ossid pole vist siiani aru saanud, et taxify pole midagi muud kui juhmi rahva pealt raha teenimine ise mitte midagi tegemata ja väärtust loomata, peale äpist koopia tegemise. vabatahtlik sõidujagamine on põhimõtteliselt midagi muud.
Milleks olla mingi Taxify teenistuses ?/ 26. jaanuar 2018 21:32
Taastame Eestis turumajanduse ning ettevõtlusvabaduse ,heidame turjalt sotsialistliku valitsuse ning bürokraatide armee ning hinnad kujunevad iseenesest mitte paksude poolt määratuna.
Näiteks läheb nädalasees 4 pdl ja nädalavahetus 8 pdl. Lätis 6 eur siin 11eur. Sattun nagunii korra kaks kuus lätti ja peaks olema ilmselge totu kui jätaks sealt ostmata kuu normi
Taxify on iseenesest mugav ja toimiv app, aga tundub, et firmajuhtidele meeldib orjastamine, mis on töötajatele ehk taksojuhtidele võimalikult vähe raha teenida ja klientide rahuldamine ainult odavusega, mis kokkuvõttes ei rahulda kliente kui taksosi pole! Pirita-Viimsi kandis on hakanud tihedamini esinema olukordi kui taksosi lihtsalt pole. Täiesti naljanumber, mida need ärijuhid mõtlevad. Hinnad pole isegi ennem olnud kallid, täiesti ok hinnad olid. Taksojuhid peavad saama raha teenida ja autodele peab panema kõrgemad nõudmised. Maximum auto vanus peab olema 5 aastat, mitte 10 aastat nagu praegu on. Vanematel autodel on alati mingisugune viga küljes, olgugi et rattad veerevad, aga on aru saada, et pole ideaalses korras. On kulunud, hääl siin seal, klaas kulunud, kojamehed närakad, juhi suhtumine samamoodi madalam. Kui kliente teenindada, peab hind olema ok nii kliendile kui taksojuhile ja teenus peab olema kvaliteetne. Sellest Taxify ei ole selgelt aru saanud! Ainult odavuse pärast lubatakse vanad romud kliente teenindama. Tuleb panna konkreetsed nõudmised, mis on max vanus 5 aastat ehk praegu siis 2013a auto saaks olla kõige vanem, aga nii vana autot pole kindlasti enam mõtet osta kui kohe kukub 6 aasta peale. Juhid peavad muretsema korralikud turvalised uuemapoolsed sõidukid ja peavad saama endale elatist teenida.
et ta saab pappi selle eest. teeb ühe sõidu ja teenib rohkem kui pool päeva passida kusagil mustamäel.On juhid kellele võid helistada kasvõi pool neli öösel ja lendavad alati kohale,viskavad su teise eesti otsa või riia lennujaama nii,et silm ka ei pilgu.
Uber on olemas, ja võiks keegi nutikas teha veel taolisi programme, siis tekib konkurents ja hinnad muutuvad madalaks ning taskojuhtidele sootsamaks ;)
Hinnad ei saa kuidagi muutuda madalamaks ja taksojuhtidele soodsamaks - need on sama vorsti kaks eri otsa ja olukord, kus mõlemad pooled rahul oleks, on suht lootusetu saavutada. Alati tahaks kliendid odavamalt ja taksojuhid kallimalt sõita.
kontor on taksojuhid tööle võtnud vaid selleks, et taksojuhid kontorile raha teeniksid, mitte selleks , et taksojuhid mõnusalt elada saaksid. 70 tunnine nädal on normaal, sest Rootsis töötavad küprokimehed nädalas üle 80 tunni ja enamgi
Taksify-st ei ole viimastel kuudel enam taksosid tellida saanud, kui asud kesklinnast mõne kilomeetri kaugusel. Kui olukord ei parane, tuleb app kustutada.
Eesti väikelinnades on taksod niigi kadunud. Huvitav kuidas Nõukaajal oli igas linnas oma taksopark ja tööd ja leiba jätkus kõigile. Nüüd Tallinnas on olukord, kus sadama ja kesklinna piirkonnas landivad taksojuhid rikkaid soomlasi ja Eesti kliendid neid ei huvita. No ei saa sõita ühest taksopeatusest teise " 0 " tühisõiduga. Inimesed tahavadki kesklinnast koju sõita. Mis siis nüüd saab?! Et kui elad Tallinna piirist väljas siis ei peagi teenindama?! Ei ole piisavalt kasumlik?
aga seda on ju elanikkonna enamus soovinudki.nüüd pole midagi viriseda.niipalju harva kui ma Tallinnas käin maksan ma taksosse istudes juhile mingi raha,mis on minu meelest suurem kui õige tasu ja ükski juht ei virise
Alates 1.11.2017 on tegemist seadusega reguleeritud tegevusega. Piltlikult öeldes on tegemist siiski taksoteenusega mis toimub infoühiskonna teenuse vahendusel. Tänaseks tõenäoliselt suurem osa juhte omab vastavaid dokumente ja kõik on seadusekohane.
kas Taxify on nüüd juba taksofirma oma autode ja autojuhtidega, kelle põhitööks on taksoteenuse osutamine ? või on see mingi vahenduskeskkond kus sõita soovijaid sõidutada soovijatega kokku viiakse ?
Mis hinnastamine ja streik? Ise pidite ju sõidujagajad olema? Pereemad, kes hommikul lapsi lasteaeda viivad ja viskavad nagu muuseas teise ema ka sinnapoole ära. Nagunii sinnapoole minek, miks siis pooltühja autoga sõita. Lõpetage see valetamine ja vassimine, siis saate ka oma õigusi nõudma hakata.
ega dpnaamilises hinnastamises pole midagi halba, aga kui see ei tööta korrektselt, siis lõhub see kogu toimivat lahendusmudelit. Kopeerituna Uberi pealt ei tööta ta ligilähedaseltki nagu Uberil, Kui Uberil levib dünaamiline hinnastamine sujuvalt laiali, siis Taxifyl tekivad kaardile üksikud dpnaamilised punktid. See, et kliendile näidatakse kordajata hinda olukorras, kus ühtegi autot ei ole saada, näitab, et asi on ikka väga katkine veel. Püüaks neid katseid kuskil mujal teha.