Mis ajast Ameerika neid MIG-29 sid toodab? Minu teada on tegu ikka Venemaal toodetud künaga. Sest teatavasti on Mikojan-Gurevitši kuulus konstrueerimisbüroo ikka Venemaa oma. Mig-29 on NSVL ajal, 70-ndatel konstrueeritud mudel, esmalend 06. 0ktoobril 1977. Kokku on Venemaa tootnud umbes 1600 sellist "küna". Näib, et trollikursused on pisut pealiskaudsed ja jagatavad teadmised on puudulikud.
Mis ajast Ameerika neid MIG-29 sid toodab? Minu teada on tegu ikka Venemaal toodetud kü.naga. Sest teatavasti on Mikojan-Gurevitši kuulus konstrueerimisbüroo ikka Venemaa oma. Mig-29 on NSVL ajal, 70-ndatel konstrueeritud mudel, esmalend 06.0ktoobril 1977. Kokku on Venemaa tootnud umbes 1600 sellist "kü.na". Näib, et trollikursused on pisut pealiskaudsed ja jagatavad teadmised on puudulikud.
Ameerika viimase põlvkonna hävitajal- superlennukukil F-35 kukkus hiljuti korpuse küljest terve tükk ära. Lennuk on viimseni elektroonikat täis topitud ja hind taevas. Häireid on olnud palju. Täiuslikku relva või lennukit pole olemas. F-35 on müüdud ka mõnedesse välisriikidesse. Kui Ameerika relvastust ostnud riigi poliitika mingil põhjustel enam jänkidele ei meeldi, siis piisab arvutiklahvile vajutamisest ja 5 põlvkonna superhävitaja muutub paugupealt 3 põlvkonna hävitajaks ja kaotab poole oma headest omadustest. Samuti toimivad kõik relvi exportivad riigid. Teine asi on osta litsens ja hakata kohapeal tootma. Aga kõige moodsama relva litsensi ei müü naljalt keegi.
Teil on tugevad teadmised lennundusest. Mikojan-Gurevitš MiG-29 (vene keeles Микоян и Гуревич МиГ-29; NATO koodnimega Fulcrum) on Venemaa kahemootoriline reaktiivhävituslennuk, mida hakati ehitama ja lennuväes kasutama juba Nõukogude Liidu ajal. Selle konstrueerimist alustati 1974. aastal, esmalend tehti 6. oktoobril 1977.
vene lennukitesse on juhtmete sisse ehitatud mini kaugjuhitav ja plahvatav happeplönn.Kui s!bulatel vaja vastav lennuk alla tuua,siis seda ka tehakse....seda rääkis nõuka armees üks lennuväe ohvitser.
Venemaal on juba ammust ilma plaanimajandus. Tähtis on mitte kvaliteet vaid kvantiteet. Plaanitäitmine. Juba lennuväemarssal Pokrõškin, sõja ajal esimene kolmekordsesr kangelasest hävituslendur kirjutas oma memuaarides, et vaat et veerand või kolmandik lendureid hukkus mitte lahingus alla tulistatuna vaid omaenda lennukite altvedamis tõttu. Ta ise pääses kord sedasi üle noatera. Kui mootor äkitsi alt vedas. Ja mitte vaid sõja ajal. Pärast sõda oli Moskva sõjaväeringkonna õhuvägede ülem, kindralleitnant Vassili Stalin pidevalt nugade peal tollase õhuvägede ülema, lennuväe-peamarssal Novikoviga. Ikka lennukite kehva kvaliteedi tõttu,mille pärast pallju lendureid hukka sai. Niit et vanad traditsioonid!