Eesti uudised

Ekrelane ähvardab abilinnapea Zuzu Izmailova maalt välja saata

Toimetas Triinu Laan, 28. jaanuar 2018, 11:49

445 KOMMENTAARI

t
To Maie/ 14. juuni 2019, 10:11
Tegu on psüühiliselt haige inimesega kes kommenteerib sõnu valimatta
s
See suhu/ 30. jaanuar 2018, 10:48
lõpetab nagu Kalojan-peab vaid pisut ootama kui roheline tanki pannakse.
m
Miks FB asjad avaldatakse meedias?/ 30. jaanuar 2018, 05:40
Las nad oma sotsiaalmeedias kraaklevad.
Mingi tundmatu tüüp, kes on EKREsse astunud - ja nii suur skandaal, nagu väljendaks EKRE kui erakonna suhtumist!
m
29. jaanuar 2018, 23:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Maie/ 30. jaanuar 2018, 00:07
Sina oled ju ostetav palgaline provokaator.
m
Maie/ 29. jaanuar 2018, 23:20
Tule taevas appi! Kuid siin ei ole midagi imestada.Tegelikult onkõik EKREGA liitujad äärmuslased.Kui ilmus poliitlavale uus partei EKRE,siis nende sõnavõtud köitsid mind.Mida aeg edasi,seda enam sai selgeks,et nende vaated on liiga natsislikud.Peale suurte sõnade ei ole neil midagi kasulikku välja pakkuda.Lihtsam on ju kritiseerida.Nende tegelik olemus lõi välja viimases umbusalduseavalduse tegelikus põhjuses.VÕIMU JUURDE PÄÄSEMINE. Te olete siiski ostetavad.
h
hind/ 29. jaanuar 2018, 23:40
o
on/ 29. jaanuar 2018, 20:34
see ju suisa ähvardus mis peaks kriminaali alla minema ja vanasti sai sellise eest 25+5 aga nüüd tundub elu kallale kippumine ka naljamänguna- kusagil on ikka piir ka ja pole võimalik uute stalinite-hitlerite ajastule alguse saamisel.Kapo tegele asjaga, kaitse kodanikku, selline kirjutis ei lähe väljendusvabaduse alla, see on kriminaalne.
n
29. jaanuar 2018, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kuule"vana kommunist"/ 29. jaanuar 2018, 18:10
Millal Lätti viina järele sõidad?Siis saaks inimesed natukenegi sinu tüütust ilast puhata!
1
18:02 / Izuzu/ 29. jaanuar 2018, 19:15
ära trolli, oled niigi ennast täis teinud. Kanep viimse aru röövinud.
t
Teeline/ 29. jaanuar 2018, 21:10
Just nimelt, ma peaksin ööd-päevad läbi töötama ja ka siis ei saaks sellist palka, nagu see elu jooksul mitte ühtegi päeva tööd teinud (ja ka praegu mitte tegev) "poliitik".
k
Kuule / 29. jaanuar 2018, 21:12
Mis tablette sa sööd, et nii nõmedat juttu ajad?
r
rõõmus kommunist/ 29. jaanuar 2018, 17:45
Valin nüüd kindlasti ka EKRET,
sest et nüüd on seal lisaks marksismi-leninismi propagansustidele, moblavarastele, naisteahistajatele, kohtunike peadeveeretajatele ja muidu p ee r e t j a t e l e nüüd ka, nagu nõukaaja eeskujul, eestlaste küüditajad kohe olemas!

a
A / 29. jaanuar 2018, 17:21
Kunas Sussu Tallinna volikogu videot näha saaks ?
m
mailia/ 29. jaanuar 2018, 15:07
mis need ekrelased üldse õiendavad pangu oma pillid kotti ja kadugu kus seda ja teist ärgu üiendagu kogu aeg teiste inimeste kallal, paistab et kõik ekrelased on sellise tolad
r
Ringkond/ 29. jaanuar 2018, 14:49
Oliver Bekker on tubli ekrelane. EKRE liikmeks saavad ainult usaldusväärsed Eesti kodanikud, kellele on tehtud põhjalik tausta kontroll. Peale tausta kontrollimist tuleb veel läbida ringkonna juhatuse koosolekul hääletus. Nii, et Oliver Bekker osutus igati sobivaks erakonda astumisel.
s
sinna/ 29. jaanuar 2018, 15:10
võetaksegi need, kes mujalt välja visatud, pooletoobiseid lihtne juhtida.
m
Mis taustakontrollist sa sonid?/ 29. jaanuar 2018, 16:24
Ega ta rahva raha eest abilinnapeaks pole sokutatud!
e
endine ekrelane teab/ 29. jaanuar 2018, 17:25
Ekres ei tehta mingit taustakontrolli.
Ekresse võetakse kõik, kes kõige kõvemini karjuvad ja sõimavad Euroopa Liitu, NATOT, kes on Eesti riigi ja edukate eestlaste vihkajad
st ka viimane r ä m p s võetakse, lisaks partorgidele, nõukaaja marksismi propagandistile. moblavarastele, naisteahistajatele, peadeveeretajatele, Ekresse kohe suurima rõõmuga vastu.
Nüüd on neil, kõigile lisaks Bekkeri näol, oma eestlaste küüditaja ka veel olemas.
k
Kuuuurija/ 29. jaanuar 2018, 13:33
Izuzu Trooperi näolt vaatab vastu nõutus ja ta naeratus on kuidagi hädiseks muutunud. Kas hakkab kohale jõudma see, et satuti paar taset oma kompetentsuse tasandist kõrgemale?
a
Andres/ 29. jaanuar 2018, 18:45
....see, et satuti paar taset oma kompetentsuse tasandist kõrgemale.... See ongi sussi kogu kompetents. Ahjaa, kabineti värvikaarti tunneb ka.
r
redelil ronimine/ 29. jaanuar 2018, 12:53
Pole imestada,kui Zuzu varsti Riigikogusse trügib,kus pooled seal istujatest ainult nupule vajutamise eest palka saavad .Zuzu arvab tõesti ,et näolapp müüb ilma sisuta,töökogemusteta ja teadmisteta.
Seega on Tallinna oma tegelikku sisu näidanud.Kontrollimatu raha põletamise masinavärk meelelahutus äri saatel,mis on samuti raha põletamine.
u
uskumatu/ 29. jaanuar 2018, 12:39
Kui Zuzu sai nii lihtsalt 4200.- suure palga peale ,siis võib neid linnukesi veel Tallinnas olla,kes mingil põhjusel või fiktiivselt kohta täidavad.Tundub et keegi teenib kõvasti vaheltkasu selle pealt.Tasuks vaadata raamatupidamise ja tegelike töötajate andmeid.
ü
Üks asi on palga "peale" saada,/ 29. jaanuar 2018, 12:45
teine töö sisu, loodud väärtus, selle mõõtmine ja ametikoha tasuvus.
a
aga/ 29. jaanuar 2018, 15:16
milleks seda ullikest kiruda?Selle eest vastutab täiega peaminister ja näitab tema aju ehitust,mis minu arvates on kohutav!
j
jajaa/ 30. jaanuar 2018, 09:51
Ekre palgalised trollid, need kes oma au ja südametunnistuse juudaseeklite /loe: mõnede rublakeste/ eest on mahamüünud, on kadedusest lõhkemas, et kõik Tallinna abilinnapead sh ka Zuzu, saavad 4200 euri kuus palka.
Needsamused ekre trollid peavad ööd ja päevad töötama, higimullid otsa ees, kogu aeg välja mõtlema igasuguseid viha-ja sopakommentaare, neid produtseerima ja ka levitama ...ja siis antakse neile ainult näpuotsaga juudaseekleid…
õu-pekki, eks see teeb ikka ju meeletult kadedaks küll!
e
eesti mees/ 29. jaanuar 2018, 12:37
Selle jama lõpetamiseks on üks kindel moodus, tooge lagedale oma lõputunnistused, mis tõendavad teie haridust ja ühtlasi ka sobivust nii kõrgele ametikohale. See on ju nii lihtne, olla lihtsalt aus.
1
12:37/ Aga / 29. jaanuar 2018, 12:42
kui ei ole, millega aus olla, mis siis teha? Lihtsalt ebaaususega õnne proovida, pada ajada ja läkski õnneks. Erdogani stiiliga võib kõike endale lubada.
k
kes on/ 29. jaanuar 2018, 12:12
kõlvart, samasugune kui see zuzu?

t
tegelikult/ 29. jaanuar 2018, 12:04
tuleks maalt välja saata vähemalt pooled riigikogulased ja valitsuse liikmed,kes röövivad ja õõnestavad eesti vabariiki.
r
29. jaanuar 2018, 17:27
Räoged vigaõhutajad ekred tuleb hoopis maalt välja saata, oma leivaisa rikkale kodumaale.
t
Turk on paganism/ 29. jaanuar 2018, 11:45
Ega ikka ei ole küll seal kõik moslemid! Islam ei ole Turkide usk ja pärand see on samuti toodud sinna tule ja mõõgaga nagu meile Eestisse ja Soome kristlik usk. Islam on täie ulatuses Araabia ja põhja-Aafrika ning Pärsia lähisida kultuur pärand ja Ikoon. Seal on pärit ka Siiidi usk, Kristlus, Jehoova, Sunniidi. Selle kõige alus on Juudi usk! Islam on sama nagu Kristlik regioon ainult see et prohvet nimetatakse jumalapojaks! Turkid olid Paganismid! Neil oli Jumal Godijk, tulejumal Godijk ja Abijumal Ramm. Turkidel oli täiesti teissugune usk nn ka regioon. Sa ei tohtinud looma tappa kui sa seda ei söö ja kui see ei rünnanud. Inimese teispoolsusesse saatmine oli ka teisugune. Surnukeha maeti maha ja selle asemikule tehti lõke kus siis hing saadeti uuele ringlusele. Neil oli ka patuverepuhastamine kui sõjad olid siis karjamaa pärast toimus sõda või armukadedus või iganes ka eksikombel tapeti inimene ära. Siis oli tuletempel ja seal naisoos neitsi eest pidid paljaks võtma ja neitsit ei tohtinud katsuda ega ka kogematagi vastu minna. Vastasel juhul olid kepihoobid ja mõnikord ka surmati kui neitsit puudutasid kes patuvere puhtaks tegid. Selleks neitsi laulis ja käis kolmkorda vastupäeva ja möödapäeva kausitäis oli vett ja sellega kallas sulle pähe. Pea viikingitele ainult et Viikingid käisid ojaääres oma patuvere puhastamas.
t
Turgid/ 29. jaanuar 2018, 12:29
kummardasid päikese, tule ja tuule jumalaid. Eri piirkondades oli nende usk natuke teistmoodi. Kõige laiemalt oli levinud tengrism, taeva jumala Tengri austamine. Turkide sümboliks on ka tänapäeval hall hunt, kes on Päikese poeg. Turgid austavad tänapäevalgi Tengrit ja halli (sinist) hunti. See on puhas hundi liik. Punane ja must hunt on erinevate liikide ristamise tulemusena tekkinud. Turgi rahvad korraldavad jumal Tengri ja sinise hundi austamiseks igal aastal suuri pidustusi. Tõenäoliselt on meie jumal Taara tekkinud Tengri eeskujust.
p
pensionil jurist/ 29. jaanuar 2018, 10:42
Ebareaalne ähvardus. Aga eks igasuguseid hullukesi ja vihahoogude all kannatajaid ole ju igas erakonnas. Ja mõnes teises vahest ehk rohkemgi. Nii on igal pool. Kui ma kunagi õiguskaitsesüstemis töötasin, kas mind siis vähe sajtati ning ähvardati. Sest alati kui keegi on lahendusega rahul, leidub ka keegi teine, kes ei ole rahul.
t
29. jaanuar 2018, 10:42
e
eestlane/ 29. jaanuar 2018, 12:39
??? las siis Aas kinnitab või lükkab ümber selle väite.
i
29. jaanuar 2018, 10:28
ismailova tase on ka vägamadal.
o
olev/ 29. jaanuar 2018, 10:28
abilinnapea nimi on Eestis zuzu ... mumu nunu
j
29. jaanuar 2018, 17:29
ja sinu nimi on ju,nn, pun.n, nän.n
t
Tiiu/ 29. jaanuar 2018, 10:27
Au Oliver Bekkerile julge sõnavõtu eest! Elagu EKRE!!!!
o
on/ 29. jaanuar 2018, 20:38
bekker saksa nimi ja kas pole see suunatud kirjutis poliitiliselt, kui mitte, siis läheb politsei uurimise alla.
n
nojahh/ 29. jaanuar 2018, 10:19
Ma ei kiida heaks selliseid nõrgamõistusikke avaldusi mida too EKREsse imbunud provokaatorist kloun Oliver on teinud. Kuid kui asja teisest küljest vaadata, siis viis kuidas Ismailova seda teksti on esitanud, näitab seda et valimste eelne kodusõda on lahti pääsenud!!!

l
29. jaanuar 2018, 10:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
10:13/ Sotside / 29. jaanuar 2018, 10:39
kummitempel jälle töötab.LÕPETA ÄRA, vastik oled!
m
29. jaanuar 2018, 09:26
Mina toedan kaa EKRE liket mina ei taha vasdikuid võõraid. Väka õige Oliver mina toedan sind!
k
Kuidas xulexiast üldse zuzu tuletada/ 29. jaanuar 2018, 09:15
nii võib ju Tarmost mummu ka teha
a
ain/ 29. jaanuar 2018, 08:29
ongi liialt neid mitte-eestlasi vöimul,samuti ka kommuniste
k
29. jaanuar 2018, 08:11
Kui tegemist on Aseriga siis ta on Türklaste rahvus! Türklastel ja Aserid on üks ja see sama rahvus!
t
tõsi ta on/ 29. jaanuar 2018, 10:44
Türgi toetas ka asereid sõjas armeenlastega. Türklased linnavalitsuses, tule taevas appi! Kas seljakotis, mida ta kannab, on palvevaibake?Millal mošee kerkima hakkab, või Lasnaka kirikus on üks tiib zuzule isiklikult broneeritud.
e
endel/ 29. jaanuar 2018, 07:18
Õige mõte sellel ekrelasel.
e
ei ole öige möte/ 29. jaanuar 2018, 08:25
Mida veel need ekrekad mötlevad.Enne lubati köik kultuuritöötajad lahti lasta,nyyd saadab juba oma inimesi välja.Kuhu veel need törviku inimesed ja viha kylvajad on valmis minema,kui saaksid valitseda.Lausa jube möeldagi.Kas töesti on nende eluvaade vaid hirmutamine ja rahva väljasaatmine,nagu kunagi juba olnud.
m
Mm/ 29. jaanuar 2018, 09:21
No kuhu teid, l.olle, saata, kes teid ootab..? Parimal juhul minge A.afrikasse, siis pole teie sõpru ekstra siia vaja vedada, saate koge nende juurde.
n
No/ 29. jaanuar 2018, 09:23
Mida ta siis valesti ûtles, kõik on õige ju!
s
seltsimees Mutter/ 29. jaanuar 2018, 05:56
järjekordselt kellegi jaoks on põlema pandud pavlovi lamp ,ning ila tilgub mühinal ! me ilma selleta teame et kõige inimlikumad on kesikud .
p
Pavlov vs Helme/ 29. jaanuar 2018, 10:03
ekrelaste ila jookseb kohe mühinal kui helmed vile annavad
e
29. jaanuar 2018, 17:31
ekrelaste ilavoolab siin ojadena
h
huvitav on vaadata/ 29. jaanuar 2018, 04:27
rahvas toetab reformi ja ekre erakondasid ? samas häbi vististi tekib neist 100-da aastapäeva künnisel hulgim,
r
29. jaanuar 2018, 08:27
Reffi jah,aga kindlasti mitte ekrekaid,öigemini yht peret,sest seal on vaid 5 inimest eesotsas,kus köik tahtsid ju ka linnapeadeks saada,kuid rahvas oli ikka tasemel ja nyyd nad vihased ja proovivad valitsusse,mis oleks suurim katastroof
j
jama/ 29. jaanuar 2018, 15:18
need on tasulised kommijad.

m
mees/ 29. jaanuar 2018, 01:14
mida teevad üldse vand1d eesti poliitikas huvitav? Ei ole nad seal ,et eestlaste huve kaitsta, rohkem ja rohkem tuleks neid tagasi saata sinna kus tulid. Väga paljud nendest ei oska isegi eesti keelt korralikult. Ja need kes 45 aastal sisse tulid. nende järeltulijad peaks kõik välja saatma. Nad ei ole seaduslikult sisenenud riiki ja sama kehtib ka nende järeltulijate kohta.
e
EKRE-le/ 29. jaanuar 2018, 04:19
Saatke Kõlvart ja Yana Toom maalt välja! Siis olete tublid ja anname valimistel hääled teile!
k
Kuulge,/ 29. jaanuar 2018, 04:24
aga Meri ju andis juunilepetega sellele 5. kolonnile õiguse siin elada ja olla ja laiata.
Juriidiliselt on kõik korrektne ehk JOKK.
t
Toomas/ 29. jaanuar 2018, 08:40
Mida sa siin laamendad? Artiklis oli jutt konkreetsest isikust, kes on põhimõtteliselt EESTLANE ja räägib eesti keelt palju paremini kui sinusugused tatipritsijad! Muide, kas sinu vanaisa äkki mongol ei olnud? Loomulikult on iseasi, miks ja kuidas Zuzu abilinnapeaks upitati, aga see puuduta rahvust ega päritolu.
k
kõige rohkem/ 29. jaanuar 2018, 15:20
on neid vante ekres, vaata ekre liikmete nimekirja, tervete suguvõsadega, aga äkki on need surnud hinged ja nimed kalmistult korjatud?
k
Kõik erakonnad!/ 29. jaanuar 2018, 00:16
Teil peaks häbi olema, kraaklete ainult oma magusate kohtade pärast! Nüüd algas siis valimisvõitlus, kes kelle suudab kõrvaldada ja ise uuesti võimule saada. Rahvas ei vaja ja ei taha selliseid enesekeskseid võimumehi. Eestimaa olete maha müünud, langetate rahvale kahjulikke otsuseid, eestlane ei ole enam oma riigis peremees. Meie valitsust juhitakse Euroliidust, võimalik, et ka Venemaalt. Astuge kõik tagasi, teie koht ei ole valitsuses ega ka Riigikogus! Tülgastav on lugeda kui alatult kasutate maksumaksja raha, kuidas ennast ise eliidiks pidavad priiskavad ja kui teil puudu tuleb, siis asute kohe uusi makse välja mõtlema. Tegeliku töö tegijad saavad enamuses väga madalat palka. Maaelu olete väljasuretanud, maapiirkonnad tühjenevad, rahvas lahkub massiliselt välismaale. Selline Eesti läheb vastu 100-ndale juubelile.
m
mees/ 29. jaanuar 2018, 01:18
iga inimene kellel on mõistus peas , kaob sellest riigist minema. Se auk ei ole riik. Se auk on venelaste onn juba ammu. Eestlasel ei ole kohta omal maal.
t
to 00:16, 29. jaan 2018/ 29. jaanuar 2018, 04:29
lahe tekst sul - astuge kõik tagasi :) ja kuhu siis ? meil on ikka väga naturaalseid arvamuste avaldajaid siin
m
29. jaanuar 2018, 09:36
Mis puutub hariduseta abilinnapea Riigikogu valimistesse?
s
See on tundmatu tegelane/ 28. jaanuar 2018, 23:47
Oliver Bekker on ilmselt juhuslikult sattunud valesse parteisse.Arge laske ennast sonadest eksiteele viia.On voimalik,et keegi kasutab teda spiikrina .Ma usun,et EKRE ridadest ta lihtsalt visatakse valja.EKRE on ainuke tosiselt voetav partei.
e
endine ekrelane/ 29. jaanuar 2018, 10:05
Kui Bekkert-taolised ja ka helmed, magisonid jt samasugused EKREST väljavisata,
siis ehk saab Ekrest ka veel asja.
v
visatakse välja/ 29. jaanuar 2018, 15:22
vaid need, kes julgevad mõisahärrast teistmoodi mõelda.
t
tibu/ 28. jaanuar 2018, 23:46
huvitav, huvitav...aga tegelikult pole siin midagi huvitavat, sest see ongi nii ,et kui neiu on vähe koolis käinud, siis ei pruugiki ta teada sõna nats tähendust...aga võiks ju siis enne kirjutamist ka teatmeteostest järgi vaadata...
s
29. jaanuar 2018, 09:37
see oleks liiga vaevarikas noorele daamile.
m
Mann/ 28. jaanuar 2018, 22:00
Oi millise rasvase kondi said nüüd sotside, reformarite ja keskide pooldajad järada. Jõudu hagijatele! Ehk tuleb rahulikum uni.
m
maalt/ 28. jaanuar 2018, 22:14
ekrelased ei saa magada, vaja konti närida
e
EKRE-le/ 28. jaanuar 2018, 23:16
Ekrelased peaksid nõudma Kremli laululinnuYana Toomi välja saatmist! Ärge niutsuge väikeste olevuste kallal!
m
mis/ 29. jaanuar 2018, 15:23
99% on ju iga päev vaid ekrelaste kommid.
o
oh jah/ 28. jaanuar 2018, 21:45
ekre on ikka täiesti naeruväärne.Kui ei teaks, arvaks, et tegu on paroodia parteiga.Tundub, et ainult ekre valijad õhtulehete loevadki (kommidest).Õnneks on neid maksimum 200, sest ekret toetavad top kommentaarid saavad alati maksimum kuskil 195 laiki, üle 230ne mitte kunagi.
j
just/ 28. jaanuar 2018, 22:01
ja vahel mõjuvad nad nagu kummitused natsiajaloost-natsionaalsotsialistid olid ka väga varmad inimestele kohta kätte näitama
l
Loomulikult/ 28. jaanuar 2018, 22:13
Näiteks"Komsomolskaya Pravda" lugejaid,ma tean, on palju rohkem-eks seda lehte loevad järelikult need, kes teistest parteidest
h
Hüppa kaevu/ 29. jaanuar 2018, 00:06
Sa "RIGIS" oled naeruväärne isegi koalitsioonis
n
Nii värisema võtab/ 29. jaanuar 2018, 12:42
et ajad kohe näpuga rida ja märgid ülesse ka. Magada ikka saad või närvipinge ei lase?
4
4200/ 28. jaanuar 2018, 21:35
Kas Tallinn on lolliks läinud,kanepi Zuzile 4200.- palk.
Või on jälle nõunik mängus,kes irvitab kättemaksu ihas.
Mis palka makstakse aga välja õpetatud oskus töölistele jne. ?
Tallinnas raha "põleb" aga keegi ei näe.
ä
ämma/ 29. jaanuar 2018, 23:20
kapp tahab ka täitmist. Pool saagist läheb alati kõrgele kotkale.
j
Jaak/ 28. jaanuar 2018, 21:10
Zuzu kandideerigu Riigikogusse, seal ka hea palk, kuluhüvitised ja haridust ei nõuta.
e
EKRE - NÕUDKE KÕLVARTI VÄLJA SAATMIST!/ 28. jaanuar 2018, 21:42
Miks see EKRE julgeb suu avada ainult tühise ja parteitu Izmailova kallal,,,?
NÕUDKU NÄITEKS KÕLVARTI MAALT VÄLJA SAATMIST....! Aga seda KE puudlid EI JULGE!
s
28. jaanuar 2018, 22:25
siis lööb põhjaalt ära, ainult naisele julgeb öelda.
i
imestap/ 29. jaanuar 2018, 02:18
kui peakolu tühi, siis, kas seal on tablett sees v mitte-miski ei aita
m
29. jaanuar 2018, 09:42
Muidugi, nüüd hakake kiiresti igasugu Zuzusid edutama, et nad ainult jalust ära saada.
i
ikka riigikogusse/ 29. jaanuar 2018, 10:08
ekre Madison on ju parim näide harimatust ja eriliselt rumalast riigikogulasest
2
21:10/ Jumal hoidku / 29. jaanuar 2018, 10:56
sellise pooletoobise kanepiplika eest, kes loodab omaenese rumaluse taustal profiiti lõigata. Minna diskuteerima hooldekodu patsiendiga, on tõega tase. Lausa tasemeta tase.

m
MIda/ 28. jaanuar 2018, 20:52
kasulikku on see narkolemb libaroheline eesti metsa kaitseks teinud. Vastust teab vaid tuul raiesmikel.
m
28. jaanuar 2018, 22:14
Mida ta teha saab, kui metsade mahavõtmine ja ahju ajamine tehti seaduslikuks? Puhas plats jääb järele.
n
No mida sa kaebled siin ajalehes!?/ 28. jaanuar 2018, 20:26
Kui susuki teab, et EKRE on natsi ja fašistide partei, siis mingu esitagu avaldus sinna kuhu vaja ja küll siis vastavad asjapulgad tegelevad sellega. Kui asi osutubki selliseks nagu osad punakommentaaorid ja suki väidab, lõpetatakse EKRE maine tegevus, fašistid pannakse kinni ja kõik on õnnelikud. Aga sellise, endale mitte sobiva vaatega osapoole maha tegemine ühe tola pärast, lootuses endale plusse teenida on väga mage.
e
............................................................./ 28. jaanuar 2018, 19:54
eduudised.ee/uudis/eesti/tallinna-abilinnapea-zuzu-izmailova-vastused-ekre-saadikutele-palju-nalja-vahe-selgust/
p
28. jaanuar 2018, 19:53
pole tema töövõitudest midagi kuulnud. kas saab palka ainult olemise eest? või hoiab vihmavarju Aas pea kohal?
t
ta abistab etnilist eestlast/ 28. jaanuar 2018, 21:16
t
to no meil siin/ 29. jaanuar 2018, 01:35
Keeleoskus ei muuda inimese vaateid, olemust.
n
no meil siin / 28. jaanuar 2018, 19:38
on ka teisi mitte-eestlastest inimesi.Mis siis nendega teha ?Ja neid pole mitte vähe.Aga see neiuke on vähemalt keele selgeks saanud ,mida ei saa nende kohta öelda,kes on juba nõukaajast juba EESTIS.
Ma eelistaksin pigem siis juba neid,kes pole küll päris-eestlased,kuid kes lugupidamisest EESTI vastu on vähemalt keelegi selgeks saanud ja on pigem eestimeelsed ja austavad EESTI kultuuri.
h
HÄBI KE PUUDLILE - EKRE-le!/ 28. jaanuar 2018, 20:57
EKRE närib ja haugub mingi tühise ja parteitu Izmailova kallal aga SUUREMATE kesikute kallal PUUDEL EI JULGE haukuda!
n
näete/ 29. jaanuar 2018, 09:20
tommilemb ka välja ilmunud.
i
idaviru / 29. jaanuar 2018, 06:21
tal ema eestlane, meil antakse kodakondsust naisliini pidi.Mul tuli venemaalt sugulane, kes ei osanud eesti keelt ja õnneks hakati vanavanaemast peale ja tehti dok.alusel kindlaks, et naisliini pidi ongi ta kodanik, vot nii.
s
see on ainult juutidel naisliini pidi,/ 29. jaanuar 2018, 09:36
nagu Obamalgi.Eestiga pole siin mingit seost.
Mul oli tädimees, puhastverd eestlane,sündinud eesti kogukonnas Leningradi oblastis.Peale küüditamist,Stalini surma 53-al,tulid Tallinna tagasi.Siberis abiellus minu tädiga.Kui uuestisündinud Eestis läks passi vahetama,siis õeldi,et peab tegema keeleeksami,solvus südamepõhjani.Surigi ilma passita
p
29. jaanuar 2018, 09:48
Passi saamisel ei ole oluline, kumba liini pidi sa tõestad sünnijärgset kodakondsust, mis dokumendid kätte said selle järgi tõestasidki. Rahvusega ei ole sellel mingit pistmist.
x
xMees/ 28. jaanuar 2018, 19:34
Hr.Bekker väidab oma kirja esimeses lauses, et selleks, et üldse midagi majandusest teada, peab olema eestlane. Viimases lauses teatab ta veendunult, et Eesti kodakondsust omava isiku saab Eestist välja saata ja et Eestis registreeritud erakonna saab laiali saata nii, et "kõik toimub seaduse alusel". Kui hr.Bekker'it oleks võimalik kuidagi aidata, teeksin seda.
t
tilba/ 28. jaanuar 2018, 19:50
see rumal tibi võiks tõesti tagasi astuda. Selline inimene, kellel isegi keskkooli diplom hädavaevu kätte saadud, ei tea mitte midagi teedest ja majandusest. Kirjutab kuhugi feissbuuki ka kallil tööajal. 4000 eurose palgaga võiks ikka tööd teha, mitte sotsiaalmeedias hängida!
m
mul kama,/ 29. jaanuar 2018, 09:38
ainult aru ma ei saa,miks kotib see maakajatest kommijaid.
t
tubli/ 28. jaanuar 2018, 22:02
saada hr Bekkerile pappi,
s
28. jaanuar 2018, 19:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga/ 28. jaanuar 2018, 20:18
t
Tahaks hoopis teada/ 28. jaanuar 2018, 19:09
Palju neid rohelisi seal linnahäda palgal on juba?

r
reku/ 28. jaanuar 2018, 19:04
Oppaa, polegi nokatsit peas...
a
Aga / 28. jaanuar 2018, 20:26
seljakott ja nokats paistavad diivanitaga põrandal olevat küll. 4 rohelist kanepilehte on ka viletsuse palgal.
a
aga miks/ 28. jaanuar 2018, 19:02
seda Sussi kapten Zuzuks nimetatakse?
on ta jõu.gus kõrgem tegelane? varustaja ehk?
või siis niisama Rohelistele palgakil.ler, millega Strandberg täielikult hakkama ei saanud selle pidi tema lõpule viima
v
28. jaanuar 2018, 18:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
A / 28. jaanuar 2018, 19:04
Vali jah , ja pane kõik oma sugulased ka valima - meil valimine anonüümne ja sinusuguste hääled ka tähtsad ,ole sa kommunist või kes tahes !
a
Ah et kohe / 18:47/ 28. jaanuar 2018, 20:30
oledki küüditaja, seda oli ammugi teada, käed sügelevad siin nii jubedalt päevast-päeva.
e
EKRE/ 29. jaanuar 2018, 08:44
jee, täname hääle eest!! Hääletades meid, vöid kindel olla et keerame oma algharidusega eesti elu korralikult per se.
s
saage juba aru IoIIikesed,/ 29. jaanuar 2018, 09:45
haridus pole haritus.Elukogemus on see mis veab soost välja.
j
ja jah,/ 29. jaanuar 2018, 09:41
nii see on aga tatikad ei tea sellest midagi ja ega tahagi.Nad on lugenud Laalipoisi õpikut.
v
Vigases Eesti keeles/ 28. jaanuar 2018, 18:36
Oliver Bekker Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna liige alates 08.08.2016! Kas see tegelane on siiani selles parteis. Siis soovitaksin Oliveril ilusasti elementaar kirjakeel selgeks õppida, ei saa aru kus algab uuslause ja kus lõppeb.
1
18:36/ Mida on tahta/ 28. jaanuar 2018, 20:32
invaliidist hooldekodu patsiendilt? Zuzu ise veel hullem, tulla sellega kiunuma.
p
28. jaanuar 2018, 22:59
pada sõimab katelt-UUSLAUSE.
o
OH.../ 28. jaanuar 2018, 18:19
...ei ole tarvis meil haridust,ei valimistulemust,aga ikka saan 4200euri + igasugu hüvesid ja olen aselinnapea.Ja kuidas ta riides oli,kui kirjutas lepingule alla ja see nõme "kepka" peas!!!Nüüd juba "fufib" kalli raha eest.Elagu Eesti!!!!Kas keegi teab,mida ta teinud siis selle ajaga ka on???
t
to oh/ 29. jaanuar 2018, 10:38
j
Jorma/ 28. jaanuar 2018, 17:57
Kui õppida ei viitsi, siis elab parteide nimekirjades ka väga hästi ära. See võlts roheline on ju 7 aastat sotside leiba söönud ja tänasel päeval ju kesikud katavad laua.
m
28. jaanuar 2018, 18:31
Mis diplom sinul siis on? Professor kaalikas kes töötab saekaatris vastuvõtjana! Sinusuguseid a.hve on igal pool ka Soomes praak palkmaju ehitamas.
t
to 18:31/ 28. jaanuar 2018, 18:44
saekaatri tööline või ehitaja ükskõik kus, on maailmale 10000x kasulikumad kui see toolisoojendaja.
on talle ikka plastiktool alla pandud, mitte puidust?
ä
ära m .lise, mulle müüs kallis ligidane/ 28. jaanuar 2018, 19:46
isiklikult diplomi ,minu kitsele ka. Terve meie auul on haritlasi täis.
1
18:31/ Ja selliseid / 28. jaanuar 2018, 20:34
maailmanabasid, jumalaasemikke, neid on kogunenud ka üle mõistuse palju, kes käsivad, poo. vad ja lasevad.
z
28. jaanuar 2018, 17:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga kanepi legaliseerimist nõuavad õiged inimesed ise/ 28. jaanuar 2018, 19:47
nemad pole joodikud ega täida lätlaste taskuid.

<
28. jaanuar 2018, 17:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
28. jaanuar 2018, 17:44
Nii tyypiline ekre,lausa kohutav,et sellised tegutsevad
e
28. jaanuar 2018, 18:12
EKRE väljendid ei kannata kriitikat. Küll aga pean nõustuma, et see zuzu@co on naljanumber ning neile maksta nii kõrgeid töötasusid on taunitav ja nad ei vääri seda nagu igasugused teised nn.tühjad kohad.
m
Mihkel/ 28. jaanuar 2018, 17:26
Nüüd ühinen kindlasti EKRE-ga, sest sest on ainuke erakond , kes koos oma juhtidega on jäänud truuks kompartei manifestile.
r
Rumaluke/ 28. jaanuar 2018, 18:20
siis pead ju sotsidega ühinema kui tahad komparteile truuks jääda.
1
17:26/Igal oinal oma Mihklipäev/ 28. jaanuar 2018, 19:05
kes tühja kisendavad ja vaenu õhutavad.
a
A / 28. jaanuar 2018, 17:24
Milles probleem ? -Kas abilinnapeasid ei saa maalt välja saata ?
j
ja siin pole riiki mainitud./ 28. jaanuar 2018, 17:43
Tegelikult ei sagi pole ühtegi linna maal.
a
anu/ 28. jaanuar 2018, 17:06
Ma arvan, et terve see riigikogu tuleks maalt välja saata, muudku kaklevad, terve jaanuar on jube kuu, ja see on alles algus, aasta veel ees
n
nojah/ 28. jaanuar 2018, 17:14
riigike see koliseb killa-kolla omapääd...allamäge ja pole kellegi asi.Mis saab homme ja tulevikus.
e
28. jaanuar 2018, 21:14
a
A / 28. jaanuar 2018, 17:01
Provokaator kirjutas üllitise teisele provokaatorile ,kes seda nagu kohe ootas
r
Rita/ 28. jaanuar 2018, 16:57
Miks te Zuzu ühe inimese pärast nimetate kõiki EKRE-ga seotud inimesi nüüd "ekre"-natsideks? Ühe liikme seisukhad ei näita kogu partei ja selle pooldajate tõekspidamisi! Tellitud artikkel?
m
mina/ 28. jaanuar 2018, 17:41
seda viimast tegelast pole kunagi yundnud ega kuulnud temast, aga natsideks võib kõiki ekrelasi iga mõtlev ja haritud inimene nimetada, seda on nad korduvalt tõestanud. Tuleb must, näita ust jne.
l
lugeja/ 28. jaanuar 2018, 17:57
Iga normaalne riik valib, keda ta enda riiki lubab. Ka needsamad mustade koduriigid. Eestis on võõrrahvast kolmandik, ilmselgelt on seda ühe rahvusriigi jaoks rohkem kui normaalne. Integreerida suudetakse võõrrahvast kui nende arv ei ületa 6-7% põliselanikest. Tegelikult pole ka EKRE-l midagi haritud ja Eestis TÖÖD tegeva teise rahva esindaja vastu midagi. Aga nagu öeldud, piiramatut sissepääsu ei ole ühessegi tõsiselt võetavasse riiki. EL-i juhtkond vaid püüab seda praktiseerida.
t
to lugeja/ 29. jaanuar 2018, 00:31
Isegi üle kolmandiku on Eestis võõrrahvast, peaaegu 40 %.
z
Zuzu on vaja enne korralikule mehele saada/ 28. jaanuar 2018, 16:45
kes jagaks ta vaateid ja kahekesi on see juba jõud!
t
Tal..../ 28. jaanuar 2018, 19:30
....selline mees olemas!
n
nojah/ 28. jaanuar 2018, 16:37
Zusu kasutas võimalust Ekrele kätte maksta, sest just hiljuti ekre inimesed pinnisid teda linnavalitsuse infotunnis, tuues ehedalt välja kui abapädev see Zuxu oma ametis on.
g
gah/ 28. jaanuar 2018, 16:42
Tuleks ekreiitidele, ekra vastu võetakse, mingi aukoodeks või k'itumiskoodeks selgeks teha, aga see on vist utoopia. Too tegelane oli erakondi vahetanud 2 aastase intervalliga. Arukad aj argumenteerimisoskuesga inimesed on ajtounud erakondade vahel ühtlaselt, aga ekre koondab selliseid verbaalseid rusikamehi, kel argumetneerimisoskus nõrguke. Saadab eesti kodaniku Eestist välja. Sünniaasta järgi pole ta Eesti kodakondsusseadusega tuttav. Koolis ei õpetatud ja ise ei mõtle.
z
28. jaanuar 2018, 16:56
Zuzu sina vää, viha kõne on tänapäeval keelatud, irw
a
Ajtounud/16:42/ 28. jaanuar 2018, 19:11
gah selline nagu Bekker, küllap ühest hooldekodust, sina kirjutasidki tema nimeall ja nüüd jõurad siin.

r
reede/ 28. jaanuar 2018, 16:23
Mis te pahandate Isegi Lenin ütles et iga kõõgitüdruk võib riiki juhtida Aasale muidugi on seda Z asjapulka vaja nagu eeslit pulma Milleks teadmised kui näolapp tibens Ja mida sellisele oskadki muud õelda sest normaalset juttu ta ju ei kuula Aserite kombeid olen näinud ja seal üks hariduseta plikahakatis koristaks prügikaste Tõepoolest on rohelised imelik rahvas kui hariduseta inimese etteotsa valisid Aga mis teha selline see kamp on
d
diplom/ 28. jaanuar 2018, 17:44
matsi ei riku ja ei tee kedagi harituks, aga mitteharitud diplomiga muidugi sellest aru ei saa :).
<
28. jaanuar 2018, 16:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kui üks vanematest on eestlane/ 28. jaanuar 2018, 17:41
siis pole see inimene mitte mingi tšurka. Kui palju on meil siin eesti perekonnanimega inimesi, kes ei oska üldse eesti keelt. Mis kõrgharidusse puutub, siis nii mõnelgi on see mööda külgi maha jooksnud, haritus loeb!
1
17:41/ Haritus??/ 29. jaanuar 2018, 11:11
Tule taevas appi, hooldekodu ravialusega minna ajakirjanduse veergudele diskuteerima, teda natsiks sõimama? Kumb nendest nüüd rohkem invaliid peast on?
h
hee,teil siis / 28. jaanuar 2018, 21:22
olemas eesti vabariik ???Kae nalja,teistel on Eesti Vabariik vähemalt paberi peal.Eks viha määrab tõesti,mis on meelel.
m
matsu/ 28. jaanuar 2018, 16:17
Zuzul võib olla sada viga, nagu meil kõigil, aga eestlane ta on ja mis põhiline, tal on hea süda sees.
e
ewta/ 28. jaanuar 2018, 16:44
See on isa nimi. Isa suri siis kui laps oli 5ne,t a on eestikeelese keskkonnas kasvanud. Eesti koolis käinud. Kodakondsuse kohapealt pole miskit kosta, kui siis hariduse osas ja na ruttu tõttas kesikute kutsel palkka vastu võtma. See on pahe.
a
A / 28. jaanuar 2018, 16:50
Hea süda küll ,aga matsu ei jaga
p
28. jaanuar 2018, 17:38
Pigem ikka omale paraja matsu vastu pead.
1
17:22/ Sai matsu/ 28. jaanuar 2018, 19:14
ja kogu roheliste pundile. Hoobilt sai kanepikimujast eestlaste vihkaja.
2
21:24/ 29. jaanuar 2018, 11:14
Oi, kas tal on põksted ka olemas, Aas küll neid ei vaja.
e
Erla/ 28. jaanuar 2018, 23:35
Tal võib olla hea süda sees. Aga linnaosa juhtimiseks pole tal rahva mandaati. Lihtsalt ei ole. Ei saanud ka KE mandaati linnajuhtimiseks selliselt, et alla valimiskünnise jäänud erakond võiks mingit linnaosa juhtida.
m
m/ 28. jaanuar 2018, 16:13
Oi oi oi selliseid kirju ikka ei tohiks mitte kellelegi saata .
s
Sooviks teada, / 28. jaanuar 2018, 19:36
....mida EKRE selle Oliveriga nüüd ette võtab? Selline tegelane tõmbab erakonna mainet tugevalt allapoole.
p
paneb/ 28. jaanuar 2018, 23:01
ase-esimeheks ja lubab mõisa juures patseerimas käia, ainult kurikat ei tohi kaasa võtta. Jutt jumala õige-egas siis annet saa raisku lasta
s
28. jaanuar 2018, 16:05
see on huvitav teema, sest muidusööjad, parasiidid tulebki välja saata, aga samas on meil ju põhimõte, talendid koju!!! see roheliste kapten on ju talent mis sugune, kui on suutnud kogu oma elu elad muidusööjana, see peab ju talenti näitama, irw
o
28. jaanuar 2018, 15:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKRE nutulaul/ 28. jaanuar 2018, 16:02
Oh kuidas nad ootasid valitsema saada. Tuhkagi.
Keskerakond ruulib edasi.
Muidugi on vihased.
t
to ekre nutulaul/ 28. jaanuar 2018, 18:48
kas see on ruulimine?? need on viimased kramplikud tõmbed enne lõppu!
1
16:02 /ÄRA/ 28. jaanuar 2018, 19:18
hõiska enne õhtut. Tead seda augukaevamist, kui siis, kaevad just omale.
k
kas see on aser.kes ilvesele titted/ 28. jaanuar 2018, 21:25
aitas meisterdada ???
Tubli aser, peab ütlema.
s
sama muster/ 28. jaanuar 2018, 15:38
Sel hetkel ,kui ZUZU pandi kõigi silme all 4200.- palgaga tööle ,kus on vaja suuri eelteadmisi,on kogu linnavaitsus oma margi täis teinud.Kas koha saamine käib läbi kellegi voodi,või kanepi kaudu selgub hiljem.ZUZU kasutab nüüd kõiki võimalusi ära ,et see palk kauem kestaks.Linna juhil endise juhi maneerid,näitsikud palgal silma iluks,rahvas peab aga kõik kinni maksma.Huvitav ,kes Zuzu lapsi kasvatab.
a
aga/ 28. jaanuar 2018, 15:58
mis teadmised teie nn.rahandusministril on peale purjetamise?
t
Teeline/ 28. jaanuar 2018, 16:47
Toomas Tõniste on lõpetanud Tallinna 42. Keskkooli 1985 ja Tallinna Pedagoogikaülikooli kehakultuuriteaduskonna 1997.
Tõniste on töötanud AS LTT finantsjuhina 1992–2007.
Züleyxa Izmailova: Ta õppis aastatel 2005–2008 Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakoolis geodeesia erialal, kuid ei lõpetanud seda.
Töökäik puudub, st pole päevagi tööd teinud.
s
saan aru nii/ 28. jaanuar 2018, 16:52
et kehakultuuriteaduskommal on finantsiga täpselt nii palju ühist et jaksab raskemaid rahakotte tõsta?
t
Teeline/ 29. jaanuar 2018, 21:14
Töötas 15 aastat e r a firmas finantsjuhina. Järelikult teab rahandusest rohkem, kui mündi kaalu.
m
Mis / 28. jaanuar 2018, 16:14
e
eks Üks Jalg koos aseriga/ 28. jaanuar 2018, 21:26
k
Kristjan/ 28. jaanuar 2018, 15:24
See bekker on mingi suvaline jors kui nägin ta pilti tundsin ta ära kuna tahtis eelmine aasta mul arvutit ära osta mida facebookis ühes gruppis müüsin ta täiesti tavaline eestlane elab kuskil hooldekodus ja saab pensioni
1
15:24/ Ilmselt pole see/ 28. jaanuar 2018, 15:41
ka Zuzule teadmata, et ullikene on see bekker. Selle valguses on zuzu ise veel rumalam, sõimates eestlasi natsideks.Häbi linnavalitsusele tervikuna, saite nüüd juhmaka omale ja miks ometi üks kanepisõltlane PEAB natside keskel elama? Ei peagi, valik on SINU!
o
Oled sa tiisikuses/ 28. jaanuar 2018, 19:22
et nii hullusti röhitsed? Torma prü. gi.las on selliseid palju.
m
mulle meeldib ,kuidas/ 28. jaanuar 2018, 21:30
eesti poliitikud oma tööd teevad.
Milline ehtne sõim,leninlik ja mahlane " Lihtsalt suurepäüarne.
n
niisugused/ 28. jaanuar 2018, 15:53
a
Aatch/ 28. jaanuar 2018, 16:10
To: niisugused: Ja just taolised narkarid on ka Rohelised! :D

ü
üleskutse heateoks!/ 28. jaanuar 2018, 15:21
Laske järjekorras kõik abirahadest elanud korraks abilinnapeaks---natukesegi õnne! (minul pole tegelikult teie andmeid,kommijad, et Zuzu elas abirahadest)
s
sini-punakirju kamp/ 28. jaanuar 2018, 15:19
kuna rohelised on olnud isepäised sirgeseljalised , kes ei ole tahtnud valimistel ekre-le võitu tooma minna, siis nüüd on tulemus käes.
m
28. jaanuar 2018, 15:52
Mis ainet sa tarbid, et sellist sousti tuleb?
m
Miks pole / 28. jaanuar 2018, 15:14
kuskil ridagi põhjusest miks sedasi öeldi? Mida see Zuzu siis tegi või tegematta jättis, ei hakka ju keegi võhivõõrast inimest heast peast sõimama. Samuti pole kuskil kirjas millist eriharidust see Zuzu omab, et abilinnapeana töötab ja on pädev oma ametis? Siiani pole temast midagi muud kuulnud kui ,et keskkooli paberid vedelevad kuskil koolis, on narkotsi, pagulaste ja omasooiharate pooldaja, kas sellest piisab aga abilinnapea ametiks ja 4200 euro saamiseks on kaheldav.
k
Kas tead,/ 28. jaanuar 2018, 15:44
kui palju on valitsuses pädevate paberite ja tunnistustega istujaid? Hea haukuda aga suuremal osal valitsejatest pole oma ameti kohta pädevat tunnistust.
h
Haridusest/ 28. jaanuar 2018, 15:44
Läbi häda lõpetatud keskkool õhtukoolis. Päevakoolis arvatavasti poleks riigieksamiteni välja vedanud.
k
kallis Ligi müüb diplomeid/ 28. jaanuar 2018, 21:31
s
Sul, moderaator,/ 28. jaanuar 2018, 15:45
on ikka moderaatorile pädev tunnistus olemas? Jah, ei ole valitsuses kõigil pädevaid tõendeid. Hakka suureks saama!
p
28. jaanuar 2018, 15:53
Piisab partei toetusest, eksole.
m
MINA/ 28. jaanuar 2018, 16:18
toetn Ekret-ainsad kes julgevad õigust rääkida.
1
15:56/ 28. jaanuar 2018, 19:24
Elagu EKRE, ainus isamaa eest seisja, kommud minema.
1
15.56/ 29. jaanuar 2018, 17:05
Kas Ekre viskab tõesti Rüütli välja?
t
Teeline/ 28. jaanuar 2018, 16:53
Züleyxa Izmailova :
Ta õppis aastatel 2005–2008 Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakoolis geodeesia erialal, kuid ei lõpetanud seda.
Geodeesia on teadus, mis käsitleb Maa kuju mõõtmete ja raskusjõuvälja määramist ning tegeleb Maa pinnaosade kuju ja suuruse mõõtmisega ja nende mõõtkavalise kujutamisega tasandil.
1
16:53/ Roheline kanepiplika/ 28. jaanuar 2018, 19:27
teab nüüd, et maakera on lapik ja Eestis elavad natsid, kes aseri vägisi nende keskele tõid ja enam ära ei lase.
j
Juulius / 28. jaanuar 2018, 20:22
Juba suur rahvaste isa V.I.Lenin ütles : "Ka köögitüdruk võib juhtida riiki." See loosung on vaadates mõningaid ametikohtade täitjaid, täiesti tänapäevane. Küll see ebapädevus ka varsti välja tuleb.
j
28. jaanuar 2018, 15:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kallis Jaurakene 15.03/ 28. jaanuar 2018, 15:21
Mul on siiralt kahju, et sind niimoodi kutsutakse! Aga eks igaüks on oma nime väärt.
k
kena,et tutvustate ennast , / 28. jaanuar 2018, 21:32
aga me pole seda eriti anunud, meil päris õkskõik,mis te just olete .
k
28. jaanuar 2018, 14:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eks ikka/ 28. jaanuar 2018, 15:26
v
vist ikka/ 28. jaanuar 2018, 18:44
t
Tase/ 28. jaanuar 2018, 14:56
“Kaduge sinna kuhu tulite” tähendab sisuliselt “jääge siia”.
n
nõus/ 28. jaanuar 2018, 14:53
kui naine ja ema kiidab telesaates heaks kanepi tarvitamise, siis on see talle õige soovitus; mida järgmiseks, kas soovitab islamipalvelat
i
islamipalvela elik moshee tegemata jätmise eest sõimavad/ 28. jaanuar 2018, 15:07
tõsised eestlased seda vana Savisaart niii, et lumi sulab.
r
RS2/ 28. jaanuar 2018, 15:19
No üks teine tempel tuli lasnogorski, mis vahet? Üks r ä m p s mõlemad.
h
hm,küll olete eesti meelne, kohe rööm/ 28. jaanuar 2018, 21:34
Vanade eestlaste LAsnamäe ei anna teie suus painduma, tuleb lasnagorsk .
Ja iga moslemi jaoks on kirik tõepoolest rämps.
Seda ei vaidlusta siin keegi
y
ydti/ 28. jaanuar 2018, 16:46
TAl oli isiklik kogemus, kui sureva õe piinu pidi leevendama.
a
Andis kanepit/ 28. jaanuar 2018, 19:29
või aga ikka ei aidanud.
n
No / 28. jaanuar 2018, 14:50
see on näkku sülitamine eestlasele. Tänavalt leitud hariduseta võõramaaalase koht ei ole linnavalitsuses.
n
nõus/ 28. jaanuar 2018, 15:01
kord esines ta televiktoriinis,kus jäi viimaseks.Ei teadnud lihtsaid üldtuntud fakte,kahju!
w
wöääõuw/ 28. jaanuar 2018, 22:57
See eest poskab ta sulle kanepist rohkem rääkida kui sina tead.
o
orja näkku peab sülitama/ 28. jaanuar 2018, 15:08
iga endast lugu pidav orja omanik. See oli, see on ja see jääb.

e
Ekrel poogen / 28. jaanuar 2018, 14:45
Parim kaitse on rünnak. Rahvalüpsjatel vesi ahjus. Kas roheline käis ka linnapääle mopeedautot valimas.
k
Kõva sõna/ 28. jaanuar 2018, 14:41
Ähvarduses Suzu Izmailovale esindab tubli ekrelane , Oliver Bekker, nähtavasti kogu EKRE seisukohta, kasutades sõna "meie". Sellest lähtuvalt peab EKRE arvates Izmailova värisema ja lahkuma Eestist, sest muidu viivad EKRE 8200 liiget ähvarduse täide.
1
15:11 / Toh oh/ 28. jaanuar 2018, 15:54
juba unustasid, kes saatjad olid ja on? Kui juba natsid, siis minek, või kuidas?
k
Kuhu.../ 28. jaanuar 2018, 14:40
....sa ullikest ikka saadad ja kes sellist pooletoobist tahabki?
k
28. jaanuar 2018, 16:00
n
nagu kombeks/ 28. jaanuar 2018, 14:39
igapäevane rahvuslasi halvustav artikkel, täna ilmumata veel meie suurima liitlase presidenti halvustav artikkel
a
aga lahku muidugi/ 28. jaanuar 2018, 14:37
Abilinnapea kohalt lahkumist ei oota ainult EKRE, vaid kogu mõtlev hulk inimesi. Miks ta seal on? Ikka selleks, et lihtsalt oleleda ja kesikud saaksid isepäistena otsustada ja ka tegutseda. Lolluste reeglid, mis meil lubavad nii valitseda.
e
EKRE ja RE koosneb ainukestest/ 28. jaanuar 2018, 15:13
mõtlejatest ja hoolijatest.
Kahju, et neil siinsetest inimeselaadsetest (Randpere väljaöeldud termin) ei viitsi hoolida , neil palju tähtsamat teha .
t
Teeline/ 28. jaanuar 2018, 16:57
Eks ta sellepärast sinna pandigi, et keskerakond saaks öelda, näete, me ei valitse pealinnas üksinda, meil on partnerid.
k
kodanik/ 28. jaanuar 2018, 14:33
Välimuselt väga ilus naine aga kui kui kupli all puhub ainult tuul siis on väga raske aidata.
a
Aseris tavaline/ 28. jaanuar 2018, 15:34
Tavaline aseriplika välimus. Kodumaal ei lasta naisi köögist kaugemale, islamiriik siiski.
m
Mõisahärra/ 28. jaanuar 2018, 14:28
Küll on ikka tublid viha külvavad liikmed meil! Saagu meid erakonda palju! Tõrvikrongkäigul me alles näitame kuidas reitingut tõstame.
1
14:28/ No miks/ 28. jaanuar 2018, 15:58
sina pahandad oma saatusekaaslase( Jämejalg) patsiendi peale? Võta temaga ühendust, vaata, et kaksikud ehk. Nii sarnane stiil.
k
Kas/ 28. jaanuar 2018, 14:22
Zuzu Izmailovva on põliseestlane ja kui palju tal tuleb koos isaga kokku kooliharidust.Ja abilinnapea.Partei tugi on ikka väga tugev.
1
14:22/ Pole/ 28. jaanuar 2018, 14:51
isa, pole haridust. Aga sõim on, kanep ka on. Isegi ülbus volikogu istungitel juba on, kui küsimustele vastata ei oska.
t
ta seega sündinud poliitik/ 28. jaanuar 2018, 15:15
kajade ja keitide ja siiride ja viljade ja kestide ja .... kõrvale sobiv.
Õpib veel kaagutamise ka ära, siis on oma jope.

a
28. jaanuar 2018, 14:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to AGA/ 28. jaanuar 2018, 14:45
Millal võetakse vastutusele selline laimu kirjutaja ?
Üleüldse, miks palgaline alati nii labane peab olema ?
Kas labaste kommide eest makstakse rohkem ?
1
14:18_14:45/ Aga/ 28. jaanuar 2018, 14:53
vasta ka juba siis endale, miks? Meie ei tea temast midagi aga Sina tead.
e
ei,tasu on sama/ 28. jaanuar 2018, 15:16
aga labasus on ainult eneseväljendus ja kulDuuri näitamine.
Ei seda saa häbeneda
t
to Nii ta on/ 29. jaanuar 2018, 11:28
Mida puterdad, palgaline.
Alles Ekre oli sul ju venemeelne.
n
Nii ta on/ 28. jaanuar 2018, 15:08
Ekrelaste Ideaal-Utoopia maailm kujutab endast Eestit, mis on puhastatud venelastest ja kõikidest muudest võõramaa rahvustest, kus elu viivad edasi ehtsad eesti töllid, kes omavahel suhtlevad mörisedes ja ropendades.
v
vaimust/ 28. jaanuar 2018, 15:11
vaesed, oma juhi perekonnale pimesi kuuletuvad ekrelased ei saa ise arugi mis on hea, mis halb.
l
lugeja/ 28. jaanuar 2018, 18:09
Sina tark siis kirjuta, mis on hea ja mis halb? Kui ei tea, siis sõimad teisi ilmaasjata. Võibolla hoopis sina kuuletud oma erakonnale pimesi?
h
Huvitav / 28. jaanuar 2018, 14:13
kas sel roheliste kaptenil üldse on algharidas, mõttemaailm on küll nagu vene baabal, kes kõiki eestlasi natsiks sõimab. Astu tagasi.
e
eestlane/ 28. jaanuar 2018, 16:03
kohe kõiki eestlasi, mind küll mitte.
w
wta/ 28. jaanuar 2018, 16:50
Ta nimetas ühte ähvardajat selle sõnaga. Mitte kõiki, pole vaja demagoogitseda. Mina võin ühe eestlasega tülis olla, see ei tähenda et kõik võivad mulle kallale karata.
k
Kristiina/ 28. jaanuar 2018, 15:02
Ilus mees, väga soliidse ja haritud olekuga. Õnneks ekre ikka oskab head meeskonda luua.
k
kakskümmend/ 28. jaanuar 2018, 14:07
Aga mille poolest on see roheline väiksema haridusega noorik kehvem kui need kõrgestiharitud seal tegeliku tüüri juures? Üks ämbrikolin teise järelt ainult kostab sealt Toompealt ja ministrite kabinettidest.
1
14:07/ 28. jaanuar 2018, 14:29
MAHA kesikud valitsusest ja Tallinna Linnavalitsusest!
k
ka ämbrite kolistamise saatel saab kena muusikat teha/ 28. jaanuar 2018, 14:31
Kuna laul ja tants on uutunud ainsaks edu pandiks , siis oleks mõistlik kui riigikogu fraktsioonid moodustaks ka laulu ja tantsu antsambleid ja hakkaksid mõõda maakondi etendustel tuuritama. Rahvas saaks naerda ja halva etteaste korral ka munadega loopida.
Keskerakond midagi sarnast juba korraldavat , aga žanr on vale , olen kindel et nende pakutavad sõnalised draamaetendused ei paku rahvale huvi. Ikka rohkem tantsi ,naeru ja komejante , see läheks peale !
a
aadu/ 28. jaanuar 2018, 15:07
ta on hea tankist arvan,eks ta selleks sinna pandi et kui vesi ahjus siis on keda ette tõugata
g
Goatom/ 28. jaanuar 2018, 13:55
Selle inimese aju pole suuteline haridust omandama.Ta on lihtne õnneotsija ja tänu kesikute kavalusele leidisgi oma hetkelise tähetunni.
t
Tarkur/ 28. jaanuar 2018, 14:10
t
to eestlased/ 28. jaanuar 2018, 14:47
Palgaline, püüa natukenegi oma kirjutamise stiili muuta.
Või ajumaht ei võimalda ?
n
need on TÕELISED nõukogude eestlased,kes/ 28. jaanuar 2018, 15:19
ilma NLKP juhtimiseta isegi ei kujuta ette elu .
Neil lihtsalt peab olema kas mõninrajaaonikomitee sekretär või partorg .See on nende elu vajadus.
s
süsimust iroonia/ 28. jaanuar 2018, 15:24
õndsad on vaimust vaesed ja nemad toetavadki ekret!
k
kohe/ 28. jaanuar 2018, 16:04
kolm kisa ritta ja tõeline Bekkeri kloon olemas. 14:31-15:19-15:24 Kui suur ajumaht, lausa Lenin ise.
l
lugeja/ 28. jaanuar 2018, 18:23
EKRE on ainuke terve mõistusega partei. Teised parteid toetavad Eesti hävitamist ja nõrgendamist. Eks sinagi oled teisest parteist, et sõimad siin valimatult. Vaimselt haige oled sina ja sinu leivaisad. Jubedus, mille nimel mõned eestlased on valmis oma maad ja rahvast maha müüma. Millele laulad sina hosiannat?
l
lugeja/ 28. jaanuar 2018, 18:23
p
paroodia/ 28. jaanuar 2018, 18:25
Kas vaimust "tugevad" toetavad keski ja reformi? Naerukoht!
õ
õnnetu kääbusrahvas oleme/ 28. jaanuar 2018, 13:49
Eestlane peab kogu ajaloo vältel muudkui koogutama ja roomama.
Kui julgeb natukenegi selga sirutada, saab Brüsseli kupja või muulase käest kepiga vastu küüru.
Et ikka eestlasest ori - koogutaja teaks, kus ta koht on.
r
räägi teemast/ 28. jaanuar 2018, 13:58
ja teema on, et mingi ekreiit ähvardab tublit eestimaalast maalt väljasaatmiega
a
aga see on seesama teema/ 28. jaanuar 2018, 14:34
Meie ei suuda iseenese suhtes kriitilised olla , vaid ennast alandada ja naeruvääristada. Viimane mida nägin oli meie ainsa ajaloolise üliku naeruvääristamine suvisel vabaõhuetendusel Lõhavere linnuses.
t
to räägi teemast/ 28. jaanuar 2018, 14:15
Palgaline, su must huumor ei ole üldse vaimukas.
Omaarust oled muidugi äge provokaator.
r
räägi teemast/ 28. jaanuar 2018, 14:37
kuidas te küll teemas ei suuda püsida-kas tõrvikusuits läheb silma kogu aeg? Aga teema on ju lihtne, kes on üks ekreiit, et hakkab ütlema, kes tohib Eestis elada ja kes mitte. Andke sellistele võim kätte, hakkate veel näguripäevi nägema.
t
to räägi teemast 14. 37/ 28. jaanuar 2018, 14:49
Ohh, õudust, mida sa kõik raha pärast ära ei tee, oled valmis rahvuskaaslasel või kõri läbi lõikama.
a
alati/ 28. jaanuar 2018, 15:20
k
küssa/ 28. jaanuar 2018, 18:30
Kas teiste parteide lihtliikmed on kõik puhtad kui prillikivid? Partei ladvik ei ole oma lihtliikmete väljaütlemiste eest vastutav. Aga eks ostetavad tentsikud saavad põhjuse valimatuks poriloopimiseks. <Äkki saavad sellest orgasmi lausa?
e
Eesti kaitsja/ 28. jaanuar 2018, 14:33
Kõik nõukaaja marksismi-leninismi propagtandistid ja nõukogude võimu eest võitlejad tuleb kas maalt VÄLJA saata või TRELLIDE taha panna....! Miks nad meil viibivad vabaduses VIIENDA kolonnina....?
m
masendav/ 28. jaanuar 2018, 15:14
ideelisi kommuniste on ükssikuid.Tõepoolest ei ole mõtet röövlikarjale rääkida võrdsusest,vendlusest ja vabadusest.Võrdsust mõistavad nad nii,et kes on pirukale lähemal,on võrdsem.Vendlust mõista nad nii,et kui on kasulik,siis lüüakse ka vennale nuga selgaVabaduse aga pöörab mass kohe anarhiaks.,Vabaduseks parasiteerida rahva kulul,erastada,ärastada,ämma kapitada,lasta kõrge kaarega põhiseadusele,kui tuntakse brüsseli mafiajõugu toetust selja taga.Kommunistlik kord sobiks ainult pühakutele.Maapealset röövlikarja sobiks kõige paremini valitsema karmikäeline despoot!
a
aga siis jääb Toompea tühjaks/ 28. jaanuar 2018, 15:21
ja Kadriorus selle mister Ilveses vanaema ehitatud majakeses jooksevad ringi kummitused
a
alustaks siis / 30. jaanuar 2018, 00:17
e
ei ole õnnetu, vaata ja kuula,kui kaunilt/ 28. jaanuar 2018, 15:20
orjade meeletu vihakisa kõlab.
s
segapudru/ 28. jaanuar 2018, 13:46
Palgalised ju kogu aeg on Ekret venemeelseks sõimanud.
Mis nüüd siis lahti on ?
1
13:46/ Vanaema maalt/ 28. jaanuar 2018, 14:05
Viha väljaelamiseks on kõik variandid vaja läbi proovida. Kui 50 a. ei võtnud eestlaste võitlusvaimu maha, siis nüüd katsetatakse Süüria moodi kodusõda esile kutsuda. Mis seegi nüüd muud on, ühe invaliidi jutt pannakse kogu partei nimel elama ja liberaalidele punkte teenima. Kes on kanepiplika, et eestlasi natsideks nimetada? Alates tänasest on minu täielik põlgus ka teda mahitanud keskile ja Ratasele.
j
jäta loba/ 28. jaanuar 2018, 14:45
ratas on juba rauttatud ja tema ei karda mingit kriitikat. Kriitika teeb teda ainutl tugevamaks ja veelgi kiindunumaks, et oma rahvast koos aktsiisidega ikka suuremas ulatuses hoolida.
1
14:45/ 28. jaanuar 2018, 15:01
Rautatud küll aga roostes rauad, mis igapäevaga enam lapikuks kuluvad. Kodaraidki kaotatud Brüsseli koridorides, kokkujooks nagu luik, haug ja vähk.
a
Andres/ 28. jaanuar 2018, 16:46
Ei nimetanud Izmailova eestlasi natsideks. Seda ühte nimetas ja FBs saadetud sõnumid olid ka seda väärt. Ei ole isiklikult Izmailova valija (olen EKRE valija), aga pooldan kõikide Eesti kodanike õigusi ja saan kinnitada, et Bekker ei esinda minu seisukohti. Arvatavasti on Bekker oma piinliku jutuga kas provokaator või nõrgenenud reaalsustajuga kibestunud inimene.
k
Kui / 28. jaanuar 2018, 20:01
sa isegi metafoorist aru ei saa, siis võid sealt uksest välja minna küll ja tore oleks kui kõik teised endasugused provokaatorid ning venestajad kaasa võtad.
t
to Andres/ 29. jaanuar 2018, 01:49
Ei ole sa mingi Ekre valija, palgaline kommija oled 100 %.
m
Maša/ 28. jaanuar 2018, 14:30
...ilmselt on lahti see, et Ekre on momendil kolmas erakond ja sotsid asusid tegutsema.
k
kas see/ 28. jaanuar 2018, 16:12
Bekker on tegelikult sots ja teie parteis agendina?
ä
ähhh/ 28. jaanuar 2018, 13:43
siiamaani olnud Roheliste valija
väga tundub selline kiri (kui üldse olemas on) tellitud pro.vokatsiooni moodi
kuna Zussuke nimetab rahvuslasi nat.sideks siis järelikult on ta eesti rahva vaen.lane
nüüdseks on siis ainus võimalik EKRE
s
seega, see ZUZZZZ/ 28. jaanuar 2018, 15:23
teenis oma honorari hiilgavalt välja. HEIL EKRE!
Ometi kord võetud dr,Goebbelsist eeskuju.

o
Oijah/ 28. jaanuar 2018, 14:08
Lugesin. Selgus, et tegemist on rumalukesest tankistiga.
n
naine1/ 28. jaanuar 2018, 14:25
Julmalt loll inimene ikka. Ennasttäis kahjuks pealekauba.
n
28. jaanuar 2018, 16:11
No ikka päris tita, ongi roheline kapsalehealt leitud liblika vastne.
a
Arutleja/ 28. jaanuar 2018, 13:40
Kui Tallinna juht laseb abilinnapeaks panna sellise harimatu ,oskusteta kahe väikse lapse ema kanepi huvilise ZUZU.Siis tundub ,et Tallinnas on oodata mingit rahadega skeemitamist ,Zuzuga hoitakse pilk teisel teemal.Zuzule kõrget palka maksta on ülim narrus.Tallinna juht on vastutav ka oma alluvate töötulemuste eest,seega on juht näidanud,kui rumalaid juhtimise vigu ta teeb.
n
28. jaanuar 2018, 16:07
Narkomaanist ema peaks olema lastekaitse ja politsei silma all ja laste jätmine narkomaanile on otsene laste ohtu seadmine! See on kuritegu laste vastu! Kõik teavad, aga ühtki ametnikku ei koti? Vot kuhu Talinnn on omadega jõudnud.
t
Teeline/ 28. jaanuar 2018, 17:13
Vastupidi! See oli väga õige valik. Tark abilinnapea oleks võinud keskerakondliku linnavalitsuse ainuvalitsemisele tülinaks osutuda, aga praegu saab demokraatiat mängida.
l
28. jaanuar 2018, 22:18
Laste huvid on siiski põhimõtteliselt midagi muud, kui abilinnapea koht.
l
Loomulikult/ 28. jaanuar 2018, 13:38
peaks sellised sisserändajatest sõnavõtjad viivitamatult meie riigist välja saatma!
s
Sulle/ 28. jaanuar 2018, 14:11
loomulikult ,soovitan uuesti Põhikirja lugeda.
p
28. jaanuar 2018, 17:26
põhikiri ei laiene end eestisse skeemitanud rändrahvale.
1
14:11/ 28. jaanuar 2018, 19:40
Eesti Vabariigi Põhiseadus pole rändtirtsude kommenteerida.
s
sel juhul parandatakse põhikiri uuesti/ 28. jaanuar 2018, 21:42
nii nagu meie armsa misteri puhul tehti
e
eestlased ise/ 28. jaanuar 2018, 21:43
oskavad parandada vastavalt nõudmistele.
p
Pille/ 28. jaanuar 2018, 13:37
Kõik näitab, et võim Eestis on muulaste ja Brüsseli käes.
Eestlane on null, meid võib igaüks sõimata.
k
Kas/ 28. jaanuar 2018, 13:36
mitte Jaak Madison ei olnud Mitte see ekrelane ,kes ütles, et kui ta on nats siis uhkusega nats. Mõned aastad tagasi oli ajalehes teema, kus EKRE juhtpoliitik Ruuben Kaalep kiitis Tartus kohvikus välismaalastele Hitlerit.
i
Irf/ 28. jaanuar 2018, 13:49
Aadu oli ju suitsetamisvastane, propageeris karskust ja võttis esimesena vastu lookakaitseseaduse. Nii, et ta on igasugu roheliste ja sallijate vaimne eeskuju. Eriti veel, kui arevstada nende nõudmisi, et valged keskealised heterod kiiremini maha kärvaks. Yks asi on Aadut kiita, teine asi on avalikult laita, kuid salajas tema stiili viljeleda ehk siis teatud yhiskonnagruppi - valgeid heterotest konservatiive - igate moodi vaenata.
o
oks/ 28. jaanuar 2018, 14:35
Taimetoitlane oli ta küll
t
täpselt nii/ 28. jaanuar 2018, 13:54
enne olla nats ku to.larast
1
13:36/Ja olengi/ 28. jaanuar 2018, 14:11
jumalarahus NATS ennem, kui punane, kes riigi hävitab. Seda need muulased siin karjuvad päevast päeva, et taastada oma tahe.
s
seda kisendavad reffid ja palju agaramalt/ 28. jaanuar 2018, 21:44
ning kõvemini.
Ise teete selgeks, et vasjad ei oskagi muud peale vene keele, ja nüüd siis ....
l
lihtne inimene/ 28. jaanuar 2018, 13:31
see natsiks tituleeritud hr Oliver võiks neiukese solvamise pärast kohtusse kaevata?
k
Kle, "lihtne",/ 28. jaanuar 2018, 13:50
mine maga ennast kaineks! Kui üks HARIDUSETA ja LINNAASJADES ABSOLUUTSELT ebakompetentne "neiukene" julgeb olla nii ülbe, matslik ja ilkuv OMA TÖÖKOHUSTUSTE TÄITMISEL ja ILKUDA volikogu liikmete üle, lihtsalt ÜLEOLEVALT KEELDUB volikogu liikmete küsimustele vastamast või veel arrogantsemalt vastab, et seda ja toda tema ei tea ega pidavatki teadma!
Kas sellise tegelase on keegi linnakodanik VALINUD meid valitsema? Kus sinusugune siin solvamist näeb?
1
13:31/ Inimene võiks parem teada/ 28. jaanuar 2018, 14:14
kes ta selline üldse on, kuidas ta käitub linnavalitsus ja istungitel. Siis ongi tema koht oma kodumaal, Aseris.
t
28. jaanuar 2018, 14:24
Tegemist on Turki Juuditariga!
s
sel juhul on ta ju/ 28. jaanuar 2018, 21:45
sama aus, lojaalne, tark ,ustav, ettenägelik kui käige suurem eestlane ,mister THI isiklikultr
p
Pille/ 28. jaanuar 2018, 13:25
Izmailova tuleb igal juhul ametist lahti lasta.
Nii Eesti ja eestlaste vaenulik inimene ei tohi mingil juhul abilinnapea edasi olla.
e
eks inimene osteti töökohaga ära/ 28. jaanuar 2018, 13:22

m
masendav, masendav/ 28. jaanuar 2018, 13:17
Kui eestlased on natsid ja fasistid, miks ta ära ei lähe, sinna, kus natse ja fasiste ei ole.
Ennekuulmatu, kui selline eestlasi vihkav naisterahvas on sellisel kohal.
a
aga/ 28. jaanuar 2018, 13:54
kes veel ja kus mujal maksab absoluutselt harimatule ajudeta tibinale mitutuhat eurot kuus rumaldamise eest?
p
puhas eestlane/ 28. jaanuar 2018, 16:18
ma vihkan ka ükskõik mis rahvusest natse, kas võtad nüüd mul pea maha?
a
appi/ 28. jaanuar 2018, 13:15
Kuidas selline Eesti ja eestlaste vaenulik Izmailova üldse selle koha sai ?
Mis me riigis üldse toimub ? Eestlased on maha surutud, oleme mingi alamklass, kõikide tõmmata - tõugata.
a
aga alamat sorti inimeselaadseks on/ 28. jaanuar 2018, 21:49
eestlased end ise teinud. Hõisanud ja teinud.
Ei käinud siitmaa maad ega vara ega inimesi parseldamas Ho Shi Min, Idi Amin ega Sillanpää.
Isegi Nobel ei puutu asjasse ega Kennedy ammugi mitte.
Ise tehtud,hästi tehtud.
ä
Ärni/ 28. jaanuar 2018, 13:09
Keegi teab ansamblit Fliitvuud Mäkk? Praegu kuulan head laulu tell mi laa tell mi svi lidl laa tell mi laa tell mi tell mi laa
s
see hea lugu/ 28. jaanuar 2018, 13:42
maggy reilly hääl on ideaalne selle bändi ja laulu jaoks.
ä
Ärni/ 28. jaanuar 2018, 14:17
Mägi Reili? Eesti naine laulab seal?
n
No jah/ 28. jaanuar 2018, 13:09
kui kanep on meeled segi pööranud ja lubab kõiki natsideks nimetada, tulebki välja saata. Lõpetagu keskkool ära, õppigu õigekiri selgeks, siis kukkugu räuskama.
t
to No.../ 28. jaanuar 2018, 13:20
mul sama mõte aga No jah jõudis ette.
k
kuidas kõiki,/ 28. jaanuar 2018, 16:20
kui sa oled see Bekker, oled siis kõik?
n
Nojah/ 28. jaanuar 2018, 13:08
Zuleixa on värske tuulepuhang oma rohelise mõtteviisiga. Senised reformipoliitikud istuvad oma kopitanud kantseleides, teevad demokraatiast ja vabadusest suuri sõnu aga tegelikult kraabivad ainult nutsu kokku.
h
hahhaaa/ 28. jaanuar 2018, 13:55
värske kanepipilveke, tahtsid ehk hoopis öelda?
1
13:08/ on see reform muud/ 28. jaanuar 2018, 14:20
mis on aga kanepit nad veel legaliseerida ei kavatse. Ja varastamise on ka õppinud ära need, kellel haridust vähemalt. See tuleb tänavalt seljakotiga linnarahva raha lihtsalt tuuri panema, haugub istungitel nagu kutsikas eakatega. Häbiväärne tegelane.
n
nl/ 28. jaanuar 2018, 13:02
Zuss tuleks oma sõnakasutuse pärast vastutusele võtta. Tema rumalus, harimatus, kahepalgelisus on omaette teema.
j
ja ekrelastest/ 28. jaanuar 2018, 16:21
t
Tallinn/ 28. jaanuar 2018, 13:01
Aga sellise linnapea pärast on häbi tõesti.Makstakse palka maksumaksja raha eest.Piinlik olukord.
n
nl/ 28. jaanuar 2018, 12:57
Artiklil vale pealkiri. Peaks olema:"Punaaktivist sõimab rahvuskonservatiive natsideks( faš..deks)".

m
Meie/ 28. jaanuar 2018, 12:51
riigis on igasuguseid hulle ja suust võib kõike välja ajada.
t
to 12. 43/ 28. jaanuar 2018, 13:08
Mis sa provotseerid. Kas KAPO käskis provotseerida ?
Miskipärast eestlasi võivad muulased meie oma kodumaal sõimata küll natsideks, küll fasistideks.
Isegi minu peale kukkus üks venelanna bussis karjuma jobannõje fasistõ, kui püüdsin teda aidata.
s
Siit/ 28. jaanuar 2018, 17:33
moraal, vaata enne näkku, keda aitad.
i
iga erakonna liige esindab oma erakonda./ 28. jaanuar 2018, 12:43
Oliver Bekker on äriregistri andmetel sündinud 08.07.67. ja EKRE-sse astumise aeg 08.08.16. Seega on tegemist 50-aastase mehega, kelle mõttemaailm on juba välja kujunenud. Arvestades mehe soliidset vanust, siis on ta teadlikult ähvardanud ja selline inimene on ühiskonnale väga ohtlik. Miskipärast on just temataolisi vihkajaid, ähvardaiaid ja vaenuõhutajaid kogutud EKRE-sse omajagu.
E
RAA/ 28. jaanuar 2018, 12:49
Eestlased tahavad et Eestimaa jääks alles eesti meelsetele ,mitte et abilinnapeaks on kanepipooldajast kahepalgeline.,kes unustas oma vaated kui piruka külge pääses.
e
eesti meelsed on ainult/ 28. jaanuar 2018, 21:52
hoolivad reffid ja nende käepikendused ekrelased.
Teised on tavalised ja populistid ,keda hoolivad koristavad Paradiidi.
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:40
Oot, Ekre oli ikka Kremli ja keskerakonna (eetriaeg Tallinna TVs) käepikendus? Noorpoliitikud paanikas, et kusagil lehe kommentaariumis sellist 5.b klassi hirmutamistaktikat kasutate?
a
austatud kommentaator/ 28. jaanuar 2018, 12:52
mina taas näen juba selleltsamalt teksti juures olevalt pildilt et mees on lõpetanud nägemisinvaliidide erikooli. Niisiis tegemist on invaliidiga, ning sarnase teksti avaldamine selle Izmailova poolt pole just väga korrektne. Pigem tasunuks Izmailoval mehega arutada, milles asi.
a
Allah akbar-Jumal on suurim/ 28. jaanuar 2018, 12:53
Minu sugulane Zuzu on loomulikult vaenuliku Vene agentuurale hirmuks. See on muidugi loomulik.Igale oma!!!
m
Maša/ 28. jaanuar 2018, 13:07
Teadlikult kahjustab EKRE mainet!
s
seda teete/ 28. jaanuar 2018, 16:24
ikka teie ekrelased ise kogu aeg, ei lähe mööda ühtegi päeva.
1
1/ 28. jaanuar 2018, 13:09
"temataolisi"-need temataolised veel mäletavad, milline oli elu kurjal nõuka ajal ja teavad mis tähendab raudne eesriie
p
praegu/ 28. jaanuar 2018, 16:24
on palju kurjem aeg, mille tõttu rahus kaob.
t
to 12. 43/ 28. jaanuar 2018, 13:10
50a mees on veel noor,
50a naise kohta kahjuks seda öelda ei saa, ma naine ja kohe 50, minuealised mehed poisikesed alles.
t
to to 12,43/ 28. jaanuar 2018, 18:59
ma küll ei ütleks, 50+ naised on tip-top väljanägemise ja olekuga, 50+ mehed on paksud ja ärajoonud .
t
to 18. 59/ 29. jaanuar 2018, 01:57
Ma ei mõelnudki välimust, vaid sisemust, olekut.
Ma ligi 50a naine ja endavanused mehed iseloomulult, käitumiselt poisikesed.
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:43
Mehed jäävad ju elu lõpuni poisikesteks :)
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:45
Sul on vist head ja kobedad sõbrannad
Meessoost tuvusringkonnaga peaksid veidi silmaringi tööd tegema või siis su 50+ tipptopp sõbrannad on heaks pidanud endale paksud ja ärajoonud mehed kaasaks võtta :)?
1
12:43/ Eesti ei ole / 28. jaanuar 2018, 13:13
kanepikimujate ja punaste mängumaa, saage ometi ükskord aru. Ainult eestlaste vihkaja saab kaaskodanikku natsiks sõimata, absoluutne venelaste stiil.
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:46
Ei ole venelaste stiil, mingine uus regligioon on ka eestlaste seas, euroopalikud väärtused vist, need kodanikud omavad reaalsusega veel väiksemat kokkupuudet kui paduusklikud ning seletamatut häbenemise ilmingut on ka antud seltsimeeste puhul täheldatud.
n
nadsa nads./ 28. jaanuar 2018, 13:30
Antud tegelane oliver on eks kesik ja veel migist ""erakonnast"" minema putkanud. Tundub et saladiversant EKRES kelle ülessanne ongi "putru keeta" ja erakonna jalga saagida et igasugused tsutsud saaksid solvuda ja sildistada.
Kas see kommentaar mjodjule sobib või läheb jälle likvideerimisele?
s
saab näha, mida veel/ 28. jaanuar 2018, 15:04
Paistab küll nii. Juba teine üle vindi provotseeriv tekst nädala jooksul, Reinsalu kõigepealt, nüüd mingi Oliver.
s
siis on/ 28. jaanuar 2018, 16:27
ju ka Mart, Martin, Jaak ka saladiversandid, sest taolist jama maine kahjustamiseks põhjustanud?
k
28. jaanuar 2018, 12:39
Kes see Izmailova ülse on? Mingi abirahast elatanu,kel 9klassi haridust,kes alles äsja istus puu otsas,kes legaliseeib kanepit ja nüüd topib raha taskusse? Tahaks väg atema taustast enamat teada
o
Oled ekrelane, / 28. jaanuar 2018, 12:49
et õigustad viha ja vaenu ning ründad kadedusest Izmailovat.
e
28. jaanuar 2018, 13:09
Eestikõige populaarsema poliitilise liikumise liikmeid natsideks nimetada? Pole üllatava, et just need liberastid sihukesi võtteid kasutavad!
1
12:49/ Kes siin / 28. jaanuar 2018, 13:17
vihast muidugi, natsiks sõimab? Kui on teada, et kirjutaja ongi invaliid, aga üks täiemõistusega IZUZU kisub sõimu üles, siis kumb nendest ajuinvaliid nüüd on????
o
on kyll t6estatud/ 28. jaanuar 2018, 14:08
1
14:08-LE/ 28. jaanuar 2018, 15:12
MIS KOOLIST,KAS KLASSIKAASLASED ÜTLEKS?
l
ligidane müüs/ 28. jaanuar 2018, 21:58
talle mitu diplomit, ei maksa hõbeneda midagi
x
X/ 28. jaanuar 2018, 15:59
Kes Sa. /, ise siis parem oled? Kui Sinul haridust ja intelligentsust rohkem, kui sel noorel ametnikul, siis sa siin ei mõnitaks, vaid teeks mõne asjaliku ja konstruktiivse ettepaneku. Algatuseks võiks enda kommentaaris ka vead ära parandada, siis alles näägutada selle rohelise tüdruku hariduse üle, kel eesti keel pareminigi selge, kui nii mõnelgi siin kritiseerijal ja vihapritsijal.
h
hm. muide, see eestlaste puu otsast allameelitamine ja/ 28. jaanuar 2018, 21:57
lihtsatest käskudest aru saama õpetamine oli värskete investorite esimene töö siin Maarjamaal.
Ka teie suuur eestlane tegeles sellise suure ja vajaliku tööga.
i
isand Oliver, teie eksite!/ 28. jaanuar 2018, 12:38
Zuzu teab palju liikluskorraldisest, tal on kanepi propageerimise kogemus.
v
vaadates seda zuzut / 28. jaanuar 2018, 12:37
ja tema nö avalikku käitumist , saab öelda , et tegemist pole eriti aruka inimesega .
ilmselt jääb puudu seda üleüldist haritust - eks siin osaline ka hariduse puudulikkus .
Tegelikult sai ta ju võimule lihtlabase matemaatika kaudu - linnavalitsusel ei jätkunud hääli ja siis pidi lihtsalt keegi kampa kutsutama.
h
Hari ennast, mitte teisi./ 28. jaanuar 2018, 13:00
Kas sa üleharitu, seda ikka tead, kus hääletatakse ja kes hääletab?
1
13:00// 28. jaanuar 2018, 13:31
Hääletatakse teeääres, poliitikas on mäng ja petturlus. Kes või kus teda siis hääletati? Aas kutsus ja pani paika, sellega kustutas ka rohelised Riigikogu valimiste seltskonnast. Kes nüüd siis valib veel eestlasi natsideks kutsujat, tegi oma erakonnale tõelise teene.
p
Priit/ 28. jaanuar 2018, 13:20
Sinusugused robotiks õppinud jah ei sobi kusagile, sest teil on igasugune mõtlemine kadunud. Ütle otse, et kade meel sul.
a
aadu/ 28. jaanuar 2018, 15:25
ega siis need rohelised ka eriti õige aruga ole kui omale siukse juhtlamba valisid,oi jummal sa ei myrista,sellised ilmselt hakkavad veel riigikokku trygima
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:38
No see Susuu lükke tulemina kaotasid rohelised 50% oma senistest valijatest, teine puukallistaja ehk veel hääletab RK valimistel nende poolt.
u
urr/ 28. jaanuar 2018, 12:37
EKRE väljendid ei kannata kriitikat. Küll aga pean nõustuma, et see zuzu@co on naljanumber ning neile maksta nii kõrgeid töötasusid on taunitav ja nad ei vääri seda nagu igasugused teised nn.tühjad kohad.
t
Tore ikka/ 28. jaanuar 2018, 12:34
kui inimesel pole keskharidustki ja tal mingi mehega oma kana kitkuda on, võib igasugust jama ajama hakata. Ju kaptenil pole kodakondsust ega elamislubagi, kõike võiks ju uurida enne. Aga ei, ÕL kohe rusikaid vehkima.
a
aga/ 28. jaanuar 2018, 14:09
1
14:09/ 28. jaanuar 2018, 15:09
Ei ole! Näita lõputunnistust?
n
näita/ 28. jaanuar 2018, 16:30
m
mina olen eestlane ja/ 28. jaanuar 2018, 12:33
mind pidevalt diskrimineeritakse minu rahvuse pärast ja omal kodumaal,mida teha?
t
28. jaanuar 2018, 13:10
e
Eestlasel/ 28. jaanuar 2018, 13:27
jupole häält, mida tõsta. Muidu siin ei kommenteeriks, vaid lärmaks Toompeal.
m
mitte/ 28. jaanuar 2018, 14:02
ei lärmaks vaid ei käiks e-valimistel
h
hakka/ 28. jaanuar 2018, 16:31

u
28. jaanuar 2018, 12:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Priit/ 28. jaanuar 2018, 12:40
Ja mis siis, et abirahadest ja tööd on ta teinud küll. Kust sina tead nii täpselt, et inimene pole pädev seda ametit pidama ja mõistad teda hukka ? Selleks ei pea olema makse maksnud, et mingit ametit pidada. Sinu jutust tuleb üldse välja, et kõik inimesed kes esimest korda tööle lähevad (nagu kõigil on kunagi esimene kord) ei sobigi kusagile, sest nad pole varem tööl käinud ja makse maksnud ! Tule mõistusele. Selle ameti jaoks ei pea olema mingi tuupur või pool elu ennast segaseks orjanud inimene. Piisab, kui jagad asja ja oled loogilise mõtlemisega.
t
to priit/ 28. jaanuar 2018, 13:21
no aga zuzul pole kubmagi sinu viimasest lausest. selles asi ongi.
männikäbi või tammetõru oleksid seal toolil ka "rohelisemad".
v
Vot, vot, Priit!/ 28. jaanuar 2018, 13:25
Sellepärast suurem osa lahmibki, et nad on, kas üleõppinud, või sandiks töötanud. Mingu parem Tootsi juurde "mõisavalitsemist" õppima. Toots ei nõua kõrgemat haridust, elust arusaamist aga küll.
1
12:40 /Appi küll/ 28. jaanuar 2018, 13:39
Jagab asja, kanep legaliseerida, eestlased on NATSID-kogu tarkus? 3 asetäitjat, et töö tehtud saaks? Tõmbas rohelistele vee peale, teistest liikmetest lausa kahju, seal on ka arukaid inimesi.Eestimaa rohelised, te olete ka natsid, kes siis ZUZU ise on?
m
mul läks praegu kõht lahti/ 28. jaanuar 2018, 13:18
abirahadest elab terve progressiivne Lääne-Euroopa Ning USAs paljud püsipäevitusega inimesed. Selles pole midagi häbiväärset.
Hoopis töö tegemine on häbiväärne, eriti maatöö nagu põllumajandus, teraviljakasvatus ja loomapidamine.
Ükski endast lugupidav roheline ei tegele elus farmeriks (vananenud nimetus: talupidajaks, põllumeheks) olemisega.
t
to No kuulge/ 28. jaanuar 2018, 13:31
Päris segi lähed oma jutuga, palgaline.
Abilinnapeast venelase arust on ekrelased ju natsid, fasistid.
Sa kirjutad vastupidist.
Otsustage ära seal palgaliste kojas, mida kirjutate, muidu kukub välja üks vastuoluline segapudru,
m
mul on häbi / 28. jaanuar 2018, 20:19
selliste inimeste pärast,kes sellist iba ajavad ja seejuures end veel eestlasteks peavad.Maatöö pole häbiväärne ,vaid selline jutt .Maatöö on austusväärne töö,sest tänu maatööle on linnavurledel leib laual ja piim samuti nin g lisaks veel ka kartul ning muud aed-ja juurviljad.HÄBENE kuskil nurga taga.
a
AGA/ 28. jaanuar 2018, 14:20
Väga paljud ekre toetajad ongi ju sellised vaimse puudega nagu sellise kirja kirjutaja. See pole isegi naljakas, sest te ei kujuta ette milline rumalus ja rõlgus neis ekre gruppides vohab. Seesama tola oliver vms on ju ise vana homoseksuaal ja ilmselt vb ka pedofiil, kirjutab pidevalt facebookis poistele, aga näe tema astus ekresse ja ekreiidid veel kiidavad kaasa :D
i
irw/ 28. jaanuar 2018, 21:49
needsamad vaimust vaesed putinlased laovad sulle kõvasti miinuseid...
t
to Priit/ 28. jaanuar 2018, 14:29
Miks palgaline kommija alati nii valelik on ? Kirjuta ausalt, et oled raha eest kirjutaja. Ja mees sa kindlalt ei ole, väga naiselik tekst.
n
naise koht/ 28. jaanuar 2018, 16:32
on kodus pliidi ääres, sina Uku aga raba tööd ja ära kaaguta, kui arusaamist pole.
n
28. jaanuar 2018, 12:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
12:32/ Kuule sina/ 28. jaanuar 2018, 15:12
70 aastane vanaeit, aitab juba plämast.
s
see roheliste juht ja ültse terve erakond neil/ 28. jaanuar 2018, 12:29
tahab kanepit legaliseerida..narkomanid fui
1
12 29/ 28. jaanuar 2018, 12:51
Sa pole ise põhikooli lõpetanud,viga vea otsa.
e
ehk / 28. jaanuar 2018, 12:54
´´üldse´´ on õigem
ü
ÜLTSE/ 30. jaanuar 2018, 00:20
ei taha.No on ikka matsid,mitte kõik muidugi.
w
What?/ 28. jaanuar 2018, 12:25
"... kaduge meie maalt sinna kuhu tulite... " naerukoht! Vigaselt kirjutatud.
t
to pealevaataja/ 28. jaanuar 2018, 13:33
Palgaline, otsusta nüüd lõpuks ära, kes Ekre on.
Muidu ta sul ju kogu aeg venemeelne, nüüd vastupidi.
Aga muidu on nii, et ainult eestlaste vastu tohib vaenu õhutada ja seda meie oma isamaal.
p
28. jaanuar 2018, 12:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sul,pealtvaataja jääb kogu aeg midagi nägemata/kuulmata,/ 28. jaanuar 2018, 12:29
sest sa oled püha viha täis ja ei salli rahvaerakonda.
Võta rahulikult kui sa ei kuulugi eesti rahva hulka,ikka võta rahulikult.
Analüüsi tulemusena võib selguda,et sellist Oliver Bekkerit polegi olemas
ja sina juba leilis.
l
lk/ 28. jaanuar 2018, 14:04
Äriregistri päring näitab, et Oliver Bekker (sünniaeg 08.07.1967) on olemas ja on EKRE liige alates 08.08.2016.
1
14:04/ Ja siis/ 28. jaanuar 2018, 15:14
...välja, välja vabariigi seest, kel jalas kirsasaapad ja lipsu pole ees...Ilus Eesti laul ju?
h
hihii/ 30. jaanuar 2018, 00:57
Bekker on jah tüüpiline eestlase perekonnanimi:)))
s
sotsupotsu/ 28. jaanuar 2018, 12:36
Kui oled pealtvaataja, ei tähenda. et ka pealtnägija oled. Vaenu õhutavad kõigepealt need, kes ei lase uusaastaööl eesti hümni, kes palkavad suurimaks eesti peoks naistepeksjaid, kes nimetavad eestlasi vähem eurooplasteks, kui on Prantsusmaal inimesi tapnud terroristid. Üks ekrelane ei ole kogu EKRE nagu üks varas ei ole veel kogu eestlaskond. https://www.youtube.com/watch?v=mLP1AdWpDck
1
12:23 /Ei tea/ 28. jaanuar 2018, 13:42
miks te koos zuzuga siis seda teete? Sinu kisa ju igapäevane. Vaata alt või vaata pealt, punased kõrvad vahivad ikka vastu.
m
maalt/ 28. jaanuar 2018, 12:23
valja muidugi,koige parem kuu peale !
k
konnatiik/ 28. jaanuar 2018, 12:22
Eks linnapea tegi selle liigutuse enda jaoks-kes ei taha kaeru.
j
jah,keegi sekretär oli ka mures,arvas.et teda vallandatakse,/ 28. jaanuar 2018, 12:45
kuid eksis,kabinetis tehti remonti ja diivan viidi ka katte värskendamiseks ära...
t
tulekski saata/ 28. jaanuar 2018, 12:22
Liiga palju on siia siginenud igat masti võõraid, kes õpetavad meid õigesti elama.
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:31
Ja tuleb ning tuuakse muudkui juurde.

p
piinlik muidugi/ 28. jaanuar 2018, 12:22
et ilma hariduse ja töökogemuseta plikatirts pandud nii vastutusrikkale ametikohale. kesikute tase on ikka masendav.
v
veidi häbi neh/ 28. jaanuar 2018, 12:38
ei ole hullu midagi. Reidi tee küsimus on vaevata lahendatud, ei keegi taha pehmest toolist loobuda :) . Eriti see, kes sinna täiesti kogemata sattunud, mingeid kogemusi, ühiskondlikke teeneid või intelligentset pädevat asjakohast baasi nimetatud proual ei ole ju ka.
t
Tema/ 28. jaanuar 2018, 12:49
pole kahjuks ainuke. Meil selliseid küll ja küll. Ise arvavad, et nemad on kõiketeadjad ja hiljem ei vastuta keegi essu eest, mille korda saatsid.
a
ahhaa/ 28. jaanuar 2018, 12:21
Tallinan abilinnapea ja Erakond Eestimaa Roheliste juht Zuzu Izmailova kirjutab sotsiaalvõrgustikus, et teda ähvardatatkse maalt välja saata."""
Kus on küll korrektor või oligi kohe selline lause?
n
28. jaanuar 2018, 13:07
no, ega see pole ainuke, aga seda teist ka nägid "lahkuda abilinanpea kohalt"?
Kõikesalliv Triinu kirjutab ikka vigadega. Näiteks teine kirjatükk täna
https://www.ohtuleht.ee/854668/
"Sa oleksid valmis lõpini minema Eesti eest?" küsis Välba.
t
to rahunege/ 28. jaanuar 2018, 13:35
Keeleoskus ei muuda inimese vaateid.
Väga eestlaste vaenulik inimene.
r
rahunege/ 28. jaanuar 2018, 12:20
See, et Zuzu ei loobunud heast palgast, on isegi arusaadav. Tal on ilus eesti keel ja ta ei ole ju kõige õelam inimene. On teisigi muulasi, kes armastavad Eestit ja ei tahaks siit lahkuda: https://www.youtube.com/watch?v=KlpcLjJCMeU
k
kurb tõsiasi/ 28. jaanuar 2018, 12:27
Loone ja Ummelas ja Reinde ja Lobjakas jpt on eestlased, aga ma eelistaksin Zuzut.
v
28. jaanuar 2018, 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja sina oled vaimustuses IRL-st, 12:20?/ 28. jaanuar 2018, 12:34
kelle nimekirjas oli 21 kriminaali?
Uuri valitseva erakonna ridasid ka!?
Sina siis kodus ei puhasta üldse?
Külalisi võtad ka järjepidevalt vastu,mis siis,et mõni on sinu väärtasju aeg-ajalt kaasa viinud?! Vaata kui leebe oled.
e
eestlane/ 28. jaanuar 2018, 12:19
t
to 12. 19/ 28. jaanuar 2018, 14:38
Sümpaatne inimene ???? Palgaline, ära pulli.
e
Ei saa olla EKRE-lane/ 28. jaanuar 2018, 12:19
Selline lahmimine on hoopis Ligi moodi. Nii sümpaatset inimest pole vaja küll Eestist vaja välja saata. Oliver teeb EKRE-le häbi, mõistlik oleks ta EKRE-st välja visata kui provokaator reformarite agent.
a
ahsoo 12.19/ 28. jaanuar 2018, 12:39
nii et muulased on sümpaatsed inimesed, olgu, kuid üks ilma hariduseta naine poeb roheliste kaasabil kõrgele kohale pole õige, välja muidugi saata.
o
Oodake nüüd/ 28. jaanuar 2018, 12:40
oma kisaga. Varsti tuleb teade, et selle nimega kedagi polegi EKRE-s. Alanud on valimisvõitlus, kus vahendeid ei valita.See IZUZU on naljanumber.
r
28. jaanuar 2018, 12:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ajaloolane/ 28. jaanuar 2018, 16:11
Kuule inimene, hari end nüüd natuke Eesti ajaloo uurimisega ja mööna, et mingisugusest tõueestlasest ja verepuhtusest me paraku rääkida ei saa.
p
Pitsi tagant mõtlikult/ 28. jaanuar 2018, 12:13
Aga kui pädev siis proua abilinnapea on liikluskorralduses? Sisulisele küsimusele ta ju ei vastanud?
p
Politseiakadeemia 1.osa/ 28. jaanuar 2018, 14:24
Linnapeaks saab igaüks isegi sina
m
Mofo/ 29. jaanuar 2018, 23:28
Roheline ja liikluskorraldus kokku panna - what could possibly go wrong, nt kiirusepiiranga 20km/h järvevana teel oleks ju üsna roheline lähenemine...

n
nlkp/ 28. jaanuar 2018, 12:13
Kas Zussu mõtleb nats all natuke või peab ta silmas fašistlikku ideoloogiat. Kui viimast, siis punapolitrukil Tallinna juhtorganites kohta olla ei tohiks. Reinsalu pidi äärepealt "kanakarja" pärast ameti kaotama, see tegelane võib suust välja ajada mida tahes.
m
MGM/ 28. jaanuar 2018, 12:10
Ootaks Zuzult tõesti mingeid suuremaid tulemusi, ma tean, et on raske, aga Tallinn väärib enamat kui parkala ja traataed.
n
Nadsa nads :)/ 28. jaanuar 2018, 13:17
Näen siin seost ühe sotshiga kes kerutas üles "skandaali" seoses sisserännanu pojaga. Antud juhul lisab vürtsi veel see et zuzu ei oma jalgevahel teatud atribuutikat ja seda solvunum on :)).
Muidugi see kesikutest ja kust veel EKRE ridadesse ärakaranu oliver on ka loll või mats. Võibolla mõlemad korraga - visake see isane kana EKREST välja - kõlab kui provokaator.
k
kes sinna/ 28. jaanuar 2018, 16:43
siis üldse alles jääks :)?
n
neeger/ 28. jaanuar 2018, 12:08
Kuhu ma pean minema,kui olen Eestis sündinud?
r
Reisibüroo/ 28. jaanuar 2018, 13:26
Näiteks Aafrikasse, seal on ju sinu sugulased.
A
13:26-le/ 28. jaanuar 2018, 15:17
Aga sugulased on mul ju ka siin, isapoolsed? Kuhu siis?
n
Nassist/ 28. jaanuar 2018, 14:21
p
pragma/ 28. jaanuar 2018, 21:26
miks sa kuhugi minna tahad? ei meeldi siin või?
u
uss/ 28. jaanuar 2018, 12:01
Kas teise natsiks nimetamine on siis proua arvates OK?
r
ras:ist/ 28. jaanuar 2018, 12:09
muidugi on ok, kõik, mida sallijad teevad, on ok, isegi kui see on ras:istlik :D
k
KES TA ÜLDSE ON?/ 28. jaanuar 2018, 12:32
"
12:32-le/ 28. jaanuar 2018, 15:17
"Proua" on abielunaine, totu!
k
/Hällõu/ 28. jaanuar 2018, 13:51
kus te näete prouat? On seljakotiga ringikimav hariduseta plikake, kes armastab kanepit ja head diivanit. Kellejaoks on eestlane nats ja fašist.Tere talv-PROUA?
u
uss/ 28. jaanuar 2018, 13:52
Vabandust. Unustasin jutumärgid ära.
m
Mis/ 28. jaanuar 2018, 11:57
Zuzu järjekordne lapuh kelle eest mõeldakse ja raha makstakse lihtsalt olemise eedt!
t
Tegemist on rassistliku ähvarduskirjaga/ 28. jaanuar 2018, 12:02
Sellise kirja kohta teeksin mina politseisse avalduse .
n
nean su ära/ 28. jaanuar 2018, 12:10
sinusugune sa:st peab karistatud saama
k
28. jaanuar 2018, 12:41
kusjuures vastastikusega.
h
28. jaanuar 2018, 12:45
Hariduseta:-(( ja töökogemusteta(oskusteta) proua abilinnapea ametipalgal.
p
pooletoobisele/ 28. jaanuar 2018, 14:46
kristlus on kah Aasiast.
A
13:55, 28. jaan 2018-le/ 28. jaanuar 2018, 15:19
Asiaat=rohkem budist kui moslem. Ega ta asiaatlik uiguur ole, et moslem!
p
pooletoobisele-le/ 28. jaanuar 2018, 15:19
Mitte päris Aasiast siiski.
m
Mida vaielda/ 28. jaanuar 2018, 16:27
Armeenlane on kristlane, aser moslem- miks nad siis muidu sõjas olid? Plika ise rääkis, ei sündis Aseris ja kobis siis siia natside sekka. Ei tea miks küll, kes kutsus?
t
to Mis-/ 28. jaanuar 2018, 12:37
ja hästi makstakse,mõni reakodanik ei saa aastaski 4200.-
ja kõik muud soodustused.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee