15:57
Tark mees ennast pildituks ei joo, suvalisega lapsi ei tee ja oskab vastavaid vahendeid ka kasutada, nii, et oma viga kui alimendid tulevad.
t
tead/ 29. jaanuar 2018 21:55
keegi ei keela sul kummi kasutada või hoia oma asi püksis
m
MIne ravile/ 28. jaanuar 2018 20:25
Ausalt. Kui ise oled nii jama mees, et oma lapsigi ei suuda ülal pidada, siis ära sa mitte loodagi, et targemad ja edukamad naised seda tegema hakkavad. Igaüks kasvatagu oma lapsi ise, saage üle juba ükskord sellest maksust. Kui oled nii vaene, et ilma toetusteta hakkama ei saa, siis pole lapsi üldse vaja (ja ei tohikski )teha. Ja see käib nii meeste kui naiste kohta.
j
ja/ 29. jaanuar 2018 21:52
mida sina oma 9 kuu kaitseväes olemisega oled nii palju panustanud,et teised sinu soetatud lapsi peaksid üleval pidama,loll kuubis

x
xxx/ 28. jaanuar 2018 19:53
Minu ex lahkus, kui laps oli kahe aastane.Kopikat ega sentigi alimente ei maksnud ja nüüd keeldub allkirjast, et saaksin lapse kasvatamise eest pensionile lisaaastad. Mis riigis me elame? Riik ei väärtusta lapse kasvatamist üldse. Miks selline loll seadus vastu võeti?
x
xxx -le/ 29. jaanuar 2018 10:47
anna kohtusse ja kerigu see kaua tahes---kui on nii nagu räägid, siis see ka tõestatakse ja saad oma aastad,mida tahad ja sina võitja kohtukulusid ei maksa(?)!
j
Juulius / 28. jaanuar 2018 19:52
42 aastane mees hakkas sebima 16 aastase piigaga ja talle 2 aasta pärast tite? Kus olid mamma ja papa silmad? Ja elasid kenasti veel 16 aastat ja tegis 58_selt veel teise lapse? See elukene on ikka omapärane küll!!!
s
28. jaanuar 2018 20:00
t
to Juulius/ 28. jaanuar 2018 20:06
mina olin 40 kui võtsin 16a. süütuse ja pärast vaata kuidas lahti saad. Õnneks last ei teinud, mitte, et mul laste vastu midagi oleks. Ikka juhtub, see on elu.
m
Mis imelikku?/ 28. jaanuar 2018 20:39
Kui mina olin 42, siis pidin 16- 17 aastasi plikasid kaikaga eemale ajama.
Sõbrad ei saanud ka aru, et mis toimub. Ise ei tea siiamaani.
a
Ando/ 28. jaanuar 2018 20:49
Mingid tütrepanijad olete?
t
to Mis imelikku?/ 28. jaanuar 2018 21:07
lihtsalt oled sexikas ja mehelik ja naised tajuvad selle ära, nii nagu mehedki, kui naine on tasemel ja vaevalt, et keegi sulle ka 42 pakkus.
e
ei ole/ 28. jaanuar 2018 21:26
j
ja/ 28. jaanuar 2018 21:28
ise sügad kirjutamise ajal keelega kulme,aga aru ei saa.
2
20,39/ 28. jaanuar 2018 21:56
ei olegi imelikku, sinul oli keskeakriis, otsisid järjest nooremaid, aga ka noorte seas võib ikka väga inetuid ja meeleheitel isendeid leida.
S
21:56, 28. jaan 2018-le/ 29. jaanuar 2018 10:59
Sa selle paksuse ja inetuse jutuga siin oled päris sassis juba, mine psühhiaatri jutule:
o
oih, kulla 10:59, 29. jaan 2018,/ 31. jaanuar 2018 21:38
aga paksust ma koheüldse ei nimetanud. On olemas meeleheitel isendeid, kes end inetuks mõelnud on....neile lähvad ka vanad ja koledad mehed peale. Mitte, et nad ise koledad oleks, aga madala enesehinnangu tõttu mõtlevad end 60 aastase RONGAISA-st inetumaks.
No saad saa aru? Ta arvab, et on neist ebaatraktiivsetest vanameestest koledam on....ta on ikka üsna mamsel, olgem ausad. Egas ta ju kohe paks või kole olema pea...ta lihtsalt alaväärne, nagu see sama pooletoobine mees. Mingid vaalad või nirgid või lihtsalt koledad sääsed...alamõõdulised võimetelt nohh, pole inimesd
S
./ 28. jaanuar 2018 19:49
Sellise vaese ja vana kännuga laps valmis teha--kohe kindlasti tegemist kas paksu, inetu ja lolli naisega.
Võibolla ma eksin.
Aga pigem on mul õigus.
t
Teadja/ 28. oktoober 2018 22:51
Jah,sa paraku eksid rängalt.Tegemist tõelise kaunitariga kellega 20 aastat koos oldi kokku lahku kordades kuid kui meest liialt armastada siis on jama majas ja mees vaatab mujale.Meestele meeldib jahimees olla ja jahti pidada!
j
Jaah/ 28. jaanuar 2018 19:39
Ma arvan, et see 60nene ilmselt isadust ei planeerinud. Ei maks teises nooruses noorte naisolevustaga voodisse ronida. Kalliks läheb. Paari aasta pärast arestivad pensioni. Muidugi on täitsa huvitav ka teada, kes on see naine, kes hangib 60se mehega lapse.
n
28. jaanuar 2018 19:50
no meile räägivad siin õhtulehe "matsud", et naine on üks tibatillukene null, aga mees saab ka 70 aastaselt lapsi, seega surmani tegija...ka naabrimehe abiga. No et muu polegi väga tähtis, ainult mingigi viljakus on määrav. No ju siis SEE naine austas vanakese viljakust:)))
Tubli naine, mis muud, austab meest ja puha:)))
p
pole paha/ 28. jaanuar 2018 20:01
edu edaspidiseks ja noortele sõpradele
t
to Jaah/ 28. jaanuar 2018 20:08
ilm on ullikesi ja lolikesi täis, tuleb lihtsalt õige koha peal seista.
p
pragma/ 28. jaanuar 2018 20:24
...Muidugi on täitsa huvitav ka teada, kes on see naine, ...
kullakaevaja, ikka kullakaevaja..
t
Teadja/ 28. oktoober 2018 22:56
Et kui naine lõpuks nõuab ,et mees oma lapsi toeataks siis naine on kullakaevaja??
Kui naine lasi üksi kasvatab on aga kõik õige?-mine arene..
u
uku/ 29. jaanuar 2018 10:23
Soovitaks sellel 60sel veel kümme last teha, sest siis neil emadel niikuinii midagi saada pole.
r
rumal oled../ 3. veebruar 2018 13:57
Asi pole ju saamises vaid vastutuses-miks peaks üks kõike suutma ja teine isegi mitte hoolima.?!
ä
ära soga/ 29. jaanuar 2018 10:51
p
presku/ 29. jaanuar 2018 11:40
m
Mina tean../ 28. oktoober 2018 22:54
seda naist hästi. Ilus ,kena,hea ja hooliv -kahju lihtsalt,et nii kurvalt lõppes.
o
28. jaanuar 2018 19:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nii on see/ 28. jaanuar 2018 19:35
rumal süda on sul sees... ega siis lollus vanust küsi
s
28. jaanuar 2018 20:02
sõber olevat ära teinud , see olnud 20 aastat noorem vanamehest
ä
28. jaanuar 2018 21:28
ärge nüüd küll minu kaela ajate , see tema naine - vastutaku ise
k
kana/ 28. jaanuar 2018 19:36
So what, ma olen ka 60, aga vaevalt, et targem.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee