Suured õhtusöögid ei ole just kõige kõhusõbralikumad. (PantherMedia / Scanpix)

Jõulusöömaajad, aastavahetusepeod, kõik see on küll ilus, aga ülesöömine võib tekitada ebamugavustunnet, vastikut puhitust kõhus ja gaase. Ajakiri Women's Health jagab soovitusi, kuidas seda ära hoida.

1. Väldi kõige hullemat - megarasvased ja tulisoolased toidud on raskemad seedida.

2. Tarbi suurte söömaaegade vahepeal tervislikke suupisteid nagu pähklid, banaanid, tsitruselised ning heade bakteritega jogurtid, mis ainevahetust soodustavad.

3. Kiudainerikkad toidud on head, kuid ära lisa neid oma menüüsse liiga suurtes kogustes - su keha ei pruugi sellega harjuda.

4. Suurt lauatäit toitu naudi aeglaselt. Korraga ja kiiruga pole tarvis kolme verivorsti ja hunnikut kartuleid näost sisse ajada, ega söömine võidusõit pole!

5. Tõsta taldrikule pigem vähem kui rohkem.

6. Alkohol ajab juba iseenesest puhitama, kuid kõige rohkem põhjustavad seda kihisevad vahuveinid ja šampus.

7. Ära unusta söögi kõrvale vahepeal tavalist puhast vett juua.

8. Puhkus võib ju olla, kuid trenni ära vahele jäta!

9. Kui hommikul on raske olla, ära söö uuesti eelmisest päevast alles jäänud rasvaste toitude jääke. Lase kehal puhata ühe tervisliku ja kergema toidu päevaga.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis