Foto: Andres Putting / Ekspress Meedia
Triinu Laan 14. detsember 2017 12:28
Reformierakonna esimees Hanno Pevkur ütles eile Postimehele antud intervjuus, et talle teadaolevalt on valitsus otsustanud teha ka EV 100 reklaamikampaaniat PBKs. EV100 kommunikatsioonijuht Kristo Mäe kinnitusel seda ei tehta. 

"Eesti Vabariik 100 korraldustoimkond ei plaani tellida EV100 tähiAvalda ja uuenda kellaaegastamisega seoses telekanalilt PBK reklaami," ütles Mäe Õhtulehele. 

PBK oli küll ühe kanalina paljudest kasutusel juulis-augustis 2017 toimunud EV100 kampaania "Teeme Eestile kingitusi!" puhul, kus kahe kuu pikkune eesti ja vene keeles toimunud teavituskampaania läks kokku maksma ligi 80 000 eurot, lisaks käibemaks ja sellest PBK-s eetris olnud reklaamile kulus  3775 eurot pluss käibemaks.  

Teleaega planeeris ja vahendas suvise kampaania puhul meediaagentuur, kes lähtus eesmärgist jõuda etteantud venekeelse sihtgrupini. Kampaanias kasutati nii tele-, raadio-, väli- kui ka veebimeediat, selgitas Mäe.