251 kommentaari

.
.  /   07:13, 9. jaan 2018
Gossipis oli pikk arutelu selle k6ige üle .Ja kõige kurvem ongi see et kogu see rahakerjamine ongi yks suur pettus.Mariann on yks igavene näkane pettur ja varast.Tundus et kardo on m6istusega aga niiise siiski pole.
Ä
Ähh  /   18:53, 8. jaan 2018
Ei tasu nii ahne olla
  /   14:26, 8. jaan 2018
Elame ju vabal maal ja Malluka fänniklubi võib ju teha mida nad soovivad. Miks peaks selline asi närvi aja? Võtke asja rahulikult!
L
lugejad  /   15:10, 8. jaan 2018
Las LOLLAKAD pilluvad oma raha sellele Mallukale! Meid see ei huvita!
A
aga aruga inime sellist  /   22:43, 9. jaan 2018
kommentaari ei kirjuta, tema eneseväärikus ei luba labasust ning matslikkust
N
naine  /   08:33, 8. jaan 2018
on alles teema ja tase. Ikkagi 21 sajand.
J
ja teie  /   06:17, 8. jaan 2018
miinuste loopijad, näib et keegi siin armastab mallut et lihtsalt paneb miinuse minu kommi taha, taha. Pange see miinus omale sinnasamusesse.
P
püha brigitta  /   06:41, 8. jaan 2018
misasi on seesamune ja midasinna pistetakse??!!
V
viimne reliikvia  /   09:58, 8. jaan 2018
küünlad pühadele õdedele
P
püha brigitta  /   10:51, 8. jaan 2018
Kui sa oled kloostrist siis sa ikka ei adu maailma valu
I
ISVER KÜLL  /   05:29, 8. jaan 2018
Pfff milline jube lugu. Fännid on ikka puhta sassis. Õnneks ma ei loe mallukat ja teiseks, ei annetaks ma 1 eurot ka mitte. See naine võiks ise hakkama saada ja oma võlad ära plekkida mitte kutsuda üles inimesi appi. Jeebus küll, misasja ikka tehakse. Anna mõistust! Ise ta selle jama korraldas, plekkigu nüüd ise omal käel. Häbi häbi!
.
.  /   01:23, 8. jaan 2018
Varsti on iha.ee saidil Mariannil konto(kui juba ei olegi)kus otsib sponsoreid😂
O
onsee  /   05:01, 8. jaan 2018
maalehe kollektiivi poolt tehtud avaldus?
M
Malluka hinnakiri  /   01:13, 8. jaan 2018
https://mallukas.com/reklaam/ - pildist veits edasi skrollida ja volaa - hinnakiri ja autoriõigused etc :P Ja siis halab, et tuli see laks üllatusena?! Endal on ikka korralikud kirved sinna joonistatud - 100 eurikut videominut jne :D A aidake muidugi "hädaline kaevust välja" :D
N
nähh  /   21:50, 7. jaan 2018
tuleb välja, et Mangi on siin kohati ilmaasjata sarjatud ja muidu nahutatud. Vene mees siin tut ne pritšom. Pigem tunneb Mallukale kaasa, et antud lugu selliseks jamaks pööranud
K
Kristiina  /   21:28, 7. jaan 2018
Tema lugu on piiripeal tõesti sest ta teenis otsest raha blogiga. Aga kui maaleht oleks ta Facebookis jagamise peale pihtide vahele võtnud siis oleksin 100% tema poole. Ihnuskoidele on ka piirid olemas. Ma ei taha,et igasugu õiguslased üle piiri lähevad. Topelt raha küsimine esiteks ja tuleks teha vahet ärilisel ja mitte ärilisel kasutamisel. 4-5aastat tagasi ei olnud see teemaks. Turundagu paremini,pangu reklaami. Mina näiteks AdBlocki ei kasuta enam sest ei muuda aeglaseks. Enne reklaam kui selline jama. Need on sama ogarad kui need kes Eiffeli torni pildistamise keelasid. Kui kvalifitseerun Pariis olümpiale siis mina selfit teeks ikka ja FBsse ja mälestusvideosse paneks. Raha pole ma kunagi teeninud. Ei otse ega ka reklaaminduse kaudu.
S
Super ennustaja nr 1  /   21:27, 7. jaan 2018
Kas maaleht tõesti maksab selle jama eest? Maalehes on naljanurk olemas, mangud tingud peab sanuti sinna panema ja said said head reklaami just.
K
Kuidas  /   21:24, 7. jaan 2018
Maksuamet sellisesse äkkrikastumisse suhtub? Loodetavasti küsib oma osa ja tädike saab ka mingi karistuse. Hullud need tema jüngrid
H
Huiallukas  /   21:14, 7. jaan 2018
Võtsin ka just endale uue nime, HUIALLUKAS, peaks sobima küll.
N
Nii need asjad ikka vist ei käi Eesti riigis  /   20:41, 7. jaan 2018
Oot oot, et siis mingi kollase rämpslehe soolapuhumise tegelased saavad kohe TRAHVE välja mõtelda???
Maaleht peab ise kahjutasu maksma inimeste käest raha väljapressimise eest mingi soolapuhumise teemal?
K
kuule  /   21:18, 7. jaan 2018
mine roni õige kivialla tagasi, sinna kus su koht - kas Maaleht KÄSEB sul neid soolapuhujate lugusid osta ja lugeda? Krt, nali tuleb peale, ikka eriline...njaaah
H
horoskoop...  /   20:41, 7. jaan 2018
horoskoop oli ju ENNE ilmunud ajalehes,kui Mallukas seda levitas...raha küsimine on ilmselge ülekohus...nt ostan maalehe ,loen läbi ja viskan prügikasti,SEALT korjab üles keski prügisortija-ja loeb ja annab järgmisele veerida...KAS peaks mind selle eest nüüd trahvima?!?!?!?!?!?!?
T
to   /   21:08, 7. jaan 2018
jah, peaks küll teidki trahvima...juhul, kui muudate antud väljaande pealkirja, ütlete et sisu on teie loodud ja üritate seda kõike oma X tuttavale maha müüa, samal ajal ignoreerides algse väljaande palveid seda mitte teha.
T
to horoskoop  /   21:44, 7. jaan 2018
siin on kohe selge, kes asjast aru ei saa, mis vahe on selles teemas eraisikul ja firmal (malluka firma peab seda blogi) ja ajab sama joru, et keegi teine eraisik ju ka loeb, need on ilmselt madalama klassi inimesed. vabandust väljenduse eest, aga no nii on, nad ei taju absoluutselt natukenegi õigusruumi, mis eestis valitseb. nad ei saa absoluutselt aru omandiõigustest ja firma vastutusest selle eest, kui ta teise loodu pealt teenib ja seda siis vargusega. nad ajavad segi selle, et teemas pole üldse oluline, kas see oli horoskoop, kellegi luuletus või muusikapala - autoriõigus on neile võõras mõiste. need ongi sellised malluka-klassi inimesed, kellel on nalja kui palju, kui mallukas ise kellegi ära paneb ropendades või siis näiteks telesaates pussu laseb ja endal nalja kui palju oma labasusest. iga haritud inimene peaks neid asju natukenegi jamaga ikka, aga siin on näha ikka täielikud mõtte-hiiglased. kuidas sellised küll oma elu ära elavad?
P
Pets  /   20:05, 7. jaan 2018
A kuidas mallikas siis vastutama õpib? Vanust vist üle 16 juba.
L
Lugeja  /   19:49, 7. jaan 2018
Loe ja imesta aga kahjuks on inimesed nii lollid, et annavad oma raha ükskõik kuhu, seda mõtlematta. Minu poja ristiema - oma õde annetas ka Tähismaadele Inno, Irjale kuna nood põletasid miljoneid ja jäid äkki vaeseks, ei saanud eestisse sõita, aga seda, et omale ristipojale 34 aasta jooksul pole sentigi kinkinud. Väga, väga kurb. Kes see Mallukas veel on? Jumal hoia ja kaitse kurja eest!
T
tark õde sul siis  /   20:09, 7. jaan 2018
oskab headust hinnata,,edu talle!
M
märt  /   19:09, 7. jaan 2018
ei tea miks se eesti rahvasugu nii õel on
H
hm?  /   19:29, 7. jaan 2018
kui igaüks esineks oma nime alt, siis oskaks mingeid järeldusi teha. Vb mingid kadedused ja antipaatiad ja vb aetakse veel mingeid asju, milleks Malluka sõimamine kasuks tuleb?
A
aga võibolla  /   19:59, 7. jaan 2018
on see mallukas liiga ülbe? eks ikka tuleb see tagasi mis teisele teed, ka see tuleb tagasi, mis teisele ütled.
ja mallukas on liigagi palju lõugu lagistanud suvaliste inimeste kallal, neid mõnitanud, alandanud
H
hm?  /   20:33, 7. jaan 2018
vb mõni konkreetne näide?
E
ei ta ole  /   08:12, 8. jaan 2018
ta selline natuke madalalaubaline, selline pool seitse
M
märdile  /   20:18, 7. jaan 2018
et siis sinu arvamuse kohaselt on need inimesed, kes arvavad, et seadused on täitmiseks ja kõigile, on õelad? sa mõisteid ei taha endale selgeks teha, kirjutada ju juba oskad (õigekiri on küll kesine, aga ilmselt oled soomes orjaks, sellest sõna see kirjutamine se)?
H
hm?  /   20:36, 7. jaan 2018
seadused nüüd küll ei ütle, et mingi naeruväärse nõude pärast, mis tegelt nõude esitajale omale kasuks tuli, tuleb kaaskodanik ulmenõudega ära kägistada, võlavanglasse saata!.
T
to hm?  /   21:47, 7. jaan 2018
ja kuidas veel ütlevad, lihtsalt sina ei loe välja nii keerulisi lauseid. aga ära muretse, ekspressi juristid on kõik välja lugenud ja seaduse järgi just nii teha tulebki, nagu nad on teinud. loodan, et nad ei lähe kompromissile ja ei anna võimalust mallukal end välja vingerdada, vaid panevad kohtus täie rauaga. õpetuseks ka teistele ullidele.
H
hm?  /   08:40, 8. jaan 2018
seadus pole hinnakiri ja kui seadust lugedes kasunumbrid silmade ees keerlema hakkavad, oleks päramine aeg mõnda vaimse tervise hooldekeskus jms asutuse teenuseid kasutada
G
G  /   11:49, 8. jaan 2018
See pole õelus vaid soov, et mõistus täielikult ei kaoks.
A
Ants  /   18:24, 7. jaan 2018
Kerjamine on viimasel ajal väga moodi läinud. Aga noh kui lolle leidub kes maksavad siis pole midagi öelda tuleb ainult küsida.
M
maali  /   17:56, 7. jaan 2018
Loodan,et ikka tulumaks ka annetustelt saab makstud? või selleks tuleb uus kerjandus?
H
hm?  /   18:37, 7. jaan 2018
kui sihtotstarbeliselt annetatud raha läheb arve tasumiseks ja ülejääk heategevuseks, kustkohast te siin seda tulu märkate
S
seda et  /   20:19, 7. jaan 2018
sihtotstarve ei ole oluline, kerjatud raha on tulu, kui ülekandega tehakse, siis tõestatav.
  /   20:50, 7. jaan 2018
mitte tema kerjab, talle pakutakse
K
kingituste maksustamine  /   20:51, 7. jaan 2018
Rahaliste kingituste ja annetuste tegemisel füüsilisele isikule lähtutakse väljamakse iseloomust ning pooltevahelisest õigussuhtest.
Et siis kõike kingitusi ja annetusi ei maksustata.
K
kingituste maksustamine  /   21:39, 7. jaan 2018
Tundub et, kadetsejate õuduseks, ei kuulugi kingitused üldjuhul maksustamisele...
http://www.vastused.ee/loe/oigus/maksud-ja-raamatupidamine/12723/kas-eraisikult-eraisikule-tehtav.ht...
ttps://majandus24.postimees.ee/2789238/emta-eraisik-ei-pea-kingituste-ja-annetuste-pealt-makse-maksma
S
seda et  /   21:49, 7. jaan 2018
ei loe, tema tulu, tal on võimalus kohe tagasi kanda, siis ei teki tulu ja pole ka tulumaksu 20 % vaja maksta, muidu on. ja kui on tulumaksu ära maksnud, vot siis on õigus kasvõi heategevusse anda oma raha. seaduse just selline ongi, pole mõtet ärbelda ja vaielda.
J
jah  /   21:50, 7. jaan 2018
kui vanaema kingib sulle raha, siis jah. aga siin kingitakse tema firma klientide poolt ja tuleb maksta küll tulumaks.
K
kingituste maksustamine   /   00:17, 8. jaan 2018
Oleneb, kas annetatakse OÜ arvele v eraisiku arvele aga fakt on see, et füüsilise isiku poolt oma palgatulust tehtud kingitus on üldjuhul maksuvaba. Kel huvi, võib ka EMTA`st järgi küsida, kui huvi suur.
M
malle  /   17:14, 7. jaan 2018
Mul oleks häbi sellist inimest aidata, ma saaks aru kui haige või vanur. Aga mis teha issanda teed on imelikud, ju siis raha rahval nagu raba.
E
eestlane  /   19:43, 7. jaan 2018
Soovitaks Mallukal kaineks saada,aastavahetus juba ammu läbi.Saab sellest mälukast välja ja elu läheb edasi.
  /   16:54, 7. jaan 2018
Topskid need inimesed Paistab,et maksupoliitika on vähene olnud. Raha jääb üle,nii et võib mingeid varas- blogijaid karistusest välja väänata
K
Kalle Kusta  /   16:53, 7. jaan 2018
Huvitav minul kõik korralikud kommentaarid lähevad moderaatorile ei tea kas ka mode ära ostetud selle raha väljapressija blogija poolt.
L
Loomulikult, Kalle Kusta!  /   17:16, 7. jaan 2018
Eesti elu on põrgu, oled nõus? Aga leia üks eestlane, kes laseb teisel üle katla ääre ronida ja putku panna? Ikka kisuvad äramineja katlasse tagasi. Nii ka mode.
6
6000  /   16:15, 7. jaan 2018
Loogiline oleks, et Õhtuleht maksab Maalehele selle summa, sest millegipärast peab just see leht vajalikuks mingist mallukast igasuguseid artikleid pidevalt vorpida.
T
to 6000  /   18:17, 7. jaan 2018
õl hoiatab inimesi sellise ajupesu eest.
mallukas kordas oliveri ema skeemi, muud midagi. tahab kah maja.
A
avalik huvi  /   15:51, 7. jaan 2018
kui Mallukas nüüd väidab, et tema blogi kajastas neid horoskoope üldsuse hoiatamise huvides, et keegi jumalapärast ei hakkaks oma elu ja otsuseid horoskoopide kamarajurast jms lähtuvalt tegema, siis Maaleht kolistas ämbreid ikka päris kõvasti
J
Jajajajaaah  /   15:56, 7. jaan 2018
Ja sina kasutad piraattarkvara oma arvutis seepärast, et tahad avalikkusele näidata, et Windowsi loodut saab ka ju tasuta ja milleks siis maksta, onju?
A
avalik huvi  /   16:12, 7. jaan 2018
Keegi ei keela Jajajajaaah`l oma blogis avalikust piraattarkvara eest hoiatamast. Samas on ka väga tervitatav horoskoopide, kui sisult umbluu ja väärotsuste tegemisele ahvatlemise kajastamine mistahes vormis ja kirjas ja tervitav oleks ka kaaskodanike hoiatamine horoskoopide järgi elamise eest.
K
kui rumaI saab olla?  /   16:21, 7. jaan 2018
mis hoiatamisest sa jahud siin? kui oleks hoiatanud, olekski nii kirjutanud, et maaleht avaldas, ärge lugege, mitte kopeerinud täies mahus lihtsalt oma blogisse, et kõik lugeda saaksid. tajud vahet? ah, sinu arunatuksega ilmselt mitte. ei imesta.
T
to avalik huvi - oled ikka TUUTU küll  /   16:39, 7. jaan 2018
Mind hämmastab eesti keskmise inimese madalalaubalisus, kõik on kõvad IT mehed, elemtaarseid ja väga lihtsaid asju ei teata, huvi asjade süsteemse toimimise osas on nulliligi.
Ma usun, et ma üle päeva tegelen ka kahjuks vähemal määral autoriõiguste rikkumisega, kasvõi võtan netist mingi pildi ja panen selle oma FB kaanele, see on tegelikkuses autoriõiguste rikkumine ja sisimas on mul häbi, et ma seda teen, samas ma ei teeni sellega raha.
Kui ma hakkaks raha teenima, siis kaoks see võimalus mu jaoks vaikselt, privaatselt isekeskis nii toimetada. Ma ei saaks enam ilusaid pilte nii kasutada vaid peaks sõitma maailma teise otsa ise kohale, et see ise teha või maksma juba kasutatud pildi autorile autoritasu. Seni kuni ma kasu ei lõika, seni ilmselt ei ole ka see autor minupeale pahane, ka mina ei ole kunagi kelleltki midagi nõudnud kui need on minu pilte kasutanud. Asi võtaks teise nurga kui minu pildiga teenitaks tulu ja mina jääks kõrvaltvaatajaks. Sellest võiks ju nagu aru saada? Kahju, et ei saada. Sisuliselt tähendaks see, et kõik teeks tasuta tööd ja kõigil oleks õigus tehtut oma vajadustel kasutada - seda ju ei taha keegi, et tema tehtu annab leiva kõigile peale autori?
Aga mis ma siin ikka räägin, sellest on kas võimalik aru saada või sellest on võimalik MITTE TAHTA aru saada.
Eks see on autunde mentaliteedi küsimus.
U
Urmas  /   17:44, 7. jaan 2018
Kodukasutaja võib ju kasutada! Samuti ei keela ükski Eesti seadus omaks tarbeks filme, muusikat, mänge jne alla laadida!!! Müüa ja levitada ei tohi! Kodus istu vaikselt oma piraattarkvaraga, kasuta ja keegi seda ei keela! Kui levitama ja müüma hakkad, siis on jama!
U
urmasele  /   18:06, 7. jaan 2018
see, mis kirjutad, kehtib küll piltide ja muusika suhtes, aga tarkvara suhtes ei kehti. tarkvara eest peaksid ikkagi maksma, ei ole vabastatud eraisik sellest. a la nagu aktsiisist - ei ole vahet, kas ostad kütust, jooki või suitsu eraisikule, ikka pead maksma, legaalse tarkvaraga on sama lugu.
A
Aga millest siis siin räägitakse?  /   18:11, 7. jaan 2018
Seda ju räägitaksegi.
Oma tarbeks, vaikselt omaette nahistad siis õnneks veel ei tule meil politsei uksetaha aga keegi ei garanteeri, et see aeg ei saabu kord.
Ma olen ka internetist muusikat laadinud, korduvalt ka peale kuulamist leidnud, et hea muusika ja võimalusel ostnud ka originaalplaadi sest kvaliteet on ikka parem.
Aga mitte kunagi ei ole ma teinud piraatkoopiaid ja neid oma äraolemise parandamiseks turustanud, ega teeks ka seda.
Mõnest asjast äkki võiks ikka aru saada?
Kas arvad, et Maalehte häiriks kui see tegelane oleks selle horoskoobi oma isiklikule FB lehele pannud kus näiteks oleks 200 või 300 sõpra? Või kui sina seda teeks? Ma usun, et Maaleht ei viitsiks küll jageleda sest see ei ole tuluallikas. Äkki saaks aru asjadest?
A
avalik huvi  /   17:25, 7. jaan 2018
oleks, et horoskoope liiga tõsiselt ei võetaks. Maalehe hagi vihjab, et sealpool tõemeeli arvatakse horoskoopide sisult jampslikud elamis- ja toimetamisõpetused intellektuaalse vara hulka, mille kuskil kajastamise osas peaks kellegiga nõu pidama, Vb muistsete tähetarkadega, kes need legendid ja muistendid on tegelikult välja mõelnud?
J
jebadi jee  /   18:03, 7. jaan 2018
tema võib väita mida iganes, aga juriidiliste isikute vahel asjad nii ei käi (malluka blogi toodab mallukablogi oü ehk firma, eraisik ei saaks reklaami eest ju ka mingeid arveid esitada teistele firmadele), et soperdad midagi kokku, mis sülg suhu toob, küllap on ekspressil head juristid. eraisikule oleks ka nõue muidugi olnud hoopis teisest klassist, aga juriidilisele isikule saab seaduse järgi väänata kenasti õigustatult ka muidugi praegusel juhul. sama hea, kui teed ööklubi, lased head muusikat, et rohkem rahvast tuleks ja maksaks sulle, aga muusika autoritele ei maksa tasu ehk varastad.
A
avalik huvi  /   18:41, 7. jaan 2018
miskipärast tundub, et Maalehes ja sealpool ei tunta oma esitatud nõude üle ka enam erilist rõõmu ega uhkust? Eks see ahnus ole ennegi upakile ajanud! Vb on mõistlik kokkulepe veel võimalik
A
anu  /   15:30, 7. jaan 2018
See näitab ainult seda, et meie noored on rikkad, kui iga pahna peale raha raiskavad
J
JUHAN  /   15:18, 7. jaan 2018
Igaüks peaks oma kooliraha ikka ise kinni maksma. Siis jääb õpitu ka paremini meelde. (see, mis puutub autorlusse ning autoriõigustesse). Mitte aga seda kooliraha teistelt kerjama.
J
Jürka  /   15:27, 7. jaan 2018
Kas nüüd võiks prouakese nimeks olla "staarkerjus"?
V
võiks juba ühingu avada  /   15:33, 7. jaan 2018
aderid ja mallukad jõulutunnel jne.
H
hehe  /   15:57, 7. jaan 2018
Kõvaski majakerjandus kah ikka
M
muuseas  /   16:02, 7. jaan 2018
väljapressimisele allumine pole kooliraha, niipalju võiks ikka matsu jagada ja avaliku meedia ülesanne ei peaks olema noore pere laostamine mingite naeruväärsetel ettekäänetel esitatud ulmearvetega
M
mis muuseas  /   16:40, 7. jaan 2018
mis noore pere? seda blogi haldab ju firma nimega malluka blogi oü, sellele ju arve estataksegi, ikka juriidilisele isikule, seepärast on ka summa nii suur, et juriidiline isik. tee endale ikka asjad selgeks ja siis kiunu.
M
muuseas  /   17:43, 7. jaan 2018
alusetu arve jääb väljapressimiseks, ükskõik siis kellele esitatakse, eraisikule v OÜ`le. Ja kui puudub arusaam, et väikeettevõtlus ja pere toimetulek on omavahel läbi põimunud, siis millest veel võiks rääkida?
Ja esmalt tuleks tõestada, et avaldati kasu saamise eesmärgil ja sissetulekud suurenesid kasvõi sendi võrra, võrreldes varasema ajaga
M
mis muuseas  /   18:09, 7. jaan 2018
et kui ettevõtte omanik on vaene, siis seadused talle ei loe, nii mõtlesid? endale ei tundu rumaI? ja kas sa päriselt arvad, et suur meediaettevõte esitab väljapressimise? arvad kohe tõsimeeli, et nad ei ole seda asja juristidega väga täpselt läbi autanud ja teinud kõik viimase peal seaduslikult? no arva uuesti, ausalt. nii rumaI ei tohi olla lihtsalt.
I
irw  /   18:13, 7. jaan 2018
ei tule tõestada, tegu on tehtud, blogis oli üleval ja see piisab seaduse silmis. nii ongi.
M
muuseas  /   18:47, 7. jaan 2018
tibusi loetakse sügisel ja ajalehe lugejaid ka millaski. Just mõtlesin, et miks mul peaks EE tellimus v Maalehe tellimus käima. Saab ka ilma hakkama. Palju õnne klounid, tehke ka edaspidi inimestele liiga ja nautige siis tagajärgi
H
hehh  /   19:21, 7. jaan 2018
keda kotib üks kibestunud kaasatundja? sinuasemele tuleb 2 uut :)
M
mis muuseus  /   20:25, 7. jaan 2018
näed siis, mina jälle vaatasin just, et on vast arukas firma, seisab enda õiguste eest ja tõmbab ülbetele varastele mütsi pähe, seega otsustasin, et tellin nii endale, kui vanematele koju käima need lehed. võib-olla ka kontorisse.
ja kui sa nüüd arvad, et keegi usub, et sul tegelikult ka need lehed käisid, siis sa eksid :D palju õnne, kloun!
@
@mis muuseus  /   21:08, 7. jaan 2018
varsti enam tõesti ei käi. Eesti Päevalehe osas pean üle vaatama
T
to muuseas  /   03:31, 8. jaan 2018
ega ei peagi. sinu sugustele piisab ju malluka blogist.
Ü
ühesõnaga  /   15:16, 7. jaan 2018
Ühesõnaga - uskumatu! Kahesõnaga - häbiväärne blogi! Kolmesõnaga - tule taevas appi!! Neljasõnaga - kes küll seda jälgivad? Viiesõnaga - jälgivad ilmselt samasugused pooletoobised lällukad.
S
Sinul  /   15:20, 7. jaan 2018
on täiesti õige arvamus asjast...aga pappi võiksid ju talle ikka kanda, kasvõi euro
N
Nii naljakas :-)  /   16:04, 7. jaan 2018
Te, fännid, võiksite iga kuu 1 euro annetada, siis saaks Mallukas lahedalt elada :-)
Kas Maaleht seda raha nõuabki, oli suusoojaks öeldud?
  /   16:36, 7. jaan 2018
mis ma sellest papist enam kannan, horoskoop on blogist maha võetud! Ostsin ise Mangi horoskoobi hoopis :)
K
Kohutav  /   15:15, 7. jaan 2018
Mis asi see Mallukas on, blogija vist.Pole kunagi ühtegi blogi lugenud ega jälginud, sest mind ei huvita ühe inimese tegemised, et millal sööb ja mida, keda kohtas ja kus,millal käib WC-s jne.jne.Selline asi on juba täiesti jama ja nii palju!!!! on selle jura jälgijaid,müstika.Kas neil jälgijatel pole tõesti midagi paremat ja kasulikku teha?
N
naine  /   15:22, 7. jaan 2018
see on tõesti normaalsele inimesele arusaamatu! Ja kui paljud lapsed jäävad tähelepanuta, sest emad istuvad facebookis ja kommenteerivad päevast päeva malluka blogis.
J
Jürka  /   15:28, 7. jaan 2018
Staarkerjuse blogis.
J
jürka  /   16:40, 7. jaan 2018
lase kommid läbi, ära pidurda!
T
Tupac  /   01:31, 10. jaan 2018
Näed, ei ole. Topskid....
V
Vää  /   15:12, 7. jaan 2018
vää, ma ei taha raha, ärge annetage enam...:D, jälle üks trikk blogis, äkki peale ulumist ikka annetatakse rohkem, tahe kahepalgeline ullike ikka
N
no...  /   14:55, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
irw  /   15:16, 7. jaan 2018
nimeta kuidas tahad, aga rahval meeldib- 47 000 jälgijaid ei ole naljaasi
4
47000  /   15:24, 7. jaan 2018
hälbega inimest, ei, ei ole naljaasi
O
Ohjah  /   15:43, 7. jaan 2018
Vaata ka, KELLELE see meeldib. 47 000 lollikest Eestimaa pealt üles korjata... Nojah.
Loe seda tema blogi kommentaariumit korra. Imestad ise ka, kui palju rumalaid naisi Eestis elab.
L
lugeja  /   15:56, 7. jaan 2018
No need ikka rohkem tüdrukud kui naised.
I
imestada  /   15:58, 7. jaan 2018
ei ole siin küll midagi. vallasemmede hulk ju vastab kenasti statistilisele hulgale mallu blogifännide hulgaga
4
47000   /   16:00, 7. jaan 2018
sellest ma räägingi, seega keskmine eestlane ikkagi
T
to ohjah  /   16:01, 7. jaan 2018
Kes on neid sünnitanud ja kasvatanud, vist moslemid, irw
L
lisaks seegi, et  /   16:11, 7. jaan 2018
vaata neid tema üllitisi, vaata nende all neid reaktsioone - pöidlaid ja südameid, mõnel paarsada, mõnelo rohkem.
Lisaks kui sõna selteemal tahad võtta, süüvi asjasse sügavamalt - vaata ka seda, et neid pöidlaid ja südameid jagavad seal enamasti ühed ja samad näod, VÄGA SUUR OSA sellest 47 või 47k jälgijast jälgib seetõttu, et saaks naerda rumala üle, see on lihtsalt nii ;)
K
kusjuures  /   16:23, 7. jaan 2018
ei ole, tean ca 55aastast õmblejat kivimurru tänavalt, muidu tundub arukas inimene, kes õhinaga loeb ja on fänn. piinlik kohe.
E
ei ole nii  /   16:25, 7. jaan 2018
kes teda jälgib, ükskõik, mis põhjusel, on ikka ise rumaI.
O
olgu olgu  /   16:41, 7. jaan 2018
ja sina ei ole rumal, et loed õhtulehe sellist rumalat artiklit ja raiskad oma aega rumaluse kommimisele?
Täitsa jabur ideekäsitlus, peaks märkima.
T
to olgu olgu  /   20:26, 7. jaan 2018
aga sa ise?
N
nuvot  /   23:42, 7. jaan 2018
targad tulid ja kribasid lambist kuue poole tuhhise arve välja. Nüüd pole aega puhata ega telksi vaadata-peavad oma tarkust õigustama, kuna lehelugejatele ei pruugi sellised tarkused meeldida
T
to irw  /   03:50, 8. jaan 2018
palju sellest 47000 igapäevased jälgijad on. usun et paljud on vast korra vaadanud, et teada saada mis loom see malluka on.
T
tapa sõdurilinnak  /   14:46, 7. jaan 2018
Meil 3000 nato meest saad igalt 2 eurot ja asi mutt. Ootame,ok.
S
siku  /   14:45, 7. jaan 2018
Uus sekt - mallukad.
A
Ants Antslast  /   14:43, 7. jaan 2018
No on ikka lolle kes maksavad.
N
näpu vahel  /   14:32, 7. jaan 2018
kalaletis banaanid v. olid banaanid kalaletis müügil. :)
  /   15:17, 7. jaan 2018
inimene kalaletis, inimene, või sa arvad, et kalaletis saab olla ainult Mallukas
E
Edaspidi  /   14:14, 7. jaan 2018
Edaspidi peavad kõik muud väljaanded maksma fbst jm k.a malluka blogist haaratud tekstide kasutamise eest. Tegelikust on maaleht nahaal. Selline sodi nagu horoskoop - miks see tasuline on? Ta ju ostis omale selle artikli ja jagas seda. Ma ka olen ostnud ja teistele jaganud. Naeruväärt teema. Olgu maalehel ka karma armuline. Jätke mallukas rahule juba. Hea humoorikas blogi. See kes aru ei saa, vb pole blogi ega selle pidajaga midagi viltu vaid puudulik on hoopis lugeja huumorisoon :) ja kui ei meeldi, ära loe. :) Aga sappi vaja ju pritsida :)
S
Saa aru A H V  /   14:19, 7. jaan 2018
Kõigi inimeste huumorimeel ei baseeru fentanüüli tarbel!
Mida seal on humoorikat? See on labasus, mitte huumor! Sa ei saa nõuda, et kõigile meeldib labasus.
L
labasusest AHV-ile, kes oma arust saab aru  /   15:20, 7. jaan 2018
noh ma kohe ei oska kommenteerida, nii palju saan õelda, et Ärapanija kui labasuse musternäidis on eestlaste lemmiksaade
A
AHV-ile  /   16:03, 7. jaan 2018
Ärapanija samuti on labasus, aga eestlaste seas väqagi hinnatud
T
to AHV-ile  /   03:58, 8. jaan 2018
milliste eestlaste. minu tuttavatest ei vaata keegi seda saadet
T
ta jagas 49 000-le lugejale ja teenib reklaamiga raha  /   14:27, 7. jaan 2018
eks seepärast olegi see jama autoriöiguse jms. pärast.
N
nii on  /   14:59, 7. jaan 2018
aga malluka blogi lugeja arengutase ei võimalda selliseid nüansse tabada, tema kiunub ikka stiilis, et aga tema ostis ka selle artikli ja jagas ka sõbrannaga, kas ta antakse nüüd kohtussejne..
Ü
üldjuhul  /   08:54, 8. jaan 2018
vaadatakse, kahjunõude korral, kohtus asjaolusi vägagi täpselt, kas ja kuidas see horoskoobijama on kostja sissetulekuid suurendanud või hageja omi vähendanud. Vaevalt nüüd mõni reklaamiandja jõudis ülesriputatud horoskoope lugeda ja hagejale täiendavaid reklaamimakseid teha. Kuiv tõde on see, et horoskoobi ülesriputamise keiss ei mõjutanud kostja ja hageja firmade sissetulekuid küünemusta võrragi. Ja autoriõiguste rikkumise osas teeb trahvi mõni pädev asutus v kohus aga mitte isehakanud karistajad, rahanumbrid silmist välja rullumas
T
to edaspidi  /   14:58, 7. jaan 2018
kas kõikides ettevõtetes tehtud pettusi ja vargusi kaitsete või ainult malluka firma omasid? ja ma ei arva, et inimese huumorisoon kuidagi puudulik on, kui talle ei paku nalja labane naine, kes teleeetris kär.tsu p.eeru laseb ja siis selle üle koos oma mehega irvitab.
T
to edaspidi  /   15:21, 7. jaan 2018
Annaks jumal, et see sedasi lähekski. Et tema tekstide avaldamine ära lõpetataks. Siis ei peaks ma meediast seda mõttetut p l ä r a lugema.
T
to Edaspidi  /   18:06, 7. jaan 2018
näiteks Sa kirjuta üks raamat, ma ostan selle ja loen selle Youtube kaudu 100 000 inimesele ette. Su raamat maksab 35.- eurot, 35 x 100 000 = 3 500 000.- mitu kopikat saamata jääb ? Kas tekkis näljatunne ? Eks üheksa klassi haridusega saagi väga hiilata oma väljaütlemistega. Väidad, et oled midagi ostnud ja teistele jaganud aga palun ütle avalikult kuskil kes oled ja mida jaganud ning mis mahus, tahaks näha milline arve sulle kirjutatakse :D Mõistust Edaspidiseks !
M
Madis  /   14:05, 7. jaan 2018
Pistke oma Mangi horoskoobid sinnasamusesse:) Masendav,et sellistele šarlatandele raha mingi absoluutse umbluu eest makstakse:) 21.sajand ja ikka leidub inimesi,kes arvavad et Maa on lapik ja kolme vaala seljas püsiv "kook" ning horoskoobid määravad meie elu!:) Tule eile meile!!!
M
madisele  /   15:00, 7. jaan 2018
mang mangiks, keegi ei käsi sul lugeda (ise ka ei loe ega usu loomulikult mingit väljamõeldist), aga mingi mallukas tema loomingut varastada ei tohi, et seda avalikult jagada ja oma blogile lisaklikke teenida, mille alusel siis reklaami müüa. sellest saad aru?
K
köhh  /   14:04, 7. jaan 2018
loodetavasti ei maksta seda raha enne ära, kui asi klaar, kas üldse oli õigus küsida jms. Ja kui pole vaja maksta, sis loogiline see raha heategevuseks annetada
M
Madis  /   14:07, 7. jaan 2018
Mangil tuleks kogu saadud raha tagasi maksta,kui ei joppa ja horoskoop mööda paneb, nagu tavaliselt panebki:) Tegemist on kelmusega,puhtal kujul!
M
Madisele  /   15:25, 7. jaan 2018
Mang müüb omaenda kaupa ma loomingut. Kuigi mõni sinusugune selle kvaliteedis kahtleb. Oma asi, ostad või mitte. Malluks jagab aga võõrast, sissevehitud kaupa.
K
Kürka  /   15:30, 7. jaan 2018
Selle raha saab hoopis Maaleht, kellele Mang müüs oma autoriõiguse.
Ü
üldiselt  /   15:47, 7. jaan 2018
on iga inimese kohus kelmusest teatamine ja avalikuse informeerimine, et horoskoobid ei pruugi tõele vastata, sh ka Maalehe horoskoobi nimelised "intellektuaalsed" üllitised ja nende järgi elamine võib rahakotile ja vaimsele v füüsilisele tervisele kurvalt lõppeda.
V
veel üldisemalt  /   16:29, 7. jaan 2018
iga mingitki intelligentsi omav inimene teab seda isegi, et need pole tõsi, mingit hoiatust ei ole vaja. samuti ei ole mingit hoiatust muinasjuturaamatute eessõnas või näiteks piibli kaane peal. samasugune jur.a ju seega.
pealegi selle kopeerimisega oma blogisse tõrgub minu mõistus aru saamast, kuidas see võiks kellegi meelest hoiatuseks kvalifitseeruda? kas hoiatus ei ole umbes selline: ärge horoskoope uskuge, erinevates lehtedes neid ilmub, küll mang ja küll paukson, aga ärge uskuge, see ei ole tõde. - vot selline oleks HOIATUS, saad aru?
T
to üldiselt  /   04:04, 8. jaan 2018
ei mõju see sulle sugugi halvasti kui loed seda kerge huumorina.
H
Heh, ebastabiilne tegelane  /   13:50, 7. jaan 2018
Ärge paanitsege nende 47 000 jälgija pärast. Mina jälgin ka ja teate MIKS?
On päris hea kui vaimselt tasakaalutud on sul silma ees, sa näed kohe ära kui on jälle teinud mingi rumala üllitise. Kusjuures ma kord ka kommisin mingit rumalust seal ja sain üsna palju laike, ütlesingi otse välja, et rumalal inimesel need jälgijad ei ole kõik jälgijad seepärast, et teda palavalt armastavad vaid paljud ka seepärast, et saaks naerda nende jaburuste üle, tema jälgijatele mu arvamus meeldis.
No viimasema aja pärlid - tal kukkus vibra välja, eksponeeris seda kõigile seal, olevat mingi Seaküla veterinaari juures paigaldatud nagu mõni teadis aga ilmselt ta paigalad selle ise, pimedas keldris.
Lisaks teema kus algas mingi õigustus avalikule imetamisele, üks inimene oli toonud välja võrdluse, et siis peaks avalik ihuhädade tegemine olema ka aktsepteeritud, oi, sellest puhkes suur kisa, proual on olematu enesekriitika, blokeeris argumenteerija ära kuna temale ei sobinud vaated mis annavad kõigile inimestele vabadused, seal tal see laomehest onku hakkas isegi ühe komminu kohta roppusi sajatama. Mullikas ise ütles, et tema onku olevat lausa meditsiinidoktor ja see komminu olevat peast soe. Seega saab igaüks teha sellest tegelasest omad järeldused.
Ärge paanitsege, 4700 on tal neid fänne, ülejäänud naeravad, et vot milline rumal inimene, nagu elav näide, kuidas mitte elada ja kuidas mitte toimida.
H
hehe  /   14:02, 7. jaan 2018
Sa pole ju kuskilt otsast targem oma lihtsalt madalamal ja kadedamal tasemel tähelepanuvajadusega... :)
M
mitte vibra  /   14:28, 7. jaan 2018
vaid spiraal :)
H
heh  /   15:03, 7. jaan 2018
et sa ka viitsid selle iIaga tutvuda ja samas siis upietada seda blogi, et ta saaks reklaami müüja ja teenida. seega kaudselt pead sinagi teda üleval, tubli! vahet pole, mis vabandusi sa tood - sa loed seda si.ta.
H
heh  /   15:38, 7. jaan 2018
selline rumal näpukas siis mul: pidi ikka olema et ta saaks MÜÜA ja teenida, sorry.
T
to heh  /   15:42, 7. jaan 2018
Mul on selle jälgimiseks täiesti eraldi FB kasutaja, sellest ta ilmselt mingit tulu ei saa reklaamimüüjalt, kui saab siis on reklaamimüüja ise rumal.
Mul pole selle kasutaja profiilis mitte midagi, korra nädalas või paar korda vahel nädalas, vaatan selle profiili üle ja heidan põgusa pilgu rumalusele.
Vat eks inimesed ole erinevad, nimetame seda lihtsustatult - teen sellist statistikat, jälgin ümbrust, niiöelda, vaatlen. Mõtlen, et mis on inimpsüühika sügavam loomus. Kuna õpin psühhiaatriat siis on see kasuks nagu sa ehk nüüd võiks mõtelda (kui muidugi selle hetke viitsid leida, ega muidugi, võid kohe ka miinuse mu vaatele laduda), eks see on su valikute küsimus.
Mida ma tegelikutl tahaks ütelda, et seal jälgides keskmisi üksikemmesid, kes päevast päeva ta poste seal kommivad, kiidavad ja kaasa tunnevad, seis on kurb, vaimne tervis on inimestel väga nigel ja ilmselt on ka vallaslaste suures hulgas süüdi just see psüühikapool. No lisaks on seal näiteks silma jäänud blogija sisuliselt kriminaalsete ja häbitute tegude taustal ka näiteks tegelasi kes seda õigustavad, samas kriitilise kommi kirjutajaid halvustavad ja iroonia on seejuures, et need kriitikute laimajad esinevad ise valenimede all (kasutavad näiteks isegi tuntud artistinimesid), kiruvad reaalselt eksisteerivaid inimesi kes pahategude suunal pigem näpuga näitavad ja nendivad, et see ei ole õige teguviis. Sellele vaatamata tulevad tegelased, kes ise on samasugused kurinahad, halvustavad neid kriitikuid. Näiteks oli juhus kus üks tibin, kirus üht neiut kes jälgib seda blogi ka samamoodi-et näha, kuidas mitte elada!, selgus, et süüdistaja oli ise suur suli, pettur kes hoidis kõrvale kohustustest kasvõi riigi ees, ka tema elukaaslane, eks esines ühe eesti artisti nimeall, omades ise ka tegelikult oma reaalse nimega kontot kuid sellel vaid üks sõber -seesama tema elukaaslane, sellised segased, keerulised mängud seal. Neid on huvitav jälgida, kasvõi seetõttu, et mitte sattuda näiteks tööalaselt selliste inimeste ettevõtetesse nende alluvuses tööle kuna see on ajaraiskamine ja tasuta oma aja sisustamine või tõesti mingi sügavam huvi inimkäitumise analüüsimiseks.
Minupärast võiks see mullikas olla olemata, see, et ma jälgin ja kriitilisi komme vahel kirjutan, see pole vast nüüd suur asi.
H
heh  /   20:34, 7. jaan 2018
ütlen ausalt, üle paari lause ei viitsinud su mula lugeda, sest sa isegi ei taju, et sinu mõttetu profiil pole üldse teema. tema blogi kogub klikke iga kord, kui keegi selle avab, täiesti ükskõik, milline profiil, enda oma või liba, klikk on kirjas. ja reklaami eest saab ta raha küsida seda rohkem, mida rohkem statistika näitab, et on külastajaid. jõudis sulle nüüd süsteem kohale? mida rohkem klikke, seda kallimat hinda maksab reklaamija. a la raadioreklaam, mida populaasema saate vahel, kus rohkem kuulajaid, seda rohkem tuleb maksta. seega aitad sa tal raha teenida, edu!
J
ja siis?  /   21:26, 7. jaan 2018
Mind ei koti, ma räägin seda , et tuutudele mingit raha anda :D - mina loen ja naeran, vaatan seda kuipalju tegelikult on neid kellele ta postitused midagi ka korda lähevad, reageeringuid jne - sa ise saad aru? Ilmselt mitte.
See kui mul tema blogi seal lehel jookseb, see ei anna mingeid klikke kui ma ekstra seda ei ava, seda sa suur tark, võiksid ikka teada.
Point on ikka selles, et Maalehel on täiega õigus ja muu ei ole tõesti tähtis :) Sa võid siin unistada mingist oma seadusruumist aga see on sinu õigus - unistamist ei ole veel ära keelatud :)
Ja lugema ei peagi - sa oled lihtsalt nii poole aruga, et sa ilmselt ei oskagi veel lugeda ;)
J
Joppenpuhh   /   13:38, 7. jaan 2018
Kuidas te saate nii lollid olla?
  /   13:36, 7. jaan 2018
Kuidas te nii lollid olete, Joppenpuhh küll
M
Muidugi  /   13:29, 7. jaan 2018
annetage, annetage ikka rohkem, kardul ju ka raha vaja.
E
Elukutseline Setu  /   13:29, 7. jaan 2018
Inimene, kes võtab võõra vara, ilma loata, ilma ostmata, omakasu eesmärgil - vanasti nimetati sellist inimest vargaks. Kuidas aga peaks nimetama vargale kaasa tundjat ja talle trahviraha kogujat?
S
setu  /   13:36, 7. jaan 2018
setud teevad seda koguaeg...
edu mallukale!
E
Elukutseline Setu / 13:29, 7. jaan 2018  /   06:11, 8. jaan 2018
No varas on varas
A
Annetus  /   13:11, 7. jaan 2018
Annetage talle see raha!siis vaatab ehk jääb veel reisile minekuks ka midagi!! Ajuvaba kerjamine! Kas pank ei annaks laenu? Tahaks maja osta Palun aidake korjandusega!
H
halloo  /   13:02, 7. jaan 2018
eesti rahvas, mingi kalvi kalle on hädas, toetage 6000.- euroga. haige rahvas.
.
..  /   13:15, 7. jaan 2018
Kalvi Kallele tuleks auto kinkida.Ta on parim driftija.
M
Murka  /   15:10, 7. jaan 2018
Ei ole ilus puudega inimeste üle ilkuda.
A
aga  /   15:39, 7. jaan 2018
malluka üle ju kõik ilguvad?
H
Head  /   12:57, 7. jaan 2018
raha tuulde loopimist, sileajud!
M
MMM  /   12:52, 7. jaan 2018
Tyle taevas appi!!!!Mallukas on sulunaine,pole vaja siis teise inimese astroloogiat kasutada ja levitada ja nüüd halab!!!Kurrat,ma ütleks selle peale.Ma ei anna talle sentigi,oskasid sigatseda-oska ka vastytada!Aga jah,seda liiga palju Malluka jaoks-ta ei teagi,mis tähendab,,vastutada,,
J
jah  /   13:03, 7. jaan 2018
kasvatagu parem lapsi.
A
Astraalne ajude tasuline kastreering  /   13:14, 7. jaan 2018
Tuleb tõdeda et inimesed ootavad pikisilmi posija lausumist ja lotoõnne. Raske vaimse või füüsilise vaevanägemisega peost suhu äraelamisega millega eesti tagurlik ühiskonnakoraldus hiilgab sünnitab posimise fänne aina juurde. Inimesed on aastkumnetega väsinud ja lootus on posijatel ja pimedal õnnel.
M
Maamiis  /   12:51, 7. jaan 2018
Missugune lollide seltskond ju siis on raha palju.
T
Tule  /   12:49, 7. jaan 2018
taevas appi.idioodid kuubis
N
nii rumalaid  /   12:52, 7. jaan 2018
fänne pole olemas.
J
Jaajaa  /   12:47, 7. jaan 2018
50,- tunnis ja raha koos nagu naksti!
P
Pidage hoogu!  /   12:34, 7. jaan 2018
Kõikide eelduste kohaselt on tegemist petuskeemiga.
Maalehe "nõue" on õiguslikult hetkel samaväärne mingi "nigeeria kiri" tasemel dokumendiga.
Ma sooviksin seda ise ka näha, sest selle õiguslik põhistus (selle olemasolul) peab olema väga koomiline.
Nüüd aga toimub mingi korjandus.
Arvan, et see sotsuopaat ei maksa Maalehele sentigi- hetkel pole ta selleks mitte mingilgi moel ka kohustatud ja saab lihtsalt tulu.
Te mulle ei tahaks "annetada"- ma ka võiks nutta ja teile kõiksugu kino 6000 euriku eest teha?
1
12.09  /   13:18, 7. jaan 2018
Igal väljaandel, ka Maalehel, on õigus ...isegi kohustus kaitsta autoriõigustega kaetud töid.
See, kui üks tädi jagab sõbrannale artiklit ei kvalifitseeru kuriteona ent kui arvuka jälgijaskonnaga kosmosemutt teeb copypaste artiklist ning ignoreerib korduvalt toimetuse palvet see autoriõiguste rikkumine lõpetada, siis tundub ka trahvinõue igati asjakohane olevat. Vaielda võib tekitatud kahju ulatuse ja summade suuruse üle ent autori I.M. õigusi sellega rikuti, see on fakt ja seda fakti on kinnitanud ka Maalehe toimetus.
Saan aru, et paljud on innustunud sellest kommunismi uuesti tulemise lainest, mida valitsuski valjuhäälselt propageerib - võtame rikkamatelt ja jagame vaestele ja aina võrdsustame ühiskonda, kuid suurele hulgale eestimaast on teiste vara (ka intellektuaalne omand) püha ja puutumatu, mille loata kasutamine võrdub vargusega.
T
Trahvinõue!?  /   13:51, 7. jaan 2018
Selgitan, et õigus mingit trahvi nõuda on kas kohtul või kohtuvälisel menetlejal, Maaleht pole neist mitte kumbki. Igor Mang-i esindada Maaleht ei saa ka mitte mingis nõudes.
Maaleht pole kinnitanud mitte mingisugust fakti- nende "nõue" on oletuslik, põhistamata ja seega ka õigustühine.
Kohus sellist ja sellisel moel esitatud nõuet menetlusse ei võtakski arvatavasti ja lükkaks selle tagasi.
Kui võtaks, siis mingit 6000 eur nõuet ei kinnitaks.
Rahva õigusalased teadmised on kahjuks 0 ja seeläbi kotitakse neid ööpäevaringselt.
H
Heh, teadja, tea sa mitte kottigi!  /   14:04, 7. jaan 2018
Aga võta mõne muusiku album, tee sellest oma kompositsioon ja müü seda oma nimeall, vaata mis saama hakkab. Sinusugune ilmselgelt ajab sama jora oma "õigustest".
Saad sa puupea aru - see horoskoop (olgu ta soolapuhumine) ei puutu asjasse, asjasse puutub see, et mullikal ei olnud avaldaja ehk Maalehe luba seda horoskoopi oma lehele kopeerida, tasuta lugemiseks!
Saad sa sellest aru? Ilmselgelt mitte.
Kui mina teen kasvõi mobiiltelefoniga foto suvalisest liivahunnikust, panen selle oma Facebooki lehele üles ja sealt tuleb mingi mullikas kopeerib selle ja avaldab oma lehel, ilma viiteta, et ta selle minu lehelt võttis ilma küsimata ja, et ta ei taotle selle jagamisega isiklikku tulu, ma saan vabalt pöörduda ta vastu kohtusse kuna ta kasutab materjali mida ta ei ole ise loonud ehk mis on loodud kellegi teise poolt ja mida võibolla kasutab see jagaja oma isikliku hüve saamiseks, mullika puhul on isiklik hüve ka tõendatav - weebilehtede registris on tema blogilehe reklaamimüügi tulu üle 2000 kuus, seega ta teenib oma lehega raha ja kui mulle nüüd ei meeldi tema tegemine, et võttis minu pildi ilma küsimata, ma saan minna kohtusse ja kohus peab minu kui pildi omaniku huve arvestama, siin ei ole juttugi, et kohus ei kaitse minu õigust oma autoriteosele.
Said sa nüüd aru?
Vat, kui selle pildi kopeerib keegi Juhan oma profiilile ja ta sellega raha minule teadaolevalt ei teeni siis mul ei ole mõtet minna kohtusse oma aega raiskama aga tegelikult seaduse ees nõuaks kohus ilmselt soovi korral selle pildi eemaldamist. Ka sina rikud seadust kui võtad netist Niagara kosest pildi ja postitad selle oma Facebooki kaanefotoks ja ei märgi juurde foto TEGELIKU AUTORI NIME!
Oli arusaadav?
Ä
Ära fantaseeri oma liivahunnikutega!  /   14:26, 7. jaan 2018
Kuna oled lugenud minu kommentaare, siis loen ma nüüdsest oma kommentaarid intellektuaalseks omandiks, sinupoolse lugemise aga tasuliseks. Olles lugenud läbi selle kommentaari, oled nõustunud lepinguga, mille kohaselt minu kommentaaride lugemise ja nende sisu kommenteerimise eest edaspidi, oled nõustunud rahalise nõudega summas 6000 eur.
J
Ja minu kommide lugemine  /   14:31, 7. jaan 2018
edaspidi 12 000
lambapea :D
S
Sinule   /   14:45, 7. jaan 2018
Laieneb minu kommide lugemise ja targutamise eest edaspidi 12 000 nõue :)
H
haha  /   15:06, 7. jaan 2018
eales ei usu, et maaleht enne juristidega ei konsulteerinud, seega sinu iba siin pole midagi väärt. jakust üldse võtad, et maaleht üritab mangi esindada? ma pakun, et maaleht on ostnud õigused sellele horoskoobile ja esindab ikka ennast kui õiguste omajat. aga no mida sinusugusele seletada, sa niikuinii nii peeni nüansse ei taba.
1
12.09  /   15:18, 7. jaan 2018
Õiguskaitse anatoomia ajalehe näitel:
Intellektuaalne omand, vara, teos vms õigustega kaitstud üllitis - selle alla ei kuulu kommentaariumis esitatud sõnastused, mõttekäigud vms. - liiatigi on kommenteerija nõustunud tingimustega ja oma sõnavõtu avaldanud teadmisega, mis on lahti kirjutatud väljaande poolt esitatud kommenteerimistingimuste all.
Artiklid, arvamuslood jne. on lepinguga kaetud - muuhulgas öeldakse seal, et väljaandel on kõik õigused (autori poolt) esitada ja kasutada autori teost.
Kui nüüd mõni teine väljaanne, blogipidaja, vms soovib antud teost levitada / jagada, siis on ta kohustatud luba küsima õiguste omanikult e väljaandelt ning lisama oma jagatavasse ka viite algupärasele asukohale.
Sellekohane teave on ka iga väljaande kasutajatingimustes ning antud juhul tuletati õiguste kaitse vajadust blogitädile ka korduvalt meelde.
Kui nüüd on õiguste kaitse juhtum, siis esmalt esitab õiguste valdaja e väljaanne (autor andis kõik õigused edasi) nõude, mis võib baseeruda tekitatud kahjude summeerimisel - selleks võivad olla aga nii juristile, telefonikõnedele, rikkuja tabamisele jne tehtud kulutused. Samuti ka originaali autorile e antud juhul I.M. tekitatud kahjud.
Summa on loomulikult vaieldav ent nõude esitab esmalt siiski õiguste omanik, mitte aga kohus, politsei vms menetleja.
Juhul, kui rikkuja pole esitatud nõudega nõus või keeldub selle maksmisest, siis pöördub kahjusaaja (väljaanne) kohtusse, kus on valikus - jõuda kompromissini, muuta summat, tuvastada õigusriive jne.
Kui rikkuja ei täida kohtuotsust, siis asuvad ametisse juba täiturid.
Eelnevat kokku võttes:
Maaleht on käitunud korrektselt - teavitas rikkujat rikkumisest, rikkumise jätkumisel esitas kahjunõude.
Kui rikkuja esitab omapoolse nägemuse rikkumise hüvitamisest, mis rahuldab osapooli on asi lukus.
Kui rikkuja vaidlustab või ei ole nõus kahjude hüvitamisega, siis liigub asi edasi kohtusse ja seal võivad seoses lisandunud kuludega kahjusummad ka tõusta.
T
to trahvinõua  /   15:40, 7. jaan 2018
elame-näeme, loodan, et ajakirjandus kajastab kuidas kohtus läheb ja mis otsus on.
T
Täpselt  /   15:52, 7. jaan 2018
Kohtuveskid võivad jahvatada kaua ja jurist kes esindab Maalehete, vaevalt, et on 50€ tunnitasuga õpilane.
Suht tavaliste juristide tunnitasud ons eal 100 ja üles euri.
Üks lihtne kohtuasi maakohtus, tsiviilasjas võtab ca päeva töö.
Kohtus võib see summa paisuda vabalt ka 60 000. Näiteks kui esimese astme kohus mõistab selle 6k välja ja lisaks menetluskulud, ütleme juristi jne kulud 3k, kokku 9k, kostja aga ei nõustu, vaidleb edasi apellatsioonikohtus, seal leiab kinnitust, et ta ikka on rikkunud õigusi, jurist on teinud jälle tööd, juba ehk rohkem, kulu juba näiteks 6k suurem ja kogunõue juba 15k ja kostja ikka vaidleb, pöördub riigikohtusse, seegi leiab, et asi vale ja tuleb atorile maksta, Maaleht aga juba näiteks võtnud veelgi kangema advokaadi, näiteks mõne tuntud vandeadvokaadi kelle tunnitasu 1000 euri, (V.Kaasikul vist oli üle 1000 näiteks), tal ei ole tagapoolel karvu niipalju kui lõpuks tuleb maksta, see 6000 ikka küllalt suure ajakirjandusväljaande ja tibide seas tuntud blogija vahel - pole reaalis suur nõue, mõistlik oleks tibil püüda ehk minna halada Maalehe juhataja kabinetis, ehk pääseb 5k ära ja asi lukus.
Ma Maalehe asemel paneks täiega, minu silmis lehe väärtus tõuseb. Eile otsisin kohe selle kuulsa horoskoobi välja, lehe tiraaz oli 102 000. Horoskoop muidugi oli ajaraisk lugeda aga see ei tee olematuks autori õigusi!
T
to Trahvinõue  /   18:15, 7. jaan 2018
Tegemist on kahjunõudega mitte trahviga, kui juriidilisi termineid ei tea hoia oma keel hammaste taga.
Ä
Ära kägise  /   19:51, 7. jaan 2018
See trahvinõude jutt tuli vastuseks just ühele kommentaarile:
"See, kui üks tädi jagab sõbrannale artiklit ei kvalifitseeru kuriteona ent kui arvuka jälgijaskonnaga kosmosemutt teeb copypaste artiklist ning ignoreerib korduvalt toimetuse palvet see autoriõiguste rikkumine lõpetada, siis tundub ka trahvinõue igati asjakohane olevat."
Süvene mõnikord asjusse, mitte ära eputa peegli ees- õigusteadmisi sul ju pole.
I
Imelik  /   12:33, 7. jaan 2018
Aga just käis Hispaanias ja kekutas seal kuu aega juttudega ja nüüd järsku ei ole raha... Suht ajuvaba
  /   12:44, 7. jaan 2018
Peale reisi oledki rahast lage....
H
heh  /   13:46, 7. jaan 2018
sellepärast polegi, sellised võtavad selleks sms-laene ju
T
Teadja  /   17:03, 7. jaan 2018
Ta oli terve perega Hispaanias lausa poolteist kuud (6 nädalat).
M
mh  /   12:25, 7. jaan 2018
ei soovita maksta sellist ajuvaba nõuet ja kindlasti tuleks sellega kohtusse minna. kohus ilmselt vähendab seda õhust võetud summat kümme korda, kui isegi mitte rohkem
M
mh-le  /   12:28, 7. jaan 2018
Kohtukulud tulevad juurde ning arvestades blogi jälgijate hulka ei ole summa suur. Ohtlik soovitus. Läbirääkimised on alati paremad.
R
rõõmuga  /   12:25, 7. jaan 2018
toetame varast?midagi on ikka täitsa nihu läinud meie riigikeses.
K
kas  /   12:30, 7. jaan 2018
sinna sisse on arvatud ka limu rendihind?
N
nihu on see  /   15:09, 7. jaan 2018
et koolides ei suudeta noortele selgitada paljusid eluks vajalikke asju, näiteks autoriõigusi. ja seega inimesed ei suuda tajuda neid.
  /   12:14, 7. jaan 2018
mulle tundub, et see 6K ei ole temale mingi suur summa. raha voolab uksest ja aknast sisse. ütlema ausalt, see fotograafi töö on ju kullaauk. sest nimi maksab. kuulsus tegi pildi valmis. haha.
aga olgu peale. eks ta teinekord ole targem, kui midagi ilma loata jagab.
E
ei  /   12:32, 7. jaan 2018
seee targemaks saa ,pigem saab nii julgust juurde petta ja varastada
H
Hei...  /   12:10, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
7
7 jaanuar  /   12:28, 7. jaan 2018
Tundub,et suurest joomisest veel mälukas.Ära enam rohkem peale võta.
E
edu...  /   12:36, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
võta  /   12:54, 7. jaan 2018
ära oma tabletid või mine maga kaineks.
M
Maksuamet  /   12:02, 7. jaan 2018
Mallukale meeldetuletuseks et ta ei unustaks oma tulumaksudeklaratsioonis seda summat deklareerida, sest muidu peab ta tulevikus intresside ja maksude tasumiseks jälle fännide abi paluma.
6424€ pealt tuleb tulumaksu maksta 1284,8€
K
Kunagi öeldi  /   11:59, 7. jaan 2018
On lollidelgi omapära, üks loll tunneb teise ära,
kas lollid oleksid nad veel, kui targa juurde kipub meel ...
Ma ei oska öelda muud, kui liiga väike trahv, kui nii lihtsalt lahendatud saab ja tähtsust jääb veel ülegi.
A
ab  /   11:54, 7. jaan 2018
Teeb mangile reklaami ja maksab peale, on ajad!
V
väk  /   12:18, 7. jaan 2018
varguse õigustaja, häbi sul olgu.
J
Jürka  /   13:41, 7. jaan 2018
Mang on nii kuulus ja hinnatud mees, et temale reklaami teha pole vaja. Mina pole kunagi olnud horoskoobilugeja, kuid olen iga aasta alguses lugenud meediast aruannet selle kohta, millisel määral on Mangi ennustused suures plaanis täide läinud. Ja iga kord on see protsent olnud hämmastavalt kõrge. Taevakehade seis on asi, mis meid mõjutab rohkem, kui me seda tunnistada tahaksime, aga just selle järgi Mang ju ennustabki. Mõelge nüüd ise - kui Kuu suudab mitu korda päevas ookeanide taset tõsta ja langetada, mida siis kõik planeedid koos teha suudavad! Kuidas seda kõike tõlgendada, on muidugi juba iseasi :)
I
irw  /   13:49, 7. jaan 2018
mallukasuguse reklaam pole reklaam, vaid antireklaam. mul oleks küll mangi asemel häbi, kui selline mind reklaamib.
S
Saarlane  /   11:46, 7. jaan 2018
Mina ta fänn ei ole ja blogi ei loe,kuid eks seepärast selle Mangi horoskoobi avaldaski,et fännid tahtsid,las nüüd siis tasuvad ka selle eest ! Minul käib Maaleht ja ka maksan selle eest,midagi ei saa tasuta !!!
O
oioi  /   15:10, 7. jaan 2018
fännidel oleks ikka oi kui palju odavam tulnud osta maaleht koos horoskoobiga.
E
Ennustaja  /   11:44, 7. jaan 2018
Ma ennustan, et järgmisel aastal peate Mallukale taas appi tulema.
V
vähk  /   11:23, 7. jaan 2018
mõnus tüdruk ju lihaveoauto taustal
A
ABIPOLITSEINIK.  /   11:12, 7. jaan 2018
moderaator- väikse algustähega, arvab küll, et sellistele just tulebki raha anda!
M
Maksuvaba tulu  /   11:09, 7. jaan 2018
Muide, see summa (6000) moodustabki Malluka selle aasta maksuvaba tulu. Kui see summa talle annetatakse, on see tema tulu. Kõik muud tulud, mis seda summat ületavad, peavad ju maksu alla minema.
9
999  /   11:06, 7. jaan 2018
Lollidelt tulebki raha ära võtta! Andku või mustlastele, kui muud pole rahaga peale hakata!
P
Peeter  /   11:05, 7. jaan 2018
Kui ühel mitte kõige säravama, et mitte öelda teisiti, intelligentsusega isikul on 47 000 jälgijat, siis on inimkond ikka väga selgelt allakäigu teel. Ega siis mujal sellised ei puudu ja seal on lihtsalt jälgijate arv kordades suurem.
M
Maali & Amanda  /   11:05, 7. jaan 2018
S
Sffss  /   11:03, 7. jaan 2018
Tundub küll, et mallukas on aderilt nõuandeid saanud ja nüüd petab rumalatelt annetusi välja.
  /   11:08, 7. jaan 2018
Üks mitte just eriti tark tegelane kasutab omasuguseid oma tempude kinnimaksmiseks.
M
mnjah  /   12:12, 7. jaan 2018
1 varastab ja teised toetavad vargust. Tubli eesti rahvas.
J
juga  /   11:00, 7. jaan 2018
See ju tema ülbuse kinnimaksmine. Kui talle mitu korda öeldi, et võta maha see horoskoop. Aga tema midagi vähendas ja siis jättis mingi tähtkuju alles jne. No ja siis maksku oma ülbus ja lollus ise kinni ka.
T
Tore  /   10:51, 7. jaan 2018
reklaam ja uus Argo Ader on sündinud :D
O
ohmoon  /   10:50, 7. jaan 2018
Lugesin ta blogi kommentaaridest, et üks ema oli oma 6 lapse kõrvalt talle viimase raha ära annetanud. Minu sügav kaastunne lastele.
M
Mammu  /   23:27, 7. jaan 2018
see pole ema nime väärt, sel oma lastest pohh
O
oeh  /   10:49, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
oeh  /   11:02, 7. jaan 2018
Postitused tulevad viitega, jõudsin juba teist korda ka kirjutada, kuna mõtlesin, et eelmise postitusega mingi probleem...
K
K.  /   11:08, 7. jaan 2018
Ta ei luni, ta ei ole isegi oma konto nr levitanud seda tegi keegi tema lugejatest.
Mallukas ju ütes, et tal on häbi, et inimesed kannavad raha, et ta kasutaks seda pigem teiste aitamiseks - mida ta ALATI ON TEINUD !
J
Jürka  /   11:09, 7. jaan 2018
Kuidas saab võõras levitada tema konto numbrit?
E
Et nagu   /   12:26, 7. jaan 2018
Kulla hing, kus sasb keegi teine tema kontonumbri? keegi ei suuda seda pikka jura meeles pidada ja ei tea enamus peast ka isiklikku, seega ainus kellelt see tuli on mällukas ise
K
Kai  /   12:46, 7. jaan 2018
Väga lihtsalt saab kui ta on teinud kellelegi ülekande jnternetipanga kaudu. Võta sealt lahti maksed ja ajalugu.
J
Jah, kui keegi fänn  /   14:15, 7. jaan 2018
Teab ta kontonumbrit.
Aga normaalne inimene ei avalda seda ilma LUBA KÜSIMATA, see ütleb ära selle kontonumbri avaldaja IQ taseme kui ta luba ei ole küsinud, tundub ju, et ei ole.
Lisaks saab blogipidaja selle postituse sealt igal ajal eemaldada, seda mitte tehes ta nõustub selle nähtavusega ja halab juurde lihtsalt suusoojaks, et ta ei taha annetusi, see on lihtsalt psühholoogilise mõjutamise vahend, et inimesed ikka annetaks. Ma olen märganud kuidas ta mittesobivaid kommentaare kustutab, FBs on selliste lehtede omanikul see alati võimalik, ka ajakirjandusväljaanded nagu Postimees kasutab seda. Näiteks migrantide teemades on see minumeelest kõige ulatuslikum - ise näed, et komm on olemas, logid teiselt aadressilt või telefonist sisse (teise, kontrollkasutajaga) ja seda kommi seal enam ei ole, ka see on võimalik. Ma imestan, et nii kõrge "it tasemega" riigis inimesed neid asju ei jaga. See on kurb tegelikult. Noh, googlest saba igasugu huvitavat infi, kuidas üht või teist asja näha jne, lisaks loogilist mõtlemist kui omada siis on igal inimesel võimalik näha ka seda, kes su FB kontot külastab jne :)
D
Džonn  /   11:20, 7. jaan 2018
Oeh: On ikka vaja lollusi rääkida?
Müügitulu ei ole teenimisega eriti üheses seoses.
O
Oeh  /   11:40, 7. jaan 2018
Müügitulu - kulud = Kasum. Nii et ma ütleks, et müügitulu on otseses seoses teenimisega. Ühel blogijal lihtsalt ei ole erilisi kulutusi. Loomulikult saab kõik isiklikud (eputamis)vajadused ettevõtte kuludesse kirjutada, aga reaalselt on tal vaja arvutit, veebikaamerat ning internetiühendust. Mis on igas majapidamises nagunii olemas.
D
Džonn  /   12:30, 7. jaan 2018
Eriti juhmile seletan veel kord:
Müügitulu ei ole otseses seoses teenistusega.
Isegi kasum ei ole.
Võta teadmiseks.
O
Oeh  /   13:46, 7. jaan 2018
Poteito - Potaato (krt eesti keeles endas pole head väljendit selle jaoks). See, kui ettevõte teenib x ühiku raha, arvestades tuludest maha kulud.. siis me võime nimetada seda teenistuseks, kasumiks või seenepirukaks. Räägime me ikkagi ühest asjast.
See, et Mallukas (füüsiline isik Mariann, mis iganes ta perekonnanimi on) endale ettevõttest palka ei maksa ning selle kasumi kuidagi teistmoodi välja võtab(isiklikud kulud kirjutab ettevõtte kuludesse), ei tee seda vähem teenistuseks, kui otsene x summa igakuine Mariann'i pangaarvele kandmine.
K
küsimus  /   10:47, 7. jaan 2018
palju malluka sugune riigie makse maksab? siunatakse ärimehi ja ettevõtjaid, kuid tegelikult sellised tibid lasevad mustalt rahumeeli ja keegi ei tee väljagi.
A
aus vastus  /   11:01, 7. jaan 2018
Viimane aruanne näitab,et ei maksa pennigi.
M
MAKSUAMETILE  /   11:30, 7. jaan 2018
Palun kontrollida: blogis selge sõnaga kirjas, et ei maksa palka endale (dividendide kohta arvan, et pasundaks ka)....ehee ja siis võetagu teatavaks, et elab LAOTÖÖLISEST KAASA VANEMAHÜVITISEST....On usutav? Kui trip Tenerifele, ja poearvete üle arvestust ei pea kommenteerinud : no sota ikka.
K
Kesss...  /   10:46, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
lihtlabane  /   13:00, 7. jaan 2018
vargaplika. tahtis mangi tagant varastada. 1 varastab, 9 toetavad. haige, väga haige.
H
Heh  /   10:45, 7. jaan 2018
Mallukas OÜ eelmise aasta müügitulu oli 27.4k: https://krediidiraportid.ee/mallukas-ou
Tõenäoliselt teenib tädi rohkem, kui tema keskmine fänn, kellelt praegu raha kerjamas käib.
  /   10:49, 7. jaan 2018
napakas naine, tegelgu horoskoopide asemel oma lapsega.
E
ei maksa  /   10:44, 7. jaan 2018
imestada kui mõni loll laseb end lüpsta, ju siis raha ülearu
T
taff  /   10:38, 7. jaan 2018
Noo tõesti rahaga pole midagi muud teha või. Kellegi oma lollusest tehtud arveid maksta.
M
marge  /   10:36, 7. jaan 2018
Ma ei tahaks seda raha vastu võtta.. Aga ikka võtan- palun, arveldusarve number on siin! Silmakirjalikkuse tipp! Ja need fännid.. Krt, annetage parem väärkoheldud õnnetute loomade ravikuludeks, mitte inimese, kes ise teenib 2000.- , lolluse kinnitagumiseks!
L
leo  /   10:34, 7. jaan 2018
Millise sõnumi fännid koos rahaga Mallukale annavad - tubli oled, jätka kuritegevust!
?
???  /   10:31, 7. jaan 2018
Või mures üksi? Pigem küll milleski muus, sest igaüks peaks ise oma apsakad ning seaduserikkumised kinni maksma. Koolirahaks, et kinnistuks pähe, mida tohib teha ning mida mitte. Aga kui mõnedel l.el on raha üleliia. las siis plekivad võõraid arveid, keelata seda ei saa. Kuigi nad võiksid seda takust vägisi välja kukkuvat üleliigset millekski kasulikjumaks annetada. Heatgevuseks, laste abistamiseks,oomade varjupaigale j.n.e.
  /   11:15, 7. jaan 2018
Olen ka seda meelt, et igaüks peaks oma eksimused ise kinni maksma. Kindlasti annaks kokku leppida maksegraafikus, et ei peaks kogu summat korraga välja käima.
K
Kristel  /   11:34, 7. jaan 2018
Juba oli lootus, et vähemalt pole raha enam ...autokooli jaoks, aga näed makstakse lollustele pealegi. Krt viige oma lapsed teatrisse või kinno selle raha eest. Jääb vaid oodata kui selline bohhuismi eksponeerija load saab...Kalvi-Kalle 2
K
K  /   09:03, 8. jaan 2018
Õige!
M
mann  /   10:27, 7. jaan 2018
küllap saab rohkemgi pappi kui vaja, eks neid ajuhiiglaseid on kes selle kinni on nõus taguma. Praegu ju nädalavahetus ja laekumised jõuavad alles esmaspäeval. Siis kuuleme et tal see summa korrutada kolmega.
  /   10:25, 7. jaan 2018
Ta ise ei kerja ju, jälgijad ise pakkusid välja, et aitavad teda. Mallukas ise ei jaganud kuskil oma konto numbrit ju. Süvenege ka veidi... Igaüks teeb lollusi ei saa kohe kõrri karata!
M
maffia ilmingud eestis  /   10:24, 7. jaan 2018
summad võetud laest ja korjandus käib...
delfi pangu protsendid ka jooksma,, kerge raha tahab koju!
V
Vänto  /   10:18, 7. jaan 2018
Peab ikka auk peas olema
J
Jürka  /   11:11, 7. jaan 2018
Ja väga suur auk, seda nii küsijal kui annetajatel.
P
pii  /   10:18, 7. jaan 2018
mida iganes mida tast vaatata on joominguid aind
M
m  /   10:17, 7. jaan 2018
Väidetavalt pidi see tibi oma blogiga teenima kuus 2000€ või enam ja nüüd halab,et pole raha,et oma ämber ära klattida. Kui sul vähegi väärikust on,siis ma siiralt usun,et sa ei hakka seda trahvi maksma annetatud raha eest.
T
to m  /   10:33, 7. jaan 2018
Kindlasti. See raha läheb siis muude vajaduste katteks. Sest kas kuludest ja väljaminekutest siis puudus on?
H
heh  /   11:45, 7. jaan 2018
rääkida väärikusest naise puhul, kes teles p.eeru laseb ja selle peale mõnusasti naerab, et vat kui lahedalt tegin?
M
Miisu  /   12:11, 7. jaan 2018
Ikka väga haige
  /   10:17, 7. jaan 2018
Odavam oleks olnud osta ajaleht! Iseküsimus on muidugi see, kui täpne/õige see avaldatud horoskoop on ja miks peaks ajalehes avaldatud juttu uskuma? Ei saa ju nii olla, et KÕIKIDEL nt. sõnnidel tuleb si.tt aasta! Kui nii on öeldud, kas tõstad siis käed püsti ja jätad aasta vahele?
  /   10:20, 7. jaan 2018
saa üle juba sellest horoskoobindusest, keegi ei käse lugeda kui ei usu ega taha. asi pole selle sisus kui sa veel aru pole saanud.
I
inimene...  /   10:15, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
reku  /   10:09, 7. jaan 2018
Fännid??? Mida seal fännata?
  /   10:19, 7. jaan 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Andres  /   11:18, 7. jaan 2018
Rõlgeid tätoveeringuid. Siis ise ka ennast selle eeskujul ära plätserdada ja pärast imestada, et normaalset tööd ei leia.
J
juss  /   10:08, 7. jaan 2018
mõttetu tibin, oma ämbri võiks ise klattida aga mitte kerjata
E
Edam  /   10:05, 7. jaan 2018
Oliver Twist aka Mallukas.
Brunn  /   10:04, 7. jaan 2018
Teles tuleb peagi Mällukatunnel.
L
lisaks  /   11:46, 7. jaan 2018
ka selle kanni-kalle tunnel
R
Roman  /   10:03, 7. jaan 2018
No aga aita siis selle raha eest neid, kes seda tõeliselt vajavad.
!
!!!  /   10:35, 7. jaan 2018
No oota sa seda!
K
Kodanik  /   18:37, 7. jaan 2018
Mallukas on rohkem aidanud kui sa saast ettegi kujutada oskad
L
lisaks soovib ta maja ehitada  /   09:59, 7. jaan 2018
on juba seda mitu aastat planeerinud
?
???  /   10:36, 7. jaan 2018
Aga kui kallid on praegu kõik materjalid ning ehitustööde hinnad!