2
fotot
KEMPSUEHITUS SEISAB: Kadi tahtis maakodusse rajada uut väljakäiku, kuid ei saa seda teha e-poe saamatuse tõttu. Foto on illustratiivne. (Aldo Luud)

Kadi tellis novembri keskpaigas Baumaxi e-poest maakoju uue kuivkäimlakomplekti, mille kätte saamist on ta pidanud ootama juba rohkem kui kolm nädalat. Sama e-poe üle kaebab internetis teisigi inimesi. 

„Meil oli juba ammu plaanis maakodu vana välikäimla asemele uus ehitada. 14. novembril tellisingi viimaks Baumaxist kuivkäimlapoti koos jäätmemahutiga. Baumaxist just seetõttu, et seesama pott oli mujal ligi 50 eurot kallim,“ räägib Kadi. Nii maksiski ta e-poele 359 eurot ning jäi ootama kauba tarnet. „Uurisin internetist, et ettevõttel võlgu pole ning aadressid ja telefoninumbrid olid korrektselt veebilehel kirjas. Nende kontor pidi ka asuma minu sõbranna maja lähedal, olin seal maja küljes suurt reklaamigi näinud. Ka veebileht oli korralik,“ räägib Kadi, et ta ei osanud seetõttu ostu tehes midagi karta. 

Kodulehel lubati kemmerg kohale toimetada kuni kolme tööpäevaga. Ent kolmapäevase seisuga oli möödunud juba 22 päeva, kuid kaup pole siiani Kadini jõudnud. „Neljandal päeval saatsin Baumaxile e-kirja, aga ei saanud vastust. Siis hakkasin neile helistama ja algas tõeline pull: küll ei võetud minu kõnet vastu ja kui võeti, anti alusetuid lubadusi. Leppisin nende infotelefonil viimaks transpordi kokku ja mulle lubati kokkulepitud päeval pott ära tuua ning ette helistada. Keegi aga mulle ei helistanud ja kui mina nendega ühenduda püüdsin, ei võtnud keegi toru.“

Kuivõrd Kadi ütleb, et Baumax ei vastanud mitu päeva infotelefonile, mis pidavat töötama 8st 23ni, proovis Õhtuleht kolmapäeva ennelõunal ise sel numbril helistada. Teispool toru olnud noormees võttis kõne vastu juba pärast kahte kutsumist.

Viimases hädas läks Kadi Baumaxi kodulehel nimetatud aadressile, kuid tal ei õnnestunud sealt firma kontorit leida. Välikäimlakomplekt oli aga vaja firmalt ikkagi kätte saada, sest raha oli makstud. „Rääkisin poti tootjafirmaga, kust Baumax selle hankis. Nad ütlesid, et neile on raha üle kantud. Peagi tõigi kuller selle meile kohale. Kuid siis avastas mu mees, et toode oli kastis katki läinud ja ei võtnud seda vastu. Nüüd nad siis pidid veel selle välja vahetama ja eks ma loodan sel nädalal poti ikkagi tervena kätte saada,“ räägib Kadi.

Baumaxi kohta kaebavad inimesed ka e-poe Facebooki leheküljel. „Klientide petmine,“ kommenteerib Merike, kes ei saanud ligi 1700 euro eest tellitud kaupa lubatud ajaperioodil kätte. „Ettevõtte asjaajamine on olematu. Korduvalt tuleb üle helistada ja antakse pidevalt uusi katteta lubadusi. Imestama paneb, et sealsetel müügiinimestel endal häbi ei ole,“ nendib Tiiu.

Kristjan lisab: „Kui võimalik, paneks teile 0 punkti! Kui e-poes on kirjas, et kaup on laos, siis tegelikult tähendab see seda, et kaup on reaalselt alles kuskil välismaa laos.“ Kuid leidub siiski ka mõni positiivne kommentaar. „Olen korduvalt Baumaxist erinevat kaupa tellinud. Klienditeenindus on alati väga sõbralik ja vastutulelik olnud. Kaup alati kiirelt käes ja hinnad vägagi head,“ kirjutab Tiiu.

Niivõrd puudulik klienditeenindus ajas aga Kadi endast välja ja ta tegi avalduse tarbijakaitsesse. Tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski kinnitas Õhtulehele, et ettevõtte osas on alustatud järelevalvemenetlus. “Nimetatud ettevõte on lisatud ka tarbijavaidluste komisjoni otsust mittetäitnud ettevõtete musta nimekirja. Sinna lisamine on esmaseks signaaliks ettevõtte usaldusväärsuse kohta.“ 

EI LAEKU: Kuivkäimlakomplekt pidi kohale jõudma kolme tööpäevaga, aga veel 22 päeva hiljemgi polnud klient seda kätte saanud. (Tootefoto Baumaxi kodulehelt)

Baumaxi esindaja teatas aga Õhtulehele ettevõtte üldmeiliga: „Tegemist on olnud ettevõttesiseste ümberkorralduste ja mõne ebalojaalse juhtivtöötaja lahkumisest tulnud probleemidega, mis kahjuks on laienenud kliendisuhetele. Vabandame klientide ees, kes on olnud selles protsessis kannataja rollis.“

Kadi ütleb aga, et tema ees pole Baumax siiani vabandanud. „Ma lihtsalt mõtlen, et Baumax vabandab ajakirjanduses, jättes mulje nagu kõik oleks korras. Mina ju pole välikäimlakomplekti siiani kätte saanud!“

Jaga artiklit

19 kommentaari

L
Lohutuseks kliendile  /   11:34, 7. dets 2017
Nad pakuvad ilmselt e-teenust. Tutvuge kasutusjuhendiga.
S
Soovitus  /   08:28, 7. dets 2017
Et kiiremini kemmerg ostjani jõuaks tuleb esimene visiit poodi teha ja oma korralik häda kohapeal kemmergusse teha.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis