Targu muidugi mainimata jäetud, et lennukiga saab sama raha eest edasi-tagasi sõita ja veel mõned õlled ka teha. ICE piletid on väga kallid, lennuk tunduvalt odavam.
Sõitsin novembris 2017 Osakast Tokiosse 600km ja seitse peatust ajaga (3) kolm tundi. Shanghais 2010 magnethõljukiga 350kmh. Sakslased on maha jäänud ja kõvasti meie baltikaliin on kiviajast
150.eur ots.Selle raha eest saab saksamaal ca.100l.kütust osta.Olenevalt autost jakubatuurist liigun seda vahet vähemalt 2-3 korda.See paaritunnine ajakadu pole ka probleem.
Mingi kampa targutajaid on koos. Kes viriseb Made in China üle (järgmine kord vaata, kust su telekas, mobiil ja läpakas tulevad) mingisugune lubab siin autoga 240 km tunnis sõita. Kui selle Autobahni Eestis üles leiad, mis 240km tunnis sõita võimaldab, siis ehk näitad mulle ka :). Megaajud on siin ikak koos :)
Müncehn on majanduspealinn ja Berliin on riigi pealinn ning selle raudtee abil saavad inimesed kiiresti ja mugavalt reisida. Ja nüüd öelge mulle kui paljudel on vaja Tallinna ja Riia vahet sõita, et Rail Baltic ära tasuks.
aktsiisi tôusul, siis 1 300 000 ja 5 500 000 inimesele. Miks sinu arvates meie viletsus on kategooriliselt "Talsingi raudtee tunnelile vastu? See ju ei sobi ossile ja s.rattale kuidagi moodi. ;)
Oi kui vahva jah, Rail Baltic on kindlasti aeglasemast sordist. Üks häirivamaid asju ongi see, et kõigest 240kmh on max kiirus. Oleks kasvõi see 330kmh, siis hakkaks juba tõesti mõtlema, et see võib olla alternatiiv lennukile ja ka autole. Rail Baltic 240kmh on kindlasti eilne päev, mille peale raha kulutamine on absurdne. Ma sõidan autoga mööda sellest rongist.
Tahtsin ka seda mainida. Rail Balticu 240kmh on nagu amortiseerunud ägisev koluhunnik. Sobib ainult kaubaveoks. Hiinas on üle 400kmh rongid. Itaalias on juba ammu 360kmh rongid kasutusel. Kui miljardid pannakse hakkama, peaks tehnoloogia olema tulevikku vaatav. Rail Balticu nominaalne maksimum kiirus võiks olla 400kmh+ ja ma oleks kahe käega sellise asja poolt.
oh sa püha lihtsameelsus/ 12. detsember 2017 08:30
Egas seda raudteed nüüd kauba ja reisimise pärast ehitata. Pole meil kaupa ega reisijaid! Ikka raha pärast-miljardite juures on mõnikümmend miljonit loomulik kadu! Vaata, kes seda asja dirigeerib-S.Kallas.