Eesti uudised

Mikser: teen valitsusele ettepaneku vabastada laevakaitsjad tagasimaksekohustusest

Toimetas Maria Rozbaum, 6. detsember 2017 06:54

83 KOMMENTAARI

o
Ohhooo!/ 6. detsember 2017 22:17
Kui armas,täisjõus vanglas puhanud mehed vabastatakse igasuguste sigaduste kinnimaksmisest ja väikesed eestlased peavad oma haiguste raviks rahvalt raha kerjama.Häbi,Mikser,häbi! Loodetavasti valitsus saadab su seekord pikalt ja suunab rahavood õigesse kohta.
s
salliv tolerast/ 6. detsember 2017 20:21
Pole f a k i n g ime, miks Eestil raha pole ja on probleem, et Eurotoetused ära kaovad. Sellise i d i o o t s e juhtimise tagajärjel polegi Eestil raha kui kulutatakse täiesti tarbetute asjade peale. Mehed mingu tööle ja hakaku ise maksma oma kohustused.
m
Miks töövôtjad/ 7. detsember 2017 01:00
peavad tööandja bläkki kinni taguma?
t
Töö Andja/ 7. detsember 2017 08:58
Antud juhul Eesti Vabariik küll nende meeste tööandja ei olnud.
R
!!!/ 6. detsember 2017 19:52
Riik harilikult oma võlglastele ei halasta ja kasseerib kõik sisse mida aga saab. Viimase sendini. Millest siis praegu äkki selline heldus? Ega see äkki ole valitsuse enda must südametunnistus, et varem liialt vähe ära tehti ning asi venima jäeti?
s
Svinger/ 6. detsember 2017 17:05
Süütult kinniistumise peaks India kinni plekkima.Või see firma, kes nad hätta jättis.
Kui seda ei juhtu, siis äärmisel juhul vabatahtlikelt korjandus.Kõikide valesid valikuid ei saa riik kinni maksma hakata. V.o. paneks kah viieka nii suurte pühade eel.
l
lol/ 6. detsember 2017 15:56
neile tuleb medal anda ja kangelasteks kuulutada :)
k
kribu/ 6. detsember 2017 16:11
Kas segisti ka vää?Riik käis soomes tööl ja nüüd jagab OMA RAHA?
t
Teeline/ 6. detsember 2017 18:47
Kamp alkohoolikutest "rambosid".
v
vana ja tark/ 6. detsember 2017 14:26
Vot ei saa aru, mis teeneid need "palgasõdurid" siis riigile tegid, et nende laenud on riigi kanda, st meie, tavakodanike kohustus kinni maksta?! Mina, kui töötav pensionär hakkan kaotama iga kuu oma pensionist ja palgast ..vot ei leia, et selline lahendus õiglane oleks! Andke neile võimalus tööle minna normaalsetesse ametitesse ja elagu oma elu uuesti edasi, mingit eristaatust nad pole küll välja teeninud...?!
n
noor/ 6. detsember 2017 20:16
Ega siis meile ei avaldata, millised ülesanded nad said. Laevakaitsjate nime all
võisid täita USA antud ülesandeid.
s
Sina l0ll/ 7. detsember 2017 01:03
kaotad nii kui nii iga kuu oma pinsist ja palgast, sôltumata kas nende kohtu ja muud kulud maksab riik vôi mitte.
m
Mina, maksumaksja/ 6. detsember 2017 13:13
Eufoorias kisavad meil kõik muidugi sellele ettepanekule valjusti hurraa! Aga siiski! Ega Eesti riik neid Indiasse või sinna USA firmasse tööle ei saatnud. Miks peaksime siis meie selle apsaka kinni maksma? Kas ei tuleks rahaline nõue pöörata mitte meeste tööandja, tolle firma vastu? Sest tööandja peab oma töötajate ning töökorralduse eest vastutama. Ja kinnipidamise ajal olid mehed seal tööl ja täitsid firma laeval oma töökohuseid.
Või siis India riigi vastu, kes mehi alusetult nii kaua kinni pidas.
e
eu/ 6. detsember 2017 13:24
Kas pedaalijad saatis Eesti riik võõrale maale elamusi kogema???
Mis see ka maksumaksjale maksma läks. Igal juhul rohkem, kui laevakaitsjate kulud.
Sm. Paet ei ole isegi piuksu teinud, et pedaalijad peaksid miskit osagi miljonitest maksumaksjale tagasi maksma.
r
Rattur1/ 6. detsember 2017 13:42
Pedaalijad osteti Liibanoni terroristidelt tagasi vastuolus rahvusvaheliste pantvangidega toimimise karmide reeglitega. Ju siis oli kellelgi vaja näidata suurt töövõitu.
m
maksumaksja to eu/ 6. detsember 2017 13:52
Aga kustkohast sa selle võtad, et ma seda nende eest maksmistheaks kiidan? (väike vahe siiski on. Laevakaitsjad olid vangis suurriigi käes, arreteeritud seaduslike võimude korraldusel ja nende elu ei olnud ohus. Ning keegi nende eest lunaraha kah ei küsinudki). Juhin tähelepanu, et meie ei tea seda, kui palju nende pedaaliväntajate eest üldse raha välja käidi. Ning millistest fondidest, ressurssidest või reservdest see raha välja õngitseti ja mis eetõttu tegemata jäi. Ning igasuguseid liialdatud kuulujutte ei maka puhta kullana võtta. See miljonite arv suureneb jutumeeste suus ju pidevalt.
Aga teiseks. Ma ei pea õigeks ka nende eest maksumaksja rahadega maksmist ja olen põhimõtteliselt selle poolt, et igasugu pedaalivennad peaksid sellistesse terroristidest ja bandiitidest kubisevatesse urgastesse seiklusi otsima minnes enne minekut ise sõlmima piisavalt kõrged riski- ning elukindlustused, mis vajadusel nende lunarahad ära kataks. Mitte aga maksumaksjad.
s
sa/ 6. detsember 2017 13:58
t
to sa/ 6. detsember 2017 14:30
Aga sina ise oled või? Äkki oled ise mingi abirahasaaja hoopiski? Sul seda vaba aga näib nagu olevat.
Minu panuse pärast ära sina muretse. Mina ise olen maksnud iga kuu riigile üle saja euro tulumaksu pluss käibemakse ning aktsiise veel pealkauba.
s
ST : Tulivesi/ 6. detsember 2017 13:05
Mikser on nagu papa Nymann ,kes piiritusevedajaid välja ostab

a
Aga Sven/ 6. detsember 2017 13:01
Üks asi ununes ikka ära: need kinni istutud aastad tuleb pensioni staazi hulka arvata ning kuna tingimused olid karmid(kuumus jne.) siis läheb 1 aasta vähemalt kolmena kirja.
l
Lõuna-Euroopa võrdlus/ 6. detsember 2017 14:22
No kui kõik need topeltaastad arvesse võtta, siis kujuneb penss üle kolmesaja! See on ligi kolmandik vegeteriva kreeklase omast.
k
Kas ei saaks, nagu olümpiavõitjatele/ 6. detsember 2017 12:40
l
lord/ 6. detsember 2017 12:04
see et riik aitas oma kodanikke ( voi osa nedest polnud kodanikud vaid hallipassi kodanikud) kuid see ei tähenda et peaks maksma kinni ka koik kulud, eks need tegelased peaksid need kulud ikka riigile hüvitama( so. maksumaksjale)
p
Penskar/ 6. detsember 2017 12:01
Kui härra tahab teenida endale + punkte,maksku omast taskust.
a
Aga mille poolest sina l0ll/ 6. detsember 2017 16:39
parem oled? Sulle ju makstakse riigi kulul mingit elatist, selle asemel et tina tükki k0lusse kihutada?
s
see on puhtalt/ 6. detsember 2017 11:15
nende jungade oma mure. las plekivad kinni. ja kui tahavad, siis palgaku advokaadid ja mingu India vastu kohtusse. kuskil võõral maal mehed "töötasid" mingil X laeval, makse Eestisse null. see et riik aitas asjaajamisega ja nad sealt ära toob on jah riigi kohustus. ei enamat. isegi asjapulga sinna sõidu võib riik kinni maksta. aga oma lennupiletid ja hotellid plekkigu ise.
k
kui istusid/ 6. detsember 2017 12:13
süütult kinni, siis peaks ju kompensatsiooni saama.
s
sina maksagi/ 6. detsember 2017 12:26
mis tähendab süütult - relvadega võõras riigis suurt raha taga ajades ja teadsid , et võivad kinni kukkuda...
p
Piinlik peaks olema/ 6. detsember 2017 11:10
Nagu rahvuskangelased siis või ? Millise riigi ja persooni hüvanguks NAD missioonile läksid ? Mikser ise on aga endiselt nagu III B !
e
eu/ 6. detsember 2017 13:31
Rahvuskangelasteks olid pedaalijad, keda sm. Paet isiklikult miljonitega päästma tõttas!
Isegi raamat seiklustest anti välja.
Vahe oli ainult selles, et pedaalijad olid võrdsematest võrdsemad ( ülikute/eliidi järeltulijad ) .Nendel ei lastud 4 aastat võõral maal kükitada, vaid võimeldi igal moel, et kõrgel sündinud vabaks saada.
Laevakaitsjate vabastamisega oli aega küll ja veel.
e
E . K ./ 6. detsember 2017 10:55
... teen ettepaneku võtta vastu Svenn tagasi komsomoli
j
ja/ 6. detsember 2017 14:21
sina ootad teda seal juba?
e
E . K ./ 6. detsember 2017 16:18
Ei saa oodata seal , kus pole kunagi olnud .
s
Saluut./ 6. detsember 2017 10:47
Kas keegi teab, mis kell nende pidulik vastuvõtt lennujaamas algab? Mis kellaks kohale minna? Orkester, lilled ja Mikser on juba valmis? Presidendil püksid viigitud ja pidukõne valmis?

h
h/ 6. detsember 2017 10:27
Selle supi peab küll India ära sööma. Maksma peab ikka see ,kes alusetu kinniistumise on tekitanud.
a
aga/ 6. detsember 2017 12:27
mis mõttes ALUSETU KINNIISTUMINE? mu teada said isegi aastakese varem tulema, kui määratud oli!
n
nii/ 6. detsember 2017 14:00
loll on ikka loll olla küll!
s
ST:/ 6. detsember 2017 10:06
... ja Rahumägi on üldse vait nagu ka päästetud jalgratturid
e
eu/ 6. detsember 2017 13:37
Vaid sm. Paedu kilkas oma töövõitudest tunniste vaheaegadega pedaalijate vabastamisega! Need maksumaksja miljonid, mis Paedu pedaalijate vastu vahetas jäid täies mahus maksumaksjal tagastamata. Arvatavalt osa miljonitest tõi Paedu tagasi reformipartei öökapikesse.
s
Siis/ 6. detsember 2017 10:05
On loota vangidel , kes vangist lahti saavad, kõikide kulude katmist ka vabaduses minnes! Mingu toole ja maksku maksumaksjate raha tagasi! BIG bank annab ju laenu
a
ain/ 6. detsember 2017 10:00
mikser on ju suur ameeriklaste,,tagumiku,, ,,,lakkuja,seda poiskest euisaa eestlaseks nimetada-samasugune eesti vaenulik nagu kommunistid.
k
kuule russ,/ 6. detsember 2017 12:14
mis see Ameerika siia puutub?
l
Laps jääb lapseks/ 6. detsember 2017 09:48
k
Killu/ 6. detsember 2017 09:21
See on ikka väga rumal ettepanek! Mehed on ise süüdi, teadsid millega riskivad ja nüüd siis kõik eestlased, kes on 4 aastat tööd teinud, peavad meestele veel headmeelt valmistama, et tore eesti pojad tulid koju. Ja kui keegi ütleb, et ei ole süüdi, siis kas nad on teovõimetud, et ei saanud aru, mida nad tegema läksid. Kuidas saab sellised otsuseid teha, mis on karjuvalt rikuvad kodanike võrdõiglikkuse põhimõtteid.
k
kl/ 6. detsember 2017 09:21
mikser, vaata paari viimast kodutunnet ja siis ütle uuesti, kas just need õnneotsijad vajavad maksumaksja tuge? Tema teeb ettepanekuid siin, meie raha kasutamiseks...
n
Nimi/ 6. detsember 2017 08:47
Teen ettepaneku eestis makseraskustesse langenud inimeste vabastamiseks maksudest.

n
Nojah/ 6. detsember 2017 08:42
Mikser, segi oled läinud? Mina ei ole nõus. Siis peaks kõiki eestlasi toetama, kes seiklusi otsides ja suurt raha taga ajades kinni kukuvad. Nad ju teadsid kuhu lähevad.
y
yll/ 6. detsember 2017 08:55
kohus vabastas nad süüdistusest ja riik peab aitama aga mikser tahab kogu au omale.
eesti ei peaks järgmised 20a pakistanilastele(indiaga üks segarahvus) asüüli andma.
r
Room/ 6. detsember 2017 10:09
Täiesti nõus. Mikseri avaldusega kiirustamine näitab, et ta oleks justkui hirm, et keegi teine selle õige ettepaneku enne teda teeb.
t
To Nojah/ 6. detsember 2017 09:12
Mul n siiralt hea meel, et on olemas veel kes nii arvavad, siiralt!
Jalgratturite eest juba maksti 40 milli, AITAB!
e
Erik/ 6. detsember 2017 14:41
Jah mehed kohe Eestis vangi panna, kuni nad oma võlad ära maksavad. Mingu selleks või terve elu. :)
b
B/ 6. detsember 2017 08:42
Esimest ja ilmselt ka viimast kotda olen seltsimees Mikseriga nõus kuid Indiale tuleb esitada nõue KÕIGI TEKKINUD KAHJUDE HÜVITAMISEKS!
õ
õige/ 6. detsember 2017 09:42
Las siis Mikser lendab kohale ja esitab isiklikult selle tekitatud kahjude nõude.Siis seal ehk hakkab ka ilmaelust aru saama.
t
tont/ 6. detsember 2017 12:52
las läheb kohale jah-ehk pistetakse seal puuri, saab sellest tolast lahti.
p
Pole hea, kui poliitik on ullike, kes ei tea meie vaesusest/ 6. detsember 2017 08:21
Eesti mängib jälle pururikast riiki.
Tunnustega, kus HIVi pole, väljarännet pole, on kõrge sündivus ja kus kodanike tööga teenitud suured rahad ei kao võõrpankade kasumitesse,
s
Sven/ 6. detsember 2017 08:31
nii see on ja nii see ka jäägu !
s
Sotside fraktsioon siis ka maksab/ 6. detsember 2017 08:16
Teen ettepaneku antud inimesi mitte kohelda kui sõjakangelasi,kes meile vabaduse tõid,vaid kui seiklejaid,(palestiina jalgratturid jms.) kes võtsid liialt riske.Need kümmekond kätepaari oleks meie omal tööturul olnud väga vajalikud.
õ
õige ettepanek/ 6. detsember 2017 08:07
ja maksa siis ise see raha kinni. Ei luba seda maksumaksja raha võtta aktsiiside näol ega laste või pensionäride arvelt ! Labane inimene kui arvab, et temal on õigus otsustada , ühe sõrmenipsuga , kuhu maksumaksja raha lennutada.
Laevakaitsjad said vabaks tänu Inglismaa sekkumisele.
m
Mix Mox Mixihiir/ 6. detsember 2017 08:02
Samuti tuleb vabastada igatsorti maksudest meie tantra-tante Eveliin.
a
Asjas peaks vaatama õiglaselt/ 6. detsember 2017 07:57
Kui mehed süüdi ei olnud ja istusid 4 aastat, siis peaks neil olema õigus tasu nõuda India riigilt. Kui see aga oli kuidagi teisiti (näiteks õigeks mõistev otsus osteti), siis ei peaks ka Eesti riik aitama.
k
Kas töökohalt/ 6. detsember 2017 08:10
maksti Eesti riigile makse, et nüüd abi anda?
a
Andres/ 6. detsember 2017 07:53
LAEVAKAITSJAD. Miksike, kelle laev? Miksike, kelle eest kaitsesid? Miksike, oli see Eesti riigipiir?
Ministrike. Vasta, vasta, ma ei tea.
e
Ei ta vasta!/ 6. detsember 2017 10:37
Neid sinu, minu ja meie kommentaare ei loe ükski see, kelle kohta neid kirjutatakse. See rohkem meie eneste kibestumise väljaelamise koht. Need tegelased on endale nii paksu naha selga kasvatanud, et sealt ei tungi läbi mitte ükski kriitikanool.

a
ab/ 6. detsember 2017 07:52
Kas Mikseril mingi kiiks? See raha tuleb hindudelt sisse nõuda lisaks meestele saamata jäänud palk ja muud hüved, nagu pereigatsustasu jms.!
m
6. detsember 2017 07:51
Mikser, tahad maksta maksa ise. Päris soe vend. Ma teen nagu enamus riigikodanikest,maksan makse ja kujuta pauku mida ma saan selle maksude maksmise eest. Tahad arsti maksa
t
to 07:51/ 6. detsember 2017 08:12
Soe oled sa ise, koputa konti. Kark.
t
Tere segisti/ 6. detsember 2017 09:46
t
6. detsember 2017 07:46
Teen ettepaneku inimesed vabastada pankade ees elamuaseme laenudest ,kuna peredel on niigi väga raske.
t
6. detsember 2017 07:48
r
Raal Libe/ 6. detsember 2017 08:27
Kümme aastat tagasi Islandis umbes nii tehti. Nüüd on seal elatustase 5x meist kõrgem.
r
Room/ 6. detsember 2017 10:15
Kujuta nüüd endale ette neid inimesi, kes ei kvalifitseerunud pangas laenu saamiseks. Nemad laenu ei saanudki, aga neil kes said, tahad sa laenu kustutada! Ja see on sinu meelest õiglane? Muide, elan ise liisingupinnal...
p
positiivse suhte loomine/ 6. detsember 2017 07:45
4 -aastat süütute meest kinnihoidmine ( positiivne mõju Eesti ja India suhetele)
n
nelja aastaga/ 6. detsember 2017 07:44
ei saanud eesti keelt selgeks
m
MGM/ 6. detsember 2017 07:34
Las Mikser maksab omast taskust. Aferiste pole vaja julgustada. Meil on kodumaal sõdureid vaja.
r
random/ 6. detsember 2017 07:29
No no nii Need asjad ka ei käi. Küllap nad saavad ise hakkama, suud peas, räägivad pangas.
t
Tööle saatja !/ 6. detsember 2017 07:26
Pühib siis käed puhtaks?
Meenub---Kui Rahumägi lubas!
Mehed saavad homme juba vabaks!

m
Miisu/ 6. detsember 2017 07:10
Miks peaks vabastama? Läksid kõrge riskiastmega tööle ja teades neist riskidest. Nii on artiklitest võimalik lugeda. Tore, et jõuluks koju saavad.
e
ei ja veelkord ei/ 6. detsember 2017 08:07
Ei mingit vabastamist. Kui palju seal töökohal Eesti riigile makse maksti? Null!
t
to ei ja veelkord ei / 08:07, 6. dets 2017/ 6. detsember 2017 10:10
mis sa torised, eesti ju rikas riik, mis see paarsada tuhat maksta siis ära ei ole, vaadake kuidas haldusreform tõstis keskmist palka, irw
e
ei ja veelkord ei/ 6. detsember 2017 11:44
Torisen küll! Rikas riik ei kägista oma majandust ja kodanikke maksutõusudega.
s
Svikser/ 6. detsember 2017 07:09
Tahad luua pretsedendi millele tulevikus saaksid teised õnnetud toetuda
e
eu/ 6. detsember 2017 13:44
Kaasus on juba loodud, kui pedaalijad vahetati maksumaksja miljonite vastu. Kuna pedaalijad olid kõrgklassi järeltulijad, siis loomulikult kirjutati see raha ilma suure kärata korstnasse.
Laevakaitsjate kulu on kümneid kordi väiksem maksumaksjale olnud.
p
Põhulehel veel vistt sada artiklid sammal teemal/ 6. detsember 2017 07:08

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee