Videod

ŠOKEERIV VIDEO | Kuidas USA politsei laseb kinnipeetava maha

Toimetas Marvel Riik, 9. detsember 2017, 10:15

182 KOMMENTAARI

v
Valge/ 10. detsember 2017, 20:28
Lääne-Euroopa vajab just nüüd selliseid politseinikke, sest tänavad kubisevad potentsiaalsetest islamiterroristidest. Pool aastat gestaporežiimi ja vaikus on majas.
g
Golliwuudi moronist/ 10. detsember 2017, 17:30
See mahalaskmine oli nii kummaline II ms kroonikakaadrite taustal, kui ameeriklased eskortisid sinelites saksa sõdureid. Kuidas nad julgesid üldse neile lähedale minna, neil võinuks ju ka seal all olla laskevalmis Parabellum!?
g
Golliwuudi moronist/ 10. detsember 2017, 17:07
Muideks, mis geniaalse ja ausa korravalvuri täisnimi on? Ei tohiks ju õige mehe nime varjata lugeja eest, mis me ikka teha saaksime, kuidas Arizona oma kodanikke kohtleb?
g
Golliwuudi moronist/ 10. detsember 2017, 17:01
Ei tea millised olid keelatud sõnad. Kordan mõtet.
Nii rumal relvakultuur ei ole eales võimeline venelasi ohjama või mingit sõjalist ülekaalu saavutama.
Mina ausalt öeldes keelaksin sellisel inimesel Eesti territooriumile sisenemise. Asi võib finaliseerida dipolomaatilise intsidendiga, kui mõni venelane ta siin maha laseb!
g
Golliwuudi moronist/ 10. detsember 2017, 16:56
Selle protseduuri mõte on selles, et politseinik näeks, tal ei ole relva selja taga pykstes, kui mees oli juba kõhuli.
Kui jänkid on sellised alaarenenud jobud relvadega, siis pole neist venelastele mingeid vastaseid.
Nad saavad siin kiiresti otsa ja lõpuks hakkavad tuld andma kaassõduritest eestlaste pihta. Koka, lahja alkohol ja porno on teinud ajud täiesti siledaks!
Seesugune vennikene venelastest küll jagu ei saa - arg ja loll!
m
mart/ 10. detsember 2017, 12:42
Igat olukorda tuleks hinnata ikka erinevalt. Tahaks teada mitmel juhul siis ameerikas käed kuklal maas lamav purjus mees politseinike tulistanud on? Täisvarustuses kuulivestiga politseinkul pole niipalju julgust, et minna ja panna tal käed raudu. Igas olukorras ei tasuks ka raamatu järgi tegutseda vaid peaks ikka ajudega natuke mõtlema. Tegemist oli täiesti tavalise islamiriigi stiilis hukkamisega hetkel ja see politseinik tuleks vastutusele võtta!
p
Poltergeist/ 10. detsember 2017, 10:13
Need politseinikud tuleks panna sama oodi põlvili ja lasta neile 5 kuuli kerre. Terve see aeg oli võimalus minna ja panna käed raudu aga tundub, et nad olidki seal tapmise peal väljas.
n
nad ju meie omad jänkid/ 10. detsember 2017, 12:06
me panime imeks , et vaimuhaige maha lasti.... aga see tavaline ja normaalne tegevus
O
???/ 10. detsember 2017, 16:33
Omapoisilik solidaarsus või?

e
Eesti viha ja eesti hing/ 10. detsember 2017, 08:00
Ah, eestlane pooldab miskipärast pättide vabadust. Mingi ahv varastab, peksab, röövib - keegi ei kössagi, või siis hakatakse pätti toetama ja ohvrit mõnitama. Politsei tegutseb - ja kõigil on lühis sees, et "miks seda menti siia on vaja, iga mees peab saama varastada"... No minge siis Aafrikasse, seal on kohti, kus ükski mees ei oma sõpru, kõik on kõigile vaenlased ja politseid pole :)
ä
ämerika politsei/ 10. detsember 2017, 07:22
ei lase vähemalt selja tagant maha...
i
ilmselge/ 10. detsember 2017, 01:58
võimu kuritarvitamine. Kui ikka oled psühhopaat, ära menti tööle mine. See on mõrv.
s
Samas/ 10. detsember 2017, 07:40
on nad ise ju suht kriitilised. Kui meenutada, kui paljudes filmides on psühhopaatidest või siis ebaausaid politseinikke vms.
j
jube/ 9. detsember 2017, 23:34
väga jube, näha oli ju selgelt et oli täiega närvis ja minagi ei saanud täpselt aru mida need mendid räägivad, eriti kui siukses olukorras olla, väga lampi lasti maha see vend...
p
Priit/ 9. detsember 2017, 19:37
Oi USA nii ja USA naa. Võtke asja ajudega, kui teil neid üldse on. Seal on kõvasti rohkem inimesi, kui siin, seega on ka tõenäosus sellisteks juhtumisteks suurem. Suurem on ka oht, et selliseid inimesi leidub. veider on aga see, et nii väikeses kohas nagu eesti, lastakse politsei poolt inimene maha, Vaadakem enne ennast ja siis läheme suurriikide üle kohut mõistma ! Lihtne loogika valem juu, mida rohkem inimesi, seda suurem tõenäosus ! Mida hekki teile seal koolis õpetatakse ma ei saa aru, et teil igasugune loogiline mõtlemine on kadunud ?! Igatahes, kahju jah, et nii läks, politseinik ilmselgelt reageeris liialt kiiresti !
o
Oswald/ 9. detsember 2017, 20:11
Suhtarvu vaadates "võiks" politsei Eestis aastas maha lasta 3 inimest ja oleks USA-ga samal tasemel.
p
PPK/ 9. detsember 2017, 20:44
Siis peaks USA-s maha laskma 1500, hea matemaatika sul tõesti Oswald XD Ise oled yks suhtarv, tainas.
p
PPK ha ha/ 10. detsember 2017, 00:38
Eesti 1.3 miljon ja usa 320 miljon, see teeb 960 surma puhul aastas eesti loogiliseks vasteks peaaegu 4 inimest aastas, sa PPK mine 1. klassi tagasi.
m
Mati/ 9. detsember 2017, 19:37
Pole vaja lihtsalt politsei vaatevälja sattuda. Politsei ei olegi lihtsalt mingi peotola. õieti tegutses.
r
Roman/ 9. detsember 2017, 19:56
Ära siis politsei vaatevälja satud, ja kui satud, siis mingu sul sama hästi.
h
Hea vastus!/ 10. detsember 2017, 07:21
Jumala eest, ÄRGE SATTUGE POLITSEI VAATEVÄLJA!!! Oi mulle see ütlemine meeldib, aga kurvem on see, et lisaks naljale on asjas iva olemas...
k
kalju/ 9. detsember 2017, 19:23
Ma ei saa s.ittagi inglise keelest aru, ent ilmselgelt on näha, et politseinik on liialt tõsiselt koolitamise tarkust võtnud. Aju ja närvisüsteem vennal selle töö jaoks sobimatu. Vist poolteist aastat tagasi nägin lähedalt meie nö kiirreageerijate tegutsemist. See põhjus miks nad joomase, ebaadekvaatse inimese sõnade pärast kohale sõitsid on veel mõistetav, aga nende tegutsemist nähes tuli its peale. Oli kohe näha, et "vennad" hoolega treeninud.

p
Partjonka-Kirsa/ 9. detsember 2017, 18:55
Nii nagu meie Idaliitlased on ka Lääneliitlased. No difference.
k
Kurb/ 9. detsember 2017, 18:38
Haige maa, haige politseinik. Kahju totralt lõppenud elust.
r
RS2/ 9. detsember 2017, 19:43
Paraku see oli tema enda valik. Kui pea ei kanna ei tasu juua.
m
Mida?/ 10. detsember 2017, 07:23
Oled liiga purjus - laseme maha ja kogu lugu! Kuram, selle peale ma ei tulnudki, äkki oli 31. oktoobri arvutimees ka lihtsalt LIIGA purjus?
r
r/ 10. detsember 2017, 17:26
selge näide sellest et ükskõik kui täis oled,kui hakkad püssiga mängima,isegi õhupüssiga siis on sellel tagajärjed!Kui sa ikka oled närvis politseiniku relvade ees siis teed kasvõi palja peega seda mida sulle öeldakse! Ja arvutimees oli ise süüdi-kui sa jooksed nugadega politseiniku poole siis sa peadki kuuli saama! Ei ole politsei selleks et pättide või narkarite eest ära joosta! Ja sulle,MIDA, Kui tänavapeal peksa saad siis oled esimene kes politsei poolt abi palub,nii et shfu jobu!
n
no alles/ 9. detsember 2017, 18:36
4 kuud tagasi üks (tõenäoliselt mitu sooroslast) torkas ka hotelli aknast toru välja ja killis 60 trumpi pooldajat, niiet pole neil mentidel seal lihtne midagi. kummaline et usas üldse keegi tuleb selle peale, et avalikus kohas naljapärast relvaga vehkida...
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:41
Meil ka ju hiljuti Põlvamaal vehkis üks kodanik mängupüstoliga. Aga näed, on ikka meil professionaalseid politseitöötajaid, kes ei lahendasid situatsiooni rahumeelselt. Kui oleks tapjahimuline korrakaitsja(d) kohale tulnud, oleks põhjust sõelapõhjaks lasta olnud. Ja pärast oleks kõik JOKK-iks vormistatud
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:54
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:57
Ikka lahendasid - tahtsin kirjutada
a
Aksel/ 9. detsember 2017, 18:29
Eestis ka ju lasti vabaduse platsil maha.
j
Ja Eestis/ 9. detsember 2017, 18:54
ka lamas mees kõhuli maas ja käed olid kuklal, Totu?
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:44
See ju samasugune mõrv nagu meil hiljuti. Alaarenenud, tapjahimuline, kompleksides mundris molu see US pollar. Ta nagu lunis seda lasu põhjust ja lõpuks tuletas selle ise, aga jah kohus ütles, et kõik on õige. Haledad mõrvarid
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:45
See ju samasugune mõ rv nagu meil hiljuti. Alaarenenud, tap jahim uline, kompleksides mundris molu see US pollar. Ta nagu lunis seda lasu põhjust ja lõpuks tuletas selle ise, aga jah kohus ütles, et kõik on õige. Haledad m õr varid
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:45
n
Nojah/ 10. detsember 2017, 07:27
Kui nüüd meenutada, siis Britannias lasti pärast... Oli see 7/11 järel? Mingil sel ajal lasti Londonis igatahes üks brass maha, sest oli nii tõmmu ja politseinik arvas ta araablaseks; hiljem justkui (ei ole hästi meeles, aga lugu ise juhtus küll) selguski, et policeman oli vaimselt ebastabiilne.
t
TT/ 10. detsember 2017, 13:11
p
part24/ 9. detsember 2017, 18:17
Ega peale kompleksides pasaharakate, millised varasemas elus peqast segi pekstud, suurt sinna vormitäideteks ei jõuagi. Anna sihukesele toru kätte, see valmis ka oma ema sõelapõhjaks tulistama.
p
pardijahile sobivad kõik,/ 9. detsember 2017, 18:35
ei pea isegi ment olema.
arvesta sellega,kotkahakatis.
k
karma/ 9. detsember 2017, 19:14
Aga miks te siis peksate häid inimesi vihasteks ja kibestunuteks? Ära tee teisele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse!
k
karmale/ 10. detsember 2017, 11:35
Tänapäeva hälvetega ühiskonnas tuleb olla eriti ettevaatlik erinevate vanasõnade lausumises - "erilistel" on erilised õigused. Juhtub sul vastas olema sadomasohist ja sa ütled talle selle sama vanasõna aga temal on oma loogika - tema ju tahab saada piitsutatud e teeb seda eelnevalt sinuga...
m
10. detsember 2017, 10:46
minu meelest on suur vahe, kas nugadega politsei poole jooksev mees saab kaks hoiatuslasku õhku ja ühe kõhtu või maas lamav mees saab poolautomaatsest relvast kolm kuuli pähe, kuna ta käsi tegi imeliku liigutuse
j
jaa/ 9. detsember 2017, 17:32
Kui vaadata videod siis esimene kord, kui tõusis põlvili ja pani käed kogematta selja taha, oli reaalselt tõesti hea võimalus relv haarata ja tulistada. Teine kord oli käpuli ja värdlivahe oli politseinikule näha, see paistab küll mõrvana, sest sellises asendis täpselt tulistada ei saa.
n
Nojah/ 9. detsember 2017, 17:51
usas kukutakse agaralt tulistama ainult selle pärast ,et relvi on väga palju.Võimalus ,et kurikael omab relva on väga suur.Seal on lihtinimestel isegi sellised relvad millega võib vabalt sõtta minna.
n
nojah küll aga/ 9. detsember 2017, 18:38
kui käsku ei täida,siis on võimalik tina saada küll.Kuid meie omad on äpud.
m
meil/ 9. detsember 2017, 19:01
tapetakse enne kui mingi käsk tuleb,ja paljud ei saagi nendest pudilõugadest politseidest arugi.
j
Jou Ämmeerikast/ 9. detsember 2017, 19:41
USAs Floridas müüakse iga laup, pühap relvi kohalikul täikaadel. Kõik poolautomaatsed.Väidetavalt pidi iga üks osta võima. Ma pole küsima läinud.Aga kõik on olemas täikal M16 M17 UZi Winshester ja muud pumbad.Clockid ja Magnumid ja kõik.Seadus lubab aga ainult pooolautomaatseid,pidavat olema lihtne ringi teha. Relvi saab lõdvalt jah. Ja siin on suvaline taksojuht ka õhtuti relvastatud,suvalised kannavad tukke,ka naised.Endal oli baaris väike nagin,kohale tuli kolm chevrolet Tahoed. Mente ja relvi oli oioi kui palju. Ära ei viidud kedagi aga mind küsitles ment,kel oli üks käsi teaseril ja teine relval.Mõlemad operatiivkabuuris.Seisin nii valvel,et ei julgend sõrmeotsa ka liigutada. Aga see surm seal videos on mõrv aga mitte midagi muud.
a
Allex/ 9. detsember 2017, 20:37
Jah ja kõik kurjategijad kasutavad muidugi oma legaalseid relvi, naljatilk! Tegelikult kasutavad igasugused massimõrvarid just relvavabu tsoone oma teo toimepanekuks.
e
Eee.../ 10. detsember 2017, 07:28
oli üks dokumentaal, kus näidati, et Kanadas kohe kõrval on relvi suhtarvudes oluliselt rohkem, nendega tapmisi aga (ka suhtarvudes) oluliselt vähem.
o
Oleks võinud / 9. detsember 2017, 17:07
Looteasentisse võtta ja oodata kuni politsei tühjaks karjub !
u
Urrr/ 9. detsember 2017, 16:44
Õieti tegi. IGasugune vale liiguus - saad kohe äa. Seal ikka pätte ei helitata nagu meil siin.
k
karma/ 9. detsember 2017, 19:20
Ära tee teisele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse!
j
9. detsember 2017, 17:58
ja mis tulemus sellest on - oleks siis kuritegevust vähemgi - tühjagi. barbaarne riik
n
No ega/ 10. detsember 2017, 07:30
ei ole ikka küll! Paljukest neid kauboisid siis oli... Neegreid on stabiilselt ca 10% elanikest ja juudid ei ole relvadega vehkijad üldiselt.
n
nipitiri/ 10. detsember 2017, 22:13
Tahaks et oleksid sina seal olnud!

o
OMG/ 9. detsember 2017, 16:43
v
vassilissa varbavahe/ 9. detsember 2017, 16:36
Peab ikka paras kriminaal olema, et mentidega sellisse situatsiooni sattuda...
u
USA-s/ 9. detsember 2017, 16:30
kardetakse politseid ja naljalt vastu ei hakata. Ega keegi eriti kaebama ka ei kipu. Meie politsei on sealsega võrreldus vägagi pehmekene.
t
9. detsember 2017, 16:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
Politsei/ 9. detsember 2017, 18:29
teguviisiga absoluutselt nõus ja kui siinkandis tulistamiseks peaks minema siis loodan,et meie politsei laseb selle Tiidu ka möödaminnes maha!
a
alustage Tiitudest/ 9. detsember 2017, 18:41
a
Ah soos/ 10. detsember 2017, 07:32
"Paluks dokumenti!", "Jah, palun!", "Tiit?", "Seda küll!"... Ja pauhhhh!!!
n
nutiputi / 9. detsember 2017, 16:15
kas sellist äppi on mis üleb kuidas saada seal filmis 10 elu juurde
s
skt/ 9. detsember 2017, 15:39
see tüüp seal ju kaifis olukorda ja ootas vähimatki ettekäänet et tulistada.
y
yoki/ 9. detsember 2017, 16:32
kas toesti politsei mõtles,et ta on Eestis....?
s
sul ju/ 9. detsember 2017, 18:42
kolu alles pehme,lapsuke.
k
Kinni peetav ta ei olnud! Kinni peetav on siis kui politseinik paneb kärauad kinni, seda peetakse vääe läbirääkimise all!/ 9. detsember 2017, 15:37
Teatud USA seadused lubavad politseil inimese maha lasta kui tegemist on relvastatud. Kuna isik ei kuulanud politsei käsklustele ja hakkas pükse üles tõmbama oli väga vale võte. Korduvalt ütlevad et käed peavad nähtaval olema, käed ülal ja ei mingit kõrvalkaldeid. Isiku saatus saigi! Seda arvatatvasti võetakse Terroristi aktina. Videol on näha et paneb käe selja taha järsku ja eiras politsei korraldusi.
n
nipitiri/ 10. detsember 2017, 22:23
Ah mine õige v---u kirjaoskamatu!
n
9. detsember 2017, 15:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Inime/ 10. detsember 2017, 07:23
Lastevägistajad vabastad enneaegselt vanglast ja riigi majandusele kahju tegevad ministrid saaksid kopsakat preemiat?
s
Sannu/ 10. detsember 2017, 07:37
Mängi vähem counter strike'i...täielik lammas!

s
See julm ja ebaõiglane maailm/ 9. detsember 2017, 15:04
Minu jaoks on see Ameerika unelm juba ammu kildudeks purunenud! Väga veider, et hambuni relvastatud kaitseriietes politsei alati nii kaitsetuna-ohustatuna tunneb, et suurest hirmust relvast kaitsetu inimese suunas tule avab! Mulle on jäänud mulje, et sinna politseisse on tööle võetud ebastabiilse psüühikaga tegelased, kes kardavad, ei oska mõelga ja lahendada olukordi nii, et keegi viga ei saaks! See kehtib ka meie politsei kohta!
J
!/ 9. detsember 2017, 15:14
Jah, sa mine politseiise tööle ning tulista ikka alles teeisena.
a
Ameerika/ 9. detsember 2017, 18:05
on suur ja lai.Seal on statistika järgi kolme päeva jooksul kaks massitulistamist.Meie kuuleme ainult nendest mida ajakirjandus välja toob,suur osa ei jõua isegi kohalikku ajalehte.Samuti relvastatud röövimised ning muud kuritööd on väga julmad.Sellepärast politsei kasutab relva mõtlematta,instinktist.Isegi liikluspolitsei kui peatab auto hoiab kätt juba relval.See on sealmaal normaalne.
e
ekrenaudid/ 9. detsember 2017, 18:58
tahavad niisugust elu Eestisse ka, nõuavad relvi kõigile.
k
karma/ 9. detsember 2017, 19:16
Jah, Eesti unelm on sinusuguste jaoks parem, sest siin saavad sinusugused karistamatult ühistranspordis 80-aastastelt vanuritelt rahakotte röövida.
g
geenius/ 9. detsember 2017, 19:22
Aga miks sa ise politseis ei tööta kui sa nii hirmus tark inimestetundja oled? Niisama valetad siin vist? Mitte keegi ei salli valetajaid!
i
Indrek/ 9. detsember 2017, 14:31
USA politsei põhireegel - esimesena tulistab alati politsei.Nii lihtne see ongi, sest teist võimalust võib mitte olla.
k
???/ 9. detsember 2017, 15:15
kas keegi soovitab siis lask ära oodata ning alles teisena tulistada?
c
coppers/ 9. detsember 2017, 14:24
olen pmtslt selle poolt, et politsei annab hoiatuse ja kui ignoreeritakse ning oht jätkub, siis jägneb "kahjutuks tegemine". olen ka igati usa politsei võtete poolt, nii peabki!
aga antud juhul on ikka ülimalt kahtlane, et sündmused olid proportsioonis. kuigi hakatuseks vana valetas, et ta saab aru käsklustest ja ei ole purjus, siis käsklustele mitmel korral alludes oleks olnud politseil võimalus ta olukorrast isoleerida, mida ei tehtud. veelgi enam - paistab vägagi, et konkreetne politseinik nautis võimupositsiooni, alandas ohvrit, pikendas ohuolukorra kestmist ja ajas sellega ohvri segadusse, kes lõpuks ei suutnud enam ka füüsiliselt täita talle antud käsklusi...
teisalt muidugi, hoia oma õhupüss - mis tänapäeval on täpne koopia pärisrelvast - püksis või kodus keldris, aga kindlasti mitte ära liputa sellega hotelliaknast, mis imiteeriks justkui värsket reaalset sündmust 58 ohvriga...
kui sa oled nii idoot, et nõnda käituda, siis ilmselt oleks see lollpea hukka saanud nagunii, kas autoõnnetuses või katuselt alla kukkunud või mis iganes... praegu läks nii.
i
9. detsember 2017, 14:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
Unts/ 9. detsember 2017, 14:25
Ostke kohe, varsti kukub 10000 euri päevas...
e
ega need/ 9. detsember 2017, 13:51
Ämeerika pollad kuule ei loe... isegi kui inimene on kümne meetri kaugusel noaga, lasevad mitmekesi oma relvade pidemed tühjaks, kuigi juba esimese, teise kuuliga on nn. kurjategija juba rünnakuks võimetu. see oleks nagu vaikiv käsk et kui juba lasta, siis kindla peale surnuks. surnud vaikivad ja ei nõua pärast õiglust.
u
uuringud/ 9. detsember 2017, 15:05
on näitand et 7m pealt on nuga ohtlikum. ja reegel tulistamisel on et tulistad kuni sihtmärk on püsti, kuul südames on surmav aga teadvuse kadu on 40 sekundit hiljem - 40 sekundit on püstolist 12 lasku.
l
lugeja,emotsioonideta/ 9. detsember 2017, 13:40
No kui ei kuulanud sõna, mida siis teha? ISE ju tekitas olukorra,pole vaja turja karata politseinikule.
1
12345/ 9. detsember 2017, 13:31
Mulle väga meeldib, et kohe niiviisi avalikult näidatakse inimeste tapmisi - kes lastakse maha, kes pekstakse surnuks jne. Ei suuda kuidagi ära oodata aega, mil ajalehed hakkavad edastama videolõike vägistamistest, laste ahistamistest, piinamistest jms. Elame ikka imelisel ajal, lust kohe!
v
Vanas Roomas/ 10. detsember 2017, 07:46
näidati päris areenil; Nagu Mark Twain torkas: kell 12.00 päevane etendus lastele, kus söödetakse lõvidele kümmekond last end kristlasteks kutsuvast sektist.
p
Polla / 9. detsember 2017, 13:19
t
Tallinas tapeti haige inimene lausa Vabaduse väljakul./ 9. detsember 2017, 13:29
Keegi peale minu pole seda tänaseni šokeerivaks pidanud.
a
aga/ 9. detsember 2017, 13:39
millist ühiskonda sa siis lõpuks tahad, kas sellist, kus politsei tapab (wannabe?) noakangelasi, või kus noakangelased tapavad tavainimesi??
E
!!!/ 9. detsember 2017, 13:45
Ei oleks olnud tarvis avalikus kohas noad püsti ringi hulkuda, politsei käsklust ignoreerida ja hoopiski noad löögivalmis politseiniku poole tormata. Muuseas, mina kah ei taha nuga makku saada (või on see sinu unelm ja südamesoob?) ning mina ka oleksin sellises situatsioonis tulistanud.
Kustkohast politsei üidse pidi teadma et haige inimen? Diagnoosi panek ei kuulu tema valdkonda. Eiti veel välitingimustes. See et vastutusvõimetu inimene nugadega ringi liigub on rohkem nagu kivi meie meditsiini kapsaaeda. Ning plekk lähedaste südametunnistusel, kes haigusest teades sellest ei teatanud.
m
Moderaator korjas ära. / 9. detsember 2017, 13:48
Kirjutasin. Näib, et nõmedaid ja alusetuid süüdistusi võib pilduda. Aga neile vastata ning toimunut analüüsida ei tohi mittw. Modereeritakse, kuigi pole i sõimu ega roppusi! Sest selline tekst ei ole huvitav ega paelu p ö ö b l i t.
j
Järelikult.../ 9. detsember 2017, 15:57
on teistel mõistus korras.
e
Eesti Vabariigi Kodanik./ 9. detsember 2017, 16:45
Sorry, aga kui keegi noaga sinu poole jookseb siis ofc sa lased ta maha ja ei lase end ära susata. Ja ära hakka ajama jahu, et "oleks võinud jalga lasta ju" või "noa käest ära lüüa" vms. Täielik BS! Sellised asjad jäävad hollywoodi filmidesse. Päris elu käib teisiti kulla inimene. Kill or be killed. Ja see, et keegi ennast segi kammis ja ei jaga ööd ega mütsi ja kas ta oli parasjagu paugu otsas kui puu käis või vastupidi ei vabanda seda.
t
TT/ 9. detsember 2017, 21:59
H i r m on see, mis mehed a.r.a.k.s. teeb, samuti ka pol töötaja
t
TT: to Eesti Vabariigi Kodanik/ 9. detsember 2017, 22:03
Kahju, et meil sellised jänkupüksid kodanikud on. Tegelikult on, olete hoopis salakavalad v.e.r.e.j.a.n.u.l.i.s.e.d kodanikud. Heameelega teeksite seda ise, aga näe, siis peate vastutama, alternatiiviks naudite selliseid kurbi sündmuseid
k
karma/ 9. detsember 2017, 23:36
See ve rejanu on õiglane. Sest see on reaktsiooniline ja suunatud kurjade ja ülekohtuste vastu. Näed, inimesel oli tüdruksõber olemas, aga ikka oli sellest vähe. Oli tarvis lõbu pärast süütuid inimesi relvast sihtida (k.a. neid õnnetuid, kel tüdruksõpra pole). Aga lõpuks Jumal karistas.
s
See on õige/ 10. detsember 2017, 07:47
kõige julmemaks teeb tõesti hirm, nähtud!
e
ei tea/ 9. detsember 2017, 13:35
keelasin hetkeks reklaamid,et videot näha, a seal hakkas miskit warship reklaami näitama; leht kähku kinni, mulle selle jama peale aja raiskamise eest ei maksta
S
!!!/ 9. detsember 2017, 13:38
Su žargoon on rohkem nagu slaavlasest miilitsa või blatnoi oma.
t
TT: to !!!/ 9. detsember 2017, 22:05
Sul on seal peakeses ikka kõik päris sassis
I
!!!/ 9. detsember 2017, 22:09
Ilmselt on miinusteladujad teisel seisukohal ning üdini veendunud, et "pläjt" ja muu taoline sõnavara kuulub siiski hea lastetoa juurde.

t
tiit/ 9. detsember 2017, 13:12
ega meie VIDEO oleks palju parem NELI POLITSEINIKU laseb võidu väljakul mehe MAHA
õ
Õige politsei/ 9. detsember 2017, 12:36
Tolvanitele kuul keresse saab õhu klaarimaks
v
väga kehv politseinik/ 9. detsember 2017, 12:29
on see, kes ennast sarnaselt "kaitseb"!! Tuleb meelde jätta, et inimesele on elu antud vaid korra! Kui ei tehta ähupüssil ja tõelisel relval vahet, siis on asjad väga halvad! Igat olukorda tuleb võtta eraldi ja ei saa kõiki niisuguseid situatsioone terrorismina võtta! Pigem on see hoiatuseks teistele edaspidiseks...kuigi jah, nii lihtsalt ei tohiks teiste elude eest otsustada!!
s
sa/ 9. detsember 2017, 13:07
tont käi õige vaatamas poes õhupusse. Vean kihla, et kui sulle kaugelt pooli näidataks, paneksid pooltega puusse.
t
TT: to sa/ 9. detsember 2017, 22:08
Kus sa k.u.s.i.k sellel põlvivli vennal üldse püssi moodi asjandust nägid. Või oli sul hirm nii suur, et isegi videos nägid põlvili venna käes vintpüssi
i
ise oled tont/ 9. detsember 2017, 23:40
kas käed seljal ja põlvili oleval lapsel oli midagi niisugust mõttes, mis ohustas võmmi?? Seebiks niisugune võmm!
j
jah/ 9. detsember 2017, 13:33
S
.../ 9. detsember 2017, 13:34
Sa oled hea targutaja, aga sa ei tea relvadest vist midagi. Tänapäeva pärisrelvadel ja mängurelvadel vahet teha on peaaegu võimatu, kuna mõlemad on sageli metallist ja identsed.
Kui sa oma perega tänaval jalutad ja kuskilt nurga tagant mingi tüüp välja hüppab, püstol käes ja hakkab raha nõudma, siis hakkad uurima ja küsima, et kas tal on see gaasipüstol või õhupüstol või päris relv? Või kui avaneb võimalus, haarad oma tulirelva ja tulistad teda?
Ehk - tagantjärele on alati hea targutada aga reaalne elu ja situatsioon on midagi muud - kui keegi ähvardab kedagi tulirelvaga, siis peab ta ka arvestama võimalusega, et talle vastatakse samaga. Normaalsel inimesel pole vajadust avalikus kohas relvadega vehkida, olgu nad siis päris- või mängurelvad. Selleks on lasketiirud, kus laskespordiga tegeleda.
P
"Relvaeksperdile"/ 9. detsember 2017, 13:51
Praegu on saadaval kümnete kui mitte sadade firmade relvatoodangut ning veelgi rohkem ero . Kas sa suudad tõesti kõiki neid juba eemalt, põgusalt nähes ära tunda ja klassifitseerida? Siis oled kõva ekspert igatahes, vist Eesti peale üksainumas.
Aga kui sa arvad, et ei tohi teiste elude üle otsustada, siis riski enda omaga. Ja mine ise politseisse tööle.
m
muidugi suudan,/ 9. detsember 2017, 19:02
kui jään ellu, siis oli mängu, kui saan surma, siis päris.
m
mis/ 9. detsember 2017, 12:15
oli meil teistmoodi,ainult,et politseinik mõisteti õigeks.mis maksab üks elu,vahet pole kas staalini ajal või nüüd.pead kuss olema,kui tahad elada.
t
tpt/ 9. detsember 2017, 13:03
huvitav, et paljud "kuss olla oskajad" suudavad ikka vägagi normaalselt elada
t
to mis/ 9. detsember 2017, 13:54
Kui tahad elada, siis vabatahtlikult pussitada lastes või kuuli oodates sa vist küll kaua vastu ei pea.
k
kord majja/ 9. detsember 2017, 12:06
Ärgu siis vehkigu nugade ja relvadega, asi ongi üle mõistuse juba kasvanud, et iga rullnokk teeb,mida tahab, hakkab politseile vastu, kihutab eest ära, tulistab teise aknasse, vehib kurika ja kaigastega, sellistele tulebki kuul kuklasse kihutada, siis on kord majas, mitte oodata, millal sellised skisofreenikud kellegi ise on ära tapnud, naise või lapse surnuks peksnud või kedagi surnuks sõitnud.
n
nunuhh/ 9. detsember 2017, 12:44
Sarnaselt siis sulle ka kuul kerre, kui kunagi libastud, eks ole?
j
jajahh/ 9. detsember 2017, 13:08
politseinikud kävad massiliselt mööda tänavaid ja ähvardavad relvaga tavaelu elavaid inimesi lihtsalt niisama oma lõbuks…
ja kes neist kätt valgeks ei saa, peavad õhtul baaris teistele välja tegema
just-just!
e
et/ 9. detsember 2017, 13:10
mida nagu libastumisega silmas pidasid? Katus võib mingi aeg ära sõita ja haaran relva või noa? Kuidas kõrvalvaatajale see paistma peaks? Minul võib ju hea kavatsus olla aga teiste arvates tahan kedagi tappa ja seepärast ka käsklustele lisaks mitte allumine on õigustatud surm. Arvestades massitulistamisi viimasel ajal, ei saa isegi kahtipidi mõtlemist olla. Alles lasti Ameerikas hotelli aknast ligemale 60 inimest maha ja sina ootad nagu mingit mõistmist relvadega vehkivate inimeste suhtes? Wtf?
v
v/ 9. detsember 2017, 13:11
See ei ole libastumine vaid tegelemine depiilsusega.Ise võtad endale riski kui tahad olla "tegija"
p
pensionil jurist/ 9. detsember 2017, 14:02
On see relvakangelaste õigustamise katse? Aga ära sa siis libastu. Sest oled sa siis mees või kelgunöör, kui ühte seriaali tsiteerida.
Mina isiklikult kannan juba 24 aastat tulirelva. Algul ametirelvana. Hiljem omaenda isiklikku, enesekaitsks. Ja jumala eest, mina pole sellega kodagi vehkima räuskama ja laiutama hakanud. Või avalikus kohas kellelegi dmonstreerinud..Või purjuspäi relvaga tänavale läinud (alkoholi pruukimise, näites sünnipäevadel käimise korral on ta mul kodus kapis luku taga). Nii et saab siiski ka "libastumata" elada. Kui tahtmist ja tahtejõudu on.
p
Pigemini... / 9. detsember 2017, 16:10
j
Juhul.../ 9. detsember 2017, 16:12
kui mõistus selleni küünib.
j
jahjust/ 9. detsember 2017, 23:51
igaks juhuks laseme kõik arvestatavad ohtlikud kaaskodanikud maha! Kunagi ei tea, kes mida halba teha soovib! Nii ve? Kordan, ühelgi politseinikul ega reakodanikul pole õigust võtta elu teiselt kodanikult, isegi siis, kui ta ei allu politsei käsklustele! Antud olukorras pingutas võmm üle ja olgem ausad, nii see oli! Palju on aasta jooksul neist tuhandest samalaadsest juhtumist politsei elu ohus olnud? Pealaeni relvastatud politseinik armetu joobnud lapse vastu seda enam...hale riik see USA!!!
v
Vanamees/ 9. detsember 2017, 12:04
Sai ikka tühjalt kohalt ,peale mõnitamist !
a
an/ 9. detsember 2017, 12:02
No see oli nüüd küll liiast. Kutt täitis ju kõik korraldused.
p
paha/ 9. detsember 2017, 13:09
aga oleks käed paigal pidanud hoidma mitte toppima seljataha nagu haaraks vöövahelt relva
v
vänto/ 9. detsember 2017, 12:02
liikus politseiniku poole, järelikult oli ohtlik. Seega, lamage rahulikult, ärge liigutage. Küll neil kitsedel röökimisest isu täis saab
j
Jürto/ 9. detsember 2017, 14:59
Õpi kirjutama vän.agängster.

m
Miks politsei kungfuud ei kasuta/ 9. detsember 2017, 11:47
k
kle...Yaana Loom!/ 9. detsember 2017, 11:41
vaata ikka idapoole-seal pole üldse seadust.Siberis panevad iinlased vene naisi ja võtavad vaikse "sõprusega" venemaad üle.Ja et inimesi tapetakse karjadekaupa-seda see-eest ei uuri venes ükski miilits.
a
9. detsember 2017, 11:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to / 9. detsember 2017, 12:29
Võimalik,vaid venemaal on nr1...
n
No siin lasti ka noakangelane maha oleks pidanud kungfuud kasutama/ 9. detsember 2017, 11:28
n
Noo siin ka pokitsei lasi noa kangelase maha oleks pidanud kungfud kasutama/ 9. detsember 2017, 11:27
r
Romanile/ 9. detsember 2017, 11:26
Siin on selgelt näha et sul endal pole seda üldse olla
r
Roman/ 9. detsember 2017, 19:50
Oi, ma nüüd ikka kohe nii solvusin selle peale.
k
kahjuks/ 9. detsember 2017, 11:25
On USA praegu veel suunanäitaja.
p
pro/ 9. detsember 2017, 11:47
Aga õnneks mitte kauaks enam!
t
Täiesti/ 9. detsember 2017, 11:21
pooldan politsei õigust vahendeid valimata vastuhakkav isik kõrvaldada. Mitte nagu meil, kus pätid peksavad politseinikke ja pärast on õiged mehed. Toores jõud taltub alles surrema toore jõu mõjul.
Õnneks aeg läheb ja ka meil hakatakse tulevaste terroritegude mõjul samale suhtumisele üle minema, et mingit vastuhakkku ei taluta.
k
kus sa/ 9. detsember 2017, 12:57
siin vastuhakku nägid ja miks oli vaja 5 korda tulistada?
k
kussakassa/ 9. detsember 2017, 14:17
Korralduse mittetäitmine meesterahva poolt---miks te ometi ei loe lõpuni?
n
njaa/ 9. detsember 2017, 14:35
äkki oleks käed üleval hoidnud ja last allakukkuvatel pükstel vinnas "relva" paljastada?
1
14:35-le/ 9. detsember 2017, 15:27
See oli ainult OLETUS! Võib ju ka teistmoodi oletada---tahtis selja tagant vöö vahelt relva võtta.
m
miks lugeda,/ 9. detsember 2017, 19:11
vaatasin videot algusest lõpuni. Kui oli pikali maas ja kaed kuklal, miks teine politseinik ei lähenenud ja käsi raudu ei pannud? Otsis lihtsalt põhjust, mahalaskmiseks.
k
Kalmer/ 10. detsember 2017, 07:12
Äkki oli näkane sotsdemm?

n
Nii on, / 9. detsember 2017, 11:18
siin pole midagi ilkuda ega kaasa tunda. USA politseiga on asi karm. Samuti ei maksa näiteks Taimaal narkotsiga või kuninga solvamise vahele jääda, võid saada eluaegse, nuta palju tahad. Kui emiraatides aga juhtumisi purjus oled ja tänaval urineerid jääd kümnendiks vangla toidule. India relvanäidet teab ilmselt iga eestlane. Seega olgem kuulekad ja ärgem arvustagem teisi, see on meie hääbuva ühiskonna probleem, kui me ennast enam kaitsta ei oska.
j
Jah,/ 9. detsember 2017, 11:32
sellised inimesed, kuulekad, on igasuduse valitsuse unelm! Ka meil: iga samm sünnist surmani on ette kirjutatud, iga päev tõstame maksusid, et üks valitsusklikk saaks pingutamata endale ja oma pesakonnale üliküllusliku elu lubada, kes vastu niutsub, trahvime või paneme kinnimajja, hirmutame või laseme maha. Süües kasvab isu. Ja meil on suur osa inimestest juba selles suunas zombeeritud, ka kommentaarium kinnitab seda.
s
salliv tolerast/ 9. detsember 2017, 12:55
Siis ole relva sihikul olles mitte kuulekas, sa võid teha ükskõik mida ja nii äkiliselt kuidas ise tahad.
Mismõttes on ainult meil maksude tõstmine? Seda ei tõsteta niisama, sest meie ise valime sellised poliitikud, kes tõstavad makse, see on meie soov. Ja makse tõstetakse ning trahve makstakse igal pool mujal maailmas.
t
to nii on/ 9. detsember 2017, 12:42
Emiraatidega pingutad nüüd küll üle. Seal ollakse kohati väga leebed. Turistid võivad tänaval kasvõi purupurjus olla, aga neid ei puudutata. Lisaks on seal "karmis" islamikultuuris rohkem lõbumaja-ööklubisid kui näiteks meil Tallinnas. Avalik saladus, aga keegi ei tee midagi, lastakse turistidel lõbutseda. Raha ei haise.
p
Paraku nii on/ 9. detsember 2017, 17:42
Üks viisteist aastat tagasi üks leedukas oli täis ja lasi Emirtides tänavale loigu. Diplomaadid pingutasid ennast lolliks aga mäletamist mööda kolm aastat istus ära. Agu kui ei usu proovi järele, äkki ongi Allah sulle halastav.
A
???/ 9. detsember 2017, 11:18
Aga kui palju USA-s on politseinikke kurjategijate relvade läbi hukkunud? Selge, et politseinik on sellisel maal väga ettevaatlik, kuid vahest ehk liialdatultki. Kuid ka temal on kodus naine ning lapsed isa koju ootamas. Ja parem karta kui kahetseda.
Aga avalikus kohas õhupüssiga vehkida, mis on äravahetamiseni sarnane tulirelvaga on ikka "geniaalsuse tipp" küll.
u
9. detsember 2017, 11:53
Usa politsei mentaliteet, et laseme ta igaks juhuks maha, on üheselt hukkamõistu väärt. Aru võib saada kui tulirelvaga kuriteo toime pannud saab tulevahetuses politseiga surma aga asi on usas mitte niisugune vaid usa politsei laseb süütuid inimesi niisama igaks juhuks maha ja hiljem need politseinikest mõrvarid või mõned ehk ka juba sarimõrvarid ringkaitses süsteemi poolt vabastatakse süüdistustest. Nii palju inimeste mõrvamisi politsei poolt ei ole ühelgi teisel maal ette näidata.
t
to // 9. detsember 2017, 14:07
Nii et ootame ära ja laseme ikka teisena? Õnnitlen, sedasi oled sa ise peagi morgikandidaat.
Kui sul on suitsiidimõtted, siis leia mõni inimlikum viis. Sest pihta saanud politseinik ei tarvitse kohe kiirelt ja valutult lahkuda. Vaid võib ka eluks ajaks invaliidina, vahest ka ratastooli jääda või voodisse jääda. Kadustusväärne tulevikuperspektiiv vist?
e
Eino Taruk/ 9. detsember 2017, 11:17
Loll lugu küll, aga nagu loost ilmeb ei tulistanud politsei lambist, püstolit peidetakse tõesti mõnikord ka seal. Kui korraldus antakse käed nähtaval hoida, aga kahtlusalune ajab selle vöö vahele....siis jah.
s
See USA/ 9. detsember 2017, 11:15
on tõeliselt haige ühiskond. Ega seal normaarsusest midagi suurt järgi pole jäänud. Alates koolidest ja lõpetades Kongressiga. Kahju on sellest, et see haige kord tuuakse plaanipäraselt siia meile üle. Ka meie noored ja kaheksakümnendate lõpus sündinud on suures osas juba mõtlemisvõimetud sotsiopaadid kes kummardavad võltsiidoleid ja elavad topeltmoraalis.
m
Mädanik/ 9. detsember 2017, 11:37
Tänases eestis võib eramaa omanik sulle järgi joosta ja relvaga ähvardada kelle maapeal sa käid.Kus juures tegu pole noorte inimestega kes juhusliku inimese kallal karjuvad
k
Ka mulle/ 9. detsember 2017, 11:49
Tundub suht samamoodi, eriti viimasele lausele olen viimased aastad saanud päris palju mõtelda, tundub täpselt nii nagu kirja panid.
t
to U/ 9. detsember 2017, 12:32
Mine vaata s´´st venemaad!?
t
to 11:15/ 9. detsember 2017, 14:09
USA on haigeühiskond? Aga vaat Putini või Kimi juures on kõik normaalne? Lausa paradiis`vahest?
t
to to 11:15/ 9. detsember 2017, 19:02
no miks peab ühest äärmusest teise viskuma.
Ise elada ei suuda või?
Pärisorja geenid ei kao vist meil kuhugi.
s
See / 9. detsember 2017, 11:11
Politsei oli ikka täielik jobu inimene anub pikali sellel ikka pooljunni väljas äkki tulistab mind!
r
Roman/ 9. detsember 2017, 11:07
Eesti Politsei kiidab heaks. Eesti rahvas ka (vähemsalt see osa rahvast, kelle IQ alla 120 on).
1
149/ 9. detsember 2017, 12:19
r
Roman/ 9. detsember 2017, 19:52
Ära esine, pole sa mingi geenius.
x
xxx/ 9. detsember 2017, 11:03
kas siis Eestis võib ja Ameerikas ei tohi?
m
Mari/ 9. detsember 2017, 11:02
USA-s ei pea politseinik oma eluga vabatahtlikult riskima (kuigi tema töö on niikuinii riske täis). Kui inimene ei tee kõike politsei käskluste järgi või teeb ohtu sisaldava liigutuse, siis on ta selles ise süüdi. Nii on. Lollus siinkohal võib saatuslikuks saada.
m
maasikmari/ 9. detsember 2017, 11:20
Ega politseisse normaalsed inimesed tööle lähegi,seal on vaid laisad ja rumalad.
t
Tahtsid öelda... / 9. detsember 2017, 16:27

w
Wat/ 9. detsember 2017, 10:58
Ei suutnud käeraudu kasutada siis, kui inimene maas oli? Selle tüübi häälest oli juba kuulda, et ta kartis meeletult. Mitte ühtegi märki sellest, et ta oleks vähematki ohtu üles näidanud. Ilmselge tahtlik mõrv.
e
Eino Taruk/ 9. detsember 2017, 11:20
Ei ole tahtlik, ja see pole esimene analoogne juhtum. Netis on teisigi videosid. Ühes neist tulistab politseinik lambist meest kes hakkab laekast dokumenti võtma...
v
vastakad käsud mida ei ole võimalik täita ilma et vahemalt ühte neist hiljem rikuks/ 9. detsember 2017, 13:53
no ilmselt selles sinu poolt kirjeldatud öeldi talle esimese käsuna
"do not move" ja teisena öeldi "do you have an ID?"..
e
Eino Taruk/ 10. detsember 2017, 00:40
Ei, nõuti juhiluba ja kui läks autosse seda võtma sai tina... https://www.youtube.com/watch?v=zVnKxdMzEXM
t
to wat/ 9. detsember 2017, 12:21
Aga Eestis oli häälest kuulda,et politsenik kartis meeletult ja lasi inimese maha!
s
sinusugused "kangelased" / 9. detsember 2017, 19:05
on ainult anonüümsetes kommentaariumites.
Aamen.
m
Mahmud/ 9. detsember 2017, 10:57
Ja sellist demokraatiat tahavad mujale ka külvata.
m
Mulle tundub,/ 9. detsember 2017, 10:53
et need politseinikud on haiged.
n
Nõus/ 9. detsember 2017, 11:25
Need pollarid seal kandis on ebareaalselt arad, iga väikse asja peale avaavad tule. Eks see mingilmääral ole tingitud sellest, et neil on karistamatuse tunne, teevad mis tahavad ikka mõistetakse õigeks.
h
Herra/ 9. detsember 2017, 17:08
Haige, püshhopaadist v*rd, politseinik. Eestis on ka selliseid väga palju.
k
9. detsember 2017, 22:12
Kui elu ohtu seadmise või tapmise eest sadakond menti maha võtta, äkki tekib ülejäänutel respekt elu suhtes?
k
9. detsember 2017, 10:33
Kas teate, et 60% Usa palgamõrvaritest on võmmid. Lugesin seda hiljuti. Ja kui see maha lasti, järelikult oli vajaa ta maha lasta. Sokeerivat pole siin midagi. Usas on kaks valikut. Võmm või pätt. Usa pole eesti kus midagi ei juhtu. Seal politseinik olla on ikka tõeline töö. Mitte nagu siin. Oled jalad väljas Skoda aknast, ollesõaantee ääres palgi koorma taga ja kirjtad ainult trahve. Seal pole kunagi kindel kas tööle läinud tuleb töölt koju
t
to / 10:33, 9. dets 2017 / 9. detsember 2017, 11:10
, rumal jutt, Chicagos enamik pollareid läheb pensile ja pole kordagi relva teenistuse ajal kasutanud. Paugutada meeldib aga tumeda higiga politseil.
o
Orbit/ 9. detsember 2017, 13:17
Ollesõantee....? Kool jäi pooleli vä?
o
Orbit -le/ 9. detsember 2017, 14:20
Ei puutu asjasse,igavleja...
l
l i b l e/ 9. detsember 2017, 19:07
sellise kommi puhul kindlasti puutub.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee