Eesti uudised

Lastekaitse liidu president Loone Ots „Väikese hiiglase“ rahapalvest: ema hurjutamisega tehakse kahju lapsele

Marvel Riik, 3. jaanuar 2018, 11:49

168 KOMMENTAARI

k
kena/ 4. jaanuar 2018, 15:14
oleks, kui see teema nüüd võimalikult kiiresti siit Õhtulehest kaoks ja ka vanadest failidest kustutataks.
m
Miks?/ 4. jaanuar 2018, 15:53
Kas just selliste asjade tõttu?
http://epl.delfi.ee/news/eesti/suure-hooldekodu-elanikud-on-jaanud-ilma-meditsiinioe-abist?id=512945...
Et kustutame ära, et las mamma saab poole aasta pärast uuesti oma ahne sooviga päevavalgele ronida?
t
tibu/ 4. jaanuar 2018, 07:40
selle asemel, et siin sellist pikka juttu kirjutada, mida keegi eriti lugedagi ei viitsi, võiks lastekaitse parem samme astuda sellise tobeda saate lõpetamiseks...vaat sellest oleks kindlasti lastele reaalne kasu...
k
Kai/ 4. jaanuar 2018, 13:41
Arvan ka,et valigu need paremad välja kohapeal kasvõi lasteaia rühmades ja ilma kaamerateta ja siis saatesse. Valus on neid lapsi vaadata,keda otseeetris välja praagitakse ja kes nuttes emme kaissu tormavad. Ka see traumeerib lapsi väga ja võib võtta eluks ajaks igasuguse esinemiseisu. Ja veel,saatesse ei mingeid ,,jutupaunikuid,,. Nii väikesed lapsed ei oska andekvaatselt hinnata,mida nad suust välja ajavad. Näitavad vaid selle perekonna või seltskonna taset,kust nad tulevad. Nagu selle väikese Oliveri puhul. Temast ei saanud lõpuks ,,väikest hiiglast,, vaid sai ,,vaene väike vanainimene,,.Eks aeg näitab,kes tast saab,aga praegu on ta küll väga katki. Ja väga kurb,et oma ema kaasabil.
j
jeh/ 4. jaanuar 2018, 07:29
võiks need kommentaarid kustutada ja asi lõpetada. Aga kohe algab "hiiglaste " uus hooaeg. Tanel Padar koos oma tätoveeringute, naiste-saagadega ka platsis. Tema juba oskab , kuidas lasega toimida.
l
#/ 4. jaanuar 2018, 07:20
lastekaitsjad võiksid rääkida sellest, kuidas selline saade üldse saab toimuda, kus laps tõstetakse kõrgele ja visatakse siis rumala väikese kerjusena mutta. Teha väikesest poisist saatega kangelane, iidol, raha sissetooja...
k
Kahju ema poolt juba tehtud/ 4. jaanuar 2018, 03:59
kui ta selliseid mõtteid lapsesse süstib, et korjandus ongi lahendus. Küsija suu peale ei lööda, aga see pole enam küsimus vaid kerjamine.
e
Ema neljale/ 3. jaanuar 2018, 21:36
...ma ei ole seda saadet rohkem juhtunud vaatama kui 5 minutit ja sellest mulle piisas. Juhtuski olema selle pisikese Oliveri sõnavoor. Mul on täpselt sama vana poeg kui Oliver ja ausalt - mul oleks küll kohati piinlik kui minu poeg sellist juttu ajaks. Tõsimeeli on ta olnud pikalt täiskasvanute seltskonnas, sest iseseisvalt lasteaias või koduõues selliseid nalju laps ei omanda. Ja väikese lapse suust tulnud selgelt kahemõttelised naljad ei ole naljakad. Lapsed omavahel sellist "peent huumorit" ei mõista... seega selgelt lapsevanemate suunamisel valitud sõnavõtud tal saates kohati ka olid. Kui laps on selline julge ja hakkaja, siis võikski ta suunata lahedasse huvi-ja näiteringi.
j
Juba otsitakse ,,hiiglasi,,/ 3. jaanuar 2018, 20:25
peagi algavasse uude saatesse. Kedagi ei huvita,mis neist katkistest lastest edasi saab.
h
HÄBI Loone Otsale!/ 4. jaanuar 2018, 02:39
Lastekaitse ja proua Loone Ots ei tohiks küll siin sõna võtta Oliveri ema kaitseks!
HÄBI võiks olla sellel Loone Otsal! Ära trügi meedias pildile!
n
nonoh/ 4. jaanuar 2018, 07:22
hea kõrgepalgaline koht antud taamikesele ja selle eest võib igasuguseid rumalusi kiita ja lapsed rumalateks kangelasteks teha.
K
.../ 4. jaanuar 2018, 08:52
Kes on taamike? Ehk oli ikka mõeldud daamikest?
m
mari/ 3. jaanuar 2018, 20:10
Aga sai ju räägitud, et sellist saadet ei tohiks teha.

t
tähelepanuvajadus/ 3. jaanuar 2018, 19:15
käis miljonimängus ja mingis suhtesaates ka
2
. . . / 3. jaanuar 2018, 18:28
2 last vist olid ainult ühe mehega, ülejäänud on kõik erinevate meestega.
kõik need mehed on ka tühjaks tõmmatud, viimane, Olev, oliveri isa on naisest 17a vanem ja oli mingi Paju hooldekodu juht, mammi oli seal töölisena kirjas aga kohal pm ei käinud ja palka sai niisama, lisaks olid ka suured puudujäägid ja see tuli ka välja ja siis lõpetati töösuhe. Ta tegi Olevi tühjaks, nagu ka eelnevad, kõik vanemad mehed - naine kes vaatabki vanemaid kuna neil elujooksul juba midagi korjatud mida saab omale munsterdada . . .
p
Paju Pansionaadid oli see hooldekodu värk/ 3. jaanuar 2018, 18:36
Ja täpsemalt saab sellest lugeda siit:
http://epl.delfi.ee/news/eesti/suure-hooldekodu-elanikud-on-jaanud-ilma-meditsiinioe-abist?id=512945...
Et pensionärid, teile, kes te lapse kasule niiväga mõtlete ja annetama kipute, soovitan see läbi lugeda, näete, millise inimesega on tegemist.
r
Reet oli vägedejuhiks/ 3. jaanuar 2018, 18:42
"Pansionaadi sotsiaalnõunik-arendusjuht Reet Kõvask, kes kohalike inimeste jutu järgi tegelikult pansionaadis vägesid juhib, tõrjus selle väite tagasi (hooldustöötajate tehtavad meditsiiniprotseduurid milleks vajalik meditsiiniline väljaõpe)
Pansionaadi juht, Olev Kaasik ongi mees, kellest eelnevalt oli juttu. Reet kahjuks kasutas ka selle mehe, Oliveri isa, ära, kui oli välja pumbanud mis võtta oli, heitis mehe kõrvale!
e
Eneken/ 3. jaanuar 2018, 19:41
Reet on äge naine ja ma tunnen temaga kohe hingelist sidet. Mehed tulebki enda heaks tööle panna,vajadusel kasvõi ümber oma näpu keerata ja normi pärast neile õhku ning ruumi anda. Soovitan Reedale minna psühholoogiakursustele,et siis kasutada neid teadmisi oma oskuste lihvimisel.
t
tal siis veres see teistel naha üle kõrvade tõmbamine/ 3. jaanuar 2018, 18:48
Ja mustlaseide moodi käitumine. Need tahavad ka kõvasti ennustada ja kui keeldud, saad sõimata ja needuse osaliseks. Eesmärk ainult raha.
t
Täpselt, täpselt./ 3. jaanuar 2018, 18:55
Ole kena, loe sellel päevalehe-delfi lingil olevat lugu, seal kirjas kuidas kõigi põdurate vanakeste rahad ühes katlas ilusti segi segati ja kuidas solidaarselt siis tarbiti. See kõik oli väga räige kahjuks ja kuna mamma ei saa ikka rahu, ilmselt tuleb siia nii mõnigi asi ta hämarast elust avaldada?
p
Proua Loone OTSALE/ 3. jaanuar 2018, 19:26
Proua Loone Ots! Kas Oliveri EMA ISE ei tee kõige SUUREMAT kahju lapsele...?
Või on sul endal ka mõistus paigast ära...?" Tahtsid ka "pildile" saada või...?
E
// 4. jaanuar 2018, 08:54
Et kui ema tegi halba, siis kõik võõrad inimesed võivad ka ?
j
Jah 08:54/ 4. jaanuar 2018, 09:53
Siin selline mõtteviis. See, et tegemist on 5 aastase lapsega, ei huvita suuremat osa kommentaatoreid.
.
4. jaanuar 2018, 06:16
....siis midagi Liius Haaveli sarnast w?
s
3. jaanuar 2018, 17:55
selisees kurjuse maailmas võidab kahjuks kurjus juuba mittu paeva üks ja saama möla käeb selisees soppaleehes, ja sellisees konteiniris ei ole põhi
m
Mõistus/ 3. jaanuar 2018, 17:45
Kahju lapsele? Laps ei kannata ei artiklite ega kommentaarimi pärast, ses vaevalt et 5-aastane lubatakse arvutis istuda ja neti kommentaare lugeda. Oht on aga, et ema lapse kuuldes kõike seda ka räägib, kuid sel juhul on ta veel rumalam.
Siit õppetund ja mõttekoht vanematele, kes armastavad oma lapsi demonstreerida. Kui te tahate, et teie lapse tulevik oleks rahulik, kaunis, heade mälestustega, siis võimaldage lapsel olla see, kes ta on. Ärge eksponeerige teda nagu tsirkuse looma ja ärge harjutage teda elama kuulsuses ja säras. Ja ärge harjutage teda lapsepõlves valusate elu tagasilöökidega, küll need tulevad omal ajal, siis kui laps selleks valmis on.
t
teadja./ 3. jaanuar 2018, 17:04
Küsimus? Kas selle uue maja ost on tegelikult väljamoeldis kui SDE lopetas Reedaga koostöö, kuna saabus lühikese ajajooksul teist korda purjuspeaga tööle?
h
hm?/ 3. jaanuar 2018, 16:59
Ega´s laps neid kommentaare loe. Miks kommentaare keelata?
n
nädala pärast/ 3. jaanuar 2018, 16:41
ei huvita see teema enam kedagi. unustatud. mis see jõulutunneli kerjamine teistmoodi on. haigete arvelt. pool sellest rahast läheb vahendajate - asjapulkade tasku.
k
3. jaanuar 2018, 17:37
Kummalisel kombel on aastaaruannetel nende tööjõukulud nii väiksed et tekib küsimus kas tõesti on nad 25 aastat teinud miinimumpalga eest seda tööd.
e
egas/ 3. jaanuar 2018, 16:23
laps polegi süüdi,noomima peaks ikka ema koos lastekaitse tegelastega.

n
no/ 3. jaanuar 2018, 16:20
See lastekaitse president(ohho - president!), hakaku parem tööle selle mammaga ja ärgu tulgu siia rahvast hurjutama!
m
meil/ 3. jaanuar 2018, 16:18
Väga suur kahju on juba tehtud - kui palju muidu heldeid annetajaid ei tee seda enam kunagi! Sest iial ei või teada rahaküsija tegelikke ajendeid ja lihtsam on mitte midagi anda, kui pärast kahetseda. Peale kõige muu on järjekordselt määritud sotsiaaltöötaja ametinimetust.
k
Kinnisvara firmad/ 3. jaanuar 2018, 16:17
Kui kerjamine käib maja ehitamiseks, saatnud oma kerjamiskiri siis mõnele kinnisvara firmale.
t
Ta kirjutas ju oma seletuses,/ 3. jaanuar 2018, 20:30
et maja ehitamata ei jää ja üks ehitusfirma on lubanud aidata.
.
n
no/ 3. jaanuar 2018, 16:09
See lastekaitse president(appi milline ametinimetus!) peaks praegu lapse emaga tegelema, mitte siin jutukesi avaldama ja rahvast noomima. Hakka parem tööle!
a
Ahsoo/ 3. jaanuar 2018, 16:24
Et kui ikka kõigile lugeda ja arvustada ei ole, siis tähendab ei tehtagi midagi?
k
kas/ 3. jaanuar 2018, 16:08
Kanal 2 upitas Oliveri võitjaks,selline saade tuleb keelu alla panna,
nägite ,mis nüüd juhtus .Kus oli Lastekaitse,et õigel ajal ei kontrollinud
pere tausta ega ei tea milliseid lepinguid sõlmiti?
Täielik jama ema poolt.
a
Ats/ 3. jaanuar 2018, 16:29
Usun,et laps Oliverile tuubiti kogu tekst pealuu sisse.Kasutas nii kanal2 kui ema projektis inimest lihtsalt raha teenimisel.Sai nutta sai naerda,eksole LASTEKAITSE PRESIDENT.Oliver on tubli poiss.Kunagi saab aru mis ei ole vale
o
Oliver on täitsa tavaline poiss/ 3. jaanuar 2018, 20:11
Ta on lihtsalt palju viibinud asotside seltsis, sellest tal selged nilbed anektoodid ja ütlemised. Poiss on vaene vanainimene.
s
seda last/ 3. jaanuar 2018, 21:28
Tuleb kaitsta eelkòige tema enda ema eest. Sellisest emast ei ole lapsele mingisugust positiivset eeskuju.
q
Q/ 3. jaanuar 2018, 16:06
Lehesusserdajad lõpetagu selle teemaga artiklite treimise ja paari kuu pärast ei meenu kellegile ei see reet ega tema poeg. Ja kõik saavad rahulikult edasi elada. Mõttetu vaju kloppimine käib.
k
Kadeduse Uss/ 3. jaanuar 2018, 15:36
No julges küsida, mis siis. Kurjadel tekkis kadedus, et ehk keegi annetabki ? Nagunui annetab. Oskas olla õigel ajal õiges kohas ja kommentaatorite vihavaht ei muuda tegelikult ju suurt midagi. Jumal hoiab neid, kes ise end hoiavad. Ruut suutis selle küsimise õlespuhumisega saavutada olukorra, et lihtne inimene kusagilt maalt oma andeka lapsega nede shaakalite juurde "Väikeste hiiglaste" uutele katsetele minna ei julgegi. Asi, mida oligi ilmselt neil seal vaja. Sõnal on suur jõud, kui seda osavalt kurjuse vankri ette rakendada osatakse. Ja ruut juba oskab.
m
Mikk/ 4. jaanuar 2018, 13:13
Ei ole siin ruut ega keegi teine süüdi kui ema ise kukkus oma kaevatud auku. Rahaahnus on ikka nii suur,et ei märka,moda tegi oma väikesele pojale? Sandistas eluks ajaks.
e
eh/ 3. jaanuar 2018, 15:17
kogu selle last kahjustava jama keeras ikka mamma kokku.kas keelame kriitika ära?
J
.../ 3. jaanuar 2018, 15:50
Ja kui palju sellest kriitikast on konstruktiivne ja last abistav ja kui suur osa ebaviisakate väljenditega pikitud sõim ?
k
kõige solvavam/ 3. jaanuar 2018, 16:17
Oli siiski see, kuidas see oliveri mamma eesti rahvast sarjas. Võta tema selgituskiri ette ja loe läbi! Kas sina ei tunne, et selle kirjaga on solvatud??? Rahvas vastas tema kirjale. Teenitult sai vastukaja.
n
No/ 3. jaanuar 2018, 16:26
Mina küll ennast igast rumalusest solvatuna ei tunne.
l
Lihtsalt / 3. jaanuar 2018, 16:50
Peab väga madal enesehinnang olema, kui iga rumalust isiklikult võetakse.
v
vabandust, no/ 3. jaanuar 2018, 16:56
Teie ei ole mitte kogu eesti rahvas! Ja see teie oma asi, kas lubate ennast solvata või mitte. Inimesed said aru, et tegemist aferistiga! Lisaks häirib väga teie oliveri kaitsev hoiak. Miks te selle pere teisi lapsi ei näe? Kas nemad ei olegi lapsed või ei too raha sisse, et neid olemaski pole??? Aferist lootis, et saab nunnude sõnadega rahvast petta! Neid mehi ta lõksu tõmbaski oma laiade lõugade ja saunanaise naljadega. Selle kerjakirja võinuks saata laste isadele. Uus mees poleks ka paha. Siis ei manipuleeri ehk kasvavate laste nimel.
a
Ah jäta juba järgi! Let it go! Selle lahingu sa juba kaotasid, ikka ei saa lõpetada?/ 3. jaanuar 2018, 17:34
"Last abistav", "kasu" - saa üle juba...mis kasust sa jahvatad?
Mis abistamisest?
Mis tal puudu on?
Ema on? - ON
Kodu on?- ON
Mida veel vaja?
Paljudel pole sedagi, seda mis sai märgitud ja mis on kõige olulisem. Abi ja materiaalsed vajadused...jopantonio ma ütlen :@
S
.../ 3. jaanuar 2018, 17:50
Sul on õigus, sõim ei vii edasi. Last ei aita see ammugi, sest laps seda ei loe. Pigem taheti koht kätte näidata sellele emale, mis ka õnnestus ja tekitas mõtlemisainet paljudes. Edasi viib see, kui meedia lõpetaks ühel ja samal teemal soigumise erinevate pealkirjade all ja kui vastavad organid (lastekaitse) teeksid omad järeldused (loe: tööd). Ajakirjanduses pole mõtet sõna võtta.
m
Mina/ 3. jaanuar 2018, 20:25
ei mõista kuidas need mehed, kellel nahk üle kõrvade tõmmati, nii lollid olid ja aru ei saanud, et neid lüpstakse?
j
Ja/ 4. jaanuar 2018, 09:15
Last kaitsev hoiak häirib? 5 aastase lapse kaitseks välja astumine häirib inimesi ? Siin on ikka tõsine mõtlemise koht.
A
.../ 4. jaanuar 2018, 09:25
Aga selle peale siin ei tule keegi, et lapse kasu ja lapse aitamine saavad olla mittemateriaalsed ja halvustavad kommentaarid ja sõim ei aita olukorda lahendada
a
Ahah/ 4. jaanuar 2018, 10:00
Suur osa 'eesti rahvast' solvub iga rumaluse peale, tarvitab selliseid väljendeid nagu laiad lõuad ja püüab asja delikaatse hukkamõistmise asemel süüdlase kohta võimalikult intiimseid üksikasju avalikustada? No kui nii, siis kurb küll.
j
Jah 10:00/ 4. jaanuar 2018, 14:15
See on tõeliselt kurb, et selline on suurema osa kommentaatorite arvamus.

e
enneaegseid vastsündinuid on ka terve eesti täis/ 3. jaanuar 2018, 15:14
keegi kavalpea pealinnast võtab selle arvelt tuhandeid ja teda ei materda keegi. Palju saadud rahast palatiteni jõuab, ei kontrolli keegi ja kisa ka ei tõsteta.
k
3. jaanuar 2018, 16:02
Kust sa tead, kas oled üks võtjatest?
t
Terve jõulueelne aeg oli meedias kerjustet tiine/ 3. jaanuar 2018, 15:09
Kerjasid kõik, kes vähegi said ja enamus neist kerjajate eestvedajatest sõitsid ise ringi luxuslimusiinidega.
Enamus kokkuaetud rahast kasutatakse kerjavate MTÜ-de poolt omaenda ülapidamiskuludeks, pagasnikus paar tühja koeratoidu kausikest kolisemas.... Reeda pere oleks kindlasti raha selleks, milleks küsiti, s.o. maja kobistamiseks kulutanud . Praegune viha on pööratud oitse Reedale, kes jah, on osanud kuidagi end kehtestada ja küllap tuleb sellest jamast ka võitjana välja. Mingi raha laekub nagunii, haukuge palju tahate.
s
Subjektiivne Viha/ 3. jaanuar 2018, 15:01
Terve eestimaa ja isegi riik kerjab ja kasutab lapsi ära. Teate kui õõvastav on jõuluõhtul kuulata iga 15 min tagant hirmutamist et 36 last aastas haigestub vähki. Vot selle kerjamise ja nii ahistaval ja küünilisel kombel oleks pidanud lastekaitse liit ära keelama. Reet on tõepoolest tavapärasest nahaalsem aga teisiti ta ei suudaksi oma lastele keskpärast elu pakkuda ja oleks pidanud #koduutunnet# ootama. pole siin lärmata midagi. Vaadake neid teisi, ülirikkaid raha mangujaid ja küsige, kuhu need näiteks kasside-koerte varjupaikade tarbeks väljapetetud rahad üleüldse kaovad.
t
T/ 3. jaanuar 2018, 15:32
On sul tõendeid, et raha kaob või l'rmad kõhutunde pealt. Kui on, poiltseisse, kui mitte, siis ära aja tühja juttu.
a
Amy/ 3. jaanuar 2018, 15:00
Oliver võiks nüüd annetatud raha kinkida neile, kellel seda rohkem vaja. Ja edaspidi, kui nad ise kommi ei söö, võiks ka kommid anda nt lastekodudele või lastehaiglale
s
sellel paljulapselisel/ 3. jaanuar 2018, 15:58
Ja palju mehi peetud naisel olla koguni sotsiaaltöötaja kòrgharidus! See ei saa olla võimalik, sest tema kirjutised on nii omakasupüüdlikud ja ennastõigustavad, et kole ja piinlik lugeda! See naine tuleb ravile saata ja teiste tõesti abivajavate inimestega töötamisest kaugel hoida!!! Sellist enda lähedaste ligidale küll ei soovi. Ta ei oska isegi kingituse eest tänulik olla!
t
to 15:58/ 3. jaanuar 2018, 16:13
Nii mitmedki on läbi tutvuste sebinud just sotsametisse, et riigilt ja annetustest saadud rahad oma kasuks pöörata.
a
Ahahaa/ 3. jaanuar 2018, 17:19
p
Pole tal mingit kõrgharidust/ 3. jaanuar 2018, 21:37
Pidi küll õpinguid jätkama kusagil.
k
Katrin/ 3. jaanuar 2018, 14:44
Vaatasin paari esimest Väikeste Hiiglaste saadet, kuid kui nägin, kuidas lapsed nuttes saatest lahkusid, kuna nemad millegipärast järgmisse vooru ei kõlvanud, siis mõtlesin küll, et mis jama see küll selline on ja miks seda on vaja teha. Samas osasid lapsi, nagu Oliver näiteks, upitati täiesti arusaamatutel põhjustel muudkui saatest saatesse edasi. Miks sellist teleprojekti on üldse tarvis teha? Miks lapsevanemad oma lapsi sinna saadavad ja teistele näitamiseks välja panevad? Kas tõesti kõik lapsevanemad on sellised Oliveri ema sugused, kes tahavad lapsest kuulsuse teha, et siis tema najal kergemat äraelamist saada? Miskit on siin väga valesti.
j
3. jaanuar 2018, 15:02
Jah, milleks sellist saadet vaja on? ÄämeerikaJäljendamiseks. Uus saade juba tulemas. Ambitsioonikad emmed stardipakkudel stardipauku ootamas.
k
3. jaanuar 2018, 14:16
Kõik lapsed on armsad ja avatud oma tarkuses ning maailmavaates. Ma küll ei leia et Oliver oleks mingil moel teistest andekam. Täiskasvanute poolt ta tehti "hiiglaseks", kuid tegelikult on tavaline laps, kes on lihtsalt teistest jutukam.
h
head kommentaatorid/ 3. jaanuar 2018, 14:15
vanematena teeme me kõik vigu, kes vähem,kes rohkem ja nii juhtus ka seekord ühel emal. oma arvamusi kirjutades palun valige väljendeid ja enne kui vajutate "avaldan" mõelge sellele, et artiklid ja nende all olevad "värvikad"kommentaarid jäävad siia igavesti. Praegu saame meie väikest Oliveri säästa ja kaitsta hoides teda kõigest sellest eemal. Aga tulevikus?
m
3. jaanuar 2018, 14:26
Miks sa sellise ettepanekuga ei pöördu Õhtulehe poole, et nad kommentaariumi sulgeksid. Nende jaoks ju samuti rahaallikas: mida rohkem klikke, seda suurem tulu. Teenivad samuti Oliveri pealt.
a
// 3. jaanuar 2018, 14:34
ainult lammas laseb ennast pügada ja lehm lüpsta
e
Ema poolt on ränk viga juba tehtud/ 3. jaanuar 2018, 14:31
Ja poissi ei kaitse miski ei praegu ega tulevikus. Mutt ise pole elus muud teinud kui sünnitanud,sest ka lasterahad on nüüd kobedad.Aga ikka on veel vähe. Saatke see titemasin ravile. Ainult raha pärast nad sünnitab ja raha pärast ka sandistab eluks ajaks.
k
Küsimus/ 3. jaanuar 2018, 14:06
Kas see on esimene laps keda kasutatakse raha saamiseks? Ei ole.Tuleb kohe meelde laps kes oli 18 aastat haiglas ja muudkui kerjati raha.Ja sellel lapsel töötas ainult süda ja oli pea olemas.Ema võttis muudkui lapsetoetusi ja annetusi vastu.Vot nii.Võite kustuda kommentaari ega õhtuleht ju tõde ei avalda.

n
Nahaalne AHNUS on selle palvekirja nimi!/ 3. jaanuar 2018, 13:54
Selle peale pidanuks Reet mõtlema, millise kahju ta oma lapsele tegi! Juba sinna saatesse lapse saatmine oli viga ja seegi oli raha teenimise mõtetega. See oli kohe läbi näha, et see moor oma lapse maha müüb. Mis ta mõtles, et kerjamine avalikku tähelepanu ei leia ja konto aga täitub suurte summadega. Teised "higistavad" ja paluvad abi, et mõni laps ei peaks oma ema kaotama raske haiguse tõttu ja paluvad seega abi kallite ravimite jaoks. Nende jaoks tuleb annetada, kelle laste jaoks on tähtis iga sekund, mis nad oma vanemaga koos saavad olla aga siin pressitakse lapse arvelt raha maja ehituseks. Saatnud see kerjamiskiri siis pangale.
l
LÕPETAGE/ 3. jaanuar 2018, 13:50
Mis siis nüüd tegema peab? Kiitus ja veelkord kiitus emale, et õhutad last kerjama? Kiitus emale, kes saadab lapse igas olukorras ebaloomulikku situatsiooni? See ema teeb ise lapsele karuteeneid ja nüüd ollakse koguni ema kritiseerides valel teel. Oh, taevas, kuhu me oleme jõudnud! See ratas ei jäägi ju seisma enam - ema hannab hoogu juurde ja peatada ei lubata, sest see ohustab last. Surnud ring.
n
No/ 3. jaanuar 2018, 15:26
Konstruktiivsel kriitikal ja lahmival halvustamisel ei suuda inimesed vahet teha ?
h
Halloooo/ 3. jaanuar 2018, 15:54
Lahmiv oli vaid mamma endapoolt selgituseks antud ja rahvast halvustav jutt.
Loe ise selle inimese ajaloost
http://publik.delfi.ee/news/kino/ettevotja-reet-peab-end-ikka-alkohoolikuks-jai-ilma-100-000-kroonis...
Vaata, ka tema ei annaks isegi oma lähedasele.
Ma usun, et kui tal oleks 6 last, lastel oleks üks või äärmiseljuhul siis 2 isa (esimene oleks näiteks õnnetuse tagajärel hukkunud), kui tal ei oleks kuritegelikku minevikku ja ta ajalugu oleks tavalise inimesega ekvivalentne ehk temast ei oleks varem kuuldud, siis on täitsa võimalik, et seda kriitikat praegu ei oleks ja see kerjandus oleks ehk lõppenudki temale sobivas suunas ja seljuhul oleks isegi ehk teenitud välja.
Et aga ta minevik on väga tume ja täis negatiivset hoiakut teiste vastu, nende meeste vastu, kellega on lapsed tehtud. Mina näen kahjuks ka siin, et tegu on sotsiopaatilise nartsissistiga kes tahab tarbida teiste arvelt, ta tundubki olema meeste suhtes kuidagi vaenuliku loomuga - kasutada ära oma endised elukaaslased ja siis ka oma (meessoost!) väike laps - tegu tundub olema meestev1hkajaga.
See ei ole kuskiltotsast lahmiv, lahmiv on asi siis kui räägitakse valet, praegu on aga kõik faktid reaalsusest ju päevavalgele toodud. See ongi koht millega TULEVASED sama reha saavad vältida - ehk elage ise inimesena ja kui teil abi on tarvis, teid aidatakse kuid kui te elate ise vaid teisi mahatehes ja halvustades, seljuhul ju on oht, et see tuleb välja selhetkel kui tahaks abi saada.
n
Noo/ 3. jaanuar 2018, 16:29
Ja kuidas peaks see pikk kirjutis nüüd meie ühiskonda paremaks tegema või aitama Oliveril tubliks inimeseks kasvada ?
K
.../ 3. jaanuar 2018, 16:41
Kuidas 15:54 kirjutis last aitab?
m
mind ja paljusid teisi aitab see kirjutis halloo nome all!/ 3. jaanuar 2018, 17:02
Magusate sõnade varjus tegutsevat petist, nagu on kerjakirja autor, oliveri ema, ei tunne mitte igaüks esmapilgul ära! See naine tegutseb mustlaste kombel. Oliveri aitab ainult see, kui tema ema ravile suunatakse!!!
p
paluks moderaatoril / 3. jaanuar 2018, 17:31
Kustutatud kommentaarid taastada, kuna näib, et reet kõvask siin oma teguviise kaitsmas. Samas ka küsimus - kui lastekaitse liit on aru saanud, et kirja kirjutas oliveri ema, siis - mida on lastekaitse antud olukorras teinud? Kas emaga on vesteldud? Kuidasmoodi saab seda väikest poissi teisiti kaitsta, kui tema otsene kasvataja on tema enda ema????
E
"aitama" tubliks inimeseks kasvada?/ 3. jaanuar 2018, 17:38
Elu kasvatab - tuleb koolitükke teha, koolis käija, mehetööd teha, nii inimene kasvabki tubliks.
Kas tubliks kasvab inimene siis kui loss anda, äkki printsess koos poole kuningriigiga ka ja hästi uhke auto? Et ainult nii saab tubliks kasvada?
Kui nii siis tuleb tal endal sellenimel töötada ja vaeva näha, mitte kerjata!
p
parandus/ 3. jaanuar 2018, 18:17
a
Aga tundub, et vist minu kirjutised ongi, mida on kustutatud. Kahju/ 3. jaanuar 2018, 18:51
Ei ole midagi ise välja mõtelnud aga nähtub, et minu kriitilised kommid kus tõde sees, need eemaldatud - ma ise näen neid, samas kui vaatan teiselt arvutilt, teise IPga aadressilt siis neid komme ei ole - Postimehel oli see tsensuurimasin mingiaeg kasutusel, nüüd siis õhtulehel ka. Ikka väga hale.
Tegu ju ei ole alatu laimuga vaid juba varem meediast läbikäinud teemadega ja kuna ma olen noor inimene siis mul on väga hea mälu kui ühed ja samad inimesed susserdavad, jäävad nimed hästi meelde:
http://epl.delfi.ee/news/eesti/suure-hooldekodu-elanikud-on-jaanud-ilma-meditsiinioe-abist?id=512945...
Palun lugege, kui see komm nüüd läbi läheb, saate pildi selgemaks.
Ka ei teeks paha kasvõi ainult googlest otsida inimese nime, see annab ka palju huvitavat ja seal olemas ka seesama artikkel kui põhjalikumalt otsida.
Tõerääkimine on eesti riigis paraku XXI sajandil teel põlualla, hukkamõistule, kes julgeb tõde avaldada?
k
Keegi tambib usinalt:/ 3. jaanuar 2018, 20:44
Teata ebasobivast kommentaarist
m
Mari/ 3. jaanuar 2018, 19:51
Mis see ema siin enam raha kerjab? Tal ju oma bisness olemas, laste sünnitamine. Ja mida rohkem,seda uhkem,sest lasterahad on ju päris kopsakad. Aga seda ta ei tea,et need lapsed tuleb ka suureks kasvatada,mitte saata rahvalt raha kerjama.
k
küsimus/ 3. jaanuar 2018, 13:48
Miks ei kaitse Lastekaitse Liit väikest Oliveri sellise ema eest???Kahju poisist.
a
ABIPOLITSEINIK./ 3. jaanuar 2018, 13:46
Kuidas siis probleemile üldse läheneda, kui millestki sellisest mitte rääkida! Eeldades, et see teeb kellelegi teisele kuidagi kaudselt kahju?
n
No / 3. jaanuar 2018, 15:30
Saaks ju ka ilma labaste väljendite ja lahmivate väljenditeta öelda, et see ema käitus äärmiselt valesti. Või inimesed ei oska oma arvamust ja seisukohti ilma ebaviisakate sõnadeta väljendada?
k
Kas mamma ei oska oma pöördumist ilma lahmivate väljenditeta?/ 3. jaanuar 2018, 15:57
Kuda see oligi "paljastus TÕELINE eestlase loomus" - tegu ju pesuehtsa lahmiva ja eestlast halvustava suhtumisega. Sina ei arva seda?
n
No/ 3. jaanuar 2018, 16:31
Kultuurne inimene jääb ka siis kultuurseks, kui tema vastas on kõige hullem ja põhjakäinum isik, mitte ei lasku tema tasemele.
j
Jah/ 3. jaanuar 2018, 16:43
Kuidas küll inimesed tunnevad, et iga rumalus just neid isiklikult solvama peaks?
a
Aga näe/ 4. jaanuar 2018, 13:09
Siin suurem osa ei taha kultuurselt käituda vaid madala inimese tasemel olla.
h
heast südamest tulnud kingi eest täname?/ 3. jaanuar 2018, 13:40
Oliverile viidi heast südamest kingituseks komme. Kas see pere oli tänulik? See pere kirjutas, et kommide asemel tooge raha! Ja kellegi teise soovitus olla kingi eest tänulik ei jõudnud neile kohale. Nad ei mõistnudki, et tegemist oli kingitusega!
i
3. jaanuar 2018, 14:27
Inimesed ei saa enam aru, mis asi on tänutunne. Kõik maandub rahale.
m
mitte mina/ 3. jaanuar 2018, 13:38
vaid lapse ema tegi oma lapsest lüpsilehma. Aga raha käes ja mitte vähe. Hõissa!
v
vee samasugune/ 3. jaanuar 2018, 13:37
asja iva jääb nagu varule ka tema eest
b
Brunn/ 3. jaanuar 2018, 13:19
See teema neil tekkis mingist niisama jutust-laps unistab ema vaevalt. Jutt aga läks kollase paberi peale ja nüüd jama mäekõrguna. Teema peaks lukku panema ning eluga edasi minema.
s
See / 3. jaanuar 2018, 13:26
oligi ema luulu, kasutades selleks last.
e
Ema vaevalt?/ 3. jaanuar 2018, 13:35
6 meest üle lasta (tühjaks teha) ja see ei ole muster?
Vaid päris kurttumm ei saa siin aru, millega tegu.
Normaalne inimene saab aru selle niinimetatud ema prioriteetidest - raha esikohale!
b
Brunnile/ 3. jaanuar 2018, 13:56
Aga kuidas see "niisama unistus" sinna paberi peale sattus? Sinu unistused kargavad ise sotsiaalmeediasse või?

n
Noh/ 3. jaanuar 2018, 13:08
ma arvan, et poisi kohapealt on rong juba läind. Ema+kuulusus=lõdvalõua Oliver eluks ajaks.
s
seda niinimetatud / 3. jaanuar 2018, 13:07
ema peabki hurjutama , kui ta nii l-o-kaks-l on !
Oma lapsest niimoodi rahalüpsimasin teha on alatu !
o
oliveril / 3. jaanuar 2018, 13:39
j
Jürka/ 3. jaanuar 2018, 14:37
Kokku on sellel emal lapsi kas viis või kuus, mehest pole kuulda.
5
5 mehega/ 3. jaanuar 2018, 14:54
vist, 2 last vist olid ainult ühe mehega, ülejäänud on kõik erinevate meestega.
kõik need mehed on ka tühjaks tõmmatud, viimane, Olev, oliveri isa on naisest 17a vanem ja oli mingi Palju hooldekodu juht, mammi oli seal töölisena kirjas aga kohal pm ei käinud ja palka sai niisama, lisaks olid ka suured puudujäägid ja see tuli ka välja ja siis lõpetati töösuhe. Ta tegi Olevi tühjaks, nagu ka eelnevad, kõik vanemad mehed - naine kes vaatabki vanemaid kuna neil elujooksul juba midagi korjatud mida saab omale munsterdada.
K
.../ 3. jaanuar 2018, 16:32
Kuidas see kommentaar peaks Oliverile kasuks tulema ?
k
Kasuks/ 3. jaanuar 2018, 16:55
Kas just kasuks, mõnele ei saagi see kasuks tulla kui tegu juba tehtud. Elus igalühel asju, millest paljust ei olegi kasu ja tahaks tulevikus muuta - ma ka muudaks, sündinuksin näiteks rikkas peres kui seda saaks uuesti teha. Oleks elu ilusam ja haljamad oksad. Samas ongi see elu, igaüks valib oma tee ise. Pushitud oliver ei ole kuidagi kellestki parem, õnneks saadi sellest ka aru, rahvas vaatas külajommari Heino stiili, irvitas läbi habeme aga see oli ka kõik - selles vanuses lapsed ongi sellised, ei ole tegu mingi ennekuulmatu talendiga, paraku nii on.
Kasuks saaks see tulla neile, kes selliste kommide ajendil ehk oma peakese tööle panevad.
n
Naljanina oled, .../ 3. jaanuar 2018, 17:25
Mis kasuks? Kas elu rajaneb ainult kasusaamisel? Oled sa mamma ise? Lapsega kodusistuv õde?
Minge tööle! Samelin otsib töölisi, koguge majaraha, võtke laenu ja ehitage, keegi ei keela ju!
6
6 last/ 3. jaanuar 2018, 20:52
Kaks on täiskasvanud, tütar vist 26- (sel oma laps) ja poeg (kellele vanaisa maja pärandas) 24-aastane.
4 laast on veel kodus.
Oliveri isast on kusagil kommentaaris juttu, on vanadekodu juhataja ja 17 aastat Reedast vanem. Kaks meest olevat juba mulla all.
Isiklikult ei tunne neid, ka "hiiglast" pole telesaates näinud, aga lugu vapustas oma nahhalsuses ja see on kommentaaridest ja linkidest välja tulnud.
e
Et/ 4. jaanuar 2018, 11:13
Lapsele kasuks st. et aitab olukorda lahendada ja last korralikuks inimeseks saada. Tuleb kasuks ei tähenda kasusaamist aga nagu näha ei suudeta siin seda väljendit mõista. Ka koolis käimine tuleb kasuks, trenniskäimine tuleb kasuks.
t
Tädi Rutt/ 3. jaanuar 2018, 13:01
Probleem on põhiliselt telekanalites, kes lapsevanemate kuulsusjanu ära kasutades pappi kokku ajavad. Väikese hiinlase emale ongi ju kogu aeg selgeks tehtud, et ühiskond on neile võlgu.
m
Mann/ 4. jaanuar 2018, 12:39
Kõige suurem süü on emal. Kui juba sünnitad, siis kasvata laps ka suureks,mitte ära saada kerjama. Ja kui hakkama ei saa,miks sünnitada? Lastetoetused?
j
JR/ 3. jaanuar 2018, 12:55
Suhteliselt mõistlik jutt. Oodanuks veel, mida on Lastekaitse Liit plaaninud veel ette võtta, et TV-s ei näidataks enam Väikeseid Hiiglasi, minimisse, laste osalusel tehtud või lastele suunatud reklaame.
e
3. jaanuar 2018, 13:58
Ega siis saade sellepärast tegemata pea jääma, teistel osalejatel pole mingeid probleeme ju, see ikka antud ema ja pere enda viga
e
eiei/ 3. jaanuar 2018, 12:44
Taktitundeline ema oleks oma pisipõnnile oskuslikult selgitanud, miks selliseid postitusi ei ole sobilik teha. Kahju Oliverist. See laviin on juba varisenud kahjuks.
a
3. jaanuar 2018, 12:51
Ahnus ei anna häbeneda.
s
See / 3. jaanuar 2018, 13:27
" taktitundeline ema " selle postituse ette valmistaski ja tegi.
a
Ah et lapse hoidmiseks peaks siis raha andma/ 3. jaanuar 2018, 12:43
Kulla autor, võinuksid suus koomal hoidaja mine ise anna kasvõi oma maja neile, kes sind keelab ,aga ära teisi mitteandjaid hurjuta.
t
to 12.43/ 3. jaanuar 2018, 13:05
Loe artiklit uuesti. Sa oled täiesti valesti ja vastupidiselt aru saanud.
o
Oh/ 3. jaanuar 2018, 13:35
Suurem osa kommentaatoreid loeb ju ainult pealkirja ja siis annab tuld.
v
Vähemalt.../ 3. jaanuar 2018, 15:02
... on antud artiklis välja toodud Oliveri tugevad küljed- esinemisjulgus ja sõnakus ( = ninakus) ja ei kirjutata temast kui andekast lapsest. Ehk nûüd viimaks ometi ei pea me seda väikest hiiglast enam ekraanidel taluma!
o
OH.../ 3. jaanuar 2018, 12:39
...ta ju raha ühelt mehelt ja teiselt küll ja veel saanud.Kas ikka vähe?Mis teha,mis teha???
n
3. jaanuar 2018, 12:52
Nüüd tahab lapse rahavankri ette sättida.
s
soololl/ 3. jaanuar 2018, 12:32
Oliver oli Reedale kui kuldmune munev kana. kahjuks läks ta liiga ahneks. Loodan et Oliveril lastakse nüüd rahulikult suureks kasvada ja ema peab maja raha tööga välja teenima.

l
Lisan veel/ 3. jaanuar 2018, 12:31
See ema on tubli, ta on kasvatanud tublid lapsed ja kõigepealt tänitajad vaadake, mis teil omal perekonnas toimub.
m
Mina/ 3. jaanuar 2018, 14:15
Olen õpetanud oma lapsed tööd tegema, mitte kerjama
k
kessee/ 3. jaanuar 2018, 14:53
t
to lisan veel/ 3. jaanuar 2018, 15:44
Tublid lapsed on need, kes emale oma töö eest teenitud rahaga aitavad maja ehitada! 6 last ju, aga ainult oliveri ülistab see mamma. Milles seisneb nende tublidus, neist ei räägi see mamma sônakesegi midagi! Külarahvas räägib, et 26 aastane vanim poeg on kodune ja vanim tütar lapsega, ka kodune.
v
Väga ebapädev/ 4. jaanuar 2018, 12:35
lastekaitse president, ärge sõimake ema,lapsel hakkab halvem. Annab lapsele peksa ka veel see ema? Aga mitte midagi,mis selle emaga peale hakatakse. Kõigepealt peaks ju alustama temast.
m
Mann/ 4. jaanuar 2018, 12:54
Tublid kasvatanud?Tahtsid õelda,tublilt neid sünnitanud? Mis ta neist sünnitab kui korralikeks üles kasvatatud ei saa?Kerjamisega? VÕItiterahad mängus?Mõelgu.
a
Ah soo/ 3. jaanuar 2018, 12:29
Jätke juba see perekond rahule. Kirjutas ise või mitte mis kuritegu see on. Mis te tänitate. Kuritegu on see, kui kirjuttakse valestsenaariume Eestimaa parimate inimeste kohta, et võimuiha rahuldada.
s
Selliste / 3. jaanuar 2018, 12:38
" eestimaa parimate inimeste " koht on perenõustaja juures.
s
soo soo./ 3. jaanuar 2018, 12:38
Et kohe Eestimaa parimad inimesed? Olen sõnatu.
s
See/ 3. jaanuar 2018, 13:07
Perekond võiks siis eesti rahva rahule jätta
a
adg/ 3. jaanuar 2018, 13:37
Mis võimuiha, mis putru sa suust välja ajad?
a
ah soole/ 3. jaanuar 2018, 18:57
no see on nüüd küll päeva parim nali.
m
Mida / 3. jaanuar 2018, 12:29
siin rohkem heietada. Selge on see et ema on emotsionaalne manipulaator kes mängib kõigi laste ja inimeste tunnetega. Eelkõige vajab see ema profesionaalset ravi ja eeldavalt lapski kui ta kogu seda ema kokku " keedutud suppi sööma peab ".
s
3. jaanuar 2018, 12:53
l
Lastekaitse liidu president ots/ 3. jaanuar 2018, 12:29
sa väga tähelepanelik ja tark hõissasaa!
m
Mai/ 3. jaanuar 2018, 19:57
Ma küll ei leia,et see Oliver mingi andekas ja eriline on. Ta on lihtsalt väike vanainimene, kes on palju viibinud joodikute seltskonnas, sellest tal nende kaaslaste nilbed jutud ja anektoodid. Vaene laps.
e
Ei või olla,/ 3. jaanuar 2018, 12:27
kas, siis selline geniaalne laps nagu räägitakse (ise ei ole vaadanud) ei oska sellist lihtsat kerjamis kirja kirjutada, vot ei usu.
a
aitab/ 3. jaanuar 2018, 12:32
e
Et/ 3. jaanuar 2018, 13:37
Rahvas alles sai nii magusa kondi hambu, ei nad sellest niipea loobu. Ja see, kui palju nad lapsele võivad halba teha, neile küll absoluutselt korda ei lähe.
j
3. jaanuar 2018, 14:02
Jah muidugi, rahvas on süüdi, kes muu
j
Jah/ 3. jaanuar 2018, 15:46
Ema käitus valesti, aga nüüd on terve hulk täiskasvanuid last veelgi rohkem kahjustanud. Lapse arvelt tahetakse ennast välja elada.
m
Muki/ 3. jaanuar 2018, 19:00
s
See/ 3. jaanuar 2018, 14:16
Laps vist ei oska ise veel kirjutadagi juu
l
Lugeja/ 3. jaanuar 2018, 12:25
Paluti ju kommenteerimine lõpetada??
m
Maša/ 3. jaanuar 2018, 12:35
Loone Ots on põhjalikult kõik ära seletanud ja kes vähegi viitsis läbi lugeda võiks jah selle õelutsemise lõpetada.
t
Tiit/ 4. jaanuar 2018, 12:43
Aga ei seleta ud,mida emaga ette võetakse? On siis õige,et raha kerjama.Miks sünnitab kui kasvatatud ei saa. Poiss pole andekas vaid kasvatamatu jõmpsikas.
m
3. jaanuar 2018, 13:34
Miks sa siis kommenteerid edasi? Kui ÕL soovib lõpetada siis paneb kommentaariumi kinni.
e
Et/ 3. jaanuar 2018, 15:48
Kommentaaril ja kommentaaril ikka suur erinevus.
o
Oh/ 3. jaanuar 2018, 16:37
Nagu näha, on neid palju, kes ei saa aru viisakuse ja ebaviisakuse vahest.
j
Jah, muidugi, kõik on ebaviisakad?/ 3. jaanuar 2018, 17:30
Probleem selles, et kui kõik "viisakateks" üleöö muutuvad ja teemale tähelepanu ei tõsta siis homme hommikul on uus kerjandus sama autori poolt levimas!
j
Jah/ 4. jaanuar 2018, 09:31
Korralik inimene mõistab hukka viisakate sõnadega ega tarvita labasusi, kui need igapäevaselt tema sõnavarasse ei kuulu.
v
Võib-olla/ 3. jaanuar 2018, 12:22
lõpetaks selle teema ükskord ära. Juhtunu on piinlik, aga paneb imestama, et ikka leidub inimesi, kes on nõus seda kommenteerima ja juhtunut pildil hoidma.
s
3. jaanuar 2018, 14:03
e
ei ole vaja/ 3. jaanuar 2018, 12:10
Oliver ei ole ime,selliseid lapsi on tuhandeid Eestimaal.
t
tulevane/ 3. jaanuar 2018, 12:50
t
tont/ 3. jaanuar 2018, 13:26
a
arnold/ 3. jaanuar 2018, 14:09
Ja jahh arnold oli ju ka kuulus kelle rumalukese pealt teeniti.
m
minu/ 3. jaanuar 2018, 14:11
arust peaks vanemal häbi olema,kui ta väike laps räägib nagu onu Heino kuskil maapoe nurga taga
Mitte uhkustama kui andekas ta laps on
a
Aa/ 3. jaanuar 2018, 19:05
annaks Jumal, et enamus lapsed siiski sellised ei oleks. see väike kratt on ju kasvatamatu. ema võiks lapsele veidi kombeid õpetada mitte kerjata

h
3. jaanuar 2018, 12:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
3. jaanuar 2018, 13:39
Teenib raha ja siis ehitab endale kasvõi mitu kodu, aga selline kerjamise lapsele sisseharjutamine ei vii üldse kusagile. Varsti annab emale kerepeale selle eest, kuidas teda lapsena emotsionaalselt terroriseeriti ära kasutati ja lähebki ise kinni.
l
lühidalt/ 3. jaanuar 2018, 11:58
MTÜ ei saanud vajalikku projektitoetust ,kuna lapse ärakasutamine on tehing iseendaga...
kurb..Head uut aastat!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee