Jõulud

JÕULUÕHTUKS LEMMIKKLEITI: need nõksud aitavad sul nädalaga vormi parandada (1)

Ohtuleht.ee, 18. detsember 2017, 12:25
 PantherMedia / Scanpix
Kuigi jõuluõhtu on juba nädala pärast, ei tähenda see, et sul on hilja oma vormiga midagi ette võtta. Kui võtad kasutusele need nõksud, oled nädala lõpuks juba palju paremas vormis.

1. Asenda tavaline hommiku- ja lõunasöök proteiini- ja rasvarikka smuutiga. Seda juues saab keha kätte küll vajalikud kalorid, kuid ei pea selle seedimisega nii palju vaeva nägema, kirjutab veebiportaal  Byrdie. Ühtlasi kiirendavad sellised smuutid rasvapõletusprotsessi. 

2. Treeni strateegiliselt. Nädala alguses tee kõrge intensiivsusega intervalltrenne ning vahetult enne peoõhtut vaheta need jooga ja muude sarnaste treeningute vastu välja.

3. Jälgi, et õhtusöögi ja hommikusöögi vahele jääks vähemalt 12 tundi. Kui vahe on väiksem, ei jõua keha hakata rasvu põletama. 

4. Mine magama enne kella 23. Nii puhkab keha kõige paremini ja magad ühtlasi ka sügavamalt. Sügav uni aga aitab vähendada kehas tekkinud paistetusi ja puhitust.

Samal teemal

10. jaanuar 2018, 13:35
Viis toitu, mis panevad kõhurasva mühinal põlema
23. detsember 2017, 11:47
PANE TÄHELE: kuidas jääda pildil ilus?
28. november 2017, 08:53
Saavuta soovitud VORM lähtuvalt KEHATÜÜBIST!
21. november 2017, 23:00
Üks kiiremini valmivaid hommikusööke üldse: 9 suurimat viga smuutide tegemisel

1 KOMMENTAAR

j
jüri 18. detsember 2017, 13:18
märksa lihtsam on osta kohe õiges suuruses kleit, mitte 2 numbrit väiksem

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee