Eesti uudised

Barbi Pilvre: „Kunstitegelaste hulgas on väga palju ebastabiilseid, halbu, vastikuid, depressiivseid joodikuid ja psühhopaate.“

Marvel Riik, 16. jaanuar 2018, 14:24

103 KOMMENTAARI

n
no/ 17. jaanuar 2018, 12:03
ei tea, mis ühiskonnas see pilvre elab? Kas tema arvates on need ülesloetud omadused tõesti VAID kunstiinimeste hulgas? Eluvõõras inimene!!!
j
jah/ 17. jaanuar 2018, 15:59
enda silmas palki ei näe.
s
Soros on oma Eesti käepikenduste/ 17. jaanuar 2018, 06:02
abil korraldanud totaalse segaduse.Uusmarksistid ja barbid on saadud võimule,ustavaid uusi valijaid tuuakse oma parteidele otse Türgist,miskipärast 80 kaupa.
m
Mitte kanade ees taganema vaid/ 17. jaanuar 2018, 05:52
p
Pilvre, Pilvre...hmm, kes see veel on?/ 17. jaanuar 2018, 01:23
Kas see seltsimees seltsinaine on seesama alkohoolik kes juhtumisi Riigikokku suunati, võõrutusravile?
h
Huvitav..../ 17. jaanuar 2018, 00:20
Põllumehed ja maarahva valas poriga üle.Nüüd kunstiinimesed ka.Lihtrahvast pole kindlasti ka midagi head tal rääkida.Ehk oleks aeg tal mujale kolida.Eestis ju pole tema arust normaalseid.Huvitav kas järgmistel valimistel ka mõttekaaslasi leiab ja valitud saab?
a
Ando/ 16. jaanuar 2018, 22:08
m
mehed seiske samuti enda õiguste eest/ 16. jaanuar 2018, 21:41
mehed tehke suud lahti. alustada võiks sellest, et miks mehed hiljem pensionile saavad, kuigi surevad ennem naisi ...
i
irw/ 17. jaanuar 2018, 02:55
Aga mees on ju perekonna toitja ja katja.
a
aga kui/ 17. jaanuar 2018, 16:01
sexi vaja, siis ei anta. Kas see pole vägivald?
k
Kunstnik/ 16. jaanuar 2018, 21:06
Barbi, kes teisele ytleb, see ise on

j
Janika/ 16. jaanuar 2018, 21:04
Kas väljendas valesti ennast?
a
arvaja.../ 16. jaanuar 2018, 20:50
õhtuleht domineerib liiast...
k
Kas/ 16. jaanuar 2018, 20:50
NO 99-s on tõesti sellised joodikud, jt. pahedega inimesed, nagu pr. Pilvre väidab?
i
inimene../ 16. jaanuar 2018, 20:46
Kas nüüd läheb läbi mu kommentaar,kui polegi arvamust...haige värk siin ikka...
v
vana toriseja/ 16. jaanuar 2018, 20:46
Barbi-Jenny Pilvre-Storgård on kahel korral kandideerinud Riigikogusse kuid ei osutunud valituks.
Toompeale pääses ainult Andres Anvelti asendusliikmena.
Kas ta esindab seega Andres Anvelti seisukohta?
z
zz/ 16. jaanuar 2018, 20:45
Pealkiri. Igaüks võib end puudutatuna tunda, sest kes võib teada, et pr Pilvre just teda ei nimeta psühhopaadiks.
Kas ikka peab nii?
S
/ / 16. jaanuar 2018, 20:01
Sina, kommenteerija oled hea. Sa pole kunagi tänitanud oma elukaaslase kallal ety ta närvid kaotab. Sa ole oma lapsi targalt ja hästi kasvatanud. Pole olnud ebaõiglan eja vastik.
Sul on õigus võtta kivi ja vusata . Sest sina oled õiglane, aus, viisakas, hea.
v
valus kaagatus/ 16. jaanuar 2018, 20:24
Paistab, et tabas hella kohta. Vihast ei suutnud korralikult kirjutadagi.
j
just/ 16. jaanuar 2018, 20:31
kiire telefoniklõbin, närvid läbi
v
vaatleja / 16. jaanuar 2018, 20:00
Siin toodud Pilvre väljendid on kordades hullemad kui Reinsalu väljend, kuid ta ei ole personaalne küll aga üldistav kogu meie kunstirahva suhtes.Ja katki pole midagi

r
reede/ 16. jaanuar 2018, 19:14
Ega olegi midagi imestada Alles hiljaaegu meie mitteaustatud Pealtnägija jahus kui kole narkomaan oli meie esiluuletaja Lidia Igaks juhuks jutustati vahus uuga millised opijärgsed haavad olevat rebenenud Julm ja kole
r
reede, kes on Lidia Igaks?/ 16. jaanuar 2018, 20:41
Teie kommentaar üsna kirminaalse sisuga, kas olete tasuline Pealtnägija ja näete ka seda mida tegelikult ei ole olnud või olete ise õel? Peab tele halba VÕID soovima???
j
johhaidii/ 16. jaanuar 2018, 19:13
Ehh, see oli nüüd argument stiilis "aga teised teevad ju ka!". Selle loogika järgi poleks vahet kas Vabariigi tähtpäeva lavastajaks kutsutakse Ojasoo või siis mõni "vastik, depressiivne joodikpsühhopaat", seni kuni viimane ikka "midagi huvitavat" teeb. Selles mõttes olen nõus, et antud teema on mõttetult üles puhutud feministlik vaht. Tahaks öelda, et visaku esimene kivi see, kes ise patuta, aga feministeeriumis tundub sääraseid kivipallureid kohe hulgim jätkuvat. Ojasoo ei sobi tegelikult antud üritust korraldama mitte sellepärast, et ta kunagi naist lõi (huvitav, kui ta oleks meest löönud, kas siis oleks Ojasoo feministide arust hea valik?), vaid sellepärast, et ta esindab maailmavaadet, mille võites meie lapselastel EV200 lavastajavaliku üle pead murda ilmselt ei tule.
k
kippar/ 16. jaanuar 2018, 19:03
Kirjutan siis uuesti. Paistab ,et pealkiri sisaldab sõnu mida modemasin ei aksepteeri. Proovin siis punktidega.
Femi.nistide hulgas on väga palju eba.stabiilseid, halbu, vas.tikuid, depres.siivseid joo.dikuid ja psühho.paate.“
n
noh/ 16. jaanuar 2018, 19:44
poliitikute hulgas ka, barbi näiteks?
j
joodikust kunstnik (vägagi tuntud Eestis)/ 16. jaanuar 2018, 18:55
Ja kes on Barbi, et kommenteerida? Barbi võiks ehk Keniga asju ajada...
v
vabandust/ 16. jaanuar 2018, 18:53
aga kui inimese eesnimi on Barbi, siis nagu ei kutsu väga lugema
k
Ken/ 16. jaanuar 2018, 19:18
mina küll loeks, aga teda vist poisid ei huvita?
m
muidugi/ 16. jaanuar 2018, 19:45
mitte. see on näkku kirjutatud ju. ma paraadi vaatamas ei käinud, kas lehvitas ka seal omakannikaid vikerkaare all?
e
ega jah/ 16. jaanuar 2018, 19:45
nii vähearukatelt vanematelt arukat last vist ei tule tõesti.
e
Ew/ 16. jaanuar 2018, 18:30
Inimesi on igasuguseid ja silma paistavad need, kes tükivad esile. Niimoodi ei saa silte kleepida :)
See on lihtsalt järjekordne eelarvamus ja muud ei midagi.
j
JK/ 16. jaanuar 2018, 18:27
Hirmus plähvimine. ei taha sellega kaasa minna, pidades end nii Bp kui To kaastööliseks kunagi, jah. . Kunst ei ole toode, nagu mingi loll mõte séda kujutab. Kunst on tsipa rohkem. Palju rohkem tegelikult. minge sinnasamusemesse, proletaarsed tolgused!
j
Ja eriti palju/ 16. jaanuar 2018, 18:24
on neid elukunstnike seas, kelle sekka kuulub ka enamik meie poliitikuid, sh ühe tuntud mänguasja nimekaim. ;)

a
ajuvaba riik/ 16. jaanuar 2018, 18:15
see projekt hakkab läbi minema paljude inimeste kodu tagahoovidest, hävitades neile armsa elukeskkonna. halveneb juurdepääs kodudele sest raudteed ületavad sillad ei tule ju iga meetri peale. kaasneb ka kindlalt müra ja tuulekoridorid sest palju metsa võetakse raudtee ümbert maha. siimu aga see ei huvita sest tal vaja lihtsalt uut kohta, kust raha kantida
b
Barbile/ 16. jaanuar 2018, 18:13
Teie oma sõnad aga just niisugused nad ongi kõik
m
mitte nad,/ 16. jaanuar 2018, 19:19
n
no nii pärt ja tüür,/ 16. jaanuar 2018, 18:10
kuidas teie moraalse palega on?:DD
h
huumor/ 16. jaanuar 2018, 18:05
...mõni on ka meelt parandama saadetud.
k
Kapten Kunstitegelane/ 16. jaanuar 2018, 17:42
On sügavalt liigutav, et meie kunstivaldkond on saanud endale sellise teravapilgulise inimestetundja nagu Barbi. Nüüd on kohe kelle poole pöörduda oma sterssi, alkoholismi, psühhopaatia ja muuda hädadega. Me ei ole enam üksi.
ü
Ülle/ 16. jaanuar 2018, 19:54
Uskumatult "laia teadmistepagasiga" tegelane. Alles mõnitas maainimesi, juba plärtsub kultuuri kallal, ilmselt kuuleme ta "pärleid" veel ja veel.... oh anna kannatust!
e
Eino Taruk/ 16. jaanuar 2018, 17:39
"Pilvre tahaks näha nimekirja, kus on välja toodud korralikest perekondades pärit korralikud pereemad ja -isad, kes ei tarvita meelemürke, on alati tasakaalukad, armastavad loomi, lapsi ja loodust ning kelle teosed on üldsus omaks võtnud."
Miks teosed? Ma tahaks nähe sellist inimest. Isegi pühakud pole täiuslikud...Välja arvatud P Korea liider.
k
kippar/ 16. jaanuar 2018, 17:29
Sinu kommentaar läks pedereerimisele
k
kippar/ 16. jaanuar 2018, 17:28
Feministide hulgas on väga palju ebastabiilseid, halbu, vastikuid, depressiivseid joodikuid ja psühhopaate.“

h
hunt/ 16. jaanuar 2018, 17:12
No ei ole see naisterahvas normaalne ,ei ole!
j
ja-jah, / 16. jaanuar 2018, 18:59
oled sa ´normaalset´ sotsi näinud ve :)
b
Barbi, mul on siiralt kahju/ 16. jaanuar 2018, 17:05
Barbi, vabanda, aga mida enam ma sinu sõnavõtte loen, seda enam tõden jahmatusega, et oled tegelikult üpris rumal inimene. Või ei siis oska ennast arusaadavalt väljendada. Mul on tõesti kahju ja olen pettunud. Kas võiksid ehk oma arvamusavaldustes pikemat vahet pidada? Ei pea ju kohe vastama, kui mõni ajakirjanik arvamust küsib.
s
16. jaanuar 2018, 17:14
seekord ta rääkis ju õigust.
k
kuidas/ 16. jaanuar 2018, 17:16
rääkis õigust? et kunstiinimeste hulgas on palju psühhe jne? See ei vasta tõele. See on sildistamine, kunstnikkonna alavääristamine. Järgmine samm on, et vaid ullikesed tegelevadki kunstiga.
r
rokkarid vahest jah/ 16. jaanuar 2018, 18:12
pole võimelised kainelt looma, aga klassikud küll.
õ
16. jaanuar 2018, 18:49
Õigust rääkis jah. Kunstiinimeste seas on palju suurepäraseid inimesi, kuid leidub siiski ka tugevalt probleemseid. Ise olen samuti kunstiinimene, mind siinkohal miski peesse ei torkinud. Kiunub see koer, kes kaikaga pihta sai.
h
huvitav/ 16. jaanuar 2018, 19:24
Kus on statistika, et kunstiinimeste seas on neid heidikuid ja sügavalt probleemseid rohkem kui mujal ühiskonnas? kui midagi sellist väita, siis peab faktidele toetuma.
i
isegi/ 16. jaanuar 2018, 20:04
Padar kirjutas järgmisel päeval laulusõnad uuesti!
M
.../ 17. jaanuar 2018, 14:03
Mida sa ajad? Klassikud panid ka hullu
i
Igor/ 16. jaanuar 2018, 17:28
Jube naljakas, kuidas pöördud anonüümselt konkreetse inimese poole, varjates end veel tema nimega.
i
Igor, tahad veel nalja?/ 16. jaanuar 2018, 17:36
Igor ei ole siis anonüümne või? Onu Bella? Igor Mang? Vürst Igor?
k
kahju küll aga nendest silmadest sellel pildil/ 16. jaanuar 2018, 17:01
peegeldab ju kõik tema poolt ülesloetletu vastu...
v
valge/ 16. jaanuar 2018, 17:01
Sotsliberaalide maailmavaade nimetabki suureks kunstiks seda, mida terve mõistus tunnistab ropuks ja mandunuks. Nt. d i l d o suus mööda teatrilava kiljudes ringi jooksmine. Või siis see Kenderi pealkirjata üllitis. Seeepärast on sellise maailmavaate arvates ka õige kunstnik see, kes on ropp, mandunud, halb ja psühhopaat.
Sellele vastandub traditsiooniline kunst, nagu renessanssajastu maalijate/skulptorite tööd või barokiajastu muusika, mida sotsliberaalist kunstiekspert nimetab maitsetuks, igavaks, sisutuks ja lihtsakoeliseks.
k
kas mujal / 16. jaanuar 2018, 17:00
valdkondades pole siis psühhopaate jne.jne. ei maksa kive heita kunstiinimeste sekka,vaata ikka
oma ümber ka.pealegi on kunstiinimeste seas ka palju armsaid, andekaid ja normaalseid inimesi.Inimesi tunned nende loomingust.
j
16. jaanuar 2018, 17:15
jaa, poliitikud samuti. miks ei või siis ühed häl vikud teistele häl vikutele etendust teha.
5
:)/ 16. jaanuar 2018, 16:59
5+ terve mõistuse häält on hea kuulata.
h
hunt/ 16. jaanuar 2018, 17:15
Sa unustasid jutumärgid!
S
***/ 16. jaanuar 2018, 16:56
See läks nüüd Barbil küll väheke viltu. Ja mitte esimest korda.
p
poliitikute ja/ 16. jaanuar 2018, 19:31
ajakirjanike hulgas samuti, eks ju,Barbi?
k
kultuur/ 16. jaanuar 2018, 16:40
Kas Pilvre praegu sildistab kultuuriinimesi? kõik on pahad ja psühhid. Sotside erakonna liige ja ajab diskrimineerivat jama.

t
.../ 16. jaanuar 2018, 16:24
täpselt sama palju on väga palju ebastabiilseid, halbu, vastikuid, depressiivseid joodikuid ja psühhopaate tavainimeste hulgas, lihtsalt kuna tavakodanik ei ole avaliku elu tegelane, siis see ei paista välja. väga paljud inimesed on persoonina ebameeldivad, samas oma valdkonnas vägagi pädevad ja vastupidi. on väga imelisi inimesi, aga kui puutud temaga kokku erialalselt, siis on ta diletant kuubis. seega, ei ole vaja ühe inimese pealt teha järeldusi ja teiseks, kaua võib... anname teise võimaluse, seda enam, et teatri alaselt on ojasoo ja co maailmas vägagi tunnustatud punt. ükski teine teatr ei ole sellist tähelepanu pälvinud. tehke järgi ja siis mölisege ütleks ma selle peale. ma ei kaitse tema agressiivsust mis mõnda aega meediast läbi käis, see on loomulikult väga halb, aga püüame eluga edasi minna ja näha positiivset selle inimese muudes tegemistes.
o
on/ 16. jaanuar 2018, 19:46
ju meil ka draamateater mis teeb palju vaadatavamaid etendusi,samuti linnateater
R
.../ 16. jaanuar 2018, 16:13
Rohkem on siiski meeldivaid inimesi, see on küll nüüd fakt. Rämpsinimese kunsti ei taha vaadata, kuulata jne. Räägitakse, et Hitler olevat ka olnud suur kunstnik. Ojasoo võib oma kunsti teha aga mitte riigi raha eest ja Eesti riigi 100. sünnipäeva puhul. President püüab vist kohta kätte näidata Helmele, mis muud. President paistab ka olema "väikene" (väiklane) inimene!
n
nomaitea/ 16. jaanuar 2018, 16:00
Arvo Pärt tundub väga stabiilne ja kena inimene olevat, nagu oli vist ka Veljo Tormis. Loen Tõnu Õnnepalu viimast raamatut, mis on suurepärane - ka tema minu teada ei kuulu kaklejate ja joodikute hulka. Ei ole kuulnud, et Mikita, meie teine populaarne kirjanik, oleks mingi möllumees. Kristiina Ehin on lausa ingel. Ja seda loetelu võib jätkata. Ehkki Barbil on omajagu õigus, loovisikud on tundliku natuuriga ja see viib nad vahel tasakaalust välja.
u
Urmas/ 16. jaanuar 2018, 19:13
Muide, ma olen Ehina Kristiinat isegi paljalt näinud ja tõsi, ta on ingel, sest tal olid isegi tiivad. Tavainimeste keskel olles on tiivad tal kokkulapituna selja peal ja ilma selga silitamata ei saa tema ingellikkusest arugi.
a
AA/ 16. jaanuar 2018, 20:19
Pärt on ju puhas friik. Ta pole küll füüsiliselt ehk ebastabiilne aga vaimselt kindlasti. Kõik tema lood pärinevad nö kolmandast dimensioonist ja erinevatest kosmilistest nägemustest. Temas puudub see agressivne noot aga kupli alt on nats ikka nihkes. Need teised mainitud inimesed on samamoodi pilvedes. Mis pole sugugi halb aga siiski kinnitab Pilvre poolt toodud fakti, et kunstiinimesed on omamoodi.
a
aux / 16. jaanuar 2018, 15:59
kas see käib ka riigikogu kohta
e
ei saa aru/ 16. jaanuar 2018, 15:58
Lugesin sellest jutust välja, et Ojasoo on kultuuritegijatest kõige normaalsem, teised on päris psühhid, seetõttu oligi vabariigi aastapäeva kontsertetenduse lavastajavalik nagu ta oli
e
et siis../ 16. jaanuar 2018, 15:56
....samastugem nende ebastabiilsete narkomaanidest, alkohoolikutest, psühhopaatidest kunstnikega! Nemad on tegijad! Maha stabiilsed korralikud kained eestlased! Sain ma õigesti aru kirjatüki autori üleskutsest?
e
16. jaanuar 2018, 17:17
k
kultuuriinimene/ 16. jaanuar 2018, 15:49
See on romantiline müüt, et "kunstitegelaste hulgas on väga palju ebastabiilseid, halbu, vastikuid, depressiivseid joodikuid ja psühhopaate". Palun statistikat!
x
x/ 16. jaanuar 2018, 15:37
Loen just Epneri raamatut Konrad Mägist. Isiksusena suht ebameeldiv, laskis noorest peast igal võimalikul juhul rusikad käiku. Aga milliseid maale tegi - kui värvilised, tundlikud!

t
töestus/ 16. jaanuar 2018, 15:32
ongi kanakari... köik nad kokku nyyd kaagutavad mingil pseudeteemal- kes lavastama peaks vöi kes ei peaks ja kes on selle töttu kes... tehke tööd mis riigile töeliselt vajalik, kyll siis ka pidupäev on pidupäev ja ei pea punnitama seda vägisi...
õ
õige/ 16. jaanuar 2018, 15:29
100% nõus selle seisukohaga, kuigi ma mitte alati ei mõtle samamoodi nagu Pilvre.
n
Nagu lasteaed/ 16. jaanuar 2018, 15:25
s6imamine ja ropendamine nii Riigikogus,kui valitsuses,tavainimestest rääkimata,matsi rahvas,
j
16. jaanuar 2018, 18:54
Just. matsid ropendavad, peened inimesed demagoogitsevad, valetavad, hämavad...
r
rein salu/ 16. jaanuar 2018, 15:23
mis see valitsus ja riigikogu teine on ,jätkuv s6imamine ,molli andmine käib kogu aja,mats ja ropp rahva/u/s,muud ei osata,kui "palu vabandust"OMG
v
Villussuuhv/ 16. jaanuar 2018, 15:20
Huvitav küll, et milline on see seltskond kus proua liigub, kellega suhteleb? Igastahes mitte see osa ühiskonnast, kultuuriinimestest kes jäävad välja ülesloetuist - tunnisdtab ju, et tema pole muid nagu näinudki. - Või kuidas?
Need ebastabiilsed, halvad, vastikud, depressiivsed joodikud ja psühhopaadid ei lööks muudes ametites läbi. Eks proovitagu panna neid riiki, majandust, ettevõtet juhtima - nad ei saaks hakkama sest nende ego on väga suur aga oskusi napiks. Nii ongi see teatud seltskond sooja pesa leidnud "kultuuris" sest üks läbikukkunud "etendus" ei ole veel "püha ürituse lõpp" kui pealegi maksab nende olesklemise kinni riik - kui piletirahast välja ei tule. Jah tõesti, igapäevaelus ei jää nad kellegile ette, neist ei olene kas meil leib laual on. Ma küll arvan, et "kunst" on neile heaks varjupaigaks, "kunstis" on lubamatuse ja lubatuse piir määratlemata, tehtagu seda purjus või kainelt.
e
e no / 16. jaanuar 2018, 15:50
mis proovitagu panna ,enamus neist seda teebki juhivad ,poovad käsevad ja riigijuhtimisest ei maksa rääkida ,vaadakem- kuulakem LIGI!!
a
Antikulturnik/ 16. jaanuar 2018, 15:20
Artiklis on vastus küsimusele, miks meil on nii vähe rahvusvaheliselt tunnustatud kultuuriinimesi. Kui vaadata, kes meie kultuuriinimestest maailmas ilma teevad, siis justkui ei leia alkohoolikuid jne. Meil on siin veel nõukogude kulturnikute konnatiik ja seetõttu tundub, et pink on lühike. Kurb on asja juures see, et Ojasoo onkulturnikute arvates justkui ainuke, kes mõne suure etendusega hakkama saab. See on kurb.
j
Ja-jah/ 16. jaanuar 2018, 15:15
Mida see maaeluteadja siin veel õigustab?
b
barbikarjas/ 16. jaanuar 2018, 14:56
on väga palju inimesi, kes peavad end kunstnikeks, poliitikuteks, nõuandjateks, ajakirjanikeks, ekspertideks, moeloojateks, lauljateks ja ilu maaletoojateks.
t
Tegelikult/ 16. jaanuar 2018, 15:11
peaks enamiku nende koht kinnises raviasutuses olema.

p
punased on maailma nii ära rikkunud/ 16. jaanuar 2018, 14:56
et halb hakkab neist sotsidest
w
wunderkind/ 16. jaanuar 2018, 14:52
Madison on tõupuhas. Suhtleb vabalt nii kajutis kui geibaaris.
n
nuff/ 16. jaanuar 2018, 14:50
Keda ta silmas peab?Ennast ka või?
v
Vanaema/ 16. jaanuar 2018, 14:49
k
Kallis Barbi,/ 16. jaanuar 2018, 14:47
kas see avaldus laieneb ka minister Reinsalule? Ühtegi kirjeldusele vastavat kunstnikku oma tutvusringis nimelt ei leia.
k
kahju/ 16. jaanuar 2018, 15:30
halba seltskonda oled siis sattunud.
e
et siis/ 16. jaanuar 2018, 14:46
ü
üks halb / 16. jaanuar 2018, 14:37
tegelane on eestisse toodud kuri võõrasema.
k
kuidas on lood/ 16. jaanuar 2018, 14:37

n
no sõna sotsiaademokraat ja sinna organisatsiooni kuulumine / 16. jaanuar 2018, 14:37
ütleb juba inimesest, et tal pole kõik korras.
s
Selle/ 16. jaanuar 2018, 14:36
hinnanguga võib ainult nõustuda. Nende nn. "kunstiinimeste" seas on normaalseid vähe, normaalsemad tegutsevad maalikunstiga aga nendegi hulgas on eelpoolmainituid samuti suhteliselt palju.
l
Lihtne maksumaksja./ 16. jaanuar 2018, 14:31
Barbi,usu ,neid on mujal ka.Isegi väga kõrgetel kohtadel.
p
Paks komissar/ 16. jaanuar 2018, 14:56
Eriti palju on sotsiopaate ATS kõrgetel kohtadel.
u
uku/ 16. jaanuar 2018, 18:03
Omal ajal Adolf arvas täpselt samuti. Vahe Barbiga ainult see, et Adolf võttis ka midagi ette ega kõlksutanud niisamajuttu.
b
B/ 16. jaanuar 2018, 22:21

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee