Eesti Vabariigi 100. juubel

104 allkirjaga kiri presidendile: vägivallatsenud Ojasoo ei tohiks EV100 kava lavastada (203)

LISA KOMMENTAAR

Kallid allakirjutanud, mind huvitab: 25. jaanuar 2018 16:27
Kui suur peab olema ja kui kaua peab kehtima TO karistus (riigitellimuskeeld)?
Millal ta vabariigi vastuvõttu uuesti lavastada tohiks?
O.A. 24. jaanuar 2018 00:11
Küll oleks hea, kui nad selle tühikarglemise asemel paar last EESTIS valmis teeksid. Ehk enne mune , siis kaaguta. ja nii peakski
Olev Ait 24. jaanuar 2018 00:09
Küll oleks hea, kui nad selle tühikarglemise asemel paar last EESTIS valmis teeksid. Ehk enne mune , siis kaaguta.
24. jaanuar 2018 00:08
Küll oleks hea, kui nad selle tühikarglemise asemel paar last EESTIS valmis teeksid. Ehk enne mune , siis kaaguta.
seda külla 20. jaanuar 2018 12:23
aga kes kaitseb mehi, võibolla ka naisi, Pirita LO vanema Alina eest!? Avaldati ju meedias tema ähvardused.
Miina Hint,Maarja Tinn,Oudekki Loone,Kristiina Davidjants ... 18. jaanuar 2018 07:28
Hoidke ikka oma joont isegi kui see kuhugi ei vii.Siiani pole ju viinud.No ega edaspidi ka ei vii.
Hooliw 17. jaanuar 2018 21:14
Riigi rahakanaliteks nimetatud tehingud on juba ammu nende semiitidepoolt paigas. Põhiseaduse esimene punkt ei toimi juba ammu. Allkiri ei aita ja seadus ei kaitse. Tavakodanik saab jalaga...
pärismaalane 17. jaanuar 2018 05:10
Põhimõtteliselt ei täida president oma rolli - ei suuda toimida rahva ühendajana, edasiviijana. Valib välja oma revolutsionäärid ja naudib intriige...
TO valiku suhtes pole presidendile küll 25. jaanuar 2018 16:29
midagi ette heita; miks mitte TO?

pärismaalane 17. jaanuar 2018 05:08
Sotsialistlik revolutsioon sööb ikka oma lapsed...
möller 16. jaanuar 2018 18:52
vaesed poliitikud ja nende igapäevased haledad probleemid! üks väike meesterahvas kellele enamus maxima naissoost töötajatest annaks vabalt peksa halvab nüüd paariks kuuks riigi poliitikute tavapärase tegevuse ja suunab seda jälle homoabielude seaduseloomise laadsesse halvatusse
soovitus,mis ei peaks moderaaorit püsti ajama 16. jaanuar 2018 18:04
Kellele ei meeldi,EI LÄHE PRESIDENDI VASTUVÕTULE!Lihtne.Kes ei taha,ei vaata telekast ülekannet.
LÕPETAGE 16. jaanuar 2018 15:44
Kaagutaja 16. jaanuar 2018 15:33
meil on ju eeskuju - sunnipaevakleidid koik mustad, voi siis must rosett rinda.
Maša 16. jaanuar 2018 19:52
..ja kindlasti eriliselt suured lõhikud igale poole.
etendus 100 16. jaanuar 2018 14:16
võiks tõesti olla kord selline, mis tavalisele (enamus me seda ju oleme) inimesele ka meeldib. Kaunist muusikat, tantsu ja mõistetavat sümboolikat. Mitte jälle kohutavalt sünget ja melanhoolset muusikat. Meil tuleb ju rõõmupidu, aeg oleks halamine ja vana taaga üleskiskumine lõpetada.
Ojasoo lavastused küll rahva lemmikud pole, meeldivad väga väikesele osale eestlastest.
väike osa, suur osa 16. jaanuar 2018 14:46
me ju ei tea, vähemus võib end näiliselt enamuseks kommenteerida, olgu, vahet pole.
.
mul on hoopis muu väljaütlemist ootamas, alati kui loen vene telejaamade kiitust...olen nõutu, sest oli aeg kui isegi sai ogonjokki oodatud ja hiljemgi vaadatud, teate enam ei tõmba need pesni@pljaski, ikka need samad kunagised cccp-i aegsed, nüüd ainult kulunud ja arvata et nad ongi meile, cccp-i aegsetele mõeldud - bränd oli tugev, kunst liitis. paraku, aeg liigub ja isegi mina ei tahaks meie peol midagi taolise moodi näha :), pole ju paha miskist elitaarsest `mitte aru saada` , isegi parem kui mõelda, näed pingutatakse miskit matsile mõistetavat :)
Hooliw 17. jaanuar 2018 21:21
Ootad võimalust enda tahatuppa, tantsima ja pulgakesi kokku taguma, võtta mõni pagulane. Las aga aeg liigub, et hakkaksite kultuurist ühtmoodi aru saama...
Elukutseline Setu 16. jaanuar 2018 13:58
Nüüd peaks olema kõik maskid langenud ja rahvas aru saanud kes neile siis presidendiks pandi. Ilmselt oli veel liiga vähe sellest, et rahvale näkku sülitati väidetega/tegudega, et nõuka ajal ei olnud kellelgi õnnelikku lapsepõlve, et iga ühest võib saada eestlane, et käsitöölised on harimatud, et traditsioonide järgimine (kiriklikud üritused) võib ära jätta jne. Võib olla ehk aitab juba. Kas pole siis mingit legaalset mehhanismi/protseduuri presidendi väljavahetamiseks?
ohoh ja veelkord oh ;) 16. jaanuar 2018 14:05
kes meil siin kandideerib?
To 13:58 17. jaanuar 2018 08:12
Mida peab tegema siis? Käsitöölised on teadlastega samal pulgal, vanasti oli kõik parem ja nii õnnelikku aega nagu siis ei tulegi, traditsioonid kestavad samuti igavesti, vanad ära ei lähe ja uusi peale ei tule. Selline pensionäri mõtte iis, kes hoiab kümne küünega vanast ajast kinni mõjub eesti arengule halvasti.
Asjad ei ole ju päris must-valged: 25. jaanuar 2018 16:37
1) lapsepõlv on muidugi üks ja ainus, olgu koonduslaagris või nn vabas maailmas,
2) igaühest tõesti eestlast ei saa (eestlase "definitsioon"?),
3) käsitöölisi on igasuguseid,
4) usk on sügavalt eraasi, kuid miks ei võiks see olla meie oma Loodus- või Maausk, kui seda üldse usuks saab nimetada? See on eelkõige eestlaseks olemise osa.
Igasugune kirik, ka see, mis oli meie inimeste orjastajate teenistuses, on siiski välislaen.
100 aastasel riigil 16. jaanuar 2018 13:12
on nüüd tõeline jama majas. Teatrite seas ühtegi muud valikut lihtsalt pole, kes nii labane ja ropp oleks, kui kantseleil vaja. Ükski ei oska põlgust rahva vastu nii hästi väljendada, kui no. See on tahtlik vastandumine, lihtsalt jätk sümbolite labastamiseks.
sümboleid pole võimalik labastada 16. jaanuar 2018 13:41
sümbolid tähendavad reaalsuse ja müüdi sidet ja alateadvus on nende kindel varjupaik :), momendi poliitiline vaht sümbolit ei kõiguta.
Võib suhtuda ka nii, kuid ka väline, rituaal, sõna on tähtis! 25. jaanuar 2018 16:39
Sestap kannavad ka juhid ikkagi sümboli rolli; eriti lihtsama rahva jaoks!

Loen ja imestan 16. jaanuar 2018 12:36
Lugesin üle nn kanakarja kaagutajate hulka ka 12 nime järgi meest (orientatsioon teadmata ) sattunud.
Pole midagi rohkem kommenteerida kui mingi "fasebooki" suhtluspunt on nii tähtis, et ületab isegi uudisekünnise. Siia juurde veel parem uudis, meil Kükametsas kaotas Ruudi Maalile süütuse. Nüüd on Ruudi ahistaja.
need 16. jaanuar 2018 12:57
12 tuhvlialused, seati fakti ette, kui sexi tahad, annad allkirja :).
hetzer 17. jaanuar 2018 10:22
Kus sa seal nimekirjas need 12 meest nägid?
Mis uudisekünnis - ajalehtedes on ju ka ilma mingi künniseta asju. 25. jaanuar 2018 17:02
Ruudide ja Maalide uudiseid on ka kõik kohad täis.
Ja orientatsiooni põhjal saa veel üldistusi teha.
Nii et - mis sa nüüd öelda tahtsidki?
veera 16. jaanuar 2018 12:36
kas normaalsed inimesed on kõik otsa saanud? mida seltsimees kadriorg sellest arvab? kiidab heaks?kuda nüüd nii kuss?
noh 104 arvab sedamoodi 16. jaanuar 2018 13:01
mis siin ikka, las lennata, üks talent ees või taga, läheb seegi lendu aga 104 meil ei kao kuhugi :D
13:01/Kalkun ka arvab 16. jaanuar 2018 13:15
Sinul on nüüd need siis hoopis kurjategijad, keda nemad peksid? Oled sa tiidu kaasosaline, et räuskad?
kalkun 16. jaanuar 2018 13:37
tao kujundi must-valge, vee-tule, naiselikkuse-mehisuse vaheline piir lainetab (S-kujuline, Jung kasutab enantiodroomia mõistet, mis tähendab vastandikujunemist, vastujooksu:) vastandite võitlus on objektiivne, kuid iga hetk võib ühelt poolt esile tuua "tiitu" ja teiselt poolt...kasvõi babajagaad.
104 siis ühe vastu, miski on siin kaldu...
104 on lavastusega välja tulnud, peo asemele kuluks referendum marjaks ära, 16. jaanuar 2018 12:29
muidu tuleb järgmised 100 aastat ülistada 104 surematut panust globaalsesse ettevõtmisse.
kodanik 16. jaanuar 2018 11:49
300 tuhat eurot etenduseks!? See on ligi 4,7 miljonit endist Eesti krooni! Kas lava tuleb kullast või esinejad kullatakse üle? Teatud asjadeks on valitsusel raha nipsti tagataskust võtta, aga väetite ja haigete jaoks kerjame raha oma rahvalt? Küll nad haledusest annavad viimase ära.
mm 16. jaanuar 2018 12:02
rubladesse arvutades lausa 47 milli.E.Vilde surematus teoses "Külmale maale"lõi peategelane lausa 5 kopikaga kõrtsi ukse lahti.Kuradi raiskajad!
aga 16. jaanuar 2018 12:59
liirides või zlottides?
M ees 16. jaanuar 2018 23:13
Maksumaksja rahaga võib kõike korda saata ja kui ei jätku, siis tõstame makse ja kui sellest jääb väheseks, siis vallamaja ees kõigile kümme hoopi kepiga.
Kui on 300 esinejat ja muud midagi, 25. jaanuar 2018 17:04
siis ongi õhtuga raha jaotatud.
Aga kui nüüd tõsisemalt, siis on peale palkade (peale lavastaja, esinejate, valgustajate, heli-, transa- jms -meeste ka butafooria vaja valmistada jne jne.
Lihtsalt 16. jaanuar 2018 11:34
Jääb mulje, et Eestis ainult üks teatriseltskond ongi
Jah 16. jaanuar 2018 18:19
mulje võib jääda küll aga arvan, et teised ei olnud lihtsalt nõus oma marki täis tegema st. 300 000 eest mudas roomama ja nõmedalt häälitsema.
mis püha lehm see NO on? 16. jaanuar 2018 11:31
üldse tahaks teada, mis püha lehm see NO on? Tegelevad äraleierdatud plagiaadi tootmisega, kis läheb peale kunstiajaloo ja kultuuriga mittekursis olevale publikule, kuna need ei tea, et taolisi asju on läänes aastakümneid tehtud. Eestis on tohutul hulgal head tetrijõudu nii truppide, näitlejate kui lavastajate näol. Mulle tundub, et No kaldub pigem mingite poliitklakööride töömaile. Imelik näha, et sellise ürituse puhul poleks nagu Draamateatrit, Linnateatrit, Theatrumi, Vanemuiset, Rakvere teatrit Endlat, Ugalat, Estoniat olemaski. Rääkimata rohkearvulistest heal tasemel vabateatritest. Ja üldse Miks ei kaasatud Vanemuist ja Tartu uusi teatreid, kui ERM-ile lähimaid?
paraku-paraku.. 16. jaanuar 2018 12:32
teiste teatrite eeskava ei oleks piisavalt pidulik ja rahvuslik sellise rahvajuubeli puhuks.
Stabiilne geenius Ojasoo on dramaturgina ületamatu.
jah, teiste teatrite repertuaar on liiga rahvuslik... 16. jaanuar 2018 12:40
jah, teiste Eesti teatrite repertuaar võib kujuneda EV 100 ürityuse jaoks liiga rahvuslikuks ja kus see häbi ots siis...
Vaja rahvuspeoks valida ikka radikaalsed globalist-sallijad, kes eestimaist ja rahvuslikku häbenevad Päris tore, et need NO-sallijad nüüd femi-saljatelt ninapihta said. omad vitsad...
Staar 16. jaanuar 2018 11:21
Iga inimene on 15 minutit kuulus saite oma nüüd kätte(väljaarvatud Loone kes on lihtsalt soo..)
Äkki koguks 16. jaanuar 2018 11:15
allkirju ka selle kohta, et keelaks tal maapeale astuda ja söömine võiks ka ära keelata, kuidas ta ikka sama käega süüa võib :)?
11:15/ Äkki 16. jaanuar 2018 12:45
võiks vaheldusest vait ka jääda, sina kaagutaja.Süüa ta saab, sest kasutab jalgu, isegi lapsed on seda tunda saanud.

Jan28 16. jaanuar 2018 11:10
Ma arvan ka, et president ei peaks mingite eitede arvamusi kuulama. Oli mis oli ja midagi hullu polnud. Kõigil võib viha hooge olla, aga enam seda ei juhtu. Nii et biatchid olge vait
Väga huvitav? 16. jaanuar 2018 11:10
Aga võtame siis bussidel ka juhid eest ära, kas see sõidab sama edukalt teel edasi? On see presidendi pahatahtlik provokatsioon Eesti rahva vastu? Kui see proovi klipp siin peaks tõene olema, on see päris õudne. Kellega siin kantselei on sõda alustanud, kogu rahvaga, mis on tülgastav.
kas 16. jaanuar 2018 13:01
need 104 on kogu rahvas?
kedagi ei huvitagi see Ojasoo, vaid hoopis see kuidas kolmandad isikud teevad PR trikke ja preidemr sellesse suhestub 16. jaanuar 2018 11:00
Miks kiuslikult arutlustes meelega ja eksitavalt kõik asjaolud nii tоtratesse ekstreemsustesse viiakse, et "kas siis inimene ei tohigi pärast eksimist enam tööd teha"?
On ju ka vahepealseid variante:
Las siis inimene teeb enda igapäevatööd vaikselt edasi pealegi,
aga kas just peab siis EV väljakuulutamise 100. aastapäeva etenduse lavastajaks ronima?
Inimesel on ju võimalik talle tehtava ettepanekuga kas nõustuda või mitte nõustuda ja keelduda talle tehtud ettepanekust.
Seda nimetatakse enesetsensuuriks, minapildi eetikaks.
Kuid näib, et elame ajastul, kus absolutselt kõigis ollakse raha peal väljas ja see näitab, et ka EV100 on vaid üks küüniline raha teenimise šanss, hõlptulu ärivõimalus, millest ära ei öelda.
.
Ja see presidendi kantselei tentsiku Riisalo jutt,
https://www.ohtuleht.ee/852091/presidendi-kantselei-pahameelest-no99-pihta-ettepanek-tehti-kogu-teat...
et ettepanek tehti tervele NO99 teatrile, mitte aga ühele inimesele isikuliselt – no see on selgelt dеmagоogiahõnguline, põhjusel et teater ja teatritrupp see ONGI samastatav näitejuhi ja lavastaja näoga, kunstilise käega/puudutusega, isikuga.
Näitleja on lihtsalt tööriist.
Ja ettepanek NO99 teatrile "midagi teha EV100 raames" maabub siiski lõppude lõpuks eelkõige näitejuhi ja lavastaja lauale, mitte aga mingi umbisikulise abstraktse näitetrupi ja reanäitleja kätte.
.
Nii et enda kõneosavuses veendunud ja seetõttu ettevaatamatuks muutunud Riisalo peab enda kõnepruugi tonaalsusega inimesi mõtlеmisvõimetuks рööbliks kui ta ametnikukeeles "lapsemeelselt siiralt" räägib ümbernurgajuttu, et ega siis konkreetsele inimesele ettepanekut tehtud, mistõttu kõik planeerimine hästi on.
No vaata – tehti ikka küll, sest teatritrupp ilma produtsentideta, lavastajateta ja lavastajate isikute poolt sätitavate etendusteta ei ole teater, vaid lihtsalt erialaselt nälgiv inimkаri, kes аaltuura korras elu sees hoidmiseks reklaame ja multikaid ja "telenovelasid" peale lugemas käia saab.
.
Riisalo repliigid "Usume, et ka raskele еksimusele võib järgneda uus algus, kui seda tunnistada ja sellest õppida. Ka see on osa inimlikkusest."
on sаatanlikult naeruväärsed, millel ei ole veel hiljuti Eestis prevalveerinud kõlbluskäsitlusega midagi ühist.
Alles hiljuti valitses inimkonnas arusaam, et mingite jаmade kokkukeerajad ja eksijaid ei tõsteta ÜLES AUPAISTELE, vaid eksijad teenivad askeetlikes tagasihoidlikes oludes ühiskondliku tööga ( kasvõi töölаagris, võlavаnglas, sunnitööl kivimurrus (EWs oli selline asi) enda võla tasa..
See mis aga Riisalo indikeerib, on see, et tõstame inimese kõrgele, paneme isiku aupaistele vabarigi sünnipäeva lavastajaks, mille arvelt isik jälle enda "portfooliosse feimi ja credentialse" saab.
Selline asi, eriti veel presidendikantselei ametliku seisukohana sedastatuna, on väär pedagoogiline sõnum järeltulevatele põlvedele ja väärtusruumi pеrverteerimine
Mulle 18. jaanuar 2018 20:35
tundub, et Riisalo on Eestisse "missioonile" saadetud. Andis oma panuse IRL-i laostamisse, nüüd siis riik takkajärgi.
Eit 16. jaanuar 2018 11:00
Lavastab, kes lavastab, aga lavastus olgu südamlik ja armas, nagu sünnipäevale kohane. Mitte arusaamatu, mida lavastaja hiljem seletab, mida ta tükiga ütles või mõtles.
oik 16. jaanuar 2018 10:59
Visaku esimene kivi see, kes ei ole kunagi kellegi peale avalikult vihastunud.
mine ravile! 16. jaanuar 2018 11:03
vihastamine = inimese jalaga kõhtu peksmine?
nõndaks 16. jaanuar 2018 11:10
Vihastamine ja peksmine on kaks ise asja.
Onu 16. jaanuar 2018 11:25
Mees ise otsustab, millal on vaja lüüa!
viha ei juhi aruka inimese, saati juhi sõnu 25. jaanuar 2018 17:27
Palun jätke 16. jaanuar 2018 10:56
inimene rahule.Kes meist poleks elus eksinud.Kunstiinimesed on sageli ka keevalisemad,tundlikumad.See vana asi peaks olema lõpetatud,ei saa ju terve elu järgi haukuda.
jäIe 16. jaanuar 2018 11:04
oled. tänu sinusugustele sa:stakaitsjatele ongi vägivaldsed mehed nii ülbed. mõtleks, tema "eksis", kui armukest jalaga pek.sis. tahaks mikko moodi ok.sen.dada.
naised 16. jaanuar 2018 11:16
peksavad mehi kogu aeg verbaalselt, nagu sina.
sinu argumentatsioon teiste sõnadega 16. jaanuar 2018 11:09
аlkоhоolikud on ka üliemotsionaalselt tundlikud, keevalisemad ja haaravad ühisel jоomingul teema lõpetamiseks sageli käe nоa järele.. ehk eksivad...
Vaata vahe on selles et nоaga susanud jоodik ei roni hiljem püünele avalikuse tähelepanu nõutama.
10:56/ Mis inimene saab olla 16. jaanuar 2018 11:17
vägivalla õigustaja? Sul tõesti häbi ei ole? Vana, mis vana, kas tuleks uuendada? Ehk ongi tehtud, ainult meie ei kuule sellest. Geenid ei kao inimese seest kuhugi, see on fakt. Inimene võiks ise endale aru anda, kuhu ronib.
Teate mis! 10.56 16. jaanuar 2018 15:11
Kas Teie ei tea,et inimesed ei haugu vaid räägivad?! Kui teatrijuht lööb näitlejat ,siis ei ole see enam inimene ja seal ei ole enam midagi andestada.Niisugused asjad nagu teise inimese löömine,ei ole eksimine.See on viha,oma üleoleku näitamine ja see ei ole kunagi andestatav.Peaminister Ratas lendab igatahes oma kohalt järgmiste valimistega.Enne valin reformi,kui selle.Arvasin,et ta on targem,aga ei ole.Kahju.
Ei meeldi 16. jaanuar 2018 10:45
Kogu NO tuleks lõpetada ja Vana Baskini teatrile ruumid tagastada. Ei saa aru, kes ja miks otsustajatest selle jõugu toetajad on.
Q 16. jaanuar 2018 10:46
Ojasoo ahistamine on aeg lõpetada.. 16. jaanuar 2018 10:51
Kas tõesti mees peab lausa kätega vehkimisega ahistajaid eemale ajama. Ajakirjandus sellest jamast lausa mõnuleb. Häbi!
10:51/Oh kuku nunnukene 16. jaanuar 2018 11:20
Ojasood ahistatakse ja presku ise viskus ambrazuurile, nagu tõeline pavlik morozov.
16. jaanuar 2018 10:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Labasus 16. jaanuar 2018 11:21
ei saa olla ühiskonnas normiks. PUNKT.

mitte vägivald 16. jaanuar 2018 10:35
vaid see ,mis No99 toimub on LABASUS!
NO teater tervikuna ei sobi lavastama 16. jaanuar 2018 10:47
NO teater tervikuna kui labase vaskpoolse pollitpropaganda tootja ei sobi EV 100 üritust korraldama. Ojasoo on siinkohal teisejärguline.
kodanik 16. jaanuar 2018 11:05
Miks mitte Rakvere teater Saaremäe osalusel?
... 16. jaanuar 2018 12:06
Või Vanemuine kui lähedal olev? Hoiaks kulusid kokku, jääks ära igasugune kolude vedamine kaugelt.
ei sobi 16. jaanuar 2018 10:34
Kuhu kõik lilled jäid?
Kas Eestis ei ole enam andekaid näitlejaid,et need 2 nn.tola
astuvad sellisel ilusal päeval areenile?Maailm on hulluks läinud
totrustega.
näitlejad 16. jaanuar 2018 11:18
näitlevad, mitee ei lavasta ja lavastajad lavastavad, mitte ei näitle, said ikka aru?
NO 16. jaanuar 2018 10:33
tülid on alati kahepoolsed.Kui ära ka veel leppisid,ju siis nii oligi. jõudu härra Ojasoo.
Brita 16. jaanuar 2018 11:16
See on klišee. Et peksasaanu on ka alati süüdi? See on lihtlabane õigustus peksjale. Vahel võibki mõlemapoolset süüd olla, kuid tihtipeale mitte. Ja mitte mingisugune süü ei anna õigust kedagi peksta. Eriti tugevamal nõrgemat.
ongi süüdi, 16. jaanuar 2018 13:04
ei maksa norida, nagu see tankla täht, mida mõni päev tagasi näidati.
sümbolid ei lavasta 16. jaanuar 2018 10:29
Kui inimene on oma tegude eest noomituse saanud ja teinud järeldused, siis tuleks elul lasta edasi minna. EI ole õiglane hakata uuesti ja uuesti vanu asju üles kangutama. Kas tõesti soovitakse näha Ojasoo avalikku hukkamist raeplatsil? Mis puutub lavastamisesse, siis lavastab ikka isik ja mitte naisepeksja sümbol.
Jalaga 16. jaanuar 2018 10:52
Kui juba täiskasvanud inimene teist inimest jalaga lööb, siis see näitab selle lööja alatut ja madalat olemust. See ei ole mitte ühekordne libastumine. Ja kui selle sündmuse avalikuks tulemisel lööjal jätkub veel edevust uuesti püünele ronida, seda alatum ja madalam loomus tal on. Ei ole ta teinud midagi järeldusi. Mingu edasi oma eluga kuskil mujal, kus saab oma alandlikkust kaaskondlastele esitada (tegelgu heategevusega, hoolitsegu nõrgemate eest etc).
just 16. jaanuar 2018 11:08
sinusuguse pooletoobise meelest võiks ka sarimõrvarid rahva pidupäeva lavastada - nad on ju noomituse saanud. ojasoo peaks trellide taga olema, sinna kurjategija kuulub, mitte veel ülbust olema rahva raha eest edasi töötada. heal juhul seatalitajaks kuskile lauta peitu oleks sobiv. ja kõik tema toetajad on kuriteole kaasa aitajad.
10:29/ Aga näed 16. jaanuar 2018 11:25
lavastabki ja labastab ühe korraga. Nüüd leiti siis avalik sõdalane isamaalaste vastu astumiseks. Kui alatu provokatsioon , isegi kõigesuuremal pidupäeval sellistest rahu ei saa.
Mariliis 16. jaanuar 2018 10:28
Me oleme kõik inimesed ja teeme vigu. Meie andestame ja meile andestatakse. Ojasoo ju ei kaotanud oma tööd vaid lavastab ja tegutseb NOs edasi. Aga minu arvates ei ole see õige, et Ojasoo lavastab EV kõige tähtsamat üritust.
ei 16. jaanuar 2018 11:09
ole õige ka see, et edasi töötab. meie pere poolt seetõttu boikott.
tulemused 9 kuu pärast 16. jaanuar 2018 11:43
EV 100 aastapäeval kõige tähtsam üritus on siiski üle-eestiline titetegu.
Ando 16. jaanuar 2018 10:18
Kas naisepeksja on ikka nii kõva mees,et terve päev temast jahuda?
A 16. jaanuar 2018 10:45
Ta ei peksnud,vai lükkas endise armukese lumme ja kogu lugu.vaata prokuratuuri väljavõtet.
ära vassi 16. jaanuar 2018 11:09
peksis jalaga. kas selleks, et ehk soovimatu rasedus katkeks?
A 16. jaanuar 2018 11:29
Kordan,vaata prokuratuuri kokkuvõtet
11:29/sealt vaata 16. jaanuar 2018 12:58
enda tegemisi, leidsid küll koha, kust midagi näha. Ega siis kogu tema tegudekohta infot seal pole, naiivik.
To ãra vassi 16. jaanuar 2018 13:05
Sa ajad kahte erinevat juhtumit segamini.see kes jalaga lõi ja kes sellest ei mäletanud ja naine avalduse hiljem tegi ja lapse hoopis välismaal maha pani,oli hoopis teised inimesed.seal jäi hoopis uurimata mõlema narko sõltuvus ja muud tegurid.
qqqq 16. jaanuar 2018 10:11
Pidu katku ajal. Haiglatel raha pole , vähihaiged ei jaksa ravimeid osta aga riigil raha küll laristamiseks.
kodanik 16. jaanuar 2018 11:18
Küll Jõulutunnel küsib väetitele ja haigetele raha rahvalt.
raha 16. jaanuar 2018 11:21
nigu ratsahobuse si...a, jagame miljonid usuhulludele, järgmised feb fondi tegelastele jne.
qqqq 16. jaanuar 2018 10:08
300 000 siia 1 000 000 sinna riigil raha küll aga rahvast orjastatakse igasugu maksudega.
... 16. jaanuar 2018 10:13
Sandid tööle ja retseptiravimitele 100% otsa - aga haigekassa juhile peab ju kusagilt selle 7500 kuus maksma!

huvitav 16. jaanuar 2018 10:08
nillega need 104 silma on paistnud, et nende allkirju arvesse peaks võtma?! Kahjuks minule on need tundmatud nimed.
kodanik 16. jaanuar 2018 11:21
Meil pidavat demokraatlik riik olema. Siis peab iga inimese hääl ühtmoodi lugema. Ja Eesti Vabariik kuulub meile (kodanikele) ühtmoodi.
10:08/ Ja kes oled Sina 16. jaanuar 2018 11:29
et kõige üle otsustada tahad? Jah, peksnud need tõesti ei ole, kui seda VÄLJAPAISTVUST silmas pead.
kust sa 16. jaanuar 2018 13:07
tead, tead neist 104-st kõike?
olev 16. jaanuar 2018 10:02
104 nime kellest pole midagi kuulnud, Oudekki Loone ehk aga tema pole ju ka millegiga säranud.
Tramvai 16. jaanuar 2018 10:38
Antsla esikommu tädi,eriti sinine silmavaade.Kuidas selliseks sünnitakse me maalähedases kesk- konnas?!
Endla 16. jaanuar 2018 10:01
Kas 104 marginaalist "arvamusliidri" pilli järgi hakkab kogu Eesti elama vä????
10:01/ Ja selle VÄ 16. jaanuar 2018 11:30
järgi peaksime elama, tule taevas appi.
yana 16. jaanuar 2018 10:00
Kõiki neid uudiseid lugedes mis 2nädalaga tulnud on võiks meie juubeliaasta rahulikult ümber rnimetada 100 aastat kisklemist. Mis teha, kui meie, "depresiivsed eestlased" näeme kõigis ainult halba, vandenõud , ärakasutamist, minu arvelt teenimist.... Jumala eest kus Sa siis rõõmustada saad.
NO99 ei ole ainult Tiit Ojasoo vaid väga palju teisi andekaid inimesi. Mulle isiklikult nende etendused meeldivad aga samas kõik ei saagi kõigile meeldida. Niipalju kui inimesi niipalju maitseid. Ja kui nüüd seadustesse süüvida siis ühe asja eest kakks korda ei saa karistada. Seda enam , et antud konflikti osapooled on omavahel asjad selgeks rääkinud ja üritavad edasi elada. Kes oleme meie, et seda pidevalt meelde tuletame? Mina ei saa küll väita, et olen eksimatu. Minu elus on päris palju asju mida ma kahetsen ja häbenen. Nii tahaks , et meie riigile nii oluline aasta ei mööduks pideva kisklemise saatel. Aga seda on vist palju loota
mees metsast 16. jaanuar 2018 10:09
Sellise suhtumisega, et naise löömine on eksimus, me küll normaalset riiki ei ehita! Väärtushinnangud on ikka väga paigast ära!
Mis puutub aga NO99 etendustesse, siis minu isiklik arvamus on, et need on KÕNTS!
Yana 16. jaanuar 2018 11:08
Ma arvan, et minu väärtushinnagutega on kõik korras. Tänan. Ma vähemalt tahaks loota. Ja mis puutub normaalsesse riiki siis mis Teie meelest on normaalne? Olles igapäevaselt töiselt seotud nn"teise eesti" probleemidega julgen väita , et ilma Tiit Ojasootagi on asi normaalsusest kaugel. Ja see on kohutavalt kurb. Hetkel on minu meelest tegemist pseudoprobleemiga, ootame selle kontserdi ikka ära ja räägime siis. Niipalju kui ma mäletan, on peale igat kontsertit nii positiivseid kui negatiivseid arvamusi. Olenemata sellest kas laval on Rahvuskoor, Arvo Pärdi muusika, baleriinid või lihtsalt toreda Eesti inimesed. Ja ma rõhutan veelkord, et kõik konfliktid on alati kahepoolsed. (ja kõik tagajärjed puudutavad ka ainult neid kahte inimest ja nende otsuseid, kahetsusi ja kokkuleppeid) Ma ei õigusta ja ei kiida heaks vägivalda. Kaugel sellest.
Ja mis puutub KÕNTSA siis sellenimeline NO99 lavastus oli vägagi mõtlemapanev nagu ka Lars von Trieri samanimeline film. Üks tark inimene on öelnud- kui see on kunst, siis järelikult pole see kõigi jaoks, kui ta on kõigi jaoks, siis järelikult pole see kunst. Kõik ei saagi kõigile meeldida. Ja pidupäeva konsert ja erinevad NO99 lavastused on kaks sootuks erinevat asja. Päikselist päeva!
Brita 16. jaanuar 2018 11:23
Ja ei olegi (naise) löömine eksimus? Palju sina oled löönud? Millel põhinevad sinu väärtused?
To Brita 16. jaanuar 2018 13:16
Kui keegi kunagi lapsepõlves mängukaaslast togis või tõukas siis peaks seda ka kogu aeg meelde tuletama?
mees metsast 16. jaanuar 2018 14:48
Naise löömine ei ole lihtsalt eksimus, vaid on lubamatu!!! Mina oma 56 eluaasta jooksul ei ole löönud ühtegi naist! Meid kasvatati sellises vaimus, et naist ei lööda. Saan aru, et Teid, Brita, pole eriti kasvatatud, kuna pöördute võõra inimese poole "sina" vormis. Kahju Teist.
To 14:48 16. jaanuar 2018 23:30
Miks peab teietama? Teietamine on austuse märgiks, kuid selliste arvamuste esindajaid kuidagi teietada ei soovi!
mees metsast 17. jaanuar 2018 11:36
Mina isiklikult eeldan, et kõiki inimesi peab austama, isegi kui nad ei vääri seda!
Nõus 16. jaanuar 2018 09:59
Aga lisaks kogu see no teatri teema ehk liiga
Ev 100 võiks midagi klassikaliselt hingeminevat olla
Mitte nagu need etendused, kisa, roppised, poris püherdsmine jne
Minu jaoks pole see kunst
aga palun – KLASSIKALISELT HINGEMINEV ARMASTUSLUGU KOOS TRAAGILISE KÜLMAGA JII ET TÖÖLE MINNA EI TAHA 16. jaanuar 2018 12:01
Mida teevad kaugelt Aаfrikast tulnud mehed külmas Eestis? Kui tegu pole just vahetustudengitega, on neid suure tõenäosusega siia karmi kliimasse toonud armastus.
http://g4.nh.ee/images/pix/cyril-tata-ja-silvia-vali-65488500.jpg
Kаmerunist pärit Cyril Tata (25) rebib oma Mustamäe kodus, elukaaslase Silvia Väli(20) juuresolekul eest töise ametlikkuse maski, osutudes soojaks ja elurõõmsaks inimeseks.
„See on mu kolmas talv, kuid esimene väga karm talv,” ütleb Cyril naerdes, endal soe kampsun seljas. „Selline talv, kus ma peaaegu et ei taha minna tööle, sest õues on väga, väga külm.”
..
http://.delfi.ee/a/65488434
ei taha 16. jaanuar 2018 09:59
Vaadata EV aastapäeval jälle mingit mudas aelemist ja kriiskamist!
vaata 16. jaanuar 2018 13:09
Lätist toodud viinapudelit.
16. jaanuar 2018 09:53
Küll me oleme karmid hukka mõistma,aga proovime osata ka andestada ja inimestele uusi võimalusi anda just see muudab kõige rohkem inimest . Rohkem heasoovlikkust meile kõigile.
09:53-09:58 16. jaanuar 2018 10:15
Ise kirjutan, ise kiidan. Kus Sinu heasoovlikkus on? Ainult kisa ja vaen, hommikul algad, teinehommik lõpetad.

vaatleja 16. jaanuar 2018 09:46
T.Ojasoo on kindlasti andekas oma valdkonnas ja see, et ta korra eksis ei tähenda seda, et ta tuleks avalikult 100 kordselt risti lüüa ja tema annet lavastajana mitte kasutada. Need, kes allkirja andsid on enesekesksed, lühinägelkud ja andetud, kes ise ei oska ise midagi, kui vaid kritiseerida ja eestlaslikud ära panna. Tänases hommikutelevisioonis oli allkirjade koguja, kes rääkis ikka tõsiselt rumalat juttu ja nüüd meedia on see, mis seda võimedab.
Maamees 16. jaanuar 2018 09:45
Aga mina sooviksin Ojasoo poolt allkirja anda. Kus seda teha saab?
Kirjuta 16. jaanuar 2018 09:55
Kallasele,,tema tegeleb varamaksude eelnõuga!
09:45/ 16. jaanuar 2018 10:19
Mine parem vii teine kolmsadatuhat veel talle, et jalgealune kindlam saaks.Pole sa mingi maamees, palgaline klaköör Kadriorust.
Väära(i)kas maja 16. jaanuar 2018 09:44
NO 99 koduks on vana poliitharidusmaja - nii et igati sobilik kiitma parteid ja valitsust
no 99 16. jaanuar 2018 09:40
pole teater,vaid ahvileivapuu.
16. jaanuar 2018 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to ida 16. jaanuar 2018 11:16
ja sinu väike mõistus arvab, et inimese peas, kelle meelest oma armukest jalaga pek.sta oli ok, on midagi muutunud ja enam ta nii ei arva? arva aga uuesti, väärtushinnangud ei muutu sellistel, kes naist peksab, jääb seda tegema. lihtsalt elukaaslane ei räägi sellest, et pek.sa saab kodus. pealegi oled sa vastikult silmakirjalik, kui su oma last oleks keegi jalaga tagunud, siis poleks sa küll seda meelt, et ah, anname aga andeks.
ja õigstaja on kaasosaline.
naised 16. jaanuar 2018 13:11
on egoistlikud sadistid, see su väärtus.
Sellise 16. jaanuar 2018 09:39
kirja võib tähelepanuta jätta!Mulle ei meeldi,et NO99 seda asja teeb,kuid põhjuseks on nende nägemus teatrisse,mitte mingi vägivaldne käitumine millalgi paar aastat tagasi.Ma ei taha,et Eesti muutuks samasuguseks tobedaks riigiks nagu paljud teised maailmas!
agressiivne keskpärasus 16. jaanuar 2018 09:35
Ojasoo ei tohiks üldse riigi poolt toteeritavates asutustes töötada. Milleks rämpsu koguda ja veel palgata!
küsimus 16. jaanuar 2018 10:50
Mitut NO etendust sa näinud oled? Või otsustad ainult teleklippide ja kaasvõitlejate arvamuste põhjal?
Lenini kogutud teosed 16. jaanuar 2018 12:12
Aga mitut Lenini Lenini raamatut sa tervikuna originaalkeeles lugenud oled et arvad et leninism on jama või otsustad ainult Discovery telekanali saadete ja koolis õpetatud teiste poolt koostatud kokkuvõtete pealt?
miisu 16. jaanuar 2018 09:34
Eriline selle teatri fänn ma ei ole. See lugu juhtus väga ammu ja karistatud ta on ju ka. Ma ei tea, et ta oleks oma sellist käitumist jätkanud. Kas nendel verejanulistel teiste inimeste järajatel on ahistajad otsas, et nii vana loo üles kaevavad. Nagu raipesööjad.

Ats 16. jaanuar 2018 09:33
Ei tea kui saata presidendile kiri, et Peaminister ei sobi riigi valitsemist lavastama, kas siis midagi muutuks? Usun, et sinna paberile saaks oluliselt rohkem allkirju kui 104...
Ajumaht 16. jaanuar 2018 09:26
Järjekordne näide, et presidendi kantseleis on tõsiseid probleeme.
Tänapäeval on kole palju näitlejaid,rohkem, 16. jaanuar 2018 09:24
kui tavatöötegijaid,ega polegi ime,kui mõni selle massi hulgas
lollivõitu lammas on ja kes siis vihahoos litaka saab.Näitejuhti ei
peaks süüdistama,ka temal on närvid ja kannatus.
16. jaanuar 2018 09:27
kui kannatust pole, LAHKUGU!
mida? 16. jaanuar 2018 11:19
et lavastaja võib anda näitlejale litaka, kui näitleja on loII? loodan, et su oma ülemus sulle mitu litakat annab, sa oled lihtsalt über-loII. pealegi oli see näitleja tema armuke, keda ta pek-sis. jalgadega.
mida? 16. jaanuar 2018 11:19
et lavastaja võib anda näitlejale lit-aka, kui näitleja on loII? loodan, et su oma ülemus sulle mitu lit-akat annab, sa oled lihtsalt über-loII. pealegi oli see näitleja tema armuke, keda ta pek-sis.
loll 16. jaanuar 2018 13:13
pidi saama ka kirikus peksa.
patuoinas 16. jaanuar 2018 09:14
No kui see pull 104 muhvil läbi läheb, siis paneb tõsiselt muretsema küll. Ei tea, kas K. üldse teab, et eesti rahvaarvamus ei ole mitte 104 allkirja, vaid 1,32 milj.
lõpuks ometi 16. jaanuar 2018 09:04
oli kellegil mõistust selle vägivallatseja tegusid esile tuua, sellised inimesed ei parane...
Siiani on olnud mulje, et Eestis on ahistamine OK!
siin ongi see juur, 16. jaanuar 2018 09:24
ses õnnetus naisepeksus väljendubki,miks see teater nii kuri on, deemonlik, kurjuse teater.See pole maitse küsimus vaid tunnetuslik.Inimesed tunnevad kurja ära.
silmakirjalikkus 16. jaanuar 2018 09:59
samas ühes kõnes mõistis KK (pere)vägivalla hukka, nüüd tõstab vägivallatseja märgiga isiku pjedestaalile
nõus 16. jaanuar 2018 11:21
kahepalgeline preasident, mis ta nimi nüüd oligi.
Kes need on? 16. jaanuar 2018 09:03
Kes need 104 on? Mingid seitsmenda suurusjärgu tähed kes soovivad, et nende nime ka ükskord leht ära trükiks.
mees metsast 16. jaanuar 2018 09:15
Paljud tuntud inimesed ei julge oma seisukohta välja öelda, sest repressioonid on praeguses Eestis hullemad kui ENSV ajal teisitimõtlejate suhtes.
Mnjah 16. jaanuar 2018 09:21
Oudekki Loone, Kari Käsper ja teised tuntud kultuuritegelased.
Mida nad teinud on?
Nad on olemas.
olen naine 16. jaanuar 2018 09:01
ja 100% naistevastase vägivalla vastu, aga see kiri on ikka liig juba - meenutab nõiajahti. Inimene on saanud karistuse kätte ja nüüd siis lüüakse veelkord risti.
see pole nii lihtne, 16. jaanuar 2018 09:25
inimeses peitub kurjus lööb igas temas etenduses läbi.
09:01/ Kui ise pole 16. jaanuar 2018 10:25
ühtegi etendust näinud, võiks ju nii arvata. Kui labasus ja roppus on kunst ja super teater, siis vaadake ka endale näkku, mis teil viga on.
oled spets? 16. jaanuar 2018 11:29
Miks siis niisugusele teatrile anti rahvusvaheliselt Euroopa parima teatri tiitel?
huvitavad miksid 16. jaanuar 2018 12:21
Aga miks seesugune inimene nagu Putin valiti saja miljoni isiku seast mitu korda parimaks presidendiks?
just nimelt sama valemiga 11:29 16. jaanuar 2018 13:05
Nagu venemaa Putinit valib. Kui president nemad sinna euroopasse etteotsa sokutas, siis nii ongi.Ega sellepärast Euroopale veel roppus meeldima pea.
oled loII naine 16. jaanuar 2018 11:22
ja mis karistuse sai, et armukest jalaga kõhtu lõi?
ev 16. jaanuar 2018 08:54
on jah 50,teine 50 lauldi au suurele Leninile

olen nõus 16. jaanuar 2018 08:53
Kirjutan 105.ndana alla
vanem mees ladaga 16. jaanuar 2018 08:52
vaadake lambad kuidas me oskame teie raha eest pidu panna. tehke järgi.
arvamus 16. jaanuar 2018 08:51
Vahel on lihtsalt piinlik olla eestlane. Kõik me vahel eksime ,aga inimesed ka muutuvad. Ei saa jäädagi lõpmatult kedagi risti lööma. Oma tööd teeb ta ikkagi väga hästi. Milleks kogu aeg vana asja meelde tuletada. Meie riigis ei saagi korra elus eksinud inimene uut võimalust. Ta on oma karistuse saanud ja nüüd peaks elu edasi minema. Eestlased olge mõistvamad ja sallivamad.
no aga 16. jaanuar 2018 11:30
vihkamine ja kättemaks on magus.
Mx35 16. jaanuar 2018 08:47
KES kirjutas selle kirja ning pani ESIMESE allkirja?
austatud "Õhtuleht" 16. jaanuar 2018 08:46
miks minu kommentaarid pidevalt kustutatakse?Kas tõde on valus!
Yes 66 16. jaanuar 2018 09:49
Sa pole ainuke keda tsensor kotib
kirjutasin 16. jaanuar 2018 13:17
ka vanasõna, aga need uues Eestis nüüd keelatud, saadeti tsenseerimisele, ootan KGB-d, panin juba kohvri sooja pesuga valmis.
Minale 16. jaanuar 2018 08:46
Et, kui keegi ullike on provokatiivne, võib kohe virutada või?
seda 16. jaanuar 2018 11:31
nimetatakse ahistamiseks, kui norib, millegipärast ahistajaid on tabanud suurem karistus, mitte ahistatuid.
tjah 16. jaanuar 2018 08:44
See 104-seltskond võiks "kapist" (enda virtuaalilmast) välja tulla ja päriselu elada ...
üleüldse 16. jaanuar 2018 08:43
see kamp semper ,ojasoo on ju nagu muinasjutus kuningas ,kes on alasti,aga kõik kiidavad!Isegi euroopa on pimestatud!Kas tõesti sellistele inimestele(meenub kohutav kontsert,kus laval kargasid mitme meetri pikkused loomad!) antakse MEIE kontsert lavastada?Rääkimata ojasoo kangelastegudest!Aga...uus luud kahjuks ei pühib tolmu kokku!

Aq100 16. jaanuar 2018 08:43
Kui Ojaaoo naissugu vihkab, siis äkitse läheb Ev100 piol Kaljulaidile kallale? Mis siis saab?
HP 16. jaanuar 2018 08:40
Järjekordne suutäis eestlase tühjale kõhule.Kas tõesti me elatumegi teiste inimeste mutta trampimisest.Inimesed,olge sallivamad,osake andestada ja vaadake peeglisse,kas teile vaatab vastu igati puhas ja aus nägu Kahtlen selles!Kes on andnud õiguse niimoodi otsustada teise inimese saatuse üle.Kõik me oleme elus eksinud,vaevalt et keegi oleks briljantselt puhta südametunnistusega.Pistke aga see härra Ojasoo nahka ja ongi tükiks ajaks kõht täis kuni uue ohvrini!
To HP 16. jaanuar 2018 08:52
Arvan sama, kõik teevad vigu. Lavastaja on siiski inimene, pealegi kas sellist ideaalset inimest kes kunagi valetanud või midagi halvasti teinud pole üldse on?
Odin 16. jaanuar 2018 09:32
Ka sm Kaarel Kirilli poeg Karl oli lavastaja ja peetakse au sees tänagi. Aga - II MS jõudes Eestisse karjus ta koos „Vanemuise” näitleja Edmund Aumerega 1941.a. suvel koosolekule aetud teatritegelastele „Me tapame kõik, kes on meie vastu ja pole meie poolt!”.: Vana Hirmus oli üks verisemaid läti hävituspataljonlasi; kui ta oli läinud üht taluperemeest arreteerima pannud ta talule tule otsa ja pärast seda kui talu oli hommikuks maha põlenud kaevanud varemetest taluperemehe põlenud laiba välja , võtnud taskust noa ja lõiganud „sea” küljest tüki. Ise öelnud „Siga, mis siga, pole vahet midagi”. Parallel missugune.
to hp 16. jaanuar 2018 08:57
kaua võib kannatada sigadusi ja lollusi meiel eestis. jumal tänatud, et hakatakse protestima 1x igasuguse vägivalla, varastamise ja kinnimätsimite laineid!!!
Teate, see on lihtsalt ellujäämisinstinkt 16. jaanuar 2018 09:17
mis mõnel veel ikka töötab. Vaadake mis toimub seal kus terved linnaosad on muudetud moslemipõrguteks. Räägi neile oma sallivusest.
nagu paljudel eestlastelgi 16. jaanuar 2018 12:26
vaatan peeglisse nagu soovitasid
ainult et...
kuidas seda òeldagi... mmm..
ja mulle vaatavad vastu KATKISED HAMBAD
homme jälle 16. jaanuar 2018 13:18
kõht tühi, kõik jätkub, kui temast isu täis, leiame uue kõhutäie, tõelised eestlased.
Q 16. jaanuar 2018 08:30
Keegi tahab rahamatsu endale ja sünnitas kampaania.
ev 100 16. jaanuar 2018 08:29
on lihtsalt lol,litamine nagu poleks okupatsiooniaga olnud. Soomel on 100 aga eestil mitte.
selle 16. jaanuar 2018 08:40
eesti100 kampaaniaga tahetakse meie eesti väärtused ja sümbolid ära muuta ja uute eu-like vastu välja vahetada. Algus oli uusaasta hümniga juba tehtud.
mis siis 16. jaanuar 2018 11:34
Kto takie 16. jaanuar 2018 08:28
ei te nendest inimestest kahjuks mitte midagi. Siiski on nad ühiskonna liikmed ja ajavad oma pisikest asja. Loodetavalt pole meetevihkajate klubiga tegemist .
eisaaaru 16. jaanuar 2018 08:28
Millistel tingimustel saaks Ojasoo nn ellu tagasi tulla või peab jääma elu lõpuni tõrjutuks?
seda vastust 16. jaanuar 2018 08:41
pead otsima lastetoast.
no 16. jaanuar 2018 08:52
selgita siis oma lastetoa valguses, mida Ojasoo tegema peab või mida meie temaga tegema peame
just 16. jaanuar 2018 08:42
uuseuroopa väärtuste järgi on ju naisepeks rikastumine ja igati hinnas.
Hm 16. jaanuar 2018 08:27
Enamus ju täiesti tundmatud nimed..Kindlasti leiaks jällegi 100 inimest kes on NO99 poolt.
Vägivald 16. jaanuar 2018 08:26
Peab olema taunimisväärne!
Selline au Ojasoole ja veel president kaitseb seda otsust!.? Mis toimub?
Tehku oma teatrit, aga mitte EV 100 raames!

16. jaanuar 2018 08:26
õigus 16. jaanuar 2018 08:22
Kindlasti on nendel õigus - õigus pöörduda ja õigus olla saadetud teatud kohta, sest me delegeerisime kõik oma õigused valitsevale klikile. Nad kahekordistavadki retseptiravimite hinda, ei mängi uusaastaööl hümni ja süüdistavad omaenda valijaid sallimatuses. Sul on õigus vaid kurta... https://www.youtube.com/watch?v=izodcy-_ZRA
Mari 16. jaanuar 2018 08:21
Kamp tundmatuid tegelasi kisab, mõttetult!
mari 16. jaanuar 2018 08:31
tahab no taguotsa ja dildot näha)) kakamängud.
A 16. jaanuar 2018 08:48
Jaa ,jaa ,Mari jaoks on hoopis junnil taldrikul suur mõte sees - edu sulle No 99 vaatamisel !
ja 16. jaanuar 2018 09:42
ega see mudas müttamine etenduses ka midagi väärt olnud, ju ma ei oska hinnata"kõrget" kunsti.
Kurb 16. jaanuar 2018 08:11
See näitab ju väga reljeefselt, et sõnades väljendame üht, teeme aga hoopis midagi muud. Ilmselt on tegemist sõnumiga, mis kutsub üles lahutama sõnad tegudest lisaks juhtivale tasandile ka igapäevaelust.
5 minutit kuulsust 16. jaanuar 2018 08:07
Mõttetu seltskond, kes kadestab NO99 edu Euroopas.
Tohoh 16. jaanuar 2018 08:11
Kus kohal see edu on? Kinnimakstud ajakirjaniku sules?
järjekordne 16. jaanuar 2018 07:58
kui kasutada Kirsi sõnu, siis järjekordne tissid püsti enesenäitamine. Igal asjal on piir - Ojasoo suhtes vindi ülekeeramine annab vastupidisi tulemuse. Ka mina arvan, et ta on andekas tegelane ja miks mitte lasta tal teha seda, mida ta hästi oskab ja mitte hõõruda kogu aeg nina alla asju, mis läksid nihu.
N.Hammas. 16. jaanuar 2018 07:56
104 - imetlege,teie nimi on ajalehes. Äkki mõni tunneb mõne nendest ka ära.
Ja enamat sellest loost välja ei "imegi".
hambale 16. jaanuar 2018 09:00
küll ene liis i...b oma iidolit!
Joh 16. jaanuar 2018 07:55
Loodetavasti võtab mõni ajakirjanik need 104 plekitut luubi alla. Päris tore oleks sellist 104 osalist uurimust lugeda.

Arvamus 16. jaanuar 2018 07:52
Mina arvan, et Ojasoo võiks ikka lavastada.
hei 16. jaanuar 2018 11:27
Mina 16. jaanuar 2018 07:49
Milles see vägivald avaldus? Võib-olla oli see tibi poolne provokatsioon☺
NO teatri sisu 16. jaanuar 2018 11:06
Peks, vägivald, provokatsioonid ja labane kunstiline plagiaat, mis poliitpropagandaks sobib (ja seda iga valitsuse aegu), ongi NO teatri siu ja kaubamärk. Põhimõtteliselt jälle üks autorollo derivaat (NO puhul nõõd sotside teenistuse - ehk siit küsimus: milleks ja kellele see 300 000.- enne valimisi hästi ära kulub).
tibi 16. jaanuar 2018 11:39
ahistas teda, aga tibid võivad, mehed võetakse kõik ette.