Maailm

Kiirrong ICE sõidab 623 kilomeetrit Berliinist Münchenisse alla nelja tunni

Aadu Hiietamm, 11. detsember 2017 18:00

24 KOMMENTAARI

u
u./ 12. detsember 2017 18:54
Targu muidugi mainimata jäetud, et lennukiga saab sama raha eest edasi-tagasi sõita ja veel mõned õlled ka teha. ICE piletid on väga kallid, lennuk tunduvalt odavam.
j
jo buju tt/ 12. detsember 2017 17:25
s
12. detsember 2017 14:23
Sõitsin novembris 2017 Osakast Tokiosse 600km ja seitse peatust ajaga (3) kolm tundi.
Shanghais 2010 magnethõljukiga 350kmh.
Sakslased on maha jäänud ja kõvasti meie baltikaliin on kiviajast
i
Ivo/ 12. detsember 2017 13:53
Käiks tegemas lõbusõitu. Palju pilet maksab? Kes teab?
m
maapealt/ 12. detsember 2017 13:34
150.eur ots.Selle raha eest saab saksamaal ca.100l.kütust osta.Olenevalt autost jakubatuurist liigun seda vahet vähemalt 2-3 korda.See paaritunnine ajakadu pole ka probleem.
s
12. detsember 2017 15:16
See on normaalne täishind. Pidevalt on müügil ka säästupiletid. Need on palju odavamad, kuid vajavad pikemalt ette ostmist.
m
mina/ 12. detsember 2017 11:02
Kui saab olema ka RB-ka,siis saab olema ka kaupa,reisijaid,turiste....!
x
xxxx/ 12. detsember 2017 12:19
600 km läbimine maksab 150 eurot,kui palju hakkab maksma RB pilet Tallinnast Berliini?
m
mina/ 12. detsember 2017 11:01
Mis ÕL-l jälle viga on ,miks kustutate komme!!
m
MK/ 12. detsember 2017 11:00
Mingi kampa targutajaid on koos. Kes viriseb Made in China üle (järgmine kord vaata, kust su telekas, mobiil ja läpakas tulevad) mingisugune lubab siin autoga 240 km tunnis sõita. Kui selle Autobahni Eestis üles leiad, mis 240km tunnis sõita võimaldab, siis ehk näitad mulle ka :).
Megaajud on siin ikak koos :)

v
12. detsember 2017 10:18
Väga hea tulemus. See teeks Tallinnast Tartusse 35 minutit.
o
12. detsember 2017 09:20
Ootan juba RB valmimist,saaks ometi käia kiiresti Lätis ostmas köike ja kiire reisida lennujaama,kust pääseb kogu maailma ilma vahemaandumisteta.
P
/// 12. detsember 2017 11:51
Piletiga, mis maksab vähemalt 100 euri per naase Lätti ostlema??? Ei noh, võta siis pere ka kaasa.
m
Miljardi raudtee/ 12. detsember 2017 06:13
623km. nelja tunniga,aga Tallinnast-Pärnusse Reil Balticuga 5.tunniga. Ja tõenäolisus,et ei jõuagi kunagi kohale.
t
tõnu/ 11. detsember 2017 20:22
Müncehn on majanduspealinn ja Berliin on riigi pealinn ning selle raudtee abil saavad inimesed kiiresti ja mugavalt reisida. Ja nüüd öelge mulle kui paljudel on vaja Tallinna ja Riia vahet sõita, et Rail Baltic ära tasuks.
v
Vastavalt / 11. detsember 2017 22:05
aktsiisi tôusul, siis 1 300 000 ja 5 500 000 inimesele. Miks sinu arvates meie viletsus on kategooriliselt "Talsingi raudtee tunnelile vastu? See ju ei sobi ossile ja s.rattale kuidagi moodi. ;)
s
saksa täpsus.. mis veel siis eestis oleks kui eestlased raudteed ehitaksid/ 11. detsember 2017 19:03
saksa täpssusega planeeriti ja kalkuleeriti, aga ehitamise hinnaks tuli ikka kaks kords rohkem kui plaanis..
n
No ja siis, tuleb nagu tuleb, aga maavarad toovad ka tulu./ 12. detsember 2017 14:42
Ümmargusem Savisaar ju ütles, et kui raudrada valmib, siis on ka kaubad ja reisijad olemas, ta muidugi naeratas kohe oma "targa" ütlemise peale.
j
JUHUL/ 11. detsember 2017 18:45
Kui keegi rööpaid lahti ei keera.
v
11. detsember 2017 18:14
Väga vahva! Ootan kannatamatult Rail Balticut, sest kiire rongiga on tore sõita.
s
salliv tolerast/ 11. detsember 2017 18:39
Oi kui vahva jah, Rail Baltic on kindlasti aeglasemast sordist. Üks häirivamaid asju ongi see, et kõigest 240kmh on max kiirus.
Oleks kasvõi see 330kmh, siis hakkaks juba tõesti mõtlema, et see võib olla alternatiiv lennukile ja ka autole.
Rail Baltic 240kmh on kindlasti eilne päev, mille peale raha kulutamine on absurdne. Ma sõidan autoga mööda sellest rongist.
s
salliv tolerast/ 11. detsember 2017 19:01
Tahtsin ka seda mainida.
Rail Balticu 240kmh on nagu amortiseerunud ägisev koluhunnik. Sobib ainult kaubaveoks.
Hiinas on üle 400kmh rongid.
Itaalias on juba ammu 360kmh rongid kasutusel.
Kui miljardid pannakse hakkama, peaks tehnoloogia olema tulevikku vaatav. Rail Balticu nominaalne maksimum kiirus võiks olla 400kmh+ ja ma oleks kahe käega sellise asja poolt.
1
18:42/ 11. detsember 2017 19:28
Hoidku Jumal veel made in China Kiirrongide eest.
o
oh sa püha lihtsameelsus/ 12. detsember 2017 08:30
Egas seda raudteed nüüd kauba ja reisimise pärast ehitata. Pole meil kaupa ega reisijaid! Ikka raha pärast-miljardite juures on mõnikümmend miljonit loomulik kadu! Vaata, kes seda asja dirigeerib-S.Kallas.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee