Hansa Bussiliinide juhatuse liige Madis Lepp: tegu on šokiga kogu meie kollektiivile (29)
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel Hansa Bussiliinide Tallinn-Viljandi liini bussiga toimunud liiklusõnnetuse tagajärjel hukkus ettevõtte pikaajaline bussijuht.
"Avaldame kaastunnet omastele, langetame leinas pea ning jääme kallist kolleegi koos lähedastega mälestama. Tegu on traagilise sündmuse ja šokiga kogu meie kollektiivile. Ants on hinnatud kolleeg, kes on olnud meiega juba ettevõtte algusaastatest ning meile eeskujuks oma pühendumuse ja heasüdamlikkusega," sõnas Lepp.
"Ettevõte teeb omalt poolt kõik, et hukkunu omakseid toetada. Bussifirma katab kõik matusekulud ning tagab kriisiabi ja nõustamise. Kriisinõustamise tagab ettevõte ka oma kollektiivile, kes elab üle kolleegi kaotust," lisas Lepp. "Soovime südamest head paranemist kõikidele reisjatele, kes õnnetuses vigastada said."
panema. See aeg oli 25-30 aastat tagasi, kui bussijuhi amet oli väga au sees ja noorel mehel kaugliini sõitma saada oli väga raske. Tänasel päeval väita, et pensionärid ei lähe eest ära pensionile ja noored ei saa seetõttu bussijuhina tööd, on küll väga rumal jutt. Pensionärid on selleks tööl, et bussid ikka veel liiguksid. Ma ei oska arvata, keda 10-15 aasta pärast bussirooli pannakse, kui meie,
praegused oma eriala fanaatikud pensionile jääme. Eesti noortest küll vajalikul hulgal järelkasvu loota ei ole. Kõige parem bussijuhi vanus jääb ikka 30-55 aasta vahele, siis on mees oma tippvormis. Karli
nime all kirjutajale tahan seda öelda, et ärgu ajagu jama, et Hansabussis keegi põhjusega hilinemise pärast preemiast ilma jäeti. See väide on ikka väga rumal jutt. Ju sa olid ise kehv juht ja hilinemised
olid sinu ebapofessionaalsusest tingitud ja pidevad, kui juba preemia kallale mindi. Hansabussis
töötasid ja töötavad oma ala tõelised professionaalid. Töötasin ise ka aastaid Hansabussis, seepärast
tean, mida räägin! Kui ikka teeolud ei võimalda sõita, siis tuleb sõita sellise kiirusega, et jõuaksid
kindlasti sihtkohta, mis siis et pooletunnise hilinemisega. Põhjendatud hilinemise pärast ei hakka
ühegi bussifirma juhtkond sind karistama. Antud avarii peamiseks põhjuseks oli ikkagi juhi inimlik viga,
et ei hoidnud tuisuse ilmaga õiget pikivahet. Pikivahe pidi tal ikka väga väike olema, et ta ei jõudnud
enne kokkupõrget isegi natuke vasakule tõmmata, et oma elu säästa. Tee muidugi oli sealkandis ka libe olnud (kolleeg sõitis samal ajal sealkandis). See oli minu teada Hansabussi 22 aastase tegutsemisaja jooksul esimene nii traagiline avarii. Sügav kaastunne hukkunud kolleegi lähedastele ka minu poolt. Ja Madis Lepp on tõesti väga hea ülemus. Jõudu ja edu Madisele ja kogu Hansabussi kollektiivile edaspidiseks! Sõidame veel!