Eesti uudised

Politsei: liiga aeglaselt sõitvale inimesele võib patrulli kutsuda

Geenius, 3. jaanuar 2018, 15:36

201 KOMMENTAARI

p
pragma/ 5. jaanuar 2018, 01:01
no kes see jõuab pidevalt telefoni otsas jõlkuda..
ja kust neid patrulle nii palju võetakse..
h
hea nali küll/ 4. jaanuar 2018, 22:21
seaduses on kirjas ainult maksimaalsed kiirused. Maanteeamet kutsub üles mõistlikule kiirusele, politsei aga kihutamisele? Riiklikul eksamil käsib eksamineerija kogemusteta juhil samuti kihutada.
Selge kust see kihutamine ja liiklusõnnetuse alguse saavad.
k
5. jaanuar 2018, 00:24
Kus kohast sa seda nüüd välja loed, et politsei ja sõidueksami eksamineerija kutsub üles kihutamisele? Sõita tuleb vastavalt oludele, samas on keelatud sõita PÕHJENDAMATULT aeglaselt, millega takistatakse liiklust. See ju ei tähenda, et kohustus igas olukorras sõita max kiirusega (mida aga ei saa nii või naa kihutamiseks kutsuda).
a
ak./ 4. jaanuar 2018, 17:28
Ise kruiisivad väga tihti 40 - 35 km tunnis linna vahel 50 alas.
Et nagu mis siis võin ka politseisse helistada vä?!? Suht häiriv on tegelikult...
1
1/ 5. jaanuar 2018, 08:34
Aga nad teevad vaatlusi...
s
Segiläinudpeastseemaailm/ 8. jaanuar 2018, 11:22
Äkki ma teen ka vaatlusi? Otsin mingit kohta või mida iganes? Võimatu on ju kindlaks määrata , et ma PÕHJENDAMATULT aeglaselt sõidan, iga asja võin ära põhjendada.
ü
üks mees/ 4. jaanuar 2018, 14:34
Mul oli selline lugu, kus 90 km alas sõitis minu ees olev sõiduk 65-ga, aga mööda ta mind ei lasknud vaid hoidis end tee telgjoone lähedale ja lisaks oli seal ka möödasõidu keelu ala. Kui 5 km olime niimoodi veninud, tekkis lõpuks möödasõidu õigus, kuid kauguses paistsid juba vastutulevad autod nii et tuli veidi gaasi vajutada. Õnnetuseks oli see sihilikult minu ees venitaja eraldusmärkideta politseiauto, kes ainult seda ootaski ja nii provotseeris. Kuna möödasõidu hetkel oli kiirus tunduvalt üle 90, vormistati korralik trahv. Sitamaitse on ikka suus kui selle peale tagasi mõtlen. Tuhat tänu Teile, sellist Eestit me oleme ju kõik alati tahtnud.
K
👅/ 4. jaanuar 2018, 17:25
Kulla mees, kas Sa pole veel aru saanud, mis riigis elad. Seekord tehti ära kiiruse ületamise eest,järgmine trahv on põhjendamatult aeglase sõidu eest. Keegi närvihaige lihtsalt koputab ja oledki kurjategija, kuigi mingit alust juriidilist alust selleks pole.
m
Maalt ja hobusega./ 4. jaanuar 2018, 12:43
Juht valib sõidukiiruse,mis võimaldab ootamatu ohu tekkimisel peatata sõiduki koheselt,ilma et toimuks otsasõit,kokkupõrge,teelt väljasõit. Kas nüüd on võimalik karistada LS järgivat juhti.
e
eku/ 4. jaanuar 2018, 18:27
kui sa sõidad esimeses reas ja ei takista teiste liiklemist.. paljud sõidavad 2..3..4 reas ja ei saa aru, et need read on mõeldud möödasõiduks ja neid ridu ei tohi kinni hoida ilma põhjusetta.. ja selliseid kodanikke on ullult palju.
j
just just/ 4. jaanuar 2018, 20:54
e
eku/ 4. jaanuar 2018, 18:28
tee endale LE selgeks... kusjuures paljud ei saa sellest aru.
e
ekule/ 4. jaanuar 2018, 20:25
mis sest makulatuurist ikka lugeda-Liiklusseadus (LS) on päevakajalisem!
c
crv/ 4. jaanuar 2018, 11:46
Irw. Kunagi pole rahul. Põhiline et raha saaks koorida.
m
miks tekitada/ 4. jaanuar 2018, 10:19
probleemi? Enam-vähem kõigile on arusaadav, et kihutamine on riskantne ja karistatv. Samas mingil põhjusel ei ole mõnikord võimalik sõita piirkiirusel. Lahendus aeglasemalt kulgejale on ju lihtne - jälgi tahavaatepeeglit, tõmba teeserva poole ja võimalda tagasõitjatel mööda minna. Selle asja nimi on liiklusviisakus.
l
loogiline, aga kahjuks ainult mõnele üksikule/ 4. jaanuar 2018, 10:57
Mitu korda sa sellist viisakust näinud oled? Ma vist olen ühe korra, samas ma olen näinud väga palju kordi, kus aeglaselt liikuja taga on suur autoderivi ja esimest ei huvita see kuidagi, sest tema ja maailm ja sõitku need teised sama kiirusega, mis tema.
Kusjuures olen aeglaselt liikujale politsei ka kutsunud, iseasi, kas tehti ka midagi. Politsei kutsumist raskendab muidugi see, et taga kolonnis olles ei ole võimalik esimest sõidukit tuvastada ja kui politsei hiljem jõuab, ei tee kuidagi kindlaks, kes see takistaja oli.
m
miks sa/ 4. jaanuar 2018, 11:21
seal kolonnis sõitsid üldse?
p
pollarid püüavad nõnda/ 4. jaanuar 2018, 16:01
välja peilida joogiseid roolikeerajaid,muud midagi.Paljud juhid tekitavad ise ummiku,aitab sellest kui paar kolm juhti ei möödu eesliikuvast, aeglaselt sõitvast sõidukist ja ongi kõik.
t
tõmba teeserva poole!!/ 4. jaanuar 2018, 11:19
Milleks? Kas muidu ei mõista mööda sõita? Soovid nagu Lätis? See toimib, kui on piisavalt lai sõidutee!! Sinu loogika kohaselt, teeksid sa meie kitsastel maanteedel väga ohtlikku topeltmöödasõitu! Pealegi sinu soovitud teeserva tõmbamine eeldab kiiruse vähendamist niigi aeglasema liiklusvahendi poolt, mis tekitab ohtliku olukorra ja seda veel eriti siis, kui pikivahed on olematud! Igale tagantulevale ässale, kes kiirust ületab, nn teed andma, no tead!
n
no see on küll IoII jutt,et peab kimajale teed andma/ 4. jaanuar 2018, 16:17
mis aga juhtub siis kui teepeenral juhtub aeglaselt liikuv sõiduk,jalgrattur või inimene olema.Sina annad teed,võttes paremale teepeenrale aga eespool on see teepeenar hõivatud.Sinust vasakul aga möödasõitev auto,päästab ainult äkkpidurdamine,kui päästab.
Aastaid tagasi Poolas juhtuski nii.Leerilapsi vedav buss tegi möödasõitu piimaveokist,võttes telgjoone kahe ratta vahele.Vastassuunas sooritas sama manöövrit veok,mõlemad aeglasemad sõitsid teepeenral aga buss ja veok põrutasid keset teed kokku. 16 last põles sisse.Kuu või kaks olid pollarid väga kurjad aga siis läks asi edasi,nagu varem.
Selge on see,et vastutuleva sõiduki korral on väljasõit vastasvööndisse keelatud.Punkt.
t
Teeline/ 4. jaanuar 2018, 23:32
(4) Kui sõidutee laius, kulg või seisund koos tiheda vastassuunaliiklusega ei võimalda ohutult mööda sõita aeglasest, suurest või piiratud sõidukiirusega sõidukist, peab sellise sõiduki juht vähendama kiirust ning vajaduse korral hoidma esimesel võimalusel võimalikult tee äärde, et tema taha kogunenud sõidukid pääseksid ohutult mööda.

h
Head kihutamist./ 4. jaanuar 2018, 10:15
Tehke teatavaks kiirus, mis kvalifitseerub väite,liiga aeglane sõit, alla ja on karistatav trahviga. Muutke möödasõit kohustuslikuks manöövriks ning tunnistage kehtetuks reegel, et juht valib sõidukiiruse vastavalt teeoludele,koorma iseloomule jne. Niikaua,kuni ma ostan oma raha eest autole kütust, rehvid ja muud vajalikku ei tule keegi mulle ütlema millise kiiruse ma valin. Kehtestage teedel korralik liiklusjäreva!ve ja kõik sujub.
o
oeh/ 4. jaanuar 2018, 10:59
Liiga aeglane sõit on see, kui sinu selja taga on juba 5+ sõidukit, kes soovivad sinust kiiremini sõita ja sinu sõidukiirus on lubatud kiirusest väiksem! Nii lihtne see ongi! Küllap sa oled üks neist, kes sõidab maanteel 70-80-ga, endal 40 autot taga kolonnis järel ja siis ise jube rahul, et mida need lollid tahavad kihutada!
g
g/ 4. jaanuar 2018, 12:07
üsna tavaline on et ma sõidan 90 alas 100ga aga minu taga on IKKA 5+ sõidukit. ma ei pea tõmbama tee äärde et mööda lasta neid kes tahavad KIIRUST ÜLETATADA.
s
s/ 4. jaanuar 2018, 16:02
Huvitav, kuidas see saab üsna tavaline olla?! Kui ma sõidan 90 alas spidoka järgi 100-ga või isegi 95-ga, siis mu järel pole reeglina kedagi ja kui keegi on, siis ta läheb suht ruttu mööda. Huvitav, kus need Õhtulehe kommenteerijad sõitmas käivad, kellele 100ga sõites kolonn sappa tekib???
a
ar/ 4. jaanuar 2018, 10:03
kes räägivad telefoniga ja uimavad ja tea kuhu veel keerata tahavad peaks trahvima aga ei trahvita isegi tv varjatakse auto nr !!!
v
vaat kus ikka probleem vömmidel,/ 4. jaanuar 2018, 16:25
parem kontrollige suunatulede kasutamist,saaksite 10x kiiremini rikkaks.
l
Liikleja/ 4. jaanuar 2018, 09:57
Politsei võiks rohkem tegeleda juhtidega, kes ületavad lubatud sõidukiirust. Sõitsin Viljandist Tartu ja kiiruseks oli lubatud sõidukiirus 90 km/h kuid eranditult kõik sõitsid mööda, olgugi et maantee oli kohati libedavõitu. Lubamatult aeglane sõit aga peaks olema samuti mõõdetud kiiruse mõõtjatega ja kinnituseks video, lihtne telefoni kõne pole tõestus materjal.
t
to/ 4. jaanuar 2018, 11:18
Liikleja. Vaata, lause, et kõik eranditult sõitsid SInus mööda näitab juba ära, et tegelikult oli probleem hoopis Sinus endas. Kõik eranditult nüüd küll ettenähtust kiiremini ei sõida. Mis Sul sellest kui keegi kiiremini sõidab ja mööda läheb, kui just ei soovi komplekse välja elada. Ära ole egoist, ole sallivam teiste suhtes, liiklus on suuresti koostöö. Paljugi mis, teisel võib olla näiteks kiire, teine sõidustiil, kui ta tagab ohtuse. Möödasõit on ka SInu jaoks kasulik, ei pea peeglisse piiluma, et näha mis taga toimub või teise tulesid oma salongis nägema.
n
need libedaga/ 4. jaanuar 2018, 14:55
mõõdasõitjad on palju avariisid põhjustanud ja ka inimeste surma.
l
libeda / 4. jaanuar 2018, 16:18
puhul on õnnetusteks peamiselt teelt välja sõidud. Libeda vastu aitab korralik teehooldus ja tähelepanelik autojuht. Kes rohkem sõitnud teab, et ka rehvidel on suur kvaliteedi vahe ning erinev on koormuse jaotus auto telgede vahel.
t
Teeline/ 4. jaanuar 2018, 23:36
Kui sa sõitsid seieri järgi 90, siis pididki kõik sust mööda minema, sest tegelikult liikusid sakuskil 83-83.
a
5. jaanuar 2018, 00:34
Arvestades, et niigi on nappus politseinikest, siis kas tõesti leiad sa, et on reaalne, et pea iga nurga peal igal ajal oleks patrull, kes kiirust mõõdab ja võtab vahele iga väiksemagi kiiruse ületaja? Kus see ressurss sinu arust tuleb?
n
nojah/ 4. jaanuar 2018, 09:48
aga kui liiga aeglaselt sõitjaks on miilits ise? Keda siis kutsuda?
i
ik/ 4. jaanuar 2018, 08:25
kas liikluskoolis on uued terminid või- "liiga aeglane sõit", vb. keegi täpsustaks?
n
need ju õhtuka sulesepad,/ 4. jaanuar 2018, 16:27
k
kui/ 4. jaanuar 2018, 06:24
neid komme lugeda, siis enamus siin hirmsad ässad, sõidan,teen, olen, pange psühholoogi juurde aeg kirja, teil pole pööningul vist kõik korras.
n
Nii.../ 4. jaanuar 2018, 00:04
jääb vaid loota ,et seda seadust ka reaalselt rakendatakse nii maanteel kui ka nende puhul ,kes näiteks juba Tammsaare teel ennast teise ritta "surema" sätivad ,sest Majaka tn ristis on vaja vasakule pöörata.
ä
ära jahu,/ 4. jaanuar 2018, 16:31
parem oleks vaja vaja seal teisaldatavaid kiiruskaameraid kasutada,seda just rdt ülesõidu juures.Mendid ei taha nagu sellest teadagi.Pole vist vajagi,neil ju kuupalk.

l
lumehelbekesed/ 3. jaanuar 2018, 23:36
ise ei oska mööda sõita ja siis vinguvad kuidas teised neil ees uimavad, mitme lamba eest nad load on ostnud, hädapätakad
k
kiirust kontrollitakse/ 4. jaanuar 2018, 16:32
k
kuidas vähe?/ 4. jaanuar 2018, 20:57
Sa ei satu ilmselt tihti autorooli? Kaamerad töötavad ja eravärvides autodega politsenikud samuti! Näen neid tihti vilkumas ja kiirustajatega suhtlemas!
r
roolikeeraja/ 3. jaanuar 2018, 23:16
Toetan seda otsust. Kui ei julge sõita lubatud kiirusega ja ei märka enda taga tekkinud kolonni ning ei peatu teel olevas peatusalal oledki trassil piduriks. Austa kaasliiklejaid või kui kardad ise liigelda, sõida bussiga.
ä
ähh, keeraja või asi/ 3. jaanuar 2018, 23:39
kui mina sõidan suurima lubatud kiirusega siis võid taga kasvõi pea peal seista, ma ei pea midagi tegema, et sa lumehelbeke pääseksid (liiklus)seadust rikkuma
H
---/ 4. jaanuar 2018, 11:02
Huvitav, et kui mina sõidan lubatud suurima kiirusega, ei ole mul kunagi kolonni järele tekkinud. Need mõned kihutajad saavad ise ka mõõda!
õ
Õuealas kell 3 öösel sõites/ 3. jaanuar 2018, 22:54
märkasin, et üx auto parktuledega seisab ja minu järel sõitma hakkas, kiirus mul ca 20 km/h, neil tuntavalt suurem. Lõpuks pandi vilkurid tööle, peatusin, alkomeetriga politsei tuli, avasin akna ja ütlesin- siin ei kihuta, see õueala! Istus autosse, ju sai ise aru, misvalesti tegi!
j
ja jah/ 4. jaanuar 2018, 14:58
küll nad leiavad kohe rikkumise, mille eest trahvi teha, kasvõi numbrimärk must või lumega kaetud.
s
seda võivad teha/ 4. jaanuar 2018, 16:34
ainult joogised naispolitseinikud
u
uimarid/ 3. jaanuar 2018, 22:24
Nüüd hakkavad uimarid kellel nina vastu rooli alles saama.
s
suli/ 3. jaanuar 2018, 22:22
Mida juttu iga autojuht sõidab vastavalt enda võimetele. Statistika näitab, et kaks suurimat riskitegurit liikluses on kiirus ja joobes juhtimine. Huvitav kas liikluses hukkunute arv hakkab vähenema ?
b
b/ 3. jaanuar 2018, 23:10
Mismõttes enda võimetele? Kui sa pole piisavalt võimekas, et normaalset kiirust hoida ja teistel ees koperdad, siis ära sõida autoga. Teised ei pea sinu järel venima, samuti ei ole kuskil juttu sellest, et ilmtingimata peab kiirust ületama. Piirkiirused on kehtestatud põhjusega, võid sõita ettevaatlikult, aga mitte põhjuseta uimerdades.
t
5. jaanuar 2018, 00:40
Tüüpiline näide tüüpilisest eestlasest, kes ei oska või taha teistega arvestada ning ainult närveerib ja ületab kiirust liikluses.
Ei ole meie liikluses midagi märkmisväärselt palju PÕHJENDAMATULT aeglaselt sõitvaid juhte. Arvestades meie teeolusi, kliimat jne, siis alati ei saagi ega peagi sõitma lubatud suurima sõidukiirusega. Samuti, need veidikene aeglasemalt sõitjatele võib asukoht olla võõras ning seetõttu ei saagi nad nii "uljalt" sõita kui seda on harjunud tegema kohalikud. Ja neid näiteid saab veel ja veel tuua. Tuleb lihtsalt osata teistega arvestada.
Põhjendamatult aeglane sõit oleks vaid siis, kui juht tõepoolest igalpool igaljuhul sõidab märgatavalt aeglasemalt, millega ülejäänud liiklust takistab.
i
iroonia/ 4. jaanuar 2018, 11:03
Huvitav, kui mu võimed lubavad mul minna Tallin-Tartu maanteele max kiirusega 20km/h, siis see on sinu arust normaalne või? Miks te siis nnde ratturite kallal võtate, et tolgendavad jalus, nende võimed ei luba ju kiiremini sõita: võta sappa ja ära vingu!
k
ka nii võib juhtuda/ 3. jaanuar 2018, 22:08
Üks kergelt napsune vend jäi öises linnas politseile silma, et ... auto sõitis liiga korralikult.
a
Arvamusliider/ 3. jaanuar 2018, 21:28
Ja hiljem saad ise ka trahvi et sõidu ajal kasutasid telefoni politseisse helistamiseks
b
Bmw/ 3. jaanuar 2018, 20:54
Lõpuks ometi saavad uimarid ka trahvi, väga hea uudis, nüüd veel tlntartu mnt 120 piirang ja elu ilus.
K
..../ 3. jaanuar 2018, 22:00
Kas miinimum- või maksimumpiirang?

e
Emeriitflegma./ 3. jaanuar 2018, 20:37
Kõigile tartlastele võiks profülaktikaks selle eest trahvi välja kirjutada. Seal pole võimalik sõita, kõik venivad.
p
pärnakas/ 3. jaanuar 2018, 20:43
Just, sellepärast Tartusse ei tulegi RailBaltikat, et nad ei oska sõita. Isegi Ülikool kolib sealt ära Pärnusse.
o
oh/ 3. jaanuar 2018, 21:02
m
Mees/ 3. jaanuar 2018, 20:10
Lollimat annab välja mõelda. Kohe näha et sõpradel taskud tühjad et saaks ainult ära väänata. Häbiväärsed POLITSEINIKUD.
r
Reede/ 3. jaanuar 2018, 19:58
Kui keegi on sõitnud Soomes linnades siis ta teab, mida tähendab tõeliselt aeglane sõit ja foori rohelise tule süttides sõidu alustamine. Eestis pole viga, ikka sõidetakse.
l
Laupäev/ 3. jaanuar 2018, 23:50
Õigust räägid -seal käib tõeline uimerdamine.Ega hullemat liiklust ei tulegi kohe meelde kui Soomes.
u
3. jaanuar 2018, 19:45
v
vale st mõtetu teema!/ 3. jaanuar 2018, 19:35
Mind pole kunagi häirinud tavakiirusest aeglasemalt sõitvad juhid! Sõidan neist mööda ja kogu ooper! Isegi nädalavahetustel meie peatrassidel pole probleeme olnud! Kui juba kolonn on tekkinud aeglase auto taha, siis tasuks neil esimestel peeglisse vaadata-miks te seal kolonnis tuiate? Mingi aeg tekib ikka võimalus mööda sõita! Ja kuidas loodetakse teavitada politseinikke aeglaselt liikuvast liiklusvahendist ja veel enam, millal saabub korravalvaja rikkujat karistama!? Ilmselge ressursside raiskamine!
o
On hea/ 3. jaanuar 2018, 19:49
tõdeda,et meil on veel mõistlikke inimesi eestimaal.
j
johhaidii/ 4. jaanuar 2018, 11:05
Üks sõidab 70km/h, järgmine ei julge mõõda sõita, aga p..ses istub küll, siis veel paar sellist, lisaks tihe liiklus vastassuunal ja ongi 40 autot kolonnis. Palun seleta nüüd ära, mismoodi sellisele kolonnile järele jõudnu peaks sealt mööda sõitma???
v
vajutan gaasipedaali põrandale / 4. jaanuar 2018, 11:30
lähemale ja möödun..ühe-kahekaupa autosid enda ees võttes!! Vat nii! Teinekord häirivad kolonnis sõitjate suur ego, aga pole hullu, niisuguste ette korraks põigates kasutan veidike jõudu, st annan mõista, et nii pole ilus teha! Kasutuses on mitte kõige võimsamate mootoritega isendid..riisiraketid ja automaatkastiga, üks läheb 12, 7 sekki sajani ja teine 12,1 sekundit nullist! Saab kenasti sõidetud ja ka turvaliselt möödasõidud sooritatud! Kolonnis olen sõitnud vaid talvel eriti libedal teelõigul, siis pole mõtet riskida, ei enda ega kaasliiklejate tervisega! Muul ajal kolonnis ei sõida-see tekitab stressi-gaas ja pidur, gaas ja pidur!
T
---/ 4. jaanuar 2018, 16:09
Teoorias ju hea jutt, aga praktikas? Ees on 40 autot, enamus ei tea pikivahest midagi, vastu tulevad ka autod. Lisaks on taga mingeid pooletoobiseid, kes teevad möödasõite pimedas kurvis ja seega ka minust. Samal ajal on ees autosid, kes alustavad möödasõitu, siis kui tagumine auto on juba möödasõitu neist alustanud. Lõppkokkuvõttes on iga möödasõit ohtlik ja miks ma pean tegema 40sest kolonnist möödumisel hunniku möödasõite, selle asemel, et see esimene *** ei võiks bussitaskusse tõmmata ja teisi mööda lasta? Liikluskultuur on Eestis ikka suur ümmargune null.
l
l i b l e/ 4. jaanuar 2018, 17:12
ma mainisin ka just seda.Karistada tuleks just neid,kes möödasõitu aeglastest ei soorita.
j
JUHAN/ 3. jaanuar 2018, 19:25
Kuu aja eest varahommikul arstile sõites oli väga vilets ilm,Pime veel. Lahti ajamata, lumelibe tee. 70-ndki oli liiast ja võttis masina vibama, tuli sõita väga ettevaatlikult. Ja taha kogunesid mõned kiirustajad, kes demonstreerisid oma pahameelt mitmeti. See-eest nägin tosina kilomeetrilisel teelõigul üsna mitmeid teelt välja sõitnud, upakil uljaspäid.
õ
Õige/ 3. jaanuar 2018, 19:36
tasa sõuad kaugele jõuad
v
Veel õigem/ 3. jaanuar 2018, 23:51
Tasa sõuad ,siis mädanevad aerud ära.
t
to Juhan/ 4. jaanuar 2018, 00:36
Sa Juhan, ära talvel sõida, kui su autol nii kehvad rehvid on, et isegi 70 km/h auto vibama võtab. Miks sa riskid enda ja teiste eludega? Eestis pole lund olnudki, vaevalt paar sentimeetrit..Suverehvidega sõitsid või?
Tulin Soomest, Lapimaalt Ivalost. Seal on KÕIK teed lumelibedad, sest soola seal ei tunta, lihtsalt lükatakse teed lahti. Lund aga on seal roppu moodi ja sadas seda ka sõidu ajal mehiselt.. Ja tead mis - 100 km/h on täiesti mõistlik kiirus, KÕIK sõidavad 100 km/h lubatud alas 100 km/h, paljud isegi üle selle. Ma sõitsin umbes 50 kilomeetrit ühe sommi järel, kes sõitis 120-130 km/h, ju ta tundis kohalikke olusid ja trahvi ei kartnud. Ja oli väga mõnus sõit - stabiilne, rahulik kulgemine, lumelibedal teel.
Aga sul võtab auto juba 70 km/h vibama!
P.S. Ma ei näinud Soomes 1200-kilomeetrisel teekonnal MITTE ÜHTEGI autot kraavis.
l
Libe tee./ 4. jaanuar 2018, 10:03
Maga ennast kaineks ja ära rohkem kelgi. Eksid,kui arvad, et oled ainuke eestlane Soome libedatel teedel. Pole vahet kas tee on libe Ivalos või Inkoos.
p
Põhjendamatult aeglane/ 3. jaanuar 2018, 18:54
on pool lubatud maksimaalsest.
v
Välja arvatud jalgrattad mopeedid mopeedautod / 3. jaanuar 2018, 18:58
o
olenevalt teeoludest/ 3. jaanuar 2018, 19:41
m
Mx35/ 3. jaanuar 2018, 18:38
Aeglase sõidu puhul pole väga suur arv kommentaare maininud võimalust lasta enda taha kogunenud kolonn mööda ja siis jätkata liikumist samal kiirusel kuni on kogunenud selja taha üle 5 auto kes sooviks sõita kiiremini... Ma ei räägi linnas sõitmisest .. ikka tallinn tartu teel.... Muidugi pole harvad juhtumid kus möödasõidu alas mööda ei saa sest laseb sajaga kuni jälle tagasi endisel teel ja endise kiirusega.... veel kord laske kolonn mööda ja kulgege vaikselt edasi...
j
ja kuidas / 4. jaanuar 2018, 15:16
sa libeda teega hakkad tee äärde tõmbama, kui seal lumevaalud, enne tuleb ka kiirus aeglaselt maha võtta, mis paneb ju kõik seisma ja kui pidev liiklus, kuidas siis üldse sõitma saab uuesti hakata, kui jälle järjekord ka taga?
n
no emme juurde,moosipurgi järele polegi ju/ 4. jaanuar 2018, 17:19
kiiret aga kimajaid on küllaga.

m
Mis millele vastu räägib?/ 3. jaanuar 2018, 18:33
(7) Juht ei tohi:
1) põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;
2) järsult pidurdada, kui see pole vajalik ohutuse tagamiseks.
JA
(3) Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse olukorrale vastavaks, kuid ei tohi ületada suurimat lubatud kiirust.
h
han/ 3. jaanuar 2018, 20:23
Miski ei räägi millelegi vastu. Halbade teeolude tõttu valitud väike sõidukiirus ei ole põhjendamatult aeglane sõit. Või mida sa öelda tahad?
v
Villu/ 3. jaanuar 2018, 18:25
Need, kes 24/ 7 põlevate, suvalises suunas näitavate udutuledega sõidavad, tuleks rajalt maha võtta ja see 200 € trahv väänata.
p
pimedal ajal/ 3. jaanuar 2018, 19:24
nad vaid udutuledega ei sõida..ja kuidas nad valgel ajal sind nii endast välja suudavad ajada-ei mõista! Kas pimestavad sind? :)
v
Villu/ 3. jaanuar 2018, 20:26
Need kõverakssõidetud stangedele kruvitud tuled, millest vähemalt üks on vastusõitjatele näkku suunatud, põlevad paljudel koos lähi ja/ või kaugtuledega. Nii linnas kui maal ja olenemata nähtavusest. Ja kui öösel paari tunni jooksul mõnikümmend sellist vastu sõidab, siis rõõmu see paraku ei tekita.
v
Villu,ära siis sõida pimedas/ 4. jaanuar 2018, 17:24
kui kardad.Lisaks veel,et alati ei pea süüdi vale reguleerimine olema,piisab ka ligasest tuleklaasist ja sinu seestpoolt pesemata esiklaasist.
h
han/ 3. jaanuar 2018, 20:26
Udutuled on väike probleem. Jube palju on juhmakaid, kes tee ääres pargivad ja samas lähituled põlevad. Isegi tee vastaspoolel peatunud autodel.
õ
õige!/ 3. jaanuar 2018, 21:32
ja mitte ainult lähituledega! Muide enamik neist öistest jalakäijate allaajamistest on seotud sellega, et lõbusal olemisel solvunud noorsandi lohutama sõitnud sõbrad kulgevad jalakäijaga koos vastassuunal ja autol põlevad enamasti kaugtuled..vastulev autojuht satub segadusse ja möödub paremalt..seal aga see jalakäija ja nii need õnnetused juhtuvad!!
n
no neid/ 4. jaanuar 2018, 15:19
pimedas seisma jäänuid võib küll haruharva näha, aga topelt tuledega sõitjaid võid kogu aeg näha.
h
halva nähtavusega/ 4. jaanuar 2018, 18:02
pimedal ajal võivad päleda nii pool kui udutuled! Või pean sinu hellade silmade pärast udutuled väljalülitama??
s
soomest/ 3. jaanuar 2018, 18:21
Tulime öösel 2 paiku autoga sünnipäevalt koju, mina võtnud, naine roolis. Kevad käes,suverehvid all. Tee oli libe ja naine sõitis 60-70 ga 80 alas. Järsku eravärvides auto taga. sõitnud vähe aega taga pandi vilkurid peale. Kinnipidamise põhjus liiga aeglane kiirus(peab ju põhjendama kinnipidamist). Meespolitseinik kontrollis dokumente ja lasi puhuda, samal ajal naispolitseinik käis ümber auto. Vägisi tuli meelde,et kas kummid otsas, või ei seisnud ühel neist.
h
han/ 3. jaanuar 2018, 20:27
Lasti niisama tulema? Kinnipidamine võis olla põhjendatud, samas oli ka sinu aeglane sõit põhjendatud.
a
aga/ 4. jaanuar 2018, 09:52
Soomes oli siuke lugu või??? väga eestilik:)
p
Politseile / 3. jaanuar 2018, 18:16
k
kõva mees oled/ 4. jaanuar 2018, 17:26
p
Politseile / 3. jaanuar 2018, 18:16
p
Politseile / 3. jaanuar 2018, 18:16
ü
ühtepidi ja teisipidi/ 3. jaanuar 2018, 18:12
Teeme kõike, et kiiruseületajaid mõistusele kutsuda . Ja nüüd hakkame siis neid kes vaiksemalt sõidavad tagant pressima, et lisage kiirust . Kus loogika on ? Iga juht valib oma sõidukiiruse ise ! Loog, et maanteel 50 km/h ei ole normaalne
k
kui vaja/ 3. jaanuar 2018, 18:35
siis ka 30 km/h ja mitte üks rott ei tule köhima
k
kui vaja/ 3. jaanuar 2018, 18:35
siis ka 30 km/h ja mitte üks r.ott ei tule k.öhima
T
./ 3. jaanuar 2018, 18:08
Tubli, Eesti politsei.
Võibolla laseks liigselt rahulikud liiklejad hoopis maha. Korralike kihutajate rõõmuks.
k
Kuidas teeb/ 3. jaanuar 2018, 18:20
politsei mulle trahvi kui ma valisin endale sobiva sõidukiiruse? Ja tundub. et see on igal inimesel ikka väga personaalne nagu kommidest võib välja lugeda ja maanteedel näha on. Eriti talvisel ajal.
m
Mann/ 4. jaanuar 2018, 12:30
Seda enam tuleks selliseid juhte kontrollida kuna järelikult auto tehniline seisund, kukunud rehvid või väsimus häirivad normaalset sõitu 😁

a
Arts/ 3. jaanuar 2018, 18:07
Kiirteel muidugi ei tohi aeglaselt sõita aga kus on eestis kiirteed.
t
tähelepanevliikleja / 3. jaanuar 2018, 17:16
see telefoniga(nutiga veel hullem) suhtlemine tuleks ära lõpetada! inimesed tulge mõistusele juba.iga teine sõidab vastu sind õieti mitte nähes.ja see liigne kiirustamine koguaeg.eesti nii väike ju sa jõuad alati ruttu igale poole ma ei saa aru.
e
ei need pollad kõlba kuhugi ja sind nad ei kuule,/ 4. jaanuar 2018, 17:32
ära lõpetada tuleks suunatulede kasutuse ignoreerimine,mitte ainult telefoni näppimine roolis olles.Samuti tuleks korduseksamile saata saririkkujad,see kindlasti mõjuks.
j
jah/ 3. jaanuar 2018, 17:15
Lõpuks ometi!! Tartu mnt on selliseid uimerdisi täis!
s
soojalt soovitan/ 3. jaanuar 2018, 18:37
leida mõni suuremat sorti kivi või üksi kasvav puu ja lase sellesse sellise kiirusega mis su masin välja võtab
AAMEN
k
KRD MODEREERIMINE/ 3. jaanuar 2018, 18:38
MODEREERIGE ENDA P.E.R.S.E LÕHKI aga inimeste arvamuse piiramine võrdub suurima kuriteoga mis on peale mõrva.
t
tõsi ve?/ 3. jaanuar 2018, 18:54
90-ga sõites jäävad jalgu ikka väga vähesed...pigem ikka vastupidi!
m
Ma/ 3. jaanuar 2018, 16:58
soovin teada,millal lõpetatakse autoga sõites telefoniga rääkimine.Olen sõitja ja olen näinud kümnetes rääkijaid,kohe kardan neid,naeravad ja vehivad.
t
to Ma/ 3. jaanuar 2018, 17:15
Tegele juhtimisega, mitte teiste jõllitamisega!
õ
õige juht/ 3. jaanuar 2018, 18:39
näeb ja juhib korraga, egas ta silmaklappidega hobune ole
õ
õige juht/ 4. jaanuar 2018, 15:23
võib ka maanteel telefoniga rääkida sõidu ajal.
a
Aga/ 3. jaanuar 2018, 16:54
mis tehakse nende juhtidega kes 90 märgi puhul (austan märke)minust 120 mööda sõidavad?
t
trassile/ 3. jaanuar 2018, 17:04
ei viitsi politsei tulla. nendega ei tehta midagi. politsei passib ikka linnas 50 ja 70 alas ning liikluskorralduse muutuste piirkonnas, et kiiresti oma trahviplaan täis saada.
r
RS2 to trassile/ 3. jaanuar 2018, 17:28
Sinu kirjutisest saab aru, et linnas kus on 50 ja 70 -sed märgid politsei ei pea passima. Seal võib 120 lennata, kuid Jumal hoidku mitte trassi peal.
j
Ja veel.../ 3. jaanuar 2018, 17:10
...üle topeltjoonte.
Ja STOP märgi all mittepeatuvad juhid.
Jne, jne
v
vähemalt/ 3. jaanuar 2018, 18:40
10% juhtidest on kirjaoskamatud ja järgmine 10% on pimedad
j
just!/ 3. jaanuar 2018, 18:57
sinusugused ei tunne liiklusmärke ega näele teele värvitud jooni!
t
to Aga/ 3. jaanuar 2018, 17:18
Tegele oma auto juhtimisega, hoia oma sõidurea paremasse serva ja ära kiirenda kui keegi sinust möödub! Isiklik soovitus on minna politseikooli ja siis tegeledki selliste probleemidega seal trassil!
t
taat/ 3. jaanuar 2018, 17:50
sa sõida neist 150 ga omakorda mööda
n
Noh / 3. jaanuar 2018, 16:52
Täiesti õige tähelepanek riigiametnike ja politsei poolt. Siin onpeidus uus täiesti avastamata maksuressurss. Arvestades kiiruse ületajate niigi suurt maksukoormust on täiesti õiglane, et oma osa riigikassa täitmisse annavad ka venijad ja flegmaatikud, kuna pagulaskvootide suurenemisega suureneb ka riigikassa pidev täitmise vajadus. Kuna eestlaste iive maksumaksjatena väheneb pidevalt ja pagulased on ka 40 aastaselt veel alaealised ja ülalpeetavad ning peale 40 aastat kvalifitseeruvad juba pensionärideks.
t
Tiit/ 3. jaanuar 2018, 16:52
Liiklusseaduses pole sonakestki, kui aeglane on liiga aeglane.
t
to Tiit/ 3. jaanuar 2018, 17:20
Kui trhvi saad, siis saad aru! Mine autokooli või sõida bussiga!
t
Tiit/ 3. jaanuar 2018, 20:01
Hei to Tiit!
Autojuht voib alati üelda, et tema tundis, et teeolud ei olnud suurema kiiruse jaoks sobivad ja keegi ei kühi.
Liiklusseaduses on selgelt kitjas, et soidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele. millised on autojuhi arvates teeolud on tema otsustada.
r
RS2 Tiidule/ 3. jaanuar 2018, 17:31
Kuid liiklusseaduses on kirjas, et kui venid nii aeglaselt, et sinu taga tekis pikk joru, siis PEAD vahepeal paremal pool teeservas seisma jääma ja see joru mööda laskma,
o
on küll jah/ 3. jaanuar 2018, 18:42
aga kuhu krt teil kiire on? Kas surnuaiale?
j
Juhan/ 3. jaanuar 2018, 19:02
see pikk joru tekkib Tartu teel ka 90+1 sõites ! eriti tore on kui liinibuss end sulle sabapeale istutab ja tulesid vilgutab. Tea kas tuleks kohe kraaviserva tõmmata või kannatab ristmikuni lasta ?
s
Sinu nimi/ 4. jaanuar 2018, 12:17
Just ja räägitakse ikka ja ainult SUURIMAST lubatud piirkiirusest. Rullnokkjuhtidele ja nüüd ärevusse sattunud ja kiire raha lõhna haistvatele "onu Stjopadele" sõna SUURIM tõlge: liiklusmärgid 50; 70; 90 tähendavad, et aeglasemalt võib aga kiiremini ei või, võrdle siis mis igane gps-i, odomeetrinäidu, rehvivalku katsetamise vms.
p
ptrr/ 3. jaanuar 2018, 16:50
ühel õhtul tallinnas kadaka puiesteel, kus on kiirusepiirang 40 km/h, sõitis politseipatrull umbes 30 km/h mingil põhjusel. mööda sõita seal on päris keeruline, nii et korralik rivi oli selle politseisõiduki taga. on hea teada, et võin politseipatrullile teise patrulli kutsuda.
n
Nägin / 3. jaanuar 2018, 20:00
Sarnast olukorda , kus hommikul tipptunni ajal sõitis politsei 90 alas 70ega .
h
han/ 3. jaanuar 2018, 20:31
Minust uhas patrull maanteel möödasõitu teha ilma alarmi ja vilkuriteta... Mul spidoka järgi oli 100 km/h. Eeskuju missugune.

v
Vaata kui lahkeks läinud,/ 3. jaanuar 2018, 16:42
Aga ärge sattuge eufooriasse, see kübaratrikk peab varjutama joodikpolit seinike käitumise. Ei!
k
kas patrulli võib kutsuda/ 3. jaanuar 2018, 16:42
ka siniste tulukestega maasturitele, mis autosid sõpruse pst kahte lehte müdinal peksavad, ülbikud?
t
to kas patrulli võib.../ 3. jaanuar 2018, 17:23
Kade või??? Tee ise tööd ja osta omale maastur! Seniks vaata kadedana kõrvalt teiste edu! Kadedatel pidigi kõik sinine tunduma!
s
soe soovitus/ 3. jaanuar 2018, 18:43
joo vähem ja arene, et saaksid ka jutu teemast aru
s
see ju tillipikendus,/ 4. jaanuar 2018, 17:40
ei enamat.Füüsikaseadus kehtib kõigile,olgu see parketikas või rekka.
k
kalle/ 3. jaanuar 2018, 16:40
artikkel nagu poolik,võiks ju ka siis selle kiiruse ära tuua. muidu hakkavadki helistama kui alla maksimumi sõidad. tegelikult peaks liikluseeskirjas see kiirus olemas olema.
s
sss/ 3. jaanuar 2018, 17:25
Aeglane peedistaja tuleb teelt välja puksida, et õpuks sõitma või käiks jala!
s
sorry/ 3. jaanuar 2018, 18:44
aga ära unusta, et kõik liiklejad on VÕRDSED.
v
väga lihtne./ 3. jaanuar 2018, 18:52
põhjendamatult aeglane sõit võrdub poolega lubatud kiirusest.
s
siis/ 4. jaanuar 2018, 06:18
on see lihtne kui annad lingi seadusest, kus see kirjas on, niikaua on see sinu väljamõeldis
<
3. jaanuar 2018, 16:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
anna/ 3. jaanuar 2018, 16:41
j
ja igale/ 3. jaanuar 2018, 16:54
kiiruseületajale samuti...
k
Kui sinivalge auto aeglaselt sõidab/ 3. jaanuar 2018, 16:38
tuleb igaks juhuks mööda sõita, mine tea mis lesba rid purjutav ad!
p
peale neid politsei rammimisi/ 3. jaanuar 2018, 16:43
väldin igasuguseid sini-valgeid, näiteks waze abil.
m
3. jaanuar 2018, 16:36
Mina ei tea, milline kiirus on liiga aeglane, aga sõites 90-100-ga jään pidevalt kõigile jalgu. Olen nagu sittuv kass teel. Ja nüüd siis tore uudis, kellegi helistamise tagajärjel võidakse mulle 200 € trahvi keerata. Tunnistan ausalt, et pimedas libeda teega sõidan veelgi aeglasemalt ega taha metsloomadega kokku põrgata.
t
to 16.36/ 3. jaanuar 2018, 16:49
Su iroonia on täiesti asjatu. Võib olla, et kui sa 120 km/h alas sõidad 90 km/h, siis oledki sittuv kass teel. Pole neid kihutajaid midagi nii palju, kui sinu kujutlusvõime seda tunnetab. Mina sõidan piirkiiruse piirides (+/-5 km/h) ja Tallinn-Tartu trassil sõidab minust kahe tunni jooksul mööda ehk 10-15 autot.. Aga sõidab neid seal ju tuhandeid.
Reaalselt on tänapäeval liiklus juba nii tihe, et näiteks Tallinn-Tartu maanteel möödasõite teha polegi nii lihtne. Ja kui nüüd üks egomaniakk arvab, et ta võib 90 km/h alas sõita stabiilselt 70 km/h ja tema seljataga on 50 autost koosnev kolonn, siis tulebki sellistele egomaniakkidele trahvi teha.
Kui su autojuhtimise võimed ei võimalda üldise liiklusvoo kiirusega autot juhtida, siis sõida bussiga. Autojuhtimine ei ole kohustus, vaid võimalus. Aga kui sinu juhtimisvõtted ruineerivad sadu teisi autojuhte, siis pole su koht liikluses.
a
Ando/ 3. jaanuar 2018, 16:55
Vot see on üks tõelise ässa kommentaar.Mehele on antud võimalus autot juhtida ja kasutab seda ära.Hurraa.
t
3. jaanuar 2018, 17:00
Tartu-Viljandi maanteel ei ole ühtegi 120 km/h ala. See ei ole iroonia vaid tegelikkus ja sina ei ole see, kes tuleb mulle ütlema, kas ma peaks sõitma bussiga või autoga.
k
kuule /// 3. jaanuar 2018, 18:10
mida Sa põed? Sõida ise ka kui julged. Ei julge, ära sõida. Keegi ei käsegi. Inimeste oskused on erinevad. Erinevad on ka rehvid ja autod. Kõik see mõjutab sõidukiirust. Seal Tartu Viljandi maanteel on liiklus pea olematu. On paar madalamat kohta, kus võib tihti jäidet olla, ülejäänud tee on täiesti ok. Mis sellest siis on kui keegi 100 km/h kiirusega sõidab? Pakun, et sage 120 km/h on liialdus, pigem sõidetakse 100 km/h, mis on näiteks Saksamaal palju käänulisematelgi teedel piirkiirus.
m
ME EI ELA SAKSAMAAL/ 3. jaanuar 2018, 18:48
et tood võrdlusi. Unustad vist, et LUBATUD MAX KIIRUS ON 90km/h ja mitte tolligi rohkem. Seega, olge head mehed viige oma load PPA-sse hoiule kuniks olete koolis numbrid selgeks õppinud.
m
mnjah/ 3. jaanuar 2018, 18:38
Kui sa sellise kiirusega kõigile jalgu jääd siis oleks aeg enda auto spidomeetri täpsust kontrollida
r
Reaalne kiirus/ 4. jaanuar 2018, 09:07
Kui sa sõidad spidomeetri järgi, siis üldjuhul (olenevalt ka rehvist) su reaalne kiirus on 82-85km/h . Seega iga rehvivahetusega võta appi GPS ja jäta meelde, mis kiirusel on sul õige kiirus. Enda auto puhul 98km/h spidomeetril on GPSi järgi 90km/h. Linnas 53-54 on GPSi järgi 50km/h. Õigesti võib näidata spido neil, kes on pannud veidi kõrgema profiiliga rehvid kui on nö standardmõõtmetes.
j
Jansa/ 7. jaanuar 2018, 09:10
Olen sinuga täiesti nõus.
l
Loll/ 3. jaanuar 2018, 16:34
k
3. jaanuar 2018, 16:30
Kas see kehtib ka politseile , kui venivad nagu teod ?

p
3. jaanuar 2018, 16:26
Politsei asus siis trukkijate poolele
m
3. jaanuar 2018, 16:25
Ma ei julge kiiremini sõita kui 40.
j
jah/ 3. jaanuar 2018, 16:40
nii igaks juhuks, et ei ületa kogemata, et nad ei saaks sulle trahvi keerata.
p
PPV/ 3. jaanuar 2018, 16:53
Mina ka 30 alas rohkem ei julge.
n
Noh / 3. jaanuar 2018, 16:56
Kui 40 km/h kiiremini sõita ei julge, siis on ohutum juba jala käia teepeenart kasutades. Erandjuhus on muidugi kui olete uute euroopa väärtuste pooldaja ja see tagant sissesõit on igatpidi oodatud
s
siis on targem/ 3. jaanuar 2018, 16:57
e
Endel/ 3. jaanuar 2018, 17:14
Muidugi võib sõita, kuid jälgi siis tagasõitjaid ning vajadusel ka peatu nende möödalaskmiseks teepeenral.
a
auto / 3. jaanuar 2018, 18:00
mahub kenasti teepeenrale ära??
n
3. jaanuar 2018, 19:32
No miks möödalaskmiseks teepeenral peatuma peab?
n
njaa/ 3. jaanuar 2018, 16:23
kas veomasina sõitmine 85 km/h kiirusega on põhjendamatult aeglane? Näiteks sõidab sihuke tegelane rahumeeli oma sõite, arvestamata, et tema taga on pikk-pikk sõiduautode kolonn, kellel justkui oleks õigus 90 km/h kiirusega sõita. Kui vaid mööda saaks. Paraku 80-90% sõiduautodega sõitjaid ei oska ohutult möödasõitu teha.
n
Nii on/ 3. jaanuar 2018, 16:15
Kui helistada tahad, tuleb auto peatada, tee äärde tõmmata ja siis helistada. Eks see aeglustamine, kui näiteks kakskümmend autojuhti tahavad helistada, segab ka liiklust. Kusjuures alati leidub samas kohas möödasõitjaid, kui ka massiliselt kiiruseületajaid. Politsei ei saa neid kätte, 75ga sõitja arvatavasti saab.
k
Kas see/ 3. jaanuar 2018, 16:14
on põhjendatud aeglane sõit, kui tulen Lätist ja kardan, et loksuv vedelik võib kihutades masina kummuli pöörata?
k
Kas sellele/ 3. jaanuar 2018, 18:28
Sellisel juhul tuleb sõiduk tähistada vastavalt ADR nõuetele
õ
õige/ 3. jaanuar 2018, 16:10
Ometi saadakse sellest viimaks aru...
p
Pättide riik/ 3. jaanuar 2018, 16:07
Kui maal pekstakse ja röövitakse vanureid, siis politsei kohale ei tule, kuna pole ressurssi, aga aeglase sõidu puhul jääb ülegi?
p
Politseid pole vaja karta/ 3. jaanuar 2018, 16:06
Tuleb valida oludele ja kogemustele vastav sõidukiirus. Pole õige õhutada inimesi ennast ära tapma pimedas kihutades. Siis tuleb lihtsalt seadust muuta ja piirkiirus 90 pole õigustatud. Piirkiirust vähendati 100lt üheksakümnele, nüüd aastalõpus hea kirjutada, et liiklussurmasid ja vigastusi oli oluliselt vähem. Kui 90 alas sõidab 30 või 20ga, siis võib midagi viga olla, aga ma arvan,et joodikud pigem kihutavad,kui aeglaselt sõidavad. Meespolitseinikud rõhutavad alati õige sõidukiiruse valikule,tee ja ilmastikuga arvestamise vajadusele. Ka kindlustus ei maksa sulle, kui ise õnnetuse põhjustasid.

e
Ei suuda / 3. jaanuar 2018, 16:04
nemad seda tõest põhjust tuvastada.
Kui eessõitva sõiduki juht hakkab sooritama keelatud manöövrit (nt.tagasipööret) ja pidurdab ning
mina peaksin talle tagant otsa sõitma jäängi mina süüdi, sest ei pidanud pikivahet.
Aga tegelik süüdlane jääb siiski karistuseta mis siis, et sooritab keelatud manöövrit mida võiks ka tõlgendada,kui tahtlikuks liikluse segamiseks?
k
Kui/ 3. jaanuar 2018, 16:16
Sa tagant otsa sõidad, siis oledki süüdi. No ei pea ju kohe lennukina mööda lendama, peatu, kui vajalik ja möödu takistusest ohutult.
e
ei ole/ 3. jaanuar 2018, 18:12
loe LS, tagasi ja vasakule pöörates pead otsesõitjad läbi laskma. Suunatulega vilgutamine ei anna õigust manöövri alustamiseks.
k
kus/ 3. jaanuar 2018, 16:16
on kirjas, et maanteel ei tohi vasakut pööret sooritada? Mina ise muidugi võtan enne paremale tee äärde ja lasen sinusugused rullnokad enne mööda, sest auto kallis.
j
Jälle õigustus/ 3. jaanuar 2018, 16:34
Ei oskagi seisukohta võtta. Paljudel on ka siis väga kiire,kui mina rikuksin seda kiirusepiirangut ja laseksin sõitu näiteks 100-ga, kuid piirang on 70. Minust kihutab mööda aga 120-ga. Niisiis, et mitte sellele 120-sele jalgu jääda, pean ka liiklust rikkuma, sest muidu võib saada "kurikaga". Eks siis peab vist tee äärde seisma jääma, kui mõnel isikul on veel kiirem, kui kiirabil. Või peitub see kavatsetav aeglase sõidu trahv selles, et normaalsed inimesed on hakanud ehk normaalsemalt sõitma?
t
to Jälle õigustus!/ 3. jaanuar 2018, 17:33
No millega sa geenius sõidukiirust tuvastad, et siin väita oma kiiruseks 70 ja mööduja kiirus 120??? Sulle tulekski kurikaga anda va sapine ja valelik tigeduseorikas!
o
oss/ 3. jaanuar 2018, 17:51
Kõik kes minu BMW-le jalgu jäävad on aeglased liiklejad.
t
to: oss / 17:51, 3. jaan 2018/ 3. jaanuar 2018, 19:26
esimene kivi või puu on sinu oma mis kurvi tagant tuleb nähtavale
t
to Jälle õigustusele!/ 3. jaanuar 2018, 22:25
Suur tänu nende ilusate sõnade ja sõimu eest. Esiteks võta see austav nimi - orikas - endale, sest ega siin kommentaariumis ainult orikatele pole sõnaõigust antud. Oled ju täielik närvihaige, kes esiteks ei saa minu kommentaarist aru. Loe uuesti. Pole ma ka mingi geenius sellepärast, et numbreid tunnen, mida sina nähtavasti ei tunne, lugeda ei oska ja oledki üks nendest kuulsustest, kes ainult nuiade,rusikate ja hirmsa sõimuga tahavad ennast õigustada. Edaspidi soovitaksin jälgida liiklusmärke ja kui sul juhtub autol olema selline aparatuur, mis näitab ka sinu sõidukiirust, siis jälgi neid asjandusi ( kui sa just mingi käruga ei sõida, "uhkeldaja" ).
t
To Jälle õigustusele/ 4. jaanuar 2018, 01:09
Kuhu jäi see kommentaar sellele, kes siin orikaks sõimab? Sellised siis lastakse käiku, kes teeviitasid ei tunne ega isegi oma käru kiirusemõõtjat. Peale selle ei saa kommentaaridest aru, vaid laseb ropu sõimu käiku. Muidugi kadus ka see artikkel imekähku 3.jaanuari leheküljelt ära.Aga möödunud aasta juuli ja oktoobri omi eksisteeris küll.
l
Liikleja/ 3. jaanuar 2018, 15:59
maanteel võiks põhjendamatu kiirus olla nt 40 km/h mitte 75. Kuskil ei ole kirjas et 90 maantee peal PEAB sõitma just 90. Olenevalt teeoludest, ilmastikust, kellajast, aastaajast jne tuleb ka kiirus vastvalt kohandada. Kui vaja sõidad ka 75. Aga kui kiirus kahaneb madalamale kui teiste liiklejate eeldatav arusaam liiklusvoolust (madalamaks kui teised selleks valmis on) siis võib arvata et tegemist on kas mingi rikkega või ohuga (peab kasutama ohutulesid) või põhjendamatu käitumisega. Ja loomulikult võib Politsei kutsuda.
o
oi/ 3. jaanuar 2018, 16:05
nüüd ei julgegi enam alla lubatud kiiruse sõita, olgu pime või libe. Politsei paneb inimeste elud ohtu, kui suuri lollusi veel välja mõeldakse? Ja kus on see kiiruse piir, millest algab liiga aeglane?
l
Liikleja/ 3. jaanuar 2018, 16:16
Igal juhil on mingi valmidus liikluses osalema. Selle valmiduse tõestuseks on inimesel juhiluba. Juhiluba eeldab, et juhi oskused on piisavad käsitlemaks sõidukit teistele ootuspäraselt. Maanteel on ootuspärane, et teised sõidukid liiklevad eeldatud kiirustel, arvestades sellel ajahetkel valitsevat ilma, nähtavust, ohtu, liiklustihedust jms. Kui ma 90 maanteel nt pimedal ajal liiklen 85km/h on kõik ok. Aga minu liiklemine satub otsese ohu alla kui sõiduk minu ees ilma nähtava või eeldatava põhjuseta liikleb 30km/h (ehk siis minu seisukohast pm seisab keset teed). Kui on selline vajadus nii aeglaselt liigelda (võis loom üle tee joosta, või on muu takistus ees) siis peab kasutama ohutulesid, et informeerida tagnt tulijaid et eeldatavat kiirust ei hoita.
k
kobakäpp/ 3. jaanuar 2018, 16:29
Anna juhiluba hoiule või mine autokooli tagasi, kui sa ei oska ja ei suuda MAANTEEL 30 km/h liikuvast sõidukist mööduda.
t
taat/ 3. jaanuar 2018, 17:59
ei saa olla kindel et see yliettevaatlik ei hakka järsku vasakule keerama
s
SIIL UDUS/ 4. jaanuar 2018, 17:49
aga mina ei jaksa lgp.politseinik.
t
to liikleja ja teised sellised/ 3. jaanuar 2018, 17:35
Mida on teiesugustel autoga maanteele asja? Minge autokooli või veel parem, käige jala, sest piiratud ajuressursiga olete liikluses teistele ohtlikud!
t
Teeline/ 3. jaanuar 2018, 18:03
Hollandis tahtis politsei mulle trahvi teha selle eest, et sõitsin 80 asemel 72. See oli teiste juhtide takistamine ja ummiku tekitaine.
t
to: Liikleja / 15:59, 3. jaan 2018/ 3. jaanuar 2018, 19:28
Ole hea inimene ja tee ohutulede mõte endale selgeks ja siis asu liikusesse, muus osas olen nõus.
j
Juhan/ 4. jaanuar 2018, 09:03
põhjendamatult aeglane on pool lubatud maksimaalsest e. maanteel 45 km/h
v
Vambula/ 3. jaanuar 2018, 15:57
Lõpuks ometi! Ammu oleks pidanud need uimerdajad ette võtma. Kui sõiduoskus on nii halb või tervis närb keera maanteelt maha ja kolista külavahel. Kõik need ökojunnidega ökoemmed, lõngapead ja meeleheitel pensokad kes 75 km/h maanteel logistavad peavad aru saama, et nad on teistel jalus ja viidavad tööaega bussijuhtidel ja veoautojuhtidel. Mõni hakkab veel liiklustki reguleerima ja sõidab telgjoonele kui mööda sõita proovid.
m
Mx35/ 3. jaanuar 2018, 15:46
Ometi ka otsus Tallinn Tartu maanteel sõitvatele "vedurijuhtidele" kes veavad 75 koormaid...
p
3. jaanuar 2018, 16:01
Pakun, et poolakate, leedukate, lätlaste, venelaste jm. raskeveokitel võib olla kiirusepiirang peal, mis on 80 km/h max. Üherealisel ning ülekoormatud Eesti sinka-vonka teedel on tõesti raske neist mööda saada. Politseisse aga vaevalt et sellistel juhtudel pöörduda on mõtet.
K
..../ 3. jaanuar 2018, 16:32
Kui neil on kiirusepiirang peal, siis nad ju ei sõida põhjendamatult aeglaselt.
t
taat/ 3. jaanuar 2018, 18:01
tavaliselt need on kiiremad liiklejad teel

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee