Eesti uudised

GALERII | Pesamunaga riigikokku! Repinskid käivad tööle kahekuuse beebiga (184)

LISA KOMMENTAAR

S 23. detsember 2017 19:29
Siis peaks arstid, kirurgid, teadlased, näitlejad j.n.e. kõik koos oma lastega tööl käima!
Ju see riigikogu töö polegi mingi töö.
mäletan, 23. detsember 2017 18:28
et minu lapsepõlves oli morgan sõimusõna. Mis sa vahid nagu morgan. Aga nüüd on ju kõik teisiti.
Huvitav! 23. detsember 2017 12:40
Täielik teiste inimeste mitte arvesse vötmine! Nad arvavad et on nii erilised aga tegelikult vaid ylbed, näed vöime ja teeme. Mis juhtuks kui köik oma lapsed tööle kaasa vötaks? Mingi sisemine tunne ikka peaks olema et mis sobib ja mis ei sobi!
Helen 23. detsember 2017 00:26
Helen 23. detsember 2017 00:26
Neo 22. detsember 2017 23:21
Järelikult pole tegemist tõsise tööga.
oi 22. detsember 2017 09:42
kui imelikud need on....
kasvage suureks 22. detsember 2017 06:33
Milleks neid lapsi sünnitada kui prioriteedid paigast ära on.Tundub, et esmane on tõestada maailmale, kui tubli olen ja laps on rohkem rekvisiidi rollis. Esimesed eluaastad on samas lapsele arenguliselt üliolulised ja millisest emotsionaalsest sidemest võib rääkida ema ja lapse vahel kui tähtsam on näida kui olla....kurb kui vanemad on sedavõrd keskmest väljas. On viimase aja trend, et vastsündinutega käiakse kõikjal lennureisidest kirikuni välja...ja üks mis kindel laste huvides see kindlasti pole.

Hämmastav 22. detsember 2017 02:30
Ma ei tea, kas olen liiga tagasihoidlik või mis, aga mul oleks piinlik nii väikese titaga Riigikogus tööl käia. Teised ju teevad minu eest midagi ära, võib-olla lubavad mul mingist komisjoni koosolekust puududa - ah, mine lapse juurde, küll me hakkama saame. Mul oleks piinlik neid järeleandmisi minu tööle vastu võtta. Tahaksin töötada ikka n.ö täiel rinnal, Aga koos lapsega pole ju kindlasti võimalik täielikult tööle pühenduda, kõik käib n.ö üle jala. Kahju, et nad ise sellest aru ei saa ja kahjuks saavad sellega pahameele osaliseks. Laps nii armas, kohe kahju, et mööda Riigikogu koridore solgutatakse.
22. detsember 2017 11:59
Lapsel oleks hulga huvitavam kitsefarnis ja seal laps areneks ka
Mats 21. detsember 2017 20:22
Miks siis ei ole ´´papsiga kodus´´
aaa 21. detsember 2017 19:51
Kus lastekaitse on??See ju laste väärkohtlemine.
veel 21. detsember 2017 16:21
Nii armas noorpaar. Ja laps on kui kirss tordil. Kes teeb, see jõuab ja kes ei tee see ainult vingub ja mõtleb välja igasuguseid varjante oma laiskuse õigustamiseks. Ka töötus on tegelikult laiskus. Edu teile Repsid, Repinskid,... Teie tahtejõust võiks nii mõnigi eeskuju võtta.Või ei tasu jälle ära?
edu 22. detsember 2017 10:02
ikka. Kas peale riigikogu kusagil mujal ka oled imikuga ema tööl näinud?
22. detsember 2017 12:01
Nägin. üks trammijuht andis kahe peatuse vahel lapsele rinda, ka teised nägid
Ronja 21. detsember 2017 16:06
Siin räägitakse lapsega tööl käimisest, kuid ei sõnagi lapsega tööl-töötegenisest. See näitab,mis töötase on Eesti valitsuses ja just selliste "töötegijate" pärast ongi töörahvas oma lastega unustatud. Näljas ja paljad,kobrulehe all.
To Ronja 21. detsember 2017 17:37
Lätis käimiseks vist raha ikka jagub. Interneti ja meelelahutuse jaoks samuti.
Sina-To 21. detsember 2017 20:13
Igaüks arvab-räägib enda ja oma tuttavate valikute järgi. Olen loobunud kõigest peale interneti,et leib oleks laual ja tuba soe.
To 20:13 21. detsember 2017 23:22
Ei räägi midagi tuttavate põhjal vaid seda mis on tõsi. Selle teadmiseks, et mõned oma viimase palga lätti viivad ei pea omama sarnaseid tuttavaid.
mis 21. detsember 2017 20:25
töötegemine nii väikse titega on! Kus toimub imetamine, mähkmete vahetamine? Kas selleks on eraldi ruum või sealsamas kõigi juuresolekul.
Lonni 21. detsember 2017 15:39
Mulle isiklikult tundub , et see on " KE sündroom "! Enne Reps ,nüüd need kaks !
vaadake 21. detsember 2017 15:08
neid lahemalt ! need kaks on syydimatud !
Maimu 21. detsember 2017 15:05
Mõistus,mõistus,tule koju. Muud ei oska nende kohta midagi öelda.Lapsest lihtsalt kahju.
Maimule 21. detsember 2017 17:37
Lapsel suure tõenäosusega savi :)

21. detsember 2017 14:02
Varsti tehakse asi seaduslikuks ja hakkate ka lapsi kaasa vedama.
jaa,tehakse küll R on esirinnas, 21. detsember 2017 14:43
Reps,
Repinski,
Ratas-peaminister titega-SUPER !
aga 21. detsember 2017 13:24
miks kitse kaasa ei võetud?
kitse 23. detsember 2017 10:05
nimi ei alanud R tähega
Lollakad 21. detsember 2017 13:13
need Repinskid, mida nad sellega tahavad näidata, et Riigikogus lapsega käivad? Ja mis nimi see lapsel on - Morgan, kas see on eesti nimi?
To Lollakad 21. detsember 2017 17:38
Seda, et peale lapse saamist ei pea koduseks mammaks jääma vaid saab edasi töötada
22. detsember 2017 12:03
Miks peaks venelase lapsel eesti nimi olema?
Mina 21. detsember 2017 13:07
aga proovisin pudelisse kusta !
MINA 21. detsember 2017 12:28
töötan kassapidajana ja võtan ka nüüd oma lapse kaasa ja panen kassa kõrvale Ja püüdku keegi midagi halvasti öelda.
To Mina 21. detsember 2017 17:39
Pole sama asi. Oleneb tööst. Töötaksid oma kontoris siis vea kaasa palju tahad.
näiteks 22. detsember 2017 10:07
olen kontoris. Ülemus helistab, palub miskit ruttu otsida. Titt hakkab nutma. Ütlen ülemusele: "oot, ma kohe, poole tunni pärast otsin." Niimoodi mitu korda ühe päeva jooksul. Mitu päeva ma seejärel veel koos imikuga saan tööl olla?
Ajuvaba ju! Näitab kujukalt, et tööd tolles kohas tegema ei pea, piisab ainult tööle tulemisest.
See 17,39 22. detsember 2017 11:35
EI OLENE TÖÖST. KES SA ISE OLED REPINSKITE EMA VÕI.
G 21. detsember 2017 12:06
Vaene laps, miks teda juba algusaastatel piinatakse, kas tähelepanuvajadus või rahanälg on tähtsamad? Varsti võetakse veel kitsed kaasa!
algaja 21. detsember 2017 13:22
Palk väike,ei saa lapsehoidjat palgata
üks EV kodanikest 21. detsember 2017 12:01
Tegemist on Eesti Vabariigi Riigikogu saaliga. Riigikogu on Eesti rahva esinduskogu, mille koosseisu valib rahvas. Ülim lugupidamine peaks olema selle institutsiooni vastu, austades saadud usaldust ja tajudes vastutuse määra, eelkõige sinna valitud liikmeil. Riigikogu kodukorras pole loendatud võimalus, et parlamendi töös osalevad ka imikud. Riigikogu saalis töötavad sinna rahva poolt valitud saadikud. Õiguskantsleril on siin äraütlemata kohane koht, oma arvamus siin anda, antud olukorrale ja tegevusele, nii lastekaitse seisukohast kui parlamendiliikme tööeetika seisukohast, tööle pühendumise määra, kaasliikmetesse ja kaaskodanikesse austava ning väärika suhtumise kohapealt.
sul on õigus,nagu reps-imik kaasa! 21. detsember 2017 12:32
ja seda nimetavad nad töötegemiseks?
No ei ole sõnu,kuid mis siin imestada,varsti tehakse sinna kabinet,kus neid imikuid eostada.Ja nemad töötavad-24/7 !!!
väärikas koht? 21. detsember 2017 12:36
kas lapsed on ebaväärikad?
oioi 21. detsember 2017 12:43
kus on lastekaitse silmad, mujal euroopa riigis oleks lastekaitse vanematelt ära võtnud.
to koht ? 21. detsember 2017 14:14
mis teemast sinu küsimus ?
To oioi 21. detsember 2017 17:40
Ega laps tööd tegema pandud. Vahet seal on mis toas laps magab.
to koht? 21. detsember 2017 18:29
mis kohaga sa mõtled, koht? Parlamendisaal on üks riigi väärikamaid kohti.
Hoone välisseinal isegi vastava kirjega tahvel! Seal tegeletakse seadusloome mitte lastehoiuga. Sel asutusel puudub isegi vastav tegevusluba lastehoiuteenuse osutamiseks. Avatud uste päeval on seal perekülastused igati oodatud aga istungite perioodil see kohe kindlasti kohatu tegevus.
To 18:29 21. detsember 2017 23:26
Tekib huvi, kuidas siinsed kirjutajad nii täpselt teavad kaua see laps seal töö juures viibib ning millistes ruumides? Olete sõbrad-tuttavad, et nii hästi kursis?
rahva valikust 21. detsember 2017 15:52
Riigikogu on Eesti rahva esinduskogu, mille koosseisu valib rahvas... Algul tulevad VEB-fondi rahad ja kolmandikud sulas... Siis tulevad kartelliparteide esikümnete nimekiri isikutest, kes piima ja pudrumägedele saavad... Kohe läheb kergemaks, kui lugeda, et rahvas valib..
vkr 21. detsember 2017 12:01
Ei, see ei sobi kohe üldse mitte. Halb on imikul, halb teistel vaadata. Igal asjal oma koht!
. 21. detsember 2017 12:15
Lapsi on ikka halb vaadata. Nad peaks vähemalt kooliminekuni kuskil varjatud kohas peidus olema, et mitte teisi inimesi häirida. Soovitavalt kõvaks pambuks seotuna kinnises asutuses, kust vanemad nad nädalalõppudeks koju saavad.
12,15 21. detsember 2017 12:21
Palun ära aja lolli möla
12:15 le 21. detsember 2017 14:05
Nii lolli juttu kuulen esimest korda. Suu kinni, et sealt rohkem idiootsusi välja ei pudene!
to. 12.15 21. detsember 2017 14:55
kle lihtne oled vä? mine otsi abi enesele
To 12:15 21. detsember 2017 17:41
Mõlemad vanemad soovivad töötada, miks käsid neil kodus istuda? Vähe imelik
nad ei 22. detsember 2017 10:12
tee ju tita kõrvalt tööd, Vähemalt üks peab ikka last vaatama. Kui ka mitte kogu aeg, siis vahepeal ikka. Või võetakse lapsehoidja ka riigikogusse kaasa? Või on see foto lihtsalt selleks, et näidata õnnelikke vanemaid ja lapsukest.
pesu võib 22. detsember 2017 21:57
ka kuivatada nöör üle saali laps nutab kõik saavad aru gaasid grääsin teeb plutiplutt pakub lihapalli idüll

mugri 21. detsember 2017 11:43
Nad on ju kõik Keskerakondlased,varem tegid nad mida tahtsid Tallinnas nüüd sama Toompeal.
Neil on oma piibel ja omad seadused,kuhu teistel asja pole.Kõik kaitsevad seal omasid ja oma järglasi ,omasid asetatakse ametisse isegi siis kui nad ei sobi.
vähemalt 21. detsember 2017 12:38
üritavad kesikud maa täita lastega, teistes erakondades vaid ahtrad siis :).
random 21. detsember 2017 11:34
at 22. detsember 2017 10:12
reku 21. detsember 2017 11:21
Loomulikult. Nad on ju asendamatud. Mis riigikogu teeks ilma Repinskitete?
Tegelikult võiks nad kõik julgelt kodus istuda. Mõnigi loll seadus jääks vastu võtmata.
Kas 21. detsember 2017 11:18
laste tegemiseks ka kabinet olemas?
kits 21. detsember 2017 11:17
Oi, kui nunnu, oi, kui nunnu!
Küsimus 21. detsember 2017 11:15
Kellele kuulub laps? Kas laps on lapsevanemate oma või lapsevanemad kuuluvad lapsele? Kus on lastekaitse organisatsioonid? Riigikogu ja ministeeriumid on vist ainsad asutused Eestis, kus on võimalik töö ajal tegelda laste kasvatusega.Nad võivad ju öelda,et tehku teised ka nii. Kuidas saab kaupluse klienditeenindaja võtta lapse hälli oma töökoha kõrvale?
21. detsember 2017 11:24
Küllap lubab seadus samaaegset vastu võtta nii töötasu kui ka emapalka!
On vist repinskite kiitmise koht nüüd! Jätkuvad kiiduavaldused ülivõimekatele!
kirju 21. detsember 2017 13:53
laps ei kuulu kellelegi, laps ei ole kellegi omand. vanemate asi on lapsele pakkuda parimat. antud juhul ema ütles, et olleks kaks nädalat kodus sain kohe aru, et ma ei suuda kodus olla. vaene laps, kui ema ei suuda sulle pühenduda ja sinuga aega nautida. peab võib olla isa valvama... haiged inimesed
To kirju 21. detsember 2017 17:44
Neid koduseid emmesid on piisavalt juba. Tööl käimine vaid positiivne asi.
neid 22. detsember 2017 10:15
tööl käijaid on juba niigi ülemäära palju, eriti riigiasutustes. Töö tegijaid peaks rohkem olema.
To Küsimus 21. detsember 2017 17:43
Mis see lastekaitse siia puutub? Laps magab kontoris rahulikult. Tundub, et lihtlabane kadedus siinsetel, peaasi et ikka istuks kodus nagu teised emad. Eks laiskadel kehv vaadata, et teised rohkem suudavad!
Ats 21. detsember 2017 11:08
Halb vaadata. Ei meeldi üldse. Lapsele kindlasti mitte parim lahendus. See ei ole lastesõim.
Jätke oma totrused.
. 21. detsember 2017 12:19
Väkk, kui vastik on väikest last vaadata. Laps tuleb sünnitusmajast sõime viia, et ta võõraid arvuti taga kommijaid ei segaks. Ats viidi ka imikuna sõime võõraste kasvatada ja oma mähkmete sisse hauduma. Normaalseks ei kasvanud aga vähemalt kirjaoskuse siiski omandas ja suutis endale arvuti hankida, mille kaudu oma arvamust avaldada. Ats arvab, et tema arvamus on oluline ja asjad peavad nii käima nagu tema tahab.
21. detsember 2017 13:17
sa ei ole ise normaalseks kasvanud.
Ats 21. detsember 2017 11:07
Kuidas saab bussijuht või politseinik Tite tööle kaasa võtta ???oleme ju" kõik" võrdsed !
sinu bussijuht ja politseinik teevad tööd, 21. detsember 2017 12:37
kuid seal mäe peal käib töö imiteerimine.
Kuna igavusest midagi teha pole,siis nunnutatakse,antakse rinda,lutti,vahetatakse mähkmeid ja ongi töö!päev õhtul.
Kade 21. detsember 2017 13:01
Atsile 21. detsember 2017 17:45
Ats ei saa aru, et kõik tööd pole igasugused ning on ka erineva pikkusega tööpäevi ja ka erinevad palgad. Mõostus ei küündi isegi lihtsamate asjade aru saamiseni mõnel.

teravkõrv 21. detsember 2017 10:45
asendamatud. järgmine kord võtke kitsetalled kaasa.
loomaarst 21. detsember 2017 10:36
kaas istungite ajal saalis imetab ka,ajakirjanik,uuri järgi ja pilt ka kohe lehte
miks mitte, 21. detsember 2017 10:29
tite nutt aitab vanuritel ärkvel olla
armas perekond 21. detsember 2017 10:26
edu ja õnne ja veel lapsi perekonda
velts 21. detsember 2017 10:22
üks asi on tööl käimine, teine asi on tööd teha.
To velts 21. detsember 2017 17:46
Ei meeldi, 21. detsember 2017 10:20
kui käiakse tööl lapsega. See ei võimalda pühenduda tööle ja häirib ka teisi töötegijaid. Võibolla pole seal riigikogus vaja peale istumise midagi teha. Pealegi pole vaja last solgutada, või on see mingi uhkuse asi, lapsed kaasa tassida.
nojaa 21. detsember 2017 12:46
''käiakse'' tööl, mitte ei tehta tööd, eliidil kõik võimalik.
eliidist- 23. detsember 2017 09:44
To Ei meeldi 21. detsember 2017 17:46
Sulle ei meeldi? Mis nüüd saab???
Riigikogu liige 21. detsember 2017 10:17
Palun homme kits ka kaasa võtta! Muidu on igav.
Raske elukutse ohvrid. 21. detsember 2017 10:09
Kujutage nüüd ette kui see kuradi opositsioon veel ööistungeid korraldama hakkab kasvata siis last riigikogu saalis ? No ma ei või selline ülekohus kui peaks toimuma, Ratas ole mees ütle sõna sekka.
tont 21. detsember 2017 13:17
ratas on üks ümmargune asi...

aiku 21. detsember 2017 10:08
Kotka tundub olevat nii suur kaubamärk, et oli vaja nimeks võtta Kotka-Repinski. Mitte lihtsalt Repinski. Ma olen aru saanud, et seda praktiseerivad maailmas kuulsust kogund inimesed.
Eks 21. detsember 2017 10:25
See ikka igaühe enda asi, millise nime kasuks ta otsustab.
Varsti 21. detsember 2017 10:04
Võtab oma kitsed ka kaasa
aa 21. detsember 2017 10:01
... hea ,et kitsed koju jäid...
21. detsember 2017 09:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
0 21. detsember 2017 10:17
ega sa ka eriti tark paista kui teistele selliseid omadussõnu külge paned.
21. detsember 2017 10:39
nii nunnu 21. detsember 2017 09:49
laps magab..siis saab üksteist hellitada näpukestega..
kuki 21. detsember 2017 09:48
ikka totaalne ajuvabadus! Ma ei kujutaks ettegi, et meil keegi ilmuks titega tööle - igal asjal on siiski oma koht ja aeg. Laps vajab rahu, mitte eputamist kolleegide ja meedia ees.
siist järeldub 21. detsember 2017 10:03
et mingit töötegemist ei toimu aga palka on vaja tõsta.
Ajuvabadusele 21. detsember 2017 10:51
Sa ei kujuta muidugi ette, sinu panid vanemad 3-kuuselt sõime, kus sa oma päevi mööda saatsid, et mitte vanemaid ja kaaskodanikke häirida. Õnneks on need ajad möödas, kui laps oli midagi häbenimisväärset, kes selle asemel, et ta kõikjale kaasa võtta, seoti kõvaks pambuks ja visati võõraste hoidjate kätte. Lapse aju vajab arenguks stimulatsiooni, mitte seda, et teda hoitakse hämaras toas voodid kinni. Sellistena hoitud inimeste väike ajumaht paistab siin kommentaarides hästi välja.
olid ka imikuna tööl kaasas. 21. detsember 2017 10:59
tundub,et kasvasid isa treipingi kõrval üles
vanaema 21. detsember 2017 11:31
Olin viimase kursuse tudeng kui laps sündis pisut enneaegselt. Olid jäänud veel viimased eksamid ja diplomoitöö. Kuidas ma oleksin saanud imiku eksamile kaasa võtta? Kas anda professori hoida seniks kui ma ise ettevalmistasin? Tuli ikka kasutada oma vanemate abi ja laps selleks ajaks koju jätta. Ajukääbikuid küll ei kasvanud mu lastest ja nende lastest samuti mitte.
on ju 21. detsember 2017 12:50
võimalik võtta lapsehoidja, mitte sõime panna, kurb tegelikult et sellel perel nii suur rahapuudus et peab tite tööle kaasa võtma.
Bruno Benno Bernhard 21. detsember 2017 15:00
Papp kulub suuremas osas ajaloonõuniku sigaduste kinnimaksmisele.
To vanaema 21. detsember 2017 17:48
Kõigil pole sellist võimalust, nii, et tuleb laps kaasa võtta.
To 12:50 21. detsember 2017 17:49
Kui soovivad last kaasa võtta tööle siis on kohe rahapuudus? Nad pole teie...
aasta 22. detsember 2017 10:19
siis oli 1955. Siist järeldaja on päris vana, kui ta sellist olukorda kirjeldada oskab.
naha ja 23. detsember 2017 09:46
Kai 21. detsember 2017 11:45
Kuidas on selle kätepesu, pepupesu ja muude asjadega. Laps peab olema puhtas keskkonnas. Palun Lastekaitsespetsialisti ja lastearsti kommentaari! Ma saan aru küll, et nad ainult käivad seal, aga keskkond on siiski must lapse jaoks.
Treialile 21. detsember 2017 12:28
Sa võid oma lapsi rahulikult edasi häbeneda, saata nad mõnda kasvatusasutusse või üldse silma alt ära. Ilmselt teevad nad sinuga sama, kui vanaks saad. Laste ja vanurite koht on kinnistes asutustes, normaalne keskealine treial ei taha neid enda läheduses näha. Ta teab, et liiga paljud lapsevanemad hoiavad oma imikut treipingi kõrval, näeb seda tööl igapäevaselt.
näh, kus 21. detsember 2017 14:38
Siret siin alles pläferdab.
gr 21. detsember 2017 09:40
Selle asemel et seal lehvida, võiks hoopis hankijatele maksta ära Konju Talupood OÜ poolt jäetud võlad, aga kus sa sellega, lihtsam oli firma tankisteidele kantida ning ka riigimaksud maksmata jätta.
Artikli autorile: 21. detsember 2017 09:37
kabinet, taburet, kotlet - 6. klassis õpitu ununenud :((

Vanemad 21. detsember 2017 09:31
magavad sellel ajal, kui laps oma kisaga hääletab.
Ema 21. detsember 2017 09:22
Laps EI TOHI magada turvahällis, palun tekitage siis sinna talle voodi. Otsige arstid on selle kohta tõsiselt kirjutanud, et beebidel ei tohi lasta teha uinakuid turvahällis, mis on ainult autoga sõitmiseks mõeldud, mitte pikemaks ajaks lapse ära panemiseks!
no näed siis 21. detsember 2017 14:42
Tühja see lapse kõveraks kasvav selgroog. Raha ja promo on tähtsam.
To Ema 21. detsember 2017 17:50
Ekspert on kõnelnud. Kontrollisid üle, et kabinetis pole magamiskohta beebil või?
NII 21. detsember 2017 09:18
HÄBI VAADATA , KUI RIIGIKOGUS -ÜLDSE KORDA EI OLE , EI TEA MILLE JAOKS ON SEAL ÜLDSE NEED REPLINSKID KÄIVAD RAHA JARGI RIIKOGUS ???? KUI KITSE KASVATAJA ELAB VAISUSES SIIS , MILLE JAOKS NEED OTSUSTASID LAPSE SÜNNITADA? RIIGIKANTSLER- PR. MADISTE - ÜLDSE EI KUULE JA EI NÄE MIS TOIMUB SAALIS JA MIKS VÄIKE BEEBI SEAL ON??? NÄITAVAD KUI NALI , AGA SEE -SEE ON KURB , MIKS SELLES MAJAS EI OLE KORDA???, VÕI KÄIVAD PALGA JARGI!!! KAS HÄBI EI OLE ???+
naa 21. detsember 2017 10:18
21. detsember 2017 10:34
tahan ja karjun,vaba maa vaba rahvas
muidu 21. detsember 2017 12:33
ju ei kuule ja aru ei saa
Tähendab, 21. detsember 2017 09:18
et riigikogus ei tehta tõsist tööd. Pole veel trehvanud nägema muudel töökohtadel sellist?
Lastesõim 21. detsember 2017 09:18
Riigikogusaal piima - ja pissihaisu täis - see võimalik ainult Eestis !?
h 21. detsember 2017 09:15
Krt., nende palkade ja hüvede eest võiks tööd ka teha! Järelikult Riigikogus tööd ei tehta, kui selline asi on võimalik.
21. detsember 2017 09:08
see kinnitab hardi volmeri sõnu, et tegelikult seal riigikogus ikka tööd ei tehta.
kui 21. detsember 2017 09:05
vaisest perest ema kasvatab oma last väikse raha eest kodus ,siis RIIGIKOGULASED RIKKUVAD SEADUSED JA NENDE RAHA AHNUS NII SUUR, SEE EMA EI TEE TÖÖD ,RIKKUB LAPSE UNE AEGA ,SÖÖTMIST j.n.e. SEE- ON LUUBAMATU ASI .MIKS REPLINSKII NII VAISUSES ELAB , ET OMA VÄIKE BEEBI PEAB KÜLMETAMA KORIDORIDES.???? SEE KRIMINAALNE ASI !!! KES RIIGIKOGUS LUBAB SEDA TEHA??? PRESIDENT PEAB ASI PAIKA PANEMA--RIIGIKOGU TÖÖKORALDUST!!!
Jane 21. detsember 2017 09:57
Lastekaitse peaks sekkuma, see muutub juba laialdaseks, et titega käiakse riiki juhtimas, Mailis Reps näitas tee kätte!
To kui 21. detsember 2017 17:51
Mine kooli või õpi kirjutama. Sellised jagavad siin nõaundeid, uskumatu.

jaan 21. detsember 2017 08:48
kuidas lubatakse riigikogu hoonesse vööraid (ämm) kooserdama ringi.kas mingi läbikäigu hoov see toompea?
päka 21. detsember 2017 08:48
No muidugi, ega nende perev sissetulek ei võimalda lapsehoidjat palgata...! Miks muretseda titt, kui karjäär tähtsam?
vanja 21. detsember 2017 15:56
järgmisest aastast on Morgan ka riigikogu palgal
On ajad! 21. detsember 2017 08:43
Tundub küll,et kaasaegsed noored naised ei saa aru,mis emaroll tähendab.Neile loetakse ju nüüd igasuguseid tarkusi ja õpetusi enne lapse sündi.Kas siis seda tõesti ei räägita,mis beebile hea on ja mis mitte.Eile õhtul "Pealtnägijas" näitas täpselt sama teemat.Ausalt öeldes paha vaadatagi.Naised on nii viletsaks ja mugavaks läinud,et varsti hakkavad mehed sünnitama ka veel. Ainult üks virin ja soigumine,kui raske kõik on.See on juba ammustest aegadest teada ,et väike beebi vajab ema ja ainult ema lähedust. Kogu aeg on naised vastsündinutega kodus olnud ja pärast tööle tagasi läinud.Ja Repinskitel pole see ka mingi kangelastegu nagu Repsilgi.Selge rumalus. Lapsele niisugune solgutamine kasuks küll ei tule.
To On Ajad! 21. detsember 2017 17:52
Sellise arvamusega näitad, et oled ise ka ammustest aegadest pärit ning ei suuda aru saada, et tänapaeval tahavad emad töötada edasi mitte kodus passida.
siis 22. detsember 2017 10:25
tehkugi tööd ja ärgu promeneerigu riigikogus.
17.52-le 22. detsember 2017 16:32
Kullakene!Kui ammustest aegadest ma pärit olen,aga näete surnud veel ei ole.Ka nendel "ammustel aegadel" tahtsid emad edasi töötada ja mitte kodus passida,aga ei saanud,sest laps oli vaja üles kasvatada.Lapse kasvatamine on kordi väsitavam ja raskem,kui oma töökohas tööd teha.Kui ei taha last kasvatada,siis pole vaja mehele minna.Vanatüdrukutel,teatavasti lapsi ei ole.
anne 21. detsember 2017 08:05
Kas seadus talle emapalka ei võimalda? On neil kõht tühi või pole pükse jalga panna? Haige värk.
Mida siit 21. detsember 2017 08:29
järeldada? Poosetamine. Enese upitamine. Töö tegemise mängimine. Mõttetu, kõrgelt tasustatud töökoha labane avalikustamine. Lapse demonstratiivne, absoluutselt mittevajalik väntsutamine. Madalapalgaliste ja sellist laiamist mittelubavatel töökohtadel rabelevate, reaalset tööd tegevate inimeste solvamine kui mitte öelda mõnitamine.
mida veel!!! 21. detsember 2017 08:50
See on puhas häda, mis neid selleks sunnib. Kui neist ükski koju jääks, siis tuleks nende asemel Riigikokku asendusliige, kes poleks aga ilmselt nende - ehk üliandunud Kremli-kummardajate - leerist.
,,, 21. detsember 2017 07:17
see näitab meie riigikogulaste madalat palka, mille eest ei saa lapsehoidjat palgata. Või hoopis hierarhia ülesehitamist - algul riigikou lastesõimes, lasteaeaias, lapspspoliitik, noorpoliitik, poliitilk, riigikogulane , minister ja see kõik aitaks poliitikute arengule kaasa.
Loe ja imesta 21. detsember 2017 07:09
Vot see on ehe näide,et riigikogu töö on selline lihtsalt kohalolek.Andke andeks,laps nõuab tähelepanu ja hoolitsust.No peab ikka pealuu olema.Mis on inimestel viga?Niisugune üleüldine lolliks minemine.Kes kargutab mees mehega,lapsed tulevad juuatäis kooli,president mökutab digitaalsest bussikutsumisest maale,kus pole interneti levigi ja muide maainimene ja vanem veel,ei istugi arvutis.Üks lollakam idee teise otsa.Joulumöllu.
Vahur 21. detsember 2017 07:09
Lastekaitse ei peaks reageerima? Või on perekond Repinskid jätkuvalt süüdimatud?
maamees 21. detsember 2017 07:04
Miks väike laps peab kõike kannatama.
tundub, et 21. detsember 2017 07:20
selleks on võimelised keskerakondlased. Pole nagu kuulnud, et keegi mõnest teisest erakonnast väntsutaks last töö juures.

ain 21. detsember 2017 07:02
nad on vist juba sünnis saati,,öndsad,,?
Toome Jaana 21. detsember 2017 06:35
ja lisaks abilisele võiks lastega riigikogulasel veel riigi poolt lapsehoidja olla.
marge 21. detsember 2017 06:30
Mida tähendab üldse "käivad tööle"? Või on mõeldud "käivad tööl", lihtsalt emakeeleoskus on kirjutajal nõrk?
reps 21. detsember 2017 06:08
annab rinda,,repinski vahetab mähkusid ja roogib,,,
riigikogu on ainuke koht,kus selline asi võimalik.
Kirju 21. detsember 2017 04:08
Rahaahned, enesekesksed ja võimust ogarad! Milleks üldse last saada, kui ei taheta lapsele pakkuda parimat!?
21. detsember 2017 07:22
21. detsember 2017 03:32
Näe eraettevõtjana ei ole võimalik niimoodi kodus passida, peabki kohe tööle hakkama.
Juulius 21. detsember 2017 05:30
Last siis vaatab aeg_ajalt kaasasolev vanaema. Hr.Repinskist oli artikkel, kirjeldati nende pere pikka paèva ja rööpràhklemist Tallinna hommikul, päeval volikogusse Jõhvis ja tuleb välja, et et selle kõrvalt jõuab ka tegeleda kitsefarmi pidamisega. Tundub, et tegu on tõeliste imeinimestega. Kes teeb, see jõuab.
Küsimus _ kas vabrikutöölisel on võimalik tassida laps tööle kaasa? Või Rimi kassapidajal?
21. detsember 2017 03:17
Ärgem olge nii vastikult õelad,kui lubatakse käia,siis andku minna.
Hihhii 21. detsember 2017 06:11
Morgan teenib vähemalt oma ülalpidamise ausalt välja. Kuid kui pensioni hakatakse arvestama staaži pikkuse /tööaastate järgi, siis peaks küll maimukese tööle vormistama.
Õel ja vastik 21. detsember 2017 16:48
olen ma siis, kui need, kes on valitud vastutama kõigi võrdse heaolu eest,loovad endi jaoks meie kõigi raha eest eritingimused. Ei oska mõelda, millised ja kus on veel need ametikohad,kuhu saab imiku kaasa võtta. Ja huvitav oleks teada, kes neile seda lubas,meie käest pole ju küsitud. Meie oleme nende tööandjad.
To 16:48 21. detsember 2017 17:53
Paljud saavad sinust rohkem palka ka!
21. detsember 2017 02:24
Kuna friigikogus tööd niikuinii ei tehta , ei saa lapse lalin kedagi segada ka.Aga kui ma homme nt. oma järelevalvet vajava ämma loengusse veaks , oleks sel hoomamatud tagajärjed...

vana toriseja 21. detsember 2017 00:10
Muutub juba tüüpiliseks, enne Reps, nüüd Repinski. Kes on järgmine? Kas jälle Reps?
kommijatele 21. detsember 2017 02:34
Mida teie siis kitsekarjuste mõistusesat lootsite....?
- 21. detsember 2017 10:21
sinu mõistusesat ka pole paigas?
21. detsember 2017 06:15
Järgmisena kits kärneriks.
vana toriseja 21. detsember 2017 00:07
Muutub juba tüüpiliseks, Reps ja Repinski. Kes on järgmine?
vanaema 20. detsember 2017 23:56
Vaene laps ... Kolm esimest eluaastat on lapse arengus kõige tähtsamad. Kui mõlemad vanemad käivad tööl ja laps nagu muuseas kaasas, siis ...
Kahte isandat teenida ei saa: kas laps või töö?
parteilumehelbekesed 20. detsember 2017 23:51
said lapse,paistab et ei osta midagi muud peale hakata.Ei mingit poolehoidu sellisele lapse ärakasutamisele poliitilistel eesmärkidel ja veel elukestevas valimisvõitluses.Populistid,kus on beebikaitjate silmad?
20. detsember 2017 23:24
Lapsuke on muidugi hästi nunnu aga laps segab töö tegemist ja paratamatult lendleb õhus igasugu nakkus pisikuid.Mina küll oma imikut rahvarokesse kohta ei viiks.
Ka ema 20. detsember 2017 23:11
Ega paljud emad ei suuda ainult kodus lapsega olla, aga teistel töökohtadel ei ole lapsega tööl käimine võimalik. See on võimalik ainult Riigikogus. Ei saa ainult enda peale mõelda ja ennast nagu mingi kangelasemana näidata, vaat, mida mina suudan, mis sest, et pidevalt tööle hilinen ja istungist ei saa ka kogu aeg osa võtta, kui last vaja sööta. Esiteks pole see mingi töötegemine, teiseks vastutustundetu lapse suhtes ja kolmandaks ei arvestata teiste riigikogulastega. Riigikogu töö tundub nii lahe olevat, et tuled tööle, millal jõuad või tahad, vahel üldse ei tule mingite isiklike põhjuste tõttu. Kas hääletad või ei - kõik on enda teha, ei mingeid kohustusi. Aga, kui arvestada seda, et reedene päev ja kuu viimane nädal on vabad ja esmaspäeval tullakse alles kella 15-ks, siis nii võib selle ka koos imikuga läbida.
Kristel 20. detsember 2017 23:28
Ühesugused jobud Mailis Repsiga! Kohutav!
Hiiumaa mees 20. detsember 2017 23:09
Kus siis kitsekari jääb. Need ju kodus päris ihuüksinda ja nutvad. Äi nönda äi saa.
KUS ON LOOMAKAITSJAD...? 20. detsember 2017 23:29
KUS ON LOOMAKAITSJAD...? KITSED ON NÄLJAS JA LÜPSMATA!
kas kitsekarja 20. detsember 2017 23:06

on 20. detsember 2017 23:05
lapsega võimalik ametis käia aga töö on muu kui lõdva randmega pastaka hoidmine- töö on võrdne jõu ja teepikkuse korrutisega, nagu füüsika õpetas, nüüdsel ajal on iga asi aga nn. töö, teinekord ka kätepesu jne.
no 22. detsember 2017 10:30
Põrguvürst 20. detsember 2017 23:01
idiotismi ja ultra lollust on ette ennustatud ,enne aegade lõppu ,hakka või maailma lõppu uskuma
Marko 20. detsember 2017 22:55
Midagi eeskujuliku selles totruses küll pole. Pigem näitab millist klounaadi ikka korraldatakse maksumaksja raha eest.
20. detsember 2017 22:53
Nii et siis enne võim, ja alles siis laps. Millal lõpeb selline suhtumine, et lausa imikud tuuakse tööle kaasa, reisitakse nendega nagu seljakott seljas mööda ilma, käiakse mööda seltskonda, jne. samal ajal kui laps vajab rahulikku keskkonda, mitte kära, müra ja võõrast melu. Ning siis imestatakse miks lastel on juba varakult ärevushäired ja nad on depressiivsed. Laps ei ole mänguasi ja uhkustada sellega et tassitakse last tööle kaasa, on mammade-papade egoism.
beebi 20. detsember 2017 23:10
kuuleb riigikogus lehmakauplemist, nägelemist ja ärapanemist nimg saab psüühilise trauma kogu eluks.
Ka ema 20. detsember 2017 23:22
Tahab näida kangelasemana. Aga lapse heaolu peale ei mõelda, tundub eputamisena, vaat, mida mina suudan. Seda suudaks iga ema, kes ei peaks kella peale tööle minema ja töö ajal lastakse põhiliselt lapsega tegeleda. Nii väike laps tahab ju tihti süüa, mähkida, no, kas see on siis nii tõsise töö tegemine, kui Riigikogu vastutusrikas töö? See on ema enda südametunnistuse asi. Ilmselt on Riigikogu töö nii lõdva, et niiviisi saab tööl käia.
Ei mingit nummit 21. detsember 2017 06:47
See on puhas häda, mis neid selleks sunnib. Kui neist ükski koju jääks, siis tuleks nende asemel Riigikokku asendusliige, kes poleks aga ilmselt nende - ehk üliandunud Kremli-kummardajate - leerist.
punkt 20. detsember 2017 22:49
beebi võib kuulda riigisaladusi.
20. detsember 2017 22:53
Või siis kui on vaja hääletada, minnakse mähkmeid vahetama.
22:49 20. detsember 2017 23:31
Putinlasi EI TOHI riigisaladuste ligi lasta! Kremli SPIOONE Keskerakonnas niigi palju...!
Muidugi 20. detsember 2017 22:41
Kui 18 kuud on töölt eemal, siis oled ju kadunud tööandja jaoks! Eriti riigikogus. Kohutav on see kasside ja koerte toole vedamine
ahmadin 20. detsember 2017 22:36
Riigikogus on selline klounaad võimalik. Kunagi mingi Hanso nimeline minister lutitas oma titat ka töö ajal ja postitas sellest piltegi netiavarustesse. Tootva töö puhul oleks selline käitumine võimatu.
Katrina 20. detsember 2017 22:34
Just - käivad tööl, mitte ei tee tööd!
Jah... 21. detsember 2017 08:46
Ma ka istun päevad läbi, kolmekuune titt, kaheksakuune lehmavasikas, paar kana kukeisandaga töö man kaasas. Ja katsugu reisijad mitte vaiki olla--saavad suusad. Ma nimelt ametilt bussijuht...

nii vahva 20. detsember 2017 22:34
koerad, beebid....riigikogus polegi ju tööd teha vaja, uimerdada oma tittede kisa saatel.
kahju 20. detsember 2017 22:17
et ei arvestata kolleegidega,kes veab imikuid,kes koeri ,kasse,lihtsalt tahaks rahulikult ja stressivabalt oma palga valja teenida.