armsad inimesed kui selline asi oleks kellegi teie perekonna inimesega juhtunud usun et teie ka oleksite teist moodi käitunud. loodan siin et neil endal sellist asja ei juhtu et keegi surma saab niimoodi
Kas kellegi labane süüdistamine ja karistamise nõudmine toob sinu perekonnaliikme sulle tagasi? Minu oma ei tooks miski tagasi, kõige vähem aga kellegi ränk karistamine, tean seda kindlasti.
Paljud jalakäijad arvavad,et saavad kiiremini efasi kui auto.Ise nägin, kuidas paar nädalat tagasi üks 70ndates aastates meesterahvas üritas punase tulega juba peatusest liikuma hakanud bussi eest läbi pressida,arvates vist et suudab oma kehaga bussi kinni hoida.
see õnnetu lugu juhtus päise päeva ajal, valges, võimatu on mitte näha sellist suurt ja piiksuvat masinat. Lähedasel tõepoolest raske mõista, kuid ega kergem mõista ole teistel, kelle jaoks on arusaamatu, KUIDAS see naine seal auto alla üldse jääda sai! (sõitsin mööda, kui õnnetuskohal olid politseimasinad jms.)
Hoia end ise, siis hoiab sind ka ju.mal! Kaasaja autod, eriti furgoonid lihtsalt on sellis ehitusega, et juht ka parima tahtmise juures peeglitest kõike näha ei saa. Mõni ja.lakäija aga astub nii nagu ise heaks arvab. Kindas veendumuses, et ega ta mulle ju ot,sa nagunii sõi,ta ei to.hi.
Ette antud mustrist ei tohi ju kõrvale kalduda. Hukkunule ja ta omastele peavad kõlama pisaratest nõretavad kaastundeavaldused. Autojutide aadressil aga süüdistused ja nõuded karmiks karistamiseks. Teisiti ei saa .Sõna- ja arvamusevabadus Eesti moodi!
Tänapäeval peaks ikka sellistel masinatel küll kaamerad olema. Maksab ju paarsada eurot, aga hoitakse seegi kokku. Ilmselgelt olid siin õnnetuses süüdi mõlemad pooled ja see kohtus kemplemine enam väga ei aita. Mõlemad olid tähelepanematud. Olen sageli märganud, et inimesed, kes pole iialgi ise autot juhtinud, ei saa aru, et juht igale poole ei näe ja ikka ise tuleb eemale hoida. Oma lapsele räägin ka kogu aeg, et kui autol on tagurpidikäik sees, mine eemale, kui juht istub sees, ära astu sellele autole ette, mine sa tea, millal ta sõitma kavatseb hakata, tagant ei maksa töötavale autole üldse läheneda ega ette astuda jne. Ka pimedas ei näe juht jalakäijat. Kui mu laps alla aetakse ja isegi kui juht süüdi mõistetakse, mis minul sellest enam siis kasu on.
Sellel autol ongi tahavaatekaamera, piltideltki näha, lisaks vilkurid ja tagurdamisel ka helisignaal. Ei oska täpselt kommenteerida, kuidas õnnetus juhtus, kuid eks silmad ja kõrvad peavad ees ja taga olema kõigil, nii juhtidel, kui ka jalakäial. Kogu süüd ainult juhtide kaela veeretada ka ei saa.
kas tõesti on prügiautol kaks rooli ja selleks siis kaks kabiinis istuvat tegelast? Tagurdamisel on abikärutaja autost väljas ja jälgib ohutut tagurdamist kastini!
Kes või mis on see kolmas osapool - jalakäi? Kas jalgadega ringiaetav käi? Või mõtlesid sa ehk jalakäijat ehk isikut. kes käib jalgsi? Inimesed, õppige ometi kirjutama tegijanime . käija, uurija, mineja, müüja. See, et j-täht ära jäetakse, ei ole näpuviga, vaid põhimõtteline keeleoskamatus.
kui üks juhtidest jäi autosse ja teine tuli välja, millega see teine siis tegeles ja mida jälgis,et jalakäijat ei näinud ja kui nii mitu peeglit? Tundub ikka nii ,et hooletus ees ja õnnetus taga!
Niipalju kui mina olen neid töös näinud, siis juht on ikkagi üks, teine mees tegeleb konteineritega (haagib ja tühjendab). Sa võid sõita nii aeglaselt kui võimalik, aga sa ei saa jälgida korraga kahte peeglit, millest üks on sinust 0,5 m vaskul ja teine 2m paremal! Kui vaatad vasakut peeglit, võib keegi ikkagi paremalt auto taha astuda., mis siis, et piiksub see kolakas tagurdamisel kogu aeg! Aitaks muidugi kaamera, aga neid vist praegu pole.
Vähemalt ei sõitnud maapinda roopasse. Siis oleks küll rohelised kurjaks saanud. Aga inimene ees või taga - ega need loetud pole! Tegelikult on ikka veider, et inimese tapmise eest karistust ei saa!
liikluseeskirjades on kirjas,et autojuht peab olema veendund,et keegi ei jää tagurdates alla,nii tuled autost välja,vaatad ,et kedagi auto taga ei ole,ronid autosse tagasi,aga prygikasti tagant ärkand inimene on ärkand,tuleb ja kuseb auto ja prygikasti vahel,ja ma söidan ta sodiks,kes syydi on,vanasti polnud yhtegi kaamerat,aga möistmatuid inimesi on,..see kes jagab,saab aru
Kui juht süüdi mõistetakse, siis võetakse igasugune vastutus jalakäijalt kuulda ja vaada, kuhu ja kuidas astuda. Samuti sel juhul peaks juht autot tagurdades viibima auto taga, mitte juhikohal.
autojuhtidelt on juba võetud vastutus ülekäigurajal jalakäija allaajamise eest. Nüüd siis ronivad kõnniteele ja võivad seal ka vabalt inimesi alla ajada?
Moderaator korjas taas ära. 13. detsember 2017 03:12
Kahjuks ei tohi kritiseerida jalakäijaid, kes sageli mõtlematult ja põhjendamatu enesekindlusega end ohtu seavad. Auto taga kaamerat ei ole ning peeglitega päris taha ei näe.
Peeglitega päris auti taha ikkagi ei näe. Ja mõned mõ.tlematud jalakäijad millegipärast otse tr.ügivad ta.gurdava masina ra.taste alla. Olles ilmselt veendunud et neid hästi nähakse ning et otsa nagunii sõ.ita ei to.hi.
Peeglitega päris auti taha ikkagi ei näe. Ja mõned mõtlematud jalakäijad millegipärast otse trügivad tagurdava masina rataste alla. Olles ilmselt veendunud et neid hästi nähakse ning et otsa nagunii sõita ei tohi.
KOMMENTAARID (40)