Maailm

Radarilt kadunud Poola hävitaja leiti, piloot pääses eluga

Toimetas Triinu Laan, 19. detsember 2017 08:33

16 KOMMENTAARI

m
20. detsember 2017 07:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
M
???/ 20. detsember 2017 10:07
Mis ajast Ameerika neid MIG-29 sid toodab? Minu teada on tegu ikka Venemaal toodetud künaga. Sest teatavasti on Mikojan-Gurevitši kuulus konstrueerimisbüroo ikka Venemaa oma. Mig-29 on NSVL ajal, 70-ndatel konstrueeritud mudel, esmalend 06. 0ktoobril 1977. Kokku on Venemaa tootnud umbes 1600 sellist "küna".
Näib, et trollikursused on pisut pealiskaudsed ja jagatavad teadmised on puudulikud.
m
Moderaator korjas ära. / 20. detsember 2017 10:08
Mis ajast Ameerika neid MIG-29 sid toodab? Minu teada on tegu ikka Venemaal toodetud kü.naga. Sest teatavasti on Mikojan-Gurevitši kuulus konstrueerimisbüroo ikka Venemaa oma. Mig-29 on NSVL ajal, 70-ndatel konstrueeritud mudel, esmalend 06.0ktoobril 1977. Kokku on Venemaa tootnud umbes 1600 sellist "kü.na".
Näib, et trollikursused on pisut pealiskaudsed ja jagatavad teadmised on puudulikud.
p
pilot/ 19. detsember 2017 13:11
Ameerika viimase põlvkonna hävitajal- superlennukukil F-35 kukkus hiljuti korpuse küljest terve tükk ära. Lennuk on viimseni elektroonikat täis topitud ja hind taevas. Häireid on olnud palju. Täiuslikku relva või lennukit pole olemas. F-35 on müüdud ka mõnedesse välisriikidesse. Kui Ameerika relvastust ostnud riigi poliitika mingil põhjustel enam jänkidele ei meeldi, siis piisab arvutiklahvile vajutamisest ja 5 põlvkonna superhävitaja muutub paugupealt 3 põlvkonna hävitajaks ja kaotab poole oma headest omadustest. Samuti toimivad kõik relvi exportivad riigid. Teine asi on osta litsens ja hakata kohapeal tootma. Aga kõige moodsama relva litsensi ei müü naljalt keegi.
a
ab/ 19. detsember 2017 11:14
Järelikult liiga suurt kasvu piloot oli kui luumurrud. Või oli hoopis haigla nimetus luumurdudega?
a
19. detsember 2017 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
KKK/ 19. detsember 2017 10:57
ise kirjutan-ise laigin....ehtne s!bul!
a
ants/ 19. detsember 2017 11:14
Teil on tugevad teadmised lennundusest.
Mikojan-Gurevitš MiG-29 (vene keeles Микоян и Гуревич МиГ-29; NATO koodnimega Fulcrum) on Venemaa kahemootoriline reaktiivhävituslennuk, mida hakati ehitama ja lennuväes kasutama juba Nõukogude Liidu ajal. Selle konstrueerimist alustati 1974. aastal, esmalend tehti 6. oktoobril 1977.
s
see/ 19. detsember 2017 11:19
s
see/ 19. detsember 2017 12:51
on Armeenia - Iisraeli koostöö.
p
parsa/ 19. detsember 2017 11:22
MIG on venelaste lennuaparaat,mida võiks kõrgeltharitu ameericlane teada.
v
Van Der Sell/ 19. detsember 2017 09:48
vene lennukitesse on juhtmete sisse ehitatud mini kaugjuhitav ja plahvatav happeplönn.Kui s!bulatel vaja vastav lennuk alla tuua,siis seda ka tehakse....seda rääkis nõuka armees üks lennuväe ohvitser.
t
Teadur/ 19. detsember 2017 21:57
Ei olnud lennuki rike, lihtsalt kütus lõppes enne maandumist otsa. Seda on ennegi Mig-ga juhtunud.
o
On nii / 19. detsember 2017 09:32
Loogiliselt mõelda siis need vene lennukid ei tohiks lennata kuna kõik täispeaga tehtud.Kuidagi nad õhku tõusevad aga ei püsi seal kaua.
V
!!!/ 19. detsember 2017 09:27
Vene värk, töökindlus ning kvaliteet.
M
???/ 19. detsember 2017 09:35
t
to ???/ 19. detsember 2017 11:36
Venemaal on juba ammust ilma plaanimajandus. Tähtis on mitte kvaliteet vaid kvantiteet. Plaanitäitmine. Juba lennuväemarssal Pokrõškin, sõja ajal esimene kolmekordsesr kangelasest hävituslendur kirjutas oma memuaarides, et vaat et veerand või kolmandik lendureid hukkus mitte lahingus alla tulistatuna vaid omaenda lennukite altvedamis tõttu. Ta ise pääses kord sedasi üle noatera. Kui mootor äkitsi alt vedas.
Ja mitte vaid sõja ajal. Pärast sõda oli Moskva sõjaväeringkonna õhuvägede ülem, kindralleitnant Vassili Stalin pidevalt nugade peal tollase õhuvägede ülema, lennuväe-peamarssal Novikoviga. Ikka lennukite kehva kvaliteedi tõttu,mille pärast pallju lendureid hukka sai. Niit et vanad traditsioonid!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee