Eesti uudised

Kohtuvaidlused läbi: järgmisel suvel võtab Tartu linnaliinid üle GoBus

Asso Ladva, 12. jaanuar 2018, 11:28

11 KOMMENTAARI

t
Totud Tartus/ 13. jaanuar 2018, 22:11
Meil on juba nüüd osadel liinidel see Koobused. Lapatsit vajutavad ka nii nagu veaks kruusa koormat. Bussid haisevad, ajavad vingu sisse, on mustad ja ei saagi nagu aru kas jäid maja või tuli 10 min varem. Ei suuda nad kuidagi graafikus püsida. Seevastu Sebe bussid on puhtad, ei aja vingu sisse ja pole märganud ka olulisi graafiku nihkeid. Seega, metsa see Koobus. Valimiste ajal pidime poliitikute pläma kuulama, nad võiks Tartlaste arvamusega nüüd ka arvestada.
k
Kas Connex'ist/ 13. jaanuar 2018, 19:39
p
pärnakas/ 13. jaanuar 2018, 18:30
Ha,ha,ha,ha. Tartu saab meie vanad bussid nüüd endale. Aga Tartusse polegi uusi tarvis. Vajub ju see linn igavesse unne. Pärnu päästab ära hea ligipääs. Sellepärast Ülikoolgi hülgab Tartu linna. Hetkel nad nii hädas tudengite leidmisega, et Pärnusse kolimina päästab nad kindlasti.
t
Tartukas/ 13. jaanuar 2018, 19:35
Pärnakas palun võta rohud ära ja mõtle mida kirjutad! Tutvu palun paju on tahtjaid Ülikooli ja palju on kohti. NB inimesed kes väärtustavad aega ei sõida rongiga lollidemaa piirile vaid lendavad lennukiga! Aeg on taastumatu ja ise lendan Tartust Helsinki emale külla, pilet120 euri.
p
pärnakas/ 14. jaanuar 2018, 10:22
Ainult juurale ja arstidele on raske pääs. Mis see ülikool siis praegu käib Tallinnas tudendeid kerjamas??? Pärnus see mure kaoks.
g
gobus teeb vähempakkumise ja/ 13. jaanuar 2018, 14:42
hiljem hakkab jälle linnalt raha juurde pressima nagu neil eelnevalt oli kombeks 2008 aastal.siis nõudis gobus vähem liinikilomeetreid ja suuremat doteerimist linnalt.
g
gobus/ 13. jaanuar 2018, 18:05
Ei ole Gobuse fänn, kuid nende lepingus olid tõesti riskid suuremad, oli vist koguni fikseeritud hind. Sebe leping on täielik tööõnnetus, seal on summad kõvasti suuremad ja võimlus saada lisaraha seadustatud.
s
senikaua/ 13. jaanuar 2018, 09:48
kui igat masti zootehnikud ja veterinaarid Tartu bussindus korraldavad pole paremat lootagi. Tallinnas saad tasuta bussiga sõita, Tartu linn seevastu eelistab bussindusele lennuliikluse doteerimist. Igat masti Sebed ja Koobused on selgelt kasumi peal väljas, need 40-50 bussi saaks opereerida ka munitsipaalettevõte. Arusaamatu on seegi, miks Tartu linnavalitsus doteerib mingite ettevõtjate arendatavat nutitelefoniga valideerimise projekti. Mis kasu sellest ettevõttest saab linn? Peale selle on Tartu suguse väikelinna puhul päris suur oht, et kui tõepoolest tulevad tasuta maakonnaliinid, hakkavad inimesed hoopis neid kasutama, selmet maksta euro või paar mõne peatusevahe bussiga läbimise eest.
t
Tundub/ 13. jaanuar 2018, 09:08
et meie seadustes on pirakas auk. Kui keegi pakub mingil võistlusel liiga vähe ega suuda sellega välja tulla, siis jääb ta karistamata. Seadus peaks olema selline, et siis saaks linn kohe KÕIK bussid omale ja ise palkab juhid, kasvõi SEBEst.
Sarnane pull on juba olnud ehitusvõistlustel. Algul pakutakse naeruväärselt vähe, natuke ehitatakse, siis aga hakatakse halama, et ei tulda välja. Põhjusteks igasugused väljamõeldised. Ja jääbki ehitamine pooleli, ei mingit karistust. Ja jutt pole ettevõttest, vaid nende juhtidest ehk sõnaõigusega ärikatest.
k
kuidas see 6,6mlj kulu aasta peale/ 12. jaanuar 2018, 23:50
i
irw/ 12. jaanuar 2018, 18:10
tartu teeb õigesti, ei lase neil ühelgi suureks ja ülbeks kasvada ning vahetab välja.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee