Eesti uudised

Kadunuks jäänud mees elas kaks kuud metsas

Toimetas Triinu Laan, 12. detsember 2017 15:12

137 KOMMENTAARI

t
täiesti/ 13. detsember 2017 17:09
g
Golliwuudi moronist/ 13. detsember 2017 17:01
Võinuks märtsis "aja maha võtta" ja jätkata detsembrini.
Võib olla mutil ytlenuks siis vedru yles!
t
Tõesti mehed/ 13. detsember 2017 01:50
Ehitage omale varjupaik, kaua te kannatate ....
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 05:08
Sa veena Põhjamaade nn. võrdõigysorganisatsioone annetama, sest need rahastavad nii meie feministe kui ka naiste varjupaiku. Osa rahast tuleb ka maksumaksja taskust. Seega tuleb veenda riiki. Ehk alustada tuleks mitte ehitamisega vaid suhtumise muutmisega, et meeste probleemidele tähelepanu juhtimisele ei järgneks irvitamine, parastamine ja sõim..
n
Noo/ 13. detsember 2017 09:02
Kas naiste probleemidest rääkimisele ei järgne irvitamine, parastamine ja sõim ? Ega ikka ilma vajaduseta ja mõne naise eestvedamiseta ei oleks ju neid olemasolevaid varjupaiku loodud. Pole kuulda olnud, et mehed oleksid seni mõne organisatsiooni loonud, rahastajaid otsinud, ettepanekuid teinud või valitsuse poole pöördunud. Ja siinkohal ei sobi ka vastulause, et nagunii mehi ei kuulataks, sest ega pole ju üritatudki.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 10:14
"Pole kuulda olnud, et..."
Üks saja vastu, et sa pole teemat uurinud ega ka huvi tundnud. ;) Kes ei kuula, see ei kuule. Naised alustasid võrdsusretke üleeelmisel sajandil (sufragettes) , ja siis võeti nende üritus vastu samasuguse naeru ja põlgusega nagu suhtutakse tänapäeval meesõiguslaste ponnistustesse. Seega ei saa võrrelda tänapäeva feministide ja meesõiguslaste olukorda, sest see on VÄGA erinev, eelkõige just tunnustuses osas.
0
05,08/ 13. detsember 2017 14:08
Ei no nii see organisatsioonide loomine käibki, teed MTÜ või sihtasutuse, siis hakkad sponsoreid ja rahastajaid otsima. Tubli pead ikka ise olema. Need turvakodud luuakse ju vastavalt vajadusele. Kui meestel oleks vaja olnud, küll nad selle loohks ja raha küsiks. Küsimisega on kõigil nii, et esimene kord saad vastu nina, teine kolmas ka, küsid seni, kuni antakse. Ei te miks siis meestel alustamine soodsam olema peaks? Et nemad ise ei küsigi, aga teised juba annavad.
Sa ju saad aru, et mehed polegi nõus samadel alustel elama, nagu naised. Peavad koristama-süüa tegema ja lapsi kasvatama. Ei tee neil seal kodus keegi ette ära ja mehi nad ka sinna tuua. Meestel hakkaks igav, keegi ei hoolitse, naisi-viina ei anta, ega lubata isegi majja tuua. Kodutute varjupaigas tuuakse söök ette ja mingit pesu vahetatakse, ei pea ise miskit tegema, ja ikka hakkama ei saa, sest vaata joomata olema peab.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 14:34
"Ei no nii see organisatsioonide loomine käibki, teed MTÜ või sihtasutuse, siis hakkad sponsoreid ja rahastajaid otsima."
Enam vähem, kuigi pahatihti on MTÜ-d poliitikue-ideoloogide käepikenduseks. Samas pole MTÜ loomisest kasu kui selle sisu on ebapopulaarne, nagu meesliikumine hetkel on, ja rahastajaid lihtsalt ei tule. Ühed häbenevad, teised silmakirjatsevad, jne. Seevastu naisõiguslus on meinstriim. Meil on algatus tehtud, toetajaid polnud. Mõnel pool maailma son loodud. Kanadas oli isegi tilluke skandaal kui meeste varjupaiga asja ajanud meest kiusati nii kaua kuni ta oli sunnitud varjupaiga hoopiski sulgema, ja hiljem tegi enesetapu...
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 14:35
Nimi oli siis Earl Silverman. Sinu vastuse teisele poolele ei vaevu reageerima, see on puhas ärplemine...
1
14,34/ 13. detsember 2017 19:32
Loll, kes põhjust ei leia. Kui sa ikka teha EI TAHA ega viitsi, siis mittetegemise põhjuse leiab ALATI.
Nagu firmade loomisega, et pole stardikapitali ja kliente ei saa ja nooremad juba tegijad, ja aina vinvinvin ja riigipoolne salanõu hävitada tublisid eesti mehi.
Samas need, kes teevad, on kuskilt alustanud, on alustanud nullist ja teevadki.
Kuid tegevus peab olema reaalselt motiveeritud. Kui sa lood meestele põhjuseta turvakodu, siis su kodu jääb tühjaks, ja see jääbki rahastamata, kuna asi ei toimi, need joodikud, kes kodutute varjupaigast üle jäid, tulevad sinu juurde, siis seda projekti ei rahasta sul keegi, sest vilju ju pole, need tüübid ei hakka sul lapsi kasvatama, ega makse maksma...see ei vii mitte kusagile, maja põleb sul maha, aga mehed ikka ei adopteeru-integreeru.
Naistest on kasu, tema sünnitab-kasvatab ja hoiab puhtust. Kui toetada hättajäänud naist, siis hea õnne korral, ta sünnitab-kasvatab veelgi, või vähemasti kasvatab olemas olevaid lapsi ning tulevaid lapselapsi inimesteks, kui turvakodu toel koduõudus likvideeritud on.
Kõik õige, kui leiad, et meestele vaja, siis tee. Kuid ma kahtlen siiralt selle vajalikkuses. Need paar meest, kes ei joo ega ole muidu ohtlikud, aga lihtsalt ei oska end kehtestada, saavad koha ka kodutute varjupaigas, kuniks jälle jalad all. Egas naisigi ju hotellis peeta, ikka aidatakse jalgadele ja tuld, lenda pesast (turvakodust) välja!
Inimene peab ju ikka ise hakkama saama. Ajutised lahendused on ajutisteks üles ehitatud.
e
Eino Taruk/ 14. detsember 2017 04:16
Harva pean ütlema, aga näe, see diskussioon sinuga viib selleni, sest sinu mõnitavale räuskamisele teist vastust pole: keri vttu! Head aega!
e
Eino Taruk/ 14. detsember 2017 04:17
Harva pean ütlema, aga näe, see diskussioon sinuga viib selleni, sest sinu mõnitavale räuskamisele teist vastust pole: keri (ropp muutuja) ! Head aega!
e
Eino Taruk/ 14. detsember 2017 04:19
ja teinekord ära vii vestlust teemas kõrvale ja ära lasku haukuva mõnitamiseni ja meeste halvustamiseni. See, et vestlus siis lõppeb ei tähenda, et sulle jääb õigus, vaid et teistel sai sinust personaalselt siiber...
e
Eino Taruk/ 14. detsember 2017 04:20
ÕL sõi kommentaari ära. Vastasin sulle: tead, keri õige,,,
k
kooma/ 12. detsember 2017 23:06
Krt. Konkreetset vana?härrat ei tunne, aga vampiiridest naissugulastega on tegemist olnud küll. Mind ei usu, otsige üles Krõlovi valm- Vägev vähk ja ahne naine-; selle aktuaalsus pole sajanditega kadunud. Eesti mees on kahjuks vait, ja seda rohkem hädaldavad naised. On muidugi ka inimesi
v
13. detsember 2017 23:31
väga ei tundu, et eesti mees vait oleks. Vinguvaid kommentaare kirjutavad küll ainult eesti mehed Eestimaal. Naised ei vaevu nagu.
e
12. detsember 2017 22:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
I
22:38,-le/ 13. detsember 2017 13:09
Ikka neil,kel võimalus...kes oma hinge paremini müüa osta/tahtis. Mina suvilat ei saanud, ja kuurortituusikut ei andnud mulle keegi...
2
22,36/ 14. detsember 2017 00:49
selleks pidi olema pilet taskus ja tuhanded fantoomid selja taga. Ei andnud punasaatan sulle hingi müümata neid suvilahurtsikuid, kuurordidest rääkimata. Kui sinul oli ema vähe lihtsam peast, et vannub, mida vanduma peab ja pakskraed alati rahul, siis äkki saidki mingi näilise hüve, mille väärtuseks 3 päeva musta merd...või mida täpsemalt sa selle kuurordi all silmas pead? Mine venesse! Seal saab ühe tissi ja viletsa iseloomu eest muusta merd lausa VIIE päeva jagu äkki???
Liiga odav ei tundu või?
m
muhh/ 12. detsember 2017 21:42
k
Kooma/ 12. detsember 2017 21:03
Hommik! Selle peale ükski kommentaarija ei tulnud, et Ta on oluline, ilma Temata hakkama ei saada, et Ta vajab!!! tunnustust!!! Loogiline; muidu poleks toitunud ega soojendanud. Külmad kommentaarijad
m
12. detsember 2017 21:21
mis mõttes kommenteerijad külmad on, kui just see inimene armastatud inimesed teadmatusse muretsema jättis??? Ahh?
Külm kommenteerija ju ei jätnud oma kallid ja lähedased nii hullu olukorda? Ei jätnud, sest see kõlm kommenteerija hoolib oma emast-isast ja lastest, ta muretseb teiste pärast ja ei teeks oma inimestele iial seda, mida ise taluda ei suudaks.
Järelikult see mees ei hooli lähedastest, tal oleks kama, kui keegi kaoks või eluga hakkama ei saaks, aga teistelt nõuab...
Egoist on see mees, naised nii ei tee, sest hoolivad teistest.
a
Arvan, ..../ 12. detsember 2017 22:00
....et ema on liiga kamandav ja võimukas, pilti vaadates tundub, et mees elab enda sisse.
s
12. detsember 2017 23:07
Siis abiks oma elu peale minek:) Politsei ei otsi ja palka ka teenida saab, et mõnusasti ära elada. Nüüd viidi memmekas koju tagasi, kogu Eesti irvitab.
Saavutatud on vähem, kui null, ehk siis ülisuur miinus, mis seal salata.
Veider see meeste põgenemine:) Nigut, kana kes jälgib, et liiga kiiresti kuke eest ära ei jookseks.
v
vanamees/ 12. detsember 2017 20:51
Muide, mõned targutajad ei tea mehe perekonna-asju. Isegi ei tunne teda ...
e
12. detsember 2017 21:28
ei teagi, aga ennast politseiga otsida küll ei laseks. Politsei viib ju tagasi:)
Pigem käituda täiskasvanu kombel, kui vaba olla tahad, mitte lindprii.

n
12. detsember 2017 20:08
nüüd viidi vaeseke jälle kurja naise juurde tagasi.seekord tegid politseinikud küll karuteene.
e
12. detsember 2017 20:15
eriti naisele. Sa ise viitsiks töötut-kodutut lapsena pidada?
m
12. detsember 2017 20:26
mees polnud ju kellegi ülal peetav,vasupidi,elas vaikselt metsas.sa ikka lugu lugesid?
l
loomulikult!/ 12. detsember 2017 20:41
no ikka lugesin, et tagasi ju viidi. Nüüd peab keegi lihtsameelne seda t.o.l.a
ülalpidama ja hooldama hakkama. Egas ma ellasest, ma ikka tänasest päevast.
k
kes elab metsa sees, kes eleb metsa sees/ 12. detsember 2017 21:07
mets ei nõua haigekassa juhtidele palka vaid mets võtab küik vastu , kui töökäsi jätkub, siis mets ka tasub hea kõhutäie eest, vähemalt õhtulehe tellimine on raskesti kättesaadav, rääkimata trükikoja üüratutest tehnoloogiatest
s
Säga/ 12. detsember 2017 19:44
Arvan, et mees oleks tulnud saata mujale kui tagasi koju. Sealt ta ju minema põgeneski!
m
mõistagi/ 12. detsember 2017 20:00
oleks lasteaed sellisele paras paik.
Kaastunne lähedastele
m
Mart/ 12. detsember 2017 19:41
Kui kodus naine pidevalt lämiseb, siis ei jäägi muud üle.
a
arvan/ 12. detsember 2017 19:26
Mina arvan, et sellel meesterahval on Aspergeri sündroom. Näen väga palju sarnasust oma poja käitumisega. Õnneks metsa ta pole veel ära põgenenud. Noorem on ta ka. Täitsa kindel, et ema on oma poja käitumishäiretest teadlik. Kahjuks puudub Aspergeritel ka igasugune empaatiavõime, nad ei saa arugi, et nad oma kadumisega ja sellest mitte teatamisega oma lähedastele haiget teevad. Pole midagi teha, issanda loomaaed on lai. Ja mida aeg edasi, seda rohkem käitumishäiretega inimesi tekib.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 05:10
"Kahjuks puudub Aspergeritel ka igasugune empaatiavõime"
Ei puudu, puudub oskus seda korrektselt (sic!) väljendada, ja teistel puudub oskus seda lugeda
t
Tore/ 12. detsember 2017 19:20
ju, et ikka elusana üles leiti ja lähedaste hoole alla toimetati. Kõlab peaaegu nagu jõuluime. Ja on imeline, et meil on nii palju häid inimesi, kes märkavad ja hoolivad. Annaks kõigevägevam, et keegi ei peaks minema metsa elama pimedal ja külmal ajal, peitu kõige ja kõigi eest, sest alati ei ole need lood just õnneliku lõpuga.
k
12. detsember 2017 20:05
Kui mul oleks selline lähedane, siis jõuluime saaks piki pead.
Kõrvalt mõistagi hea tunnelda ja õilmitseda, aga katsu sa sellisele suurele hooldaja eest olla, sealjuures tema silmis esimene vaenlane olla...ei ole tore
i
Ints/ 12. detsember 2017 18:50
Metsas ekslemiseks on raha vaja, ostke bitcoini/ethereumi ja teenige, hind tõuseb ~1000 euri päevas:
https://www.coinbase.com/join/598b753a0ec451021223cb1e
s
12. detsember 2017 21:37
see virtuaalne mull lõhkeb sul varsti,sel pole ju mingit katet.
k
Kõik/ 12. detsember 2017 18:26
On siin äkitselt jubedad eksperdid
o
oss/ 12. detsember 2017 17:42
kui ta kaine oli siis tal ära oli

k
Kärnaneärni/ 12. detsember 2017 17:16
kes kodunt lasi jalga oma kurja moori eest, nagu laulus
e
Ega / 12. detsember 2017 17:09
Eestis ei saagi omaette rahulikult olla.Kull on suguvõsas iga nädalavahetus moni sünnipäev. Sugulastest eemale saadki välismaale minnes. Mul juba 10 aasta välismaal , keegi ei tea. Hea rahulik elada.
n
naisuke/ 12. detsember 2017 18:55
nüüd teavad ju kõik:)
m
maamiis/ 12. detsember 2017 16:55
Leian et kui mees tahtis üksi olla tuleks seda lubada, praegu tundub et tahtlik sekkumine inimese eraellu. Mets rahustab tean omast käest!
a
anu/ 12. detsember 2017 17:09
mida veel, inimesed otsivad , kõik on närvis, tema peab peenikest naeru metsatukas, kinni panna selline
i
Ilmselt / 12. detsember 2017 18:13
oli tegu perevägivalla ning ahistamisega, mille eest inimene põgenes, aga kuna tegemist oli meesolevusega ei tule see kõne allagi. Hoopis loll ja poolearuline.
t
to No/ 12. detsember 2017 22:16
Kindlasti võis... Paljud pojad elavad oma emade vaimse...kui mitte vägivalla siis rõhumise all. Ema armastus võib nii hoida kui ka orjastada...
J
18:59-le/ 13. detsember 2017 13:12
Just. Vaimselt. Raskelt.
n
12. detsember 2017 17:09
Normaalne inimene annab teada, et on levist väljas ja ärge otsige. Sama moodi või veel hullemini võib käituda ka hoopis raskes depressioonist ennasthävitav haige inimene. Neil asjadel ongi ainult see vahe, et ühel juhul saadakse oma tegevuse tagajärgedest aru, teisel juhul mitte.
m
maali maalt/ 12. detsember 2017 17:14
Keegi peab nüüd vangi minema, sest meil on ebaseaduslikult inimeselt vabaduse võtmine suur kuritegu. Mille eest ta kinni võeti ja minema veeti?
a
12. detsember 2017 16:44
asi selge. tartumaa mehel hakkas kodus vinguandur tööle.
s
säält Wõromaalt/ 12. detsember 2017 16:56
Om Lätti poodi vähemp maad! Sõida vai õkva iga päiv kauba järgi.
k
Kui ikka inimesel ära pöörab / 12. detsember 2017 16:42
kas siis keegi kulutusi ka kinni plekib .
h
Hallooo?/ 12. detsember 2017 16:49
Indiasse mindi ka ise, eesti rahvas ei sundinud kedagi - kes kulutusi plekib?
k
Kas selle kommi kirjutas mode?/ 12. detsember 2017 17:00
Et kui teatad ebasobivast, sellele ei reageerita.
Ja kui ma vihjaksin vastuseks, et kas hindustani ei mindud vabatrahtlikult aga kulud kannab kes? siis see komm kadus kuhugile ära.
Ägedad moded kes oma rahvuskaaslasi materdavad ja ära pööranuteks peavad.
s
sa oled kindel,/ 12. detsember 2017 17:15
et 16,42-lt küsiti hindustani tarvis raha või? Et temaga õiendad?
Kõik õigesti ütles, tüüp redutab metsas ja mängib kättesaamatut, teades et riigi raha ja inimeste aega kulutatakse tühja. Välismaal olnud küsisid vähemasti otse, mitte ei lasknud end otsida ja tagaajada.
Kodusest elust kopp, siis vormista äraminek ametlikuks!
Lasteaed!
a
Aga miks peaks?/ 12. detsember 2017 17:35
Just niisugune äraminek näitab, et inimene tunneb end TÕRJUTUNA, sellega peavad midagi ette võtma nüüd need, kes selle inimese niikaugele ajasid. Mitte inimene ise ei pea enda sammudest teada koguaeg andma.
Olen ise seda kogenud, just selliste lõuapoolikute suunast kes muulajal igal võimalusel kihvad kintsus hoiavad ja kui sa oled kuu ära on juba kisa lahti. Kõige nõmedamad on inimesed kes hakkavad sind siis mööda tuttavaid taga otsima, samalajal pole enne su kadumist neil olnud sinust sooja ega külma.
See kusjuures annab hea võimaluse näha, et neid inimesi kellele saab loota on väga vähe, ülejäänud võib aga peale selliseid eksperimente südamerahuga igavikku heita ja seda tagasivaatamata või kahetsust tundmata.
Inimene läks rahu otsima, see rahu muide saadaksegi sellest, et seda ei ütelda - kui ütled siis mõni leiab jälle koha kihvu näidata, kasvõi a la, "mine, keda huvitab". Seepärast saabki hinge puhastada vaid siis kui mitte keegi ei tea, sa lähed ise ja tead, et sa ei ole kellelegi midagi n.ö. võlgu. A noh, üks keskmine külakell seda nagunii ei mõista.
p
Pagana mode :@ / 12. detsember 2017 17:36
Just niisugune äraminek näitab, et inimene tunneb end TÕRJUTUNA, sellega peavad midagi ette võtma nüüd need, kes selle inimese niikaugele ajasid. Mitte inimene ise ei pea enda sammudest teada koguaeg andma.
Olen ise seda kogenud, just selliste lõuapoolikute suunast kes muulajal igal võimalusel kihvad kintsus hoiavad ja kui sa oled kuu ära on juba kisa lahti. Kõige nõmedamad on inimesed kes hakkavad sind siis mööda tuttavaid taga otsima, samalajal pole enne su kadumist neil olnud sinust sooja ega külma.
See kusjuures annab hea võimaluse näha, et neid inimesi kellele saab loota on väga vähe, ülejäänud võib aga peale selliseid eksperimente südamerahuga igavikku heita ja seda tagasivaatamata või kahetsust tundmata.
Inimene läks rahu otsima, see rahu muide saadaksegi sellest, et seda ei ütelda - kui ütled siis mõni leiab jälle koha kihvu näidata, kasvõi a la, "mine, keda huvitab". Seepärast saabki hinge puhastada vaid siis kui mitte keegi ei tea, sa lähed ise ja tead, et sa ei ole kellelegi midagi n.ö. võlgu. A noh, üks keskmine külakell seda nagunii ei mõista.
o
Otto/ 12. detsember 2017 17:49
See peab ikka eriline nõid naine olema(nagu minu oma). et mees leekis nii minema ja mujale minna ei olnud.
m
12. detsember 2017 18:07
Millest sa ennast puhastad, kui saladus pole?
n
nimetu/ 12. detsember 2017 18:09
Täpselt kirjutatud,Paraku omad on kõige hullemad röövhaid.
t
12. detsember 2017 18:15
Tunneb siis tunneb, las tunneb, kelle asi, aga otse loomulikult hakkavad ju pereliikmed või vanemad või töökaaslased inimest otsima. Aga need "tundlikud" on ju niivõrd egoistliud, et nemad ise ei mõtle kellegi tunnetele, aga kõik teised (riik sealhulgas) peavad nende pärast muretsema. Koguaeg mingi manipuleerimine ja süütunde tekitamine, endal polnud ilmselt töödki, lasi aina teiste seljas liugu, nõudis midagi, siis solvus ka veel.
Loomulikult, peale sellist eksperimenti, saavad teised inimesed teada, kui pinnapealselt see tundleja teistesse suhtub, ja otse loomulikult (nagu sinagi mainisid) nii mõnigi järelejäänud sõber-tuttav-sugulane pöörab talle igaveseks selja.
Räägitakse, et naistel tunded liiga kõrgel kohal, aga näed nüüd...
õ
12. detsember 2017 18:22
Õpi sõpradele "EI" ütlema ja kui ei oska siis õpid, kasvõi nutu maiste suus ja ütled, Harjutad kodus peegli ees või tühja tugitooli ees. Tehnikaid on selleks palju.
a
Ahsoo/ 12. detsember 2017 19:01
Ja ega ju Otto ise ei valinud endale naist ? Aga noh, kui mees vastutustundetult käitub, siis ju alati naised süüdi, mitte lolluste tegijad ise.
n
No täpselt/ 12. detsember 2017 20:21
Külakellad aga miskipärast ei saa aru, ilmselt seetõttu, et neil on oluline, et keegi oleks hambus.
Sa võid valida enda ümber sõpru kuid sa oled võimetu valima enda ümber sugulasi ja sinule kõige lähedasemaid pereliikmeid.
Mina olen pea 30, üksik mees, ma olen seda kogenud väga palju et vaatamata sellele, et püüad elada rahulikult, oma tegemistes, sulle lähedased, keda sa ei saa valida, need on kõige hullemad, need, kes suudavad sind panna tundma end täiesti kasutuna. Ja sa võid nahast välja pugeda kuid sa ei saa neid muudmoodi eemale kui peadki ise pöörama 180 kraadi ringi oma teel. Ja siit tulebki välja see järgmine häda - sa oled siis kohe neile ülekohut teinud ja nemad vaesekesed on sind otsinud jne.
Isiklik kogemus just eraelus, nagu kuuldavasti ka sel õnnetul mehel kellest teema, üksiku inimesena on lihtsalt võimatu elada rahulikult. Sa oled pidevalt hambus, et oled üksik. Ja huvitav on, et kui kõige suuremaid marukoeri siis valgustad põhjustest, nad tõrjuvad sind, selleasemel, et tuge siis püüda pakkuda, tõrjuvad sind näiliselt, tagaselja aga jätkub sama joru mis ennegi. Sesmõttes ongi õige kaduda ise kui kellelegi õlale nutta ja loota, et miski muutub või kedagi huvitab.
n
no aga/ 12. detsember 2017 20:51
Head teed kulla 20,21, kes keelab!
Teavita vaid politseid, et ei otsiks ja moos. Kui aga teada, et sinust miskit sõltu, töökoht ka puudub, siis tuld! Pole vaja isegi teavitada, keegi ei paneks tähele.
Tuult tiibadesse!
i
Inimesed/ 13. detsember 2017 06:24
muutuvd ajas, kasvavad lahku . See inimene , kelle üks hetk valisid, pole mingi aja pärast üldse see , kes alguses. Ja tänitamine ega joomine siin ei aita. Ta kas lepi bolukorraga , või läheb uuele ringile . Mõnel veab, on osanud kohe enda jaoks õige ära tunda.
b
Bino/ 12. detsember 2017 16:39
Kuidas ei ole meestele vastavaid asutusi kuhu minna? Tallinnas ja Tartus täitsa olemas kodudute varjupaigad :) mis jutt, et pole.. Ja lisaks, kui erakuna lolli tahab mängida vóiks tóesti enne politseile helistada ja öelda, et soovin olla üksi, ei pea mind otsima..siis ei raisata teiste aega ega raha! Vähem isekust!
e
eelmuthh/ 12. detsember 2017 16:22
Kuulge mis tähendab mees anti üle lähedastele? Kas omaksed oskavad meest ravida?Mees oleks tulnud saata psühhiaatria haiglasse kontrolli.
k
Kas kui inimene tunneb end mittevajalikuna/ 12. detsember 2017 16:48
Siis peab teda kohe psühhiaatri juurde saatma?
See psühhiaater, kes seda arvaks peaks tegelikult ise ju abi otsima.
j
12. detsember 2017 17:11
Jah, inimese tunne, et ta on mittevajalik ei ole terve, kui teda otsib kogu tutvuskond ja politsei.
s
12. detsember 2017 17:12
Sellised ongi irratsionaalsed mõtted, mis reaalsusele ei vasta.
m
Mimoos/ 12. detsember 2017 18:10
Usun, et osa kodust teadmata kadunud inimesi tahavadki, et lähedased kannataks!
A
*_*/ 14. detsember 2017 00:54
k
KUI ei oskagi 16,22?/ 12. detsember 2017 20:19
Mida ühiskond kaotaks?
MITTE MIDAGI:)
l
liik/ 12. detsember 2017 21:37
Psühhiaatriahaiglasse ei tohi kedagi viia ilma tema enda nõusolekuta. Kui ennast või kedagi teist üritab tappa, siis vist küll. Autos istumine ei olnud ju enesetapp.
Vanadekodu uksi ei tohi kinni panna.Nendel, kes millestki aru ei saa, kuhu lähevad, või mida teevad, omavad inimõigust metsa minna. Just praegu televiisor kilkas, kuidas arutute ´ja rahutute hoolealustega vanadekodu sai helkivad kirjadega vestid, mis pidid neid ekslemise puhul aitama. Kuidas need väljamõtlejad-inimõiguslased garanteerivad selle, et kui segane minema kõnnib, siis kindlasti enne vesti ümber võtab. Veelgi enam, mis riietus.!!! Samasugune inimõiguste rikkumine nagu kiibistamine . Ometi oleks kiip see vahend, mis päästaks.
i
12. detsember 2017 16:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lest/ 12. detsember 2017 16:24
Sind tuleks ka lähedaste hoole alla anda
p
12. detsember 2017 17:12
palju õnne siis, aga milleks kõiki teisi tüüdata?
s
sind/ 12. detsember 2017 17:19
t
Tubli !/ 12. detsember 2017 17:58
Panin veel paar plussi ja kirjuta ikka, kui aega saad.

2
27 . oktoober "ÕL"/ 12. detsember 2017 16:19
Murest murtud ema: hommikul jõi poeg kohvi ära, vaatas uksel korraks minu poole ja sestpeale pole ma teda enam näinud
J
16:19-le/ 12. detsember 2017 21:39
Ja olla tööle läinud. Mis ta tööandjale siis nüüd ütles?
N
!!!/ 12. detsember 2017 16:12
Naistel on spetsiaalsed varjupaigad ja see naiste varjupaikade võrk on üsnagi tihe. Aga vaat mis juhtub, kui meil pole mitte ühtegi meeste varjupaika, kuhu kodust pagenud mehed võiksid minna, ajutist peavarju ning vajadusel ka psühholoogi nõustamist saada. Mis üle jääb? Kas suitsiid, kas erakuks metsa. Või sõbra juurde, et koos pudelist nõu otsida. Soovolinik võiks meil probleemidega just nagu tegeleda.
õ
õnnetu mees/ 12. detsember 2017 16:17
tahtsin ka olla üksi ja minna varjupaika peitu kurja naise eest kel käes taigna rull ,kuid naiste varjupaik mind vastu ei võtnud ... ei tea miks ?
T
!!!/ 12. detsember 2017 16:43
Teadagi miks, Sest teatavasti on kõik naised ju süütult kannatajad inglikesed, kõik mehed on aga s e a d! Ei saa ühte sellist ju paradiisi sisse lasta - hakkab varjupaigas kohe inglikesi terroriseerima..
ä
Ärge seletage/ 12. detsember 2017 16:58
Onu Heinodele muidugi meeldib kõiges naisi süüdistada ja vatsa vappudes lolle nalju visata, aga asi on niimoodi, et sellel mehel ei ole naist.
Muidugi, naised on siiski taas süüdi, oleks naine olnud, poleks metsa jooksnud.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 02:07
On Heinod on järelikult targemad kui silmakirjalikud lumehelbekesed. Nemad teavad, et mehi võivad ahistada naised, vennad, vanemad, tüdruksõbrad, poissõbrad. Vägivald jääb vägivallaks.
s
12. detsember 2017 17:17
Sellistel puhkudel tuleb pöörduda psühhiaatriahaigla valvearsti juurde ja kui sind on terveks tunnistatud siis mine sanatooriumisse või reisile. Varjupaikade eesmärgiks ei ole sulle tasuta psühholoogi teenuseid pakkuda, sellised teenused määratakse tasuta haiglas.
n
Noo/ 12. detsember 2017 17:25
Ja miks need arvukad hädasolijad mehed siis ühtegi MTÜ-d ei loo, projekte ei kirjuta ja sponsoreid ei otsi, nagu naised seda teevad? Või peavad naised meestele varjupaigad looma?
s
12. detsember 2017 21:36
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 02:11
Sest neil puudub toetusvõrk. Toetusvõrgu puudumine on puhtideoloogiline. Naiste varjupaiku toetavad Põhjmaade feministlikud organisatsioonid, samuti toetatakse neid maksumaksja (sinu) rahadest. Meeste varjupaikade loomine algab meeste probleemide laiema tunnustamisega, praegu järgneb probleemide mainimisele tavaliselt sõim ja irvitamine...Sellise suhtumisega keskkonnas varjupaiku ei loo.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 02:12
"sest nad pole hädas. "
On, ja kuidas veel!
e
Eestis pole üldse lubatud/ 12. detsember 2017 16:10
Metsas olla.
Kõik välja, pullitsei ootap.
n
12. detsember 2017 16:18
e
Eino Taruk/ 12. detsember 2017 16:02
Muide, miks ei ole meestele varjupaiku kuhu nö. peitu minna? Selle võiks loo valguses teemaks võtta. Naine läheb varjupaika, mees peab minema metsa?
e
E . K ./ 12. detsember 2017 16:09
Ta on poissmees - ema lasi käed käiku ...
K
???/ 12. detsember 2017 16:15
Kas naine või ema?Mis seal vaheet. Ikkagi koduvägivald! Varjupaiku, kuhu minna, aga meil ei ole. Daamid-soovolinikud ei pea sellist asutust vajalikuks. Ainelt naistele on vaja varjupaiku.
h
12. detsember 2017 17:22
Hakake tegema omale varjupaika, 20 aastat juba vingute, et ei ole, aga midagi tehtud ei saa. Mis teil siis õigupoolest puudu on? Naiste varjupaik ei kukkunud ka taevast vaid loodi MTÜ ja hakati võimalusi otsima.
a
Aga / 12. detsember 2017 17:29
Miks ??? varjupaiga loomist ei algata, miks ta ootab, et 'daamikesed' selle ära teeksid
1
17,29/ 12. detsember 2017 17:56
Ta on harjunud, et daamikesed ka tema eest hoolitsevad.
Aga tegelet on ka selles mõttes daamikesed hoolitsenud, kodutute öömaja ju loodud, ja mingi aja takka need daamikesed ka kirjutavad artikleid, et mehed aina murduvad, kuna naised ei tõmba eest ega lükka takka täiskasvanud meest. Et häbi naistel olgu vähemasti isadepäeval. Aga vaata osa täiskasvanud meestest ei jaksa ise kätt ega jalga tõsta, kui naine tema eest seda ei tee, kui ka isegi jooki ei tooda, siis murdub ära, ja kohe silmusesse või kodutuks kätte.
t
to aga/ 12. detsember 2017 18:55
??? ei ole mitte võimas soovolinik (kelle sõnal on valitsuseskalu), vaid ainult mingi tühine ja vaene pensionärike. Kelle sõnal pole kaalu ja kellel pole erilisi vahendid käsutada. Ei ruume,ei raha. Ja pealegi on sugudevahelise diskrimineerimise probleemid soovoliniku otsene töökohustus, mille eest talle väga head palka saab. Koguni terve kontoritäis kõrgepalgalisi abilisigi on abiks.
k
12. detsember 2017 18:57
Kas mingi hoogu läinud daamike või?
v
12. detsember 2017 20:10
Võib küll olla daamike, aga aru ta ei saa, et tänu pole, karvased vaid sõimavad. mõni isegi noaga tsuskab. Mehed ei andesta naistele heategu:)
Võta kõige veidram veidrik haletsusest ja nuga sina saad.
Naistele õpetuseks, ärge hinnake end alla, see ei jää IIAL karistuseta.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 01:58
EK, see ei oma ABSOLUUTSELT tähtsust kas on ema, isa, naine, mees, vend jne.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 01:59
Asi pole tegemises, asi on ühiskondlikus huvis. so. riigi huvis ja subsideerimises. Norra jt. nn. heaoluriikide suhtumine on silmakirjalik...Aga nemad on naiste varjupaikade peamised toetajad.
t
to // 13. detsember 2017 03:29
Naiste varjupaikade loomisel panid õla alla nii tuntud isikud kui ka rahvusvahelised naisteorganisatsioonid. Ja ka riigi rahad tulid taha. Tühjast kohast nin taghtmisest üksi jääb
väheseks.
t
to aga/ 13. detsember 2017 03:31
Sest et need ametikohad, kelle kompetentsi sellised küsimused kuuluvad on meil just daamikestele reserveeritud.
t
to 17:56/ 13. detsember 2017 03:33
Solvunud daamike või? Kahjuks on meil need ametikohad, kelle kompetentsi sellised küsimused kuuluvad meil just daamikestele reserveeritud.
s
see/ 12. detsember 2017 16:13
et sina titt oled. ei tähenda veel. et kõik mehed peavad olema tited. emme põlle alla mine. ja ära tuututa 24/ 7 igas kommentaariumis.
s
see/ 12. detsember 2017 17:09
sa 16:13 jõuad kohe igat kommentaariumi 24/7 lugeda? Ja palju ise tuututad
t
to see/ 13. detsember 2017 03:35
Kas mõni naisõiguslane tunneb, et talle on varba peal astutud. Et sapp voolama hakkas.
z
Zoovolinik/ 12. detsember 2017 16:36
Sest "ametliku" retoorika järgi pole lihtsalt võimalik, et naine meest füüsiliselt või emotsionaalselt kuidagi ahistab. Kui naine on õnnetu või kurb, on mees süüdi. Kui mees on õnnetu või kurb, on jälle mees ise süüdi.
p
12. detsember 2017 17:24
Paljugi, mida meedias kirjutatakse, ei ole spetsialistid nii rumalad, et ei teaks, kuidas on võimalik mehi väärkohelda. Kui on abi vaja siis mine otsi abi, niisama pole vaja vahutada.
i
12. detsember 2017 17:31
Inimesel on õigus olla kurb, õnnetu, rumal või mida iganes ja seda soost sõltumata.
j
Jah/ 12. detsember 2017 17:28
Tõesti, miks ei ole, miks mehed sellega ei tegele? Valitsuses suurem osa mehi, nad peaksid ju teadma, kui hädas nende sookaaslased on ? Või nad ei tea ja mehed ei tegutse ka, vaid ainult kurdavad kommentaariumis.
n
12. detsember 2017 18:02
nad ei kurda, vaid manipuleerivad, näe meil ei ole, milleks lastega sandikspekstud naiselgi seda tarvis??? Mees vaeseke, jääb veelgi vaesekesemaks, kuna ta nagunii alaväärne, aga naise lahkumisel, ei sa isegi naisepeksjana end realiseerida.
Nad ei taha neid turvakodusid, nad ei suuda isegi varjupaiga vääriliselt käituda, aga turvakodus peaksid ehk lapsi kasvatama ja pesu pesema ja endale-teistele süüa tegema, ning joomisest-laaberdamisest loobuma...nad pole sekunditki sellele võimalusele mõelnud, sest kaitset nad ei vaja ja korrale alluda ka ei sooviks isegi surmaähvardusel.
m
meeste varjupaik/ 12. detsember 2017 22:23
peaks see suure osa meeste arvates olema nagu baar või pubi, mitte varjupaik
v
!!!/ 12. detsember 2017 16:01
või tema tahtis üksi olla? nüüd maksku tema peale kulutatud otsimisaeg kinni.
a
A/ 12. detsember 2017 16:11
Ega tema käskinud ennast otsida
m
Maksa ise!/ 12. detsember 2017 16:12
Mees ei tellinud päästjaid.
i
Inimene / 12. detsember 2017 19:24
Jätnud siis teade, et lahkub omal vabal tahtel ja mitte otsida! Siis tehku mis tahab.
k
K/ 12. detsember 2017 16:14
Ta ju ei tellinud otsimise teenust
m
12. detsember 2017 20:43
Markkus ka ei tellinud, aga tänase päevane heidate ette, et leitud pole.
e
EIno Taruk/ 12. detsember 2017 16:01
Pullihäda moraalilugemine. Jah, ja tahaks teada kas mees andis nõusoleku või rikuti tema puhul seadust.
k
12. detsember 2017 17:26
Kui ta oli tagaotsitav siis olid kõik põhjused olemas, et pidada teda mitteadekvaatseks ja enesele ohtlikuks.
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 02:01
"Kui ta oli tagaotsitav siis olid kõik põhjused olemas, et pidada teda mitteadekvaatseks ja enesele ohtlikuks."
Huvitav, et lugema oled suutnud õppida...Vastus: EI OLE, LOOMULIKULT!
e
Eino Taruk/ 13. detsember 2017 02:03
Elad autos, tuleb keegi teatama, et oled tagaotsitav. Esitad ID kaarti ja palud tal uttu tõmmata. Ja uttu tõmbamine on tema kohustuseks.
j
Juulius/ 12. detsember 2017 15:49
Kuhu jääb siis vabadus? Kiirabi kontrollis mehe tervislikku seisundit, see oli korras, sest muidu poleksju meest lãhedastele ûle antud. Nii vaimne kui füûsiline. Kui ikka ei taha lähedastega koos olla, siis polegi vaja. Muidugi, koht polnu just kôige parem ûksiolekuks, sest kûlmadega vôib ônnetus juhtuda.
O
???/ 12. detsember 2017 16:04
Oma asi muidugi, kui kodus riidu läheb või Robinsoni soovib mängida Ainult et otsingut peale on kulutatud tuhandeid eurosid ja hulga töötunde. Ja see raha on maksumaksjate raha. Päästeameti eelarve on ilma selliste erakute otsimisetagi pingeline.
k
Kas mees/ 12. detsember 2017 16:11
tellis päästjad? Ei. Järelikult, kes tellib, maksab muusika.
t
to Kas mees/ 12. detsember 2017 16:18
Kes tellisid? Küllap needsamad omaksed, kes ta elu põrguks tegid ja ta kodust välja sõid. Las nemad maksavadki.
n
noo/ 12. detsember 2017 19:02
Ma usun, et tegelikult oli asi nii, et kassile jooksis ise hiir suhu, kui ta tukastas. Jahimehed ta ju leidsid . Aga tõesti, kas inimene tõesti ei võigi enam kuskil üksi olla? Hea, et ta elus ja terve on . Ja keelake rõõmu, härrased . Sellised inimesed olenemata sellest, mis sugu nad on, tekitavadki tahtmise ära joosta.
j
12. detsember 2017 15:26
Jätke see inimeste jälitamine!
a
/// 12. detsember 2017 15:56
aga lol luste kirjutamine?
s
12. detsember 2017 16:19
1
15:26, 12. dets 2017 -le/ 13. detsember 2017 13:15
Ja kui keegi teine kaob, siis kisad, et miks te ei jälita ega otsi...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee