Eesti uudised

LEIGE HUVI | Ettevõtjad jätsid EASi Soome turismimessil pika ninaga  (47)

Marvel Riik, 26. jaanuar 2018, 14:47
KUS ON MELU?: EAS pakkus Eesti ettevõtjatele Soome MATKA messil lava enda atraktiivsemaks tutvustamiseks. Messil püüdis silmi aga hoopis EASi lava, mis oli ebaatraktiivselt tühi. Mikko Virta / The Baltic Guide
EAS pakkus Eesti ettevõtetele Soomes toimunud Põhjamaade suurimal turismimessil enda tutvustamiseks lava. Kuigi seda sai kasutada tasuta, oli huvi selle võimaluse vastu leige, mistõttu laiutas EASi rohkem kui 27 000 eurot maksnud alal tegevusetu tühjus. Messi viimasel päeval kasutas lava ainult üks esineja.

18.–21. jaanuaril toimus Helsingis Põhjamaade suurim turismimess MATKA, kus oli esindatud rohkem kui 80 riiki ning mida külastas rohkem kui poolsada tuhat inimest. Messi külastajate ligitõmbamiseks olla atraktiivne. Seetõttu tuli EAS messile lavaga, mille ümber koondusid Eesti osalejad. Lava oli mõeldud selleks, et Eesti ettevõtjad saaksid sellel etteasteid teha, eesmärgiga messil rohkem silma jääda. Kuid Eesti ettevõtjate asemel jäi silma hoopis EAS oma lavaga, kus etteasteid tehti aukliku ajakavaga.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

27. veebruar 2018, 12:29
VIDEO | EAS annab vaateratta rajamiseks 1,44 miljonit ja ennustab 7 miljonit eurot turismitulu
18. jaanuar 2018, 14:58
Soomlased valisid ERMi parimaks välisriigi turismiatraktsiooniks

47 KOMMENTAARI

h
Heldur72 28. jaanuar 2018, 23:52
Kogu see wannabe EAS-i kamp rikup elutervet konkurentsi ettevõtluses. Nad ainult ise arvavad, et nad jubedalt aitavad ettevõtjaid, tegelikult susserda...
(loe edasi)
v
Venekeeles lakooniliselt: 27. jaanuar 2018, 23:43
0b0sralis.
Loe kõiki (47)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee