Eesti uudised

„Eesti laulu“ abil reklaamitav piimapakk ei too ERRile raha sisse (10)

Kristjan Väli; Anett Rannamets, 19. jaanuar 2018 19:55
MOODNE REKLAAM: Piimatootja kasutab ERRi kaubamärk „Eesti laul“, et enda toodet müüa. Foto: Kuvatõmmis/Arilyn

Eraettevõte AS Tere saab kasutada Eesti rahvusringhäälingu (ERR) tuntud kaubamärki „Eesti laul“ selleks, et piimapakki müüa. Seejuures ei saa ERR saadud tulust otseselt sentigi. 

AS Tere ostis endale Saku suurhalli käest all-litsentsi kasutada „Eesti laulu“ brändi, misjärel sündis innovatiivne ja pilkupüüdev reklaamikampaania, kus mobiilirakenduse abil hüppavad piimapakist välja Eesti staarid. Ka teised koostööpartnerid võivad kasutada „Eesti laulu“ kaubamärki all-litsentsi korras, kuid nii paeluvat kampaaniat, kui AS Tere tänavu korraldas, pole veel keegi suutnud teha. 

Tere maksis kogu mobiilirakenduse tootmise enda kulude ja kirjadega kinni.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

23.01.2018
ERR reklaamib „Eesti laulu“, mille tulust enamiku nopib Saku suurhall
21.01.2018
VIDEO | Mart Normet lõpetab Eesti Laulu juhtimise
10.01.2018
Kas "Eesti laulu" poolfinalist Vajé ostis omale YouTube'is 200 000 vaatamist?
08.01.2018
VIDEO | Rolf Roosalu harjutab sõpradega „Eesti lauluks“ eriti kodustes tingimustes

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee