Eesti uudised

TAKSOT EI SAAGI? Juhid streigivad reedel uue hinnasüsteemi vastu

Kristel Veerus, 26. jaanuar 2018 13:54

54 KOMMENTAARI

j
juss/ 28. jaanuar 2018 12:15
ossid pole vist siiani aru saanud, et taxify pole midagi muud kui juhmi rahva pealt raha teenimine ise mitte midagi tegemata ja väärtust loomata, peale äpist koopia tegemise. vabatahtlik sõidujagamine on põhimõtteliselt midagi muud.
m
Milleks olla mingi Taxify teenistuses ?/ 26. jaanuar 2018 21:32
Taastame Eestis turumajanduse ning ettevõtlusvabaduse ,heidame turjalt sotsialistliku valitsuse ning bürokraatide armee ning hinnad kujunevad iseenesest mitte paksude poolt määratuna.
r
rahajagamine/ 26. jaanuar 2018 20:53
See Taxify pole mingi takso vaid kamp ebaseaduslikke õnneotsijaid. Las streigivad va sõidujagajad. Hea muinasjutt- sõidujagamine.
l
lõpuks/ 26. jaanuar 2018 21:31
ometi eestis mõni streik, kaua võib kaasa määgida
j
Juht/ 26. jaanuar 2018 19:38
Min sõidu tasu peaks olema 4 eur-i
j
Joppenpuhh/ 26. jaanuar 2018 18:52
Näiteks läheb nädalasees 4 pdl ja nädalavahetus 8 pdl. Lätis 6 eur siin 11eur. Sattun nagunii korra kaks kuus lätti ja peaks olema ilmselge totu kui jätaks sealt ostmata kuu normi
a
auto/ 26. jaanuar 2018 18:25
Taxify on iseenesest mugav ja toimiv app, aga tundub, et firmajuhtidele meeldib orjastamine, mis on töötajatele ehk taksojuhtidele võimalikult vähe raha teenida ja klientide rahuldamine ainult odavusega, mis kokkuvõttes ei rahulda kliente kui taksosi pole!
Pirita-Viimsi kandis on hakanud tihedamini esinema olukordi kui taksosi lihtsalt pole. Täiesti naljanumber, mida need ärijuhid mõtlevad. Hinnad pole isegi ennem olnud kallid, täiesti ok hinnad olid.
Taksojuhid peavad saama raha teenida ja autodele peab panema kõrgemad nõudmised. Maximum auto vanus peab olema 5 aastat, mitte 10 aastat nagu praegu on. Vanematel autodel on alati mingisugune viga küljes, olgugi et rattad veerevad, aga on aru saada, et pole ideaalses korras. On kulunud, hääl siin seal, klaas kulunud, kojamehed närakad, juhi suhtumine samamoodi madalam.
Kui kliente teenindada, peab hind olema ok nii kliendile kui taksojuhile ja teenus peab olema kvaliteetne. Sellest Taxify ei ole selgelt aru saanud!
Ainult odavuse pärast lubatakse vanad romud kliente teenindama. Tuleb panna konkreetsed nõudmised, mis on max vanus 5 aastat ehk praegu siis 2013a auto saaks olla kõige vanem, aga nii vana autot pole kindlasti enam mõtet osta kui kohe kukub 6 aasta peale. Juhid peavad muretsema korralikud turvalised uuemapoolsed sõidukid ja peavad saama endale elatist teenida.
k
Kui/ 26. jaanuar 2018 18:18
kunagi satute taksos hea juhi otsa ,siis küsige tema isiklik number ja pole enam taksofirmat vahele vajagi.Saab juht rohkem raha teie hea teeninduse.
o
Onari Kämmal/ 26. jaanuar 2018 18:59
Ja mis motivatsioon peaks olema sellel juhil Sulle näiteks Lasnamäele järgi tulla, kui ta helistades parasjagu kesklinnas või Mustamäel on?
s
Sest/ 26. jaanuar 2018 19:15
et ta saab pappi selle eest. teeb ühe sõidu ja teenib rohkem kui pool päeva passida kusagil mustamäel.On juhid kellele võid helistada kasvõi pool neli öösel ja lendavad alati kohale,viskavad su teise eesti otsa või riia lennujaama nii,et silm ka ei pilgu.
<
26. jaanuar 2018 18:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tire/ 27. jaanuar 2018 08:34
skype eeskujuks alguseks
hunt ei murra ka ...

e
Ehm/ 26. jaanuar 2018 18:03
Uber on olemas, ja võiks keegi nutikas teha veel taolisi programme, siis tekib konkurents ja hinnad muutuvad madalaks ning taskojuhtidele sootsamaks ;)
a
auto/ 26. jaanuar 2018 18:14
Proovisin UBERit aasta tagasi, täiesti ebaloogiline ja keeruline kasutada. Ei viitsi isegi aega raisata, et seda süsteemi selgeks õppida.
u
UBA/ 26. jaanuar 2018 19:05
Oled vist puudega inimene, et Uberi süsteemist aru ei saa :D
u
uber ongi üks puuetega tegelaste punt,/ 26. jaanuar 2018 23:46
mina küll ei kasuta mingi isehakanud taksojuhi teenust.
Ohh aegu,ohh...
o
Onari Kämmal/ 26. jaanuar 2018 18:58
Hinnad ei saa kuidagi muutuda madalamaks ja taksojuhtidele soodsamaks - need on sama vorsti kaks eri otsa ja olukord, kus mõlemad pooled rahul oleks, on suht lootusetu saavutada. Alati tahaks kliendid odavamalt ja taksojuhid kallimalt sõita.
t
tire me ei ole nii rikkad, et osta odavaid asju-teenuseid/ 27. jaanuar 2018 08:40
tasuta löunaid ei ole. isegi "Gulagis" ja koonduslaagris kliendina
k
Kui Taxify-st taksot ei saa ../ 26. jaanuar 2018 17:41
Uberis on promokoodiga: uberprii esimene sõit 5 eurot odavam ;)
v
vähk/ 26. jaanuar 2018 18:00
5€ odavam esimese korra eest on almus nagu koerale vorst nimega koerarõõm.
s
selle 5 euriga sõidad uberiga linnast nii kaugele,/ 26. jaanuar 2018 21:43
et tagasi pead juba 10 maksma
m
Meeri/ 26. jaanuar 2018 17:28
Olen loobunud Taxifyga sõitmisest, sest hind Tartus sõites on küll kirves.
Eriti kui liikuda populaarsel ajal,kus takso km hind korrutatakse 2,2ga.
n
normalis/ 26. jaanuar 2018 17:45
kontor on taksojuhid tööle võtnud vaid selleks, et taksojuhid kontorile raha teeniksid, mitte selleks , et taksojuhid mõnusalt elada saaksid. 70 tunnine nädal on normaal, sest Rootsis töötavad küprokimehed nädalas üle 80 tunni ja enamgi
q
Q/ 26. jaanuar 2018 17:04
Teistel taksodel rohkem tööd
m
Martin Smutov/ 26. jaanuar 2018 16:50
Kui kommentaari kustutate, siis palka ei saa!
r
Reks/ 26. jaanuar 2018 16:46
Taksify-st ei ole viimastel kuudel enam taksosid tellida saanud, kui asud kesklinnast mõne kilomeetri kaugusel. Kui olukord ei parane, tuleb app kustutada.
n
Nojah/ 26. jaanuar 2018 16:45
Eesti väikelinnades on taksod niigi kadunud. Huvitav kuidas Nõukaajal oli igas linnas oma taksopark ja tööd ja leiba jätkus kõigile. Nüüd Tallinnas on olukord, kus sadama ja kesklinna piirkonnas landivad taksojuhid rikkaid soomlasi ja Eesti kliendid neid ei huvita. No ei saa sõita ühest taksopeatusest teise " 0 " tühisõiduga. Inimesed tahavadki kesklinnast koju sõita. Mis siis nüüd saab?! Et kui elad Tallinna piirist väljas siis ei peagi teenindama?! Ei ole piisavalt kasumlik?
t
täna on rahvas juba nii rikas/ 26. jaanuar 2018 17:47
et kõigil on mitu autot, teenrid ja autojuhid. Milleks siis veel taksod?
v
vähk/ 26. jaanuar 2018 17:57
aga seda on ju elanikkonna enamus soovinudki.nüüd pole midagi viriseda.niipalju harva kui ma Tallinnas käin maksan ma taksosse istudes juhile mingi raha,mis on minu meelest suurem kui õige tasu ja ükski juht ei virise
a
aga/ 26. jaanuar 2018 16:32
Miks riigikogul ühiselamut ei ole.lastetuba on,surnuaed on.

i
Ilma kordajata/ 26. jaanuar 2018 16:28
sõitmine on debiilsuse tipp
k
Kellel neid taksosid ikka niiväga vaja on?/ 26. jaanuar 2018 16:25
Näiteks Tallinn on nii väike, et piisab ühis- ja isiklikust transpordist. Suvel on kiireim liikumismoodus aga jalgratas.
v
Vahest ikka on tarvis./ 26. jaanuar 2018 16:46
Sest meie ID.00tlik ühistransport ei kannata mingit kriitikat.
v
V/ 26. jaanuar 2018 15:44
Alates 1.11.2017 on tegemist seadusega reguleeritud tegevusega. Piltlikult öeldes on tegemist siiski taksoteenusega mis toimub infoühiskonna teenuse vahendusel. Tänaseks tõenäoliselt suurem osa juhte omab vastavaid dokumente ja kõik on seadusekohane.
"
26. jaanuar 2018 16:16
""Suurem osa"" aga väiksem osa on siis teistest vähem võrdne?? Mis toimub?!?!
m
Mis toimub, mis toimub!/ 26. jaanuar 2018 17:49
toimub kogu allesjäänud rahva ratsa rikastamine.
j
Juku/ 26. jaanuar 2018 14:51
kas Taxify on nüüd juba taksofirma oma autode ja autojuhtidega, kelle põhitööks on taksoteenuse osutamine ? või on see mingi vahenduskeskkond kus sõita soovijaid sõidutada soovijatega kokku viiakse ?
t
Toomas Nipernaadi/ 26. jaanuar 2018 14:59
Isegi on taksofirma, oma taksoveoloaga, aga lisaks oma juhtidele vahendab ka tellimuste vahendamist.
n
njaa.../ 26. jaanuar 2018 17:19
"oma" juhid on palgatöötajad.Kas neil on palgatöötajatest juhte?
t
Toomas Nipernaadi/ 26. jaanuar 2018 21:39
rohesabad sisuliselt on, nad peavad ka tuludeklaratsiooni täitma sissetuleku palgana, aga vaevalt et neil töölepingud on
k
Karu/ 26. jaanuar 2018 14:44
See mis toimub hindatega on tebiilsuse tipp sõitsin laagrist kliendiga vanalinna ja arve 5 .20
t
to karu/ 26. jaanuar 2018 16:12
Klient peaks küll rahul olema...
m
mr X/ 26. jaanuar 2018 17:14
Palju õnne !!! Ise oled nõus sellise hinnaga sõitma
l
loomulikult/ 26. jaanuar 2018 17:49
sellise hinnaga ma taksos elaksingi.
v
vähk/ 26. jaanuar 2018 17:52
juhina saadaksin kogu selle kontori tagumikku.5.20 eest võib see juhtkond tulla nokut imema
x
xy/ 27. jaanuar 2018 01:54
Aga ometigi sõidavad edasi? Järelikult lolle on piisavalt kelle kaudu saab pappi välja imeda.
s
savisaar/ 26. jaanuar 2018 18:14
m
Mis takso? / 26. jaanuar 2018 14:43
See taxify peaks üldse tasuta ju olema- sõidujagamine maiäss!
s
sõidujagamine/ 26. jaanuar 2018 14:41
Mis hinnastamine ja streik? Ise pidite ju sõidujagajad olema? Pereemad, kes hommikul lapsi lasteaeda viivad ja viskavad nagu muuseas teise ema ka sinnapoole ära. Nagunii sinnapoole minek, miks siis pooltühja autoga sõita. Lõpetage see valetamine ja vassimine, siis saate ka oma õigusi nõudma hakata.
t
Toomas Nipernaadi/ 26. jaanuar 2018 14:58
Kus Sa elanud oled ? Ei ole enam sõidujagamist, kõik on taksoteenus
m
26. jaanuar 2018 17:56
Mujalmaal oleks sellised piraadid ammu sule sappa saanud,siin julgevad veel streikida.Keelata selline rahvavedu.
t
Toomas Nipernaadi/ 26. jaanuar 2018 14:33
ega dpnaamilises hinnastamises pole midagi halba, aga kui see ei tööta korrektselt, siis lõhub see kogu toimivat lahendusmudelit. Kopeerituna Uberi pealt ei tööta ta ligilähedaseltki nagu Uberil, Kui Uberil levib dünaamiline hinnastamine sujuvalt laiali, siis Taxifyl tekivad kaardile üksikud dpnaamilised punktid. See, et kliendile näidatakse kordajata hinda olukorras, kus ühtegi autot ei ole saada, näitab, et asi on ikka väga katkine veel. Püüaks neid katseid kuskil mujal teha.

s
26. jaanuar 2018 14:24
Seda taxivaid ei saa küll taksoks nimetada.See mingi ebaseaduslik kamp voorimehi,las jäävadki sinna streikima.
ü
üks jalgvärav/ 26. jaanuar 2018 15:38
Mida sa sööd et sa nii särav pliiat oled ? Tee endale kõigepealt asjad selgeks kui targutama tuled
j
"tebiil" oled või,nagu üks isehakanu/ 26. jaanuar 2018 23:54
juba kribas,või oledki see sina.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee