181 kommentaari

M
Maali  /   14:05, 10. dets 2017
Ta on kordades parem, kui meie kohaliku konnatiigi inisevad lauljad kes tahavad ennast veel staarideks pidada!!!
T
to Maali  /   14:22, 10. dets 2017
:)))) ja miks siis sellele kontserdile nii vähe minejaid oli ???
E
ehh  /   22:02, 10. dets 2017
ütleb ju et pilet oli kallis
K
Kõrgeenesehinnang  /   17:34, 9. dets 2017
Siin on tegemist kas maaletoojate valearvestuse või mehe enda ego ja kuulsuse ülehindamine. Isegi kui kontsert oleks tasuta olnud jätnuks see isik mind külmaks. Ega mul ka tema vastu midagi pole, aga need kes käisid oleks võinud oma raha parem heategevusele kulutada, sel vapral ja ilusal on seda mammonat niigi....
R
Ronn sellele vilistab vaid  /   11:03, 10. dets 2017
sest eelnevalt kokkulepitud papi maksid korraldajad tema arvele juba eelmisel päeval. Iseasi on see kust korraldajad väljakäidud raske papirulli tagasi saavad, sest laenuandjad juba ootavad.
K
kes  /   08:25, 9. dets 2017
ta selline on, algul tahaks teada kas mees või naine, mida süüa pakutakse sellise hinna eest, ning kui mugavad on istekohad sellise raha eest, ning viimaseks mida see inim olevus mulle pakub sellise raha eest. Isegi kui tasuta oleks ei tuleks vähemalt ei mõtleks eelnevalt kui teaks ülaltooduid asju
N
Nii on,  /   22:20, 8. dets 2017
meie noorus käib Põlva hullude möirgamast kaemas- nii et ronivad lausa lavale. Ka omamoodi tase.
J
Jan  /   18:08, 8. dets 2017
pildipeal oleks nagu väsinud transvestiit !!
J
Janile  /   23:27, 8. dets 2017
Millal ise viimati peeglisse kaesid? Eks paista, milline ise selles vanuses välja näed...
D
donna  /   15:25, 8. dets 2017
Käisin Ronn Mossi kontserdil ja jäin väga rahule, kuna nägin üle pika aja sümpaatset, meeldivat ja südamlikku inimest vastukaaluks tuhandetele eesti ilkuvatele, ebasümpaatsetele meestele.
Kui ta veel peaks siiapoole tulema, olen esimesena kohal.
D
donnale  /   21:37, 8. dets 2017
See mida sa praegu Donna kirjutasid on puhas keskealise s.x.
H
hm  /   23:28, 8. dets 2017
Keskealisi on ka maailmas olemas, oled märganud, Varsti oled seda sa isegi...
T
to hm  /   17:29, 10. dets 2017
Olengi ksekealinejuba mõnd aega, aga lolliks ei lähe. Täitsa hea tunne on olla kogenud.
N
Njah  /   21:38, 8. dets 2017
Rumalatelt tulebki raha ära võtta. Pensionieelsed naised. Selle asemel, et hambad ära parandada lähevad nad sama raha eest mõttetut meest kuulama. See mees on selleks siin, et kontserdiga raha teenida, et paari aast pärast oleks hea suures villas troopilisel saarel chillida ja niisama tiksuda.
M
Mõttetu mees  /   13:26, 8. dets 2017
No tõesti kes ta on, eesti inimestele pole ta mitte keegi. Täiesti lamp!
V
vasja  /   11:23, 8. dets 2017
väga tore!
boikoteerime alati!
A
ats  /   11:08, 8. dets 2017
no kui juba potjomkiniks läks, siis oleks võinud esineja rõõmuks tänavalt suvalist rahvast tasuta sisse kutsuda ;)
J
ja oleks veel  /   18:22, 8. dets 2017
tassike kohvi ja kringlit pakutud , oleks saali kindla peale täis saanud.
R
rein  /   10:08, 8. dets 2017
rahvuslik katastroof. eestlane ei tea, kes on ronn moss ja ei austa teda. häbi
Ä
ärge nüüd meie mehi ka nii tümitage  /   10:50, 8. dets 2017
Olen veendunud, et see elumees tegi meie korraldajatele ise ettepaneku, et on kindlasti siinmail hiidol ja rahva suur lemmik Küll rahvas kokku jookseb suurt tegijat vaatama. Moss pani oma esinemise hinna ette, et olgu siis saalis üks või tuhat inimest. Korraldajad jäidki suluseisu, sest uskusid olematut ja pileti hinda alla 100 euri ei saanudki pakkida. Nüüd kui tehing tehtud , saavad aru küll , et elukunstnik neile penalti pani, aga peavad omi taskuid kergitama , et otsekulusid kinni maksta. Moss aga laseb vilet ja loodab, et ehk saab kerra veel siitkandist läbi astuda.
B
bandera  /   04:27, 11. dets 2017
meestel pole sellest mossist sooja ega külma, see rohkem vanade naiste iidol.
N
no  /   18:54, 7. dets 2017
kes see tont on üldse, miski seebika tegelane vist.
Jube pöördes siin kõik, tase.
N
Njah  /   17:33, 7. dets 2017
Nägu näoks, aga kui muusik ei ole pole mõtet laval lo..i mängida. Kusagilt peab ju raha saama eks. Minu jaoks on ta tavaline alatu parasiit, kes rõhudes vananevate naiste nõrkusele, paneb nende viimase raha oma taskusse.
Ä
ära pinguta üle  /   23:05, 7. dets 2017
keegi ei käse kellegil midagi vaatama ja kuulama minna , inimene ikka ise nõnda loll on, et 50-130 rutsise pileti vahet pole mis esineja kontserdile ostab siis peab ta peast ikka tugevalt soe olema :D
N
niion  /   10:07, 8. dets 2017
vanemate inimeste petmine niisugusel moel on jälestusväärne ja madal.
N
Njah  /   12:30, 8. dets 2017
Vananevatele naistele seksisümboliks olemine, selle vastava karisma loomisse, on juba lüpsimine sisse kirjutatud. Müüb ennast nagu gigalo.
J
Jutt iluoperatsioonidest -   /   10:57, 7. dets 2017
kas tõesti mitte keegi "tarkadest" ei ole kuulnud, millise raske autoõnnetuse R.M üle elas???!! Silmaring meie inimestel ikka nii kitsas kui pilu. Vaevuge natuke uurima enne, kui sappi pritsima hakkate. Madal ja alatu!
E
eh  /   11:21, 7. dets 2017
too "raske liiklusõnnetus" sai kajastust kohe, kui see juhtus - tegu oli ahelavariiga, kus RM ja ta naine said vaid muhke ja kriimustusi, ei rohkemat, peale tohtrite ülevaatust said kohe koju.
N
Näo muutmise taga  /   10:45, 7. dets 2017
on tõenäoliselt ränk liiklusõnnetus, mistõttu ta ka Vapratest ja Ilusatest loobus. Ehk juhtusid mõned kuulma TV3-le antud intervjuud, kus ta sellest avameelselt rääkis.
.
....  /   11:24, 7. dets 2017
ei olnud see mingi põhjus! Ja iluopid olid tal juba varem. Juba enne Ridge rollist loobumist hakkas ta mängima teises seriaalis, The Bay, seda nad vist ka koos naisega tegid, alustasid kaks aastat enne peaseebist lahkumist. Ja on ta ka pärast mitmes seriaalis osalenud.
P
pensionär maalt  /   09:51, 7. dets 2017
Mind pani lausa värisema ühest artiklist loetu, et see "ilu", mis mees enda näoga on lasknud teha , seisab püsti lausa plastmassist löüapäradel ja täitesüstidel! Tähendab senini on ta saanud raha eest köike- kuulsuse ja publiku aplausi. Muidugi ei oleks olnud praegu eetiline sellest köigest kirjutada , k uid nüüd on ta töenäoliselt kaotanud siin oma viimasegi andunud pensionärist austaja. Usun, et Eestisse tal enam asja ei ole ja oleks tore, kui ka meie televisioon löpetaks tema näitamise! Pensionärid saaksid rohkema ega iseena eest hoolitseda ja oma lastelaste eest!
M
Moos Moss  /   08:49, 7. dets 2017
Mossitada oskab eestlane niigi...
  /   23:18, 6. dets 2017
Mul on ka kord kontserdil häbi olnud,kui märtsikuul käis KAJAS noor saksa kitarrist (mitme rahvusvahelise autasu võitja),Niels Pfeffer .Saalis oli 9 inimest.Õnneks siiski 6 neist olid noored.
T
to 23:18  /   09:57, 7. dets 2017
korraldaja viga. sa ju näed, palju rahvast eeldatavasti tuleb. kutsu siis muusikakoolidest või tee reklaami, kindlasti oli pileti hind pea olematu.
T
Teavitus  /   17:05, 8. dets 2017
Kahjuks niisugustest üritustest teavitatakse vähe.
Enda argipäeva eluliste asjadegagi palju tegemist, sellepärast ei jõua ka kõiki reklaame ning külalisesinejate küllatulemiste tähelepanu pöörata.
Niels Pfeffer -it oleksin läinud kuulama,
samuti Ronn Mossi vaatama-kuulama.
Ridge (ja kogu see vaprate sari) oli ju kunagi aastakümneid tagasi õhtuti paljude eestlaste vaadatavamaid seriaale. Soome teleka vahendusel sai veidigi aimu millestki muust kui sovetski propagandamölast >> kasvõi juba sellepärast ma oleksin Ridge-i vaatama-kuulama läinud.
Aga samas, Weekendi-masspidustustele käib eelnev reklaam söögi alla ja söögi peale.
T
to Teavitus  /   13:40, 10. dets 2017
noo ei tea, ikka tehti ka promod, jah Weekendiga ei anan võrrlda,a samas olen kindel, kui oleks ikka promotud nagu Weekendit, siis pileti hin apärast pole rohke rahvast olnud
T
To Margus ja Martin   /   21:32, 6. dets 2017
Vaga tore oli lugeda, et toesti normaalseid inimesi siin ka on. Nii kurb ja vastik on lugeda neid teisi kommentaare. Lihtsalt on habi Eesti inimeste parast. Milleks maha teha teist inimest?! Kui ei meeldi, pole vaja vaadata ega kuulata teda. Teiseks, kindlasti oli sel palju pohjusi miks saal pooltuhi oli. Pilet kallis, teda tuntakse ikka rohkem naitleja kui muusikuna, argipaeva ohtu, liiga ligidal jouludele, korraldajate viga jne Las ta siis olla!! Milleks sappi pritsida ja oelutseda. Ronn on vaga soe ja armas inimene, vaga palju sopru-tuttavaid on temaga kohtunud jne Ja mis seal salata. 90-ndatel sai ise ka suur Ridge fann oldud. Muud juttu pole kui tema iluoperatsioonidest, kuidas tal pole ei haalt aga andi aga fakt on see, et tal laheb hasti ja ta on selle seebikaga omale maailmas nime teinud, olgu siis see( vaprad ja ilusad) kui absurdne tahes. Olgu teil habi. See oli koik mis tahtsin oelda.
M
mnjah.  /   11:49, 7. dets 2017
ta on endale maailmas nime teinud... - võib-olla. aga näha, et see nimi pole eestis 100€ väärt. kui inime saab palka 3 000€, siis pole ju sada eriti midagi, mis nime ei vääriks. aga poemüüja, kes on mossi tegelik fänn siinmail ja saab palka 6000€, on ikka küsimuse ees, kas nädal aega süüa, või vaadata oma iidolit. tulemus oli näha.
H
Huviline  /   22:56, 8. dets 2017
Millises poes saab inimene palka 6000€? Ma oleksin rõõmuga valmis sinna kandideerima.
E
Erx  /   20:27, 6. dets 2017
16 juuli on meil mida nautida täiel rinnal,isegi üle 25 aasta lavalt sama kooslusega eemal olles saab sellest bändist pärast mõningast leppimist jne. sama kõva show kui 91 aastal!!!
L
Logish  /   16:32, 6. dets 2017
If you want to see Ridge you have to be rich!
N
njah  /   15:02, 6. dets 2017
Mida see mees siis teeb, on vanemate naise iluetalon, näitles naistekas ja kasutab kavalalt oma ilueedi kuulsust ära, et veel omakorda raha kokku ajada, sest näitlemine on tal suutnud juhtme kokku ajada.
N
Njah  /   14:59, 6. dets 2017
Rumalatelt tulebki raha ära võtta. Pensionieelsed naised. Selle asemel, et hambad ära parandada lähevad nad sama raha eest mõttetut meest kuulama. See mees on selleks siin, et kontserdiga raha teenida, et paari aast pärast oleks hea suures villas troopilisel saarel chillida ja niisama tiksuda.
J
jajah  /   12:45, 6. dets 2017
mäletan küll neid aastaid, kui seriaalid hakkasid Eestis jooksma. Ka seda seriaali vaatasin , aastakese kindlasti. Ma ei kujuta ette, et on veel praegugi vaatajaid. Kui sa oled ikka paarkümmend aastat vaadanud ja siis veel lähed kontserdile ka ? Ega ta ise ometi ennast pakkunud, ju ikka oli siit kutse. Kellelt küll?
K
Kinnas  /   11:50, 6. dets 2017
Pensionäridel pole raha ja nooremaid see ei huvita.
  /   12:11, 6. dets 2017
Ei huvita mind, pensionäri, samuti.
  /   22:49, 6. dets 2017
Mina pole filmi vaadanud.ETV-s jättis meeldiva mulje,kuid kontserdile minna ma ei kavatsenud.
U
Uudishimulik penskar  /   12:19, 6. dets 2017
Aga mind huvitab, miks me poliitikute edukuse juttudele vastupidiselt nii vaeseks oleme jäänud?
A
aga seöllepärast, et nüüüd on  /   12:35, 6. dets 2017
mitu ministrit KE liikmepiletiga, nemad on populistid ega ole hoolivad nagu meie omad olid 17 viimast aastat.
Meie hüvanguks rolletati,rulletati,.kasvatati kõrbetes rahapuid ja saadetaks siit raha ausalt riigist välja.
Ainult meie rikkuse nimel.
V
Väike nuts kilekotis  /   12:54, 6. dets 2017
KE pole riigi laastamiseks veel piisavalt kaua võimul olnud, reform-IRL aga küll. Viimaste osalusel on võõrpankadest välja läinud maksuvabalt paarkümmend miljardit! Ross on aga lahe Alfaisane.
J
Ja Ossinovski   /   14:43, 6. dets 2017
koos Tsahkna ja Hansoga hoolitsevad ennast puruks rahva tervise ja rikkuse eest!!! :(
V
VAATAJA  /   11:41, 6. dets 2017
No kes see ronn siis nii on ? Tavaline välismaa näitleja ja kui juba väiksesse eestisse tuli siis järelikult ta ei mujal maailmas enam ei müü ennast kuna see iluoperaatsioonide tagajärgne nägu tekitab pigem tülgasust ! Meil eestis on parimad lauljad ja näitlejad !!!
K
kk  /   12:21, 6. dets 2017
mis vahid kui ei meeldi ja sina tead tema iluoppidest, sul vist alaväärsuskompleks, võin tõesti õelda, et Ronn tundub sõmpaatne inimene olema , aga Sina VAATAJA seda nüüd küll pole. Õpi elama ja lse ka teistel eada.
T
to kk  /   13:42, 6. dets 2017
:DDD kesklealine kiimas memm siin seletamas
R
Reinhold: Vaataja jt  /   12:28, 6. dets 2017
No miks kohe jälle nii negatiivselt väljenduda? Eesti inimene on ikka küll üks kehv inimene ja vingats! Iga inimene on erinev ja iga anne on omalaadne, miks on primitiividel alati vaja inetult võrrelda ja maha teha? Selle asemel võiks inimest, kel koguni mitu imetlusväärset annet, imetleda. Eestlane, ära ole nii vastik ja muuda ennast selles suunas, et sinust oleks võimalik lugu pidada või vähemalt sind taluda!
T
to Reinhold  /   13:41, 10. dets 2017
Selle Mossi peale kade ??? :DD kuul memm ausaõna, pole ilus naiste rahvale nii öelda, aga ütlen küll : ole parem vait
C
Claudia Álvarez (Prosta Maria)  /   11:32, 6. dets 2017
Hakake raha koguma. tulen varsti Teile "Põdral maja metsa sees " laulma. Pilet umbes 200€
Muchas gracias.
C
claudiale  /   11:38, 6. dets 2017
pole ju naljakas
  /   11:58, 6. dets 2017
meil ei osatagi nalja teha---vaadake ,,heeringas veenuse õlal,, ja lugege mitu korda saade naerma ajas ---mind ja minu huumorilembelisi ainult 2 korda !?
O
ON!!!  /   14:52, 6. dets 2017
VÄGAGI!!!
G
GGG  /   18:29, 6. dets 2017
Hea nali nõuab ajutööd, aega, talenti. Aastaid tagasi peeti neid omadusi tähtsaks, nüüd enam mitte.
  /   22:52, 6. dets 2017
Mina pole seda peale Baskinit vaadanud.
M
margus  /   11:23, 6. dets 2017
Selle piletihinna keeravad üles meie ärikad, vahendajad. Ajaviiteks oleks kõlvanud teda kuulata küll. Muide ta on väga sümpaatne inimene. Keegi pole arvanudki , et ta mingi tipp peaks olema. Mees teeb muusikat nagu oskab , las ta elab ja teeb. Miks teda materdada.
  /   11:45, 6. dets 2017
loomulikult materdada tuleb meie ahneid ärikaid kes kuntslikult hinna üles ajasid --- sobiv oleks 15-25 euri !
S
Sobiv hind  /   17:14, 8. dets 2017
Sobiv hind oleks olnud ka veidi üle 25 €
ja siis oleks saalis ka piisavalt rahvast olnud.
Krt, kutsunud siis kasvõi mõned asutused või lastekodulapsed või
mingid pensionäride ühendused või
Organiseerimise viga, kui saal tühi.
M
martin  /   14:04, 6. dets 2017
Siiski on kommentaariumis veel normaalseid eestlasi. Aitäh sulle, Margus.
Mul on küll sõbra-slotid täis, aga arvan, et teises elus oleksime me head sõbrad.
T
to margus  /   14:23, 6. dets 2017
kui keegi teda materdas siis olid niied organiseerijad jne nii, et ära rahavast räägi
E
eh  /   10:59, 6. dets 2017
pole hullu - Ronn Moss sellest vaeseks ei jää ja neid hindu tema ise ei määranud. Selleks on tal mänedžerid palgatud. Ja kindlasti lootsid koore riisuda ka siinsed korraldajad. Tuli aga välja, et siin veel raha loetakse ja eelistatakse pigem jõulukinkidele kulutada. Ridge roll tegi ta maailmakuulsaks ja miljonäriks, muidu oleks jätkanud pehme erootikaga, mida tegi enne. Ja kui ta muusikaga enne midagi ei saavutanud, siis vaevalt nüüdki. Ei ole ta Bruce Willise moodi multitalent, kes oskab tipptasemel näidelda ja ka muusikat teha.
K
Käo Jaan  /   10:27, 6. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
armas Jaan, tema-mehike usukus ,et Eesti on Euroopas  /   11:10, 6. dets 2017
kõige rikkam . Siinne ostujõud on ju Dubaist ees.
M
Mossis Läbunääz  /   10:24, 6. dets 2017
Makaron pani milli taas vahelt ! Paugutab !
A
aeg on teinud oma töö  /   10:23, 6. dets 2017
ehk 10 a tagasi kui film veel vaadatav oli, siis ehk normaalsema hinna korral saal ka täis olnud. Kuid paregu kui film juba kestnud juba oma paarkümmend aastat ja pooled näitlejad surnud ning vahetunud, nüüd ei müü selline asi enam mitte. Kooraldajale nii palju, et mis ei tapa teeb tugevaks ja kui raha veel jätkub, siis tehke enne ikka väga põhjalik taustauuring kui asja käima panete.
A
aeg muidugi teeb oma töö  /   17:17, 8. dets 2017
Kui Ridge oleks Eestisse tulnud 25 - 30 aastat tagasi, siis oleks saal DOPPELT puupüsti
rahvast täis olnud ja tollel ajal poleks keegi ka piletiraha kalliks pidanud.
K
kadri  /   10:10, 6. dets 2017
Ta vist ei teadnud, et eestlased on vaesed. Nüüd teab.
T
to kadri  /   10:23, 6. dets 2017
asi pole vaesuses, vaid ikka osatakse mõelda, mis on teatud esineja norm hind, mis mitte, teiseks hinna ikka pani ka Eesti ärikad
M
Maša  /   15:34, 7. dets 2017
Ja panid nii soolase hinna, et isegi riigitegelased ei saa piletit osta.
N
nnn  /   10:43, 6. dets 2017
50-130 eurot pileti eest nn muusikule, kes vist laulab teiste muusikute laule (mitte väga hästi). Vähemalt Terevisioonis ta küll omaloominguga ei esinenud.
Võtsin Piletilevi lahti ja kohe jäi ette tundud muusiku kontserdi hind:
James Blunt 49.50 - 79.50
Võrdluseks siis keegi, kes on tuntud nimi lihtsalt ühes seebiseriaalis mängimise pärast.
Pannud pileti 15-20 euri ja saal oleks Ridge Forresteri fänne täis olnud.
Ä
ära häbista  /   11:16, 6. dets 2017
rikkkkaid eestlasi.
7
70 dollari eest saab juba USAS  /   15:46, 6. dets 2017
päris hea elamuse
M
mage  /   14:19, 6. dets 2017
Npo egas artist pileti hinda määranud, ikka korraldajad. Piinlik küll, et sellise jama korraldasid. Säh sulle nüüd kuvandit rikkast ja edukast heatahtlikust kultuurilembesest eestlasest.
M
Mossis Ronn  /   10:07, 6. dets 2017
Tänamatud aborigeenid, ei oska nad hinnata minu kukla taha tõmmatud feiss-skinni ega kaunilt rögisevat baritoni!
R
Rulo  /   12:37, 6. dets 2017
Näitleja peabki ilus olema, et oleks hea teda vaadata! Näiteks mina küll aru ei saa, nagu mõned "asjatundjad" siin väidavad, et miski nahk oleks kusagile tõmmatud... Puha kadedus ja õelus, armsad kaasmaalased! Et kui kellelgi on elus hästi läinud või on andekas ja edukas, siis lükkaks kohe kaljuservalt alla või heidaks huntide kätte...
R
Rulole   /   13:35, 6. dets 2017
noh, antud isendi kohta "miski nahk oleks kusagile tõmmatud" on natuke leebelt öeldud. Ei ole ta ise sellest saladust teinud, et on tublisti ilukirurge toetanud - tal on implantaadid põskedeks ja lõuaks, tehtud mitmeid lõikusi ja süstitud täiteaineid. Tubli töö!
I
Inger  /   09:56, 6. dets 2017
Tõesti Aivar Riisalu on ettem. Kahetsen mahavisatud raha.
K
ka Riisalu  /   10:26, 6. dets 2017
on oma aja ära elanud muusiku näol. Mul kaasa käis suvel nende kontserdil ja oli väga pettnunud. igasugust mula oli rohkem olnud kui laule
K
Kaera-Jaan  /   10:32, 6. dets 2017
täpselt sama kogemus-mökitavad vanu lugusid,mõni uus ka vahele kellegi lasteaialapse poolt tehtud...täiesti igav!Aga noh-Tallinna aselinnapeana tal huvi maatolguste vastu kadunud.Ka valimistest tal savi-kui saab vähem hääli,läheb sinna erakonda,kes hetkel võimul.Pea on tal tavaliselt kuni kõrvuni muidugi võitjapartei meeste tumeainega kohas.
G
Gertto Tiiule  /   09:46, 6. dets 2017
Mees mees ikka on ainult 1000 iluoperatsiooni on läbi elanud. Ühendriikides ta on nagu eestis see laulja hetkeel ei tule nimi pähe. Noh see riigimees vai see noh kogus on . Ah joh , meie mees ansambel. Vabandan kui kirjas vead on,
  /   11:38, 6. dets 2017
riisalu?
T
Tiiu  /   09:32, 6. dets 2017
Tere. Kuidagi imelik naiselik mees, kannab naiste siidisalle. Võibolla on naiste aluspüsid ka jalas, võibolla on kunagi olnud naine. Üldse imelik nagu kuidagi naiste ansambel.
T
Tiiule  /   10:04, 6. dets 2017
Mulle tundub , et sina oled imelik. Täiesti imelik.
A
Arvo tollele " Tiiule "  /   10:17, 6. dets 2017
Minule ei tundu vaid sa oledki rohkem kui imelik.
M
Mart  /   09:28, 6. dets 2017
tüüpiline Eesti ärimehe värk, ju tahetakse jubedad kasumit saada, aga ei mõelda realselt turgu jne :D
E
eesti ärikas   /   13:06, 6. dets 2017
ülbeks lähevad kätte ära. mõtlevad, ah, mis, söödame lo lla katele mingi tuntud nime ette, jooksevad murdu kokku, köhivad pappi vaatamata... meie kraabime aga kokku. tuleb kui muda. seda ka, et ega naljalt ei söandagi minna enam ühelegi kontserdile, sest jumal ise teab mis sealt saad, olgu või lemmik. osatakse kõik ära rikkuda sõna otsese mõttes - heli on nii ku ra muse alla igasugu arvestust, et lausa valus hakkab ning väga häiriv. vahetu elamuse asemel saad oma raha eest vaid tuju rikkuda.
R
ronni kontsert  /   09:18, 6. dets 2017
peaks olema kohustuslik,niinagu riigikaitse või sundajateenistus...
ääretult ebameeldiv lugu.
R
Ronn Anejo  /   09:03, 6. dets 2017
Eestil on lootust- totakaid on vähevõitu
J
Jaak  /   08:58, 6. dets 2017
Rahas polegi üldse küsimus.
Siin on lihtsalt korrelatsiooni küsimus - sellise asja eest sellist summat kindlasti välja ei käi.
V
Vaprate ja ilusate fännid  /   09:53, 6. dets 2017
Need on ikka praeguseks vanemad inimesed, paljud kindlasti juba pensionil.
Kindlasti jäi mõnel raha tõttu kontserdile minemata.
H
Hossinofskmossofsky Sindroom  /   08:47, 6. dets 2017
See kontsert oli Ossinofsky aktsiisiseadus muusikalaadsel kujul. Ega ikka solgi eest yle ei maksta.
A
ah et teil muusika = aktsiis ja alkohol!  /   12:37, 6. dets 2017
selline avastus väärib Nobeli preemiat, sm.venelane.
Eestlane sellise tarkuse peale ei tule.
M
Mart  /   13:45, 6. dets 2017
ma pakun,et Ossykene ise organiseeris selle pieti hinna, et ehk saab riik natukenegi raha tagasi, mis Lätti läinud, aga välja tuli nagu alati :DDD
T
tegelikult  /   08:44, 6. dets 2017
on eestlane arukas ja oma vähest raha kasutab mõistlikult. Moss pole mingi suur muusik, pigem imala seebika mees. Kes sellises seriaalis enamuse elust tiksunud on, selle mõistuses tekib kahtlusi ja ega siis ei teki tahtmist ka tema muusikat kuulata. Pole temast kui kuusikust ju kuulnudki.
Ä
ätt.  /   08:36, 6. dets 2017
Õhtulehe moderaatorid on ühed targemad inimesed maailmas,ilma nendeta jõuaksid väärarvamused ka feebi.
Ä
ätt.  /   08:34, 6. dets 2017
Lavadel artistid kelle parim enne on möödas,mõni kargab palja tagumikuga laval,TV`s ajavad 20-30 aastat vanad filmid üksteist taga.teatris kareldakse pappkastide vahel ect.Oleme jõudnud kaugemale kui oleks oodanud !
M
manfred  /   08:25, 6. dets 2017
Alles leht kirjutas, et eestlased ostavad nagu pöörased uusi autosid. Ju siis otsustati kontserdi asemel autole lisavarustusse üks porilapats võtta.
A
Autoummik  /   08:40, 6. dets 2017
Iga Jorss või beib peab jah uue linnamaasturiga ühest kvartalist teise sõita saama! Eks see Moss propageeris kah seda autokesksust?
N
No  /   08:15, 6. dets 2017
Mis teda ikka nii väga näha sellise hinna eest??? Mōni on näinud ehk vaadanud 30 aastat televiisorist mis ka parasjagu seebika haigus ja tasuta nähtud
N
Nüüd on teada  /   07:54, 6. dets 2017
Siinkohal oli tegemis jällegi edukas riigis tegelikult vaesunud kodanike kääridega.
See Moss lihtsalt ei teadnud, et siinsed nii maksejõuetud on. Tore oleks, kui ka meie poliitikud sellest teada saaks!
T
teadis ikka  /   08:12, 6. dets 2017
aga lootis, et õnnestub ehk aborigeene ka seekord korralikult pügada.
Ä
ära valeta, tema TEAB,et  /   12:39, 6. dets 2017
Estonies elavad väga rikkad kodanikud.
Seda on hr.Ansip ja mr.Ilves igal pool alati julgesti välja öelnud.
Ei maksa lausa valetada
V
Võõpsu Valve  /   08:21, 6. dets 2017
Kea tu Moss säherdune viil om ? Es teki tahtmist säherdust ekukunstnikku küll kaema minna.
2
2 kontserti eestis  /   08:29, 6. dets 2017
tartusse jõuad veel..
K
kõik Tartusse vaatama  /   08:37, 6. dets 2017
teeme mehele korraliku kingituse. Läheme kõik kohale ,lööme saali puupüsti täis . Siis näeb, et siis maalapil elavad rikkad ja heast kunstist lugupidavad inimesed.
P
pensionär  /   08:46, 6. dets 2017
130 euri on üle poole pensist?!!
O
Oleneb kus?  /   08:57, 6. dets 2017
Luxemburgis on keskmine pension 3000 ja isegi pankrotis Kreekas 960!
Ü
üks presidentidest  /   09:05, 6. dets 2017
Meie reliikvia ehk NOKIA on odav tööjõud ja sellest me ei loobu !
S
Stella  /   12:06, 6. dets 2017
Ronn Moss on Helsinki poole teel-Stari pardal .
L
loobumevalgest sastast  /   12:40, 6. dets 2017
toome kadunud vennad Ukrainest ja Ugandast
T
to Nüüd  /   09:30, 6. dets 2017
noo ma ei usu, et Moss tahtis sellist raha, eks ikka meie ärikad mõtlesid ,e t saaks head raha :D
V
vapper ja rumal  /   07:35, 6. dets 2017
Siia tulevad peamiselt esinema tüübid, kes mujal on dinosaurused või tähtsusetud tüübid-ja osa rahvast läheb õnge.Aga seekord see Ronnie pani vist hinnaga puusse, isegi pseudovaprat ei taha need seebiaustajad näha.
E
esiteks tegu  /   07:57, 6. dets 2017
pole ju ka mingi popptähega, see et ta seal seebis pikki aastaid mängis, ei pane veel kedagi jooksma, et teda kui lauljat vaadata ja kuulata. Pealegi filmi vaatajaskond oli-on pigem keskealine ja vanem. Noored juba sellist vananevat neile mittemidagi tähendavat lauljat vaatama ei lähe ja sellist raha välja ei anna. Usun isegi, et USAs teda keegi ligi 200 dollarise piletiga kuulama ega vaatama samuti ei läheks.
Ka mina pole juba hea mitu aastat seda seepi vaadanud. Iga asi tüütab lõpuks ära.
T
teed valesid asju  /   10:22, 6. dets 2017
kui ronni ära tüütab!?
S
Selle  /   07:26, 6. dets 2017
Eest ei raatsiks üldse raha maksta
Kutsunud siis tänavalt rahvast juurde, vabatahtilikke ka näiteks
Pigem esineti tühjale saalile
N
nagu suvel?  /   09:12, 6. dets 2017
oleks jälle lastekodu lapsed kohale tassinud, peaasi et saal täis. Halastaege neile, nemad pole süüdi, et vanemaid pole ja igast jama selle pärast vaatama peavad.
O
Oot  /   10:47, 6. dets 2017
Miks lastekodu,
Näiteks kaitseväelased, ka nato sõdurid mujalt riikidest oleks võinud üritusele viia
V
või  /   11:37, 6. dets 2017
Vangid.
V
Vahendajad  /   07:15, 6. dets 2017
said nüüd teada, mida tähendab pank+rott.
A
Ants tallina lähedalt  /   07:14, 6. dets 2017
Ma kuskil kuulsin et see vend töötas kuskil kaevurina, tema mordat kasutati et kõva maapinna sisse auke puurida ja kive lõhkuda. Sest ongi nii 4 kandilise klotsimolliga. 50 senti ja eur 30 oleks piletite hinnad võind olla... varbad ja koledad ? Oli see seriaal kus ta mängis?
  /   07:10, 6. dets 2017
oleks tulnud uksed tasuta lahti teha. mis seal siis ikka.
A
ahh  /   06:42, 6. dets 2017
Poliitikud on eestlased nii ära maksustanud ja aktsiisistanud, et keegi ei jaksa enam väljas käia.
R
Rita  /   06:41, 6. dets 2017
Sellist muumianäoga koledat meest ei laheks ma 5 euro eest kah mitte vaatama. Tahaks ikka öösel rahulikult magada.
!
!  /   07:00, 6. dets 2017
Kui midagi head öelda pole, võiks oma mulgu üldse ainult pudru söömiseks hoida!
R
Rita  /   07:41, 6. dets 2017
Sõin just neljavilja putru, punast lõhemarja saiaga ja jõin brasiilia kohvi. Head isu sullegi .
J
Juta  /   08:42, 6. dets 2017
Kahju sinust Ritake. Mina mekin Tuura marja ja joon Tšiili kohvi. Punane kalamari ,ehk soome alemeeste toit minule ei sobi.
J
Jutale ja Ritale  /   13:48, 6. dets 2017
Naised rahu-rahu , ilusaid mehi terve ilm täis, olge ikke sõbralikud :DDD
N
need ju Lesboselt  /   18:54, 6. dets 2017
ja teavad,et mees pole enam kui peni,mittevajalik õhurikkuja.
V
Viljandlane  /   06:33, 6. dets 2017
Ma eeldan,et sellest artistist enam lehtedes juttu ei tehta!?Mulle oli ta täiesti tundmatu,sest ei vaata kunagi selliseid filme-seebikaid!Temast kui ,,lauljast"kuulsin alles hiljuti kui teatati,et saabub selline suurepärane laulja meile esinema.Tulemus on nüüd kõigile teada....
U
Urmas   /   05:36, 6. dets 2017
Vaadake 50€ pileti ostnute positiivsemat poolt ja neil vedas kui paluti tulla 130€ piletite kohtadele. 80€ kokku hoitud nagu niuhti.
K
Kas  /   01:29, 6. dets 2017
siis tõesti korraldaja ei tea,et selle härra austajad on Eestis juba pensionieas.Milline pensionär käib jõulukuul 50 euri välja,kui vaja lastelastele kommi osta.
E
eks korraldajad ei   /   08:00, 6. dets 2017
mõtle ka alati peaga. Need loodavad ju ka endale kingituste raha teenida enne saabuvaid pühi. Kuid kahjuks kõik ei täehnda kulda mis särab
P
pinokkel  /   08:44, 6. dets 2017
ja kus sa seda kulla sära siin vanas ja elust räsitud mehikeses näed?
S
seda nägid korraldajad  /   09:08, 6. dets 2017
mitte mina, saa õigesti aru
.
...  /   09:28, 6. dets 2017
:) Pensionieas olid need austajad 20 aastat tagasi. Nagu tühjast saalist näha, neid austajaid lihtsalt enam ei ole.
E
Edgar  /   15:36, 6. dets 2017
Paremini vist ei saagi öelda.
V
vot  /   00:54, 6. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   02:53, 6. dets 2017
tänan kutsumast, võta püksikud maha, kohe tulen
K
kuule  /   00:52, 6. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   09:02, 6. dets 2017
Sellepärast ei kunagi 😊😊😊
R
Ronn mossi pea?  /   00:17, 6. dets 2017
Jäeti tühja saali ette?
  /   00:49, 6. dets 2017
Istu, 5 !
M
meil ikka hinda   /   00:14, 6. dets 2017
mitte volüümi üritatakse müüa.Las siis istuvad oma kauba otsas,aktsiis ka veel peale...
H
Hinnang populaarsusele  /   00:13, 6. dets 2017
Jube piinlik tegelikult .
N
no aga  /   00:31, 6. dets 2017
hind on ka piinlik tegelikult. las nüüd ohivad need, kes korraldasid. ja neil peaks ka piinlik olema tema ees, mitte meil.
P
pragma  /   20:54, 6. dets 2017
minul küll piinlik pole.. aga ega ma ka ei tea, millega sa hakkama said..
M
Monopiiks  /   00:07, 6. dets 2017
Haa..... Ta ei oska ju laulda ka
M
miks mitte  /   00:05, 6. dets 2017
Kui oleks teadnud , et 130 euri makstakse , oleks kohale end vedanud , vähema raha eest poleks nõus.
T
to miks mitte  /   00:32, 6. dets 2017
jälle üks, kellel mõtteviis, et raha eest teeks kõike.
T
to to miks mitte  /   01:16, 6. dets 2017
jälle üks , kellele huumorisoont pole antud
P
pragma  /   20:53, 6. dets 2017
raha eest teeks nii mõndagi.. kõike kindlasti mitte..
no mossi oleks küll 130 euri eest ära kannatanud, tingimusel, et seal wifi levi on..
  /   00:04, 6. dets 2017
See on see ekslik mulje, mida näidatakse, et me oleme nii rikkad siin-kõik on nii hästi, 5 rikkama seas. Tõde etavad vaid need, kes siin elavad, ülejäänutele ehitatakse illusiooni superriigist!
Ä
Ära seleta  /   01:05, 6. dets 2017
Mossi kontserdi külastajate arv nüüd küll riigi rikkust ega vaesust ei näita.
Eestlased käivad välismaal kontserditel, ostes lennukipiletid, sadu eurosid maksva kontserdipileti ja ööbimise. Rahas küll probleem ei ole, pigem esinejates. Meile ju enamasti suuri staare ei satu, ikka kas mahakäinud või amatöörid.
Kui eestisse tuleb mõni normaalne artist, siis müüakse ka 1000 eurosed vip-kohad kiirelt läbi, tavapiletitest rääkimata.
A
aga   /   00:00, 6. dets 2017
miks vaprad ja ilusad siis vaatama ei tulnud
S
sellepärast,  /   00:41, 6. dets 2017
et seriaal on ajast ja arust, ammu nähtud, aga arvatakse, et kui omal maal mahakäinud, no küll siis neis ida-Euroopa maades on nad tipus ja jumaldatud. Paras õppetund korraldajale, ärge tassige neid vananevaid staare siia. Eestlane on maailmakodanik, tänapäeval kõik kättesaadav ja iga vana peeru peale oma niigi vähest raha raiskama ei hakka.
T
Tõesti või?  /   08:47, 6. dets 2017
Mina läheks küll ABBA kontserdile. Queen oli väga hea, Collins oli hea. David Carret tundub, et on ka hea. Vähemalt telekas tema kontsert oli küll super hea.
T
to Tõesti või?  /   09:36, 6. dets 2017
sa ikka oskad võrrelda ka :DD Abba ja teised on ikka midagi muud, kui see Moss
T
tõestile  /   10:50, 6. dets 2017
Need, keda sa nimetad, on lauljad. Moss on näitleja. Terevisioonis kuuldu põhjal ei leidnud küll ühtegi põhjust, miks tema kontserdile minna, isegi kui pilet oleks 5 eurot maksnud. Need, kes oleks läinud teda kui näitlejat vaatama, ilmselgelt ei osta sellise hinnag pileteid.
T
Tõesti või?  /   10:57, 6. dets 2017
Komentaator "sellepärast" ju ütles, et ärge tassige neid vananevaid staare siia. Ma sellega päris nõus ei ole. Korraldajad vaadaku ikka keda nad siia tassivad.
M
murueit  /   11:24, 6. dets 2017
Kohe on tulemas palju vanu laulupeere,kes noh nii 30 a. tagasi kuulsad olid. Eesti võtab ikka vanad räbalad,kui enam kuskile ei kutsuta ja kuulamine on suur pettumus....Mäletan mingit andunud meesfänni saare pealt,kes säravi silmi tuli mandrile mingit oma vana lemmikut lõpuks ometi silmast silma vaatama. Kui hiljem uuesti intervjuu tehti,oh, ma pole pettunumat inimest näinud, ta oli lausa kössis, sõna ei tulnud suust, nii kurb, nii segaduses---miski polnud see,mida ta ootas.
T
Tõesti või?  /   14:36, 6. dets 2017
Sa murueit ei oska teha vist vahet kvaliteedil ja kvantiteedil. Paljud neist vanadest nn räbalatest (Queen, The Beatles, Tina Turner, ABBA jne) on enamuse oma repertuaarist laulnud maailmakuulsaks. Mida on vastu panna tänastel? Üks hit, mis poole aastaga unustatakse. Ja ilmeslt liialdad-andunud fänn see mees kindlasti ei olnud. Ilmselt fännas ainult ühte lugu ja ülejäänust ei teadnud ööd ega mütsi. Sellest siis ka pettumus.
E
ei tea nüüd  /   13:20, 7. dets 2017
mina kuulan youtube'st vanu laule ja meeldib väga. Norman, Pussy Cat, Orbison jne. Vaatamata kunagisele populaarsusele ma neid täna enam otse show'le vaatama ei lähe. Nii nagu inimene, nii vananeb ka tema hääl. Kurb on tõdeda: me kõik saame vanaks...
Aga mu noorpõlve muusika on ikka südamelähedane, sellepärast otsin seda ja kuulan arvutist.
O
on  /   23:49, 5. dets 2017
veel hullem varjant, nagu Henrik Sal-Saller mängisid terve bändiga ühele inimesele...
M
mis?  /   00:12, 6. dets 2017
ja millal ja kus see oli, täpsusta? no mitte ei usu, smilers on väga populaarne.
  /   00:51, 6. dets 2017
:)))
Just.Kes neid Sallereidki kuulab? Need ei oska üle 3 duuri mängida ja täielikult nürid tegelased.
3
3 duuri  /   00:58, 6. dets 2017
Kolmel duuril loodud lood on maailmas ilusaimad loodud lood.
Vähemalt need lood ei sisalda inisemist!
O
onkel  /   06:03, 6. dets 2017
Smilers oli paar aastat tagasi enim teeniv bänd,
J
just nimelt   /   08:51, 6. dets 2017
aastaid tagasi oli ka Ronn natuke kuulsam kui täna. Täna aga on ta juba ammu kuulsusetu.
M
mõistev  /   08:48, 6. dets 2017
aga see eest see Sal-Salleri kuulaja oli andunud fänn ju.
T
Taheti  /   23:48, 5. dets 2017
suurt tulu, jäid väiksestki ilma. Nii ongi Eestis kombeks.
A
aga  /   00:01, 6. dets 2017
Kas sul on halb mälu - veel paarkümmend aastat tagasi oli meedias püsivalt levinud väide "eestlane on loomult aus".
T
tähendab  /   00:43, 6. dets 2017
taustatöö tegemata, pole vaja rahvast lolliks arvata.
M
mõtle  /   13:21, 7. dets 2017
alko aktsiis ja RB.
M
mis teha, nii on  /   23:45, 5. dets 2017
tasuta ka poleks viitsinud minna. kohe ausalt.
N
Nii minagi  /   00:48, 6. dets 2017
Kesse jorss on ?
J
Jorss,  /   06:48, 6. dets 2017
kellel kiivririhmad lõuaalt kinni ei ulatu. Täielik peletis.
/
/ 00:48, 6. dets 2017-le  /   11:25, 6. dets 2017
Küsi vanemate käest,lapseke.