Eesti uudised

VIDEO | Eesti firma toob Tallinna-Helsingi liinile kiired hõljuklennukid

Toimetas Denes Kattago, 5. jaanuar 2018, 14:54

40 KOMMENTAARI

V
... ja mis puutub siia India vesilennuk?/ 9. jaanuar 2018, 02:35
Vesilennuk olekski ilmselt päälinnade vahel kiireim versioon: läbitav tee oleks lühim ja kauge Soome lennujaam jääks ära.
h
hardi/ 6. jaanuar 2018, 21:13
Lennuohutusest - helikopterid on suurusjärgu võrra (10x) ohtlikumad transpordivahendid kui lennukid. Kasutatakse liinilendudel üliharva, kuna on ohtlikud, (meilgi on Copterline katastroof veel meeles!!!)
Neid nn. ekranoplaane ei kinnitatud ka Vene (tol ajal Nõukogude Liidu) militaarkasutuseks ebastabiilsuse ja ohtlikkuse tõttu. Arendus on tehniliselt pärit möödunud sajandi kuuekümnedatest aastatest. Peab püstilo..ll olema, et selliste arhailise ja väga ohtliku tehnoloogiaga transpordivahendiga turule trügida. Selle taga seisavad aga kindlasti vene rahad ja vene maffia.
m
Ma ei julgeks/ 6. jaanuar 2018, 07:41
sellega sõita.Järvel ehk.Meri pole kunagi sile.
j
Jaak/ 6. jaanuar 2018, 00:37
Tühja sellest piletist ja kütusekulust. Mitu korda aastas on see võimeline merd ületama? Youtube-is videosid küll ja mitteüksi ei näita suurema lainega sõitu, mida on küllaga.
S
"Orljonok, Lun" ja teised ? / 5. jaanuar 2018, 22:27
See tee on juba korra läbi käidud, kuid ei leidnud õiget kasutust sõjaväe teenistuses. Kuid nagu näha, tahetakse ikka eksperimenteerida. Kui kordades suuremad masinad ei saanud Kaspia merel lainetega hakkama, siis ega Läänemeri pole ka erand. Kütuse probleemist saaks ehk veel üle, kui kasutada LNG -d, mis on veel esialgu suht mõistliku hinnaga.
T
!!!/ 6. jaanuar 2018, 16:40
Too Kaspia 97 meetriline ja 8 reaktiivmootoriga hiiglane suutis liikudaüle 500 km, runnkiirusega ja oma õhkpadjal tõusta kuni 12 meetrini veepinnast, kuhu lained harilikult ei ulatu. Põrutas üle ka madalikest, karidest ning laidudestki. Saatuslikuks sai tookord piloodi juhtimisviga, kuna toda riistapuud oli suht keeruline juhtida.
m
Moderaator korjas taas ära. / 6. jaanuar 2018, 16:42
Millegipärast ei tohi kirjutada tolle Kaspia hiiglase tehnilistest ning aerodünaamilistest andmetest ning hukkumisloost. Kas on sõjasaladus või?
m
Max/ 5. jaanuar 2018, 19:57
Teksti lugedes,tuleb kohe meelde Linda-Line nn.lõpetamine. Soome-Vene nn.head? läbisaamised. Lennukite tellimine Venemaalt. Hartwall Areena ostmine Putini sõpradelt. Varem. Skeem selge. Minnakse Rahaga mööda, kõikidest sanktsioonidest. Omanikud muidugi variisikud. Öelge,et olen päris rumal?lihtsalt rumal,ehk küll
K
!!!/ 5. jaanuar 2018, 17:46
Kütuse ja ekspluatatsioonikuludelt on sõiduk võrreldav sama suure väikelennukiga. Huvitav, milline tuleks piletihind, kui reisijaid peal ainult 12. Kardan et see on üsnagi soolane. Nii et seda ei hakka kasutama mitte Soomes tööl käivad kalevipojad, vaid pigem elamusi otsivad rikkad turistid.
p
???/ 5. jaanuar 2018, 18:06
petsialistikene siis vast valgustaks rahvast ka oma teadmistega?Ila eritada oskab igaüks.
t
to ???/ 5. jaanuar 2018, 20:17
Kui ma lappaksin läbi vastava info ning kirjutaksin siin ülevaate kaasaegse lennutehnika ekspluatatsioonikuludest. ja muust taolisest, kas sa seda siis loeksid ning midagi ka taipaksid? Kahtlen väga. Seda kommentaariumi on nii mõnigi võrrelnud kriitiliselt p e l d i k u s e i n a g a. Ja sinu sõnavara ning stiili järgi näid sinagi pigem seinavõõpajate kui teamistehuviliste hulka kuuluvat.
l
???/ 5. jaanuar 2018, 20:41
läbule teadmiseks et naid andmaid tean sinutagi.Irwwitades kulla õhukühveldaja.
t
to ???/ 5. jaanuar 2018, 21:21
Su tüüpsõnavara reetis su! Eks ole sa ju see teeneline troll ning putinist? Vahest sa teadki vene tehnikaga seotud andmestikku. Kas ehk äkki sõjaväeakadeemias või eriteenistuse kursustel õpitud? Sest need lennuvahendid on maaimas unikaalsed, Venemaal 60-ndatel välja töötatud uued relvad. Need artiklis nimetatud praegused tsiviillennuvahendid on lihtsalt kunagiste relvatüüpide (mida siiski NSVL relvastusse ei võetud) ümberkohandamine tsiviiljavadusteks. (Nii olid ka omaaegsed reisilennukid TU-104 ning TU-114 algselt välja töötatud pommituslennukitena)
m
Maamees/ 5. jaanuar 2018, 17:43
Aga kus on päästepaadid või parved?
l
Linnamees/ 5. jaanuar 2018, 18:28
samas kapis kus reisilennuki reisijate langevarjud.

a
arvamus/ 5. jaanuar 2018, 17:31
30 min on ikka päris kõva sõna, tramm Tondilt lennujaama sõidab kauem, eks piletihind paneb konkurentsivõime paika.
k
... ja piletihinna panevad paika/ 9. jaanuar 2018, 02:30
j
Juurikas/ 5. jaanuar 2018, 17:11
No tahaks näha seda veneimet. Inimesed pole aastatega midagi õppinud..
s
Sentinel/ 5. jaanuar 2018, 17:43
Dakari Ralli T4 klassis ruulib ju Tartu Autoremonditehas ja ISS-i viiakse meeskonnad JuurikasX kanderaketiga. Või ei ole see ehk nii?
m
mnjah/ 5. jaanuar 2018, 18:18
Kamaz T4 seos vene tehnikaga piirdub suuresti logoga masinal. Kõik olulised sõlmed pärinevad lääne tootjatelt
l
lälla lalla/ 5. jaanuar 2018, 18:29
laululinnukene.Teie toodang piirneb se.asuluväratiga.Teie "lääne".
a
A/ 5. jaanuar 2018, 16:40
Kas otsik on soomustläbistav ?
m
Maarika/ 5. jaanuar 2018, 16:32
Ma olen nii õnnelik! Helsingi on multikulti linn ja iga ühendus Helsingiga toob multikulti ka Eestile lähemale! Tunnel oleks vajalik,et tekkiks ühtne multikulti Talsinki!
a
A/ 5. jaanuar 2018, 16:44
Ah ,jäta oma narrimine -ää juba tüütab
s
Sa/ 5. jaanuar 2018, 16:46
Maarika ei pea rohtude võtmise kellaaegadest kohe üldse kinni! Paha-paha vanatüdruk! Muudkui unistad kultidest ja et neid oleks ikka multi...
m
Maarika/ 5. jaanuar 2018, 16:53
Multikulti- mu õnn ja rõõm! Nii peaks seadma ka Eesti hümni sõnad!
m
Maarika/ 5. jaanuar 2018, 17:15
Sõna "isamaa" kasutamine tuleks üldse keelata,kuna see ei ole sooneutraalne. Lubatud võiks olla "minu multikultuurne kodumaa" näiteks. Ja ka emakeel tuleks asendada "native language" vms, et siis nagu "kodukeel" vms. Ja tulevikus saabki nii olema!
v
vene/ 5. jaanuar 2018, 16:11
hõljukid on teadagi kvaliteediga. Piirissaare omad ostsid ka algul hea ja odava vene hõljuki, mis aga pidevalt remondis seisis ja lõpuks välismaise vastu välja vahetati. Kui need liugurid-laugurid nii head on, miks siis neid mujal kui Venemaal ei kasutata. Lollid või?
n
näh/ 5. jaanuar 2018, 17:42
sins kindlasti ja kahtlustki pole.
n
njoh-möh?/ 9. jaanuar 2018, 02:32
missaütlesid-võimidamõtlesid? Kui üldse?
u
uku/ 5. jaanuar 2018, 16:01
See on venelaste militaartehnika tsiviilversioon. Kui sõjaks läheb, siis neil on oma paadid kohapeal võtta.
n
näh/ 5. jaanuar 2018, 15:51
nalja peab ikka saama.Järjekordne nokiakene.
h
Hus/ 5. jaanuar 2018, 15:42
Kui palju hakkab pileti hind olema? Samas kui ta on lainetuse suhtes tundlik siis on ka bronnimisega jama. Kes seda teab, mis ilm noh, näiteks nädala pärast on.

l
5. jaanuar 2018, 15:26
lindaliini võib end nüüd ära likvideerida.
h
huvitav/ 5. jaanuar 2018, 15:26
kui tihti sellist peegelisiledat vett on ja kas vähe kõrgemasse lainesse sõites teeb kukerpalli?
h
Heh/ 5. jaanuar 2018, 15:31
Venelaste suured ekranoplaanid on ilmastikukindlad. Väikestel on ilmselt tõesti vaja õhkusaamiseks väiksemat lainet.
k
kalevipoeg soomest/ 5. jaanuar 2018, 15:26
s
suretab/ 5. jaanuar 2018, 15:13
odavate hindadega laevafirmad välja !
s
Seamann/ 5. jaanuar 2018, 17:05
Pilet ei saa odav olla.kytusekulu ilmselt meeletu
k
kle mannikene/ 5. jaanuar 2018, 18:02
googelda nii ajaviiteks.Ilmselt mannikene ei oska keeli peale kapakohila?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee