Jõulud

9 nõuannet, kuidas pühadeaegset puhitust vältida! 

Toimetas Greete Kõrvits, 11. detsember 2017, 21:20
Suured õhtusöögid ei ole just kõige kõhusõbralikumad. PantherMedia / Scanpix
Jõulusöömaajad, aastavahetusepeod, kõik see on küll ilus, aga ülesöömine võib tekitada ebamugavustunnet, vastikut puhitust kõhus ja gaase. Ajakiri Women's Health jagab soovitusi, kuidas seda ära hoida.

1. Väldi kõige hullemat - megarasvased ja tulisoolased toidud on raskemad seedida.

2. Tarbi suurte söömaaegade vahepeal tervislikke suupisteid nagu pähklid, banaanid, tsitruselised ning heade bakteritega jogurtid, mis ainevahetust soodustavad.

3. Kiudainerikkad toidud on head, kuid ära lisa neid oma menüüsse liiga suurtes kogustes - su keha ei pruugi sellega harjuda.

4. Suurt lauatäit toitu naudi aeglaselt. Korraga ja kiiruga pole tarvis kolme verivorsti ja hunnikut kartuleid näost sisse ajada, ega söömine võidusõit pole!

5. Tõsta taldrikule pigem vähem kui rohkem.

6. Alkohol ajab juba iseenesest puhitama, kuid kõige rohkem põhjustavad seda kihisevad vahuveinid ja šampus.

7. Ära unusta söögi kõrvale vahepeal tavalist puhast vett juua.

8. Puhkus võib ju olla, kuid trenni ära vahele jäta!

9. Kui hommikul on raske olla, ära söö uuesti eelmisest päevast alles jäänud rasvaste toitude jääke. Lase kehal puhata ühe tervisliku ja kergema toidu päevaga.

Samal teemal

16. november 2018, 12:54
7 vürtsi, millel on raviomadused
14. mai 2018, 13:25
Seitse soovitust toidupohmelli leevendamiseks
8. detsember 2017, 09:00
Miks süüa KIUDAINEID ja millest neid saab?
6. detsember 2017, 13:20
Kuus toitu, mis aitavad söömaorgiale järgneval päeval kõhtu rahustada

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee