Vägisi jääb mulje et Taxifyst saanud tasuta Savisaare ühistransport. Taksoteenus on mugavusteenus. Sellel on oma hind!! Sõidab see kelle võimalus, vahendid ja soovi. Kellel ei ole, sõidab tasuta ühistranspordiga. PS. Olen paaril korral tasuta noore ära viinud, kes maksmisega jäänud jänni ja avastas et koju sõiduks raha pole ei jätkunud. Juhtum värske, kliendil tegu oli noorel tudengil kellel raha jätkus vaid Järve Selverini, elas aga Sauel, tulin vastu ja viisin tasuta koju Sauele lihtsalt ei olnud südant jätta pühapäev öösel kell kolm tühja linna rahata vihma kätte. Meeldiv ja mõistlik klient on rõõmuks igale juhile!
Tõesti nõus! Taxify jõudis punkt kus enam edasi minna ei ole võimalik. Keeras vindi nüüd täiega üle. Olen olnud lojaalne taxify kasutaja alates selle loomisest saati. Kõik sujus alates sellest et sai ise oma sõiduhinda määrata. Turg reguleerib hinna!!! Oli palju sõitjaid ja ootama ei pidanud. motivatsioon 100 %. See oli siis kui peakontor oli Masina tänaval. Üleeelmine aasta koliti Veerenni.... ja peagi oli tunda seda kuidas tulud hakkasid muutuste tuules vähenema. Samas elu kogu aeg ümberringi kallineb kütus, teenused, kindlustus jpm siis ainus mis odavamaks keriti oli juhi teenistus. Ja kui saabus viimane ümberkolimine Vana-Lõuna tänavale see oli nagu juhtidele surmaotsuse väljakuulutamine. Kõik muutused mida Taxfy teeb tehakse UBERit kopeerides ja juhtide arvelt.... Kui 3 aastat tagasi oli rahulolu 100 % siis täna vaevatt 10 %. EU kohus ja meiel riigis alates novembrist otsustas ka et sõidujagajad on uuest aastast taksoteenuse osutajad. Seega väärikad hinnad tagasi nagu oli algus ajal. Olgu teile siis toodud eilne reede töösõidu näide. Eilne 14 tundi sõitu tõi sama palju sisse kui naaberriigi taksojuhi 1 - 1,5 tunnine sõit!!! (sellest 14 tunnisest dünaamilisest hinnastamisest sain vaid üks kord 1,1 kordja ja üks kord 1,2 kordaja, seega vaid kaks korda sai seda dünaamilist hinnastamist näha!! Ja kui kõrv õieti tabas oli mootoris tunda kahtast heli, ei julge mõeldagi, kui remondiarvet pean vaatama, KASKO, kindlustus ootab maksmist, kütus võlga sõidetud, auto liising tuleb nädal pärast, tel arved kommunaal arved... elama peab ka millegist!! Juhil peab jääma õigus hinnas kaasa rääkida!!! Selline Taxify juhtidest ülelaskmine on väga inetu ja ebamoraalne. Meelwdtetuletus kolm aastat tagasi 2015 a. - start 2.50 e. km tasu 0,49 senti Ajatariif 14.90 !! Kütus maksis siis 80 senti!! Ja sõitjad jagus ja motiiv oli olemasja tulid omadega enam-vähem välja. Minu süü - meeldib see töö ja amet, meeldivad mu kliendid!
Kui te olete taksojuhid, siis täitke Ühistranspordiseadust aga kui olete sõidujagajad, siis missugusest palgast käib jutt? Täna viid sina naabrinaise tööle ja homme vastupidi ju?
Endast vähegi lugupidav inimene ei lase ennast sedasi tümitada. On harjutud, et eestlane kannatab ja teeb ikka hambad ristis töö ära. Sellise hinnastamise süsteemiga vahetab juht lihtsalt kütuse rahaks, teenib lõunasöögi ja jääb öö peale ka paargend € alles, kui sedagi. Ainuke kes siin võidab on auto tellinud kunde. Öelge palun, kui Tallinna lähistel ei olegi ühtegi autot mida valida, siis kuidas saab seal üldse nõudlus kuidagi tõusta??
Missugune maksukoorem on fiedest juhtidel?Hakaku ka korralikeks,vb siis muutub ka miskit.Tellin takso ikka normaalsest firmast ja olen 100 % kindel,et takso on soovitud kellaks ka mul trepis.Seal ei valita klienti piirkonna järgi.Klient on vägagi oodatud.
Istume omaette kuskil silla all ja sööme külma pitsat? Streik missugune :D, kari kloune. Kes enivei rendib autot, et seda teenust pakkuda? Pigem ikka isiklike autodega või olen millestki valesti aru saanud?
Ega see streigi teema saigi sellest rakvere teemast alguse :) Ütlesin kohe , et pange tähele Eestlase kannatus hakkab katkema ja te ülbed ärimehed ja suured ülemused kes te tahate kiirelt rikkaks saada siis see ei lähe enam läbi. Tubli ;) streikima peab oma heaolu pärast . Kui ise midagi ei tee siis ega teie eest keegi midagi ära tegema ei hakka ;)
Ei mina ei tee oma firmat. Oma firmat vast teevad need kes on saanud sellealase hariduse. Kuna nad on seda õppinud siis ma eeldan , et nad teavad riske ja käituvad ka vastavalt. Mina aga võitlen enda heaolu pärast ja see kes selle firma teeb vms see peaks sellega arvetama , et ta võtab endale tööle inimesi mitte orjasid.
Hea näide kuidas lapsed toodavad äpi ja päris elus läheb see käima ka kuna lolle orjasid on piisavalt. Ja niikaua kui neid on muidugi äpp töötab. Taxify juhid on ka muidugi parajad lambad, et niikaua kannatasid. Seega saate esmaspäeval mütsi näppu võtta ja tasuta suppi süüa. Vähemalt teid kutsuti esikusse vaiba peale. Tuppa teid vaevalt lastakse.
See tänapäeva noorus on ikka hukas:( Mis Taksifai? Meite ajal sai sõidetud ikka härrasmeestega,kes siis mõõduka tasu eest n.ö. "natuuras" ei teinud arvest eriti juttu. Nüüd on paraku kõik MANDUNUD, ja mingit valgusekiirt ei ole tunneli lõpus ka mitte näha.. Raha,raha ja ainult raha! Jälk:(
Jah kujuta ette inimestel on vaja arveid maksta, süüa, riideid osta ja siis äkki mõni hetk reisida ka enne surma, aga sa oled nagu näha niivõrd reaalsusest kaugenenud rikkur, et sinujaoks on see kui keegi sõidu eest raha tahab täielik jubedus.Natuke piinlik võiks sul olla.
see eelis, et saad taksole "lehvitada" ka siis, kui see paari kõrvaltänava kaugusel on, ehk nägemisulatusest väljas. aga see "jaga ja valitse" põhimõtte tähenduse võiks andekad lapsed selgeks saada - kui ei jaga ja ahneks muutud, leitakse sulle kiiresti asendaja.