Eesti uudised

VIDEOUSUTLUS | Ekskohtunik Helve Särgava annab tööd Ukraina lüpsjatele: Eestis lihtsalt pole töötajaid

Toimetas Denes Kattago, 29. detsember 2017 08:51

169 KOMMENTAARI

i
Imelik/ 12. juuni 2019 13:39
Et siis maksab head palka 200 euri kätte aga need ukrainlased ju tahavad siin ka elada
i
Inimesed/ 1. jaanuar 2018 15:26
te ei tea ikka mitte midagi valdkonnast, mida te kommenteerite. Lüpjatele 1000 bruto pakkuda on täiesti tavaline ning ikka ei leia. See on lihtsalt sellise iseloomuga töö, mida paljud ei taha teha. Keegi ei maksa ukrainlatele 300-400 euri kuus, sellise raha eest ei viitsi keegi siia tullagi. Kuskil 800 on normaalne kui saavad kätte, eks oleneb ka muudest hüvedest, mida tööandja pakub, aga sinna suurusjärk ta jääb. Mingi tubli eesti naine saaks vabalt kaks korda suurema palga laudas kui ta poe kassas saab aga siin tulevad mängu juba teised tegurid, miks sinna minna ei taheta.
t
Tom/ 31. detsember 2017 17:25
Eks ole odava tööjõu eksportimise et palku madalal hoida.Nii lihtne see ongi
n
Nöukogude aeg/ 30. detsember 2017 10:20
tuleb meelde.Samasugune absurdne olukord valitses ,et vöörastele saadi korralikult maksta,omadele mitte.Mäletan ,et paljudes kolhoosides tarvtati ka siis a ho llide teenuseid.Nii et paljuski selline ülbus oma eesti inimeste suhtes öitseb edasi.
r
RS2/ 31. detsember 2017 03:47
*tta täna sul keegi võõrastele korralikult maksab. Ta ju ise ütles, et Ukrainas on palk 100.- ,korralik palk 200.- . Järeldused tee ise. Selge see, et siin 300.- eest töötajaid ei leidu.
o
orjapidaja/ 30. detsember 2017 07:51
e
ehh/ 30. detsember 2017 06:19
Eestis pole töötajaid!
Seda ütled sina, kõrge ametnik. Kas sul ei tule pähe, et sa ei oska, ei taha, ei hooli! Tööandjana anna mujalt Eestist tööletulijale elamispind(kuni töötab) , nagu sa annad ju slaavlastele. Hooli ja anna inimestele tööd. Kui viitsid.
k
Kontvõõras/ 30. detsember 2017 08:58
Töö tegemine ja tööandmine ei ole eesmärgid. Inimene teeb tööd, et ära elada ja loob töökoha, et kasumit teenida, mitte selleks, et keegi tööd saaks. Tööle võetakse ikka sobivam tööline Kes ei ole ahne ja tahab tööd teha. Nt Mina 600 euro eest kohe kindlasti lüpsjaks ei läheks aga 6000 tuhande eest võiks teha peaaegu ükskõik mis tööd. Enamus eestlasi ei läheks kas 600 euro eest lüpsjaks kui just häda majas ei ole aga nii mõnegi slaavlase jaoks on 600 eurot vägahea palk
o
oks/ 29. detsember 2017 23:40
Piimast on nad rämpstoidu teinud, terve seina äär täis totsikuid, mida ei taha nähagi
k
Kas/ 29. detsember 2017 20:49
keegi oskab selgitada, mille alusel lastakse komm läbi või saadetakse modereerimisele? Tegeletakse reaalajas jälgimisega?
m
mikk/ 30. detsember 2017 07:35
On olemas nimekiri sönadest, mille kasutamine automaatselt kommentaari kinni peab.
m
mikule/ 30. detsember 2017 08:55
Vaata järgmist kommentaari, hirmus mõelda kl 20.45 - see tuli välja alles 4 tunni pärast. 20.49 tuli üsna kohe.
m
Mikule veel/ 30. detsember 2017 09:03
Millise sõna pärast hoiti kinni, sisu võib mõnele mitte meeldida. Mõned kommentaarid on samal hetkel nähtavad, mõnele öeldakse aitäh ja on selliseid, mis lähevad järelkontrolli jne.

h
Hirmus mõelda/ 29. detsember 2017 20:45
et sellise väljaütlemisega vanaeided julgevad kandideerida rahva poolt valitavatele ametitele.
e
Eestlane ei ole ori,/ 29. detsember 2017 19:08
lihtsalt tööd teha ei viitsi. Ainult viriseb, et tööd ei ole. Eks muidugi, valge pluusi ja kõpskingadga ikka lauta ei lähe. Paljudele lihttöödele ei leita tegijaid. MIda see meile ütleb? On kka tööpuudus või?
k
Kas... / 30. detsember 2017 00:54
...probleem pole mitte palganumbris?
o
Omnivoor/ 29. detsember 2017 19:01
Jälle üks uhke orjapidaja võtab sõna. On imetlusväärsed sellised äriplaanid, kus töötasu on madalam pudru hinnast millega tööjõul tuleb hinge sees hoida. Mis eriti oluline! Sellised äriplaanid on ilmselt rahvusvaheliselt konkurentsivõimelised ja jätkusuutlikud. Ehitame siis uhkelt sellist Eesti majandust!
e
e-maalt/ 29. detsember 2017 17:16
see on ju kompliment, eestlane ei ole ori.
k
korralikku/ 29. detsember 2017 16:15
palka ei raatsi maksta siis , mis sa teed.
a
Arts/ 29. detsember 2017 16:00
Lollidele ei saagi paju raha anda.
a
Artsile/ 29. detsember 2017 20:23
Miks siis sulle antakse.
a
Arts / 29. detsember 2017 21:26
Minule ei anna keegi, mina maksan ise endale palka.
p
Palk/ 29. detsember 2017 21:33
on sul siis väikesevõitu.
k
"head ukraina sõbrad" ?/ 29. detsember 2017 15:42
kogu loost pole just raske järeldada, et Särgaval on olnud head "sõbrad" ukrainas, ega muidu poleks kohe nn. lüpsjaid tagataskust võtta. nii mõnigi "sobiv" kohtuotsus on neid "ukraina sõpru" talle toonud ...
v
Valige sotsid/ 29. detsember 2017 14:46
vastu saate vatikuued ja vildid, nii lihtne see ongi.

h
h/ 29. detsember 2017 14:27
Eestis on piisavalt töötajaid. Aga töötaja tahab ka oma töö eest normaalset palka saada. Pr. peaks sellest aru saama. Kui ei suuda oma töötajatele piisavalt maksta, tehku ise seda tööd või tegelegu millegi muuga. Meil on turumajandus.
a
Andres/ 29. detsember 2017 14:47
Pigem on jah asi selles, et palka ei raatsi maksta. Ära aja udu, Särgava.
s
sellel proual on pension ja sissetulekud/ 29. detsember 2017 14:24
kokku nii suur, et sealt mõnele ukrainlasele mõnisada eurot ära maksta piole midagi. Ta veel imestab et meil pole töölisi sellist musta tööd tegema. ei olegi, sest inimesed tahavad kätte 600 mitte brutona.
Kui ta maksksaks normaalset , sisi usun et ka kodukohast leiduks keegi kes seda tööd teeks. või on pigem asi tema isikus. rahavas hoiab eemale. ei tea ju millise paragrafipunkti ta välja võtab, kui talle miski ei meeldiks.
j
Jälle hea põhjendus/ 29. detsember 2017 14:18
sotsidel kvooti suurendada, ikka idapoolt. Aga miks seltsimees ja seltsinaine ise ei lüpsa oma lehmi, sest nendel on vaja Toompeale riigi palgale saada, kommunism tagasi tuua. Puhkepäevadeta, kell4 hommikul lauta, kell3 päeval uus ring ja 500 palka! On see noore inimese tulevik või elu. Vanad ei jõua enam, nende aeg on otsas. Aga mõisnike plaanid aina suurenevad.
m
Marta / 29. detsember 2017 14:02
Jah, Eestis jääb järjest vähemaks töötajaid, kes rasket tööd on nõus tegema 500-600 euro eest brutos. Nii et ei maksa ahnetel tööandjatel kurta, et Eestis töötajaid pole.
k
Kallid sotsidest Särgavad/ 29. detsember 2017 13:51
Lüpske ennast ise, mitte Eesti rahvast, orja töö. sandi palk.
a
ab/ 29. detsember 2017 13:43
Pole hullu, varsti tulevad sinise passiga petserlased, neile pole kõike seda jura vaja! Osad juba kohal!
a
ab le Viktor Voogla Petserist/ 29. detsember 2017 14:51
Sa olõt vähä koolin käinu, meil ei olõ sinitse passi, meil om illos punanõ federatiiv pass katõ kotkaga. Teil nälläsen eestin surõsiva 3 lõvi ka mahha ja olõti ilma passita. Är peläku, ku mullõ surmanuhtlus mõistõtas siss ka ma eestihhe ei lää nälgimä. Ütle mullõ üts ineminõ kes om meil Petserimaalt eesti lännü. Sul om iks pallu mõistusõ mant puudu mgä kõnõlõt. Teil olõvat eestih h' haigla Jämmejalah, lasõ uma mudsu kõrda tettä.
r
rõlge baaba/ 29. detsember 2017 13:41
s
Sussisisse/ 29. detsember 2017 13:40
Meie lüpsjad istuvad kõik riigikogus!!!
a
ab/ 29. detsember 2017 13:46
Leidal vaja ka riigikokku kandideerida!
r
Rumalale ab le/ 29. detsember 2017 16:02
Juba kandideerib või ongi juba.

h
huvitav/ 29. detsember 2017 13:27
miks see särgava ise oma lehmi ei lüpsa,väljanägemine nagu lüpsjal
a
Arvo/ 29. detsember 2017 13:21
Mida te nüüd vingute, oli aeg kui Pihkva diiviisi tankid tulid appi eesti rahvale miks te need tagasi saatsite.
e
et siis appi tulid!/ 29. detsember 2017 13:48
1
13:21/ Arvo/ 29. detsember 2017 14:21
Aga miks sa nendega kaasa ei läinud? Nüüd siin ussitad oma kommunismi vaimus.
v
vana hundiaugu 2 Jalg segas/ 29. detsember 2017 14:36
tanke.
Nüüd me sõimame,aga hetkel ei ole abi.
Isegi tyrmi pole me teda saata saanud selle eest. Jube lugu.
l
leo./ 29. detsember 2017 15:22
Sa võiksid ju Saksamaale minna, või Särgavale lehmi lüpsma !
u
Uuesti Arvo 14 : 21 le/ 29. detsember 2017 15:50
Sina hakkad siin ussitama kui üle lombi ei jõua jalga lasta nii edasi jne.
1
15:38/Appi/ 30. detsember 2017 11:44
Arvo lubab eestlastele juba ilma putinita kõrikallale tulla! Vaat sellised kooganid on oma tundi ootamas. Kus kapo silmad on?
a
aga selle tagasisaatmise eest saab/ 29. detsember 2017 14:35
Edgar Savisaar vastu päid-jalgu nii et tükid lendavad.
Ja miuke vapper sõim lisaks !!!
2
25 aastaga/ 29. detsember 2017 12:54
ENAM ei ole. Miks? Süstemaatiline tegevus ja käivitatud protsessid, mille tulemusena kaovad ilmselt kõik kohalikud traditsioonid, sh primaarsektori tööd teha - olgu põllul või loomakasvatuses. Väljaõppinud töötajad-spetsialistid on olnud enamasti sunnitud rahakeskseks muutunud maailmas elamiseks vajaliku ja väärilise tasu saamiseks hoopis midagi muud tegema hakkama või ettevõtjana samade probleemidega kimpus olles tööjõudu mujalt sisse tooma. Seadusandjate/projektijuhtijate armee tegemata või vastutustundetu töö tagajärg. Panganduse arengu eelistamine maaelu jätkusuutlikkusele - omi suuri panku enam pole, maa koondub suuromanike kätte... ja edasi? Kas ameeriklased tuleksid siiakanti ka tööd tegema? Kui, siis millised neist - põhja-, lõuna-, ladina-, keskameerika omad? Kes/mis on üldse "ameeriklane". Elus maa veel hakkab kullaks muutuma. Õnneks pole loomad veel nõus ainult robotitega töötama. Inimeste pingutustele vaatamata.
a
A/ 29. detsember 2017 12:53
Töörahva õiguste eest seisva sotside partei kuulus liige Särgava kasutab odavtööjõudu !! Seda peaks sotside valijatele igal pool enne valimisi meelde tuletama !!!
r
raha ei haise!/ 29. detsember 2017 13:43
õudne mõelda, et selline on aastaid teiste üle kohut mõistnud.
j
ja/ 29. detsember 2017 14:36
j
Jauram/ 29. detsember 2017 12:49
t
Teame,/ 29. detsember 2017 12:45
teame kuidas rikkus majja toodi.
a
A / 29. detsember 2017 12:26
Aee ,Õhtuleht , mis teemat ajate ,et kustutate lambist kommentaare ? - Kirjutasin kommentaari , kus rääkisin ,missugust palka peab seaduse järgi eesti ettevõtja maksma välistööjõule ja tundsin huvi ,missugust palka maksab Särgava , aga näe -ei vasta kommenteerimistingimustele !?
e
Eino Taruk/ 29. detsember 2017 12:36
t
tead kindlasti/ 29. detsember 2017 13:51
kui suur palk on meie riigikogulastel, ministritel riigifirma juhtidel! Arvata on, et see eesti keskmine on segi aetud meie miinimumpalgaga...ikka juhtub! :)
e
Eino Taruk/ 29. detsember 2017 12:06
Tööjõudu on, aga palgad on olematud. Võtame teoreetilise, teoreetilise versiooni, et kodutu läheb tööle? Ta on edasi kodutu! Ta ei suuda kodu osta ega üürida, ja leanukõlbulik ta pole. Tema raha läheb toidu, riiete ja ravimite peale, ja ka siis peab sotsiaaltoetust lisaks kerjama...
i
Irw/ 29. detsember 2017 12:27
Kui kinnisvara ja üürihinnad käivad omarada siis ega tööandja ei saa odava näputöölise palka lakke ajada ainult sellepärast et keegi saaks korteri üürida.
t
To Irw/ 29. detsember 2017 20:38
Kui sina oma sissetukekutega elad mõisas, miks siis "näputööline" ei või oma sissetulekutega katusealust üürida. Iga palk peab sisaldama ka üürimise võimaluse või annab tööandja elamispinna. Elementaarne.
s
See/ 29. detsember 2017 13:27
laudatöö on ühtjagu kurnav ja kammitsev, palka seal makstakse ikka enam-vähem Eesti keskmist. Palju neid on, kes on nõus end põhimõtteliselt 24/7 tööga siduma? Põllumajanduses siiani sedasi, et kui vaja, siis leitakse ka elukoht, enamasti kehvake aga võimaldab ka nn. kodutul kandideerida. Samas tänapäevane tehnoloogia nõuab ka natuke nutti, mitte ainult tuima füüsilist rabamist. Seega tööline, kes saaks tänapäevase lüpsirobotiga hakkama, saab ka kuskil tootmises liinioperaatorina tööd, ei pea silo ja sõnniku haisuga end lõhnastama. Ehk siis see töö sobibki nn. rändlustöövõtjaile, kes rabavad siin 24/7 ja raha saadavad kodumaale, kus eluolu veel kehvem.
k
kle, eino/ 29. detsember 2017 13:46
täiesti kohatu võrdlus, kodutud on oma olukorras küll ise süüdi, alkohol on see märksõna. ja kui soov minna lauta tööle, siis sealt saavad ka elamispinna, seega see oli nüüd ämber, mõtle muud välja. igaüks, kes soovib tööd teha, leiab võimaluse. peamine on tahe, kahjuks paljudel seda ei ole, tahaks midagi tegemata raha saada.
t
Teeline/ 29. detsember 2017 17:52
Aga ütle mulle, miks ma pean miinimumi eest 24/7 rabama, kui 101 dalmaatslast tagumiku laiaksistumise eest neli keskmist tasku ajavad?
e
Eksid, Taruk/ 29. detsember 2017 13:51
Saab küll üürida, isegi Tallinnas saaks, rääkida mingist maakohast, kus korterid ja osa maju seisavad lihtsalt tühjana. Asi ikka pigem selles, et kodutu on oma elu lihtsalt juba maha mänginud.. Ära joonud, väsinud, laisk, viinasõltuvuses..
Nö normaalne inimene, kui jääb töötuks ja kodutuks, läheb tööle, teenib keskmist palka, üürib kasvõi mingi toa pensionäri juures või väikese remontivajava korteri. Täiesti reaalne, olen ise ühele maalt tulnud sugulasele niimoodi Tallinnas töö ja korteri otsinud. Saab hakkama küll - rikkaks muidugi kohe ei saa, aga nälga ei näe, teeb korteris enda käe järgi väikest remonti ja jõuab isegi teatris ja kohvikus käia.
e
Eino Taruk/ 29. detsember 2017 14:38
Nii palju ajuvabadusi vastusekss, et suu jääb lahti. "läheb tööle, teenib keskmist palka" "normaalne inimene", "maakohast, kus korterid seisavad tühjana". Osta aju!
e
Eino Taruk/ 29. detsember 2017 14:39
Sa oled ajuvabaduse, elukauguse, ülbuse ja eelarvamuste pundar

v
vilu/ 29. detsember 2017 12:04
s
Saan leiva lauale/ 29. detsember 2017 12:00
Mida te mõnitate kõiki tööandjaid, minu oma ei ole mingi orjapidaja ja maksab palju saab.Käive suurem, saan rohkem , kui viletsamad kuud siis vähem. Oma tasku tal sama kõikuv aga leib on laual ja kodust põgenema veel ei pea. Kõik ei mahu marjamaale.
m
Maha / 29. detsember 2017 12:16
orjapidajad ja orjadest pugejad-lömitajad!!!
j
29. detsember 2017 12:36
Ja sina niisama tühja mö....ja.
k
29. detsember 2017 11:55
Konrollisin- minu norm sõnastusega kommentaari pole. Ometi lisamise järgi näitas- teie kommentaar on lisatud, tänan!
õ
Õige/ 29. detsember 2017 11:52
Võtaksin ka Ukrainlase tööle ( mitte madala palga, vaid töökäte ( tisleri) puudumise pärast).Aga ei oska neid ja töölubasi leida, see on suurfirmade pärusmaa.
a
ahah!/ 29. detsember 2017 12:06
võtad tööle..aga kuhu elama paned?
a
ab/ 29. detsember 2017 13:37
Paljud, kes tuleksid, on siit läinud 20-25 a tagasi, paljudel vanemad siin oma elamisega, paljud siin koolis käinud ja eluga kursis, erinevalt meie riigi juhtidest!
t
tean/ 29. detsember 2017 12:09
kahte hea tasemega eesti tislerit, kes on kohusetundlikud, töötanud oma valdkonnas 25 aastat ja tahaks teenida vähemalt 1000 eurot, aga tagasihoidlike inimestena ei taha oma töökohast ära minna, mis on suur tuntud Eesti mööblifirma, ehkki seal on aastatega palk lausa vähenenud. Kui keegi neid kutsuks või pakuks paremat palka kui 800-900 eurot, läheks nad küll ära. Masuajal, kui neid koondati, läksid teise firmasse, mis lubas algul suurt palka, aga lõpuks ei makstud üldse palka. Nii et see töötajate puuduse jutt on natuke kahtlane, kui head tegijad saavad paljudes kohtades alla 1000 euro.
v
vaatasin just kuulutust/ 29. detsember 2017 11:48
KARJAK LÜPSJA
Valdkond: Põllumajandus Töötasu: 500 €Tööviis: Täistööaeg,Töösuhe: Palgatöö Bruto/neto: brutoTasustamise viis: kuu
m
miki/ 29. detsember 2017 12:02
selle palgaga ei ela ega sure
t
29. detsember 2017 12:29
Täistööaeg ja 500€ palk. Hihii! Ajaliselt pole võimalik teist 500€-st tööd lisaks ka võtta.
r
rahanuts tissi vahel/ 29. detsember 2017 11:46
m
maalane/ 29. detsember 2017 11:37
Pigem ei raatsita mõistliku palka maksta. Mitte ei ole tööjõudu võtta
e
Eino Taruk/ 29. detsember 2017 12:03
Nii see on. Odavtööjõu maast muututi üle võõttööjõudu kasutavaks maaks, jättes vahele ebamugava perioodi olemaks maa mis maksab OMAENDA täälistele elamisväärset palka.
n
nii on/ 29. detsember 2017 13:49
aga vaata sotsi pildil - millest tema ülekaal siis tuleks, kui ei kooriks orjapidajana seitse nahka orjadelt?
m
meie tööandjad/ 29. detsember 2017 14:37
ei raatsi jah maksta normaalset palka...vabandusi neil jagub! Eks see ongi neile ka kättemaksnud siit lahkunud ja lahkuvate töökäte näol! Ei tasu nüüd minu sõnadele vastu vaidlema hakata esimestel, et eestlsed virisevad ja ei viitsi tööd teha, joovad ja hilinevad tööle ning paljudes muudes pattudes süüdistada! Eks lootsite, et kõik ei lahku siit maarjamaalt ning küll on neid, kes miinimumi eest nõus töötama..paraku tahab elu elamist ja tuleb nõustuda tõsiasjaga, et rong on läinud! See jutt käib ka riigiisade kohta, kes lootsid sama! Ei ole vaid nii, et inimene on riigi jaoks..riik peab ka inimese jaoks olemas olema!!
m
Mnjah/ 29. detsember 2017 11:36
ukrainlastele on keskmist palka võimalik maksta, kuid oma inimest tahetakse sandikopikate eest tööle saada. Kurb muidugi.
k
Kle, saa kaineks!/ 29. detsember 2017 12:11
500 € bruto ÕNNEKS on meil veel MIINIMUMPALK, aga seda maksta NII RASKE TÖÖ eest on sigadus! Eriti veel sellise rikkuri poolt! Ja sihuke oli KOHTUNIK ja nüüd mingid pooletoobised valisid selle penskari Tallinna valitsema!!! :(

a
arvi/ 29. detsember 2017 11:23
On küll töölisi. Lihtsalt palka ei taheta vääriliselt maksta. Neile kes midagi ei tooda neile makstakse nii vähe pole. Aga tootvad töölised saavad sandi kopikaid. Selles ongi kõige suurem viga. Juristid kohtunikud ja muud olesklejad, panevad taskusse mitme inimese kuupalga. Poliitikud kui ka näiteks it mehed Midagi erilist ei tee aga pappi pritsib igast nurgast. Lihtinimene saab neist mitu korda vähem raha. Suurfirmade juhid saavad mitmekümne töölise raha kuus.
p
Põrguvürst/ 29. detsember 2017 11:18
respect ja lugupidamine kõigile ,kes saadavad nii nimetatud tööandjad pikale lainele ja loobuvad sandikopikate eest tööd tegema--tehku ise oma töö
n
nojah/ 29. detsember 2017 11:17
kas polnud seadust mis käsib võõrtööjõule keskmist maksta
ä
Ähh/ 29. detsember 2017 11:39
Kes sinna lehmalauta näeb?
Kui keegi ei kaeba, ongi kõik OK. Keskmine on meil kahes suuruses, 1200 millegagi aadlile ja 800+ sinikraedele.
t
Teeline/ 29. detsember 2017 12:07
Mitte ainult keskmist, vaid koefitsendiga. On 1,24.
"Välismaalase töötasu peab olema minimaalselt Eesti eelmise aasta keskmine palk, mis on korrutatud koefitsiendiga 1,24. "
Millises farmis küll eestlasele sellst palka makstakse? Ja ei usu ma ka seda, et sissetoodud võõrtöölised sellist raha näevad.
"Teatud juhtudel saab välismaalast tööle võtta ilma palgakriteeriumit
täitmata, ent üldine kohustus palka maksta
säilib. "
t
Tead, / 30. detsember 2017 05:41
see koefitsent 1,24 ei saanudki seaduseks, sest orjapidajate kisa läks hirmus suureks. Jäigi tavaline Eesti keskmine.
j
Jorma/ 29. detsember 2017 11:06
2000 euri kuus ja lüpsjaid leiduks Eestiski küllaga, aga orjapidamise on nii sisse juurdunud.
i
Irw/ 29. detsember 2017 11:17
Mis oleks selle piima liitri hind nii suure palga juures.Kas sellest on võimalik inimestel arusaada.
j
Jorma/ 29. detsember 2017 12:07
Siis tuleb ise lüpsjaks hakata. Miks peavad teised tasuta tööd tegema.
t
Teeline/ 29. detsember 2017 12:08
Ja selleks, et sina saaksid juua odavat piima, peavad töölised miinimumpalga peal virelema?
k
kuule sina!/ 29. detsember 2017 12:11
Saksamaa poodides on piim odavam kui meil...ja piim on kallimas tetrapakendis..mis palgad seal on ja mis meil!? Lisaks maksud ja kulutused-kallim elekter, veokimaks, kiirteemaks, kordades suuremad palgad müüjatel, autojuhtidel jne jne..
a
A/ 29. detsember 2017 12:29
Ah ,see Irw teeb vahest lolle nalju , et inimesi ärritada
i
Irw/ 29. detsember 2017 12:32
Siis võiks piima tootmise üldse ära lõpetada.Siis poleks probleeme ja vaidlusi väikese palga üle.
j
Jauram/ 29. detsember 2017 12:36
Piimaliitri hind oleks endine aga lihtsalt orjapidajad peavad oma kõri ja tengelpunga õhemaks tegema ! Pole orjatöölistelt nii palju varastada !
i
Irw/ 29. detsember 2017 13:10
Hakka ise odavat piima tootma ja kõrget palka maksma töölisele.Vaatame mis välja tuleb.
a
ab/ 29. detsember 2017 13:39
Nagu näed, ega ei saa küll!
a
ab/ 29. detsember 2017 13:40
Ei tule midagi, aastaga pankrotis!
t
to irw/ 29. detsember 2017 13:44
on võimalik aru saada küll.
eelmise aasta müügitulu oli farmis: 597 775€
kasutades odavat tööjõudu tulevadki sellised näitajad.
vanasti teenisid lüpsjad ikka head palka.
t
to teeline/ 29. detsember 2017 13:44
ei ütleks, et piimatooted väga odavad oleks.
t
to irw/ 29. detsember 2017 13:52
näed ju isegi, et 45 miinust, seega nende pähe ettevõtluse alged ja palga ja müügihinna seosed ei mahu.
k
kuule ise/ 29. detsember 2017 13:53
aga miks sa ei tee sellist piimatootmist? saad ise miljonäriks ja oled imeline tööandja, töötajad kõik kummardavad, kuna maksad neile megapalka? milles ikkagi probleem, et teised peavad sellise tegema, mitte sina ise?
m
mina olen/ 29. detsember 2017 13:56
nõus maksma piima eest poes rohkem, kui vaid sellest talupidajatele kasu oleks! Piima töötlejaid st ahneid piimatöötlejaid nuumata küll ei sooviks!
a
aga miks siis need hullu lehma taudid ja/ 29. detsember 2017 14:39
keiksugu katkud välja mõeldi ning loomad hävitati
r
rahva hääl/ 29. detsember 2017 16:51
EESTI firmade keskmine kasumimarginaal on euroopa suurimaid ja see kõik orjatööga saadud selles ongi asja konks .Lihtsalt reformierakond juurutas eestis orjatöö ja ega keskerakondki sellest loobuda ei taha sest muidu hakkavad ettevõtjad mässama kui enam kasumit orjatöö abil teenida ei lasta.
t
Teeline/ 29. detsember 2017 18:34
Talunikud toodavadki odavat piima, kuna kombinaadid rohkem ei maksa. Miks Eestis toodetud piim paljuski Lätti ja Leetu läheb?
t
Teeline/ 29. detsember 2017 18:41
Aga seda küsi kombinaatide ja poekettide juhtidelt. Toorpiima eest makstakse ca 33 senti/l.
j
jormale/ 29. detsember 2017 13:51
aga mis takistab sind tegemast selline farm, kus maksadki 2000 igaühele? ei suuda? siis ära hüppa ka. kust see palgaraha tulema peaks? sinu rumaIas peas kukub ju raha taevast või tuleb seina seest. ettevõtluses kahjuks aga seina seest ise raha ei tule, see tuleb teenida.
k
Kargava/ 29. detsember 2017 10:58
Peale kohtunikuameti mahapanekut, olevat vanaproua asunud ise tootvale tööle, igatahes Õhtulehes oli sellekohane trummipõrin ja lippude lehvitamine aga näikse, et vahepeal seltsimehestunud naisseltsimehel on puudu tahtest teha tööd, lihtsam ja mugavam on partei punasel taburetil kükitada ja võõrsilt orje tuua.
o
Orjapidajast penskar-Maadam / 29. detsember 2017 12:14
hellitab helesinist unistust RIIGIKOGUSESSE tagumikku soojendama saada! Kahjuks meil neid pooletoobiseid klounide toetamiseks leidub! :(
v
vaatasin cvkeskusesse/ 29. detsember 2017 10:52
lüpsjale pakutakse 4€ tunnis, ehk siis 32.-€ päev miinus maksud
t
Teeline/ 29. detsember 2017 12:09
Ja seda praktiliselt ilma puhkepäevadeta.
a
A / 29. detsember 2017 12:31
Ukraina lüpsjale peaks ta seaduse järgi maksma 1,24 Eesti keskmist
s
Sinu kommentaar suunati oedereerimisele/ 29. detsember 2017 10:34
a
Aga tegelikult/ 29. detsember 2017 10:32
Nii ongi, et pole töötajaid, pigem on lihtsalt tööl käijad maal! Või ka joogised kûlanaised lüpsjad. Olukord väga nutune.
h
Hm/ 29. detsember 2017 10:41
Narr, kaine peaga ei kannata kuidagi nende sandikopikate eest tööle minna, mida meie ärituusad kavatsevad nn. palgaks maksta.

u
ukrainlane/ 29. detsember 2017 10:24
lüpsab lehma, meie lüpsame ukrainlast!
s
suur lüps/ 29. detsember 2017 11:13
Ukrainlane lüpsab lehma, talumees lüpsab ukrainlast, Eesti riik lüpsab talumeest, Brüssel lüpsab Eesti riiki, juudisündikaat lüpsab Brüsselit, jumal lüpsab juudisündikaati ...
V
!!!/ 29. detsember 2017 11:50
Viimases sa vist eksid. Sest see sündikaat oskab jumalagi tühjaks lüpsta.
m
Moderaator korjas taas ära. / 29. detsember 2017 11:51
Ei tohi tolle sündikaadi osavust ning oskusi ülistadagi. Ei nemad ennast lüpsta lase!
m
Moderaator korjas taas ära. / 29. detsember 2017 11:57
Miks ei tohi kiitvalt tunnustadaselle s y n d i k a a d i suuri oskusi ning osavust? Ei nemad ennast l ü p s t a lase. Isegi ju.malal endal mitte. Vaat et pigem läheb hoopiski vastupidi.
K
!!!/ 29. detsember 2017 11:59
Kolm korda on mind järjest ära modereeritud. Kuigi ma ei kirjuta midagi solvavatega ebatsensuurset. Vastupidi, kiidan hoopiski töökaid l y p s j a i d!
Või olen tõesti juba mustanimekirja arvatud?
L
!!!/ 29. detsember 2017 12:21
Loetelu järjekord on veidi ekslik. Sest too s yy n d i k a a t nüüd ennast küll kellelgi lü.psta ei lase. Pigem on vastupidi ja nemad ise on see viimane lüli.
m
muidugi, aus nõukogude kohtunik/ 29. detsember 2017 12:31
saab ukrainlastele vähem ka maksta - See ju na inimlik .
Ega ta ole ahne kristlane ega venelane, ta kena inimene.
s
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!/ 29. detsember 2017 10:19
üks päev saab ka eesti korrumpeerunud kohtunikust orjapidaja.
x
xxx/ 29. detsember 2017 10:23
ei tea,kas tõõload on ikka olemas?
k
KAS / 29. detsember 2017 12:38
ukraina orjadel on riigikeel juba suus?
p
puhas inglise keel/ 29. detsember 2017 14:40
m
Mati/ 29. detsember 2017 10:07
Järjekordne ehe näide kuidas sotsid veavad meile slaavlasi sisse, venestamine on võtmas samu mõõtmeid mis Karl Vaino aegadel, Põhja-Eesti linnad on kõik venelaste kontrolli all.
m
maakas/ 29. detsember 2017 10:00
pakkusin külameestele tööd - vana kuur oli vaja lammutada, isegi raha ei jõudnud pakkuda - kohe oli kiire ei, nemad sellist tööd ei tee, varsti kähevad soome/norra tööle . siiani moluvad ilma tööta ja igatsevad kolhoosi taga, küll siis sai varastada. lüpsjat otsi tikutulega taga - tuttav pakkus korterti, küttepuid, korralikku palka - sest on vaja töötajat, kes peale palgapäeva ka tööle tuleks. Üks lüpsja kukkus jooma, kui läks kodust otsima - sõimati kulukuks.
Maal on tööjõu puudus,
t
to maakas/ 29. detsember 2017 16:35
ütle, mis see nn korralik palk ka oli? Siis hakka alles rääkima
a
arvamus/ 29. detsember 2017 09:56
Klassikaline näide sotside ja endiste kommunistide küünilisust silmakirjalikkusest.Eesti inimestele ei raatsita väärilist palka maksta - tuuakse sisse odavat võõrtööjõudu.Häbi!!!!
a
arvamusele/ 29. detsember 2017 11:26
Klassikaline näide ühe kommentaatori rumalusest. Jah turumajanduses on mingi piir, millest rohkem ei kannata maksta, sest muidu ei tasu piima tootmine ennast lihtsalt ära. Või sa arvad, et eraettevõtjal on kuskil mingi imelaegas, kuhu tekib raha iseenesest ja see ei saa mitte kunagi otsa?
t
to arvamusele/ 29. detsember 2017 11:32
Juhan Särgava juhtum on tüüpiline näide, kuidas kommunistist sai kapitalist ja see on kapitalismi kõige ahnem vorm.
t
Teeline/ 29. detsember 2017 12:15
Kui võõrtööjõule kannatab maksta 1,24 kordset eesti keskmist, miks siis kohalikule seda maksta ei saa? Või väärastega lihtsalt lihtsalt slikerdatakse? Omadele võib ka miinimumi maksta.
t
to arvamusele/ 29. detsember 2017 16:36
siis pane oma äri kinni, mitte ära valeta tööjõu puudusest. ODAVAST tööjõust on teil puudus.
e
eesti moraal/ 29. detsember 2017 09:47
Pole töötajaid, sest kõik on ülemused, kellegi väärikus ei luba olla tööline madala palga eest, aga teistelt nad seda alati eeldavad.
e
eestlane siit ära/ 29. detsember 2017 09:46
Miks Särgava ei täpsusta, kui palju ta täpselt ukrainlastele palka maksab? Millistes tingimustes ta neid majutab jne.jne. Sama loomapidamine ukrainlaste näol kui farmiski. Jube.
r
raamatupidaja/ 29. detsember 2017 10:51
m
Maamees/ 29. detsember 2017 09:45
Need on varasema lühinägeliku poliitika mõrud viljad. Sest kus on meie 100 tuhat töötegijat? Sealhulgas need nooremad ja aktiivsemad. Rügavad lahe taga tööd ning maksavad seal makse. Aga miks? Sest omal ajal ignoreeriti siin nende probleeme.
Lasti väikeasulatel ning küladelvälja surra. kaotati kohalik infrastruktuur ja töökohad. Nagu koolid, lasteaiad, klubid, raamatukogud ambulatooriumid. Kadusid nii töökoha kui ka elikvaliteer kohapeal.
Teiseks. Ertööandjad harrastasid röövmajandamist. Võimatult alla viidud töötasusid, et selle arvel oma puhaskasumit suurendada ja kiiresti ratsa rikkaks saada. Poliitikud nägid selles vaid "isereguleeruvat turumajandust". Kuhu ei pea sekkuma.
Kolmandaks, vahepeal tekkinud tööpuudus. Et selllega mitte tegelda kasutatti pigem üleliigseauru väljalaskmiseks abiventiili. Et mingu nad m meilt lihtsalt minema, Soome tööle. Ja meie kalast ära. Rahvale vürtsiks muinasjuttu, kuidas nood sealt Soomest mõne aasta pärast naasevad, "spetsialistid koju!" Taskud täis raha, pea täis oskusi ja ettevõtlikkust. Eesti majandust üles turgutama.
Praktika on aga selline, et minnakse ja jäädaksegi. Ning viiakse lõpuks ka pere kaasa.
j
jätkame/ 29. detsember 2017 09:50
Ja ühest ämbrist kasvab välja uus. Kuna nüüd on puudus töötegijatest, siis need meie brüssellased tegid sellest endile ühe demagoogilise argumendi "sõjapõgenike" sildi all head elu otsivate majanduspagulaste impordiks. Kuigi siililegi on selge, et ega nad siia tööd rügama ei tule. Vaid pigem kujutletavat "võlga" sisse nõudma. Et kunagiste "kolonisaatorite järeltulijd" nüüd neid orjaksid ja nende eest töötaksid.
m
Moderaator taas jaol/ 29. detsember 2017 09:53
Ja ühest ämbrist kasvab välja uus ämber. Kuna nüüd on puudus töötegijatest, siis need meie poliitikud tegid sellest endile ühe argumendi "sõjapõgenike" sildi all head elu otsivate majanduspagulaste impordiks. Kuigi siililegi on selge, et ega nad siia tööd rügama ei tule. Vaid head muretut elu otsima.

m
Mees/ 29. detsember 2017 09:39
Eks kepilgi on kaks otsa ja kõik oleneb sellest kust poolt vaadata ja kui otsa poolt vaadata, siis näed ainult tamka nuppu. Nii sada seadustki annab väänata.
j
jaah/ 29. detsember 2017 09:49
nende ukrainlaste ja muu pagulaste siiatoomise eest saavad teatud tegelased Brüsselist korraliku tasu! Kindel see!!
r
Rilli/ 29. detsember 2017 09:38
m
mode/ 29. detsember 2017 09:34
j
jooksis/ 29. detsember 2017 14:41
U
!!!/ 29. detsember 2017 09:33
Ukrainlase tulevad tööd tegema. "Sõjapõgenikud" Vahemere tagant tulevad aga vaid airahasid ning toetusi saama. Ning lillegi liigutamataselle peal ära elama. Ja igasuguseid soodustusi ja vastutulekuid nõudma. . Nii et mõningane vahe siiski on.
a
anna tuld, minu riik/ 29. detsember 2017 09:27
Selle pretsedendiga tunnistatakse avalikult, et eesti odavtööjõud peaks oma palgasoove 2 ... 3 korda vähendama või Eestist kõrgema palgatasemega riikidesse emigreeruma. Huvitav, et isegi peaga inimesed ei suuda muud välja mõelda kui rahvusriigi kindla hääbumise.
u
uurer.33/ 29. detsember 2017 09:43
See 200 € on alla miinimumpalga, ise veel kõrgema haridusega jurist, aga seadusest kinni ei pea! Mis puutub Rahvusriikide kaotamisse, siis on see kuskil "kõrgemates instantsides" programmeeritud. Alustatakse ühtse Euroopa rahva vormistamist - nagu vanasti taheti ühtset Nõukogude rahvast teha. Siiani pole ma selgeks saanud, kas EL on Vabade Riikide Liit (nagu teoreetiliselt oli CCCP) või Liitriik? (nagu Vene föderatsioon)
o
Odin/ 29. detsember 2017 09:25
Vahest sm Helve valgustaks üldsust, kuidas Juhan need endise Saida Suurtalu maad omale sai?
Saida Suurtalu ( 425ha ja põllumaad 119ha) omanik oli J.Kutli, kes 14.06.1941.a. küüditati ja kelle maadel asutati sovhoos.
o
29. detsember 2017 10:19
odinile:küll punakohtunik juba teadis,kuidas kulak kutli maad ja metsad omale nihverdada.kõik need ekskommud on osanud ennast haljale oksale kenasti sisse seada.
m
mis sa sest küsid, ega mees siis niisama küüditatud/ 29. detsember 2017 14:43
aga imelik, venelased küüditasid ja naturaalsed eestlased` said küüditatute vara ??
Kus see loogika on
t
Teeline/ 29. detsember 2017 19:16
Venelased küüditasid, ehk tegid musta töö, aga kes koostasid nimekirjad? Ei teadnud see Siberi kolkast tulnud pagunimees midagi eestlastest "kulakutest".
i
imestajale/ 30. detsember 2017 17:39
eks uutel võimudel tuli ju oma ustavateole öördajatele ning lakeidele nende püüdlikkuse eest ju kuidagi ka tasuda. Ning muidugi konfiskeeritud vara arvelt.
See on juba vana praktika, inkvisitsioon tegi kunagi sedasama. Pealekaebajad said tasu süüdimõistetu vara arvelt. Aga oli ka piirang nende liigse rikastumise vastu. Süüdimõistetu konfiskeeritud varast sai pealekaebaja esimeselt 100 taalrilt 50%. Kõigelt, mis üle selle aga vaid 10%. Nii tuli 200-sellt varalt kaebajale kokku 60, 500-selt varalt kaebajale kokku 90 taalrit, 1000-lt aga vaid 140 taalrilt.
e
eqh/ 29. detsember 2017 09:24
Ehtne sots ehk tööinimeste eest seisja. Eesti tööinimesele ei soovi palka maksta ja kasutab odavtööjõudu kellele võib maksta kesmisest väiksemat palka.
s
29. detsember 2017 09:39
Sots on sots, sellega on kõik öeldud. Kui eestlane miiniumpalga eest töötada ei taha, siis võtab miinimumpalgaga ukrainlase tööle. Kas proua ise ka miiniumpalga eest nõustuks töötama?
t
Teeline/ 29. detsember 2017 12:50
Seaduse järgi (ja seaduseid peaks ekskohtunik une pealt teadma) tuleb võõrtööjõule maksta 1,24 eesti keskmist. Vastasel juhul on see seadusest möödahiilimine. Ka seda peaks ta oskama.
e
eesti naine/ 29. detsember 2017 09:23
Eesti tööline nii pisikese palga eest tööd teha ei taha ja nii veetaksegi inimesi Ukrainast Eestisse. Ukrainlased on tööl juba kõikides nendes asutustes kus ei taheta palka tõsta. Eriti on seda märgata Lõuna-Eestis. Vaesed ukrainlased ei saa ehk ise arugi, et neist on tehtud orjad. Antakse mingi elamine kamba peale ja nii nad rügavadki, odava palga ja viletsa toidu eest.
t
to eesti naine/ 29. detsember 2017 17:14
Olen Lõuna Eestlane pärit Valgamaalt abikaasa Võrumaalt. Need maakonnad on minule läbilõhki tuttavad. Eesti naine palun ütle minule üks koht kus on Ukrainlased tööl. Nõuka ajal olid Ukrainlased Võrumaal Saru lauatehases ja metsa tööl. Mõned on veel jäänud enamus on kõik lahkunud. Tean kõik endised sovhoosid kolhoosid, külanõukogud jne. Eesti naine jään väga vastust ootama, ütle palun kas või üks koht, ainuke üks koht.

s
see on ju loomulik/ 29. detsember 2017 09:21
näe tuli välja jälle uus tegija.kohalik capitalist mõtleb, et 300 eurot kuus ja kogu lugu .ennem kärvaku see maailma viies riik.
v
villi/ 29. detsember 2017 09:08
praegu on Eestis mingi moodu värk et kes saab endale kõige odavama tööjõu on tegija.Aga miks te endile nii suuri palganumbreid nõuate
t
teisiti ei tule välja/ 29. detsember 2017 09:49
Ühendatud anumate reegel, selleks et ise saaks suurt palka peab sul olema 10 orja.
l
loomulikult/ 29. detsember 2017 09:02
Maksad 300-400 euri ukrainlasega, paned ta sauna elama..annad makarone süüa ja elu võib jätkuda! Huvitav on, kuidas saab ukrainlasi palgata suurettevõtetes, kus eestlasele maksti miinimumi ja viimased koondati vabastamaks esimestele töökohad! Äkki Särgava oskab selgitada või siis ettevõtete juhid koos maksuametnikega! Näide-Põltsamaa Felix ja Piimakombinaat!
h
hmm/ 29. detsember 2017 11:20
mis me räägime inimesest kes sai väga palju pistist ja nüüd samamoodi rikub seaduseid. sellised inimesed on kõrgem klass, seaduslikud vargad vms.
j
Jep/ 29. detsember 2017 12:24
Ega aususega siin kaugele ei sõida, ausalt töötades loedki kuu lõpunädalal sente kokku.
a
A / 29. detsember 2017 12:42
See jeesti riigi seadus on küll selline et riigi kaitseks odava tööjõu eest peab ettevõtja maksma töölisele vähemalt 1,24 eesti keskmist ( no ei saavat maksta juu ,kohe pankrot )...aga ,kui palkad ukrainlase Poola vahendusfirma kaudu ,siis on sots Särgava kaelani või sees

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee