Eesti uudised

VIDEO | Ei julge palka juurde küsida? Eesti Panga värske ülevaade toob välja, kuidas majandusel läheb!

Kristjan Väli, 19. detsember 2017, 12:40

47 KOMMENTAARI

e
EI / 20. detsember 2017, 06:51
tõuse siin enam midagi ,ainult vererõhk
k
Kes/ 20. detsember 2017, 06:40
Selgitaks, mis funktsioone see Eesti pank oma 200 töötajaga peale majanduse prognooside veel selgitab?
p
19. detsember 2017, 22:37
Palga peab määrama töötaja ja kui kokkuleppele ei saa, siis mõnes riigis ikka saab. Kord käsikeevitust tehes küsisin arvele 180 päevas arvele, teine vend, minust parem, leppis 100-ga. (laupäev ja 16 m kõrgusel töö)
t
tühjad sõnad/ 19. detsember 2017, 19:01
Kui majandusel nii hästi läheb siis miks ei viida käibemaksu kriisieelsele tasemele? Käibemaksu ju tõsteti vaid kriisist üle saamiseks. Ning miks meil ikkagi on euroala kõrgeim inflatsioon 4,5 %? Kui kevadel hinnad kasvama hakkasid siis lubas Eesti pank sama moodi, et aasta teises pooles inflatsioon pidurdub. Tegelikult on asi alles alguses ja peagi näeme leiva hinna hüppelist tõusu. Aga küll taas põhjenduse leiab..
p
PALJU TÄNU EELMISELE REFORMIERAKONNAGA VALITSUSELE!/ 19. detsember 2017, 20:08
PALJU TÄNU EELMISELE REFORMIERAKONNAGA VALITSUSELE, et meie majandus PRAEGU VEEL nii heas seisus on...? Aga Ratase valitsuse TULEMUSI saame teada alles PAARI aasta pärast!
p
pank/ 20. detsember 2017, 12:29
Nii ongi,reffid oskavad vaadata aastaid ette,nyyd hea höisata,et majandus töuseb.Keskid vaatavad vaid oma rahakotti,muu on kama kaks.Uuel aastal meie maksame ka riigikogulaste ja valitsuse sadades töusva palga kinni,kui pension töuseb vaid 69.- ja lapsed ka hooletusse jäetud.Kadri lubas köike ja nyyd näeme,liigub Edgari jälgedes,algus ju alles,pettis köiki
m
minu pension/ 21. detsember 2017, 16:24
on küll tõusnud 14 euri.
p
piiks ja puuks/ 19. detsember 2017, 18:46
ma ei saa aru Eesti panga vajalikus! See firma teeb prognoose(sarnaselt isand mangiga) ja jälgib rahavoogusid mis meist vuhinal mööda voolavad. Annavad rootslastele järgmise banka avamise loa+
p
ppiks ja puuksile/ 20. detsember 2017, 12:31
tundub nii,kui körvade vahel on tyhjus,siis ei saagi aru.Kuid seda ikka saad aru,kui valelik praegune valitsus on ja mida köike lubas enne valimisi,see kerge matemaatika,eriti uue aasta maksu töusudes.
M
A/ 19. detsember 2017, 17:07
Miks see, kui ""Eesti majandus on kriisijärgse aja parimas seisus,“ teatab uhkelt Eesti Panga president Ardo Hansson. "kuidagi maksumaksja ja tööinimeseni kunagi ega kuidagi ei jõua?
t
Tead, milles asi?/ 19. detsember 2017, 17:50
Teised räägivad maj.kasvust siis kui on langusest nulli tõusnud ja alustavad nullist ülespoole kasvu. Eestis on nii, et kui juurdekirjutustega on maj.languse pidama saanud, on neile juba kasv.
p
Puhh./ 19. detsember 2017, 16:51
Palkka kirjutatakse muide kahe K-ga. Lollid.
1
16:51/ 19. detsember 2017, 20:33
Sinu julkka kirjutatakse kahe k-tähega!
K
./ 19. detsember 2017, 16:20
Kas ikka saab uskuda asutust kes Ew kodanike kullavaru maha müüs
o
oh mis sest kullavarust/ 19. detsember 2017, 17:05
seda oli ju nii vähe. Ja tegelikult pidavat oma 200 kilokest veel isegi alles olema.

p
Pankuritel on palk ka väike nagu muu.../ 19. detsember 2017, 15:24
o
Osoon/ 19. detsember 2017, 15:36
Miks risustada komme Norra vaadetega?
-
R o h u d !/ 19. detsember 2017, 16:06
e
Eesti rikkuseks on odav tööjõud/ 19. detsember 2017, 17:11
mida madalamal riik oma kodanike palgad hoiab , seda konkurentsivõimelisem on riik. Riik ongi meil rikas , aga rahvas vaesub. Pole mõtet jahuda kõrgest keskmisest palgast, sest mediaanpalk, ehk palgatabelis keskmise eestlase palk jääb ju brutona alla 800 euri.
t
taskila tõrva vallast/ 19. detsember 2017, 15:03
mina küsisin küll tubli töö eest valdade ühendamisl kompensatsiooni ja lollid andsidki!
Edaspidi küsin veel!
Kõigile lojaalsetele ametnilele ja nende hõimlastele maksan iga kuu lisatasu 500-600 euri.
Toetage tõrva reformierakonda!
e
Eesti pigutab rikka riigi kujutlemisega üle/ 19. detsember 2017, 14:46
Kõik suuremad ettevõtted ja pangad on Eestis läinud välismaalaste kätte, ülejäänud on bluff.
https://innojairja.blogspot.com.ee/2017/12/kuidas-siis-eestil-hasti-laheb-kui.html
k
Keskpank/ 19. detsember 2017, 13:58
Keskpank=plaanimajandus. Ta moondab majanduse tähtsaimat hinnasignaali ehk intressi.
b
Brsseli esindaja/ 19. detsember 2017, 16:21
See ongi meie keskpanga ainuke õigustus.
a
Aga/ 19. detsember 2017, 13:57
Kohe mitte ei tea kelle arvelt ja kuidas need kasumid tekkivad??? Raban ka tööd teha ja näpud ikka põhjas.
m
Mart/ 19. detsember 2017, 14:54
Kasumid tekivad mastaapide arvelt. Lihtinimene arvab, et tähtis on kasum ja püüab väikeselt investeeringult viimast võtta. Ärimees aga teab, et tähtis on hoopis käive ja ta püüab seda suurendada ehk firmat kasvatada. Kui rabad ise tööd teha, siis ei tähenda 10% palgakasv sulle peaaegu midagi. Kui aga panna mõne suurfirma toote hinnale otsa kõigest 1%, siis on tulu miljonites.
a
aga/ 19. detsember 2017, 14:56
sa ära aja näppe põhja, tööta natukene rahulikumalt mis sa tühja rabeled
t
Tartu Fooliummütsivabriku direktor (isiklikult)/ 19. detsember 2017, 13:49
Meil Brüsselis on vaja näidata, et palgad jälle on tõusnud, eestis iga kuu palgad tõusevad, me oleme palgatõusult viie rikka riigi hulgas!
Kes ei usu, pangu fooliummüts pähe ja nokkigu peost seemneid!
k
Kilekott/ 19. detsember 2017, 16:34
Elatustaseme tõusult oleme muide Europpas kuue viimase seas. Meie rahad kaovad pankadest piiri taha nagu detsembri lumi :(
k
Kus sina elanud oled?/ 19. detsember 2017, 17:46
Praegu oleme 28 liikmesriigi hulgas juhtival, 28. kohal!
r
raudmees/ 19. detsember 2017, 13:48
Oravate valitsemise ajal said rikkad kõrgepalgalised tulumaksu alandamisega kopsaka palgalisa Harilikud surelikud said sandisente Kui nüüd keskerakond hakkas midagigi tegema ka kassapidajate heaks läks eliidi hulgas põrgukisa lahti Tõsi et eestlane ei oska arvutada
a
aga/ 19. detsember 2017, 14:59
see on päris huvitav: annad hariliku surelikuna sandisente ja tahad pudru mägesid vastu saada :)
k
Kesiklast/ 19. detsember 2017, 15:25
Oravatega koos valitsesid siis ka Sotsipeerud ja IRL-lased! Need 2 viimast vegeteerivad ka praeguses valitsuses.
t
töötaja/ 19. detsember 2017, 13:30
Palka ei tohigi juurde küsida, kohe öeldakse, et otsi teine töökoht, kus rohkem makstakse. Riigimehed ei pea kunagi palka juurde küsima, nendele tehakse see automaatselt, kas taha või mitte. See ajabki naerma ja nutma, et need kõige kõvemini kisajad (et meil on kõigil hea elu ja normaalne palk) ei ole siiani aru saanud kuidas elavad tavainimesed ja kui suur on nende sissetulekud. Ka sellest vaadatakse mööda, et hinnad aina kerkivad. Sellest lihtsalt ei räägita.
a
Aga/ 19. detsember 2017, 13:43
Süürias on nii ja Süürias on naa...
Sellest räägitakse, see on ju tähtis
h
Hihhii/ 20. detsember 2017, 05:25
Neile jagatakse ju palgaraha "südametunnistuse järgi" nagu üks tuntud otsustaja ütles.

a
19. detsember 2017, 13:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kesikule/ 19. detsember 2017, 16:36
ja praeguse valitsuse lausrumalus viib meid kindlalt viimaseks!
+ minul pole ka selle valitsuse ajal sentigi palk tõusnud.
k
küsija suu on seinapragu/ 19. detsember 2017, 13:19
Eesti majandus laperdab nagu paberlaevuke ulgumerel. Korraks läheb naaberriikidel paremini, kohe läheb eesti majandusel hirmus hästi ja kõik tormaku palka küsima. Järgmisel hetkel on majandus põhjas ja siis mis- hakkate palka tagasi maksma või?
Nii hale on see palga küsimise propaganda. Kui palka küsimise järgi makstakse, on asjad väga halvasti. See tähendab, et töö tulemustel ja palgal ei ole seost. Kui seost pole, siis saavad lõviosa rahast kõige kõvemini kisendavad tühikargajad.
n
No/ 19. detsember 2017, 16:06
vaevalt tühikargajale palka juurde antakse, pead hea tööline olema, et seda juurde saada.
A no, mis mina tean, ma põdras.
k
Kas / 19. detsember 2017, 13:17
Kas mingitel poliitkapjadel on vaja palka tõsta? Jälle suur detsembri plaanimajandus täidetud ja n.n. "keskmine palk tõusnud" projekt?
Muidugi ta ju "tõuseb" kuna poliitkapjade palgad on seotud selle exceli keskmisega, oleks seos alampalgaga, tea, kas siis tõuseks alampalk vähemalt tabelis iga kuu?
t
Teeme nalja ka!/ 19. detsember 2017, 13:26
Kui mina joon iga päev pudeli viina ära, sina aga oled karsklane, oleme statistika keskmise järgi mõlemad joodikud! IRW!
m
Mode!/ 19. detsember 2017, 13:27
Õpi statistikat arvutama! Kas pole nii nagu seletasin?
j
Jäjekordne bluff!/ 19. detsember 2017, 13:11
Millal on ettevõtjad "tahtnud" palka tõsta? Kogu jura hiilgab vaid rahva raha eest Euroopale plusside näitamiseks.
j
jajah/ 19. detsember 2017, 13:23
Normaalsed ettevõtjad tõstavad heade ja kasu toovate töötajate palka igal aastal. Normaalne ettevõtja, ja neid on enamus, saab aru, et hea töötaja on väärtus ja temaga tuleb kasu jagada. Permanentsest klassivõitlusest huilgavad reeglina tööpõlgurid, töötud, ametnikud ja teised ühiskonna seljas liugu laskvad tegelased, kes reaalset tööd ainult kaugelt näinud.
j
jahah/ 19. detsember 2017, 14:25
"Normaalne ettevõtja"? ja selliseid järelikult polegi...
t
to jajah!/ 19. detsember 2017, 14:33
Oled normaalne ettevõtja? Ükskõik, millega tegeled, saaksid sa näiteks siia kirjutada, kui palju saab Eestis keskmine torujüri palka norm. tööpäeva eest? Ja millised oleksid boonused? Mina 66.a. vanamees, pole veel 25. a. jooksul trehvanud tööandjale, kes esiteks peab 8 tunnist tööpäeva normaalseks ja maksab elamisväärset palka. Veel: Kui palju on üldse Eestis elamisväärne palk? Kui vastad ausalt, oledki minu silmis esimene aus ettevõtja.
a
Aga paistab, et/ 19. detsember 2017, 17:44
"aus" ettevõtja jõudis vahepeal pankrotti minna. Pole arvutiki, et vastata.
k
kui ma ütlesin,/ 19. detsember 2017, 18:47
et pole enam nõus alla min. palga töötama, jäin kohe tööst ilma, võeti järgmine, kes nõus.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee