Nii vanu inimesi rooli taha ei tohi lasta, eriti kui on tegemist inimeste veoga. Vastutsutundetu on ka firmadel võtta tööle vanu inimesi bussijuhtideks. Kaastunne hukkunu omastele.
Kinnitan Eestis käies bussis vaata et ainukesena turvavöö. Päris Põhja-Norras elades on see elementaarne. Muideks, peale lumelükkamise pole seal praktiliselt mingit teedehooldust - kurvid, kuristikud ja klaasjää...
et Eestis busse st reisijaid ja bussijuhte kontrollitaks..selle kiire nn sõidugraafiku pärast neid ei tülitata! Norraga ei tasu meid võrrelda..sinu vihje vaid lumelükkamisest pole teemakohane-maanteeamet võib sellega arvestada ja sellisel juhul on meil laipasid ja autofrakke koos pisaratega veel rohkem! Kordan, kuna meie juhid ei oska libedaga sõita, siis tuleb see neile kergemaks teha ja seda parema teehooldusega kui viimased aastad..jutt, et tuisuga pole mõtet keemiat teedele puistata, on pehmelt öeldes jama! Teid, maanteespetsialiste tuleks välismaale koolitusele saata!
tahan isegi suvel maanteel vasakut pööret teha, siis vaatan peeglisse ja kui autod taga, siis tõmban enne tee äärde, lasen autodel mööduda ja siis teen, aga talvel libedaga, see näitab aju puudust.
Aga kui palju on selliseid maantteid , kus saad nii tegutseda ? Kui tee laius ei luba olla nn. 3 reas , siis on ju sama kuidas enda taga olevad mööda saavad.
Veokitele tehti maanteemaks,kuhu see raha läheb kui teed ei hooldata?Kas selle eest tehakse neid plakateid mis igale poole on üles pandud?Võibolla oleks veel parem selline plakat:Täna on tee libe,sõitmine keelatud!.Keelud ja käsud on ju Eestis tavaline asi.
Mind väga huvitab, kas keegi võtab vastutuse nende hooletusest põhjustatud surmade pärast. Sõidan tihti riigi peamaanteedel ning võin kinnitada, et teehooldus läheb iga aastaga kehvemaks. Ilmateade ennustab mitu päeva lumetuisku ja libedust, kuid teehoole on olematu. Kõike ei saa panna valesti valitud sõidukiiruse või pikivahe süüks, riik peab suutma hoida elementaarseid tingimusi vähemalt peamaanteedel.
on Maanteedeamet oma hooldamata teedega raha peaks riigil olema teede hooldamiseks lausa lademes kui jätkub ELi muidusööjatele täiendavaks kulutamiseks juurde anda
Oma osa võib olla ka nüüdsel ajal moodsatel LED tagatuledel. Kuna nad vastupidiselt hõõglambile soojust ei erista siis neile tuisanud lumi ei sula. Võimalik, et bussijuht märkas aeglustavat eessõitjat liiga hilja.
Olen sõitnud sel aastal liinil Tartu-Tallinn, Tallinn- Viljandi ja Tallinn- Pärnu. Kõikidel juhtudel on bussijuhid ületanud lubatud sõidukiirust, kohati kuni 30 km enam lubatust. Huvi pärast jälgisin GPS nutirakendusega. Millal sellised kihutajad rajalt maha võetakse? Autoga GPS-i signaali järgi 95 km tunnis 90 alas sõites on minust korduvalt ka suured reisibussid möödunud. Millal paigaldatakse Tartu-Tallinn neljarealisele osale muudetava asukohaga kiiruskaamerad? Reedeti, peale Kalevipoegade laeva saabumist lastakse vahel 180km tunnis mööda trassi ja kedagi ei koti.
Enne ei muutu midagi kui kiiruskaamerad keskmist kiirust ei hakka arvastama! Siis kaoks need tõmblejad ära kes enne kaamerat 80ne peale pidurdavad ja siis jälle 110ga lasevad...