Eesti uudised

TRAMMIST JÕHKRALT VÄLJA REBITUD MEES: „Kõige rohkem on mul kahju sellest, et turvamees tõmbas mu jope puruks ja telefon läks katki. Mul niikuinii pole riideid kusagilt võtta, ma olen kodutu."

Kristjan Väli, 19. detsember 2017, 00:00

139 KOMMENTAARI

l
lumekakk/ 20. detsember 2017, 01:35
jope raha ja üüri raha pole aga viina-õlle ja muu alko peale ulub 300-400 eurot tal. Seega isegi kui ta suudaks kaine olla ,siis on tal võimalus TASUTA õpida kutse ja tööle asuda 500-600 neto palgaga = saada Jüris-Keilas-Sakus üürikorter 200 kommunaalid u 100 koos elektriga transport Tallinna ja tagasi 65 eurot kuus ja toiduraha ja riieteraha 165 -265 kuus .loomulikult sotsiaal abi saab taodelda üüri/ kommunaalide maksimiseks kuni 100 eurot/kuus . Seega ole mees ja ole vähemalt töö- jakoolituspäevadel kaine = igapäev ei pea jooma end pildituks.
j
joogu vähem/ 20. detsember 2017, 12:45
Ei tea jah. Lugegem Päevalehest uuest aastast jõustuvat uut seadust, mis paneb kõigile korteritele autommatselt hüpoteegi peale. Kas riik on ikka valmis uutest kodutute armeedet üle olema? See on ju suisa sunnismaisus ja inimeste ahistamine ning jõuga igasugu teema päehmäärimine. Mida rutem see hullumeelne valitsus tagasi astu, seda kasulikum on Eesti rahvale.
a
Ajaloohuviline/ 19. detsember 2017, 23:36
Kolmandas Reichis piisanus kas hulkurlusest, tööpõlgurlusest või korduvast kriminaalsest kuritegevusest, et ilma pikemata laagrisse sattuda. Ning sealt väljuti üldreeglina vaid kkorstna kaudu.
t
TT/ 19. detsember 2017, 23:29
Kriminaalne värk tuleks algatada sellel turviku üle ja talt välja nõuda valuraha papile.
k
Kommenteerijatele/ 19. detsember 2017, 21:55
Torgite Teistel silmad peast valja,aga kes teie Ilu siis naeb
i
irw/ 19. detsember 2017, 21:38
veerand elu vangis istunud onul on VÄGA PUHAS südame tunnistus.parmul ja kodutul on ikka vahe vahel ja turvamees tegutses nii nagu peab.ma ei kannata ka seda mõnusat pissi ja parmuhaisu mis nad ühistranspordis levitavad.
k
Kurbus/ 19. detsember 2017, 19:13
Loen ja loen... kurvaks teeb, väga kurvaks. Miks Te olete kõik nii kurjad? Tõsi, inimene on elu jooksul teinud valesid otsuseid ning sattunud sellele teele, kus ta on AGA see ei tähenda, et Te peate solvama ja õelad olema! Kõik inimesed ei satu tänavale sellepärast ainult, et nad mõrvarid või joodikud on. Vahel pisikesest abist kasvab miskit suurt ja head. Võib-olla ongi pisikene tõuge tema elust puudu.
Bussis olles on tõesti paha, kui keegi haiseb või on purjus su kõrval aga see ei tähenda, et teda tuleks kohelda kohe nagu kaltsu! Keegi meist ei tea mida elu toob. Võib-olla on keegi teist samas oleks kunagi ja siis lõhutakse Teie jope ära. Kindlasti oleksite kurvad. Olge natukenegi mõistvamad ja mitte nii kurjad...
i
19. detsember 2017, 21:19
inimene, kel puudub häbitunne, puudub ka kurbus. Kui inimene ei häbene, ei sa ta häbi tunda. Neil on juba kama, kes mis ütleb ja kuidas ümber käib, hing on saatanale maha müüdud, sealt tagasiteed pole. Kõik me teeme tööd, et mitte sattuda trepi alumisele astmele, kui aga saume, siis oleme õrnemad tunded minetanud. Ta ei tunne sellist valu, nagu sina tundma oled suuteline, ta ei tunne lõhnu, nagu sina tunned, ta ei näe nii nagu sina näed, talle pole enam miskit püha, tal pole mitte miskit kaotada. Jope saab uue, telefoni ka.
e
Eks hakka siis nutma/ 19. detsember 2017, 23:29
Aga mina lihtsalt ei salli elukutselisi r e t s i d i v i s t e! Ma ise ning mu lähedased on selliste tõttu piisavalt palju kannatanud. Igaüks valib ise oma tee ning saatuse. Mina ise kasvasin vaestes ja rasketes oludes, pidin noorena paljustki loobuma. Vargile aga ei läinud. Kui mina suutsin korralikult tööl käia, töö kõrvalt hariduse omandada ja vähehaaval ka oma kodu rajada, siis ilmselt suutnuks seda ka mõni teine. Kui vaid tahtmist oleks olnud. Aga ju siis ei olnud. Ise tegi sellised valikud. Omad vitsad nüüdpeksavad! Minu poolt ei ühtegi kaastunde pisarat.
y
yll/ 19. detsember 2017, 16:51
tätoveeringute järgi on tegemist retsidivistiga kelle lemmikjook on odekolonn.
j
JUHAN/ 19. detsember 2017, 16:18
Mina sain omale korteri siis, kui olin keemiaettevõttes, tervistkahjustavatel töödel ligi kümme aastat töötanud. Kohal, kus oli vähe töötada soovijaid, kuna palk polnud seal just kõige kõrgem. Aga mina töötasin, ning sain lõpuks ka korteri. Mulle ei toonud keegi seda orderit sinise äärega taldrikul kätte.
Nendele, kes ei viitsinud tööd teha ( vene ajal oli tööd küllalt, töötajaist oli alati puudus), kuid tahtsid seejuures ilma tööta hästi elada ning varguste teele läksid, neile ei tunne ma kopika eestki kaasa. Oma valik. Eriti neil, kes järeldusi i teinud ja selle vanglatee korduvalt jalge alla võtsid. Kuigi see termin pole enam ametlikult kasutatav, oli varem selline mõiste nagu r e t s i d i v i s t. Tegelikult ei tähenda see midagi solvavat, Re,tsidiiv tähendab kordust ja tuleneb ladina kelest.
j
Juulius/ 19. detsember 2017, 19:16
Antud loo peategelane on oma 53 eluaastast istunud kinnimajas 25 aastat. Sealhulgas 12 aastat eriti jôhkra kuriteo eest. No útle, millal pidi siis tôöd tegema?
Olen sellist kontingenti näinud úhistranspordis molutamas istmel ja alati leidnud, et tahaksin sôita rahulikult ja puhtas transpordi vahendid tööle vôi koju. Habi mulle, kuid ilma selliste inimesteta oleks transpordivahend puhtam.

T
!!!/ 19. detsember 2017, 16:06
Tramm pole mingi öömaja või pohmelli väljamagamise koht. Ja inimlikult saab käituda ikkagi kultuurse inimesega. Korralikku inimest ei pea jõuga välja viskama. Tema läheb ise kui seda nõutakse.
e
E/ 19. detsember 2017, 15:50
Kuhu helistada saab, et selliseid turvasid kutsuda? Mul oli juhus, kus selline haisev kaltsakas sättis ennast minu kõrvale. Mina siis tõusin püsti, et lähen rahulikult mujale... see sellepeale solvus ja hakkas sõimama:D
i
irooniliselt/ 19. detsember 2017, 16:21
Ju siis solvasid sa oma jõhkra ja põlgliku käitumisega tema hella hinge õrnu keeli ning tundeid. Haavasid tema väärikust ning rikkusid tema inimõigusi.
k
Kuskile asutusse seal kus põgeneda ei saa. istub seal oma kaks aastat ära ja mingi komisjon vaatab ja otsustab kas on kõlblik, või tahab endiselt teiste eest vastikult elada./ 19. detsember 2017, 15:40
Sellisega on nii et nagu Nõukogude Kommunismi ajal. Kinni ja kamorka autole vedada kõrge aia plangu taha asutusse ja seal kaks aastat tsiviliseerida. Töötab seal et süüa ja süüa et töötada ning hakkab komisjoni ees käsisüdamel et hakkab vabaduse ajal korraliku tööinimese elu elama. See annetus talle raha süvendab tema olukorda!
j
Jõulud on/ 19. detsember 2017, 14:44
Ja ma annetaks küll mõne euro, et ta endale telefoni saaks.
Ma ei tea, kas ta ise ütles lause "Südamtunnistus ei luba kellegi peale kaevata," või pani selle ajakirjanik talle suhu. Aga mõelge, inimesed, seda ütleb kodutu pasatski (vene eestiaegne sõna), meie teiega aga hakkame iga päevaga üha rohke üksteise peale kaebama, sest selline tundub meile aja vaim, selleks kutsutakse meid üles.
s
sotsiaalvabatahtlik/ 19. detsember 2017, 16:00
Tegemist on pikaajalise vanglakogemusega inimesega. Ja see on vangla kirjutamat seadus, et kellegi peale ei kaevata ega näidata näpuga, kui süü pole tõestatud. Ning pealekaebmine on väga suur aukoodeksi rikkumine vanglas ning ka enamuse eksvangide seas, kuna vangla kasvõi lühiajaliselt mõjutab inimese psüühhikat nii, et need "reeglid" jäävad talle eluks ajaks külge. Vähesed suudavad neist vabaneda..
m
maamees/ 19. detsember 2017, 14:12
tal kästi öelda nii või muidu...
a
A/ 19. detsember 2017, 13:27
Oi kuidas endised ärajoonud vangid oskavad süütut ohvrit mängida. Uurige ja avaldage selle ohvri õige nimi koos õige minevikuga. Ja mida tegi ta teistele paarkümmend aastat tagasi.
s
Sellised krakajalad/ 19. detsember 2017, 13:16
tulebki trammist välja visata. Aitäh turvamehele resoluutse tegutsemise eest!
u
Unt/ 19. detsember 2017, 13:07
Mõni aasta tagasi koguti ka raha mingi kodutu tarvis. Osteti talle korralik treiler elamiseks vana Veeber andis iaegi tasuta elektri oma tehase maal. Mõni aeg hiljem kisas see kodutu lihtsalt et miks ei tehta seda treilerit tema nimele. Tasuta elamiseat jäi väheks. Täpselt sellises nees kodutud in. Enamuses laisad-alkohoolikutest-tänamatud tegelased, kes väärivad oma kohta. Muidugi vbolla ka yksikuid erandeid.

a
Ants/ 19. detsember 2017, 12:41
Imestan, et inimesed õigustavad turva käitumist. Seda vastikut õelust ikka väga palju. Mis siis, et joodik või kodutu, sellist turvamehe käitumist ei õigusta miski. Oled kõva mees, mine rebi mõne omasuguse jopest ja vaata, mis juhtub, kui munder kodus ...
m
miks küll/ 19. detsember 2017, 20:13
Miks ta peaks omasugust rebima, kui omasugune ei haise trammise ega riku korda?
Nii võrdsuse mõttes või? Te võiksite end võrdsuse mõttes puhtaks pesta ja tööle minna, ei siis võrdsus tulemata jää, koheldakse trammis nagu kõiki üle jäänuid.
e
eesti mees rakverest/ 19. detsember 2017, 11:59
meie turvad ongi kibestunud s pead.täis mehele naad ju vastu ei saa.ostab mehele uue armaani jope
k
krt/ 19. detsember 2017, 13:47
turva toimis õigesti, kui need pseudotargad ajakirjanikud ka linnaliini bussis sõidaksid, viskaksid ise need haisvad kalkarid välja, need on ohuks kõigile ühistrasporti kasutajatele--haigustelevitajad.
l
Lugeja/ 19. detsember 2017, 11:28
See turvamees tuleb lahti lasta.Mingu tänavakoristajaks kui tutvana töötada ei oska .Tehakse avaldus või mitte. Järgmine võib juba olla tavainimene kes tukub ühissõidukis.Inimene on inimene me keegi ei tea millal siin riigis meist keegi kodutuks võib muutuda.
t
Tiit/ 19. detsember 2017, 12:22
Turvad ongi pohiliselt koolikiusamise ohvrid ja kellel elu on muidu untsu läinud. Saavad mundri selga ja hakkavad kova tegelast mängima. Selle nad unustavad, et ukskord nad ilmuvad ka erariietes tänavale.
p
pensionär/ 19. detsember 2017, 13:18
trammides-bussides magavad haisvad indiviidid, hirm et sealt mingit haigusepisikut saada, nende jaoks on ikka ka vastavad asutused, või ei ole, täispissitud--oksendatud istmele ei ikka istu
h
Hm/ 19. detsember 2017, 17:40
Ei tea jah. Lugegem Päevalehest uuest aastast jõustuvat uut seadust, mis paneb kõigile korteritele autommatselt hüpoteegi peale. Kas riik on ikka valmis uutest kodutute armeedet üle olema? See on ju suisa sunnismaisus ja inimeste ahistamine ning jõuga igasugu teema päehmäärimine. Mida rutem see hullumeelne valitsus tagasi astu, seda kasulikum on Eesti rahvale.
m
Mari/ 19. detsember 2017, 11:20
Kodutud saavad ka öömajadest puhtaid ja terveid riideid,tuleb ainult kohale minna. Paljudel neist on vormistatud puudepensionid,nüüd töövõimetoetused. Saavad käia erinevates kohtades pesemas ja ka sealt puhtaud korralikke riideid. On päevakeskusi kus olla. Paraku neile nende asutuste kodukord tihtilugu ei meeldi.
k
Kommunismi ajal korjate sellised tänavatel ära/ 19. detsember 2017, 10:34
Veneajal korjati sellised tänavatel ära ja paigutati soojakohta kus oli magamis võimalused, pesemis võimalused, toit ja tööd. Ei mingit alkhooli ja suitsu sellistele. See oli tõeline siviliseerimise asutus!
e
ei tea kaasa rääkida,/ 21. detsember 2017, 20:53
kommunismi pole meil olnud, kuid sotsialismi ajal ei olnud vanglad väga soojad kohad, rääkimata alkoholismi ravivatest asutustest. Mitte, et alkoholismi kuidagi ravida saaks, aga seal asutustes käidi alkohoolikutega päris julmalt ringi. Need olid mingid profülaktoo...ei mäleta, aga kaadreid ravimeetoditest nähtud.
t
Turvatõõtaja/ 19. detsember 2017, 10:20
võiks ju sooja jope ja mingi telefoni kodutule anda.
e
Eks ta saab sealt/ 19. detsember 2017, 10:38
See jope on saadud varjupaikadele annetuse saadetise teel nii samuti ka Telefon!
a
Annika/ 19. detsember 2017, 10:13
Sellise pärast lasti 20a turvatöötajana töödanud mees lahti ja võeti litsents äraplus muidu seda parmu kaitsete küll siin,aga kui selline bussi ronib hoiavad kõik eemale eks.Kui irooniline küll..
s
Seadus mida meie REF, IRL, KESIKUD ja SDE!/ 19. detsember 2017, 10:37
Seda ei sa nimetada ka Irooniaks vaid kuritahtlik riigipoolt seadustatud. Iroonia on kui mõlemad pooled jääksid puutumata!
k
Korralik kodanik/ 19. detsember 2017, 10:12
Milleks üldse selline artikkel? Selge see et saatis turvatöötajad pikale lainele.Oles ilusti viga tunnistanud ja trammist välja roninud oleks jope ja telefon korras olnud.Häbi peaks olema mitte siin räuskama.

j
Jüri/ 19. detsember 2017, 09:09
Mida siin laliseda.
Inimene, kes on vangis veetnud veerand sajandit oma elust, sest tema "põhitööks" on olnud r ö ö v i m i n e ja teiste kaasmaalaste tagant varastamine, ei ole küll erilist kaastunnet väärt.
Olgu rahul sellega mis talle elul pakkuda on.
Ja tõesti ei sooviks keegi, kes tema sugustega "ühe pulga peal" pole, istuda ühissõidukis istmele, kus nemad on oma (täislastud) pükse kuivatamas käinud...
Ja milles turvatöötajat üldse süüdistada? Tema tegi oma tööd ja kui videot vaadata, siis ei saa ta sel korral küll põlvevigastusest jahuda, sest lohistati ju tagumiku peal.
Aga vangist läbi käinud pididki ju kõige targemad targutajad olema.
Nii, et head targutamist targutajatele.
t
Tiit/ 19. detsember 2017, 09:43
Saagem turvamehest ka aru. Koolis kiusatud, alaväärsuskompleksid. Nuud sai mundri selga ja tahab mehetegusid teha. Rohkem julgust ei jagu, kui sandi kallal vägivald. Koike saab viisakamalt ajada.
s
19. detsember 2017, 09:05
saatused inimesteel on erinevad iga saatusel on oma ajalugu, elu ongi nagu võidu pilt
s
19. detsember 2017, 20:17
saatus saatuseks, aga kord ja seadus kõigile üks.
n
No ei ole kahju Andresest/ 19. detsember 2017, 08:47
Ka jõuluajal mitte.Ja ei usu tema väidet,et magas trammis,kuna tervis oli sant aga mitte kärakast.Kui sõiduõigust ei olnud ja turvamehe käsklustele ei allunud,siis juhtus see,mis juhtuma pidi ja mitte turva ei ole jõhker,vaid Andres ise,kes jõhkralt on rikkunud ühiselu reegleid.
2
25 a. annab ikka välja teenida/ 19. detsember 2017, 09:01
Tohutult vargusi peab olema ja RÖÖV on teatavasti seotud vägivallaga kannatanu suhtes....
Ehk nüüd viimaks, kui ühiskonna liikmed tema suhtes nii siirast kaasaelamist üles näitavad, toimub mingi jõuluime - mees võtab end käsile.
e
et/ 19. detsember 2017, 09:41
kasib end puhtaks (sh. käib viis korda järjest saunas), paneb ülikonna selga, lipsu ette…
…ja läheb röövima.
j
Ja..../ 19. detsember 2017, 09:49
...läheb Toompeale hingesugulaste juurde "tööle"
l
loll jutt/ 19. detsember 2017, 08:29
tallinnas kõigile kodututele öömajad olemas, koos toitlustuse, pesemisvõimaluse ja abipakkidega. mitte keegi tänaval magama ei jää. olemas võimalus uuesti sotsialiseerumiseks neile, kes alkoholi ja narkootikumidega lõpetavad. pool aastat ennast tõestada ja inimene saab linnalt sotsiaalpinna. kõiksugu sotsiaaltöötajad ja nnõustajad tegelevad nendega igapäevaselt. küsimus, et miks siis kodutud ikka tänaval põõnavad? vastus lihtne, osad neist ei soovi esiteks kained olla, teiseks vihkavad ülekõige pesemist, kolmandaks, ei soovi üheski programmis osaleda. neljandaks, on lihtsalt omast arust vabad tüübid, mida ei saa neile kuidagi vabas ühiskonnas pahaks panna ja neisse tuleb ka nii suhtuda-oma vaba valik. kõik need härrad ja prouad kodutud saavad riigilt sotsiaalabu. 7-ndaks kuupäevaks on see kenasti maha joodud ja vot siis läheb kerjamiseks. ma ei erutuks eriti üldse selle probleemi üle-ka sellist elustiili on lubatud vabas riigis viljeleda. kerjused olemas norras, rootsis , sveitsis jne. kui selline kusekott tuleb trammi, poodi, siis lendab välja nagu junn, see ongi õige.
ä
äkki miinustajad seletaks/ 19. detsember 2017, 09:44
oma vaatenurka? saaks teada, miks mõned suhtuvad positiivselt ja teised negatiivselt vängelõhnalisse kaasreisijasse
h
hmm/ 19. detsember 2017, 10:51
tõepoolest loll jutt. sotsiaalmajutusüksustes elavad kained kodutud, sest joodikud visatakse sealt välja. umbes kolmveerand neist käib tööl, enamus muidugi miinimumpalga eest, elavad aastaid, mina näiteks juba viis ja pool aastat, aga sotskorterit ei paista veel silmapiirilgi.
mingit sotsiaalabi ei saa, sest isegi miinimumpalk on nii suur sissetulek, et riik ei toeta millegagi.
i
imelik jutt/ 19. detsember 2017, 12:39
riik toetabki ju sind sellega, et söödab, katab, hoiab sind majutusüksuses tasuta. sinuga tegelevad sotsiaaltöötajad. kõik käib teiste inimeste maksude eest. 5 lapse ema näiteks peab ise kõige eest maksma. mina nüiteks pean samuti kõige eest maksma, kaasaarvatud eluasemelaen jne. mis sind takistab oma elu üles ehitamast?
h
hmm/ 19. detsember 2017, 13:45
tõepoolest imelik jutt.
ei anna sulle seal keegi leivatükikestki - kõik pead ise poest oma raha eest ostma, samamoodi riided ja jalatsid ja voodikoha eest majutusüksuses maksad kuus 60 euri.
ma ei saa aru, kust on pärit need roosad mullitused, et kodutute elu on illikuku ja keegi nende kulud kinni maksab.
aga mis takistab mind ja umbes pooli selle majutusüksuse elanikest, need on vanus ja kehv tervis.
k
kas/ 19. detsember 2017, 17:15
sa tahad öelda, et toidupanga pakke sa ei saa, kas tahad öelda, et humanitaarabi riideid teile ei tassita, kas tahad öelda, et sotstöötaja vaateväljas sa ei ole? kui sa oled nii vana ja haige, siis on sulle vähemasti töövõimetuspension määratud ja sellest 60 euri ulualuse eest ei ole sugugi palju. ütled veel, et käid tööl jne. tubli. kui oma nooruse maha jõid ja laaberdasid, siis paraku vanadus ongi selline igas riigis.
m
muig/ 20. detsember 2017, 08:18
töötav kodutu ei saa mingit sotsiaalabi. töövõimetuspensioni sain, aga nüüd tunnistas töötukassa mu töövõimeliseks ja ma ei saa midagi.
kui sa, kas oled mees, siis hoidu tõsisemalt haigeks jäämisest, sest naistele pole vaja sante. lahutus ja kui sinus väheke meest on, siis sa ei hakka sel juhul naist ja lapsi kodust välja viskama, vaid lähed ise.
aga joomine ja laaberdamine. kui sa ise selline oled, siis ära teisi endasuguseks pead.
muide, palju sul tööstaaži on? minul on 40 aastat
e
eestlane/ 19. detsember 2017, 08:16
Oma inimesi peaks ikka aitama võiks koguda talle annetusi et saaks oma elamise jne.Kes oleks nõus selle omapeale võtma
s
sina/ 19. detsember 2017, 08:57
eestlane võta see enda peale. miks korjandus, võta ta enda juurde lihtsalt elama. sotsiaalabi ta saab, toiduks sellest jätkub. lihtne ju.
p
Põrguvürst/ 19. detsember 2017, 08:06
imelik,miks ta sellele turvale pasunasse ei sõitnud--imelik
t
tõepoolest/ 19. detsember 2017, 08:26
siia juurde üks sinusugusele mõeldud anekdoot: Kaks meest istuvad baaris ja limpsivad ölli. Üks küsib siis teiselt, et kuhu küll Kusta on jäänud? Teine vastab, et ah parem ka , sest temaga on alati üks jama . Joob õlle ära ja siis hammustab õllekannu peale , jättes vaid sanga kätte. Seepeale kostab esimene: "Ma olen ka selle üle alati imestanud, sest sang on ju palju maitsvam":
p
paraku nii see on/ 19. detsember 2017, 08:28
poisil jope katki, telefon katki, rahakotist kadus suur summa, auto ja korteri võtmeid netu aga kes vastutab?
m
Mis/ 19. detsember 2017, 07:53
Te kirute ! Ja kellele kirute! Ta nagunii ei näe teie kommentaare! Parem rahunege ja vōtke rahulikult jōulud vastu koos südame soojusega ja nii lihtne ongi! Leitsite mida ja keda arutada? Lihtsam mōelge kuidas jōulud veeta mis kohe kohe ukse ees! Häid jōule teile kōigile
m
mina ei kiru/ 19. detsember 2017, 08:04
sest tean. Turvamehed ja politsei on meil karmid , aga õiglased.
m
Mitte kodutu, vaid rahatu./ 19. detsember 2017, 07:49
Aa, miks see kodutu omale elamispinda ei üüri? Kohtla-Järvel saaks korteri ainult kommunaale makstes, mida teeb sinu eest kohalik omavalitsus, kui viitsid end korra kuus ametniku juurde vedada!
Riietega on aga selline lugu, et teiste poolt kasutatud riided sisaldavad rikutud energeetikavälju ja pole mõistlikud kasutusse võtta. Telefoniga sellised lood, et 20 aastat tagasi oli see meil kõva sõna :)
j
just nimelt/ 19. detsember 2017, 08:08
sest 20 aastat tagasi oli ka see eesti mees tavaline normaalne eestlane. Tänu sinusugustele saamahimulistele on nõrgemad jalge alla tallatud ja kodututeks muudetud.
Kus on nüüd sinu hüüatused : eestlane on peremeesrahvas kui üha enam eestlasi hakkab elama kas üüri - või siis laenupindadel ?
s
19. detsember 2017, 08:26
Selliste puhul on reeglina tegu äärmiselt nõrkade isiksustega kes ka kõige pisema saatuselöögi puhul alla annavad. Peamiseks sõbraks ja ka elu hävitajaks sellistel saab alkohol. Ei ole teised süüdi, et ta selline on!
j
just/ 19. detsember 2017, 08:56
ja sinusugused "karmid ,aga õiglased" toetavad nõrku veel korraliku penaltiga alakehasse!
t
to // 19. detsember 2017, 11:52
Riik selleks ongi, et ka kõige nõrgemad hakkama saaks, mitte valitud seltskonnale kuningliku elu-olu loomiseks, mõisade, villadega lõunamaades, maseratide- mersudega jne.
k
20. detsember 2017, 19:00
kõige nõrgemad on lapsed, nende eest peab hoolitsema, kui vanemad loobunud on, Aga täiskasvanud peavad ikka ise hakkama saama ja majandada oskama.

h
hiiuvana/ 19. detsember 2017, 07:48
Aga kus olid nõuka-ajal sellised inimesed? Kinnimajas ja töölaagrites. Kerjata ei tohtinud, samuti hulkuda, kohe said karistada. Laagritesse, tuleks need kodutud panna, las remondivad endale eluasemed, tühje barakke küll, labidas kätte ja põldu kaevama, juurikad kartulid maha ja elu nagu hernes. Nõuka-ajal tehti ju nii. Ja inimõiguste riikumist pole ollagi, teenib ise leivapalukese. Riigil kasutamata maad küll.
m
Moraal/ 19. detsember 2017, 07:45
Núúd on Eestis siis ka staaride sekka ilmunud Staar-Kodutu Andres. Elulugu on selline, et 25 aastat vanglas istunud mees nutab telefoni katkiminemise ja jope úle. Telefon oli kindlasti viimase peal Samsung s+ ja jope eritellimusena tehtud. Küsimus- kellele helistab kodutu? Ok, ei ole minu asi. Kuid... täiskustud pingi peal istuda úhistranspordis ma istuda ei soovi ja see hais... Jôuludeks tuleks ehk neile kinkida saunapesu.
a
agaate/ 19. detsember 2017, 09:22
hea võimalus uus telefon saada ja uus jope...ma küll videos ei näinud, et jope oleks katki kistud
a
andke mulle andeks ,aga/ 19. detsember 2017, 07:40
ei tunne kodututele kaasa .tean mitut firmat ,kes on nõus sellistele 300-400.-eur pakkuma .ja teha vaja elementaarset lihtsat tööd .aga ei .Kunagi jah võib-olla neil tehti külma ja jäid ilma korterist jne. ,aga kui tahe uuesti alustada ,tuleb ka midagi teha ja vaeva näha. aga nii neil praegu kergem elu mööda saata .see minu arvamus .kas õige või väär .ei tea.
a
alo/ 19. detsember 2017, 07:38
mõelda vaid,et enam pole turvamehi ka võtta,aga mis imestada palk nii väike,et kodus ei paneks kingi ka jalga.
m
MMM/ 19. detsember 2017, 07:35
Annaks sulle ,Andres sooja jope ja ka telefoni.Mõistan,Sul pole kerge ja ma ei süüdista Sind.Igal inimesel on elusaatus määratud ühel või teisel moel.Aga sa oled julge ja see on juba pool võitu tegutseda sellenimel,et taas jõuda inimeste ja töö sekka.Anna ja püüa anda endast parim.Häid saabyvaid jõule,Sulle.Ma tulla Sind otsima sinna öömajja,Akadeemia teele,et anda Sulle pakk.
a
anna / 19. detsember 2017, 09:56
talle parem motivatsioon mõningad ühiskonna liikmetele omased jooned tagasi omaks võtta (nagu näiteks paar korda nädalas ennast pesta ja puhtaid riideid kasutada)
t
Tomas/ 19. detsember 2017, 07:35
Inimesed! Kust tuleb selline õelus!?!?! Me vaatame produkti, mille on tootnud üshiskond, ehk meie ise. Mida oled teinud selleks, et selliseid kodanikke vähem poleks? Midagi. Siin kommenteermas oled aga kummis rinnaga! Ta on INIMENE ja vajab abi! Mitte keegi ei garanteeri teile seda, et homme te ise pole samasugused heidikud: koduta, haisvad jne... Ma ei hakka siin seletama seda skeemi, kuidas see juhtuda võib, kuid allakäigu tee on libe, ja väga libe! Kus on kaastunne? Vaadake inimese sisse. Mõelge, kust said kõik probleemid alguse? Praegu olete tööga, rahaga jne kindlustatud. Kuid , kui mingitel asjaoludel olete oma sotsiaalist ilma? Olete samuti tänaval? Ning teid mõnitatakse ja kommenteeritakse sellisel moel? Ei, ma pole kirstlane! Kaugel sellest! Ma tahan selliseid inimesi aidata, olen aidanud ning ka ISE OLEN SELLINE OLNUD!!! Nüüd ei joo, elan korralikult, on oma korter jne... Teiste abiga ja oma tahtejõuga, mille suutsid mulle sisendada head inimesed, muutusin. Iga inimene on oma loomuses hea. Kõik muu tuleb aastatega ühiskonnas elade. Leidkem pigem koos lahenduse, kuidas seda õnnetut inimest aidata, et ta saaks tagasi oma õigele kulgemise rajale. Sappi võime kõik ju pritsida, see ei muuda mitte, kui midagi! Kui me oleme õelad ja ei aita om ligimest, siis iseloomustab see meie rahvust kõige paremini! Olen palju elus näinud, reisinud jne... Sellist ükskõiksust nagu Eestis näen ma aga vähe. Kõik algab ometigi ju rohujuure tasandilt! Palun rohkem mõistvat suhtumist, mõistust kasutades, ning seda sihtotstarbeliselt... Kui kerge on jääda kodutuks, kui raske on sealt aga välja rabeleda! See on võimalik, kui meie, oleme vähegi tolereerivamad nende õnnetute inimeste suhtes.
m
19. detsember 2017, 08:28
Ma seletan sinu eest seda skeemi! Skeemi nimeks on alkoholism!
q
Q/ 19. detsember 2017, 09:18
Selle andrese elulugu on ta tätoveeringutes. Ja temani jõudis täpselt see,mis ta ise korda saatnud elus on. Igaühele jõuab aga temal on nüed see käes,mis ta ise teistele teinud on.
t
Tomasele/ 19. detsember 2017, 12:10
Teokarp!!!Kas tuleb tuttav ette,otsin ka yhte Tomi!
k
Kommentaarid/ 19. detsember 2017, 07:33
sisaldavad 90 % ulatuses vaenu ja viha oma kodutute vastu. Aga armastame, austame, kuldame üle igasugu " sallijaid " ja soolisi v@@rakaid kes meile uusi peremudeleid õpetavad.
k
kommentaarid kommentaarideks/ 19. detsember 2017, 07:58
Mine youtube.com ja vaata kuidas heal järjel noor mees tänaval elavale kodutule tippklassi nutitelefon IPhone 8 kingib. Mis edasi? Ei tea. Aga odavalt klikke teenib mees kindlasti.
Jopega on muidugi teine jutt - see aitab sooja hoida.
b
Brunn-pisut riigikorrast./ 19. detsember 2017, 07:24
Saksamaal kontrolliti ja lasti maha 30 jänesed-hiljem sõitsid pealinnas kõige karmimad pätid kahe piletiga.

s
19. detsember 2017, 07:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to: 07:18/ 19. detsember 2017, 07:54
kas käis 10 või 20 aastat tagasi Alok 1000?
s
staarkodutu,/ 19. detsember 2017, 07:07
h
heasoovlik/ 19. detsember 2017, 06:55
pildi peal , noorem mees vaata töökoht ja käi tööl , ära vaata pudeli otsa, siis ei ole kodutu, näe mina käisin tööl ja nüüd olen pensioner ja olen kodune, saan hakkama
t
to kodutule/ 19. detsember 2017, 07:00
anna andeks sellele turvamahele....tal oli raske lapsepolv ja vaja oli ju kellelgi najal nalja teha!
m
......./ 19. detsember 2017, 06:47
mine poodi , tuleb karvane ta nii haiseb et süda läheb pahaks aga õlle pudel selle jaoks on alati raha ja riietus, vahel on parem kui omal seljas, ärge haletsege
v
väsind/ 19. detsember 2017, 07:22
See tüüp on teada tuntud kõigile Tallinna turvateenistustele. Muuseas, neid jopesid ja muid riideid kingitakse sellistele iga kell vastavatest hoolekande asutustest.
l
lugeja53/ 19. detsember 2017, 06:26
Inimlikkuse on need kodutud kaotanud seetõttu,et Laari valitsuse ajal võimul olijad petsid ja rõõvisid sellistelt sama julmalt nende elamised,korterid nagu praegugi neid trammist välja lohistades.Kui õelad on siin kommenteerijad.Võib ollalt homme oled ise samas olukorras.Jah tõesti need jõulutunnelis kerjamine haigetele lastele jne ajab turja püsti.meie riik aitab ainult mustanahalisi.Kohutav košmaar.Mõne aja pärast on eestlased kõik kodutud ja moslemid valitsevad.
t
to lugeja/ 19. detsember 2017, 07:28
Riik ei saa aidata, järsku veel paremäärmuslane, kes käis kunagi lipuga Balti ketil lehvitamas.
e
19. detsember 2017, 07:31
EU ametlik seisukoht on, et Euroopa on "liiga valge" ja peab segatud saama metslastega: http://www.breitbart.com/london/2017/12/18/eu-white-mass-migration-norm/
v
Väli .../ 19. detsember 2017, 06:06
... oled artist ? Paberit rebitakse, antud juhul tiris või lohistas
a
aga/ 19. detsember 2017, 09:27
e
eesti kodanik/ 19. detsember 2017, 06:04
venelane,tema on andres.talin ongi vene küla kus elab ka jeestlaseid
j
jeh / 19. detsember 2017, 06:01
See on lootusetu seltskond, kes vegeteetib kuni hing sees. Püüame võtta ikka neid kui inimesi, kes suudavad inimese moodi elada - see tähendab oma kätega midagi teha, omale leivarahagi teenida, kui vaid anda neile igaühele toakene , jne. Kui vaid nende eest hoolitseda, näidata kätte teeots...
Kes meist seda ei tahaks, sooviks! Kuid kurb tõde on see, et neid aitab vaid see,kui tuleks lõpp valutumalt. Tagasiteed neil ei ole.
o
19. detsember 2017, 20:29
on neile näidatud ja aidatud, aga nemad tahavad vabad ja sõltumatud olla. Pole mõtet aega raha lootusetute peale raisata, kui meil riigis on palju abivajavaid lapsi. Vot neid tuleb aidata nii ehk naa, aga võib ka juhtuda, et nemad selle õige teeotsa peale saab. Aga neid vanu enam ei muuda, on ju üritatud küll ja veel, aga lõpuks jäävad aitajad veel kannatajateks, sest neil kodututel tekib mingi ettekujutus, et kui keegi rorra liigutab ta heaks, siis peabki jääma, ja nad on väga nõudlikud. Losaks on nad veendumusel, et keegi nende apaatia ja lasikuse arvelt üüratult rikkaks on saanud. Aju neil kuidagi teistpidine.

p
Postokvazino/ 19. detsember 2017, 05:39
Venelasi ei visata ühistranspordist välja, kui valideerimatta või piletita sõidavad. Magavad istmetel
ja alkoholi pudel kõrval. Nagu liikuv ühiselamu.
a
ah et riideid ei saa/ 19. detsember 2017, 05:22
nu nuh. jagatakse igal pool tasuta. aga härral vist kallis maitse. telefon ka katki, ei saa kiiret teavet, kus viina visatakse..
a
ajee/ 19. detsember 2017, 05:15
See ei vasta tõele, et neil riideid pole. Nad on paremini riides kui mõni töötav inimene. Neile jagatakse korralikke riide varjupaikades rohkem kui küll. Tihti ei saa välimuse järgi arugi, et tegemist kodutuga, ninaga tunned. Uhked Helli Hanseni jopid üll.
a
aga/ 19. detsember 2017, 07:55
mitu kinkimist Sa pealt näinud oled?
k
kaisa/ 19. detsember 2017, 04:43
vaata keskturu peatust.istuvad,joovad.siis ilmuvad trammi.on lausa pörandal maas.Siis kutsutakse neile turva,Turva rõõgib ilusti,ta ei tee vüljagi,möned lausa avavad oma söögikoti.Ja siis peab nendega viisakas olema.JUBE
e
e-maalt/ 19. detsember 2017, 04:28
pole riideid, kaltsukaid kõik kohad täis. tallinna parmud on paremini riides kui maainimesed.
s
sherlok/ 19. detsember 2017, 04:19
Keegi ei käse tal bussi vöi trammi ronida haisema, kusema vöi sttuma, nyyd veel turva syydi? Taolistele tuleb luua tingimused avalikes kohtades liikumise välistamiseks ja haisu levitamiseks.
n
niion/ 19. detsember 2017, 01:33
eks iga mees, elab nagu oskab
k
Kodutule / 19. detsember 2017, 02:50
Oled noor,miks ei tee midagi...
Elad laialt nagu see sovjetide kogukond soovid teha sama,mida need sovjetid on teinud meie Isamaaga ehk Eestiga...
m
ma/ 19. detsember 2017, 01:29
lasin ükskord kodutu trepikotta talvel, et ta saaks seal magada ja hommikul oli jõle hais trepikojas. 3x võite arvata mida ta tegi.
m
Ma/ 19. detsember 2017, 04:56
Arvan, et ta kakas sulle koridori.
m
19. detsember 2017, 08:36
Ma tegin samuti. Üks eesti soost kodutu ja haisev aga ratastoolis elav tüüp jäi ööseks mu hoone seina äärde kust puhus ventilatsiooni soe õhk. Olin siis turvana seal tööl. Ööseks langes temp. miinus 10 kanti ning teda nähes võtsin riski ning lasin ta hoonesse sooja. Varahommikul olin sunnitud ta ära ajama sest koristajad jõudsid tööle. Ma ei tulnud selle peale, et tal võib öösel häda tekkida. Kodutu aga pidas vastu ning näos õudne häda kinnihoidmise grimass, kihutas koheselt tänavale.

k
Kristiina/ 19. detsember 2017, 01:29
s
Sinuga, allekõrs, juba igav ei hakka/ 19. detsember 2017, 18:24
Tahtsid vist kirjutada "kinniistunud", aga see "kinnisitunud" on ka päris huvitav sõna. Isegi kohasem eluviisi kohta, mis lõpuks vanglasse viib.
e
ehh/ 19. detsember 2017, 01:22
vvõi pole riideid, on ikka vale, riideid jagatakse tasuta kirikutes ja varjupaikades.
s
seda et / 19. detsember 2017, 01:01
näost on näha ka, mispärast kodutu on, pole arvata vajagi. ja see jutt, et pole riiddeid kuskilt võtta, pole küll tõsi, mingu varjupaika, sealt saab, samuti saab päästearmeest ja kirikust ja kus iganes need sellised "vaesekesed" oma pohmellipäevi redutavad. häbematu, julges veel lehte rinida ja häbematu õhtuleht, et sellise lehte pani.
m
Muideks, / 19. detsember 2017, 04:51
varjupaikades pidid nad saama ennast ka pesta, et ei haiseks ja sealt kohe puhtad riided selga. Kõik on just tahtmises kinni.
Nad on nii kavalaks läinud, et võtavad isegi valged kepid endale appi raha nuiamiseks
h
Hm/ 19. detsember 2017, 05:05
Kes võtab valge kepi appi ja teenib tänu sellele mõne euri, kes avaldab haigest inimesest pisaraid kiskuva lookese ja teenib 10-tuhandeid. Minu jaoks ühed kerjused kõik ja pigem annan selle 5 eurikut kodutule kui profkerjustele kodutundest või inglite ajast või kust iganes. Õudne aeg see jõulude aeg, peale kerjamise muust ei kuulegi.
h
Haisesid ka/ 19. detsember 2017, 00:59
a
arvamus/ 19. detsember 2017, 00:39
Pruunide poputamise asemel võiks oma eluhammasrataste vahele jäänud inimestele mingidki elutingimused luua, aga kindlasti pole nende jaoks raha, sest Euroopa nende ülalpidamist ei nõua.
t
to arva.../ 19. detsember 2017, 01:22
Mingu ida-Virumaale,või hoopis,Venemaale tagasi!
i
idavirukas/ 19. detsember 2017, 07:02
ei tea miks Ida-Virumaale! Meil siin omad kantseldada, te proovige oma kaltsakatega hakkama saada.
r
Ronja/ 19. detsember 2017, 02:01
Kas riik peaks neile viina ostma ?
t
to ronja/ 19. detsember 2017, 07:15
Soome riik omadele joodikutele maksab mingit toetust, tagab elamise, mõni neist kindlasti varem ka tubli töömees olnud, erinevalt kiirelt paljunevatest prussakatest.
t
19. detsember 2017, 02:33
Tubli osa neist on mentaalsete probleemidega. Annad lollile raha, mida vastu saad? Ta isegi ei mäleta sind homme.
v
19. detsember 2017, 11:23
väga hästi mäletab, kust raha saab. Küsib aga juurde, kui otsa saab.
r
rs/ 19. detsember 2017, 00:33
selliste pärast pean mina nende täis kustud pinkidel istuma.. tubli turva !r
n
no aga/ 19. detsember 2017, 00:13
aga kodutu ei saagi ju tasuta sõita. Linna sisseregistreeritud elanik peab olema.
t
tallinlane/ 19. detsember 2017, 00:13
MIKS TOPIB Õhtuleht selliseid oma ajalehte...? Ja veel õigustavad ka....? 'Oi, kuidas neid veel HOIDMA peab....?

a
19. detsember 2017, 00:10
Aga tätokate jaoks on raha nagu putru.
v
Vanja/ 19. detsember 2017, 08:57
Need omalajal vanglas tehtud.
k
Keskealine naine/ 19. detsember 2017, 00:08
k
19. detsember 2017, 00:24
kodusta ära, mis sa niisama kahjatsed? Kahju tekitab kahju, mitte abi!
t
to 00.24/ 19. detsember 2017, 00:41
Riik peab abistama elu hammasrataste vahele jäänuid. Mitte murjaneid.
t
to to 00.../ 19. detsember 2017, 01:24
..Venekeelt kõnelelevaid.las abistab Venemaa!
0
00,41/ 19. detsember 2017, 20:38
Murjaneid rahastab euroliit. Aga küsi pensionäridelt, kas nad on nõus veel vähem pinssi saama, et joodikuid joogiga toetada? Või küsi tööinimeselt, kas ta sooviks veel rohkem tööd ja palju vähem palka???
Mille või kelle arvelt nende eest hoolitsema peaks. Meil sotsiaalabi, isegi töökatele alla null, hooldekodudes saavad vanurid oma enese raha eest peksa, sina sii pablad mingite laiskade kollide pärast, kes ei viitsi end isegi pesta varjupaigas. Raske endal riie seljast võtta ja ise veel nühkida ja pesta, mugavam on edasi haiseda.
Neid inimesi ei saa aidata, sest naid ise end aidata ei taha. Pole ju mütet iga kolli jaoks palgata viis inimest, kes neid riietab ja peseb ja toidab ja tööle viib ja töö ära teeb. Nad ei liiguta ju, lihtsalt vegeteerivad
m
M./ 19. detsember 2017, 00:07
Mina võiks talle oma kasutult seisva telefoni kinkida jõuludeks, kui härra soovib 😊
s
19. detsember 2017, 00:30
Siis pead ka arve tasuma ja tüübi tuppa laadima laskma...na ja selle aja sees väike supp ja suur viin kuluks ka marjaks ära. Kui ta siis külili vajub siis ei tohiks toast välja visata, sest siis on kohe su passipilt lehes, et näe oma näruse mittetöötava telefoni tasuks viskasid haige ja vana inimese (talle juba armsaks saanud) kodost välja. Ausalt ma räägin, no päris ausalt. Tahad kodutuid aidata, siis sokuta anonüümselt raha, või läbi organisatsiooni, muidu ei jõu elupäevade lõpuni soppa ja häbi maha pesata, Näiteid on olnud rohkem, kui tahaks.
r
rs/ 19. detsember 2017, 00:43
Mul on sinust kahju, sa vaene 6nnetuke....
a
aga minul sinust, 00.43/ 19. detsember 2017, 00:59
milline toIa sa oled ikka..
e
19. detsember 2017, 02:30
Ei maksa illusioone teha, suur osa kodututest on teistmoodi, tava mõistes alatud inimesed. Peab mingi kiiks olema (ainult viinaveast ei piisa), kui neile pakutakse öömaja ja supikööki, tööd, ja ikka ei saa rahuldaval tasemel jalgu alla. Narkomaaniaga võrreldav tegevus.
s
see/ 19. detsember 2017, 05:00
lihtsalt elustiil selline. Noh nagu hipsterid või mõned muud totud.
p
poliitikust parasiidi/ 19. detsember 2017, 07:12
elustiil....üks maailm üks unistus.
m
.../ 19. detsember 2017, 06:05
mina võiksin talle oma talvel kasutuna seisva suvila-sauna elamiseks anda. Nii inimlik ja hea oleksin ma. Kui ta oleks selline, kes seda oskaks i´hättajäänud inimesena kasutada.
Kahjuks on nad kaotanud kõik inimlikuks eluks kohase.
m
Maalt/ 19. detsember 2017, 06:31
Inimlik ja hea jahh,aga-see kodutu kutsub sõbrad kokku,lagastab suvila-sauna ja pistab tagatipuks suurest tänutundest põlema kahh.Inimest ei saa aidata,kui ta ise ennast ei taha aidata!Kaunist jõuluaega!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee