Eesti uudised

Neiu sõitis sebral jalakäijale otsa, põgenes ja pöördus mõne aja pärast avariikohale tagasi

PSÜHHOLOOG: inimesele otsasõit võib viia afektiseisundisse

Arvo Uustalu, 13. detsember 2017 17:35

21 KOMMENTAARI

a
ah soo - no mida siin küll modereerida olI?/ 13. detsember 2017 23:38
juhtida ja sellest sain ka aru, et tuleb jalga lasta?
olen ise inimesele otsa sõitnud, kes hüppas väljapool sebrat autole ootamatult ette ja olen nõus, šokk on suur, kuigi inimene ei saanud oluliselt viga, kukkus ta ikkagi löö,gist selili maha, aga vot jalga las,kma see šokk küll ei sunni. eelkõige ikka lähed ja vaatad, et inimesega kõik korras ja helistad kiiresti 112, mitte ei las,e jalga.
a
ah soo/ 13. detsember 2017 23:37
või nüüd siis hakatakse õigustama liikluspätte, kes ülekäigurajal inimesi alla ajavad ja jalga lasevad. nüüd siis saavad need, kellel võiks olla jääkänähud või väga väike joove, pisut oodata nurga taga ja siis kohale ronida jutuga, et olin afektiseisundis. aga nii suur šokk ikkagi ei olnud, et autot oskasin juhtida ja sellest sain ka aru, et tuleb jalga lasta?
olen ise inimesele otsa sõitnud, kes hüppas väljapool sebrat autole ootamatult ette ja olen nõus, šokk on suur, kuigi inimene ei saanud oluliselt viga, kukkus ta ikkagi löögist selili maha, aga vot jalga laskma see šokk küll ei sunni. eelkõige ikka lähed ja vaatad, et inimesega kõik korras ja helistad kiiresti 112, mitte ei lase jalga.
e
Eks palju süüdi on politseil/ 13. detsember 2017 20:48
Politseid linnas pole nähagi. Heal juhul korra nädalas, kui sedagi. Ju on jäänud ainult kabinettides istuvad tippametnikud.
Autojuhtidel on karistamatuse tunne. Sageli eiratakse parempöörde puhul jalakäija õigust ületada vöötrajal tänavat. Eriti paistavad sellega silma naisjuhid. Kõnniteed on sageli muudetud parklateks.
Kui kontrolli pole on kõik lubatud.
n
nõus/ 13. detsember 2017 23:40
ükõnniteel parkimine on keelatud, aga näiteks liivalaias on iga päev ja iga öö kümned autod kõnniteel parkimas, politsei sõidab mööda ja ei märka. miks? vot ei teagi.
r
raivo/ 13. detsember 2017 20:09
Probleem ongi see, et jalakäijad hüppavad ülek
äigurajale veendumata kas autojuht märkas neid või mitte alustavat tee ületamist.Pidasin silmas mitte fooriga ülekäiguradasid.
o
oswald/ 14. detsember 2017 16:48
Ja probleemi teine ots on see, et kui jalakäija laseb esimesed 2-4 autot läbi, et mitte äkkpidurdust põhjustada, siis järgmised 5 juhti kujutavad ette, et ega jalakäijal väga kiire ei olegi ja võib ka nina eest läbi sõita.
m
mh/ 13. detsember 2017 20:05
Mis tagab selle, et vahepeal juht pole vahetunud. Ennegi naised meeste eest karistust kandnud. Mina kindlasti kontrolliks võimalust, et otsasõitja võis keegi teine olla.
m
maiden/ 13. detsember 2017 19:59
Aga kuidas tehti kindlaks, et avariikohalt minema kihutanud auto roolis oli just see 18-aastane kaine tüdruk, mitte aga näiteks tema purupurjus sõbranna, kellega peale helistamist mõned kilomeetrid eemal lihtsalt kohad vahetati?
t
Topski/ 13. detsember 2017 18:31
Vahetevahel tekib kange tahtmine need v är d j a t e s t kommerid IP aadresi järgi-välja uurida ja siis nendega tänaval näost-näkku suhelda. Peab lõpetama see jama kommentaarides!!!!
t
tydrik/ 13. detsember 2017 20:05
v
Vaata ainult/ 14. detsember 2017 02:29
et see näost näkku sulle endale EMOs ei lôppe, (heal juhul). ;)
p
peale sõpradele helistamist/ 13. detsember 2017 18:23
millepeale sõbrad käskisid sündmus kohale tagasi pöörduda.

n
noo/ 13. detsember 2017 18:20
selle afektiga on nii nagu on. See Sergei või kes ta oli, kes Tartu kesklinnas 120ga kihutades inimese surnuks sõitis küll nii palju mees ei ole, et tehtut tunnistada ja kahetseda. Kuidas öeldigi, et mis see jalakäija siis kakerdab ülekäigurajal.
p
Psühhiaater./ 13. detsember 2017 18:08
Aga mis seisus on inimene kelle koordinatsioon enne inimesele otsa sôitmist on täiesti häiritud, et selle asemele et piduritele vajutada, vajutab hoopis kaks korda klaksooni? Ja kas selline inimene on üldse adekvaatne, et juhiluba saada?
m
mm/ 13. detsember 2017 18:03
"Ta lisab, et noor iga ja sellest johtuv kogemuste vähesus võivad afektiseisundi tekkimisele kaasa aidata."
Siis ei tohiks alla 25 aastatstel olla asja rooli taha..
t
täitsaloll/ 13. detsember 2017 20:36
Ja kui 25 saab siis on kohe kogemus olemas?
i
ise oled loII/ 13. detsember 2017 23:42
aju arenebki enam vähem selleks eaks välja, võta ja loe aju arenemisest.
i
Ise oled veel l0llim/ 14. detsember 2017 20:17
See on individuaalne, mõnel aju areneb tunduvalt varem kui 25 eluaastaks, ja teisel ei arene see ka 100 aastaseks mitte. Sina oled viimase puhul tüüpiline näide´.
t
tuleb siis/ 13. detsember 2017 18:03
väljaõppele lisada afekti koolitus, nii nagu on libeda sõit jm. sellised asjad.
k
kõigil on afekti seisund/ 13. detsember 2017 17:51
kestab kindlasti mitu päeva kuni proovid puhtad
e
ei ole kõigile/ 13. detsember 2017 23:43
mul ei olnud, sest teadsin, et pole süüdi ja olen täiesti kaine ja juhiluba olemas. ja seda muidugi, et ma pole süüdi, kuna väljaspool sebra jooksis ette.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee